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アロマケミカル市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Aroma Chemicals Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のアロマケミカル市場は、2021年に61億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6%を示し、2027年までに87億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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130 英語

 

サマリー

世界のアロマケミカル市場は、2021年に61億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6%を示し、2027年までに87億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

アロマケミカルは、植物や動物から抽出された合成または天然化合物を用いて作られた揮発性の化学物質です。これらは、フレーバーや香水のユニークなブレンドを調合する際に不可欠な原料として機能します。また、化粧品、焼き菓子、キャンディー、アルコール飲料、非アルコール飲料の製造にも使用されている。また、クリーニングやパーソナルケア製品など、動きの速い消費財(FMCG)にも応用されています。

アロマケミカルの世界市場動向。

世界人口の増加と個人の所得水準の上昇に支えられたエキゾチックな香り増強剤と臭いの需要の大幅な増加は、アロマケミカルの世界市場シェアにプラスの影響を与える主要な要因の一つを表しています。また、個人のグルーミングと衛生に関する大衆の間の意識の高まりは、魅力的な香りを持つクリーニング、ホーム、パーソナルケア(HPC)製品の採用を増やしています。このほか、旅行・観光部門の急増やホテル、レストラン、カフェ、バーの拡大により、エキゾチックな香りを持つトイレタリー製品のニーズが高まっています。また、毒性がなく、アレルギー反応がなく、肌に無害な天然成分を好む消費者が増えていることも、バイオベースのアロマケミカルの需要を世界的に押し上げています。さらに、アロマセラピーにおいて、有機的で自然な癒しの香りが個人の心理的・感情的な幸福に影響を与えるとして、その使用量が増加していることも、市場の成長を後押ししています。さらに、革新的な製品を開発するための研究開発活動への大手企業による投資の増加やスマートな価格戦略が、市場の成長を強化すると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、アロマケミカルの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、製品、用途に基づいて分類しています。

タイプ別の内訳

天然
合成
合成香料は、香りの持続性が高く、様々な香りをカスタマイズできることから、最大のシェアを占めています。

製品別構成比

ベンゼノイド
ムスク系香料
テルペノイド
その他
テルペノイドは薬効・治療効果があるため、大半のシェアを占めています。

用途別構成比

石鹸および洗浄剤
化粧品およびトイレタリー
ファインフレグランス
その他
芳香族を配合したトイレタリー製品やパーソナルケア製品の需要が高まっていることから、石鹸と洗剤が市場で明確な優位性を示しています。

地域別構成比

アジア太平洋地域
欧州
北アメリカ
中近東・アフリカ
中南米
アジア太平洋地域は、人口の増加とパーソナルケア製品への需要の高まりにより、市場シェアの大部分を占めています。
競争環境。
本レポートでは、市場の競争環境について、業界で事業を展開する主要企業の詳細なプロファイルとともに分析しています。

IMARCグループの最新レポートでは、世界のアロマケミカル市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供しています。これは、市場のマクロ的概観から、産業実績のミクロ的詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。本レポートは、業界関係者、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でアロマケミカル産業に関わる、または参入を計画しているすべての方々の必読の書です。

本レポートで回答した主な質問
1.2022-2027年のアロマケミカルの世界市場の成長率はどの程度と予想されますか?
2.アロマケミカルの世界市場を牽引する主要因は何か?
3.COVID-19がアロマケミカルの世界市場に与えた影響とは?
4.アロマケミカルの世界市場のタイプ別内訳は?
5.アロマケミカルの世界市場の製品別構成は?
6.アロマケミカルの世界市場の用途別構成は?
7.アロマケミカルの世界市場における主要地域は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Aroma Chemicals Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Type
5.5 Market Breakup by Product
5.6 Market Breakup by Application
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 SWOT Analysis
6.1 Overview
6.2 Strengths
6.3 Weaknesses
6.4 Opportunities
6.5 Threats
7 Value Chain Analysis
8 Porter’s Five Forces Analysis
8.1 Overview
8.2 Bargaining Power of Buyers
8.3 Bargaining Power of Suppliers
8.4 Degree of Competition
8.5 Threat of New Entrants
8.6 Threat of Substitutes
9 Market Breakup by Type
9.1 Natural
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Synthetic
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Product
10.1 Benzenoids
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Musk Chemicals
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Terpenoids
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Others
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Application
11.1 Soaps and Detergents
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Cosmetics and Toiletries
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Fine Fragrances
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Others
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Region
12.1 Asia Pacific
12.1.1 Market Trends
12.1.2 Market Forecast
12.2 Europe
12.2.1 Market Trends
12.2.2 Market Forecast
12.3 North America
12.3.1 Market Trends
12.3.2 Market Forecast
12.4 Middle East and Africa
12.4.1 Market Trends
12.4.2 Market Forecast
12.5 Latin America
12.5.1 Market Trends
12.5.2 Market Forecast
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players

 

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Summary

The global aroma chemicals market reached a value of US$ 6.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 8.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Aroma chemicals are volatile chemical compounds made using synthetic or natural compounds, which are extracted from plants or animals. They act as essential raw materials in formulating a unique blend of flavors and perfumes. They are also utilized in the manufacturing of cosmetics, baked products, candies, and alcoholic and non-alcoholic beverages. They also find application in fast-moving consumer goods (FMCG), including cleaning and personal care products.

Global Aroma Chemicals Market Trends:

A significant rise in the demand for exotic fragrant intensifiers and odors supported by the growing global population and inflating income levels of individuals represents one of the key factors positively influencing the global aroma chemicals market share. In addition, the rising awareness among the masss about personal grooming and hygiene is increasing the adoption of cleaning, home, and personal care (HPC) products with appealing fragrances. Besides this, the burgeoning travel and tourism sector and the expansion of hotels, restaurants, cafes, and bars are catalyzing the need for toiletries with exotic fragrances. Apart from this, the growing inclination of consumers toward natural ingredients that are non-toxic, free from allergic reactions, and harmless to the skin is driving the demand for bio-based aroma chemicals worldwide. Furthermore, the rising usage of organic, natural, and soothing fragrances in aromatherapy as they influence the psychological and emotional well-being of individuals is propelling the market growth. Moreover, increasing investments by the leading players in research and development (R&D) activities to develop innovative products with smart pricing strategies are anticipated to strengthen the market growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global aroma chemicals market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, product and application.

Breakup by Type:

Natural
Synthetic
Synthetic aroma chemicals hold the largest market share as they are long lasting and enable perfumers to customize a variety of scents.

Breakup by Product:

Benzenoids
Musk Chemicals
Terpenoids
Others
Terpenoids account for the majority of the share due to its the medicinal and therapeutic properties.

Breakup by Application:

Soaps and Detergents
Cosmetics and Toiletries
Fine Fragrances
Others
Soaps and detergents exhibit a clear dominance in the market due to the escalating demand for toiletries and personal care products formulated with aromatic chemicals.

Breakup by Region:

Asia Pacific
Europe
North America
Middle East and Africa
Latin America
Asia Pacific holds the majority of the market share on account of the increasing population and the growing demand for personal care products in the region.
Competitive Landscape:
The competitive landscape of the market has been analyzed in the report, along with the detailed profiles of the major players operating in the industry.

IMARC Group’s latest report provides a deep insight into the global aroma chemicals market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for industry players, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the aroma chemicals industry in any manner.

Key Questions Answered in This Report
1. What is the expected growth rate of the global aroma chemicals market during 2022-2027?
2. What are the key factors driving the global aroma chemicals market?
3. What has been the impact of COVID-19 on the global aroma chemicals market?
4. What is the breakup of the global aroma chemicals market based on the type?
5. What is the breakup of the global aroma chemicals market based on the product?
6. What is the breakup of the global aroma chemicals market based on the application?
7. What are the key regions in the global aroma chemicals market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Aroma Chemicals Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Type
5.5 Market Breakup by Product
5.6 Market Breakup by Application
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 SWOT Analysis
6.1 Overview
6.2 Strengths
6.3 Weaknesses
6.4 Opportunities
6.5 Threats
7 Value Chain Analysis
8 Porter’s Five Forces Analysis
8.1 Overview
8.2 Bargaining Power of Buyers
8.3 Bargaining Power of Suppliers
8.4 Degree of Competition
8.5 Threat of New Entrants
8.6 Threat of Substitutes
9 Market Breakup by Type
9.1 Natural
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Synthetic
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Product
10.1 Benzenoids
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Musk Chemicals
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Terpenoids
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Others
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Application
11.1 Soaps and Detergents
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Cosmetics and Toiletries
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Fine Fragrances
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Others
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Region
12.1 Asia Pacific
12.1.1 Market Trends
12.1.2 Market Forecast
12.2 Europe
12.2.1 Market Trends
12.2.2 Market Forecast
12.3 North America
12.3.1 Market Trends
12.3.2 Market Forecast
12.4 Middle East and Africa
12.4.1 Market Trends
12.4.2 Market Forecast
12.5 Latin America
12.5.1 Market Trends
12.5.2 Market Forecast
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players

 

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