インドのプリペイドカード市場業界動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測India Prepaid Cards Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 インドのプリペイドカード市場は、2021年に866億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR36.2%で、2027年までに5577億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る
サマリーインドのプリペイドカード市場は、2021年に866億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR36.2%で、2027年までに5577億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置きながら、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。プリペイドカードは、それ自体に金銭的価値があるため、銀行に預金口座や貸出口座を開設する必要がない。また、プリペイドカードの中には、ギフトカードのようにリロードできないものもあり、そのようなカードは仮想通貨を使い切ると廃棄される。一方、リロード可能なプリペイドカードは、繰り返し資金を補充することができる。プリペイドカードは、スーパーマーケット、ガソリンスタンド、オフィス用品店、ドラッグストアなどの小売店で購入できるほか、オンラインでも購入できる。市場動向 プリペイドカードは便利な決済手段であり、入手にかかる時間やコストはほとんどかからない。また、現金に代わる決済手段として、消費者に安全性と高い利便性を提供しています。スマートフォンやインターネットの普及により、インドでは過去10年間に電子商取引産業が大きく成長し、プリペイドカードを使ったオンライン決済の普及に拍車がかかっています。また、悪魔払い政策や政府のキャッシュレス化推進政策も、プリペイドカードの普及を後押ししています。さらに、組織化された小売業者の増加も、インドのプリペイドカード市場の成長に寄与しています。 IMARCグループの最新レポートでは、インドのプリペイドカード市場について、その本質的な部分をすべて網羅した深い洞察を提供しています。これは、市場のマクロ的概観から、業界パフォーマンスのミクロ的詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐に渡ります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、その他インドプリペイドカード市場に何らかの利害関係を持つ、または何らかの形で参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。 主な市場細分化 IMARC Groupは、インドのプリペイドカード市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの国・地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、カードの種類、目的、業種に基づき、市場を分類しています。 カードタイプ別内訳クローズドループカード オープンループカード 目的別内訳。 ペイロール・インセンティブカード トラベルカード 汎用リローダブルカード(GPR) 送金カード その他 業種別構成比。 企業・団体 小売 政府機関 その他 地域別構成比 西・中央インド 南インド 北インド 東インド 競合の状況 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーとしてAxis Bank, Itz Cash, ICICI Bank, SBI, HDFC, PNB, Yes Bank, Sodexo, Kotak Mahindra Bank, Oxyigen, Hermes, India Transact Services and Western Unionなどが挙げられます。本レポートで扱う主な質問 1.インドのプリペイドカード市場の成長率はどの程度と予想されますか? 2.インドのプリペイドカード市場を牽引する主な要因は何か? 3.COVID-19がインドのプリペイドカード市場に与えた影響とは? 4.インドプリペイドカード市場のカードタイプ別内訳は? 5.インドのプリペイドカード市場の目的別構成は? 6.インドのプリペイドカード市場の業種別構成は? 7.インドプリペイドカード市場の主要地域は? 8.インドプリペイドカード市場の主要企業/プレーヤーは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 India Prepaid Cards Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Card Type 5.5 Market Breakup by Purpose 5.6 Market Breakup by Vertical 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 5.9 SWOT Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Strengths 5.9.3 Weaknesses 5.9.4 Opportunities 5.9.5 Threats 5.10 Value Chain Analysis 5.11 Porters Five Forces Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Bargaining Power of Buyers 5.11.3 Bargaining Power of Suppliers 5.11.4 Degree of Competition 5.11.5 Threat of New Entrants 5.11.6 Threat of Substitutes 5.12 Key Success and Risk Factors 6 Market Breakup by Card Type 6.1 Open Loop Cards 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Closed Loop Cards 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Purpose 7.1 Payroll/Incentive Cards 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Travel cards 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 General Purpose Reloadable (GPR) Cards 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Remittance Cards 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Vertical 8.1 Corporate/Organization 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Government 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 West and Central India 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 South India 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 North India 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 East India 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Key Players 10.3 Profiles of Key Players 10.3.1 Axis Bank 10.3.2 Itz Cash 10.3.3 ICICI Bank 10.3.4 SBI 10.3.5 HDFC 10.3.6 PNB 10.3.7 Yes Bank 10.3.8 Sodexo 10.3.9 Kotak Mahindra Bank 10.3.10 Oxyigen 10.3.11 Hermes 10.3.12 India Transact Services 10.3.13 Western Union
SummaryThe India prepaid cards market reached a value of US$ 86.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 557.7 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 36.2% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 India Prepaid Cards Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Card Type 5.5 Market Breakup by Purpose 5.6 Market Breakup by Vertical 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 5.9 SWOT Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Strengths 5.9.3 Weaknesses 5.9.4 Opportunities 5.9.5 Threats 5.10 Value Chain Analysis 5.11 Porters Five Forces Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Bargaining Power of Buyers 5.11.3 Bargaining Power of Suppliers 5.11.4 Degree of Competition 5.11.5 Threat of New Entrants 5.11.6 Threat of Substitutes 5.12 Key Success and Risk Factors 6 Market Breakup by Card Type 6.1 Open Loop Cards 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Closed Loop Cards 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Purpose 7.1 Payroll/Incentive Cards 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Travel cards 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 General Purpose Reloadable (GPR) Cards 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Remittance Cards 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Vertical 8.1 Corporate/Organization 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Government 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 West and Central India 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 South India 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 North India 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 East India 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Key Players 10.3 Profiles of Key Players 10.3.1 Axis Bank 10.3.2 Itz Cash 10.3.3 ICICI Bank 10.3.4 SBI 10.3.5 HDFC 10.3.6 PNB 10.3.7 Yes Bank 10.3.8 Sodexo 10.3.9 Kotak Mahindra Bank 10.3.10 Oxyigen 10.3.11 Hermes 10.3.12 India Transact Services 10.3.13 Western Union
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よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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