ドッグフード市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Dog Food Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のドッグフード市場は、2021年に627億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には840億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.95%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮... もっと見る
サマリー世界のドッグフード市場は、2021年に627億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には840億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.95%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。犬は現在、世界中で最も好まれているペットの1つである。犬の一般的な食事は、炭水化物、ミネラル、タンパク質、脂肪、ビタミン、水分の組み合わせで構成されている必要があります。適切な栄養がない場合、犬は感染症を撃退し、日常活動を行い、歯や骨を修復し、体格や筋力を維持することができません。このため、世界中のドッグフードメーカーが、犬のライフステージに合わせた製品を発表しています。また、腎臓病や心臓病などの健康管理を目的とした製品もあります。また、さまざまなNGO団体が野良犬を保護するシェルターを建設し、ボランティアが野良犬の健康増進に力を入れていることも、高品質なドッグフードの需要を高めている。 ドッグフードの世界市場動向。 昨今、ペットオーナーの愛犬の食事に対する意識が高まり、より高品質なドッグフードへの需要が高まっています。また、世界的に犬の糖尿病、高血圧、関節炎などの病気が多く報告されています。その結果、獣医師は飼い主に低カロリーのドッグフードを勧め始め、それによってメーカーは製品の提供を拡大するよう促されています。このほか、メキシコ、インド、タイ、中国などの発展途上地域では、物流施設の充実により、ドッグフードが大きく伸びています。さらに、これらの地域では、急速な都市化と可処分所得の増加のために、犬の所有率が上昇している。このような要因が、市場の成長に拍車をかけています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のドッグフード市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界および地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、価格タイプ、成分タイプ、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ドライドッグフード 犬用おやつ ウェットドッグフード ドッグフード市場は、製品の種類によってドライドッグフード、ドッグトリーツ、ウェットドッグフードに分類されます。このうち、ドライドッグフードは、価格が安く、歯石の蓄積を抑えることができるため、最も人気のあるタイプです。 価格タイプ別内訳。 プレミアム製品 マスプロダクツ 価格帯別に見ると、高級食品と大衆食品に分類される。現在、マスプロダクトは最大のセグメントであり、明確な優位性を示している。 原材料の種類別構成比。 動物由来 植物由来 動物由来と植物由来に分類して分析した。現在、消化が良く、エネルギー源となり、犬の健康維持に役立つ動物由来製品が勢いを増しています。 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット 専門店 オンライン その他 流通経路に基づき、市場はスーパーマーケットおよびハイパーマーケット、専門店、オンラインおよびその他に分類されます。このうち、スーパーマーケットとハイパーマーケットは、各種ドッグフードブランドの販売チャネルとして最も人気がある。 地域別の洞察。 北米 西ヨーロッパ アジア太平洋地域 ラテンアメリカ 東ヨーロッパ 中近東・アフリカ 地域別では、北米がドッグフードの最大市場であり、市場シェアの大半を占めています。これは、この地域全体で、特定のサイズ、品種、年齢に応じた幅広いドッグフード製品が入手可能であることに起因しています。その他の主要市場には、西ヨーロッパ、アジア太平洋地域、ラテンアメリカ、東ヨーロッパ、中東およびアフリカが含まれます。 競争環境。 世界のドッグフード市場は、少数のプレイヤーが存在し、品質と価格の面で競争しているため、高度に集中している。市場に進出している主要なプレーヤーは以下の通りです。 マース・ペットケア社 ネスレピュリナペットケア ヒルズ ペットニュートリション プロクター・アンド・ギャンブル社 デルモンテフーズ 本レポートでお答えする主な質問です。 ドッグフードの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか? 世界のドッグフード産業における主要な地域市場はどこか? COVID-19は世界のドッグフード業界にどのような影響を与えたか? 世界のドッグフード業界における主要な価格設定区分は何か? 世界のドッグフード業界における様々な原材料の種類は何か? 世界のドッグフード業界におけるいくつかの製品タイプは何ですか? 世界のドッグフード業界における主要な流通チャネルは何か? ドッグフードの価格動向は? 世界のドッグフード産業のバリューチェーンにおける様々な段階は何か? 世界のドッグフード産業における主要な推進要因と課題は何か? 世界のドッグフード産業の構造とキープレイヤーは? ドッグフードの世界市場における競争はどの程度か? 世界のドッグフード業界の利益率は? ドッグフードの製造工場を設立するための主な要件は何か? ドッグフードはどのように製造されるのですか? ドッグフードの製造工場で行われる様々な単位作業とはどのようなものですか? ドッグフード製造工場の設立に必要な土地の面積はどのくらいですか? ドッグフード製造工場の設立に必要な機械設備は何ですか? ドッグフードの製造工場を設立するために必要な原材料は何ですか? ドッグフードの包装に必要なものは何ですか? ドッグフードの輸送に必要なものは何ですか? ドッグフードの製造工場を設立するために必要なユーティリティは何ですか? ドッグフードの製造工場を設立するために必要な人材はどの程度ですか? ドッグフードの製造工場を設立するためのインフラストラクチャーコストはどのくらいですか? ドッグフード製造工場設立のための資本コストは? ドッグフード製造工場設立のための運営費はいくらですか? ドッグフード製造工場の収支はどのようになりますか? 損益分岐点までの所要時間は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Dog Food Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Price Analysis 5.4.1 Key Price Indicators 5.4.2 Price Structure 5.5 Market Breakup by Region 5.6 Market Breakup by Product Type 5.7 Market Breakup by Pricing Type 5.8 Market Breakup by Ingredient Type 5.9 Market Breakup by Distribution Channel 5.10 Market Forecast 5.11 SWOT Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Strengths 5.11.3 Weaknesses 5.11.4 Opportunities 5.11.5 Threats 5.12 Value Chain Analysis 5.12.1 Raw Material Procurement 5.12.2 Manufacturing 5.12.3 Marketing 5.12.4 Distribution 5.12.5 Exports 5.12.6 End-Use 5.13 Porter’s Five Forces Analysis 5.13.1 Overview 5.13.2 Bargaining Power of Buyers 5.13.3 Bargaining Power of Suppliers 5.13.4 Degree of Competition 5.13.5 Threat of New Entrants 5.13.6 Threat of Substitutes 5.14 Key Market Drivers and Success Factors 6 Performance of Key Regions 6.1 North America 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Western Europe 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Asia-Pacific 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Latin America 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Eastern Europe 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Middle East and Africa 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market by Product Type 7.1 Dry Dog Food 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Dog Treats 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Wet Dog Food 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market by Pricing Type 8.1 Mass Products 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Premium Products 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market by Ingredient Type 9.1 Animal Derived 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Plant Derived 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market by Distribution Channel 10.1 Supermarkets and Hypermarkets 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Specialty Stores 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Online 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Others 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Competitive Landscape 11.1 Market Structure 11.2 Market Breakup by Key Players 12 Dog Food Manufacturing Process 12.1 Product Overview 12.2 Detailed Process Flow 12.3 Various Types of Unit Operations Involved 12.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 13 Project Details, Requirements and Costs Involved 13.1 Land Requirements and Expenditures 13.2 Construction Requirements and Expenditures 13.3 Plant Layout 13.4 Plant Machinery 13.5 Raw Material Requirements and Expenditures 13.6 Packaging Requirements and Expenditures 13.7 Transportation Requirements and Expenditures 13.8 Utility Requirements and Expenditures 13.9 Manpower Requirements and Expenditures 13.10 Other Capital Investments 14 Loans and Financial Assistance 15 Project Economics 15.1 Capital Cost of the Project 15.2 Techno-Economic Parameters 15.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 15.4 Taxation and Depreciation 15.5 Income Projections 15.6 Expenditure Projections 15.7 Financial Analysis 15.8 Profit Analysis 16 Key Player Profiles 16.1 Mars Petcare Inc. 16.2 Nestlé Purina Pet Care 16.3 Hill's Pet Nutrition 16.4 Proctor & Gamble Co. 16.5 Del Monte Foods
SummaryThe global dog food market reached a value of US$ 62.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 84 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.95% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Dog Food Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Price Analysis 5.4.1 Key Price Indicators 5.4.2 Price Structure 5.5 Market Breakup by Region 5.6 Market Breakup by Product Type 5.7 Market Breakup by Pricing Type 5.8 Market Breakup by Ingredient Type 5.9 Market Breakup by Distribution Channel 5.10 Market Forecast 5.11 SWOT Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Strengths 5.11.3 Weaknesses 5.11.4 Opportunities 5.11.5 Threats 5.12 Value Chain Analysis 5.12.1 Raw Material Procurement 5.12.2 Manufacturing 5.12.3 Marketing 5.12.4 Distribution 5.12.5 Exports 5.12.6 End-Use 5.13 Porter’s Five Forces Analysis 5.13.1 Overview 5.13.2 Bargaining Power of Buyers 5.13.3 Bargaining Power of Suppliers 5.13.4 Degree of Competition 5.13.5 Threat of New Entrants 5.13.6 Threat of Substitutes 5.14 Key Market Drivers and Success Factors 6 Performance of Key Regions 6.1 North America 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Western Europe 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Asia-Pacific 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Latin America 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Eastern Europe 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Middle East and Africa 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market by Product Type 7.1 Dry Dog Food 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Dog Treats 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Wet Dog Food 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market by Pricing Type 8.1 Mass Products 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Premium Products 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market by Ingredient Type 9.1 Animal Derived 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Plant Derived 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market by Distribution Channel 10.1 Supermarkets and Hypermarkets 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Specialty Stores 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Online 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Others 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Competitive Landscape 11.1 Market Structure 11.2 Market Breakup by Key Players 12 Dog Food Manufacturing Process 12.1 Product Overview 12.2 Detailed Process Flow 12.3 Various Types of Unit Operations Involved 12.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 13 Project Details, Requirements and Costs Involved 13.1 Land Requirements and Expenditures 13.2 Construction Requirements and Expenditures 13.3 Plant Layout 13.4 Plant Machinery 13.5 Raw Material Requirements and Expenditures 13.6 Packaging Requirements and Expenditures 13.7 Transportation Requirements and Expenditures 13.8 Utility Requirements and Expenditures 13.9 Manpower Requirements and Expenditures 13.10 Other Capital Investments 14 Loans and Financial Assistance 15 Project Economics 15.1 Capital Cost of the Project 15.2 Techno-Economic Parameters 15.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 15.4 Taxation and Depreciation 15.5 Income Projections 15.6 Expenditure Projections 15.7 Financial Analysis 15.8 Profit Analysis 16 Key Player Profiles 16.1 Mars Petcare Inc. 16.2 Nestlé Purina Pet Care 16.3 Hill's Pet Nutrition 16.4 Proctor & Gamble Co. 16.5 Del Monte Foods
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(dog)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |