世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

デジタル精神療法市場

デジタル精神療法市場


Digital Psychotherapeutics Market

デジタル精神治療薬市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したデジタル精神治療薬に関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供して... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月17日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 231 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

デジタル精神治療薬市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したデジタル精神治療薬に関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

ソリューション別

- 単剤療法
- 併用療法

用途別

- 予防
- 管理
- 治療

ビジネスモデル別

- 患者/消費者への直接販売
- 企業間 (B2B)

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

デジタル心療内科市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれます。

第01章 市場概要

本章では、デジタル心療内科市場の詳細なセグメンテーションと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、デジタル心療内科市場の市場範囲、分類法、制限を紹介し、読者がデジタル心療内科市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、Byソリューションの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 デジタル精神治療薬の世界市場需要分析2017-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2022年)と現在および将来の市場価値(10.6億米ドル)および数量(27.6%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 デジタル精神治療薬の世界市場:価格分析

ソリューション別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 デジタル精神治療薬の世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:ソリューション別

ソリューション別に、デジタル精神治療薬市場は単剤療法、併用療法に区分されます。また、上記のソリューション別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 デジタル精神治療薬の世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、デジタル精神治療薬市場は予防、管理、治療に区分されます。また、「用途別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のBy Applicationについて、金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第07章 デジタル精神治療薬の世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:ビジネスモデル別

ビジネスモデル別に、デジタル精神療法市場は患者/消費者への直接販売、企業間取引(B2B)に区分されます。また、ビジネスモデル別に市場魅力度分析を提供します。また、上記のビジネスモデル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 デジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、デジタル精神治療薬市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、中東・アフリカに区分します。またこのセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。読者は、上記のすべての地域別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米デジタル精神治療薬市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカのデジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のデジタル精神療法市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州のデジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデジタル精神療法市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのデジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデジタル精神療法市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのデジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデジタル心療内科市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカのデジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデジタル精神治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のデジタル精神治療薬市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてデジタル精神治療薬市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、上位企業の企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスなどを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、調査対象企業の会社概要、ソリューション別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、SwissDTx、Starling Minds、Woebot Health、Talkspace、Pear Therapeutics、Ginger、Meru、Spring Care, Inc.、AbleTo, Inc.、Novartis、SilverCloud Health、FlyingPepper、BetterHelpなどがあります。

第18章 前提条件と略語

本章では、車両レーダー試験システムの報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定のリストを掲載する。

第19章 調査方法

この章では、デジタル心療内科市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.イノベーション/開発動向

4.付加価値の高い洞察

4.1.サービス導入分析

4.2.サービス・ビジネスモデルの概要

4.3.規制シナリオ

4.4.PESTLE分析

4.5.ポーター分析

4.6.疾病疫学、地域別

4.7.償還シナリオ

5.市場背景

5.1.マクロ経済要因

5.1.1.世界のGDP成長率見通し

5.1.2.世界の医療費見通し

5.1.3.世界の平均寿命の見通し

5.2.予測要因-関連性と影響

5.2.1.医療費の増加

5.2.2.メンタルヘルスの有病率の増加

5.2.3.意識向上と政府の支援策

5.2.4.デジタル化および個別化された治療オプションの導入の増加

5.2.5.スマートフォンとインターネットの普及

5.2.6.バーチャル行動医療サービスの需要

5.2.7.開発された技術による治療法と解決法の改善

5.3.市場ダイナミクス

5.3.1.ドライバー

5.3.2.阻害要因

5.3.3.機会

6.COVID-19 危機-影響評価

6.1.COVID-19と影響分析

6.1.1.ソリューション別

6.1.2.アプリケーション別

6.1.3.ビジネスモデル別

6.1.4.地域別

6.2.2022年シナリオ

7.世界市場の需要(金額または規模、単位:10億米ドル)2017~2022年分析と2023~2033年予測

7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2017年~2022年

7.2.現在および将来の市場価値(10億米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.ソリューション別の世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.ソリューション別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2017年~2022年

8.3.ソリューション別の現在と将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.単剤療法

8.3.2.併用療法

8.4.ソリューション別市場魅力度分析

9.世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年:用途別

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2017年から2022年までのアプリケーション別市場規模(10億米ドル)分析

9.3.アプリケーション別の現在と将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.予防

9.3.2.管理

9.3.3.治療

9.4.用途別市場魅力度分析

10.ビジネスモデル別の世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.ビジネスモデル別過去市場規模(10億米ドル)分析、2017年~2022年

10.3.ビジネスモデル別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2023~2033年

10.3.1.患者/消費者への直接販売

10.3.2.企業対企業(B2B)

10.4.ビジネスモデル別市場魅力度分析

11.世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年、地域別

11.1.はじめに

11.2.2017年から2022年までの地域別過去市場規模(10億米ドル)分析

11.3.地域別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2023~2033年

11.3.1.北米

11.3.2.ラテンアメリカ

11.3.3.ヨーロッパ

11.3.4.東アジア

11.3.5.南アジア

11.3.6.オセアニア

11.3.7.中東・アフリカ

11.4.地域別市場魅力度分析

12.北米市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測

12.1.市場紹介

12.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

12.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年

12.3.1.国別

12.3.1.1.アメリカ

12.3.1.2.カナダ

12.3.2.ソリューション別

12.3.3.用途別

12.3.4.ビジネスモデル別

12.4.市場魅力度分析

12.4.1.国別

12.4.2.ソリューション別

12.4.3.用途別

12.4.4.ビジネスモデル別

12.5.市場動向

12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

12.7.促進要因と阻害要因-影響分析

12.8.国別分析と予測

12.8.1.米国市場分析

12.8.1.1.はじめに

12.8.1.2.市場分類別分析と予測

12.8.1.2.1.ソリューション別

12.8.1.2.2.アプリケーション別

12.8.1.2.3.ビジネスモデル別

12.8.2.カナダ市場分析

12.8.2.1.はじめに

12.8.2.2.市場分類別分析と予測

12.8.2.2.1.ソリューション別

12.8.2.2.2.アプリケーション別

12.8.2.2.3.ビジネスモデル別

13.ラテンアメリカ市場分析 2017~2022年および予測 2023~2033年

13.1.市場紹介

13.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

13.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年

13.3.1.国別

13.3.1.1.メキシコ

13.3.1.2.ブラジル

13.3.1.3.アルゼンチン

13.3.1.4.その他のラテンアメリカ

13.3.2.ソリューション別

13.3.3.用途別

13.3.4.ビジネスモデル別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.ソリューション別

13.4.3.用途別

13.4.4.ビジネスモデル別

13.5.市場動向

13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.7.促進要因と阻害要因-影響分析

13.8.国別分析と予測

13.8.1.メキシコ市場分析

13.8.1.1.はじめに

13.8.1.2.市場分類別分析と予測

13.8.1.2.1.ソリューション別

13.8.1.2.2.アプリケーション別

13.8.1.2.3.ビジネスモデル別

13.8.2.ブラジル市場分析

13.8.2.1.導入

13.8.2.2.市場分類別分析と予測

13.8.2.2.1.ソリューション別

13.8.2.2.2.アプリケーション別

13.8.2.2.3.ビジネスモデル別

13.8.3.アルゼンチン市場分析

13.8.3.1.導入

13.8.3.2.市場分類別分析と予測

13.8.3.2.1.ソリューション別

13.8.3.2.2.アプリケーション別

13.8.3.2.3.ビジネスモデル別

14.欧州市場分析 2017〜2022年および予測 2023〜2033年

14.1.はじめに

14.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

14.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.イギリス

14.3.1.2.ドイツ

14.3.1.3.フランス

14.3.1.4.イタリア

14.3.1.5.スペイン

14.3.1.6.ベネルクス

14.3.1.7.ロシア

14.3.1.8.その他のヨーロッパ

14.3.2.ソリューション別

14.3.3.用途別

14.3.4.ビジネスモデル別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.ソリューション別

14.4.3.用途別

14.4.4.ビジネスモデル別

14.5.市場動向

14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.7.促進要因と阻害要因-影響分析

14.8.国別分析と予測

14.8.1.イギリス市場分析

14.8.1.1.はじめに

14.8.1.2.市場分類別分析と予測

14.8.1.2.1.ソリューション別

14.8.1.2.2.アプリケーション別

14.8.1.2.3.ビジネスモデル別

14.8.2.ドイツ市場分析

14.8.2.1.はじめに

14.8.2.2.市場分類別分析と予測

14.8.2.2.1.ソリューション別

14.8.2.2.2.アプリケーション別

14.8.2.2.3.ビジネスモデル別

14.8.3.フランス市場分析

14.8.3.1.はじめに

14.8.3.2.市場分類別分析と予測

14.8.3.2.1.ソリューション別

14.8.3.2.2.アプリケーション別

14.8.3.2.3.ビジネスモデル別

14.8.4.イタリア市場分析

14.8.4.1.はじめに

14.8.4.2.市場分類別分析と予測

14.8.4.2.1.ソリューション別

14.8.4.2.2.アプリケーション別

14.8.4.2.3.ビジネスモデル別

14.8.5.スペイン市場分析

14.8.5.1.はじめに

14.8.5.2.市場分類別分析と予測

14.8.5.2.1.ソリューション別

14.8.5.2.2.アプリケーション別

14.8.5.2.3.ビジネスモデル別

14.8.6.ベネルクス市場分析

14.8.6.1.序論

14.8.6.2.市場分類別分析と予測

14.8.6.2.1.ソリューション別

14.8.6.2.2.アプリケーション別

14.8.6.2.3.ビジネスモデル別

14.8.7.ロシア市場分析

14.8.7.1.はじめに

14.8.7.2.市場分類別分析と予測

14.8.7.2.1.ソリューション別

14.8.7.2.2.アプリケーション別

14.8.7.2.3.ビジネスモデル別

15.東アジア市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

15.1.市場紹介

15.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

15.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.中国

15.3.1.2.日本

15.3.1.3.韓国

15.3.2.ソリューション別

15.3.3.用途別

15.3.4.ビジネスモデル別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.ソリューション別

15.4.3.用途別

15.4.4.ビジネスモデル別

15.5.市場動向

15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.7.促進要因と阻害要因-影響分析

15.8.国別分析と予測

15.8.1.中国市場の分析

15.8.1.1.はじめに

15.8.1.2.市場分類別分析と予測

15.8.1.2.1.ソリューション別

15.8.1.2.2.アプリケーション別

15.8.1.2.3.ビジネスモデル別

15.8.2.日本市場分析

15.8.2.1.はじめに

15.8.2.2.市場分類別分析と予測

15.8.2.2.1.ソリューション別

15.8.2.2.2.アプリケーション別

15.8.2.2.3.ビジネスモデル別

15.8.3.韓国市場分析

15.8.3.1.はじめに

15.8.3.2.市場分類別分析と予測

15.8.3.2.1.ソリューション別

15.8.3.2.2.アプリケーション別

15.8.3.2.3.ビジネスモデル別

16.南アジア市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測

16.1.市場紹介

16.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析(2017~2022年

16.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.インド

16.3.1.2.マレーシア

16.3.1.3.タイ

16.3.1.4.インドネシア

16.3.1.5.その他の南アジア

16.3.2.ソリューション別

16.3.3.用途別

16.3.4.ビジネスモデル別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.ソリューション別

16.4.3.用途別

16.4.4.ビジネスモデル別

16.5.市場動向

16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.7.促進要因と阻害要因-影響分析

16.8.国別分析と予測

16.8.1.インド市場分析

16.8.1.1.はじめに

16.8.1.2.市場分類別分析と予測

16.8.1.2.1.ソリューション別

16.8.1.2.2.アプリケーション別

16.8.1.2.3.ビジネスモデル別

16.8.2.マレーシア市場分析

16.8.2.1.はじめに

16.8.2.2.市場分類別分析と予測

16.8.2.2.1.ソリューション別

16.8.2.2.2.アプリケーション別

16.8.2.2.3.ビジネスモデル別

16.8.3.タイ市場分析

16.8.3.1.導入

16.8.3.2.市場分類別分析と予測

16.8.3.2.1.ソリューション別

16.8.3.2.2.アプリケーション別

16.8.3.2.3.ビジネスモデル別

16.8.4.インドネシア市場分析

16.8.4.1.はじめに

16.8.4.2.市場分類別分析と予測

16.8.4.2.1.ソリューション別

16.8.4.2.2.アプリケーション別

16.8.4.2.3.ビジネスモデル別

17.オセアニア市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

17.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.オーストラリア

17.3.1.2.ニュージーランド

17.3.2.ソリューション別

17.3.3.用途別

17.3.4.ビジネスモデル別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.ソリューション別

17.4.3.用途別

17.4.4.ビジネスモデル別

17.5.市場動向

17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.7.促進要因と阻害要因-影響分析

17.8.国別分析と予測

17.8.1.オーストラリア市場分析

17.8.1.1.はじめに

17.8.1.2.市場分類別分析と予測

17.8.1.2.1.ソリューション別

17.8.1.2.2.アプリケーション別

17.8.1.2.3.ビジネスモデル別

17.8.2.ニュージーランド市場分析

17.8.2.1.はじめに

17.8.2.2.市場分類別分析と予測

17.8.2.2.1.ソリューション別

17.8.2.2.2.アプリケーション別

17.8.2.2.3.ビジネスモデル別

18.中東・アフリカ市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

18.1.はじめに

18.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

18.3.市場分類別現在・将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2023年~2033年

18.3.1.国別

18.3.1.1.GCC諸国

18.3.1.2.トルコ

18.3.1.3.南アフリカ

18.3.1.4.その他の中東・アフリカ

18.3.2.ソリューション別

18.3.3.用途別

18.3.4.ビジネスモデル別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.国別

18.4.2.ソリューション別

18.4.3.用途別

18.4.4.ビジネスモデル別

18.5.市場動向

18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

18.7.促進要因と阻害要因-影響分析

18.8.国別分析と予測

18.8.1.GCC諸国市場分析

18.8.1.1.はじめに

18.8.1.2.市場分類別分析と予測

18.8.1.2.1.ソリューション別

18.8.1.2.2.アプリケーション別

18.8.1.2.3.ビジネスモデル別

18.8.2.トルコ市場分析

18.8.2.1.はじめに

18.8.2.2.市場分類別分析と予測

18.8.2.2.1.ソリューション別

18.8.2.2.2.アプリケーション別

18.8.2.2.3.ビジネスモデル別

18.8.3.南アフリカ市場分析

18.8.3.1.はじめに

18.8.3.2.市場分類別分析と予測

18.8.3.2.1.ソリューション別

18.8.3.2.2.アプリケーション別

18.8.3.2.3.ビジネスモデル別

19.市場構造分析

19.1.企業階層別市場分析

19.2.上位企業の市場シェア分析(%)

19.3.市場プレゼンス分析

19.3.1.プレーヤーの地域別分布

19.3.2.プレーヤーのチャネル別フットプリント

20.競合分析

20.1.競合ダッシュボード

20.2.コンペティション・ベンチマーク

20.3.競合の深堀り

20.3.1.スイスDTx

20.3.1.1.概要

20.3.1.2.製品ポートフォリオ

20.3.1.3.主要財務

20.3.1.4.SWOT分析

20.3.1.5.主要開発

20.3.1.6.販売拠点

20.3.1.7.戦略の概要

20.3.1.7.1.マーケティング戦略

20.3.1.7.2.製品戦略

20.3.1.7.3.チャネル戦略

20.3.2.スターリングマインド

20.3.2.1.概要

20.3.2.2.製品ポートフォリオ

20.3.2.3.主要財務

20.3.2.4.SWOT分析

20.3.2.5.主要開発

20.3.2.6.販売拠点

20.3.2.7.戦略の概要

20.3.2.7.1.マーケティング戦略

20.3.2.7.2.製品戦略

20.3.2.7.3.チャネル戦略

20.3.3.ウボットヘルス

20.3.3.1.概要

20.3.3.2.製品ポートフォリオ

20.3.3.3.主要財務

20.3.3.4.SWOT分析

20.3.3.5.主要開発

20.3.3.6.販売拠点

20.3.3.7.戦略の概要

20.3.3.7.1.マーケティング戦略

20.3.3.7.2.製品戦略

20.3.3.7.3.チャネル戦略

20.3.4.トークスペース

20.3.4.1.概要

20.3.4.2.製品ポートフォリオ

20.3.4.3.主要財務

20.3.4.4.SWOT分析

20.3.4.5.主要開発

20.3.4.6.販売拠点

20.3.4.7.戦略の概要

20.3.4.7.1.マーケティング戦略

20.3.4.7.2.製品戦略

20.3.4.7.3.チャネル戦略

20.3.5.ペアセラピューティクス

20.3.5.1.概要

20.3.5.2.製品ポートフォリオ

20.3.5.3.主要財務

20.3.5.4.SWOT分析

20.3.5.5.主要開発

20.3.5.6.販売拠点

20.3.5.7.戦略の概要

20.3.5.7.1.マーケティング戦略

20.3.5.7.2.製品戦略

20.3.5.7.3.チャネル戦略

20.3.6.ジンジャー

20.3.6.1.概要

20.3.6.2.製品ポートフォリオ

20.3.6.3.主要財務

20.3.6.4.SWOT分析

20.3.6.5.主要開発

20.3.6.6.販売拠点

20.3.6.7.戦略の概要

20.3.6.7.1.マーケティング戦略

20.3.6.7.2.製品戦略

20.3.6.7.3.チャネル戦略

20.3.7.メルー

20.3.7.1.概要

20.3.7.2.製品ポートフォリオ

20.3.7.3.主要財務

20.3.7.4.SWOT分析

20.3.7.5.主要開発

20.3.7.6.販売拠点

20.3.7.7.戦略の概要

20.3.7.7.1.マーケティング戦略

20.3.7.7.2.製品戦略

20.3.7.7.3.チャネル戦略

20.3.8.スプリングケア

20.3.8.1.概要

20.3.8.2.製品ポートフォリオ

20.3.8.3.主要財務

20.3.8.4.SWOT分析

20.3.8.5.主要開発

20.3.8.6.販売拠点

20.3.8.7.戦略の概要

20.3.8.7.1.マーケティング戦略

20.3.8.7.2.製品戦略

20.3.8.7.3.チャネル戦略

20.3.9.AbleTo, Inc.

20.3.9.1.概要

20.3.9.2.製品ポートフォリオ

20.3.9.3.主要財務

20.3.9.4.SWOT分析

20.3.9.5.主要開発

20.3.9.6.販売拠点

20.3.9.7.戦略の概要

20.3.9.7.1.マーケティング戦略

20.3.9.7.2.製品戦略

20.3.9.7.3.チャネル戦略

20.3.9.8.概要

20.3.9.9.製品ポートフォリオ

20.3.9.10.主要財務情報

20.3.9.11.SWOT分析

20.3.9.12.主要開発

20.3.9.13.販売拠点

20.3.9.14.戦略の概要

20.3.9.14.1.マーケティング戦略

20.3.9.14.2.製品戦略

20.3.9.14.3.チャネル戦略

20.3.10.ノバルティス

20.3.10.1.概要

20.3.10.2.製品ポートフォリオ

20.3.10.3.主要財務

20.3.10.4.SWOT分析

20.3.10.5.主要開発

20.3.10.6.販売拠点

20.3.10.7.戦略の概要

20.3.10.7.1.マーケティング戦略

20.3.10.7.2.製品戦略

20.3.10.7.3.チャネル戦略

20.3.11.シルバークラウドの健康

20.3.11.1.概要

20.3.11.2.製品ポートフォリオ

20.3.11.3.主要財務情報

20.3.11.4.SWOT分析

20.3.11.5.主要開発

20.3.11.6.販売拠点

20.3.11.7.戦略の概要

20.3.11.7.1.マーケティング戦略

20.3.11.7.2.製品戦略

20.3.11.7.3.チャネル戦略

20.3.12.フライングペッパー

20.3.12.1.概要

20.3.12.2.製品ポートフォリオ

20.3.12.3.主要財務情報

20.3.12.4.SWOT分析

20.3.12.5.主要開発

20.3.12.6.販売拠点

20.3.12.7.戦略の概要

20.3.12.7.1.マーケティング戦略

20.3.12.7.2.製品戦略

20.3.12.7.3.チャネル戦略

20.3.13.ベターヘルプ

20.3.13.1.概要

20.3.13.2.製品ポートフォリオ

20.3.13.3.主要財務情報

20.3.13.4.SWOT分析

20.3.13.5.主要開発

20.3.13.6.販売拠点

20.3.13.7.戦略の概要

20.3.13.7.1.マーケティング戦略

20.3.13.7.2.製品戦略

20.3.13.7.3.チャネル戦略

21.前提条件と略語

22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Digital Psychotherapeutics Market: Global Industry Analysis 2017-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Digital Psychotherapeutics offers a global industry analysis for 2017-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Solution:

• Monotherapy
• Combination Therapy

By Application:

• Prevention
• Management
• Treatment

By Business Model:

• Direct-to-Patients/Consumers
• Business-to-Business (B2B)

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Digital Psychotherapeutics Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Digital Psychotherapeutics Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Digital Psychotherapeutics Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Solution processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Digital Psychotherapeutics Market Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2022) and current and future market value (US$ 1.06 billion) and volume (27.6%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Digital Psychotherapeutics Market - Pricing Analysis

Based on By Solution, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Solution

Based on By Solution, Digital Psychotherapeutics Market is segmented into Monotherapy, Combination Therapy. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Solution.

Chapter 06 - Global Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Digital Psychotherapeutics Market is segmented into Prevention, Management, Treatment. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 07 - Global Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Business Model

Based on By Business Model, Digital Psychotherapeutics Market is segmented into Direct-to-Patients/Consumers, Business-to-Business (B2B). This section also offers market attractiveness analysis based on By Business Model. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Business Model.

Chapter 08 - Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Digital Psychotherapeutics Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania, The Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Psychotherapeutics Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Psychotherapeutics Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Psychotherapeutics Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Psychotherapeutics Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Digital Psychotherapeutics Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Digital Psychotherapeutics Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Digital Psychotherapeutics Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Solution portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are SwissDTx, Starling Minds, Woebot Health, Talkspace, Pear Therapeutics, Ginger, Meru, Spring Care, Inc., AbleTo, Inc., Novartis, SilverCloud Health, FlyingPepper, BetterHelp.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Digital Psychotherapeutics Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trend

1.3. Supply Side Trend

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Innovation/Development Trends

4. Value-Added Insights

4.1. Service Adoption Analysis

4.2. Service Business Model Overview

4.3. Regulatory Scenario

4.4. PESTLE Analysis

4.5. Porter’s Analysis

4.6. Disease Epidemiology, By Region

4.7. Reimbursement Scenario

5. Market Background

5.1. Macro-Economic Factors

5.1.1. Global GDP Growth Outlook

5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook

5.1.3. Global Life Expectancy Outlook

5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.2.1. Rising Healthcare Spending

5.2.2. Increasing Prevalence of Mental Health

5.2.3. Increase Awareness and Supportive Government Initiatives

5.2.4. Rising Adoption of Digitalized and Personalized Treatment Options

5.2.5. Growing Smartphones and Internet Penetration

5.2.6. Demand for Virtual Behavioral Health Services

5.2.7. Improved Treatments and Solutions with Developed Technology

5.3. Market Dynamics

5.3.1. Drivers

5.3.2. Restraints

5.3.3. Opportunity

6. COVID-19 Crisis – Impact Assessment

6.1. COVID-19 and Impact Analysis

6.1.1. By Solution

6.1.2. By Application

6.1.3. By Business Model

6.1.4. By Region

6.2. 2022 Scenario

7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Billion) Analysis 2017 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ Billion) Analysis, 2017 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ Billion) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Solution

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Billion) Analysis By Solution, 2017 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast By Solution, 2023 to 2033

8.3.1. Monotherapy

8.3.2. Combination Therapy

8.4. Market Attractiveness Analysis By Solution

9. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Billion) Analysis By Application, 2017 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

9.3.1. Prevention

9.3.2. Management

9.3.3. Treatment

9.4. Market Attractiveness Analysis By Application

10. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Business Model

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Billion) Analysis By Business Model, 2017 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast By Business Model, 2023 to 2033

10.3.1. Direct-to-Patients/Consumers

10.3.2. Business-to-Business (B2B)

10.4. Market Attractiveness Analysis By Business Model

11. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (US$ Billion) Analysis By Region, 2017 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

11.3.1. North America

11.3.2. Latin America

11.3.3. Europe

11.3.4. East Asia

11.3.5. South Asia

11.3.6. Oceania

11.3.7. Middle East and Africa

11.4. Market Attractiveness Analysis By Region

12. North America Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.3.1. By Country

12.3.1.1. United States

12.3.1.2. Canada

12.3.2. By Solution

12.3.3. By Application

12.3.4. By Business Model

12.4. Market Attractiveness Analysis

12.4.1. By Country

12.4.2. By Solution

12.4.3. By Application

12.4.4. By Business Model

12.5. Market Trends

12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

12.8. Country-Level Analysis & Forecast

12.8.1. United States Market Analysis

12.8.1.1. Introduction

12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

12.8.1.2.1. By Solution

12.8.1.2.2. By Application

12.8.1.2.3. By Business Model

12.8.2. Canada Market Analysis

12.8.2.1. Introduction

12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

12.8.2.2.1. By Solution

12.8.2.2.2. By Application

12.8.2.2.3. By Business Model

13. Latin America Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Country

13.3.1.1. Mexico

13.3.1.2. Brazil

13.3.1.3. Argentina

13.3.1.4. Rest of Latin America

13.3.2. By Solution

13.3.3. By Application

13.3.4. By Business Model

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By Solution

13.4.3. By Application

13.4.4. By Business Model

13.5. Market Trends

13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13.8. Country-Level Analysis & Forecast

13.8.1. Mexico Market Analysis

13.8.1.1. Introduction

13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.1.2.1. By Solution

13.8.1.2.2. By Application

13.8.1.2.3. By Business Model

13.8.2. Brazil Market Analysis

13.8.2.1. Introduction

13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.2.2.1. By Solution

13.8.2.2.2. By Application

13.8.2.2.3. By Business Model

13.8.3. Argentina Market Analysis

13.8.3.1. Introduction

13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.3.2.1. By Solution

13.8.3.2.2. By Application

13.8.3.2.3. By Business Model

14. Europe Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. United Kingdom

14.3.1.2. Germany

14.3.1.3. France

14.3.1.4. Italy

14.3.1.5. Spain

14.3.1.6. BENELUX

14.3.1.7. Russia

14.3.1.8. Rest of Europe

14.3.2. By Solution

14.3.3. By Application

14.3.4. By Business Model

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Solution

14.4.3. By Application

14.4.4. By Business Model

14.5. Market Trends

14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14.8. Country-Level Analysis & Forecast

14.8.1. United Kingdom Market Analysis

14.8.1.1. Introduction

14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.1.2.1. By Solution

14.8.1.2.2. By Application

14.8.1.2.3. By Business Model

14.8.2. Germany Market Analysis

14.8.2.1. Introduction

14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.2.2.1. By Solution

14.8.2.2.2. By Application

14.8.2.2.3. By Business Model

14.8.3. France Market Analysis

14.8.3.1. Introduction

14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.3.2.1. By Solution

14.8.3.2.2. By Application

14.8.3.2.3. By Business Model

14.8.4. Italy Market Analysis

14.8.4.1. Introduction

14.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.4.2.1. By Solution

14.8.4.2.2. By Application

14.8.4.2.3. By Business Model

14.8.5. Spain Market Analysis

14.8.5.1. Introduction

14.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.5.2.1. By Solution

14.8.5.2.2. By Application

14.8.5.2.3. By Business Model

14.8.6. BENELUX Market Analysis

14.8.6.1. Introduction

14.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.6.2.1. By Solution

14.8.6.2.2. By Application

14.8.6.2.3. By Business Model

14.8.7. Russia Market Analysis

14.8.7.1. Introduction

14.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.7.2.1. By Solution

14.8.7.2.2. By Application

14.8.7.2.3. By Business Model

15. East Asia Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. China

15.3.1.2. Japan

15.3.1.3. South Korea

15.3.2. By Solution

15.3.3. By Application

15.3.4. By Business Model

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Solution

15.4.3. By Application

15.4.4. By Business Model

15.5. Market Trends

15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15.8. Country-Level Analysis & Forecast

15.8.1. China Market Analysis

15.8.1.1. Introduction

15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.1.2.1. By Solution

15.8.1.2.2. By Application

15.8.1.2.3. By Business Model

15.8.2. Japan Market Analysis

15.8.2.1. Introduction

15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.2.2.1. By Solution

15.8.2.2.2. By Application

15.8.2.2.3. By Business Model

15.8.3. South Korea Market Analysis

15.8.3.1. Introduction

15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.3.2.1. By Solution

15.8.3.2.2. By Application

15.8.3.2.3. By Business Model

16. South Asia Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. India

16.3.1.2. Malaysia

16.3.1.3. Thailand

16.3.1.4. Indonesia

16.3.1.5. Rest of South Asia

16.3.2. By Solution

16.3.3. By Application

16.3.4. By Business Model

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Solution

16.4.3. By Application

16.4.4. By Business Model

16.5. Market Trends

16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16.8. Country-Level Analysis & Forecast

16.8.1. India Market Analysis

16.8.1.1. Introduction

16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.1.2.1. By Solution

16.8.1.2.2. By Application

16.8.1.2.3. By Business Model

16.8.2. Malaysia Market Analysis

16.8.2.1. Introduction

16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.2.2.1. By Solution

16.8.2.2.2. By Application

16.8.2.2.3. By Business Model

16.8.3. Thailand Market Analysis

16.8.3.1. Introduction

16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.3.2.1. By Solution

16.8.3.2.2. By Application

16.8.3.2.3. By Business Model

16.8.4. Indonesia Market Analysis

16.8.4.1. Introduction

16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.4.2.1. By Solution

16.8.4.2.2. By Application

16.8.4.2.3. By Business Model

17. Oceania Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. Australia

17.3.1.2. New Zealand

17.3.2. By Solution

17.3.3. By Application

17.3.4. By Business Model

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Solution

17.4.3. By Application

17.4.4. By Business Model

17.5. Market Trends

17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17.8. Country-Level Analysis & Forecast

17.8.1. Australia Market Analysis

17.8.1.1. Introduction

17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.1.2.1. By Solution

17.8.1.2.2. By Application

17.8.1.2.3. By Business Model

17.8.2. New Zealand Market Analysis

17.8.2.1. Introduction

17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.2.2.1. By Solution

17.8.2.2.2. By Application

17.8.2.2.3. By Business Model

18. Middle East and Africa Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Country

18.3.1.1. GCC Countries

18.3.1.2. Türkiye

18.3.1.3. South Africa

18.3.1.4. Rest of Middle East and Africa

18.3.2. By Solution

18.3.3. By Application

18.3.4. By Business Model

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Country

18.4.2. By Solution

18.4.3. By Application

18.4.4. By Business Model

18.5. Market Trends

18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18.8. Country-Level Analysis & Forecast

18.8.1. GCC Countries Market Analysis

18.8.1.1. Introduction

18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.1.2.1. By Solution

18.8.1.2.2. By Application

18.8.1.2.3. By Business Model

18.8.2. Türkiye Market Analysis

18.8.2.1. Introduction

18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.2.2.1. By Solution

18.8.2.2.2. By Application

18.8.2.2.3. By Business Model

18.8.3. South Africa Market Analysis

18.8.3.1. Introduction

18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.3.2.1. By Solution

18.8.3.2.2. By Application

18.8.3.2.3. By Business Model

19. Market Structure Analysis

19.1. Market Analysis by Tier of Companies

19.2. Market Share Analysis of Top Players (%)

19.3. Market Presence Analysis

19.3.1. By Regional Footprint of Players

19.3.2. Channel Footprint of Players

20. Competition Analysis

20.1. Competition Dashboard

20.2. Competition Benchmarking

20.3. Competition Deep Dive

20.3.1. SwissDTx

20.3.1.1. Overview

20.3.1.2. Product Portfolio

20.3.1.3. Key Financials

20.3.1.4. SWOT Analysis

20.3.1.5. Key Developments

20.3.1.6. Sales Footprint

20.3.1.7. Strategy Overview

20.3.1.7.1. Marketing Strategy

20.3.1.7.2. Product Strategy

20.3.1.7.3. Channel Strategy

20.3.2. Starling Minds

20.3.2.1. Overview

20.3.2.2. Product Portfolio

20.3.2.3. Key Financials

20.3.2.4. SWOT Analysis

20.3.2.5. Key Developments

20.3.2.6. Sales Footprint

20.3.2.7. Strategy Overview

20.3.2.7.1. Marketing Strategy

20.3.2.7.2. Product Strategy

20.3.2.7.3. Channel Strategy

20.3.3. Woebot Health

20.3.3.1. Overview

20.3.3.2. Product Portfolio

20.3.3.3. Key Financials

20.3.3.4. SWOT Analysis

20.3.3.5. Key Developments

20.3.3.6. Sales Footprint

20.3.3.7. Strategy Overview

20.3.3.7.1. Marketing Strategy

20.3.3.7.2. Product Strategy

20.3.3.7.3. Channel Strategy

20.3.4. Talkspace

20.3.4.1. Overview

20.3.4.2. Product Portfolio

20.3.4.3. Key Financials

20.3.4.4. SWOT Analysis

20.3.4.5. Key Developments

20.3.4.6. Sales Footprint

20.3.4.7. Strategy Overview

20.3.4.7.1. Marketing Strategy

20.3.4.7.2. Product Strategy

20.3.4.7.3. Channel Strategy

20.3.5. Pear Therapeutics

20.3.5.1. Overview

20.3.5.2. Product Portfolio

20.3.5.3. Key Financials

20.3.5.4. SWOT Analysis

20.3.5.5. Key Developments

20.3.5.6. Sales Footprint

20.3.5.7. Strategy Overview

20.3.5.7.1. Marketing Strategy

20.3.5.7.2. Product Strategy

20.3.5.7.3. Channel Strategy

20.3.6. Ginger

20.3.6.1. Overview

20.3.6.2. Product Portfolio

20.3.6.3. Key Financials

20.3.6.4. SWOT Analysis

20.3.6.5. Key Developments

20.3.6.6. Sales Footprint

20.3.6.7. Strategy Overview

20.3.6.7.1. Marketing Strategy

20.3.6.7.2. Product Strategy

20.3.6.7.3. Channel Strategy

20.3.7. Meru

20.3.7.1. Overview

20.3.7.2. Product Portfolio

20.3.7.3. Key Financials

20.3.7.4. SWOT Analysis

20.3.7.5. Key Developments

20.3.7.6. Sales Footprint

20.3.7.7. Strategy Overview

20.3.7.7.1. Marketing Strategy

20.3.7.7.2. Product Strategy

20.3.7.7.3. Channel Strategy

20.3.8. Spring Care, Inc.

20.3.8.1. Overview

20.3.8.2. Product Portfolio

20.3.8.3. Key Financials

20.3.8.4. SWOT Analysis

20.3.8.5. Key Developments

20.3.8.6. Sales Footprint

20.3.8.7. Strategy Overview

20.3.8.7.1. Marketing Strategy

20.3.8.7.2. Product Strategy

20.3.8.7.3. Channel Strategy

20.3.9. AbleTo, Inc.

20.3.9.1. Overview

20.3.9.2. Product Portfolio

20.3.9.3. Key Financials

20.3.9.4. SWOT Analysis

20.3.9.5. Key Developments

20.3.9.6. Sales Footprint

20.3.9.7. Strategy Overview

20.3.9.7.1. Marketing Strategy

20.3.9.7.2. Product Strategy

20.3.9.7.3. Channel Strategy

20.3.9.8. Overview

20.3.9.9. Product Portfolio

20.3.9.10. Key Financials

20.3.9.11. SWOT Analysis

20.3.9.12. Key Developments

20.3.9.13. Sales Footprint

20.3.9.14. Strategy Overview

20.3.9.14.1. Marketing Strategy

20.3.9.14.2. Product Strategy

20.3.9.14.3. Channel Strategy

20.3.10. Novartis

20.3.10.1. Overview

20.3.10.2. Product Portfolio

20.3.10.3. Key Financials

20.3.10.4. SWOT Analysis

20.3.10.5. Key Developments

20.3.10.6. Sales Footprint

20.3.10.7. Strategy Overview

20.3.10.7.1. Marketing Strategy

20.3.10.7.2. Product Strategy

20.3.10.7.3. Channel Strategy

20.3.11. SilverCloud Health

20.3.11.1. Overview

20.3.11.2. Product Portfolio

20.3.11.3. Key Financials

20.3.11.4. SWOT Analysis

20.3.11.5. Key Developments

20.3.11.6. Sales Footprint

20.3.11.7. Strategy Overview

20.3.11.7.1. Marketing Strategy

20.3.11.7.2. Product Strategy

20.3.11.7.3. Channel Strategy

20.3.12. FlyingPepper

20.3.12.1. Overview

20.3.12.2. Product Portfolio

20.3.12.3. Key Financials

20.3.12.4. SWOT Analysis

20.3.12.5. Key Developments

20.3.12.6. Sales Footprint

20.3.12.7. Strategy Overview

20.3.12.7.1. Marketing Strategy

20.3.12.7.2. Product Strategy

20.3.12.7.3. Channel Strategy

20.3.13. BetterHelp

20.3.13.1. Overview

20.3.13.2. Product Portfolio

20.3.13.3. Key Financials

20.3.13.4. SWOT Analysis

20.3.13.5. Key Developments

20.3.13.6. Sales Footprint

20.3.13.7. Strategy Overview

20.3.13.7.1. Marketing Strategy

20.3.13.7.2. Product Strategy

20.3.13.7.3. Channel Strategy

21. Assumptions and Acronyms Used

22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/30 10:27

155.76 円

162.84 円

196.71 円

ページTOPに戻る