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広告アナリティクス市場

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Ad Analytics Market

広告アナリティクス市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した広告アナリティクスに関する最新市場調査レポートは、2018年から2022年の世界産業分析と2023年から2033年の機会評価を... もっと見る

 

 

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Future Market Insights
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2025年3月8日 US$5,000
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サマリー

広告アナリティクス市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した広告アナリティクスに関する最新市場調査レポートは、2018年から2022年の世界産業分析と2023年から2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

ソリューション別

- 広告分析ソフトウェア
- クラウド
- オンプレミス
- サービス
- プロフェッショナルサービス
- インテグレーション・導入サービス
- コンサルティングサービス
- サポート&メンテナンスサービス
- マネージド・サービス

アプリケーション別

- オンライン・マーケティング
- メールマーケティング
- コンテンツマーケティング
- ソーシャルメディア・マーケティング
- その他のアプリケーション

最終用途産業別

- 小売
- BFSI
- 教育
- ヘルスケア
- 製造業
- 旅行・ホスピタリティ
- その他

地域別

- 北米
- 中南米
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 中央アジア
- ロシア&ベラルーシ
- バルカン&バルト
- 中東・アフリカ

チャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、世界市場の見通し、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、広告アナリティクス市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場のスコープ、分類、制限をハイライトしており、読者が広告分析市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、Byソリューションの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の広告アナリティクス市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(47億米ドル)および数量(13.4%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 広告アナリティクスの世界市場:価格分析

ソリューション別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 広告アナリティクスの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:ソリューション別

ソリューション別に、広告アナリティクス市場は、広告アナリティクスソフトウェア(クラウド、オンプレミス)、サービス(プロフェッショナルサービス、統合・導入サービス、コンサルティングサービス、サポート・保守サービス)、マネージドサービスに区分されます。また、上記のソリューション別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 広告アナリティクスの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途別

アプリケーション別に、広告アナリティクス市場はオンラインマーケティング、メールマーケティング、コンテンツマーケティング、ソーシャルメディアマーケティング、その他のアプリケーションに区分されます。また、「アプリケーション別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記アプリケーション別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 広告アナリティクスの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:最終用途産業別

広告アナリティクス市場は、エンドユース産業別に、小売、BFSI、教育、ヘルスケア、製造、旅行・ホスピタリティ、その他に区分されます。また本セクションでは、エンドユース産業別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユース産業別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 広告アナリティクス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、広告アナリティクス市場を北米、中南米、東アジア、南アジア・太平洋、西ヨーロッパ、東ヨーロッパ、中央アジア、ロシア・ベラルーシ、バルカン半島・バルト海、中東、アフリカに区分します。このセクションでは、地域別市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米の広告アナリティクス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの広告アナリティクス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の広告分析市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の広告アナリティクス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における広告アナリティクス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの広告アナリティクス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における広告アナリティクス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの広告アナリティクス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における広告アナリティクス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカの広告アナリティクス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における広告アナリティクス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の広告アナリティクス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において広告アナリティクス市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、調査対象企業の会社概要、ソリューション別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレーヤーには、グーグル、アドビ、オラクル、セールスフォース、フェイスブック(メタ)などがある。

第18章 前提条件と略語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる略語や仮定のリストを掲載しています。

第19章 調査方法

この章では、読者が広告アナリティクス市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために辿った調査方法を理解するのに役立ちます。

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目次

1.エグゼクティブ・サマリー
2.市場概要
3.主な市場動向
4.価格分析
5.世界市場の需要(金額:百万米ドル)分析 2018年から2022年までと予測、2023年から2033年まで
6.市場背景
7.ソリューション別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年
7.1.ソフトウェア
7.1.1.クラウド
7.1.2.オンプレミス
7.2.サービス
7.2.1.プロフェッショナル・サービス
7.2.1.1.統合および設置サービス
7.2.1.2.コンサルティングサービス
7.2.1.3.サポートおよびメンテナンスサービス
7.2.2.マネージド・サービス
8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:用途別
8.1.オンラインマーケティング
8.2.メールマーケティング
8.3.コンテンツ・マーケティング
8.4.ソーシャルメディア・マーケティング
8.5.その他の応用
9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:最終用途産業別
9.1.小売業
9.2.BFSI
9.3.教育
9.4.ヘルスケア
9.5.製造業
9.6.旅行・ホスピタリティ
9.7.その他
10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別
10.1.北米
10.2.中南米
10.3.東アジア
10.4.南アジア・太平洋
10.5.西ヨーロッパ
10.6.東ヨーロッパ
10.7.中央アジア
10.8.ロシア・ベラルーシ
10.9.バルカン・バルト諸国
10.10.中東・アフリカ(MEA)
11.北米市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年
12.中南米市場の分析 2018〜2022年と予測 2023〜2033年
13.東アジア市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
14.南アジア・太平洋市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
15.西ヨーロッパ市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
16.東欧市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
17.中央アジア市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
18.ロシア・ベラルーシ市場の分析 2018〜2022年、2023〜2033年予測
19.バルカン半島・バルト諸国の市場分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
20.中東・アフリカ市場の分析 2018〜2022年、2023〜2033年予測
21.主要国分析 - 市場
22.市場構造分析
23.競争分析
23.1.グーグル
23.2.アドビ
23.3.オラクル
23.4.セールスフォース
23.5.フェイスブック
23.6.ツイッター
23.7.ニールセン
23.8.IBM
23.9.ジャングルスカウト
23.10.ハブスポット
23.11.インパクト・ラディウス
23.12.モートアナリティクス
23.13.スーパーメトリクス
23.14.アナリティクスキャンバス
23.15.マリン・ソフトウェア
23.16.アドロール
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

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Summary

Ad Analytics Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Ad Analytics offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Solution:

• Ad Analytics Software
• Cloud
• On-Premises
• Services
• Professional Services
• Integration and Installation services
• Consulting Services
• Support and Maintenance services
• Managed Services

By Application:

• Online Marketing
• E-mail Marketing
• Content Marketing
• Social Media Marketing
• Other Applications

By End-use Industry:

• Retail
• BFSI
• Education
• Healthcare
• Manufacturing
• Travel and Hospitality
• Other

By Region:

• North America
• Latin America
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Western Europe
• Eastern Europe
• Central Asia
• Russia & Belarus
• Balkan & Baltics
• Middle East and Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Ad Analytics Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Ad Analytics Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Ad Analytics Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Solution processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Ad Analytics Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (USD 4.7 billion) and volume (13.4%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Ad Analytics Market - Pricing Analysis

Based on By Solution, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Ad Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Solution

Based on By Solution, Ad Analytics Market is segmented into Ad Analytics Software (Cloud, On-Premises), Services (Professional Services, Integration and Installation services, Consulting Services, Support and Maintenance services), Managed Services. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Solution.

Chapter 06 - Global Ad Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Ad Analytics Market is segmented into Online Marketing, E-mail Marketing, Content Marketing, Social Media Marketing, Other Applications. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 07 - Global Ad Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-use Industry

Based on By End-use Industry, Ad Analytics Market is segmented into Retail, BFSI, Education, Healthcare, Manufacturing, Travel and Hospitality, Other. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-use Industry. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-use Industry.

Chapter 08 - Ad Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Ad Analytics Market is segmented into North America, Latin America, East Asia, South Asia & Pacific, Western Europe, Eastern Europe, Central Asia, Russia & Belarus, Balkan & Baltics, Middle East and Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Ad Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Ad Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ad Analytics Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Ad Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ad Analytics Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Ad Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ad Analytics Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Ad Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ad Analytics Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Ad Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ad Analytics Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Ad Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Ad Analytics Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Solution portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Google, Adobe, Oracle, Salesforce, Facebook (Meta).

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Ad Analytics Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary
2. Market Overview
3. Key Market Trends
4. Pricing Analysis
5. Global Market Demand (Value in USD Million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033
6. Market Background
7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Solution
7.1. Software
7.1.1. Cloud
7.1.2. On-premise
7.2. Services
7.2.1. Professional Services
7.2.1.1. Integration and Installation services
7.2.1.2. Consulting Services
7.2.1.3. Support and Maintenance services
7.2.2. Managed Services
8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application
8.1. Online Marketing
8.2. E-mail Marketing
8.3. Content Marketing
8.4. Social Media Marketing
8.5. Other Applications
9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-use Industry
9.1. Retail
9.2. BFSI
9.3. Education
9.4. Healthcare
9.5. Manufacturing
9.6. Travel and Hospitality
9.7. Other
10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region
10.1. North America
10.2. Latin America
10.3. East Asia
10.4. South Asia and Pacific
10.5. Western Europe
10.6. Eastern Europe
10.7. Central Asia
10.8. Russia & Belarus
10.9. Balkan and Baltics Countries
10.10. Middle East & Africa (MEA)
11. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
12. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
13. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
14. South Asia & Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
15. Western Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
16. Eastern Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
17. Central Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
18. Russia & Belarus Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
19. Balkan & Baltics Countries Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
20. Middle East & Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
21. Key Countries Analysis - Market
22. Market Structure Analysis
23. Competition Analysis
23.1. Google
23.2. Adobe
23.3. Oracle
23.4. Salesforce
23.5. Facebook
23.6. Twitter
23.7. Nielsen
23.8. IBM
23.9. Jungle Scout
23.10. HubSpot
23.11. Impact Radius
23.12. Moat Analytics
23.13. Supermetrics
23.14. Analytics Canvas
23.15. Marin Software
23.16. AdRoll
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

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