世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

AI搭載設計ツール市場

AI搭載設計ツール市場


AI-powered Design Tools Market

AI搭載設計ツール市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したAI搭載設計ツールに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月17日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 250 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

AI搭載設計ツール市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したAI搭載設計ツールに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- グラフィックデザインツール
- UX/UIデザインツール
- コンテンツ自動作成ツール
- 画像・映像処理ツール
- 3Dデザイン・モデリングツール
- 自動レイアウトおよびフォーマットツール
- ブランディング・ロゴデザインツール
- その他

用途別

- 自動車・運輸
- メディア・エンターテイメント
- 教育・研究
- ファッション・アパレル
- 建築・建設
- Eコマース・小売
- その他

地域別

- 北米
- 中南米
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- ロシア&ベラルーシ
- バルカン・バルト諸国
- 中央アジア
- 南アジア・太平洋
- 東アジア
- 中東・アフリカ

チャプター

エグゼクティブサマリー

AI搭載設計ツール市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項も含まれています。

第01章 市場概要

本章では、AI搭載設計ツール市場の詳細な区分と定義について解説しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、AI搭載設計ツール市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 AI搭載設計ツールの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(43億米ドル)および数量(17.3%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 AI搭載設計ツールの世界市場:価格分析

タイプ別に基づく価格分析章では、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などを掲載しています。

第05章 AI搭載設計ツールの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:タイプ別

タイプ別に、AI搭載デザインツール市場は、グラフィックデザインツール、UX/UIデザインツール、自動コンテンツ作成ツール、画像・動画処理ツール、3Dデザイン・モデリングツール、自動レイアウト・フォーマットツール、ブランディング・ロゴデザインツール、その他に区分されます。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 AI搭載デザインツールの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、AI搭載デザインツール市場は、自動車・輸送、メディア・エンターテインメント、教育・研究、ファッション・アパレル、建築・建設、Eコマース・小売、その他に区分されます。また、用途別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の「用途別」については、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第07章 AI搭載デザインツール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、AI搭載設計ツール市場を北米、中南米、西欧、東欧、ロシア・ベラルーシ、バルカン・バルト諸国、中央アジア、南アジア・太平洋、東アジア、中東・アフリカに区分します。このセクションでは、地域別市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較も掲載しています。

第08章 北米のAI搭載設計ツール市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長を、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第09章 ラテンアメリカのAI搭載設計ツール市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域におけるAI搭載設計ツール市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第10章 欧州のAI搭載設計ツール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるAI搭載設計ツール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアのAI搭載設計ツール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるAI搭載設計ツール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアのAI搭載設計ツール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるAI搭載設計ツール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東およびアフリカのAI搭載設計ツール市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるAI搭載設計ツール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国のAI搭載設計ツール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてAI搭載設計ツール市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Adobe Systems、Autodesk、Sketch、Figma、Canva、InVision、Affinity Designerなどがあります。

第17章 前提条件と略語

この章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。

第18章 調査方法

この章では、AI搭載設計ツール市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査手法を読者に理解していただきます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.ソリューション革新/開発動向

4.価格分析

4.1.AI設計ツールによる価格分析

4.2.平均的な価格分析ベンチマーク

5.世界市場の需要(金額単位:10億米ドル) 2018年から2022年までの分析と2023年から2033年までの予測

5.1.過去の市場価値(10億米ドル)分析、2018年~2022年

5.2.現在と将来の市場価値(10億米ドル)予測、2023~2033年

5.2.1.前年比成長トレンド分析

5.2.2.絶対価格機会分析

6.市場背景

6.1.マクロ経済要因

6.2.予測要因-関連性と影響

6.3.バリューチェーン

6.4.COVID-19危機-影響評価

6.4.1.現在の統計

6.4.2.短期・中長期の見通し

6.4.3.予想される反発

6.5.市場ダイナミクス

6.5.1.ドライバー

6.5.2.阻害要因

6.5.3.機会

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:タイプ別

7.1.はじめに / 主な調査結果

7.2.過去の市場規模(10億米ドル)タイプ別分析、2018年~2022年

7.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル):タイプ別分析・予測、2023~2033年

7.3.1.グラフィックデザインツール

7.3.2.UX/UIデザインツール

7.3.3.コンテンツ自動作成ツール

7.3.4.画像・映像処理ツール

7.3.5.3Dデザイン・モデリングツール

7.3.6.自動レイアウト・フォーマットツール

7.3.7.ブランディングとロゴデザインツール

7.3.8.その他

7.4.タイプ別市場魅力度分析

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:用途別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:用途別、2018年~2022年

8.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.自動車と輸送

8.3.2.メディアとエンターテインメント

8.3.3.教育・研究

8.3.4.ファッションとアパレル

8.3.5.建築・建設

8.3.6.電子商取引と小売

8.3.7.その他

8.4.エンドユーザー別市場魅力度分析

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに / 主な調査結果

9.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模(10億米ドル)分析

9.3.地域別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.東アジア

9.3.4.南アジア・太平洋

9.3.5.西ヨーロッパ

9.3.6.東欧

9.3.7.中央アジア

9.3.8.ロシア&ベラルーシ

9.3.9.バルカン半島とバルト諸国

9.3.10.中東・アフリカ

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

10.1.市場紹介

10.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

10.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2023年~2033年

10.3.1.タイプ別

10.3.2.用途別

10.3.3.地域別

10.3.3.1.アメリカ

10.3.3.2.カナダ

10.4.市場魅力度分析

10.4.1.タイプ別

10.4.2.用途別

10.4.3.地域別

10.5.市場動向

10.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

11.1.はじめに

11.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

11.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2023年~2033年

11.3.1.タイプ別

11.3.2.用途別

11.3.3.地域別

11.3.3.1.ブラジル

11.3.3.2.メキシコ

11.3.3.3.その他のラテンアメリカ

11.4.市場魅力度分析

11.4.1.タイプ別

11.4.2.用途別

11.4.3.地域別

12.東アジア市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

12.1.市場紹介

12.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

12.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2023年~2033年

12.3.1.タイプ別

12.3.2.用途別

12.3.3.地域別

12.3.3.1.中国

12.3.3.2.日本

12.3.3.3.韓国

12.4.市場魅力度分析

12.4.1.タイプ別

12.4.2.用途別

12.4.3.地域別

13.南アジア・太平洋市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

13.1.市場紹介

13.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

13.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2023年~2033年

13.3.1.タイプ別

13.3.2.用途別

13.3.3.地域別

13.3.3.1.インド

13.3.3.2.東南アジア諸国連合

13.3.3.3.オセアニア

13.3.3.4.その他の南アジア・太平洋地域

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.タイプ別

13.4.2.用途別

13.4.3.地域別

14.西ヨーロッパ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

14.1.市場紹介

14.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

14.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2023年~2033年

14.3.1.タイプ別

14.3.2.用途別

14.3.3.地域別

14.3.3.1.ドイツ

14.3.3.2.イタリア

14.3.3.3.フランス

14.3.3.4.イギリス

14.3.3.5.スペイン

14.3.3.6.ベネルクス

14.3.3.7.北欧

14.3.3.8.その他の西ヨーロッパ

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.タイプ別

14.4.2.用途別

14.4.3.地域別

15.東欧市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

15.1.市場紹介

15.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

15.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2023年~2033年

15.3.1.タイプ別

15.3.2.用途別

15.3.3.地域別

15.3.3.1.ポーランド

15.3.3.2.ハンガリー

15.3.3.3.ルーマニア

15.3.3.4.チェコ共和国

15.3.3.5.その他の東欧諸国

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.タイプ別

15.4.2.用途別

15.4.3.地域別

16.中央アジア市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

16.1.市場紹介

16.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

16.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2023年~2033年

16.3.1.タイプ別

16.3.2.用途別

16.3.3.地域別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.タイプ別

16.4.2.用途別

16.4.3.地域別

17.ロシアとベラルーシの市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

17.1.はじめに

17.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

17.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2023年~2033年

17.3.1.タイプ別

17.3.2.用途別

17.3.3.地域別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.タイプ別

17.4.2.用途別

17.4.3.地域別

18.バルカン・バルト市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

18.1.市場紹介

18.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

18.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2023年~2033年

18.3.1.タイプ別

18.3.2.用途別

18.3.3.地域別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.タイプ別

18.4.2.用途別

18.4.3.地域別

19.中東・アフリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

19.1.はじめに

19.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析

19.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2023年~2033年

19.3.1.タイプ別

19.3.2.用途別

19.3.3.地域別

19.3.3.1.GCC諸国

19.3.3.2.トルコ

19.3.3.3.南アフリカ

19.3.3.4.その他の中東・アフリカ

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.タイプ別

19.4.2.用途別

19.4.3.地域別

20.主要国分析-市場

20.1.アメリカ市場分析

20.1.1.タイプ別

20.1.2.用途別

20.2.カナダ市場分析

20.2.1.タイプ別

20.2.2.用途別

20.3.メキシコ市場分析

20.3.1.タイプ別

20.3.2.用途別

20.4.ブラジル市場分析

20.4.1.タイプ別

20.4.2.用途別

20.5.ドイツ市場分析

20.5.1.タイプ別

20.5.2.用途別

20.6.イタリア市場分析

20.6.1.タイプ別

20.6.2.用途別

20.7.フランス市場分析

20.7.1.タイプ別

20.7.2.用途別

20.8.イギリス市場分析

20.8.1.タイプ別

20.8.2.用途別

20.9.スペイン市場分析

20.9.1.タイプ別

20.9.2.用途別

20.10.北欧市場の分析

20.10.1.タイプ別

20.10.2.用途別

20.11.ベネルクス市場分析

20.11.1.タイプ別

20.11.2.用途別

20.12.中国市場分析

20.12.1.タイプ別

20.12.2.用途別

20.13.日本市場分析

20.13.1.タイプ別

20.13.2.用途別

20.14.韓国市場分析

20.14.1.タイプ別

20.14.2.用途別

20.15.インド市場分析

20.15.1.タイプ別

20.15.2.用途別

20.16.韓国市場分析

20.16.1.タイプ別

20.16.2.用途別

20.17.インド市場分析

20.17.1.タイプ別

20.17.2.用途別

20.18.東南アジア諸国連合市場分析

20.18.1.タイプ別

20.18.2.用途別

20.19.オセアニア市場分析

20.19.1.タイプ別

20.19.2.用途別

20.20.GCC諸国の市場分析

20.20.1.タイプ別

20.20.2.用途別

20.21.オーストラリア・ニュージーランド市場分析

20.21.1.タイプ別

20.21.2.用途別

20.22.GCC諸国の市場分析

20.22.1.タイプ別

20.22.2.用途別

20.23.トルコ市場の分析

20.23.1.タイプ別

20.23.2.用途別

20.24.南アフリカ市場分析

20.24.1.タイプ別

20.24.2.用途別

20.25.北アフリカ市場分析

20.25.1.タイプ別

20.25.2.用途別

21.市場構造分析

21.1.企業階層別市場分析

21.2.上位企業の市場シェア分析

21.3.市場プレゼンス分析

22.競合分析

22.1.競合ダッシュボード

22.2.コンペティション・ベンチマーク

22.3.競合の深堀り

22.3.1.アドビシステムズ

22.3.1.1.事業概要

22.3.1.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.1.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.1.4.主要戦略と展開

22.3.2.オートデスク

22.3.2.1.事業概要

22.3.2.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.2.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.2.4.主要戦略と展開

22.3.3.スケッチ

22.3.3.1.事業概要

22.3.3.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.3.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.3.4.主要戦略と展開

22.3.4.フィグマ

22.3.4.1.事業概要

22.3.4.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.4.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.4.4.主要戦略と展開

22.3.5.キャンバ

22.3.5.1.事業概要

22.3.5.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.5.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.5.4.主要戦略と展開

22.3.6.インビジョン

22.3.6.1.事業概要

22.3.6.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.6.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.6.4.主要戦略と展開

22.3.7.アフィニティ・デザイナー

22.3.7.1.事業概要

22.3.7.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.7.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.7.4.主要戦略と展開

22.3.8.アルパカ

22.3.8.1.事業概要

22.3.8.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.8.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.8.4.主要戦略と展開

22.3.9.カラーマインド

22.3.9.1.事業概要

22.3.9.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.9.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.9.4.主要戦略と展開

22.3.10.EBシンセ

22.3.10.1.事業概要

22.3.10.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.10.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.10.4.主要戦略と展開

22.3.11.スカラナッツ

22.3.11.1.事業概要

22.3.11.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.11.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.11.4.主要戦略と展開

22.3.12.ドリームスタジオ

22.3.12.1.事業概要

22.3.12.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.12.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.12.4.主要戦略と展開

22.3.13.ミッドジャーニー

22.3.13.1.事業概要

22.3.13.2.ソリューションポートフォリオ

22.3.13.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)

22.3.13.4.主要戦略と展開

23.前提条件と略語

24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

AI-powered Design Tools Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on AI-powered Design Tools offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Graphic Design Tools
• UX/UI Design Tools
• Automated Content Creation Tools
• Image and Video Processing Tools
• 3D Design and Modeling Tools
• Automated Layout and Formatting Tools
• Branding and Logo Design Tools
• Others

By Application:

• Automotive and Transportation
• Media and Entertainment
• Education and Research
• Fashion and Apparel
• Architecture and Construction
• E-commerce and Retail
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe
• Russia & Belarus
• Balkan & Baltic Countries
• Central Asia
• South Asia and the Pacific
• East Asia
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the AI-powered Design Tools Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the AI-powered Design Tools Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of AI-powered Design Tools Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global AI-powered Design Tools Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 4.3 billion) and volume (17.3%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global AI-powered Design Tools Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global AI-powered Design Tools Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, AI-powered Design Tools Market is segmented into Graphic Design Tools, UX/UI Design Tools, Automated Content Creation Tools, Image and Video Processing Tools, 3D Design and Modeling Tools, Automated Layout and Formatting Tools, Branding and Logo Design Tools, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 06 - Global AI-powered Design Tools Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, AI-powered Design Tools Market is segmented into Automotive and Transportation, Media and Entertainment, Education and Research, Fashion and Apparel, Architecture and Construction, E-commerce and Retail, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 07 - AI-powered Design Tools Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, AI-powered Design Tools Market is segmented into North America, Latin America, Western Europe, Eastern Europe, Russia & Belarus, Balkan & Baltic Countries, Central Asia, South Asia and the Pacific, East Asia, Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America AI-powered Design Tools Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America AI-powered Design Tools Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the AI-powered Design Tools Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe AI-powered Design Tools Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the AI-powered Design Tools Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia AI-powered Design Tools Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the AI-powered Design Tools Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia AI-powered Design Tools Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the AI-powered Design Tools Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa AI-powered Design Tools Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the AI-powered Design Tools Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries AI-powered Design Tools Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the AI-powered Design Tools Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Adobe Systems, Autodesk, Sketch, Figma, Canva, InVision, Affinity Designer.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on AI-powered Design Tools Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Solution Innovation / Development Trends

4. Pricing Analysis

4.1. Pricing Analysis, By AI-powered Design Tools

4.2. Average Pricing Analysis Benchmark

5. Global Market Demand (Value in US$ billion) Analysis 2018 to 2022 and forecast, 2023 to 2033

5.1. Historical Market Value (US$ billion) Analysis, 2018 to 2022

5.2. Current and Future Market Value (US$ billion) Projections, 2023 to 2033

5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

6. Market Background

6.1. Macro-Economic Factors

6.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

6.3. Value Chain

6.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment

6.4.1. Current Statistics

6.4.2. Short-Mid-Long-Term Outlook

6.4.3. Likely Rebound

6.5. Market Dynamics

6.5.1. Drivers

6.5.2. Restraints

6.5.3. Opportunities

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size (US$ billion) Analysis By Type, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

7.3.1. Graphic Design Tools

7.3.2. UX/UI Design Tools

7.3.3. Automated Content Creation Tools

7.3.4. Image and Video Processing Tools

7.3.5. 3D Design and Modeling Tools

7.3.6. Automated Layout and Formatting Tools

7.3.7. Branding and Logo Design Tools

7.3.8. Others

7.4. Market Attractiveness Analysis By Type

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ billion) Analysis By Application, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

8.3.1. Automotive and Transportation

8.3.2. Media and Entertainment

8.3.3. Education and Research

8.3.4. Fashion and Apparel

8.3.5. Architecture and Construction

8.3.6. E-commerce and Retail

8.3.7. Others

8.4. Market Attractiveness Analysis By End User

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ billion) Analysis by Region, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Analysis and Forecast by Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. East Asia

9.3.4. South Asia and Pacific

9.3.5. Western Europe

9.3.6. Eastern Europe

9.3.7. Central Asia

9.3.8. Russia & Belarus

9.3.9. Balkan and Baltics Countries

9.3.10. Middle East & Africa

9.4. Market Attractiveness Analysis by Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.3.1. By Type

10.3.2. By Application

10.3.3. By Region

10.3.3.1. United States

10.3.3.2. Canada

10.4. Market Attractiveness Analysis

10.4.1. By Type

10.4.2. By Application

10.4.3. By Region

10.5. Market Trends

10.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.3.1. By Type

11.3.2. By Application

11.3.3. By Region

11.3.3.1. Brazil

11.3.3.2. Mexico

11.3.3.3. Rest of Latin America

11.4. Market Attractiveness Analysis

11.4.1. By Type

11.4.2. By Application

11.4.3. By Region

12. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.3.1. By Type

12.3.2. By Application

12.3.3. By Region

12.3.3.1. China

12.3.3.2. Japan

12.3.3.3. South Korea

12.4. Market Attractiveness Analysis

12.4.1. By Type

12.4.2. By Application

12.4.3. By Region

13. South Asia & Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Type

13.3.2. By Application

13.3.3. By Region

13.3.3.1. India

13.3.3.2. Association of Southeast Asian Nations

13.3.3.3. Oceania

13.3.3.4. Rest of South Asia and Pacific

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Type

13.4.2. By Application

13.4.3. By Region

14. Western Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Type

14.3.2. By Application

14.3.3. By Region

14.3.3.1. Germany

14.3.3.2. Italy

14.3.3.3. France

14.3.3.4. United Kingdom

14.3.3.5. Spain

14.3.3.6. BENELUX

14.3.3.7. Nordics

14.3.3.8. Rest of Western Europe

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Type

14.4.2. By Application

14.4.3. By Region

15. Eastern Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Type

15.3.2. By Application

15.3.3. By Region

15.3.3.1. Poland

15.3.3.2. Hungary

15.3.3.3. Romania

15.3.3.4. Czech Republic

15.3.3.5. Rest of Eastern Europe

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Type

15.4.2. By Application

15.4.3. By Region

16. Central Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Type

16.3.2. By Application

16.3.3. By Region

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Type

16.4.2. By Application

16.4.3. By Region

17. Russia and Belarus Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Type

17.3.2. By Application

17.3.3. By Region

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Type

17.4.2. By Application

17.4.3. By Region

18. Balkan & Baltics Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Type

18.3.2. By Application

18.3.3. By Region

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Type

18.4.2. By Application

18.4.3. By Region

19. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Size (US$ billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

19.3. Current and Future Market Size (US$ billion) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Type

19.3.2. By Application

19.3.3. By Region

19.3.3.1. GCC Countries

19.3.3.2. Türkiye

19.3.3.3. South Africa

19.3.3.4. Rest of Middle East and Africa

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. By Type

19.4.2. By Application

19.4.3. By Region

20. Key Countries Analysis- Market

20.1. United States Market Analysis

20.1.1. By Type

20.1.2. By Application

20.2. Canada Market Analysis

20.2.1. By Type

20.2.2. By Application

20.3. Mexico Market Analysis

20.3.1. By Type

20.3.2. By Application

20.4. Brazil Market Analysis

20.4.1. By Type

20.4.2. By Application

20.5. Germany Market Analysis

20.5.1. By Type

20.5.2. By Application

20.6. Italy Market Analysis

20.6.1. By Type

20.6.2. By Application

20.7. France Market Analysis

20.7.1. By Type

20.7.2. By Application

20.8. United Kingdom Market Analysis

20.8.1. By Type

20.8.2. By Application

20.9. Spain Market Analysis

20.9.1. By Type

20.9.2. By Application

20.10. Nordics Market Analysis

20.10.1. By Type

20.10.2. By Application

20.11. BENELUX Market Analysis

20.11.1. By Type

20.11.2. By Application

20.12. China Market Analysis

20.12.1. By Type

20.12.2. By Application

20.13. Japan Market Analysis

20.13.1. By Type

20.13.2. By Application

20.14. South Korea Market Analysis

20.14.1. By Type

20.14.2. By Application

20.15. India Market Analysis

20.15.1. By Type

20.15.2. By Application

20.16. South Korea Market Analysis

20.16.1. By Type

20.16.2. By Application

20.17. India Market Analysis

20.17.1. By Type

20.17.2. By Application

20.18. Association of Southeast Asian Nations Market Analysis

20.18.1. By Type

20.18.2. By Application

20.19. Oceania Market Analysis

20.19.1. By Type

20.19.2. By Application

20.20. GCC Countries Market Analysis

20.20.1. By Type

20.20.2. By Application

20.21. Australia and New Zealand Market Analysis

20.21.1. By Type

20.21.2. By Application

20.22. GCC Countries Market Analysis

20.22.1. By Type

20.22.2. By Application

20.23. Türkiye Market Analysis

20.23.1. By Type

20.23.2. By Application

20.24. South Africa Market Analysis

20.24.1. By Type

20.24.2. By Application

20.25. Northern Africa Market Analysis

20.25.1. By Type

20.25.2. By Application

21. Market Structure Analysis

21.1. Market Analysis by Tier of Companies

21.2. Market Share Analysis of Top Players

21.3. Market Presence Analysis

22. Competition Analysis

22.1. Competition Dashboard

22.2. Competition Benchmarking

22.3. Competition Deep Dive

22.3.1. Adobe Systems

22.3.1.1. Business Overview

22.3.1.2. Solution Portfolio

22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.1.4. Key Strategy & Developments

22.3.2. Autodesk

22.3.2.1. Business Overview

22.3.2.2. Solution Portfolio

22.3.2.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.2.4. Key Strategy & Developments

22.3.3. Sketch

22.3.3.1. Business Overview

22.3.3.2. Solution Portfolio

22.3.3.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.3.4. Key Strategy & Developments

22.3.4. Figma

22.3.4.1. Business Overview

22.3.4.2. Solution Portfolio

22.3.4.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.4.4. Key Strategy & Developments

22.3.5. Canva

22.3.5.1. Business Overview

22.3.5.2. Solution Portfolio

22.3.5.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.5.4. Key Strategy & Developments

22.3.6. InVision

22.3.6.1. Business Overview

22.3.6.2. Solution Portfolio

22.3.6.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.6.4. Key Strategy & Developments

22.3.7. Affinity Designer

22.3.7.1. Business Overview

22.3.7.2. Solution Portfolio

22.3.7.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.7.4. Key Strategy & Developments

22.3.8. Alpaca

22.3.8.1. Business Overview

22.3.8.2. Solution Portfolio

22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.8.4. Key Strategy & Developments

22.3.9. Colormind

22.3.9.1. Business Overview

22.3.9.2. Solution Portfolio

22.3.9.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.9.4. Key Strategy & Developments

22.3.10. Eb synth

22.3.10.1. Business Overview

22.3.10.2. Solution Portfolio

22.3.10.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.10.4. Key Strategy & Developments

22.3.11. Scalenut

22.3.11.1. Business Overview

22.3.11.2. Solution Portfolio

22.3.11.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.11.4. Key Strategy & Developments

22.3.12. Dream Studio

22.3.12.1. Business Overview

22.3.12.2. Solution Portfolio

22.3.12.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.12.4. Key Strategy & Developments

22.3.13. MidJourney

22.3.13.1. Business Overview

22.3.13.2. Solution Portfolio

22.3.13.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)

22.3.13.4. Key Strategy & Developments

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(design)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/30 10:27

155.76 円

162.84 円

196.71 円

ページTOPに戻る