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クレジットカード決済市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Credit Card Payment Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のクレジットカード決済市場は、2021年に4,776億3,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.80%を示し、2027年までに7,621.6億米ドルの市場に達すると予想して... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年4月14日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界のクレジットカード決済市場は、2021年に4,776億3,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.80%を示し、2027年までに7,621.6億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

クレジットカードは、金融機関が発行する決済ツールであり、カード所有者が店頭で現金を使わずに買い物をするための与信枠を提供するものです。クレジットカードは柔軟な決済手段であり、カード会員がカード発行会社に未払い金を支払う時間的余裕を提供します。また、個人の購買力を高め、ローンや住宅ローンのためのクレジットスコアを作成し、キャッシュバック、マイルポイント、海外取引手数料をゼロにすることができます。さらに、クレジットカードは詐欺行為から身を守ることができるため、世界中でクレジットカードによる決済が増加しています。

クレジットカード決済の市場動向
緊急時や頭金などの現金代替需要の高まりは、市場を牽引する重要な要因の一つです。また、テレビ、ノートパソコン、スマートフォン、旅行パッケージ、宝飾品などの購入にクレジットカードを利用する人が増えています。このことは、世界中で手頃な価格のクレジットカードが入手可能であることと合わせて、クレジットカード決済の市場成長を促進しています。また、データベースのセキュリティを高めるためのブロックチェーンの技術的進歩が、市場にプラスの影響を与えています。これに加えて、いくつかの組織は、旅行、食事、宿泊、在庫の記録を保持するために従業員に特別なクレジットカードを提供しており、これはエンドユーザーと市場投資家に有利な成長機会を提供しています。さらに、クレジットカードは、世界中の食品、食料品、ヘルスケア、ホスピタリティ、エレクトロニクス、メディア、エンターテイメント、旅行、観光産業で高度に使用されています。さらに、大手企業は研究開発(R&D)活動に積極的に投資し、より充実したデジタルプリペイドカードサービスを顧客に提供しており、これが市場の成長を後押しすると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界のクレジットカード決済市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、カードタイプ、プロバイダー、アプリケーションに基づき市場を分類しています。

カードタイプ別内訳。

汎用クレジットカード
スペシャリティカード
その他

プロバイダー別構成比

Visa
マスターカード
その他

アプリケーション別構成比。

食品・食料品
健康・薬局
レストラン・バー
コンシューマーエレクトロニクス
メディア・エンターテイメント
旅行・観光
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
業界の競争環境についても、American Express Company、Bank of America Corporation、Barclays PLC、Capital One Financial Corporation (Signet Financial Corporation)、Citigroup Inc、JPMorgan Chase & Co、Mastercard Inc、Synchrony、The PNC Financial Services Group Inc、United Services Automobile AssociationおよびVisa Incといった主要企業のプロファイルとともに検証しています。本レポートで回答した主な質問
世界のクレジットカード決済市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のクレジットカード決済市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
カードタイプに基づく市場の内訳は?
プロバイダー別の市場構成は?
アプリケーション別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界のクレジットカード決済市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Credit Card Payment Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Card Type
6.1 General Purpose Credit Cards
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Specialty Credit Cards
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Provider
7.1 Visa
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Mastercard
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Food and Groceries
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Health and Pharmacy
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Restaurants and Bars
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Consumer Electronics
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Media and Entertainment
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Travel and Tourism
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
8.7 Others
8.7.1 Market Trends
8.7.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 American Express Company
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Bank of America Corporation
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Barclays PLC
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Capital One Financial Corporation (Signet Financial Corporation)
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Citigroup Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 JPMorgan Chase & Co
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Mastercard Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Synchrony
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 The PNC Financial Services Group Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 United Services Automobile Association
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 SWOT Analysis
14.3.11 Visa Inc.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global credit card payment market reached a value of US$ 477.63 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 762.16 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.80% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

A credit card is a payment tool issued by financial institutions that offer a credit limit to cardholders for making purchases without the use of cash at the point of sale. It is a flexible mode of payment, which provides cardholders with more time to pay accrued charges to card issuers. It also helps increase the purchasing power of individuals, create a credit score for loans and mortgages, and provide cashback, miles points, and zero foreign transaction fees. Besides this, as it offers protection against fraudulent activities, the number of payments made via credit card is increasing across the globe.

Credit Card Payment Market Trends:
The rising demand for cash alternatives for emergency and down payment funds represents one of the key factors driving the market. Moreover, there is an increase in the utilization of credit cards for purchasing televisions (TV), laptops, smartphones, travel packages, and jewelry. This, along with the availability of affordable credit cards worldwide, is propelling the market growth of credit card payments. In addition, technological advancements in blockchain for higher security of the database are positively influencing the market. Besides this, several organizations are providing special credit cards to their employees for keeping records of travel, food, accommodation, and inventory, which is offering lucrative growth opportunities to end users and market investors. Additionally, credit cards are highly used in food, grocery, healthcare, hospitality, electronics, media and entertainment, travel and tourism industries around the world. Furthermore, major players are extensively investing in research and development (R&D) activities to offer enhanced digital prepaid card services to customers, which is projected to bolster the growth of the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global credit card payment market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on card type, provider and application.

Breakup by Card Type:

General Purpose Credit Cards
Specialty Credit Cards
Others

Breakup by Provider:

Visa
Mastercard
Others

Breakup by Application:

Food and Groceries
Health and Pharmacy
Restaurants and Bars
Consumer Electronics
Media and Entertainment
Travel and Tourism
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being American Express Company, Bank of America Corporation, Barclays PLC, Capital One Financial Corporation (Signet Financial Corporation), Citigroup Inc., JPMorgan Chase & Co, Mastercard Inc., Synchrony, The PNC Financial Services Group Inc., United Services Automobile Association and Visa Inc. Key Questions Answered in This Report:
How has the global credit card payment market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global credit card payment market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the card type?
What is the breakup of the market based on the provider?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global credit card payment market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Credit Card Payment Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Card Type
6.1 General Purpose Credit Cards
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Specialty Credit Cards
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Provider
7.1 Visa
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Mastercard
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Food and Groceries
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Health and Pharmacy
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Restaurants and Bars
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Consumer Electronics
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Media and Entertainment
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Travel and Tourism
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
8.7 Others
8.7.1 Market Trends
8.7.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 American Express Company
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Bank of America Corporation
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Barclays PLC
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 Capital One Financial Corporation (Signet Financial Corporation)
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.4.4 SWOT Analysis
14.3.5 Citigroup Inc.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 JPMorgan Chase & Co
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Mastercard Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Synchrony
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 The PNC Financial Services Group Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 United Services Automobile Association
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 SWOT Analysis
14.3.11 Visa Inc.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis

 

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