世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

カスタム・セレクト・シード市場


Custom Selected Seed Market

カスタム選別種子市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したカスタム種子に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。こ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年9月3日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
300 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

カスタム選別種子市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したカスタム種子に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

種子タイプ別

- トマト
- ピーマン
- キュウリ
- レタス
- ほうれん草
- イチゴ

栽培方法別

- 露地栽培(OF)
- 管理環境農業(CEA)

品種別

- 商品
- プレミアム

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダー試験システムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、カスタムシード市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では市場の範囲、分類、制限を紹介し、カスタムシード市場の市場範囲を理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、種子の種類別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のカスタム選別種子市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(2,067,345.1千米ドル)および数量(6.9%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 カスタム選別シードの世界市場-価格分析

種子タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 カスタム選別シードの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:シードタイプ別

種子の種類別に、カスタム種子市場はトマト、ピーマン、キュウリ、レタス、ホウレンソウ、イチゴに区分される。また、上記の「種子の種類別」の価値予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 カスタム選択種子の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:栽培方法別

栽培方法別に、カスタム選択種子市場はオープンフィールド(OF)、管理環境農業(CEA)に区分されます。また、栽培方法別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記の栽培方法別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 カスタム選抜種子の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:品種別

バリアント別に、カスタムセレクテッドシード市場はコモディティ、プレミアムに区分されます。また、本セクションでは、バリアント別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Variantについて、価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 カスタム種子市場の地域別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

地域別にカスタム種子市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米カスタム種子市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカのカスタム選択種子市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のカスタム選択シード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 欧州のカスタム種子市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカスタム選択シード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのカスタム種子市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカスタム選択種子市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのカスタム種子市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカスタム選択シード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカのカスタム種子市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカスタム選択シード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のカスタムシード市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、カスタム種子市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、シードタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、USA Agriseeds、Emerald Seed Company、Hazera Seeds USA Inc.、East West Seed Co.、Antaris Seeds S.L.、Bozhou Swanf Natural Product Co、河北双星種苗有限公司、北京万天種苗有限公司、バイエルグループ、クローバーシード、アレオファーム、ドゥルガシードファーム、ジェネシスシード、ニリットシード、サンディアシードカンパニー、タイラーファーム、アンセムSrl、トキタ種苗、アジアシード、その他。

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載している。

第19章 調査方法

この章では、カスタム選択シード市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法を読者に理解していただきます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|特注種子市場

1.1.世界市場の概要

1.2.主要統計の概要

1.3.主な調査結果の概要

1.4.製品進化分析

1.5.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/制限

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.カスタム種子産業の将来展望

3.2.1.成長の要因

3.2.2.ブランドの流入

3.2.3.革新的な流通・マーケティング戦略

4.世界市場の需要(金額単位:千米ドル)2018~2022年分析と2023~2033年予測

4.1.過去の市場価値(US$ '000')分析、2018~2022年

4.2.現在および将来の市場価値(US$ '000)予測、2023~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.市場背景

5.1.世界の種子産業の展望

5.2.マクロ経済要因

5.2.1.GDP成長率見通し

5.2.2.個人消費の見通し

5.2.3.所得層人口の概要

5.2.4.一人当たり可処分所得

5.3.予測要因-関連性と影響

5.3.1.上位企業の過去の成長率

5.3.2.その他

5.4.世界市場のPESTLE分析

5.5.市場の投資可能性マトリックス

5.6.世界市場のポーターのファイブフォース分析

5.7.市場ダイナミクス

5.7.1.ドライバー

5.7.2.阻害要因

5.7.3.機会分析

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:種子タイプ別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの種子タイプ別過去市場規模(US$ '000)分析

6.3.種子タイプ別の現在および将来市場規模(US$ '000')の分析と予測、2023~2033年

6.3.1.トマト

6.3.2.ピーマン

6.3.3.キュウリ

6.3.4.レタス

6.3.5.ほうれん草

6.3.6.イチゴ

6.4.種子タイプ別市場魅力度分析

7.栽培方法別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主要調査結果

7.2.栽培方法別の過去市場規模(US$ '000)分析、2018~2022年

7.3.栽培方法別の現在と将来の市場規模(US$ '000')の分析と予測、2023~2033年

7.3.1.露地栽培(OF)

7.3.2.管理環境農業(CEA)

7.4.栽培方法別市場魅力度分析

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、品種別

8.1.はじめに / 主な調査結果

8.2.2018年から2022年までの過去の市場規模(品種別US$ '000')分析

8.3.現在および将来の市場規模(US$ '000'):バリアント別分析・予測、2023~2033年

8.3.1.商品

8.3.2.プレミアム

8.4.バリアント別市場魅力度分析

9.地域別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模(US$ '000)分析

9.3.地域別の現在の市場規模(US$ '000')の分析と予測、2023~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.東アジア

9.3.5.南アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.中東・アフリカ

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

10.1.市場紹介

10.2.価格分析

10.3.市場分類別過去市場規模(US$ '000)トレンド分析、2018年~2022年

10.4.市場分類別市場規模(US$ '000)予測、2023~2033年

10.4.1.国別

10.4.1.1.アメリカ

10.4.1.2.カナダ

10.4.2.種子タイプ別

10.4.3.栽培方法別

10.4.4.品種別

10.5.市場魅力度分析

10.5.1.国別

10.5.2.種子タイプ別

10.5.3.栽培方法別

10.5.4.品種別

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

11.1.市場紹介

11.2.価格分析

11.3.市場分類別過去市場規模(US$ '000)トレンド分析、2018年~2022年

11.4.市場分類別市場規模(US$ '000)予測、2023~2033年

11.4.1.国別

11.4.1.1.ブラジル

11.4.1.2.メキシコ

11.4.1.3.その他のラテンアメリカ

11.4.2.種子タイプ別

11.4.3.栽培方法別

11.4.4.品種別

11.5.市場魅力度分析

11.5.1.国別

11.5.2.種子タイプ別

11.5.3.栽培方法別

11.5.4.品種別

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

12.1.はじめに

12.2.価格分析

12.3.市場分類別過去市場規模(US$ '000)トレンド分析、2018年~2022年

12.4.市場分類別市場規模(US$ '000)予測、2023~2033年

12.4.1.国別

12.4.1.1.ドイツ

12.4.1.2.イタリア

12.4.1.3.フランス

12.4.1.4.イギリス

12.4.1.5.スペイン

12.4.1.6.その他のヨーロッパ

12.4.2.種子タイプ別

12.4.3.栽培方法別

12.4.4.品種別

12.5.市場魅力度分析

12.5.1.国別

12.5.2.種子タイプ別

12.5.3.栽培方法別

12.5.4.品種別

13.南アジア市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

13.1.市場紹介

13.2.価格分析

13.3.市場分類別過去市場規模(US$ '000)トレンド分析、2018年~2022年

13.4.市場分類別市場規模(US$ '000)予測、2023~2033年

13.4.1.国別

13.4.1.1.インド

13.4.1.2.タイ

13.4.1.3.インドネシア

13.4.1.4.マレーシア

13.4.1.5.その他の南アジア

13.4.2.種子タイプ別

13.4.3.栽培方法別

13.4.4.品種別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.国別

13.5.2.種子タイプ別

13.5.3.栽培方法別

13.5.4.品種別

14.東アジア市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

14.1.市場紹介

14.2.価格分析

14.3.市場分類別過去市場規模(US$ '000)トレンド分析、2018年~2022年

14.4.市場分類別市場規模(US$ '000)予測、2023~2033年

14.4.1.国別

14.4.1.1.中国

14.4.1.2.日本

14.4.1.3.韓国

14.4.2.種子タイプ別

14.4.3.栽培方法別

14.4.4.品種別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.種子タイプ別

14.5.3.栽培方法別

14.5.4.品種別

15.オセアニア市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

15.1.市場紹介

15.2.価格分析

15.3.市場分類別過去市場規模(US$ '000)トレンド分析、2018年~2022年

15.4.市場分類別市場規模(US$ '000)予測、2023~2033年

15.4.1.国別

15.4.1.1.オーストラリア

15.4.1.2.ニュージーランド

15.4.2.種子タイプ別

15.4.3.栽培方法別

15.4.4.品種別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.種子タイプ別

15.5.3.栽培方法別

15.5.4.品種別

16.中東・アフリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

16.1.はじめに

16.2.価格分析

16.3.市場分類別過去市場規模(US$ '000)トレンド分析、2018年~2022年

16.4.市場分類別市場規模(US$ '000)予測、2023~2033年

16.4.1.国別

16.4.1.1.GCC諸国

16.4.1.2.アフリカ北部

16.4.1.3.南アフリカ

16.4.1.4.その他の中東・アフリカ

16.4.2.種子タイプ別

16.4.3.栽培方法別

16.4.4.品種別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.種子タイプ別

16.5.3.栽培方法別

16.5.4.品種別

17.市場構造分析

17.1.企業階層別市場分析(カスタム選定シーズ)

17.2.市場集中度

17.3.上位企業の市場シェア分析

17.4.市場プレゼンス分析

17.4.1.プレーヤーの地域別分布

17.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

17.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

18.競合分析

18.1.競合ダッシュボード

18.2.競合による価格分析

18.3.競合ベンチマーキング

18.4.競合のディープダイブ

18.4.1.米国アグリシード

18.4.1.1.概要

18.4.1.2.製品ポートフォリオ

18.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.1.4.販売フットプリント

18.4.1.5.戦略の概要

18.4.1.5.1.マーケティング戦略

18.4.1.5.2.製品戦略

18.4.1.5.3.チャネル戦略

18.4.2.エメラルド・シード社

18.4.2.1.概要

18.4.2.2.製品ポートフォリオ

18.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.2.4.セールスフットプリント

18.4.2.5.戦略の概要

18.4.2.5.1.マーケティング戦略

18.4.2.5.2.製品戦略

18.4.2.5.3.チャネル戦略

18.4.3.Hazera Seeds USA Inc.

18.4.3.1.概要

18.4.3.2.製品ポートフォリオ

18.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.3.4.セールスフットプリント

18.4.3.5.戦略の概要

18.4.3.5.1.マーケティング戦略

18.4.3.5.2.製品戦略

18.4.3.5.3.チャネル戦略

18.4.4.イーストウエストシード

18.4.4.1.概要

18.4.4.2.製品ポートフォリオ

18.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.4.4.セールスフットプリント

18.4.4.5.戦略の概要

18.4.4.5.1.マーケティング戦略

18.4.4.5.2.製品戦略

18.4.4.5.3.チャネル戦略

18.4.5.アンタリス・シード社

18.4.5.1.概要

18.4.5.2.製品ポートフォリオ

18.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.5.4.セールスフットプリント

18.4.5.5.戦略の概要

18.4.5.5.1.マーケティング戦略

18.4.5.5.2.製品戦略

18.4.5.5.3.チャネル戦略

18.4.6.亳州白鳥天然物産有限公司

18.4.6.1.概要

18.4.6.2.製品ポートフォリオ

18.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.6.4.セールスフットプリント

18.4.6.5.戦略の概要

18.4.6.5.1.マーケティング戦略

18.4.6.5.2.製品戦略

18.4.6.5.3.チャネル戦略

18.4.7.上海タッチヘルシー・バイオテクノロジー有限公司

18.4.7.1.概要

18.4.7.2.製品ポートフォリオ

18.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.7.4.販売フットプリント

18.4.7.5.戦略の概要

18.4.7.5.1.マーケティング戦略

18.4.7.5.2.製品戦略

18.4.7.5.3.チャネル戦略

18.4.8.河北双星種苗股份有限公司

18.4.8.1.概要

18.4.8.2.製品ポートフォリオ

18.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.8.4.販売フットプリント

18.4.8.5.戦略の概要

18.4.8.5.1.マーケティング戦略

18.4.8.5.2.製品戦略

18.4.8.5.3.チャネル戦略

18.4.9.北京万天種子有限公司

18.4.9.1.概要

18.4.9.2.製品ポートフォリオ

18.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.9.4.セールスフットプリント

18.4.9.5.戦略の概要

18.4.9.5.1.マーケティング戦略

18.4.9.5.2.製品戦略

18.4.9.5.3.チャネル戦略

18.4.10.バイエルグループ

18.4.10.1.概要

18.4.10.2.製品ポートフォリオ

18.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.10.4.販売フットプリント

18.4.10.5.戦略の概要

18.4.10.5.1.マーケティング戦略

18.4.10.5.2.製品戦略

18.4.10.5.3.チャネル戦略

18.4.11.クローバーの種

18.4.11.1.概要

18.4.11.2.製品ポートフォリオ

18.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.11.4.販売フットプリント

18.4.11.5.戦略の概要

18.4.11.5.1.マーケティング戦略

18.4.11.5.2.製品戦略

18.4.11.5.3.チャネル戦略

18.4.12.アレオファーム

18.4.12.1.概要

18.4.12.2.製品ポートフォリオ

18.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.12.4.販売フットプリント

18.4.12.5.戦略の概要

18.4.12.5.1.マーケティング戦略

18.4.12.5.2.製品戦略

18.4.12.5.3.チャネル戦略

18.4.13.ドゥルガ・シード・ファームズ

18.4.13.1.概要

18.4.13.2.製品ポートフォリオ

18.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.13.4.販売フットプリント

18.4.13.5.戦略の概要

18.4.13.5.1.マーケティング戦略

18.4.13.5.2.製品戦略

18.4.13.5.3.チャネル戦略

18.4.14.ジェネシス・シード社

18.4.14.1.概要

18.4.14.2.製品ポートフォリオ

18.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.14.4.販売フットプリント

18.4.14.5.戦略の概要

18.4.14.5.1.マーケティング戦略

18.4.14.5.2.製品戦略

18.4.14.5.3.チャネル戦略

18.4.15.ニリットシード

18.4.15.1.概要

18.4.15.2.製品ポートフォリオ

18.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.15.4.販売フットプリント

18.4.15.5.戦略の概要

18.4.15.5.1.マーケティング戦略

18.4.15.5.2.製品戦略

18.4.15.5.3.チャネル戦略

18.4.16.サンディア・シード・カンパニー

18.4.16.1.概要

18.4.16.2.製品ポートフォリオ

18.4.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.16.4.販売フットプリント

18.4.16.5.戦略の概要

18.4.16.5.1.マーケティング戦略

18.4.16.5.2.製品戦略

18.4.16.5.3.チャネル戦略

18.4.17.タイラーファーム

18.4.17.1.概要

18.4.17.2.製品ポートフォリオ

18.4.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.17.4.販売フットプリント

18.4.17.5.戦略の概要

18.4.17.5.1.マーケティング戦略

18.4.17.5.2.製品戦略

18.4.17.5.3.チャネル戦略

18.4.18.アンセメ社

18.4.18.1.概要

18.4.18.2.製品ポートフォリオ

18.4.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.18.4.販売フットプリント

18.4.18.5.戦略の概要

18.4.18.5.1.マーケティング戦略

18.4.18.5.2.製品戦略

18.4.18.5.3.チャネル戦略

18.4.19.トキタ種苗株式会社

18.4.19.1.概要

18.4.19.2.製品ポートフォリオ

18.4.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.19.4.販売フットプリント

18.4.19.5.戦略の概要

18.4.19.5.1.マーケティング戦略

18.4.19.5.2.製品戦略

18.4.19.5.3.チャネル戦略

18.4.20.アジアシード

18.4.20.1.概要

18.4.20.2.製品ポートフォリオ

18.4.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.20.4.販売フットプリント

18.4.20.5.戦略の概要

18.4.20.5.1.マーケティング戦略

18.4.20.5.2.製品戦略

18.4.20.5.3.チャネル戦略

18.4.21.その他(要望に応じて)

18.4.21.1.概要

18.4.21.2.製品ポートフォリオ

18.4.21.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/バリエーション)

18.4.21.4.販売フットプリント

18.4.21.5.戦略の概要

18.4.21.5.1.マーケティング戦略

18.4.21.5.2.製品戦略

18.4.21.5.3.チャネル戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Custom Selected Seed Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Custom Selected Seed offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Seed Type:

• Tomatoes
• Peppers
• Cucumbers
• Lettuce
• Spinach
• Strawberries

By Cultivation Method:

• Open Field (OF)
• Controlled Environment Agriculture (CEA)

By Variant:

• Commodity
• Premium

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Custom Selected Seed Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Custom Selected Seed Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Custom Selected Seed Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Seed Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Custom Selected Seed Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 2,067,345.1 thousands) and volume (6.9%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Custom Selected Seed Market - Pricing Analysis

Based on By Seed Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Custom Selected Seed Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Seed Type

Based on By Seed Type, Custom Selected Seed Market is segmented into Tomatoes, Peppers, Cucumbers, Lettuce, Spinach, Strawberries. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Seed Type.

Chapter 06 - Global Custom Selected Seed Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Cultivation Method

Based on By Cultivation Method, Custom Selected Seed Market is segmented into Open Field (OF), Controlled Environment Agriculture (CEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Cultivation Method. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Cultivation Method.

Chapter 07 - Global Custom Selected Seed Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Variant

Based on By Variant, Custom Selected Seed Market is segmented into Commodity, Premium. This section also offers market attractiveness analysis based on By Variant. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Variant.

Chapter 08 - Custom Selected Seed Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Custom Selected Seed Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Custom Selected Seed Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Custom Selected Seed Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Custom Selected Seed Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Custom Selected Seed Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Custom Selected Seed Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Custom Selected Seed Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Custom Selected Seed Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Custom Selected Seed Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Custom Selected Seed Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Custom Selected Seed Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Custom Selected Seed Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Custom Selected Seed Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Custom Selected Seed Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Seed Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are USA Agriseeds, Emerald Seed Company, Hazera Seeds USA Inc., East West Seed Co., Antaris Seeds S.L., Bozhou Swanf Natural Product Co., Ltd., Shanghai Touchhealthy Biotechnology Co., Ltd., Hebei Shuangxing Seeds Co., Ltd., Beijing Mantian Seeds Co., Ltd., Bayer Group, Clover Seeds, AreoFarms, Durga Seed Farms, Genesis Seeds Ltd., Nirit Seeds Ltd., Sandia Seed Company, Tyler Farms, Anseme Srl, Tokita Seeds Co., Ltd., Asia Seed Co., Ltd, Others.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Custom Selected Seed Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Custom Selected Seed Market

1.1. Global Market Overview

1.2. Summary of Key Statistics

1.3. Summary of Key Findings

1.4. Product Evolution Analysis

1.5. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage/Taxonomy

2.2. Market Definition/Scope/Limitations

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Future Prospects of Custom Selected Seeds Industry

3.2.1. Factors Fuelling Growth

3.2.2. Influx of Brands

3.2.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies

4. Global Market Demand (in Value in US$ Thousands) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Value (US$ ‘000) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Value (US$ ‘000) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Market Background

5.1. Global Seed industry Outlook

5.2. Macro-Economic Factors

5.2.1. GDP Growth Outlook

5.2.2. Consumer Spending Outlook

5.2.3. Income Group Population Overview

5.2.4. Per Capita Disposable Income

5.3. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.3.1. Top Companies Historical Growth

5.3.2. Others

5.4. PESTLE Analysis of Global Market

5.5. Investment Feasibility Matrix of Market

5.6. Porter’s Five Forces Analysis of Global Market

5.7. Market Dynamics

5.7.1. Drivers

5.7.2. Restraints

5.7.3. Opportunity Analysis

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Seed Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size (US$ ‘000) Analysis by Seed Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size (US$ ‘000) Analysis and Forecast by Seed Type, 2023 to 2033

6.3.1. Tomatoes

6.3.2. Peppers

6.3.3. Cucumbers

6.3.4. Lettuce

6.3.5. Spinach

6.3.6. Strawberries

6.4. Market Attractiveness Analysis by Seed Type

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Cultivation Method

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size (US$ ‘000) Analysis by Cultivation Method, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size (US$ ‘000) Analysis and Forecast by Cultivation Method, 2023 to 2033

7.3.1. Open Field (OF)

7.3.2. Controlled Environment Agriculture (CEA)

7.4. Market Attractiveness Analysis by Cultivation Method

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Variant

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ ‘000) Analysis by Variant, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ ‘000) Analysis and Forecast by Variant, 2023 to 2033

8.3.1. Commodity

8.3.2. Premium

8.4. Market Attractiveness Analysis by Variant

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size (US$ ‘000) Analysis by Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size (US$ ‘000) Analysis and Forecast by Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. East Asia

9.3.5. South Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. Middle East and Africa

9.4. Market Attractiveness Analysis by Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

10.1. Introduction

10.2. Pricing Analysis

10.3. Historical Market Size (US$ ‘000) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.4. Market Size (US$ ‘000) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.4.1. By Country

10.4.1.1. USA

10.4.1.2. Canada

10.4.2. By Seed Type

10.4.3. By Cultivation Method

10.4.4. By Variant

10.5. Market Attractiveness Analysis

10.5.1. By Country

10.5.2. By Seed Type

10.5.3. By Cultivation Method

10.5.4. By Variant

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

11.1. Introduction

11.2. Pricing Analysis

11.3. Historical Market Size (US$ ‘000) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.4. Market Size (US$ ‘000) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.4.1. By Country

11.4.1.1. Brazil

11.4.1.2. Mexico

11.4.1.3. Rest of Latin America

11.4.2. By Seed Type

11.4.3. By Cultivation Method

11.4.4. By Variant

11.5. Market Attractiveness Analysis

11.5.1. By Country

11.5.2. By Seed Type

11.5.3. By Cultivation Method

11.5.4. By Variant

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Pricing Analysis

12.3. Historical Market Size (US$ ‘000) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.4. Market Size (US$ ‘000) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.4.1. By Country

12.4.1.1. Germany

12.4.1.2. Italy

12.4.1.3. France

12.4.1.4. United Kingdom

12.4.1.5. Spain

12.4.1.6. Rest of Europe

12.4.2. By Seed Type

12.4.3. By Cultivation Method

12.4.4. By Variant

12.5. Market Attractiveness Analysis

12.5.1. By Country

12.5.2. By Seed Type

12.5.3. By Cultivation Method

12.5.4. By Variant

13. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Size (US$ ‘000) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.4. Market Size (US$ ‘000) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.4.1. By Country

13.4.1.1. India

13.4.1.2. Thailand

13.4.1.3. Indonesia

13.4.1.4. Malaysia

13.4.1.5. Rest of South Asia

13.4.2. By Seed Type

13.4.3. By Cultivation Method

13.4.4. By Variant

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Country

13.5.2. By Seed Type

13.5.3. By Cultivation Method

13.5.4. By Variant

14. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ ‘000) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.4. Market Size (US$ ‘000) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.4.1. By Country

14.4.1.1. China

14.4.1.2. Japan

14.4.1.3. South Korea

14.4.2. By Seed Type

14.4.3. By Cultivation Method

14.4.4. By Variant

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Seed Type

14.5.3. By Cultivation Method

14.5.4. By Variant

15. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ ‘000) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.4. Market Size (US$ ‘000) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.4.1. By Country

15.4.1.1. Australia

15.4.1.2. New Zealand

15.4.2. By Seed Type

15.4.3. By Cultivation Method

15.4.4. By Variant

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Seed Type

15.5.3. By Cultivation Method

15.5.4. By Variant

16. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ ‘000) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.4. Market Size (US$ ‘000) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.4.1. By Country

16.4.1.1. GCC Countries

16.4.1.2. Northern Africa

16.4.1.3. South Africa

16.4.1.4. Rest of Middle East and Africa

16.4.2. By Seed Type

16.4.3. By Cultivation Method

16.4.4. By Variant

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Seed Type

16.5.3. By Cultivation Method

16.5.4. By Variant

17. Market Structure Analysis

17.1. Market Analysis by Tier of Companies (Custom Selected Seeds)

17.2. Market Concentration

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.4. Market Presence Analysis

17.4.1. By Regional Footprint of Players

17.4.2. Product Footprint by Players

17.4.3. Channel Footprint by Players

18. Competition Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Pricing Analysis by Competition

18.3. Competition Benchmarking

18.4. Competition Deep Dive

18.4.1. US Agriseeds

18.4.1.1. Overview

18.4.1.2. Product Portfolio

18.4.1.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.1.4. Sales Footprint

18.4.1.5. Strategy Overview

18.4.1.5.1. Marketing Strategy

18.4.1.5.2. Product Strategy

18.4.1.5.3. Channel Strategy

18.4.2. Emerald Seed Company

18.4.2.1. Overview

18.4.2.2. Product Portfolio

18.4.2.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.2.4. Sales Footprint

18.4.2.5. Strategy Overview

18.4.2.5.1. Marketing Strategy

18.4.2.5.2. Product Strategy

18.4.2.5.3. Channel Strategy

18.4.3. Hazera Seeds USA Inc.

18.4.3.1. Overview

18.4.3.2. Product Portfolio

18.4.3.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.3.4. Sales Footprint

18.4.3.5. Strategy Overview

18.4.3.5.1. Marketing Strategy

18.4.3.5.2. Product Strategy

18.4.3.5.3. Channel Strategy

18.4.4. East West Seed Co.

18.4.4.1. Overview

18.4.4.2. Product Portfolio

18.4.4.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.4.4. Sales Footprint

18.4.4.5. Strategy Overview

18.4.4.5.1. Marketing Strategy

18.4.4.5.2. Product Strategy

18.4.4.5.3. Channel Strategy

18.4.5. Antaris Seeds S.L.

18.4.5.1. Overview

18.4.5.2. Product Portfolio

18.4.5.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.5.4. Sales Footprint

18.4.5.5. Strategy Overview

18.4.5.5.1. Marketing Strategy

18.4.5.5.2. Product Strategy

18.4.5.5.3. Channel Strategy

18.4.6. Bozhou Swanf Natural Product Co., Ltd.

18.4.6.1. Overview

18.4.6.2. Product Portfolio

18.4.6.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.6.4. Sales Footprint

18.4.6.5. Strategy Overview

18.4.6.5.1. Marketing Strategy

18.4.6.5.2. Product Strategy

18.4.6.5.3. Channel Strategy

18.4.7. Shanghai Touchhealthy Biotechnology Co., Ltd

18.4.7.1. Overview

18.4.7.2. Product Portfolio

18.4.7.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.7.4. Sales Footprint

18.4.7.5. Strategy Overview

18.4.7.5.1. Marketing Strategy

18.4.7.5.2. Product Strategy

18.4.7.5.3. Channel Strategy

18.4.8. Hebei Shuangxing Seeds Co., Ltd.

18.4.8.1. Overview

18.4.8.2. Product Portfolio

18.4.8.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.8.4. Sales Footprint

18.4.8.5. Strategy Overview

18.4.8.5.1. Marketing Strategy

18.4.8.5.2. Product Strategy

18.4.8.5.3. Channel Strategy

18.4.9. Beijing Mantian Seeds Co., Ltd

18.4.9.1. Overview

18.4.9.2. Product Portfolio

18.4.9.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.9.4. Sales Footprint

18.4.9.5. Strategy Overview

18.4.9.5.1. Marketing Strategy

18.4.9.5.2. Product Strategy

18.4.9.5.3. Channel Strategy

18.4.10. Bayer Group

18.4.10.1. Overview

18.4.10.2. Product Portfolio

18.4.10.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.10.4. Sales Footprint

18.4.10.5. Strategy Overview

18.4.10.5.1. Marketing Strategy

18.4.10.5.2. Product Strategy

18.4.10.5.3. Channel Strategy

18.4.11. Clover Seeds

18.4.11.1. Overview

18.4.11.2. Product Portfolio

18.4.11.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.11.4. Sales Footprint

18.4.11.5. Strategy Overview

18.4.11.5.1. Marketing Strategy

18.4.11.5.2. Product Strategy

18.4.11.5.3. Channel Strategy

18.4.12. AreoFarms

18.4.12.1. Overview

18.4.12.2. Product Portfolio

18.4.12.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.12.4. Sales Footprint

18.4.12.5. Strategy Overview

18.4.12.5.1. Marketing Strategy

18.4.12.5.2. Product Strategy

18.4.12.5.3. Channel Strategy

18.4.13. Durga Seed Farms

18.4.13.1. Overview

18.4.13.2. Product Portfolio

18.4.13.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.13.4. Sales Footprint

18.4.13.5. Strategy Overview

18.4.13.5.1. Marketing Strategy

18.4.13.5.2. Product Strategy

18.4.13.5.3. Channel Strategy

18.4.14. Genesis Seeds Ltd.

18.4.14.1. Overview

18.4.14.2. Product Portfolio

18.4.14.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.14.4. Sales Footprint

18.4.14.5. Strategy Overview

18.4.14.5.1. Marketing Strategy

18.4.14.5.2. Product Strategy

18.4.14.5.3. Channel Strategy

18.4.15. Nirit Seeds Ltd.

18.4.15.1. Overview

18.4.15.2. Product Portfolio

18.4.15.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.15.4. Sales Footprint

18.4.15.5. Strategy Overview

18.4.15.5.1. Marketing Strategy

18.4.15.5.2. Product Strategy

18.4.15.5.3. Channel Strategy

18.4.16. Sandia Seed Company

18.4.16.1. Overview

18.4.16.2. Product Portfolio

18.4.16.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.16.4. Sales Footprint

18.4.16.5. Strategy Overview

18.4.16.5.1. Marketing Strategy

18.4.16.5.2. Product Strategy

18.4.16.5.3. Channel Strategy

18.4.17. Tyler Farms

18.4.17.1. Overview

18.4.17.2. Product Portfolio

18.4.17.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.17.4. Sales Footprint

18.4.17.5. Strategy Overview

18.4.17.5.1. Marketing Strategy

18.4.17.5.2. Product Strategy

18.4.17.5.3. Channel Strategy

18.4.18. Anseme Srl

18.4.18.1. Overview

18.4.18.2. Product Portfolio

18.4.18.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.18.4. Sales Footprint

18.4.18.5. Strategy Overview

18.4.18.5.1. Marketing Strategy

18.4.18.5.2. Product Strategy

18.4.18.5.3. Channel Strategy

18.4.19. Tokita Seeds Co., Ltd.

18.4.19.1. Overview

18.4.19.2. Product Portfolio

18.4.19.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.19.4. Sales Footprint

18.4.19.5. Strategy Overview

18.4.19.5.1. Marketing Strategy

18.4.19.5.2. Product Strategy

18.4.19.5.3. Channel Strategy

18.4.20. Asia Seed Co., Ltd.

18.4.20.1. Overview

18.4.20.2. Product Portfolio

18.4.20.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.20.4. Sales Footprint

18.4.20.5. Strategy Overview

18.4.20.5.1. Marketing Strategy

18.4.20.5.2. Product Strategy

18.4.20.5.3. Channel Strategy

18.4.21. Others (As per request)

18.4.21.1. Overview

18.4.21.2. Product Portfolio

18.4.21.3. Profitability by Market Segment(Product/ Channel/ Variant)

18.4.21.4. Sales Footprint

18.4.21.5. Strategy Overview

18.4.21.5.1. Marketing Strategy

18.4.21.5.2. Product Strategy

18.4.21.5.3. Channel Strategy

19. Assumptions and Acronyms Used

20. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(seed)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/03 10:26

150.96 円

158.85 円

193.76 円

ページTOPに戻る