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断熱材付きシッパーの市場規模、シェア、トレンド分析レポート:素材別(紙ベース、ウール、EPS、EPP、ポリウレタン)、タイプ別(シングルユース、マルチユース)、エンドユース別、地域別、およびセグメント別予測、2021年~2028年


Insulated Shippers Market Size, Share & Trends Analysis Report By Material (Paper-based, Wool, EPS, EPP, Polyurethane), By Type (Single-use, Multiple-use), By End-use, By Region, And Segment Forecasts, 2021 - 2028

断熱材付きシッパー市場の成長とトレンド Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、断熱シッパーの世界市場規模は、予測期間中にCAGR 10.0%で加速し、2028年までに139億米ドルに達すると予測されて... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2021年8月6日 US$5,950
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サマリー

断熱材付きシッパー市場の成長とトレンド

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、断熱シッパーの世界市場規模は、予測期間中にCAGR 10.0%で加速し、2028年までに139億米ドルに達すると予測されています。この製品は、食品・飲料や医薬品などの様々な最終用途での使用が増加しているため、今後数年間で大きな需要が見込まれています。

ここ数年、世界的にインターネットの普及率が大幅に上昇し、食料品をオンラインで購入できるようになりました。オンラインの食料品店では、生鮮食品や温度に敏感な食品を配送するために、望ましい温度を維持して生鮮食品の劣化を防ぐ断熱パッケージが主に使用されています。したがって、オンラインでの食料品の購入が増え続けていることから、宅配の最終用途セグメントは今後数年間で最も高い成長率を示すと予想されます。

特に遠隔地では、適切な冷蔵物流が利用できないことが薬害の原因となっています。さらに、このような地域では、大規模なコールドチェーンソリューションに投資することは経済的な選択肢ではありません。このような場合、断熱シッパーは、最小限の費用で必要な温度を維持することができるため、理想的なソリューションとなります。

紙ベースの断熱シッパーは、2018年に最大のセグメントとして登場し、26.0%の市場シェアを獲得しました。このセグメントは、セルロース断熱材の製造技術の向上により、予測期間中に勢いを増すと予想されます。この点で、断熱シッパー業界では、製品メーカーが繊維分離の機能を最大限に発揮できる繊維化技術の採用が増加しています。予測期間中、業界では研究開発活動が活発化しており、著名な市場参加者は世界的な拡大を目指しています。

食料品は、断熱材を使用したパッケージの中でも最も重要な最終用途の一つであり、長年にわたる成長を経て、予測期間中に7.2%の安定したCAGRで成長することが見込まれています。この分野の成長が見込まれるのは、食料品の消費が増加していることに加え、新興国でスーパーマーケットやハイパーマーケットを中心とした小売チェーンが急増しているためです。このセグメントには、ベーカリー製品、ソース、ミルク、ピューレなど、さまざまな製品の包装・発送が含まれます。

中央・南アメリカの断熱シッパー市場は、予測期間中に8.7%という最速のCAGRで成長すると予想されています。中央・南アメリカでは、他の地域に比べてオンライン食料品の需要が著しく高く、それが断熱シッパーの需要を増大させています。さらに、この地域では、最終用途産業からの強い需要やオンライン食料品プラットフォームの拡大などの要因が、断熱シッパー市場の成長にプラスの影響を与えると予想されます。アジア太平洋地域では、主にヨーロッパや北米の食品製造企業が、生産コストの低いインドや中国に生産活動を委託しています。

断熱材付きシッパー市場レポートのハイライト

- 素材別では、EPP(発泡ポリプロピレン)が予測期間中に9.4%のCAGRで上昇すると予想されています。

- タイプ別では、マルチユースセグメントが2018年に20億4,220万米ドルとなり、予測期間中に最も高いCAGRで成長することが見込まれている

- 宅配は2018年に最大のエンドユースセグメントであり、2018年には35.3%の市場シェアを掴み、2025年には39.7%に達すると予想されている

- 2018年、断熱シッパーの地域別市場はアジア太平洋地域が最大だった

- この市場は、国内外の参加者が市場を共有しており、激しい競争が行われています。また、市場での競争力を維持するために、さまざまな業界参加者が展開する主な戦略として、製品の革新が観察されています。

- 貨物用断熱ソリューションから断熱バッグやシッパーまで幅広い製品を提供しているSonoco Products Companyは、断熱パッケージ市場の上場企業カテゴリーで市場リーダーに浮上しました。

 

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Summary

Insulated Shippers Market Growth & Trends

The global insulated shippers market size is anticipated to reach USD 13.9 billion by 2028, accelerating at a CAGR of 10.0% over the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. The product is expected to witness significant demand in the coming years on account of its growing use in various end-use industries such as food & beverages and pharmaceuticals.

The penetration of the Internet has increased significantly globally over the past few years and led to the availability of groceries online. In order to deliver fresh produce or temperature-sensitive food products, online grocery stores majorly prefer insulated packaging to prevent the deterioration of fresh produce by maintaining the desired temperature. Therefore, on account of ever-increasing online groceries, home delivery end-use segment is anticipated to experience the highest growth rate in the coming years.

The unavailability of adequate refrigerated logistics, most notably in remote areas, is responsible for drug damage. Moreover, it is not an economical option to invest in large cold chain solutions in such areas. Thus, insulated shippers offer ideal solution in such cases as they help maintain the required temperature at minimal expenditure.

Paper-based insulated shippers emerged as the largest segment in 2018, grabbing a market share of 26.0%. The segment is expected to gain momentum over the forecast period owing to the furtherance of cellulose insulation production technology. In this respect, insulated shippers industry is witnessing an increasing adoption of fiberization technology through which product manufacturers can maximize the function of fiber separation. Research & development activities are likely to surface in the industry over the forecast period with prominent market players keen on global expansion.

Grocery is among the most significant end-use segments in the market for insulated packaging given its growth over the years and is expected to grow at a consistent CAGR of 7.2% over the forecast period. The anticipated growth of the segment is attributable to the increasing consumption of grocery products paired with the mushrooming growth of retail chains, most notably supermarket & hypermarket chains, in emerging economies. The segment includes the packaging and shipping of a wide range of products including bakery products, sauces, milk, and purees, among others.

Central & South America market for insulated shippers is expected to grow at the fastest CAGR of 8.7% over the forecast period. The demand for online groceries is significantly higher in Central & South America compared to other regions, which, in turn, has been augmenting the demand for insulated shippers in the region. Furthermore, factors such as strong demand from end-use industries and expanding online grocery platforms in the region are anticipated to positively influence the growth of insulated shippers market. In Asia Pacific, several key companies, most notably in the food manufacturing space in Europe and North America have been outsourcing production activities to India and China owing to the lower production cost in these countries.

Insulated Shippers Market Report Highlights

• In terms of material, Expanded Polypropylene (EPP) shippers segment is expected to ascend at a remarkable CAGR of 9.4% over the forecast period

• In terms of type, multiple-use segment was valued at USD 2,004.2 million in 2018 and is expected to grow at the highest CAGR over the forecast period

• Home delivery was the largest end-use segment in 2018 and grabbed a market share of 35.3% in 2018, which is expected to reach 39.7% by 2025

• Asia Pacific was the largest regional market for insulated shippers in 2018

• The market is characterized by intense competition with both international and domestic participants sharing the market space and product innovation being observed as the key strategy deployed by various industry participants to stay competitive in the market

• Sonoco Products Company, which offers a wide range of products ranging from cargo insulating solutions to insulated bags and shippers, emerged as a market leader in the public companies category of the insulated packaging market.



 

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