世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

輸液用ディスポーザブル市場

輸液用ディスポーザブル市場


IV Disposables Market

輸液用ディスポーザブル市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した点滴用使い捨て品に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月17日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 235 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

輸液用ディスポーザブル市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した点滴用使い捨て品に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品別

- 静脈内投与セット
- 輸液バッグ
- 点滴カニューレ
- 輸液セット
- 輸液ポンプ
- カテーテル針
- 固定器具
- その他(ストップコック、コネクター、延長チューブ)

エンドユーザー別

- 病院
- 外来手術センター
- 専門クリニック
- 在宅医療

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、IVディスポーザブル市場の世界市場展望、需要側動向、供給側動向のほか、車両レーダー試験システムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、IVディスポーザブル市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類、制限をハイライトしており、読者がIV Disposables市場レポートの市場範囲を理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の輸液用使い捨て品市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(155億米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(170億米ドル)および数量(11.8%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 輸液用ディスポーザブルの世界市場:価格分析

製品別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 - 点滴用使い捨て製品の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品別

製品別では、静脈内投与セット、輸液バッグ、輸液カニューレ、輸液セット、輸液ポンプ、カテーテル針、固定器具、その他(ストップコック、コネクター、延長チューブ)に分類されます。また、上記の製品別の金額予測と前年比成長率比較も提供されます。

第06章 点滴用ディスポーザブルの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別では、輸液用ディスポーザブル市場は病院、外来手術センター、専門クリニック、在宅介護施設に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 点滴用ディスポーザブル市場分析 2018-2022年および地域別予測 2023-2033年

地域別に、輸液用消耗品市場は北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東&アフリカに区分されます。また、地域別の市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米の輸液用使い捨て品市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第09章 ラテンアメリカの輸液用ディスポーザブル市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域における輸液用使い捨て医療機器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報をご覧いただけます。

第10章 欧州の輸液用使い捨て品市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における輸液用ディスポーザブル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアの輸液用ディスポーザブル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における輸液用消耗品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアの輸液用ディスポーザブル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における輸液用ディスポーザブル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東およびアフリカの輸液用使い捨て品市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における輸液用ディスポーザブル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国の輸液用使い捨て品市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において輸液用ディスポーザブル市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートに掲載されている市場参入企業には、B. Braun Melsungen AG、Baxter、3M、テルモ株式会社、ニプロ株式会社、Teleflex Incorporated、Becton, Dickinson and Company、Smiths Medical/ICU Medical、Moog Inc、AngioDynamics、Fresenius SE & Co.KgaA、アーコメッド ag.

第17章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第18章 調査方法

この章では、輸液用使い捨て市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.包含と除外

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.イノベーション/開発動向

4.付加価値の高い洞察

4.1.疾病疫学

4.2.規制シナリオ

4.3.バリューチェーン分析

4.4.技術の進歩

4.5.輸液ポンプ1台あたりのコスト

4.6.PESTLE分析

4.7.ポーター分析

5.市場背景

5.1.マクロ経済要因

5.1.1.世界のGDP成長率見通し

5.1.2.世界の医療費見通し

5.1.3.世界の医療用品市場の概要

5.2.予測要因-関連性と影響

5.2.1.医療処置の増加

5.2.2.キープレーヤーの最近の活動

5.2.3.平均寿命の伸び

5.2.4.医療現場や家庭での輸液ポンプの使用の増加

5.2.5.世界的なワクチン接種プログラム

5.2.6.急性および慢性疾患の増加

5.2.7.研修プログラムの増加

5.2.8.GDP成長率

5.2.9.高品質の輸液チューブを提供することに専心する企業の増加

5.2.10.Covid-19の売上への影響

5.3.市場ダイナミクス

5.3.1.ドライバー

5.3.2.阻害要因

5.3.3.機会分析

6.COVID-19 危機分析

6.1.COVID-19と影響分析

6.1.1.製品別

6.1.2.エンドユーザー別

6.1.3.国別

6.2.2022年市場シナリオ

7.世界市場の需要量(単位)分析2018~2022年と予測、2023~2033年

7.1.過去の市場数量(単位)分析、2018年~2022年

7.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

8.世界市場の需要価格分析2018~2022年および予測、2023~2033年

8.1.地域別価格分析

8.2.価格ブレークアップ

8.2.1.メーカー価格

8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

8.3.世界平均価格分析ベンチマーク

8.4.価格設定の前提

9.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2018~2022年および予測、2023~2033年

9.1.2018年から2022年までの過去の市場価値(百万米ドル)分析

9.2.現在および将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

9.2.1.前年比成長トレンド分析

9.2.2.絶対価格機会分析

9.3.収益機会シナリオ

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、製品別

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.2018年から2022年までの製品別過去市場規模(百万米ドル)・数量(台)分析

10.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)・数量(台数)分析と予測、製品別、2023年~2033年

10.3.1.静脈内投与セット

10.3.2.輸液バッグ

10.3.3.点滴カニューレ

10.3.4.輸液セット

10.3.5.輸液ポンプ

10.3.6.カテーテル針

10.3.7.固定器具

10.3.8.その他(ストップコック、コネクター、延長チューブ)

10.4.製品別市場魅力度分析

11.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

11.1.はじめに

11.2.エンドユーザー別過去市場規模(百万米ドル)分析、2018~2022年

11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

11.3.1.病院

11.3.2.外来手術センター

11.3.3.専門クリニック

11.3.4.在宅ケア

11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析

12.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

12.1.はじめに

12.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模(百万米ドル)&数量(台)分析

12.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、地域別、2023~2033年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.ヨーロッパ

12.3.4.南アジア

12.3.5.東アジア

12.3.6.オセアニア

12.3.7.中東・アフリカ

12.4.地域別市場魅力度分析

13.北米市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

13.1.市場紹介

13.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)&数量(台)分析

13.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

13.3.1.国別

13.3.1.1.アメリカ

13.3.1.2.カナダ

13.3.2.製品別

13.3.3.エンドユーザー別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.製品別

13.4.3.エンドユーザー別

13.5.市場動向

13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.7.促進要因と阻害要因-影響分析

13.8.国別分析と予測

13.8.1.アメリカ市場

13.8.1.1.はじめに

13.8.1.2.市場分類別分析と予測

13.8.1.2.1.製品別

13.8.1.2.2.エンドユーザー別

13.8.2.カナダ市場

13.8.3.はじめに

13.8.4.市場分類別分析と予測

13.8.4.1.1.製品別

13.8.4.1.2.エンドユーザー別

14.ラテンアメリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

14.1.はじめに

14.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)&数量(台)分析

14.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.ブラジル

14.3.1.2.メキシコ

14.3.1.3.アルゼンチン

14.3.1.4.その他のラテンアメリカ

14.3.2.製品別

14.3.3.エンドユーザー別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.製品別

14.4.3.エンドユーザー別

14.5.市場動向

14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.7.促進要因と阻害要因-影響分析

14.8.国別分析と予測

14.8.1.ブラジル市場

14.8.1.1.はじめに

14.8.1.2.市場分類別分析と予測

14.8.1.2.1.製品別

14.8.1.2.2.エンドユーザー別

14.8.2.メキシコ市場

14.8.2.1.市場紹介

14.8.2.2.市場分類別分析と予測

14.8.2.2.1.製品別

14.8.2.2.2.エンドユーザー別

14.8.3.アルゼンチン市場

14.8.4.はじめに

14.8.5.市場分類別分析と予測

14.8.5.1.1.製品別

14.8.5.1.2.エンドユーザー別

15.欧州市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

15.1.はじめに

15.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)&数量(台)分析

15.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.ドイツ

15.3.1.2.イタリア

15.3.1.3.フランス

15.3.1.4.イギリス

15.3.1.5.スペイン

15.3.1.6.ベネルクス

15.3.1.7.ロシア

15.3.1.8.北欧諸国

15.3.1.9.その他のヨーロッパ

15.3.2.製品別

15.3.3.エンドユーザー別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.製品別

15.4.3.エンドユーザー別

15.5.市場動向

15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.7.促進要因と阻害要因-影響分析

15.8.国別分析と予測

15.8.1.ドイツ市場

15.8.1.1.はじめに

15.8.1.2.市場分類別分析と予測

15.8.1.2.1.製品別

15.8.1.2.2.エンドユーザー別

15.8.2.イタリア市場

15.8.2.1.はじめに

15.8.2.2.市場分類別分析と予測

15.8.2.2.1.製品別

15.8.2.2.2.エンドユーザー別

15.8.3.フランス市場

15.8.3.1.はじめに

15.8.3.2.市場分類別分析と予測

15.8.3.2.1.製品別

15.8.3.2.2.エンドユーザー別

15.8.4.イギリス市場

15.8.4.1.はじめに

15.8.4.2.市場分類別分析と予測

15.8.4.2.1.製品別

15.8.4.2.2.エンドユーザー別

15.8.5.スペイン市場

15.8.5.1.はじめに

15.8.5.2.市場分類別分析と予測

15.8.5.2.1.製品別

15.8.5.2.2.エンドユーザー別

15.8.6.ベネルクス市場

15.8.6.1.市場紹介

15.8.6.2.市場分類別分析と予測

15.8.6.2.1.製品別

15.8.6.2.2.エンドユーザー別

15.8.7.ロシア市場

15.8.7.1.はじめに

15.8.7.2.市場分類別分析と予測

15.8.7.2.1.製品別

15.8.7.2.2.エンドユーザー別

15.8.8.北欧諸国市場

15.8.8.1.はじめに

15.8.8.2.市場分類別分析と予測

15.8.8.2.1.製品別

15.8.8.2.2.エンドユーザー別

16.東アジア市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

16.1.市場紹介

16.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)&数量(台)分析

16.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.中国

16.3.1.2.日本

16.3.1.3.韓国

16.3.2.製品別

16.3.3.エンドユーザー別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.製品別

16.4.3.エンドユーザー別

16.5.市場動向

16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.7.促進要因と阻害要因-影響分析

16.8.国別分析と予測

16.8.1.中国市場

16.8.1.1.はじめに

16.8.1.2.市場分類別分析と予測

16.8.1.2.1.製品別

16.8.1.2.2.エンドユーザー別

16.8.2.日本市場

16.8.2.1.はじめに

16.8.2.2.市場分類別分析と予測

16.8.2.2.1.製品別

16.8.2.2.2.エンドユーザー別

16.8.3.韓国市場

16.8.3.1.はじめに

16.8.3.2.市場分類別分析と予測

16.8.3.2.1.製品別

16.8.3.2.2.エンドユーザー別

17.南アジア市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

17.1.はじめに

17.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)&数量(台)分析

17.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.インド

17.3.1.2.マレーシア

17.3.1.3.タイ

17.3.1.4.インドネシア

17.3.1.5.フィリピン

17.3.1.6.ベトナム

17.3.1.7.南アフリカ

17.3.2.製品別

17.3.3.エンドユーザー別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.製品別

17.4.3.エンドユーザー別

17.5.市場動向

17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.7.促進要因と阻害要因-影響分析

17.8.国別分析と予測

17.8.1.インド市場

17.8.1.1.はじめに

17.8.1.2.市場分類別分析と予測

17.8.1.2.1.製品別

17.8.1.2.2.エンドユーザー別

17.8.2.インドネシア市場

17.8.2.1.市場紹介

17.8.2.2.市場分類別分析と予測

17.8.2.2.1.製品別

17.8.2.2.2.エンドユーザー別

17.8.3.マレーシア治療市場

17.8.3.1.はじめに

17.8.3.2.市場分類別分析と予測

17.8.3.2.1.製品別

17.8.3.2.2.エンドユーザー別

17.8.4.タイ市場

17.8.4.1.市場紹介

17.8.4.2.市場分類別分析と予測

17.8.4.2.1.製品別

17.8.4.2.2.エンドユーザー別

17.8.5.フィリピン市場

17.8.5.1.市場紹介

17.8.5.2.市場分類別分析と予測

17.8.5.2.1.製品別

17.8.5.2.2.エンドユーザー別

17.8.6.ベトナム市場

17.8.6.1.はじめに

17.8.6.2.市場分類別分析と予測

17.8.6.2.1.製品別

17.8.6.2.2.エンドユーザー別

18.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

18.1.市場紹介

18.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)&数量(台)分析

18.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

18.3.1.国別

18.3.1.1.オーストラリア

18.3.1.2.ニュージーランド

18.3.2.製品別

18.3.3.エンドユーザー別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.国別

18.4.2.製品別

18.4.3.エンドユーザー別

18.5.市場動向

18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

18.7.促進要因と阻害要因-影響分析

18.8.国別分析と予測

18.8.1.オーストラリアの治療市場

18.8.1.1.はじめに

18.8.1.2.市場分類別分析と予測

18.8.1.2.1.製品別

18.8.1.2.2.エンドユーザー別

18.8.2.ニュージーランドの治療市場

18.8.2.1.はじめに

18.8.2.2.市場分類別分析と予測

18.8.2.2.1.製品別

18.8.2.2.2.エンドユーザー別

19.中東・アフリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

19.1.はじめに

19.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)&数量(台)分析

19.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2023年~2033年

19.3.1.国別

19.3.1.1.GCC諸国

19.3.1.2.トルコ

19.3.1.3.南アフリカ

19.3.1.4.北アフリカ

19.3.1.5.その他の中東・アフリカ

19.3.2.製品別

19.3.3.エンドユーザー別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.国別

19.4.2.製品別

19.4.3.エンドユーザー別

19.5.市場動向

19.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

19.7.促進要因と阻害要因-影響分析

19.8.国別分析と予測

19.8.1.GCC諸国市場

19.8.1.1.はじめに

19.8.1.2.市場分類別分析と予測

19.8.1.2.1.製品別

19.8.1.2.2.エンドユーザー別

19.8.2.トルコ市場

19.8.2.1.はじめに

19.8.2.2.市場分類別分析と予測

19.8.2.2.1.製品別

19.8.2.2.2.エンドユーザー別

19.8.3.イスラエル市場

19.8.3.1.はじめに

19.8.3.2.市場分類別分析と予測

19.8.3.2.1.製品別

19.8.3.2.2.エンドユーザー別

19.8.4.南アフリカ市場

19.8.4.1.市場紹介

19.8.4.2.市場分類別分析と予測

19.8.4.2.1.製品別

19.8.4.2.2.エンドユーザー別

19.8.5.北アフリカ市場

19.8.5.1.市場紹介

19.8.5.2.市場分類別分析と予測

19.8.5.2.1.製品別

19.8.5.2.2.エンドユーザー別

20.市場構造分析

20.1.企業階層別市場分析

20.2.上位企業の市場シェア分析(%)

20.3.市場プレゼンス分析

20.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント

20.3.2.プレーヤーによるチャネル別フットプリント

20.3.3.プレーヤー別製品フットプリント

21.競合分析

21.1.競合ダッシュボード

21.2.主要開発分析

21.3.メーカーによるプロモーションとブランド戦略

21.4.競合の深堀り

21.4.1.B.ブラウン・メルサンゲン社

21.4.1.1.概要

21.4.1.2.製品ポートフォリオ

21.4.1.3.販売拠点

21.4.1.4.主要財務状況

21.4.1.5.SWOT分析

21.4.1.6.戦略の概要

21.4.1.6.1.製品戦略

21.4.1.6.2.チャネル戦略

21.4.1.6.3.マーケティング戦略

21.4.2.バクスター

21.4.2.1.概要

21.4.2.2.製品ポートフォリオ

21.4.2.3.販売拠点

21.4.2.4.主要財務状況

21.4.2.5.SWOT分析

21.4.2.6.戦略の概要

21.4.2.6.1.製品戦略

21.4.2.6.2.チャネル戦略

21.4.2.6.3.マーケティング戦略

21.4.3.3M

21.4.3.1.概要

21.4.3.2.製品ポートフォリオ

21.4.3.3.販売拠点

21.4.3.4.主要財務状況

21.4.3.5.SWOT分析

21.4.3.6.戦略の概要

21.4.3.6.1.製品戦略

21.4.3.6.2.チャネル戦略

21.4.3.6.3.マーケティング戦略

21.4.4.テルモ株式会社

21.4.4.1.概要

21.4.4.2.製品ポートフォリオ

21.4.4.3.販売拠点

21.4.4.4.主要財務状況

21.4.4.5.SWOT分析

21.4.4.6.戦略の概要

21.4.4.6.1.製品戦略

21.4.4.6.2.チャネル戦略

21.4.4.6.3.マーケティング戦略

21.4.5.ニプロ株式会社

21.4.5.1.概要

21.4.5.2.製品ポートフォリオ

21.4.5.3.販売拠点

21.4.5.4.主要財務状況

21.4.5.5.SWOT分析

21.4.5.6.戦略の概要

21.4.5.6.1.製品戦略

21.4.5.6.2.チャネル戦略

21.4.5.6.3.マーケティング戦略

21.4.6.テレフレックス・インコーポレイテッド

21.4.6.1.概要

21.4.6.2.製品ポートフォリオ

21.4.6.3.販売拠点

21.4.6.4.主要財務状況

21.4.6.5.SWOT分析

21.4.6.6.戦略の概要

21.4.6.6.1.製品戦略

21.4.6.6.2.チャネル戦略

21.4.6.6.3.マーケティング戦略

21.4.7.ベクトン・ディッキンソン社

21.4.7.1.概要

21.4.7.2.製品ポートフォリオ

21.4.7.3.販売拠点

21.4.7.4.主要財務状況

21.4.7.5.SWOT分析

21.4.7.6.戦略の概要

21.4.7.6.1.製品戦略

21.4.7.6.2.チャネル戦略

21.4.7.6.3.マーケティング戦略

21.4.8.スミスメディカル/ICUメディカル

21.4.8.1.概要

21.4.8.2.製品ポートフォリオ

21.4.8.3.販売拠点

21.4.8.4.主要財務状況

21.4.8.5.SWOT分析

21.4.8.6.戦略の概要

21.4.8.6.1.製品戦略

21.4.8.6.2.チャネル戦略

21.4.8.6.3.マーケティング戦略

21.4.9.ムーグ社

21.4.9.1.概要

21.4.9.2.製品ポートフォリオ

21.4.9.3.販売拠点

21.4.9.4.主要財務状況

21.4.9.5.SWOT分析

21.4.9.6.戦略の概要

21.4.9.6.1.製品戦略

21.4.9.6.2.チャネル戦略

21.4.9.6.3.マーケティング戦略

21.4.10.アンギオダイナミクス

21.4.10.1.概要

21.4.10.2.製品ポートフォリオ

21.4.10.3.販売拠点

21.4.10.4.主要財務状況

21.4.10.5.SWOT分析

21.4.10.6.戦略の概要

21.4.10.6.1.製品戦略

21.4.10.6.2.チャネル戦略

21.4.10.6.3.マーケティング戦略

21.4.11.フレゼニウス SE & Co.KgaA

21.4.11.1.概要

21.4.11.2.製品ポートフォリオ

21.4.11.3.販売拠点

21.4.11.4.主要財務状況

21.4.11.5.SWOT分析

21.4.11.6.戦略の概要

21.4.11.6.1.製品戦略

21.4.11.6.2.チャネル戦略

21.4.11.6.3.マーケティング戦略

21.4.12. アーコメッド社

21.4.12.1.概要

21.4.12.2.製品ポートフォリオ

21.4.12.3.販売拠点

21.4.12.4.主要財務状況

21.4.12.5.SWOT分析

21.4.12.6.戦略の概要

21.4.12.6.1.製品戦略

21.4.12.6.2.チャネル戦略

21.4.12.6.3.マーケティング戦略

22.前提条件と略語

23.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

IV Disposables Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on IV Disposables offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product:

• Intravenous Administration Set
• IV Fluid Solution Bags
• IV Cannula
• Infusion Sets
• Infusion Pumps
• Catheter Needles
• Securement Devices
• Others (Stopcocks, connectors, Extention Tubes)

By End User:

• Hospitals
• Ambulatory Surgical Centers
• Specialty Clinics
• Home Care Settings

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the IV Disposables Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the IV Disposables Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of IV Disposables Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global IV Disposables Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 15.5 Billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 17.0 Billion) and volume (11.8%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global IV Disposables Market - Pricing Analysis

Based on By Product, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global IV Disposables Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product

Based on By Product, IV Disposables Market is segmented into Intravenous Administration Set, IV Fluid Solution Bags, IV Cannula, Infusion Sets, Infusion Pumps, Catheter Needles, Securement Devices, Others (Stopcocks, connectors, Extention Tubes). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product.

Chapter 06 - Global IV Disposables Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, IV Disposables Market is segmented into Hospitals, Ambulatory Surgical Centers, Specialty Clinics, Home Care Settings. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 07 - IV Disposables Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, IV Disposables Market is segmented into North America, Latin America, Europe, South Asia, East Asia, Oceania, Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America IV Disposables Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America IV Disposables Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the IV Disposables Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe IV Disposables Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the IV Disposables Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia IV Disposables Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the IV Disposables Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia IV Disposables Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the IV Disposables Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa IV Disposables Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the IV Disposables Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries IV Disposables Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the IV Disposables Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are B. Braun Melsungen AG, Baxter, 3M, Terumo Corporation, Nipro Corporation, Teleflex Incorporated, Becton, Dickinson and Company, Smiths Medical/ICU Medical, Moog Inc, AngioDynamics., Fresenius SE & Co. KgaA, arcomed ag.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on IV Disposables Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply-Side Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Inclusions and Exclusions

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Innovation / Development Trends

4. Value-Added Insights

4.1. Disease Epidemiology

4.2. Regulatory Scenario

4.3. Value Chain Analysis

4.4. Technological Advancements

4.5. Cost per Infusion Pump

4.6. PESTLE Analysis

4.7. Porter’s Analysis

5. Market Background

5.1. Macro-Economic Factors

5.1.1. Global GDP Growth Outlook

5.1.2. Global Healthcare Spending Outlook

5.1.3. Global Medical Supplies Market Overview

5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.2.1. Increase in Medical Procedures

5.2.2. Recent Key Player Activities

5.2.3. Rise in Life Expectancy

5.2.4. Increasing use of Infusion Pumps in Healthcare Settings and Home use

5.2.5. Global Vaccination Programs

5.2.6. Rising Acute and Chronic Cases

5.2.7. Increased Training Programs

5.2.8. GDP Growth

5.2.9. Increase in Number of Companies with Sole Focus on Providing High-Quality IV Tubing

5.2.10. Impact of Covid-19 on Sales

5.3. Market Dynamics

5.3.1. Drivers

5.3.2. Restraints

5.3.3. Opportunity Analysis

6. COVID-19 Crisis Analysis

6.1. COVID-19 and Impact Analysis

6.1.1. By Product

6.1.2. By End User

6.1.3. By Country

6.2. 2022 Market Scenario

7. Global Market Demand Volume (Units) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

8. Global Market Demand Pricing Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

8.1. Regional Pricing Analysis

8.2. Pricing Break-up

8.2.1. Manufacturer-Level Pricing

8.2.2. Distributor Level Pricing

8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark

8.4. Pricing Assumptions

9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

9.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis 2018 to 2022

9.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

9.3. Revenue Opportunity Scenario

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Product, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast, By Product, 2023 to 2033

10.3.1. Intravenous Administration Set

10.3.2. IV Fluid Solution Bags

10.3.3. IV Cannula

10.3.4. Infusion Sets

10.3.5. Infusion Pumps

10.3.6. Catheter Needles

10.3.7. Securement Devices

10.3.8. Others (Stopcocks, connectors, Extention Tubes)

10.4. Market Attractiveness Analysis By Product

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By End User, 2018 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

11.3.1. Hospitals

11.3.2. Ambulatory Surgical Centers

11.3.3. Specialty Clinics

11.3.4. Home Care Settings

11.4. Market Attractiveness Analysis By End User

12. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Region, 2018 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast, By Region, 2023 to 2033

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. Europe

12.3.4. South Asia

12.3.5. East Asia

12.3.6. Oceania

12.3.7. Middle East & Africa

12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy 2018 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Country

13.3.1.1. USA

13.3.1.2. Canada

13.3.2. By Product

13.3.3. By End User

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By Product

13.4.3. By End User

13.5. Market Trends

13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13.8. Country-Level Analysis & Forecast

13.8.1. USA Market

13.8.1.1. Introduction

13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.1.2.1. By Product

13.8.1.2.2. By End User

13.8.2. Canada Market

13.8.3. Introduction

13.8.4. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.4.1.1. By Product

13.8.4.1.2. By End User

14. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy 2018 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. Brazil

14.3.1.2. Mexico

14.3.1.3. Argentina

14.3.1.4. Rest of Latin America

14.3.2. By Product

14.3.3. By End User

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Product

14.4.3. By End User

14.5. Market Trends

14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14.8. Country-Level Analysis & Forecast

14.8.1. Brazil Market

14.8.1.1. Introduction

14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.1.2.1. By Product

14.8.1.2.2. By End User

14.8.2. Mexico Market

14.8.2.1. Introduction

14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.2.2.1. By Product

14.8.2.2.2. By End User

14.8.3. Argentina Market

14.8.4. Introduction

14.8.5. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.5.1.1. By Product

14.8.5.1.2. By End User

15. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy 2018 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. Germany

15.3.1.2. Italy

15.3.1.3. France

15.3.1.4. UK

15.3.1.5. Spain

15.3.1.6. BENELUX

15.3.1.7. Russia

15.3.1.8. Nordic Countries

15.3.1.9. Rest of Europe

15.3.2. By Product

15.3.3. By End User

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Product

15.4.3. By End User

15.5. Market Trends

15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15.8. Country-Level Analysis & Forecast

15.8.1. Germany Market

15.8.1.1. Introduction

15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.1.2.1. By Product

15.8.1.2.2. By End User

15.8.2. Italy Market

15.8.2.1. Introduction

15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.2.2.1. By Product

15.8.2.2.2. By End User

15.8.3. France Market

15.8.3.1. Introduction

15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.3.2.1. By Product

15.8.3.2.2. By End User

15.8.4. UK Market

15.8.4.1. Introduction

15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.4.2.1. By Product

15.8.4.2.2. By End User

15.8.5. Spain Market

15.8.5.1. Introduction

15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.5.2.1. By Product

15.8.5.2.2. By End User

15.8.6. BENELUX Market

15.8.6.1. Introduction

15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.6.2.1. By Product

15.8.6.2.2. By End User

15.8.7. Russia Market

15.8.7.1. Introduction

15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.7.2.1. By Product

15.8.7.2.2. By End User

15.8.8. Nordic Countries Market

15.8.8.1. Introduction

15.8.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.8.2.1. By Product

15.8.8.2.2. By End User

16. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy 2018 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. China

16.3.1.2. Japan

16.3.1.3. South Korea

16.3.2. By Product

16.3.3. By End User

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Product

16.4.3. By End User

16.5. Market Trends

16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16.8. Country-Level Analysis & Forecast

16.8.1. China Market

16.8.1.1. Introduction

16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.1.2.1. By Product

16.8.1.2.2. By End User

16.8.2. Japan Market

16.8.2.1. Introduction

16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.2.2.1. By Product

16.8.2.2.2. By End User

16.8.3. South Korea Market

16.8.3.1. Introduction

16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.3.2.1. By Product

16.8.3.2.2. By End User

17. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy 2018 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. India

17.3.1.2. Malaysia

17.3.1.3. Thailand

17.3.1.4. Indonesia

17.3.1.5. Philippines

17.3.1.6. Vietnam

17.3.1.7. Rest of South Africa

17.3.2. By Product

17.3.3. By End User

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Product

17.4.3. By End User

17.5. Market Trends

17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17.8. Country-Level Analysis & Forecast

17.8.1. India Market

17.8.1.1. Introduction

17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.1.2.1. By Product

17.8.1.2.2. By End User

17.8.2. Indonesia Market

17.8.2.1. Introduction

17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.2.2.1. By Product

17.8.2.2.2. By End User

17.8.3. Malaysia Treatment Market

17.8.3.1. Introduction

17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.3.2.1. By Product

17.8.3.2.2. By End User

17.8.4. Thailand Market

17.8.4.1. Introduction

17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.4.2.1. By Product

17.8.4.2.2. By End User

17.8.5. Philippines Market

17.8.5.1. Introduction

17.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.5.2.1. By Product

17.8.5.2.2. By End User

17.8.6. Vietnam Market

17.8.6.1. Introduction

17.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.6.2.1. By Product

17.8.6.2.2. By End User

18. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy 2018 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Country

18.3.1.1. Australia

18.3.1.2. New Zealand

18.3.2. By Product

18.3.3. By End User

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Country

18.4.2. By Product

18.4.3. By End User

18.5. Market Trends

18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18.8. Country-Level Analysis & Forecast

18.8.1. Australia Treatment Market

18.8.1.1. Introduction

18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.1.2.1. By Product

18.8.1.2.2. By End User

18.8.2. New Zealand Treatment Market

18.8.2.1. Introduction

18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.2.2.1. By Product

18.8.2.2.2. By End User

19. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy 2018 to 2022

19.3. Current and Future Market Size (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Country

19.3.1.1. GCC Countries

19.3.1.2. Türkiye

19.3.1.3. South Africa

19.3.1.4. North Africa

19.3.1.5. Rest of Middle East and Africa

19.3.2. By Product

19.3.3. By End User

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. By Country

19.4.2. By Product

19.4.3. By End User

19.5. Market Trends

19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19.8. Country-Level Analysis & Forecast

19.8.1. GCC Countries Market

19.8.1.1. Introduction

19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.1.2.1. By Product

19.8.1.2.2. By End User

19.8.2. Türkiye Market

19.8.2.1. Introduction

19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.2.2.1. By Product

19.8.2.2.2. By End User

19.8.3. Israel Market

19.8.3.1. Introduction

19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.3.2.1. By Product

19.8.3.2.2. By End User

19.8.4. South Africa Market

19.8.4.1. Introduction

19.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.4.2.1. By Product

19.8.4.2.2. By End User

19.8.5. North Africa Market

19.8.5.1. Introduction

19.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.5.2.1. By Product

19.8.5.2.2. By End User

20. Market Structure Analysis

20.1. Market Analysis by Tier of Companies

20.2. Market Share Analysis (%) of Top Players

20.3. Market Presence Analysis

20.3.1. Regional Footprint of Players

20.3.2. Channel Foot Print by Players

20.3.3. Product Foot Print by Players

21. Competition Analysis

21.1. Competition Dashboard

21.2. Key Development Analysis

21.3. Promotional and Branding Strategies by Manufacturers

21.4. Competition Deep Dive

21.4.1. B. Braun Melsungen AG

21.4.1.1. Overview

21.4.1.2. Product Portfolio

21.4.1.3. Sales Footprint

21.4.1.4. Key Financials

21.4.1.5. SWOT Analysis

21.4.1.6. Strategy Overview

21.4.1.6.1. Product Strategy

21.4.1.6.2. Channel Strategy

21.4.1.6.3. Marketing Strategy

21.4.2. Baxter

21.4.2.1. Overview

21.4.2.2. Product Portfolio

21.4.2.3. Sales Footprint

21.4.2.4. Key Financials

21.4.2.5. SWOT Analysis

21.4.2.6. Strategy Overview

21.4.2.6.1. Product Strategy

21.4.2.6.2. Channel Strategy

21.4.2.6.3. Marketing Strategy

21.4.3. 3M

21.4.3.1. Overview

21.4.3.2. Product Portfolio

21.4.3.3. Sales Footprint

21.4.3.4. Key Financials

21.4.3.5. SWOT Analysis

21.4.3.6. Strategy Overview

21.4.3.6.1. Product Strategy

21.4.3.6.2. Channel Strategy

21.4.3.6.3. Marketing Strategy

21.4.4. Terumo Corporation

21.4.4.1. Overview

21.4.4.2. Product Portfolio

21.4.4.3. Sales Footprint

21.4.4.4. Key Financials

21.4.4.5. SWOT Analysis

21.4.4.6. Strategy Overview

21.4.4.6.1. Product Strategy

21.4.4.6.2. Channel Strategy

21.4.4.6.3. Marketing Strategy

21.4.5. Nipro Corporation

21.4.5.1. Overview

21.4.5.2. Product Portfolio

21.4.5.3. Sales Footprint

21.4.5.4. Key Financials

21.4.5.5. SWOT Analysis

21.4.5.6. Strategy Overview

21.4.5.6.1. Product Strategy

21.4.5.6.2. Channel Strategy

21.4.5.6.3. Marketing Strategy

21.4.6. Teleflex Incorporated

21.4.6.1. Overview

21.4.6.2. Product Portfolio

21.4.6.3. Sales Footprint

21.4.6.4. Key Financials

21.4.6.5. SWOT Analysis

21.4.6.6. Strategy Overview

21.4.6.6.1. Product Strategy

21.4.6.6.2. Channel Strategy

21.4.6.6.3. Marketing Strategy

21.4.7. Becton, Dickinson, and Company

21.4.7.1. Overview

21.4.7.2. Product Portfolio

21.4.7.3. Sales Footprint

21.4.7.4. Key Financials

21.4.7.5. SWOT Analysis

21.4.7.6. Strategy Overview

21.4.7.6.1. Product Strategy

21.4.7.6.2. Channel Strategy

21.4.7.6.3. Marketing Strategy

21.4.8. Smiths Medical/ICU Medical

21.4.8.1. Overview

21.4.8.2. Product Portfolio

21.4.8.3. Sales Footprint

21.4.8.4. Key Financials

21.4.8.5. SWOT Analysis

21.4.8.6. Strategy Overview

21.4.8.6.1. Product Strategy

21.4.8.6.2. Channel Strategy

21.4.8.6.3. Marketing Strategy

21.4.9. Moog Inc

21.4.9.1. Overview

21.4.9.2. Product Portfolio

21.4.9.3. Sales Footprint

21.4.9.4. Key Financials

21.4.9.5. SWOT Analysis

21.4.9.6. Strategy Overview

21.4.9.6.1. Product Strategy

21.4.9.6.2. Channel Strategy

21.4.9.6.3. Marketing Strategy

21.4.10. AngioDynamics.

21.4.10.1. Overview

21.4.10.2. Product Portfolio

21.4.10.3. Sales Footprint

21.4.10.4. Key Financials

21.4.10.5. SWOT Analysis

21.4.10.6. Strategy Overview

21.4.10.6.1. Product Strategy

21.4.10.6.2. Channel Strategy

21.4.10.6.3. Marketing Strategy

21.4.11. Fresenius SE & Co. KgaA

21.4.11.1. Overview

21.4.11.2. Product Portfolio

21.4.11.3. Sales Footprint

21.4.11.4. Key Financials

21.4.11.5. SWOT Analysis

21.4.11.6. Strategy Overview

21.4.11.6.1. Product Strategy

21.4.11.6.2. Channel Strategy

21.4.11.6.3. Marketing Strategy

21.4.12. arcomed ag

21.4.12.1. Overview

21.4.12.2. Product Portfolio

21.4.12.3. Sales Footprint

21.4.12.4. Key Financials

21.4.12.5. SWOT Analysis

21.4.12.6. Strategy Overview

21.4.12.6.1. Product Strategy

21.4.12.6.2. Channel Strategy

21.4.12.6.3. Marketing Strategy

22. Assumptions and Acronyms Used

23. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/30 10:27

155.76 円

162.84 円

196.71 円

ページTOPに戻る