世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アドテク市場


Adtech Market

アドテク市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したアドテクに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査は、最... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年10月3日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
333 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

アドテク市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したアドテクに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

ソリューション別

- デマンドサイドプラットフォーム(DSP)
- サプライサイドプラットフォーム(SSP)
- アドネットワーク
- データマネジメントプラットフォーム(DMP)
- その他

広告別

- プログラマティック広告
- 検索広告
- ディスプレイ広告
- モバイル広告
- メールマーケティング
- ネイティブ広告
- その他

企業規模別

- 中小企業(SME)
- 大企業

プラットフォーム別

- ウェブ
- その他

業界別

- メディア&エンターテイメント
- BFSI
- 教育
- 小売・消費財
- IT・通信
- ヘルスケア
- その他

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- オセアニア
- MEA

レポートチャプター

エグゼクティブサマリー

アドテクノロジー市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、アドテクノロジー市場の詳細なセグメントと定義について解説しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者がアドテク市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、Byソリューションの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易普及率、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のアドテク市場の需要分析2018-2022年と予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(1,076億米ドル)および数量(13.7%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 世界のアドテク市場 - 価格分析

ソリューション別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 世界のアドテク市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 ソリューション別

ソリューション別に、アドテク市場はデマンドサイドプラットフォーム(DSP)、サプライサイドプラットフォーム(SSP)、アドネットワーク、データマネジメントプラットフォーム(DMP)、その他に区分される。また、上記のソリューション別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 世界のアドテク市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 広告別

アドテク市場は広告別に、プログラム広告、検索広告、ディスプレイ広告、モバイル広告、メールマーケティング、ネイティブ広告、その他に区分されます。また、広告別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「広告別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 世界のアドテク市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:企業規模別

企業規模別に、アドテク市場は中小企業(SME)、大企業に区分されます。また、企業規模別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の企業規模別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 世界のアドテク市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:プラットフォーム別

プラットフォーム別に、アドテク市場はウェブ、その他に区分されます。また、「プラットフォーム別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の「プラットフォーム別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 世界のアドテク市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:産業別

アドテク市場は産業別に、メディア&エンターテインメント、BFSI、教育、小売&消費財、IT&テレコム、ヘルスケア、その他に区分されます。また本セクションでは、産業別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の産業別市場について、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第10章 アドテク市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

アドテク市場を地域別に分類すると、北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに分けられます。また、本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記すべての地域別市場の予測値および前年比成長率比較もご覧いただけます。

第11章 北米アドテク市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第12章 ラテンアメリカのアドテク市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のアドテク市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第13章 欧州のアドテク市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアドテク市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 東アジアのアドテク市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアドテク市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 南アジアのアドテク市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアドテク市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 中東・アフリカのアドテク市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアドテク市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第17章 主要国のアドテク市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてアドテク市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第18章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第19章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、調査対象企業の会社概要、ソリューション別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、グーグル、フェイスブック、トレードデスクなどがあります。

第20章 前提条件と略語

この章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる略語や仮定のリストを掲載しています。

第21章 調査方法

この章では、アドテク市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|アドテク市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.ソリューション別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までのソリューション別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.ソリューション別の現在および将来の市場規模金額(US$ Million)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.デマンドサイドプラットフォーム(DSP)

5.3.2.供給側プラットフォーム(SSP)

5.3.3.アドネットワーク

5.3.4.データマネジメントプラットフォーム(DMP)

5.3.5.その他

5.4.ソリューション別前年比成長動向分析(2018~2022年

5.5.ソリューション別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.広告タイプ別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要調査結果

6.2.2018年から2022年までの広告タイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.広告タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.プログラマティック広告

6.3.2.検索広告

6.3.3.ディスプレイ広告

6.3.4.モバイル広告

6.3.5.ネイティブ広告

6.3.6.その他

6.4.広告タイプ別前年比成長動向分析(2018年~2022年

6.5.広告タイプ別絶対額機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:企業規模別

7.1.はじめに/主な調査結果

7.2.2018年から2022年までの企業規模別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.企業規模別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.中小企業

7.3.2.大企業

7.4.2018年から2022年までの企業規模別前年比成長トレンド分析

7.5.企業規模別絶対額機会分析、2023~2033年

8.プラットフォーム別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までのプラットフォーム別市場規模推移(百万米ドル)分析

8.3.プラットフォーム別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.モバイル

8.3.2.ウェブ

8.3.3.その他

8.4.プラットフォーム別前年比成長動向分析(2018~2022年

8.5.プラットフォーム別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、産業分野別

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2018年から2022年までの産業分野別市場規模推移(百万米ドル)分析

9.3.産業分野別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.メディア&エンターテインメント

9.3.2.金融業界

9.3.3.教育

9.3.4.小売・消費財

9.3.5.IT・通信

9.3.6.ヘルスケア

9.3.7.その他

9.4.産業分野別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

9.5.産業分野別絶対額機会分析、2023~2033年

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

10.1.はじめに

10.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

10.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

10.3.1.北米

10.3.2.ラテンアメリカ

10.3.3.ヨーロッパ

10.3.4.南アジア

10.3.5.東アジア

10.3.6.オセアニア

10.3.7.MEA

10.4.地域別市場魅力度分析

11.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.アメリカ

11.2.1.2.カナダ

11.2.2.ソリューション別

11.2.3.広告タイプ別

11.2.4.企業規模別

11.2.5.プラットフォーム別

11.2.6.業種別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.ソリューション別

11.3.3.広告タイプ別

11.3.4.企業規模別

11.3.5.プラットフォーム別

11.3.6.業種別

11.4.主要項目

12.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ブラジル

12.2.1.2.メキシコ

12.2.1.3.その他のラテンアメリカ

12.2.2.ソリューション別

12.2.3.広告タイプ別

12.2.4.企業規模別

12.2.5.プラットフォーム別

12.2.6.業種別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.ソリューション別

12.3.3.広告タイプ別

12.3.4.企業規模別

12.3.5.プラットフォーム別

12.3.6.業種別

12.4.主要項目

13.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.ドイツ

13.2.1.2.イギリス

13.2.1.3.フランス

13.2.1.4.スペイン

13.2.1.5.イタリア

13.2.1.6.その他のヨーロッパ

13.2.2.ソリューション別

13.2.3.広告タイプ別

13.2.4.企業規模別

13.2.5.プラットフォーム別

13.2.6.業種別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.ソリューション別

13.3.3.広告タイプ別

13.3.4.企業規模別

13.3.5.プラットフォーム別

13.3.6.業種別

13.4.主要項目

14.南アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.インド

14.2.1.2.マレーシア

14.2.1.3.シンガポール

14.2.1.4.タイ

14.2.1.5.その他の南アジア

14.2.2.ソリューション別

14.2.3.広告タイプ別

14.2.4.企業規模別

14.2.5.プラットフォーム別

14.2.6.業種別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.ソリューション別

14.3.3.広告タイプ別

14.3.4.企業規模別

14.3.5.プラットフォーム別

14.3.6.業種別

14.4.主要項目

15.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.中国

15.2.1.2.日本

15.2.1.3.韓国

15.2.2.ソリューション別

15.2.3.広告タイプ別

15.2.4.企業規模別

15.2.5.プラットフォーム別

15.2.6.業種別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.ソリューション別

15.3.3.広告タイプ別

15.3.4.企業規模別

15.3.5.プラットフォーム別

15.3.6.業種別

15.4.主要項目

16.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

16.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.オーストラリア

16.2.1.2.ニュージーランド

16.2.2.ソリューション別

16.2.3.広告タイプ別

16.2.4.企業規模別

16.2.5.プラットフォーム別

16.2.6.業種別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.ソリューション別

16.3.3.広告タイプ別

16.3.4.企業規模別

16.3.5.プラットフォーム別

16.3.6.業種別

16.4.主要項目

17.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

17.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

17.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

17.2.1.国別

17.2.1.1.GCC諸国

17.2.1.2.南アフリカ

17.2.1.3.イスラエル

17.2.1.4.その他のMEA諸国

17.2.2.ソリューション別

17.2.3.広告タイプ別

17.2.4.企業規模別

17.2.5.プラットフォーム別

17.2.6.業種別

17.3.市場魅力度分析

17.3.1.国別

17.3.2.ソリューション別

17.3.3.広告タイプ別

17.3.4.企業規模別

17.3.5.プラットフォーム別

17.3.6.業種別

17.4.主要項目

18.主要国市場分析

18.1.アメリカ

18.1.1.価格分析

18.1.2.市場シェア分析、2022年

18.1.2.1.ソリューション別

18.1.2.2.広告タイプ別

18.1.2.3.企業規模別

18.1.2.4.プラットフォーム別

18.1.2.5.業種別

18.2.カナダ

18.2.1.価格分析

18.2.2.市場シェア分析、2022年

18.2.2.1.ソリューション別

18.2.2.2.広告タイプ別

18.2.2.3.企業規模別

18.2.2.4.プラットフォーム別

18.2.2.5.業種別

18.3.ブラジル

18.3.1.価格分析

18.3.2.市場シェア分析、2022年

18.3.2.1.ソリューション別

18.3.2.2.広告タイプ別

18.3.2.3.企業規模別

18.3.2.4.プラットフォーム別

18.3.2.5.業種別

18.4.メキシコ

18.4.1.価格分析

18.4.2.市場シェア分析、2022年

18.4.2.1.ソリューション別

18.4.2.2.広告タイプ別

18.4.2.3.企業規模別

18.4.2.4.プラットフォーム別

18.4.2.5.業種別

18.5.ドイツ

18.5.1.価格分析

18.5.2.市場シェア分析、2022年

18.5.2.1.ソリューション別

18.5.2.2.広告タイプ別

18.5.2.3.企業規模別

18.5.2.4.プラットフォーム別

18.5.2.5.業種別

18.6.イギリス

18.6.1.価格分析

18.6.2.市場シェア分析、2022年

18.6.2.1.ソリューション別

18.6.2.2.広告タイプ別

18.6.2.3.企業規模別

18.6.2.4.プラットフォーム別

18.6.2.5.業種別

18.7.フランス

18.7.1.価格分析

18.7.2.市場シェア分析、2022年

18.7.2.1.ソリューション別

18.7.2.2.広告タイプ別

18.7.2.3.企業規模別

18.7.2.4.プラットフォーム別

18.7.2.5.業種別

18.8.スペイン

18.8.1.価格分析

18.8.2.市場シェア分析、2022年

18.8.2.1.ソリューション別

18.8.2.2.広告タイプ別

18.8.2.3.企業規模別

18.8.2.4.プラットフォーム別

18.8.2.5.業種別

18.9.イタリア

18.9.1.価格分析

18.9.2.市場シェア分析、2022年

18.9.2.1.ソリューション別

18.9.2.2.広告タイプ別

18.9.2.3.企業規模別

18.9.2.4.プラットフォーム別

18.9.2.5.業種別

18.10.インド

18.10.1.価格分析

18.10.2.市場シェア分析、2022年

18.10.2.1.ソリューション別

18.10.2.2.広告タイプ別

18.10.2.3.企業規模別

18.10.2.4.プラットフォーム別

18.10.2.5.業種別

18.11.マレーシア

18.11.1.価格分析

18.11.2.市場シェア分析、2022年

18.11.2.1.ソリューション別

18.11.2.2.広告タイプ別

18.11.2.3.企業規模別

18.11.2.4.プラットフォーム別

18.11.2.5.業種別

18.12.シンガポール

18.12.1.価格分析

18.12.2.市場シェア分析、2022年

18.12.2.1.ソリューション別

18.12.2.2.広告タイプ別

18.12.2.3.企業規模別

18.12.2.4.プラットフォーム別

18.12.2.5.業種別

18.13.タイ

18.13.1.価格分析

18.13.2.市場シェア分析、2022年

18.13.2.1.ソリューション別

18.13.2.2.広告タイプ別

18.13.2.3.企業規模別

18.13.2.4.プラットフォーム別

18.13.2.5.業種別

18.14.中国

18.14.1.価格分析

18.14.2.市場シェア分析、2022年

18.14.2.1.ソリューション別

18.14.2.2.広告タイプ別

18.14.2.3.企業規模別

18.14.2.4.プラットフォーム別

18.14.2.5.業種別

18.15.日本

18.15.1.価格分析

18.15.2.市場シェア分析、2022年

18.15.2.1.ソリューション別

18.15.2.2.広告タイプ別

18.15.2.3.企業規模別

18.15.2.4.プラットフォーム別

18.15.2.5.業種別

18.16.韓国

18.16.1.価格分析

18.16.2.市場シェア分析、2022年

18.16.2.1.ソリューション別

18.16.2.2.広告タイプ別

18.16.2.3.企業規模別

18.16.2.4.プラットフォーム別

18.16.2.5.業種別

18.17.オーストラリア

18.17.1.価格分析

18.17.2.市場シェア分析、2022年

18.17.2.1.ソリューション別

18.17.2.2.広告タイプ別

18.17.2.3.企業規模別

18.17.2.4.プラットフォーム別

18.17.2.5.業種別

18.18.ニュージーランド

18.18.1.価格分析

18.18.2.市場シェア分析、2022年

18.18.2.1.ソリューション別

18.18.2.2.広告タイプ別

18.18.2.3.企業規模別

18.18.2.4.プラットフォーム別

18.18.2.5.業種別

18.19.GCC諸国

18.19.1.価格分析

18.19.2.市場シェア分析、2022年

18.19.2.1.ソリューション別

18.19.2.2.広告タイプ別

18.19.2.3.企業規模別

18.19.2.4.プラットフォーム別

18.19.2.5.業種別

18.20.南アフリカ

18.20.1.価格分析

18.20.2.市場シェア分析、2022年

18.20.2.1.ソリューション別

18.20.2.2.広告タイプ別

18.20.2.3.企業規模別

18.20.2.4.プラットフォーム別

18.20.2.5.業種別

18.21.イスラエル

18.21.1.価格分析

18.21.2.市場シェア分析、2022年

18.21.2.1.ソリューション別

18.21.2.2.広告タイプ別

18.21.2.3.企業規模別

18.21.2.4.プラットフォーム別

18.21.2.5.業種別

19.市場構造分析

19.1.競争ダッシュボード

19.2.コンペティション・ベンチマーク

19.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

19.3.1.地域別

19.3.2.ソリューション別

19.3.3.広告タイプ別

19.3.4.企業規模別

19.3.5.プラットフォーム別

19.3.6.業種別

20.競争分析

20.1.競合の深堀り

20.1.1.アドビ

20.1.1.1.概要

20.1.1.2.製品ポートフォリオ

20.1.1.3.市場セグメント別の収益性

20.1.1.4.販売拠点

20.1.1.5.戦略の概要

20.1.1.5.1.マーケティング戦略

20.1.2.アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド

20.1.2.1.概要

20.1.2.2.製品ポートフォリオ

20.1.2.3.市場セグメント別の収益性

20.1.2.4.販売拠点

20.1.2.5.戦略の概要

20.1.2.5.1.マーケティング戦略

20.1.3.アマゾン・ドット・コム

20.1.3.1.概要

20.1.3.2.製品ポートフォリオ

20.1.3.3.市場セグメント別の収益性

20.1.3.4.販売拠点

20.1.3.5.戦略の概要

20.1.3.5.1.マーケティング戦略

20.1.4.クリテオ

20.1.4.1.概要

20.1.4.2.製品ポートフォリオ

20.1.4.3.市場セグメント別の収益性

20.1.4.4.販売拠点

20.1.4.5.戦略の概要

20.1.4.5.1.マーケティング戦略

20.1.5.フェイスブックの導入

20.1.5.1.概要

20.1.5.2.製品ポートフォリオ

20.1.5.3.市場セグメント別収益性

20.1.5.4.販売拠点

20.1.5.5.戦略の概要

20.1.5.5.1.マーケティング戦略

20.1.6.グーグル法人化

20.1.6.1.概要

20.1.6.2.製品ポートフォリオ

20.1.6.3.市場セグメント別収益性

20.1.6.4.販売拠点

20.1.6.5.戦略の概要

20.1.6.5.1.マーケティング戦略

20.1.7.マイクロソフトの法人化

20.1.7.1.概要

20.1.7.2.製品ポートフォリオ

20.1.7.3.市場セグメント別収益性

20.1.7.4.販売拠点

20.1.7.5.戦略の概要

20.1.7.5.1.マーケティング戦略

20.1.8.スポットX

20.1.8.1.概要

20.1.8.2.製品ポートフォリオ

20.1.8.3.市場セグメント別収益性

20.1.8.4.販売拠点

20.1.8.5.戦略の概要

20.1.8.5.1.マーケティング戦略

20.1.9.ツイッターの導入

20.1.9.1.概要

20.1.9.2.製品ポートフォリオ

20.1.9.3.市場セグメント別収益性

20.1.9.4.販売拠点

20.1.9.5.戦略の概要

20.1.9.5.1.マーケティング戦略

20.1.10.ベライゾン

20.1.10.1.概要

20.1.10.2.製品ポートフォリオ

20.1.10.3.市場セグメント別の収益性

20.1.10.4.販売拠点

20.1.10.5.戦略の概要

20.1.10.5.1.マーケティング戦略

21.前提条件と略語

22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Adtech Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Adtech offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Solution:

• Demand-side Platforms (DSPs)
• Supply-side Platforms (SSPs)
• Ad Networks
• Data Management Platforms (DMPs)
• Others

By Advertising:

• Programmatic Advertising
• Search Advertising
• Display Advertising
• Mobile Advertising
• Email Marketing
• Native Advertising
• Others

By Enterprise Size:

• Small and Medium Enterprise (SME)
• Large Enterprise

By Platform:

• Web
• Others

By Industry:

• Media & Entertainment
• BFSI
• Education
• Retail & Consumer Goods
• IT & Telecom
• Healthcare
• Others

By Geography:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• Oceania
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Adtech Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Adtech Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Adtech Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Solution processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Adtech Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 1007.60 billion) and volume (13.7%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Adtech Market - Pricing Analysis

Based on By Solution, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Solution

Based on By Solution, Adtech Market is segmented into Demand-side Platforms (DSPs), Supply-side Platforms (SSPs), Ad Networks, Data Management Platforms (DMPs), Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Solution.

Chapter 06 - Global Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Advertising

Based on By Advertising, Adtech Market is segmented into Programmatic Advertising, Search Advertising, Display Advertising, Mobile Advertising, Email Marketing, Native Advertising, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Advertising. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Advertising.

Chapter 07 - Global Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Enterprise Size

Based on By Enterprise Size, Adtech Market is segmented into Small and Medium Enterprise (SME), Large Enterprise. This section also offers market attractiveness analysis based on By Enterprise Size. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Enterprise Size.

Chapter 08 - Global Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Platform

Based on By Platform, Adtech Market is segmented into Web, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Platform. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Platform.

Chapter 09 - Global Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Industry

Based on By Industry, Adtech Market is segmented into Media & Entertainment, BFSI, Education, Retail & Consumer Goods, IT & Telecom, Healthcare, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Industry. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Industry.

Chapter 10 - Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Geography

Based on By Geography, Adtech Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Geography. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Geography.

Chapter 11 - North America Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 12 - Latin America Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Adtech Market in the Latin America region.

Chapter 13 - Europe Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Adtech Market in the regional market.

Chapter 14 - East Asia Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Adtech Market in the regional market.

Chapter 15 - South Asia Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Adtech Market in the regional market.

Chapter 16 - Middle East and Africa Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Adtech Market in the regional market.

Chapter 17 - Key Countries Adtech Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Adtech Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 18 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 19 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Solution portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Google, Facebook, The Trade Desk.

Chapter 20 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 21 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Adtech Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Adtech Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Solution

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Solution, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Solution, 2023 to 2033

5.3.1. Demand-side Platforms (DSPs)

5.3.2. Supply-side Platforms (SSPs)

5.3.3. Ad Networks

5.3.4. Data Management Platforms (DMPs)

5.3.5. Others

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Solution, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Solution, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Advertising Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Advertising Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Advertising Type, 2023 to 2033

6.3.1. Programmatic Advertising

6.3.2. Search Advertising

6.3.3. Display Advertising

6.3.4. Mobile Advertising

6.3.5. Native Advertising

6.3.6. Others

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Advertising Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Advertising Type, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Enterprise Size

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Enterprise Size, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Enterprise Size, 2023 to 2033

7.3.1. Small And Medium Enterprise

7.3.2. Large Enterprise

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Enterprise Size, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Enterprise Size, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Platform

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Platform, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Platform, 2023 to 2033

8.3.1. Mobile

8.3.2. Web

8.3.3. Others

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Platform, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Platform, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Industry Vertical

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Industry Vertical, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Industry Vertical, 2023 to 2033

9.3.1. Media & Entertainment

9.3.2. BFSI

9.3.3. Education

9.3.4. Retail & Consumer Goods

9.3.5. IT & Telecom

9.3.6. Healthcare

9.3.7. Others

9.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Industry Vertical, 2018 to 2022

9.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Industry Vertical, 2023 to 2033

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

10.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

10.3.1. North America

10.3.2. Latin America

10.3.3. Europe

10.3.4. South Asia

10.3.5. East Asia

10.3.6. Oceania

10.3.7. MEA

10.4. Market Attractiveness Analysis By Region

11. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. The USA

11.2.1.2. Canada

11.2.2. By Solution

11.2.3. By Advertising Type

11.2.4. By Enterprise Size

11.2.5. By Platform

11.2.6. By Industry Vertical

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Solution

11.3.3. By Advertising Type

11.3.4. By Enterprise Size

11.3.5. By Platform

11.3.6. By Industry Vertical

11.4. Key Takeaways

12. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Brazil

12.2.1.2. Mexico

12.2.1.3. Rest of Latin America

12.2.2. By Solution

12.2.3. By Advertising Type

12.2.4. By Enterprise Size

12.2.5. By Platform

12.2.6. By Industry Vertical

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Solution

12.3.3. By Advertising Type

12.3.4. By Enterprise Size

12.3.5. By Platform

12.3.6. By Industry Vertical

12.4. Key Takeaways

13. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. Germany

13.2.1.2. United Kingdom

13.2.1.3. France

13.2.1.4. Spain

13.2.1.5. Italy

13.2.1.6. Rest of Europe

13.2.2. By Solution

13.2.3. By Advertising Type

13.2.4. By Enterprise Size

13.2.5. By Platform

13.2.6. By Industry Vertical

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Solution

13.3.3. By Advertising Type

13.3.4. By Enterprise Size

13.3.5. By Platform

13.3.6. By Industry Vertical

13.4. Key Takeaways

14. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. India

14.2.1.2. Malaysia

14.2.1.3. Singapore

14.2.1.4. Thailand

14.2.1.5. Rest of South Asia

14.2.2. By Solution

14.2.3. By Advertising Type

14.2.4. By Enterprise Size

14.2.5. By Platform

14.2.6. By Industry Vertical

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Solution

14.3.3. By Advertising Type

14.3.4. By Enterprise Size

14.3.5. By Platform

14.3.6. By Industry Vertical

14.4. Key Takeaways

15. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. China

15.2.1.2. Japan

15.2.1.3. South Korea

15.2.2. By Solution

15.2.3. By Advertising Type

15.2.4. By Enterprise Size

15.2.5. By Platform

15.2.6. By Industry Vertical

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Solution

15.3.3. By Advertising Type

15.3.4. By Enterprise Size

15.3.5. By Platform

15.3.6. By Industry Vertical

15.4. Key Takeaways

16. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. Australia

16.2.1.2. New Zealand

16.2.2. By Solution

16.2.3. By Advertising Type

16.2.4. By Enterprise Size

16.2.5. By Platform

16.2.6. By Industry Vertical

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Solution

16.3.3. By Advertising Type

16.3.4. By Enterprise Size

16.3.5. By Platform

16.3.6. By Industry Vertical

16.4. Key Takeaways

17. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

17.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.2.1. By Country

17.2.1.1. GCC Countries

17.2.1.2. South Africa

17.2.1.3. Israel

17.2.1.4. Rest of MEA

17.2.2. By Solution

17.2.3. By Advertising Type

17.2.4. By Enterprise Size

17.2.5. By Platform

17.2.6. By Industry Vertical

17.3. Market Attractiveness Analysis

17.3.1. By Country

17.3.2. By Solution

17.3.3. By Advertising Type

17.3.4. By Enterprise Size

17.3.5. By Platform

17.3.6. By Industry Vertical

17.4. Key Takeaways

18. Key Countries Market Analysis

18.1. USA

18.1.1. Pricing Analysis

18.1.2. Market Share Analysis, 2022

18.1.2.1. By Solution

18.1.2.2. By Advertising Type

18.1.2.3. By Enterprise Size

18.1.2.4. By Platform

18.1.2.5. By Industry Vertical

18.2. Canada

18.2.1. Pricing Analysis

18.2.2. Market Share Analysis, 2022

18.2.2.1. By Solution

18.2.2.2. By Advertising Type

18.2.2.3. By Enterprise Size

18.2.2.4. By Platform

18.2.2.5. By Industry Vertical

18.3. Brazil

18.3.1. Pricing Analysis

18.3.2. Market Share Analysis, 2022

18.3.2.1. By Solution

18.3.2.2. By Advertising Type

18.3.2.3. By Enterprise Size

18.3.2.4. By Platform

18.3.2.5. By Industry Vertical

18.4. Mexico

18.4.1. Pricing Analysis

18.4.2. Market Share Analysis, 2022

18.4.2.1. By Solution

18.4.2.2. By Advertising Type

18.4.2.3. By Enterprise Size

18.4.2.4. By Platform

18.4.2.5. By Industry Vertical

18.5. Germany

18.5.1. Pricing Analysis

18.5.2. Market Share Analysis, 2022

18.5.2.1. By Solution

18.5.2.2. By Advertising Type

18.5.2.3. By Enterprise Size

18.5.2.4. By Platform

18.5.2.5. By Industry Vertical

18.6. United Kingdom

18.6.1. Pricing Analysis

18.6.2. Market Share Analysis, 2022

18.6.2.1. By Solution

18.6.2.2. By Advertising Type

18.6.2.3. By Enterprise Size

18.6.2.4. By Platform

18.6.2.5. By Industry Vertical

18.7. France

18.7.1. Pricing Analysis

18.7.2. Market Share Analysis, 2022

18.7.2.1. By Solution

18.7.2.2. By Advertising Type

18.7.2.3. By Enterprise Size

18.7.2.4. By Platform

18.7.2.5. By Industry Vertical

18.8. Spain

18.8.1. Pricing Analysis

18.8.2. Market Share Analysis, 2022

18.8.2.1. By Solution

18.8.2.2. By Advertising Type

18.8.2.3. By Enterprise Size

18.8.2.4. By Platform

18.8.2.5. By Industry Vertical

18.9. Italy

18.9.1. Pricing Analysis

18.9.2. Market Share Analysis, 2022

18.9.2.1. By Solution

18.9.2.2. By Advertising Type

18.9.2.3. By Enterprise Size

18.9.2.4. By Platform

18.9.2.5. By Industry Vertical

18.10. India

18.10.1. Pricing Analysis

18.10.2. Market Share Analysis, 2022

18.10.2.1. By Solution

18.10.2.2. By Advertising Type

18.10.2.3. By Enterprise Size

18.10.2.4. By Platform

18.10.2.5. By Industry Vertical

18.11. Malaysia

18.11.1. Pricing Analysis

18.11.2. Market Share Analysis, 2022

18.11.2.1. By Solution

18.11.2.2. By Advertising Type

18.11.2.3. By Enterprise Size

18.11.2.4. By Platform

18.11.2.5. By Industry Vertical

18.12. Singapore

18.12.1. Pricing Analysis

18.12.2. Market Share Analysis, 2022

18.12.2.1. By Solution

18.12.2.2. By Advertising Type

18.12.2.3. By Enterprise Size

18.12.2.4. By Platform

18.12.2.5. By Industry Vertical

18.13. Thailand

18.13.1. Pricing Analysis

18.13.2. Market Share Analysis, 2022

18.13.2.1. By Solution

18.13.2.2. By Advertising Type

18.13.2.3. By Enterprise Size

18.13.2.4. By Platform

18.13.2.5. By Industry Vertical

18.14. China

18.14.1. Pricing Analysis

18.14.2. Market Share Analysis, 2022

18.14.2.1. By Solution

18.14.2.2. By Advertising Type

18.14.2.3. By Enterprise Size

18.14.2.4. By Platform

18.14.2.5. By Industry Vertical

18.15. Japan

18.15.1. Pricing Analysis

18.15.2. Market Share Analysis, 2022

18.15.2.1. By Solution

18.15.2.2. By Advertising Type

18.15.2.3. By Enterprise Size

18.15.2.4. By Platform

18.15.2.5. By Industry Vertical

18.16. South Korea

18.16.1. Pricing Analysis

18.16.2. Market Share Analysis, 2022

18.16.2.1. By Solution

18.16.2.2. By Advertising Type

18.16.2.3. By Enterprise Size

18.16.2.4. By Platform

18.16.2.5. By Industry Vertical

18.17. Australia

18.17.1. Pricing Analysis

18.17.2. Market Share Analysis, 2022

18.17.2.1. By Solution

18.17.2.2. By Advertising Type

18.17.2.3. By Enterprise Size

18.17.2.4. By Platform

18.17.2.5. By Industry Vertical

18.18. New Zealand

18.18.1. Pricing Analysis

18.18.2. Market Share Analysis, 2022

18.18.2.1. By Solution

18.18.2.2. By Advertising Type

18.18.2.3. By Enterprise Size

18.18.2.4. By Platform

18.18.2.5. By Industry Vertical

18.19. GCC Countries

18.19.1. Pricing Analysis

18.19.2. Market Share Analysis, 2022

18.19.2.1. By Solution

18.19.2.2. By Advertising Type

18.19.2.3. By Enterprise Size

18.19.2.4. By Platform

18.19.2.5. By Industry Vertical

18.20. South Africa

18.20.1. Pricing Analysis

18.20.2. Market Share Analysis, 2022

18.20.2.1. By Solution

18.20.2.2. By Advertising Type

18.20.2.3. By Enterprise Size

18.20.2.4. By Platform

18.20.2.5. By Industry Vertical

18.21. Israel

18.21.1. Pricing Analysis

18.21.2. Market Share Analysis, 2022

18.21.2.1. By Solution

18.21.2.2. By Advertising Type

18.21.2.3. By Enterprise Size

18.21.2.4. By Platform

18.21.2.5. By Industry Vertical

19. Market Structure Analysis

19.1. Competition Dashboard

19.2. Competition Benchmarking

19.3. Market Share Analysis of Top Players

19.3.1. By Regional

19.3.2. By Solution

19.3.3. By Advertising Type

19.3.4. By Enterprise Size

19.3.5. By Platform

19.3.6. By Industry Vertical

20. Competition Analysis

20.1. Competition Deep Dive

20.1.1. Adobe

20.1.1.1. Overview

20.1.1.2. Product Portfolio

20.1.1.3. Profitability by Market Segments

20.1.1.4. Sales Footprint

20.1.1.5. Strategy Overview

20.1.1.5.1. Marketing Strategy

20.1.2. Alibaba Group Holding Limited

20.1.2.1. Overview

20.1.2.2. Product Portfolio

20.1.2.3. Profitability by Market Segments

20.1.2.4. Sales Footprint

20.1.2.5. Strategy Overview

20.1.2.5.1. Marketing Strategy

20.1.3. Amazon.com, Inc.

20.1.3.1. Overview

20.1.3.2. Product Portfolio

20.1.3.3. Profitability by Market Segments

20.1.3.4. Sales Footprint

20.1.3.5. Strategy Overview

20.1.3.5.1. Marketing Strategy

20.1.4. Criteo

20.1.4.1. Overview

20.1.4.2. Product Portfolio

20.1.4.3. Profitability by Market Segments

20.1.4.4. Sales Footprint

20.1.4.5. Strategy Overview

20.1.4.5.1. Marketing Strategy

20.1.5. Facebook Incorporation

20.1.5.1. Overview

20.1.5.2. Product Portfolio

20.1.5.3. Profitability by Market Segments

20.1.5.4. Sales Footprint

20.1.5.5. Strategy Overview

20.1.5.5.1. Marketing Strategy

20.1.6. Google Incorporation

20.1.6.1. Overview

20.1.6.2. Product Portfolio

20.1.6.3. Profitability by Market Segments

20.1.6.4. Sales Footprint

20.1.6.5. Strategy Overview

20.1.6.5.1. Marketing Strategy

20.1.7. Microsoft Incorporation

20.1.7.1. Overview

20.1.7.2. Product Portfolio

20.1.7.3. Profitability by Market Segments

20.1.7.4. Sales Footprint

20.1.7.5. Strategy Overview

20.1.7.5.1. Marketing Strategy

20.1.8. SpotX

20.1.8.1. Overview

20.1.8.2. Product Portfolio

20.1.8.3. Profitability by Market Segments

20.1.8.4. Sales Footprint

20.1.8.5. Strategy Overview

20.1.8.5.1. Marketing Strategy

20.1.9. Twitter Incorporation

20.1.9.1. Overview

20.1.9.2. Product Portfolio

20.1.9.3. Profitability by Market Segments

20.1.9.4. Sales Footprint

20.1.9.5. Strategy Overview

20.1.9.5.1. Marketing Strategy

20.1.10. Verizon

20.1.10.1. Overview

20.1.10.2. Product Portfolio

20.1.10.3. Profitability by Market Segments

20.1.10.4. Sales Footprint

20.1.10.5. Strategy Overview

20.1.10.5.1. Marketing Strategy

21. Assumptions & Acronyms Used

22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る