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装甲材市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Armor Materials Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の装甲材市場は、2021年に112億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、市場が2027年までに165億米ドルの値に達し、2022年から2027年の間に6.20%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年4月14日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界の装甲材市場は、2021年に112億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、市場が2027年までに165億米ドルの値に達し、2022年から2027年の間に6.20%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

アーマー素材は、衝撃を吸収し、外力による衝撃や損傷を最小限に抑えるために使用される特殊な防護布です。これらの素材は、表面全体にエネルギーを分散させることで弾丸の衝撃を吸収します。皮革、セラミック、金属、パラ系繊維、合金、グラスファイバーなどの素材を用いて製造される。また、酸化アルミニウム、炭化ホウ素、ホウ化チタン、炭化ケイ素、合成ダイヤモンド複合体(シンダイト)、窒化アルミニウムなどのセラミックスを使って、装甲材が製造されている。これらの材料は、防弾チョッキ、鎧、ヘルメット、車両などに広く使われており、高い構造強度、耐破壊性、耐クラック性、化学的不活性などを発揮する。また、着心地がよく、軽量で耐久性に優れ、拳銃や鋭利な武器に対する防御力を高めています。

アーマーマテリアル市場の動向
軍需産業と防衛産業の著しい成長は、市場の前向きな見通しを生み出す重要な要因の1つです。アーマー材料は、戦闘中に戦場の兵士を保護し、弾丸や接近する武器の強度を低減するために広く使用されています。さらに、弾丸や榴散弾、ミサイルから軍用車両を保護するための製品利用が広がっていることも、市場の成長に好影響を与えています。持続性と柔軟性に優れ、ユーザーに強化された保護を提供する軽量装甲素材の発売など、さまざまな製品イノベーションが市場成長の推進力となっています。これに伴い、水中魚雷や砲撃、紫外線(UV)から資産を保護するための海洋産業における製品需要の増加が、市場成長にプラスの影響を与えています。また、柔軟性、軽量性、耐久性に優れた防弾チョッキを製造するための超高分子量ポリエチレンの普及や、特に発展途上国における兵士の近代化戦略を推進するためのさまざまな政府イニシアティブの実施など、その他の要因も市場の成長に向けた推進力となると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界の装甲材市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、保護タイプ、用途に基づいて分類しています。

タイプ別の内訳

金属・合金
セラミックス
コンポジット
パラアラミド繊維
超高分子量ポリエチレン
ガラス繊維
その他

保護タイプ別構成比

空気伝搬弾道学
爆風・爆発

アプリケーション別内訳。

航空宇宙
ボディーアーマー
民生用
海上用装甲
車両用甲冑

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
Allegheny Technologies Incorporated、Avon Rubber p.l.c.、CeramTec TopCo GmbH、CoorsTek Inc、DuPont de Nemours Inc、Honeywell International Inc、Koninklijke DSM N.V., Koninklijke Ten Cate B.V., Morgan Advanced Materials、PPG Industries Inc、Saab AB および Saint-Gobain S.A. などが挙げられる主要メーカーのプロファイルとともに業界の競争環境も検討されています。
世界の装甲材市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の装甲材市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域市場とは?
タイプ別の市場構成は?
プロテクションタイプに基づく市場のブレークアップは?
用途別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何ですか?
世界の装甲材市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Armor Materials Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Metals and Alloys
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Ceramics
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Composites
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Para-Aramid Fibers
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Ultra-High-Molecular-Weight Polyethylene
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Fiberglass
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
6.7 Others
6.7.1 Market Trends
6.7.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Protection Type
7.1 Airborne Ballistics
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Blasts and Explosion
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Aerospace
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Body Armor
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Civil Armor
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Marine Armor
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Vehicle Armor
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Allegheny Technologies Incorporated
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Avon Rubber p.l.c.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 CeramTec TopCo GmbH
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 CoorsTek Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 DuPont de Nemours Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Honeywell International Inc
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Koninklijke DSM N.V.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Koninklijke Ten Cate B.V.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Morgan Advanced Materials
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.10 PPG Industries Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Saab AB
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Saint-Gobain S.A
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global armor materials market reached a value of US$ 11.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 16.5 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Armor materials are specialized protective fabrics that are used for absorbing shocks and minimizing the impact or damage caused by external forces. These materials absorb the impact of bullets by dispersing the energy across the surface. They are manufactured using leather, ceramics, metals, para-aramid fiber, alloy and fiberglass materials. Armor materials are also produced using ceramics, such as aluminum oxide, boron carbide, titanium boride, silicon carbide, synthetic diamond composite (syndite) and aluminum nitride. These materials are widely used in bulletproof vests, armors, helmets and vehicles and exhibit high structural strength, fracture and crack resistance and chemical inertness. They are comfortable to wear, lightweight, durable and provide enhanced protection against handguns and sharp-edged weapons.

Armor Materials Market Trends:
Significant growth in the military and defense industries is one of the key factors creating a positive outlook for the market. Armor materials are widely used to protect the soldiers on the battlefield during combat and reduce the intensity of bullets and approaching weapons. Moreover, the widespread product utilization to protect military vehicles from bullets, shrapnel and missiles is favoring the market growth. Various product innovations, such as the launch of lightweight armor materials that are highly sustainable and flexible and provide enhanced protection to the users, are providing a thrust to the market growth. In line with this, the increasing product demand in the marine industry to protect assets against underwater torpedoes, shellfire and ultraviolet (UV) rays is positively impacting the market growth. Other factors, including the widespread adoption of ultra-high-molecular-weight polyethylene to manufacture flexible, lightweight and durable bulletproof vests, along with the implementation of various government initiatives to promote soldier modernization strategy, especially in the developing nations, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global armor materials market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, protection type and application.

Breakup by Type:

Metals and Alloys
Ceramics
Composites
Para-Aramid Fibers
Ultra-High-Molecular-Weight Polyethylene
Fiberglass
Others

Breakup by Protection Type:

Airborne Ballistics
Blasts and Explosion

Breakup by Application:

Aerospace
Body Armor
Civil Armor
Marine Armor
Vehicle Armor

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Allegheny Technologies Incorporated, Avon Rubber p.l.c., CeramTec TopCo GmbH, CoorsTek Inc., DuPont de Nemours Inc., Honeywell International Inc, Koninklijke DSM N.V., Koninklijke Ten Cate B.V., Morgan Advanced Materials, PPG Industries Inc., Saab AB and Saint-Gobain S.A. Key Questions Answered in This Report:
How has the global armor materials market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global armor materials market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the protection type?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global armor materials market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Armor Materials Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Metals and Alloys
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Ceramics
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Composites
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Para-Aramid Fibers
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Ultra-High-Molecular-Weight Polyethylene
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Fiberglass
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
6.7 Others
6.7.1 Market Trends
6.7.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Protection Type
7.1 Airborne Ballistics
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Blasts and Explosion
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Aerospace
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Body Armor
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Civil Armor
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Marine Armor
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Vehicle Armor
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Allegheny Technologies Incorporated
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Avon Rubber p.l.c.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 CeramTec TopCo GmbH
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 CoorsTek Inc.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 DuPont de Nemours Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Honeywell International Inc
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Koninklijke DSM N.V.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Koninklijke Ten Cate B.V.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Morgan Advanced Materials
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.10 PPG Industries Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Saab AB
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Saint-Gobain S.A
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis

 

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