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北米のエッセンシャルオイル市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(オレンジ、コーンミント、ユーカリ)、用途別(医療、食品・飲料)、販売チャネル別、国別、セグメント別予測、2024年~2030年


North America Essential Oils Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Orange, Cornmint, Eucalyptus), By Application (Medical, Food & Beverages), By Sales Channel, By Country, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

北米エッセンシャルオイル市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、北米のエッセンシャルオイル市場規模は2030年までに157億米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までの年... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2023年12月6日 US$4,950
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116 英語

1~3営業日


 

サマリー

北米エッセンシャルオイル市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、北米のエッセンシャルオイル市場規模は2030年までに157億米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までの年平均成長率は7.8%と予測されている。この成長は、食品・飲料、化粧品、医薬品、クリーニングなど、多くの最終用途産業からの利用が増加していることに起因している。

エッセンシャルオイルは、グルコース、デンプン、脂肪、油、酸、非イオン性乳化剤など様々な物質と相溶性があり、市場の成長をさらに後押しする。天然由来のオイルに対する需要の増加とアロマセラピーの人気の高まりは、市場にプラスの影響を与えている。エッセンシャルオイルの用途や使用法に関する認知度の向上が売上の増加につながるため、消費者教育は重要な役割を果たしている。

フレーバーとフレグランスは、食品、飲料、医療製品、その他の物質を通じてさりげなく適用されるとき、多くの場合、味覚と嗅覚の化学物質によって決定される、持続的な感覚的印象を与える。これらの製品は、消費財の全体的な魅力と美的価値を高める。フレーバーとフレグランスは、揮発性の化学物質やエッセンシャルオイルを使用して調製され、特定のフレーバーを提供したり、既存のフレーバーを強化したりする。食品香料は天然香料と合成香料に分類される。新鮮で自然な製品に対する消費者の需要の増加が、この分野の飛躍的な成長に寄与している。

その一方で、農業や栽培に関する厳しい連邦規制や、これらの作業による環境への影響により、過剰な農業活動が制限され、エッセンシャルオイル生産用の作物の供給が減少している。これらの派生香料には原料が必要であり、これらのオイルは政変、農法の変化、病気の発生、自然災害の影響を非常に受けやすい。ラベンダー、イランイラン、ローズ、アイリス、ジャスミン、サンダルウッド、バニラ、ベチバーなど数多くの人気オイルは、研究所で不自然に合成することはできず、実際の植物から調達する必要がある。

北米エッセンシャルオイル市場レポートハイライト

- 製品別では、ダバナが香料や天然香水の生産に幅広く利用されているため、2024年から2030年までのCAGRが20.6%で最も急成長しているセグメントに浮上した。また、抗ウイルス作用、興奮作用、神経刺激作用、防腐作用があるため、様々な医療用途に適している。

- 用途別では、食品・飲料分野が2024年から2030年までのCAGRが8.1%と最も速く、急成長している分野として浮上した。これは、この地域全体で、安全で、自然で、加工度の低い食品に対する需要が高まっていることに起因しており、食品&飲料用途におけるエッセンシャルオイル&フローラルエキスの応用範囲を促進する主な要因となっている。

- 販売チャネルの面では、多くのエッセンシャルオイル企業が、便利で効率的なショッピング体験を可能にする独自のウェブサイトやeコマース・プラットフォームを開設するようになったため、直販が2024年から2030年までのCAGRが8.3%と最も高く、最も速い販売チャネルとして浮上している。

- 米国は最も速いCAGRを目撃し、2024年から2030年までのCAGRは8.1%で、北米地域で最も急成長している国として浮上すると予想される。主要な最終用途産業の拡大と相まって、製品用途の範囲が拡大しており、予測期間中、米国市場は大きな成長の可能性を秘めていると予測される

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目次

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased database
1.3.2. GVR’s internal database
1.4. Information Analysis
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
1.6.1. Research scope and assumptions
1.6.2. List of data source
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. North America Essential Oils: Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent market outlook: Global essential oils market
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Sales channel analysis
3.2.1.1. Significance of B2B sales in essential oils
3.2.1.2. Significance of retailing in essential oils
3.2.1.3. Analysis of accessories market
3.3. Vendor Landscape
3.3.1. List of potential end-users
3.4. Regulatory Framework
3.4.1. Certification of essential oils
3.4.2. Aromatherapy
3.4.3. Cosmetics guidance and regulation
3.4.4. Cosmetic labelling guide
3.5. Price Trends Analysis, 2018 - 2030 (USD/Kg)
3.5.1. Factors influencing prices
3.6. Impact of COVID-19 Pandemic
3.7. Impact of European Geopolitical Conflict
3.8. Market Dynamics
3.8.1. Market driver analysis
3.8.2. Market restraint analysis
3.8.3. Industry challenges
3.8.4. Industry opportunities
3.9. Industry Analysis Tools
3.9.1. PORTER’S analysis
3.9.2. Macroeconomics analysis - PESTLE analysis
Chapter 4. North America Essential Oils Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
4.1.1. North America essential oils market estimates & forecast, for top products, 2018 - 2030 (Tons)
4.1.2. North America essential oils market estimates & forecast, for top products, 2018 - 2030 (USD Million)
4.1.3. Cedarwood
4.1.4. Commit
4.1.5. Eucalptus
4.1.6. Lemon
4.1.7. Orange
4.1.8. Acorus calamus oil
4.1.9. Ajowan oil
4.1.10. Basil oil
4.1.11. Black pepper oil
4.1.12. Cardamom oil
4.1.13. Carrot seed oil
4.1.14. Cassia oil
4.1.15. Celery oil
4.1.16. Cinnamon oil
4.1.17. Ciz-3 hexanol
4.1.18. Clove oil
4.1.19. Cumin seed oil
4.1.20. Curry leaf oil
4.1.21. Cypriol
4.1.22. Davana oil
4.1.23. Dili seed
4.1.24. DMO oil
4.1.25. Fennel oil
4.1.26. Frankincense oil
4.1.27. Garlic oil
4.1.28. Ginger oil
4.1.29. Holy basil oil
4.1.30. Juniper berry oil
4.1.31. Lemon oil
4.1.32. Lemongrass oil
4.1.33. Lime oil
4.1.34. Mace oil
4.1.35. Mustard oil
4.1.36. Neem oil
4.1.37. Nutmeg oil
4.1.38. Orange oil
4.1.39. Palmarosa oil
4.1.40. Peppermint oil
4.1.41. Rosemary oil
4.1.42. Spearmint oil
4.1.43. Tea tree oil
4.1.44. Turmeric oil
4.1.45. Vetiver
Chapter 5. North America Essential Oils Market: Application Estimates & Trend Analysis
5.1. Application Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
5.1.1. Medical
5.1.2. Food & beverage
5.1.3. Spa & relaxation
5.1.4. Cleaning & home
Chapter 6. North America Essential Oils Market: Sales Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Sales Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.1.1. Direct selling
6.1.2. Indirect selling
Chapter 7. North America Essential Oils Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. North America Essential Oils Market: Regional Outlook
7.2. North America
7.2.1. North America essential oils market estimates & forecast, 2018 - 2030 (Tons, USD Million)
7.2.2. U.S.
7.2.2.1. Key country dynamics
7.2.2.2. U.S. essential oils market estimates & forecast, 2018 - 2030 (Tons, USD Million)
7.2.3. Canada
7.2.3.1. Key country dynamics
7.2.3.2. Canada essential oils market estimates & forecast, 2018 - 2030 (Tons, USD Million)
7.2.4. Mexico
7.2.4.1. Key country dynamics
7.2.4.2. Mexico essential oils market estimates & forecast, 2018 - 2030 (Tons, USD Million)
Chapter 8. Competitive Landscape
8.1. Recent Developments & Their Impact Analysis, By Key Market Participants
8.2. Company/Competition Categorization
8.3. Company Market Positioning
8.4. Company Heat Map: Analysis
8.5. Strategy Mapping
8.5.1. Expansion
8.5.2. Mergers & acquisition
8.5.3. New product launches
8.5.4. Research & development
8.6. Company Listing (Business, Overview, Financial Performance, Product Benchmarking)
8.6.1. Takasago International Corporation
8.6.2. Symrise
8.6.3. MANE
8.6.4. Firmenich SA
8.6.5. Synthite Industries Ltd.
8.6.6. ROBERTET Group
8.6.7. International Flavors & Fragrances Inc.
8.6.8. Givaudan
8.6.9. Falcon
8.6.10. Norex Flavours Private Limited
8.6.11. VedaOils
8.6.12. MOKSHA LIFESTYLE PRODUCTS
8.6.13. Vidya Herbs Pvt. Ltd.

 

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Summary

North America Essential Oils Market Growth & Trends

The North America essential oils market size is expected to reach USD 15.70 billion by 2030 and is anticipated to grow at a CAGR of 7.8% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. This growth can be attributed to the rising utilization of the product from numerous end-use industries such as food & beverages, cosmetics, pharmaceuticals, and cleaning, among others.

Essential oils compatibility with various substances like glucose, starch, fats, oils, acids, and non-ionic emulsifiers further drives market growth. The increasing demand for naturally derived oils and the growing popularity of aromatherapy are positively influencing the market. Consumer education plays a crucial role, as greater awareness of essential oil applications and usage leads to increased sales.

Flavors and fragrances provide lasting sensory impressions, often determined by taste and smell chemicals when subtly applied via food, beverage, medical products, and other substances. These products enhance the overall appeal and aesthetic value of consumer goods. Flavors and fragrances are mostly prepared using volatile chemicals and essential oils to deliver a specific flavor or enhance existing flavors. Food flavors can be categorized as natural and synthetic. Increasing consumer demand for fresh and natural products has contributed to exponential segment growth.

On the other hand, stringent federal regulations regarding farming and cultivation as well as environmental impact of these operations have restricted excess farming activities and decreased the supply of crops for essential oils production. Raw materials are required for these derived fragrances and these oils are highly susceptible to political upheaval, changing agricultural practices, disease outbreaks, and natural disasters. Numerous popular oils including lavender, ylang-ylang, rose, iris, jasmine, sandalwood, vanilla, or vetiver cannot be synthesized unnaturally in laboratories and need to be sourced from actual plant matter.

North America Essential Oils Market Report Highlights

• In terms of product, Davana emerged as the fastest-growing segment with a CAGR of 20.6% from 2024 to 2030 due to its extensive utilization in producing flavoring agents and natural perfumes. In addition, the antiviral, stimulant, nervine, and antiseptic properties of the oil make it suitable for use in various medical applications

• Based on application, the food & beverages segment emerged as the fastest-growing segment with the fastest CAGR of 8.1% from 2024 to 2030. This is attributed to the ascending demand for safe, natural, and less processed food products across the region rose and is the major factor driving the application scope of essential oil & floral extracts in food & beverage applications

• In terms of sales channel, direct selling emerges as the fastest sales channel with the highest CAGR of 8.3% from 2024 to 2030, as many essential oil companies have moved to open their own websites and e-commerce platforms allowing for a convenient and efficient shopping experience

• The U.S. witnessed the fastest CAGR and is expected to emerge as the fastest-growing country in the North America region, with a CAGR of 8.1% from 2024 to 2030. Growing product application scope coupled with the expansion of key end-use industries is projected to provide significant growth potential for market in the U.S. over the forecast period



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Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased database
1.3.2. GVR’s internal database
1.4. Information Analysis
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
1.6.1. Research scope and assumptions
1.6.2. List of data source
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. North America Essential Oils: Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent market outlook: Global essential oils market
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Sales channel analysis
3.2.1.1. Significance of B2B sales in essential oils
3.2.1.2. Significance of retailing in essential oils
3.2.1.3. Analysis of accessories market
3.3. Vendor Landscape
3.3.1. List of potential end-users
3.4. Regulatory Framework
3.4.1. Certification of essential oils
3.4.2. Aromatherapy
3.4.3. Cosmetics guidance and regulation
3.4.4. Cosmetic labelling guide
3.5. Price Trends Analysis, 2018 - 2030 (USD/Kg)
3.5.1. Factors influencing prices
3.6. Impact of COVID-19 Pandemic
3.7. Impact of European Geopolitical Conflict
3.8. Market Dynamics
3.8.1. Market driver analysis
3.8.2. Market restraint analysis
3.8.3. Industry challenges
3.8.4. Industry opportunities
3.9. Industry Analysis Tools
3.9.1. PORTER’S analysis
3.9.2. Macroeconomics analysis - PESTLE analysis
Chapter 4. North America Essential Oils Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
4.1.1. North America essential oils market estimates & forecast, for top products, 2018 - 2030 (Tons)
4.1.2. North America essential oils market estimates & forecast, for top products, 2018 - 2030 (USD Million)
4.1.3. Cedarwood
4.1.4. Commit
4.1.5. Eucalptus
4.1.6. Lemon
4.1.7. Orange
4.1.8. Acorus calamus oil
4.1.9. Ajowan oil
4.1.10. Basil oil
4.1.11. Black pepper oil
4.1.12. Cardamom oil
4.1.13. Carrot seed oil
4.1.14. Cassia oil
4.1.15. Celery oil
4.1.16. Cinnamon oil
4.1.17. Ciz-3 hexanol
4.1.18. Clove oil
4.1.19. Cumin seed oil
4.1.20. Curry leaf oil
4.1.21. Cypriol
4.1.22. Davana oil
4.1.23. Dili seed
4.1.24. DMO oil
4.1.25. Fennel oil
4.1.26. Frankincense oil
4.1.27. Garlic oil
4.1.28. Ginger oil
4.1.29. Holy basil oil
4.1.30. Juniper berry oil
4.1.31. Lemon oil
4.1.32. Lemongrass oil
4.1.33. Lime oil
4.1.34. Mace oil
4.1.35. Mustard oil
4.1.36. Neem oil
4.1.37. Nutmeg oil
4.1.38. Orange oil
4.1.39. Palmarosa oil
4.1.40. Peppermint oil
4.1.41. Rosemary oil
4.1.42. Spearmint oil
4.1.43. Tea tree oil
4.1.44. Turmeric oil
4.1.45. Vetiver
Chapter 5. North America Essential Oils Market: Application Estimates & Trend Analysis
5.1. Application Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
5.1.1. Medical
5.1.2. Food & beverage
5.1.3. Spa & relaxation
5.1.4. Cleaning & home
Chapter 6. North America Essential Oils Market: Sales Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Sales Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.1.1. Direct selling
6.1.2. Indirect selling
Chapter 7. North America Essential Oils Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. North America Essential Oils Market: Regional Outlook
7.2. North America
7.2.1. North America essential oils market estimates & forecast, 2018 - 2030 (Tons, USD Million)
7.2.2. U.S.
7.2.2.1. Key country dynamics
7.2.2.2. U.S. essential oils market estimates & forecast, 2018 - 2030 (Tons, USD Million)
7.2.3. Canada
7.2.3.1. Key country dynamics
7.2.3.2. Canada essential oils market estimates & forecast, 2018 - 2030 (Tons, USD Million)
7.2.4. Mexico
7.2.4.1. Key country dynamics
7.2.4.2. Mexico essential oils market estimates & forecast, 2018 - 2030 (Tons, USD Million)
Chapter 8. Competitive Landscape
8.1. Recent Developments & Their Impact Analysis, By Key Market Participants
8.2. Company/Competition Categorization
8.3. Company Market Positioning
8.4. Company Heat Map: Analysis
8.5. Strategy Mapping
8.5.1. Expansion
8.5.2. Mergers & acquisition
8.5.3. New product launches
8.5.4. Research & development
8.6. Company Listing (Business, Overview, Financial Performance, Product Benchmarking)
8.6.1. Takasago International Corporation
8.6.2. Symrise
8.6.3. MANE
8.6.4. Firmenich SA
8.6.5. Synthite Industries Ltd.
8.6.6. ROBERTET Group
8.6.7. International Flavors & Fragrances Inc.
8.6.8. Givaudan
8.6.9. Falcon
8.6.10. Norex Flavours Private Limited
8.6.11. VedaOils
8.6.12. MOKSHA LIFESTYLE PRODUCTS
8.6.13. Vidya Herbs Pvt. Ltd.

 

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