世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

臨床研究機関市場

臨床研究機関市場


Clinical Research Organization Market

臨床研究機関市場:世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年 FMI社が発行した臨床研究機関に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月17日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 231 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

臨床研究機関市場:世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年

FMI社が発行した臨床研究機関に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

サービス別

- 創薬サービス
- 前臨床試験サービス
- 臨床サービス
- 承認後サービス

製造

- インハウス
- 外部委託

適応症別

- がん領域
- 中枢神経系
- 心血管疾患
- 代謝疾患
- 免疫学
- 呼吸器
- 筋骨格系疾患
- 血液疾患
- その他

エンドユーザー別

- 製薬・バイオテクノロジー企業
- 医療機器企業
- 政府・民間企業
- 学術機関
- その他

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

臨床研究機関市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨が含まれます。

第01章 市場概要

この章では、臨床研究機関市場の詳細な区分と定義を掲載しており、車両レーダー試験システムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が臨床研究機関市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、By Serviceの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の臨床研究機関市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(580.2億米ドル)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(624.3億米ドル)および数量(8.4%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 臨床研究機関の世界市場 - 価格分析

サービス別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 臨床研究機関の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 サービス別

サービス別に、臨床研究機関市場は創薬サービス、前臨床サービス、臨床サービス、承認後サービスに区分されます。また、上記のサービス別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 臨床研究機関の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:生産別

臨床研究機関市場は、生産別にインハウス、アウトソーシングに区分されます。また、生産別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の生産別に価値予測および前年比成長率比較も提供します。

第07章 臨床研究機関の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:適応症別

臨床研究機関市場は適応症別に、腫瘍学、中枢神経系、心血管疾患、代謝性疾患、免疫学、呼吸器、筋骨格系疾患、血液疾患、その他に区分されます。このセクションでは、適応症別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の適応症別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 臨床研究機関の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、臨床研究機関市場は製薬・バイオテクノロジー企業、医療機器企業、政府・民間企業、学術機関、その他に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 臨床研究機関市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、臨床研究機関市場は北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東、アフリカ(MEA)に区分されます。またこのセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米の臨床研究機関市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカの臨床研究機関市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の臨床研究機関市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州の臨床研究機関市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

この章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における臨床研究機関市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの臨床研究機関市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における臨床研究機関市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの臨床研究機関市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における臨床研究機関市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東およびアフリカの臨床研究機関市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における臨床研究機関市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の臨床研究機関市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において臨床研究機関市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、調査対象企業の会社概要、サービス別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Charles River Laboratories、Laboratory Corporation of America Holdings、IQVIA Inc、Parexel International Corporation、ICON plc、Medpace、Syneos Health、CTI Clinical Trial and Consulting Services、Neuroservices Alliance、QPS Neuropharmacology、MD Biosciences、EphyX Neuroscienceなどである。

第19章 前提条件と略語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定のリストが含まれる。

第20章 調査方法

この章では、臨床研究機関市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.世界市場-エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.包摂と排除

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.サービス革新/開発動向

4.付加価値インサイト

4.1.サービス導入/利用分析、地域別

4.2.臨床試験分析

4.3.規制シナリオ

4.4.ポーターズ分析

4.5.PESTLE分析

4.6.バリューチェーン分析

5.市場背景

5.1.マクロ経済要因

5.1.1.世界のGDP成長率見通し

5.1.2.世界の医療費市場の見通し

5.1.3.研究開発費の見通し

5.2.予測要因-関連性と影響

5.2.1.主要プレーヤーによる戦略的展開

5.2.2.技術的進歩

5.2.3.トップ企業の過去の成長

5.2.4.研究開発活動

5.2.5.臨床研究機関の増加

5.2.6.サービスのコスト

5.2.7.対象疾患の増加

5.2.8.CROの増加

5.3.市場ダイナミクス

5.3.1.ドライバー

5.3.2.阻害要因

5.3.3.機会分析

6.COVID-19 危機分析

6.1.COVID-19と影響分析

6.1.1.サービス別収入

6.1.2.生産別収入

6.1.3.適応症別売上高

6.1.4.エンドユーザー別売上高

6.1.5.国別売上高

6.2.2022年市場シナリオ

7.世界市場の需要(単位:百万米ドル)2018~2022年分析と2023~2033年予測

7.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2018年~2022年

7.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.サービス別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

8.1.はじめに / 主な調査結果

8.2.2018年から2022年までのサービス別過去市場規模(百万米ドル)分析

8.3.サービス別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.創薬サービス

8.3.2.前臨床試験サービス

8.3.3.臨床サービス

8.3.4.承認後のサービス

8.4.サービス別市場魅力度分析

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:生産別

9.1.はじめに/主な調査結果

9.2.2018年から2022年までの生産別過去市場規模(百万米ドル)分析

9.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:生産別、2023~2033年

9.3.1.自社

9.3.2.外部委託

9.4.生産別市場魅力度分析

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:適応症別

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.2018年から2022年までの薬効別市場規模(百万米ドル)分析

10.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル):適応症別分析・予測、2023~2033年

10.3.1.がん領域

10.3.2.中枢神経系

10.3.3.心血管疾患

10.3.4.代謝疾患

10.3.5.免疫学

10.3.6.呼吸器

10.3.7.筋骨格系障害

10.3.8.血液疾患

10.3.9.その他

10.4.適応症別市場魅力度分析

11.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

11.1.はじめに / 主要な調査結果

11.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別過去市場規模(百万米ドル)分析

11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

11.3.1.製薬・バイオテクノロジー企業

11.3.2.医療機器企業

11.3.3.政府・民間企業

11.3.4.学術機関

11.3.5.その他

11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析

12.地域別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.はじめに

12.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模(百万米ドル)分析

12.3.地域別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.ヨーロッパ

12.3.4.南アジア

12.3.5.東アジア

12.3.6.オセアニア

12.3.7.中東・アフリカ(MEA)

12.4.地域別市場魅力度分析

13.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.市場紹介

13.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

13.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

13.3.1.国別

13.3.1.1.アメリカ

13.3.1.2.カナダ

13.3.2.サービス別

13.3.3.生産別

13.3.4.適応症別

13.3.5.エンドユーザー別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.サービス別

13.4.3.生産別

13.4.4.適応症別

13.4.5.エンドユーザー別

13.5.市場動向

13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.7.促進要因と阻害要因-影響分析

13.8.国別分析と予測

13.8.1.アメリカ市場

13.8.1.1.はじめに

13.8.1.2.市場分類別分析と予測

13.8.1.2.1.サービス別

13.8.1.2.2.生産別

13.8.1.2.3.表示別

13.8.1.2.4.エンドユーザー別

13.8.2.カナダ市場

13.8.2.1.はじめに

13.8.2.2.市場分類別分析と予測

13.8.2.2.1.サービス別

13.8.2.2.2.生産別

13.8.2.2.3.表示別

13.8.2.2.4.エンドユーザー別

14.ラテンアメリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

14.1.はじめに

14.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

14.3.市場分類別現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測(2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.ブラジル

14.3.1.2.メキシコ

14.3.1.3.アルゼンチン

14.3.1.4.その他のラテンアメリカ

14.3.2.サービス別

14.3.3.生産別

14.3.4.適応症別

14.3.5.エンドユーザー別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.サービス別

14.4.3.生産別

14.4.4.適応症別

14.4.5.エンドユーザー別

14.5.市場動向

14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.7.促進要因と阻害要因-影響分析

14.8.国別分析と予測

14.8.1.ブラジル市場

14.8.1.1.はじめに

14.8.1.2.市場分類別分析と予測

14.8.1.2.1.サービス別

14.8.1.2.2.生産別

14.8.1.2.3.表示別

14.8.1.2.4.エンドユーザー別

14.8.2.メキシコ市場

14.8.2.1.市場紹介

14.8.2.2.市場分類別分析と予測

14.8.2.2.1.サービス別

14.8.2.2.2.生産別

14.8.2.2.3.表示別

14.8.2.2.4.エンドユーザー別

14.8.3.アルゼンチン市場

14.8.3.1.はじめに

14.8.3.2.市場分類別分析と予測

14.8.3.2.1.サービス別

14.8.3.2.2.生産別

14.8.3.2.3.表示別

14.8.3.2.4.エンドユーザー別

15.欧州市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

15.1.はじめに

15.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

15.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.ドイツ

15.3.1.2.イタリア

15.3.1.3.フランス

15.3.1.4.イギリス

15.3.1.5.スペイン

15.3.1.6.ベネルクス

15.3.1.7.北欧諸国

15.3.1.8.ロシア

15.3.1.9.その他のヨーロッパ

15.3.2.サービス別

15.3.3.生産別

15.3.4.適応症別

15.3.5.エンドユーザー別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.サービス別

15.4.3.生産別

15.4.4.適応症別

15.4.5.エンドユーザー別

15.5.市場動向

15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.7.促進要因と阻害要因-影響分析

15.8.国別分析と予測

15.8.1.ドイツ市場

15.8.1.1.はじめに

15.8.1.2.市場分類別分析と予測

15.8.1.2.1.サービス別

15.8.1.2.2.生産別

15.8.1.2.3.表示別

15.8.1.2.4.エンドユーザー別

15.8.2.イタリア市場

15.8.2.1.はじめに

15.8.2.2.市場分類別分析と予測

15.8.2.2.1.サービス別

15.8.2.2.2.生産別

15.8.2.2.3.表示別

15.8.2.2.4.エンドユーザー別

15.8.3.フランス市場

15.8.3.1.はじめに

15.8.3.2.市場分類別分析と予測

15.8.3.2.1.サービス別

15.8.3.2.2.生産別

15.8.3.2.3.表示別

15.8.3.2.4.エンドユーザー別

15.8.4.イギリス市場

15.8.4.1.はじめに

15.8.4.2.市場分類別分析と予測

15.8.4.2.1.サービス別

15.8.4.2.2.生産別

15.8.4.2.3.表示別

15.8.4.2.4.エンドユーザー別

15.8.5.スペイン市場

15.8.5.1.はじめに

15.8.5.2.市場分類別分析と予測

15.8.5.2.1.サービス別

15.8.5.2.2.生産別

15.8.5.2.3.表示別

15.8.5.2.4.エンドユーザー別

15.8.6.ベネルクス市場

15.8.6.1.市場紹介

15.8.6.2.市場分類別分析と予測

15.8.6.2.1.サービス別

15.8.6.2.2.生産別

15.8.6.2.3.表示別

15.8.6.2.4.エンドユーザー別

15.8.7.北欧諸国市場

15.8.7.1.はじめに

15.8.7.2.市場分類別分析と予測

15.8.7.2.1.サービス別

15.8.7.2.2.生産別

15.8.7.2.3.表示別

15.8.7.2.4.エンドユーザー別

15.8.8.ロシア市場

15.8.8.1.はじめに

15.8.8.2.市場分類別分析と予測

15.8.8.2.1.サービス別

15.8.8.2.2.生産別

15.8.8.2.3.表示別

15.8.8.2.4.エンドユーザー別

16.南アジア市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

16.1.はじめに

16.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

16.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.インド

16.3.1.2.タイ

16.3.1.3.インドネシア

16.3.1.4.マレーシア

16.3.1.5.フィリピン

16.3.1.6.ベトナム

16.3.1.7.その他の南アジア

16.3.2.サービス別

16.3.3.生産別

16.3.4.適応症別

16.3.5.エンドユーザー別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.サービス別

16.4.3.生産別

16.4.4.適応症別

16.4.5.エンドユーザー別

16.5.市場動向

16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.7.促進要因と阻害要因-影響分析

16.8.国別分析と予測

16.8.1.インド市場

16.8.1.1.はじめに

16.8.1.2.市場分類別分析と予測

16.8.1.2.1.サービス別

16.8.1.2.2.生産別

16.8.1.2.3.表示別

16.8.1.2.4.エンドユーザー別

16.8.2.タイ市場

16.8.2.1.市場紹介

16.8.2.2.市場分類別分析と予測

16.8.2.2.1.サービス別

16.8.2.2.2.生産別

16.8.2.2.3.表示別

16.8.2.2.4.エンドユーザー別

16.8.3.インドネシア市場

16.8.3.1.市場紹介

16.8.3.2.市場分類別分析と予測

16.8.3.2.1.サービス別

16.8.3.2.2.生産別

16.8.3.2.3.表示別

16.8.3.2.4.エンドユーザー別

16.8.4.マレーシア市場

16.8.4.1.はじめに

16.8.4.2.市場分類別分析と予測

16.8.4.2.1.サービス別

16.8.4.2.2.生産別

16.8.4.2.3.表示別

16.8.4.2.4.エンドユーザー別

16.8.5.フィリピン市場

16.8.5.1.市場紹介

16.8.5.2.市場分類別分析と予測

16.8.5.2.1.サービス別

16.8.5.2.2.生産別

16.8.5.2.3.表示別

16.8.5.2.4.エンドユーザー別

16.8.6.ベトナム市場

16.8.6.1.はじめに

16.8.6.2.市場分類別分析と予測

16.8.6.2.1.サービス別

16.8.6.2.2.生産別

16.8.6.2.3.表示別

16.8.6.2.4.エンドユーザー別

17.東アジア市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

17.1.市場紹介

17.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

17.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.中国

17.3.1.2.日本

17.3.1.3.韓国

17.3.2.サービス別

17.3.3.生産別

17.3.4.適応症別

17.3.5.エンドユーザー別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.サービス別

17.4.3.生産別

17.4.4.適応症別

17.4.5.エンドユーザー別

17.5.市場動向

17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.7.促進要因と阻害要因-影響分析

17.8.国別分析と予測

17.8.1.中国市場

17.8.1.1.はじめに

17.8.1.2.市場分類別分析と予測

17.8.1.2.1.サービス別

17.8.1.2.2.生産別

17.8.1.2.3.表示別

17.8.1.2.4.エンドユーザー別

17.8.2.日本市場

17.8.2.1.はじめに

17.8.2.2.市場分類別分析と予測

17.8.2.2.1.サービス別

17.8.2.2.2.生産別

17.8.2.2.3.表示別

17.8.2.2.4.エンドユーザー別

17.8.3.韓国市場

17.8.3.1.はじめに

17.8.3.2.市場分類別分析と予測

17.8.3.2.1.サービス別

17.8.3.2.2.生産別

17.8.3.2.3.表示別

17.8.3.2.4.エンドユーザー別

18.オセアニア市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

18.1.市場紹介

18.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

18.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

18.3.1.国別

18.3.1.1.オーストラリア

18.3.1.2.ニュージーランド

18.3.2.サービス別

18.3.3.生産別

18.3.4.適応症別

18.3.5.エンドユーザー別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.国別

18.4.2.サービス別

18.4.3.生産別

18.4.4.適応症別

18.4.5.エンドユーザー別

18.5.市場動向

18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

18.7.促進要因と阻害要因-影響分析

18.8.国別分析と予測

18.8.1.オーストラリア市場

18.8.1.1.はじめに

18.8.1.2.市場分類別分析と予測

18.8.1.2.1.サービス別

18.8.1.2.2.生産別

18.8.1.2.3.表示別

18.8.1.2.4.エンドユーザー別

18.8.2.ニュージーランド市場

18.8.2.1.はじめに

18.8.2.2.市場分類別分析と予測

18.8.2.2.1.サービス別

18.8.2.2.2.生産別

18.8.2.2.3.表示別

18.8.2.2.4.エンドユーザー別

19.中東・アフリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

19.1.はじめに

19.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

19.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

19.3.1.国別

19.3.1.1.GCC諸国

19.3.1.2.トルコ

19.3.1.3.南アフリカ

19.3.1.4.北アフリカ

19.3.1.5.その他のMEA

19.3.2.サービス別

19.3.3.生産別

19.3.4.適応症別

19.3.5.エンドユーザー別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.国別

19.4.2.サービス別

19.4.3.生産別

19.4.4.適応症別

19.4.5.エンドユーザー別

19.5.市場動向

19.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

19.7.促進要因と阻害要因-影響分析

19.8.国別分析と予測

19.8.1.GCC諸国市場

19.8.1.1.はじめに

19.8.1.2.市場分類別分析と予測

19.8.1.2.1.サービス別

19.8.1.2.2.生産別

19.8.1.2.3.表示別

19.8.1.2.4.エンドユーザー別

19.8.2.トルコ市場

19.8.2.1.はじめに

19.8.2.2.市場分類別分析と予測

19.8.2.2.1.サービス別

19.8.2.2.2.生産別

19.8.2.2.3.表示別

19.8.2.2.4.エンドユーザー別

19.8.3.南アフリカ市場

19.8.3.1.市場紹介

19.8.3.2.市場分類別分析と予測

19.8.3.2.1.サービス別

19.8.3.2.2.生産別

19.8.3.2.3.表示別

19.8.3.2.4.エンドユーザー別

19.8.4.北アフリカ市場

19.8.4.1.市場紹介

19.8.4.2.市場分類別分析と予測

19.8.4.2.1.サービス別

19.8.4.2.2.生産別

19.8.4.2.3.表示別

19.8.4.2.4.エンドユーザー別

20.競合分析

20.1.競合ダッシュボード

20.2.コンペティション・ベンチマーク

20.3.競合の深堀り

20.3.1.チャールズ・リバー・ラボラトリーズ

20.3.1.1.概要

20.3.1.2.製品ポートフォリオ

20.3.1.3.主要財務

20.3.1.4.販売拠点

20.3.1.5.SWOT分析

20.3.1.6.主要開発

20.3.1.7.戦略の概要

20.3.1.7.1.マーケティング戦略

20.3.1.7.2.製品戦略

20.3.1.7.3.チャネル戦略

20.3.2.ラボラトリー・コーポレーション・オブ・アメリカ・ホールディングス

20.3.2.1.概要

20.3.2.2.製品ポートフォリオ

20.3.2.3.主要財務

20.3.2.4.販売拠点

20.3.2.5.SWOT分析

20.3.2.6.主要開発

20.3.2.7.戦略の概要

20.3.2.7.1.マーケティング戦略

20.3.2.7.2.製品戦略

20.3.2.7.3.チャネル戦略

20.3.3.IQVIA社

20.3.3.1.概要

20.3.3.2.製品ポートフォリオ

20.3.3.3.主要財務

20.3.3.4.販売拠点

20.3.3.5.SWOT分析

20.3.3.6.主要開発

20.3.3.7.戦略の概要

20.3.3.7.1.マーケティング戦略

20.3.3.7.2.製品戦略

20.3.3.7.3.チャネル戦略

20.3.4.パレクセル・インターナショナル・コーポレーション

20.3.4.1.概要

20.3.4.2.製品ポートフォリオ

20.3.4.3.主要財務

20.3.4.4.販売拠点

20.3.4.5.SWOT分析

20.3.4.6.主要開発

20.3.4.7.戦略の概要

20.3.4.7.1.マーケティング戦略

20.3.4.7.2.製品戦略

20.3.4.7.3.チャネル戦略

20.3.5.ICON plc.

20.3.5.1.概要

20.3.5.2.製品ポートフォリオ

20.3.5.3.主要財務

20.3.5.4.販売拠点

20.3.5.5.SWOT分析

20.3.5.6.主要開発

20.3.5.7.戦略の概要

20.3.5.7.1.マーケティング戦略

20.3.5.7.2.製品戦略

20.3.5.7.3.チャネル戦略

20.3.6.メドスペース, シネオス・ヘルス

20.3.6.1.概要

20.3.6.2.製品ポートフォリオ

20.3.6.3.主要財務

20.3.6.4.販売拠点

20.3.6.5.SWOT分析

20.3.6.6.主要開発

20.3.6.7.戦略の概要

20.3.6.7.1.マーケティング戦略

20.3.6.7.2.製品戦略

20.3.6.7.3.チャネル戦略

20.3.7.CTI臨床試験およびコンサルティングサービス

20.3.7.1.概要

20.3.7.2.製品ポートフォリオ

20.3.7.3.主要財務

20.3.7.4.販売拠点

20.3.7.5.SWOT分析

20.3.7.6.主要開発

20.3.7.7.戦略の概要

20.3.7.7.1.マーケティング戦略

20.3.7.7.2.製品戦略

20.3.7.7.3.チャネル戦略

20.3.8.ニューロ・サービス・アライアンス

20.3.8.1.概要

20.3.8.2.製品ポートフォリオ

20.3.8.3.主要財務

20.3.8.4.販売拠点

20.3.8.5.SWOT分析

20.3.8.6.主要開発

20.3.8.7.戦略の概要

20.3.8.7.1.マーケティング戦略

20.3.8.7.2.製品戦略

20.3.8.7.3.チャネル戦略

20.3.9.QPSニューロファーマコロジー

20.3.9.1.概要

20.3.9.2.製品ポートフォリオ

20.3.9.3.主要財務

20.3.9.4.販売拠点

20.3.9.5.SWOT分析

20.3.9.6.主要開発

20.3.9.7.戦略の概要

20.3.9.7.1.マーケティング戦略

20.3.9.7.2.製品戦略

20.3.9.7.3.チャネル戦略

20.3.10.MDバイオサイエンス

20.3.10.1.概要

20.3.10.2.製品ポートフォリオ

20.3.10.3.主要財務

20.3.10.4.販売拠点

20.3.10.5.SWOT分析

20.3.10.6.主要開発

20.3.10.7.戦略の概要

20.3.10.7.1.マーケティング戦略

20.3.10.7.2.製品戦略

20.3.10.7.3.チャネル戦略

20.3.11.エフィエックス・ニューロサイエンス

20.3.11.1.概要

20.3.11.2.製品ポートフォリオ

20.3.11.3.主要財務

20.3.11.4.販売拠点

20.3.11.5.SWOT分析

20.3.11.6.主要開発

20.3.11.7.戦略の概要

20.3.11.7.1.マーケティング戦略

20.3.11.7.2.製品戦略

20.3.11.7.3.チャネル戦略

21.前提条件と略語

22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Clinical Research Organization Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Clinical Research Organization offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Service:

• Drug discovery Services
• Pre-clinical Services
• Clinical Services
• Post Approval Services

By Production:

• In-house
• Outsourced

By Indication:

• Oncology
• CNS
• Cardiovascular Diseases
• Metabolic Disorders
• Immunology
• Respiratory
• Musculoskeletal Disorders
• Hematological Disorders
• Other

By End User:

• Pharmaceutical & Biotechnology Companies
• Medical Device Companies
• Governments & Private Firms
• Academic Institutions
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Clinical Research Organization Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Clinical Research Organization Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Clinical Research Organization Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Service processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Clinical Research Organization Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 58.02 Billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 62.43 Billion) and volume (8.4%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Clinical Research Organization Market - Pricing Analysis

Based on By Service, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Clinical Research Organization Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Service

Based on By Service, Clinical Research Organization Market is segmented into Drug discovery Services, Pre-clinical Services, Clinical Services, Post Approval Services. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Service.

Chapter 06 - Global Clinical Research Organization Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Production

Based on By Production, Clinical Research Organization Market is segmented into In-house, Outsourced. This section also offers market attractiveness analysis based on By Production. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Production.

Chapter 07 - Global Clinical Research Organization Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Indication

Based on By Indication, Clinical Research Organization Market is segmented into Oncology, CNS, Cardiovascular Diseases, Metabolic Disorders, Immunology, Respiratory, Musculoskeletal Disorders, Hematological Disorders, Other. This section also offers market attractiveness analysis based on By Indication. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Indication.

Chapter 08 - Global Clinical Research Organization Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Clinical Research Organization Market is segmented into Pharmaceutical & Biotechnology Companies, Medical Device Companies, Governments & Private Firms, Academic Institutions, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 09 - Clinical Research Organization Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Clinical Research Organization Market is segmented into North America, Latin America, Europe, South Asia, East Asia, Oceania, Middle East and Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Clinical Research Organization Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Clinical Research Organization Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Clinical Research Organization Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Clinical Research Organization Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Clinical Research Organization Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Clinical Research Organization Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Clinical Research Organization Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Clinical Research Organization Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Clinical Research Organization Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Clinical Research Organization Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Clinical Research Organization Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Clinical Research Organization Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Clinical Research Organization Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Service portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Charles River Laboratories, Laboratory Corporation of America Holdings, IQVIA Inc, Parexel International Corporation, ICON plc., Medpace, Syneos Health, CTI Clinical Trial and Consulting Services, Neuroservices Alliance, QPS Neuropharmacology, MD Biosciences, EphyX Neuroscience.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Clinical Research Organization Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Global Market- Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply-Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Inclusion and Exclusion

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Service Innovation / Development Trends

4. Value-Added Insights

4.1. Service Adoption/Usage Analysis, By Region

4.2. Clinical Trials Analysis

4.3. Regulatory Scenario

4.4. Porters Analysis

4.5. PESTLE Analysis

4.6. Value Chain Analysis

5. Market Background

5.1. Macro-Economic Factors

5.1.1. Global GDP Growth Outlook

5.1.2. Global Healthcare Expenditure Market Outlook

5.1.3. Research and Development Expenditure Outlook

5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.2.1. Strategic Developments by Key Players

5.2.2. Technological Advancements

5.2.3. Top Companies Historical Growth

5.2.4. Research and Development Activities

5.2.5. Increasing Number of Clinical Research Organizations

5.2.6. Cost of Services

5.2.7. Increasing Prevalence of Targeted Diseases

5.2.8. Growing number of CROs

5.3. Market Dynamics

5.3.1. Drivers

5.3.2. Restraints

5.3.3. Opportunity Analysis

6. COVID-19 Crisis Analysis

6.1. COVID-19 and Impact Analysis

6.1.1. Revenue By Service

6.1.2. Revenue By Production

6.1.3. Revenue By Indication

6.1.4. Revenue By End User

6.1.5. Revenue By Country

6.2. 2022 Market Scenario

7. Global Market Demand (in Value US$ Million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Service

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Service, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Service, 2023 to 2033

8.3.1. Drug Discovery Services

8.3.2. Pre-clinical Services

8.3.3. Clinical Services

8.3.4. Post Approval Services

8.4. Market Attractiveness Analysis by Service

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Production

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Production, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Production, 2023 to 2033

9.3.1. In-house

9.3.2. Outsourced

9.4. Market Attractiveness Analysis by Production

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Indication

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Indication, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Indication, 2023 to 2033

10.3.1. Oncology

10.3.2. CNS

10.3.3. Cardiovascular Diseases

10.3.4. Metabolic Disorders

10.3.5. Immunology

10.3.6. Respiratory

10.3.7. Musculoskeletal Disorders

10.3.8. Hematological Disorders

10.3.9. Others

10.4. Market Attractiveness Analysis By Indication

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By End User, 2018 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

11.3.1. Pharmaceutical & Biotechnology Companies

11.3.2. Medical Device Companies

11.3.3. Governments & Private Firms

11.3.4. Academic Institutions

11.3.5. Others

11.4. Market Attractiveness Analysis By End User

12. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Region, 2018 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Region, 2023 to 2033

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. Europe

12.3.4. South Asia

12.3.5. East Asia

12.3.6. Oceania

12.3.7. Middle East & Africa(MEA)

12.4. Market Attractiveness Analysis by Region

13. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Country

13.3.1.1. USA

13.3.1.2. Canada

13.3.2. By Service

13.3.3. By Production

13.3.4. By Indication

13.3.5. By End User

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By Service

13.4.3. By Production

13.4.4. By Indication

13.4.5. By End User

13.5. Market Trends

13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13.8. Country-Level Analysis & Forecast

13.8.1. USA Market

13.8.1.1. Introduction

13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.1.2.1. By Service

13.8.1.2.2. By Production

13.8.1.2.3. By Indication

13.8.1.2.4. By End User

13.8.2. Canada Market

13.8.2.1. Introduction

13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.2.2.1. By Service

13.8.2.2.2. By Production

13.8.2.2.3. By Indication

13.8.2.2.4. By End User

14. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast Recast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. Brazil

14.3.1.2. Mexico

14.3.1.3. Argentina

14.3.1.4. Rest of Latin America

14.3.2. By Service

14.3.3. By Production

14.3.4. By Indication

14.3.5. By End User

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Service

14.4.3. By Production

14.4.4. By Indication

14.4.5. By End User

14.5. Market Trends

14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14.8. Country-Level Analysis & Forecast

14.8.1. Brazil Market

14.8.1.1. Introduction

14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.1.2.1. By Service

14.8.1.2.2. By Production

14.8.1.2.3. By Indication

14.8.1.2.4. By End User

14.8.2. Mexico Market

14.8.2.1. Introduction

14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.2.2.1. By Service

14.8.2.2.2. By Production

14.8.2.2.3. By Indication

14.8.2.2.4. By End User

14.8.3. Argentina Market

14.8.3.1. Introduction

14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.3.2.1. By Service

14.8.3.2.2. By Production

14.8.3.2.3. By Indication

14.8.3.2.4. By End User

15. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. Germany

15.3.1.2. Italy

15.3.1.3. France

15.3.1.4. UK

15.3.1.5. Spain

15.3.1.6. BENELUX

15.3.1.7. Nordic Countries

15.3.1.8. Russia

15.3.1.9. Rest of Europe

15.3.2. By Service

15.3.3. By Production

15.3.4. By Indication

15.3.5. By End User

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Service

15.4.3. By Production

15.4.4. By Indication

15.4.5. By End User

15.5. Market Trends

15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15.8. Country-Level Analysis & Forecast

15.8.1. Germany Market

15.8.1.1. Introduction

15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.1.2.1. By Service

15.8.1.2.2. By Production

15.8.1.2.3. By Indication

15.8.1.2.4. By End User

15.8.2. Italy Market

15.8.2.1. Introduction

15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.2.2.1. By Service

15.8.2.2.2. By Production

15.8.2.2.3. By Indication

15.8.2.2.4. By End User

15.8.3. France Market

15.8.3.1. Introduction

15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.3.2.1. By Service

15.8.3.2.2. By Production

15.8.3.2.3. By Indication

15.8.3.2.4. By End User

15.8.4. UK Market

15.8.4.1. Introduction

15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.4.2.1. By Service

15.8.4.2.2. By Production

15.8.4.2.3. By Indication

15.8.4.2.4. By End User

15.8.5. Spain Market

15.8.5.1. Introduction

15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.5.2.1. By Service

15.8.5.2.2. By Production

15.8.5.2.3. By Indication

15.8.5.2.4. By End User

15.8.6. BENELUX Market

15.8.6.1. Introduction

15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.6.2.1. By Service

15.8.6.2.2. By Production

15.8.6.2.3. By Indication

15.8.6.2.4. By End User

15.8.7. Nordic Countries Market

15.8.7.1. Introduction

15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.7.2.1. By Service

15.8.7.2.2. By Production

15.8.7.2.3. By Indication

15.8.7.2.4. By End User

15.8.8. Russia Market

15.8.8.1. Introduction

15.8.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.8.2.1. By Service

15.8.8.2.2. By Production

15.8.8.2.3. By Indication

15.8.8.2.4. By End User

16. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. India

16.3.1.2. Thailand

16.3.1.3. Indonesia

16.3.1.4. Malaysia

16.3.1.5. Philippines

16.3.1.6. Vietnam

16.3.1.7. Rest of South Asia

16.3.2. By Service

16.3.3. By Production

16.3.4. By Indication

16.3.5. By End User

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Service

16.4.3. By Production

16.4.4. By Indication

16.4.5. By End User

16.5. Market Trends

16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16.8. Country-Level Analysis & Forecast

16.8.1. India Market

16.8.1.1. Introduction

16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.1.2.1. By Service

16.8.1.2.2. By Production

16.8.1.2.3. By Indication

16.8.1.2.4. By End User

16.8.2. Thailand Market

16.8.2.1. Introduction

16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.2.2.1. By Service

16.8.2.2.2. By Production

16.8.2.2.3. By Indication

16.8.2.2.4. By End User

16.8.3. Indonesia Market

16.8.3.1. Introduction

16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.3.2.1. By Service

16.8.3.2.2. By Production

16.8.3.2.3. By Indication

16.8.3.2.4. By End User

16.8.4. Malaysia Market

16.8.4.1. Introduction

16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.4.2.1. By Service

16.8.4.2.2. By Production

16.8.4.2.3. By Indication

16.8.4.2.4. By End User

16.8.5. Philippines Market

16.8.5.1. Introduction

16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.5.2.1. By Service

16.8.5.2.2. By Production

16.8.5.2.3. By Indication

16.8.5.2.4. By End User

16.8.6. Vietnam Market

16.8.6.1. Introduction

16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.6.2.1. By Service

16.8.6.2.2. By Production

16.8.6.2.3. By Indication

16.8.6.2.4. By End User

17. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. China

17.3.1.2. Japan

17.3.1.3. South Korea

17.3.2. By Service

17.3.3. By Production

17.3.4. By Indication

17.3.5. By End User

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Service

17.4.3. By Production

17.4.4. By Indication

17.4.5. By End User

17.5. Market Trends

17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17.8. Country-Level Analysis & Forecast

17.8.1. China Market

17.8.1.1. Introduction

17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.1.2.1. By Service

17.8.1.2.2. By Production

17.8.1.2.3. By Indication

17.8.1.2.4. By End User

17.8.2. Japan Market

17.8.2.1. Introduction

17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.2.2.1. By Service

17.8.2.2.2. By Production

17.8.2.2.3. By Indication

17.8.2.2.4. By End User

17.8.3. South Korea Market

17.8.3.1. Introduction

17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.3.2.1. By Service

17.8.3.2.2. By Production

17.8.3.2.3. By Indication

17.8.3.2.4. By End User

18. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Country

18.3.1.1. Australia

18.3.1.2. New Zealand

18.3.2. By Service

18.3.3. By Production

18.3.4. By Indication

18.3.5. By End User

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Country

18.4.2. By Service

18.4.3. By Production

18.4.4. By Indication

18.4.5. By End User

18.5. Market Trends

18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18.8. Country-Level Analysis & Forecast

18.8.1. Australia Market

18.8.1.1. Introduction

18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.1.2.1. By Service

18.8.1.2.2. By Production

18.8.1.2.3. By Indication

18.8.1.2.4. By End User

18.8.2. New Zealand Market

18.8.2.1. Introduction

18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.8.2.2.1. By Service

18.8.2.2.2. By Production

18.8.2.2.3. By Indication

18.8.2.2.4. By End User

19. Middle East & Africa Market Analysis 2018 to 2022and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

19.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Country

19.3.1.1. GCC Countries

19.3.1.2. Türkiye

19.3.1.3. South Africa

19.3.1.4. North Africa

19.3.1.5. Rest of MEA

19.3.2. By Service

19.3.3. By Production

19.3.4. By Indication

19.3.5. By End User

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. By Country

19.4.2. By Service

19.4.3. By Production

19.4.4. By Indication

19.4.5. By End User

19.5. Market Trends

19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19.8. Country-Level Analysis & Forecast

19.8.1. GCC Countries Market

19.8.1.1. Introduction

19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.1.2.1. By Service

19.8.1.2.2. By Production

19.8.1.2.3. By Indication

19.8.1.2.4. By End User

19.8.2. Türkiye Market

19.8.2.1. Introduction

19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.2.2.1. By Service

19.8.2.2.2. By Production

19.8.2.2.3. By Indication

19.8.2.2.4. By End User

19.8.3. South Africa Market

19.8.3.1. Introduction

19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.3.2.1. By Service

19.8.3.2.2. By Production

19.8.3.2.3. By Indication

19.8.3.2.4. By End User

19.8.4. North Africa Market

19.8.4.1. Introduction

19.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.8.4.2.1. By Service

19.8.4.2.2. By Production

19.8.4.2.3. By Indication

19.8.4.2.4. By End User

20. Competition Analysis

20.1. Competition Dashboard

20.2. Competition Benchmarking

20.3. Competition Deep Dive

20.3.1. Charles River Laboratories

20.3.1.1. Overview

20.3.1.2. Product Portfolio

20.3.1.3. Key Financial

20.3.1.4. Sales Footprint

20.3.1.5. SWOT Analysis

20.3.1.6. Key Developments

20.3.1.7. Strategy Overview

20.3.1.7.1. Marketing Strategies

20.3.1.7.2. Product Strategies

20.3.1.7.3. Channel Strategies

20.3.2. Laboratory Corporation of America Holdings

20.3.2.1. Overview

20.3.2.2. Product Portfolio

20.3.2.3. Key Financial

20.3.2.4. Sales Footprint

20.3.2.5. SWOT Analysis

20.3.2.6. Key Developments

20.3.2.7. Strategy Overview

20.3.2.7.1. Marketing Strategies

20.3.2.7.2. Product Strategies

20.3.2.7.3. Channel Strategies

20.3.3. IQVIA Inc

20.3.3.1. Overview

20.3.3.2. Product Portfolio

20.3.3.3. Key Financial

20.3.3.4. Sales Footprint

20.3.3.5. SWOT Analysis

20.3.3.6. Key Developments

20.3.3.7. Strategy Overview

20.3.3.7.1. Marketing Strategies

20.3.3.7.2. Product Strategies

20.3.3.7.3. Channel Strategies

20.3.4. Parexel International Corporation

20.3.4.1. Overview

20.3.4.2. Product Portfolio

20.3.4.3. Key Financial

20.3.4.4. Sales Footprint

20.3.4.5. SWOT Analysis

20.3.4.6. Key Developments

20.3.4.7. Strategy Overview

20.3.4.7.1. Marketing Strategies

20.3.4.7.2. Product Strategies

20.3.4.7.3. Channel Strategies

20.3.5. ICON plc.

20.3.5.1. Overview

20.3.5.2. Product Portfolio

20.3.5.3. Key Financial

20.3.5.4. Sales Footprint

20.3.5.5. SWOT Analysis

20.3.5.6. Key Developments

20.3.5.7. Strategy Overview

20.3.5.7.1. Marketing Strategies

20.3.5.7.2. Product Strategies

20.3.5.7.3. Channel Strategies

20.3.6. Medpace, Syneos Health

20.3.6.1. Overview

20.3.6.2. Product Portfolio

20.3.6.3. Key Financial

20.3.6.4. Sales Footprint

20.3.6.5. SWOT Analysis

20.3.6.6. Key Developments

20.3.6.7. Strategy Overview

20.3.6.7.1. Marketing Strategies

20.3.6.7.2. Product Strategies

20.3.6.7.3. Channel Strategies

20.3.7. CTI Clinical Trial and Consulting Services

20.3.7.1. Overview

20.3.7.2. Product Portfolio

20.3.7.3. Key Financial

20.3.7.4. Sales Footprint

20.3.7.5. SWOT Analysis

20.3.7.6. Key Developments

20.3.7.7. Strategy Overview

20.3.7.7.1. Marketing Strategies

20.3.7.7.2. Product Strategies

20.3.7.7.3. Channel Strategies

20.3.8. Neuro Services Alliance

20.3.8.1. Overview

20.3.8.2. Product Portfolio

20.3.8.3. Key Financial

20.3.8.4. Sales Footprint

20.3.8.5. SWOT Analysis

20.3.8.6. Key Developments

20.3.8.7. Strategy Overview

20.3.8.7.1. Marketing Strategies

20.3.8.7.2. Product Strategies

20.3.8.7.3. Channel Strategies

20.3.9. QPS Neuropharmacology

20.3.9.1. Overview

20.3.9.2. Product Portfolio

20.3.9.3. Key Financial

20.3.9.4. Sales Footprint

20.3.9.5. SWOT Analysis

20.3.9.6. Key Developments

20.3.9.7. Strategy Overview

20.3.9.7.1. Marketing Strategies

20.3.9.7.2. Product Strategies

20.3.9.7.3. Channel Strategies

20.3.10. MD Biosciences

20.3.10.1. Overview

20.3.10.2. Product Portfolio

20.3.10.3. Key Financial

20.3.10.4. Sales Footprint

20.3.10.5. SWOT Analysis

20.3.10.6. Key Developments

20.3.10.7. Strategy Overview

20.3.10.7.1. Marketing Strategies

20.3.10.7.2. Product Strategies

20.3.10.7.3. Channel Strategies

20.3.11. EphyX Neuroscience.

20.3.11.1. Overview

20.3.11.2. Product Portfolio

20.3.11.3. Key Financial

20.3.11.4. Sales Footprint

20.3.11.5. SWOT Analysis

20.3.11.6. Key Developments

20.3.11.7. Strategy Overview

20.3.11.7.1. Marketing Strategies

20.3.11.7.2. Product Strategies

20.3.11.7.3. Channel Strategies

21. Assumptions and Acronyms Used

22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(clinical research)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/30 10:27

155.76 円

162.84 円

196.71 円

ページTOPに戻る