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プロフェッショナル・サービス自動化ソフトウェア市場


Professional Services Automation Software Market

プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した専門サービス自動化ソフトウェアに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業... もっと見る

 

 

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サマリー

プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した専門サービス自動化ソフトウェアに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

用途別

- コンサルティング会社
- マーケティング・コミュニケーション企業
- テクノロジー企業
- 建築・建設会社
- リサーチ会社
- 会計事務所
- その他

デプロイメント別

- クラウド
- オンプレミス

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類、制限をハイライトしており、読者がプロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場レポートの市場範囲を理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、アプリケーション別処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオに関する詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の専門サービス自動化ソフトウェア市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(107億9,700万米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(120億3,866万米ドル)および数量(11.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいている。

第04章 プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェアの世界市場:価格分析

アプリケーション別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェアの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途別

プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場は、用途別にコンサルティング会社、マーケティング・コミュニケーション会社、テクノロジー会社、建築・建設会社、調査会社、会計事務所、その他に分類されます。また、上記のアプリケーション別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェアの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:展開別

プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場は、デプロイメント別にクラウド、オンプレミスに区分されます。また、「デプロイメント別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のデプロイメント別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」市場における価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第09章 ラテンアメリカの専門サービス自動化ソフトウェア市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のプロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第10章 欧州のプロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるプロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアのプロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるプロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアのプロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるプロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東およびアフリカのプロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるプロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国のプロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022年)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022年)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のアプリケーション別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Autotask Corporation、BMC Software, Inc.、ConnectWise, Inc.、Deltek, Inc.、FinancialForce.com、Kimble Apps、Microsoft Corporation、NetSuite OpenAir, Inc.、Oracle Corporation、Planviewなどである。

第17章 前提条件と略語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定の一覧を示す。

第18章 調査方法

この章では、専門サービス自動化ソフトウェア市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|プロフェッショナルサービス自動化ソフトウェア市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.ソリューション別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までのソリューション別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.ソリューション別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.プロジェクト管理

5.3.2.請求書管理

5.3.3.リソース管理

5.3.4.タイムシートと経費管理

5.3.5.その他

5.4.ソリューション別前年比成長動向分析(2018~2022年

5.5.ソリューション別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、用途別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までのアプリケーション別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模金額(US$ Million)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.コンサルティング会社

6.3.2.テクノロジー企業

6.3.3.マーケティング・コミュニケーション企業

6.3.4.その他

6.4.用途別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:展開タイプ別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの展開タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析および予測:展開タイプ別 、2023年~2033年

7.3.1.オンプレミス

7.3.2.クラウド

7.4.デプロイメントタイプ別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

7.5.デプロイメントタイプ別絶対額機会分析(2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:企業規模別

8.1.はじめに/主な調査結果

8.2.2018年から2022年までの企業規模別市場規模推移(百万米ドル)分析

8.3.企業規模別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.大企業

8.3.2.中小企業

8.4.企業規模別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

8.5.企業規模別絶対額機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.南アジア

9.3.5.東アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.MEA

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.ソリューション別

10.2.3.アプリケーション別

10.2.4.展開タイプ別

10.2.5.企業規模別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.ソリューション別

10.3.3.アプリケーション別

10.3.4.展開タイプ別

10.3.5.企業規模別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.ソリューション別

11.2.3.アプリケーション別

11.2.4.展開タイプ別

11.2.5.企業規模別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.ソリューション別

11.3.3.アプリケーション別

11.3.4.展開タイプ別

11.3.5.企業規模別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.ソリューション別

12.2.3.アプリケーション別

12.2.4.展開タイプ別

12.2.5.企業規模別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.ソリューション別

12.3.3.アプリケーション別

12.3.4.展開タイプ別

12.3.5.企業規模別

12.4.主要項目

13.南アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.インド

13.2.1.2.マレーシア

13.2.1.3.シンガポール

13.2.1.4.タイ

13.2.1.5.その他の南アジア

13.2.2.ソリューション別

13.2.3.アプリケーション別

13.2.4.展開タイプ別

13.2.5.企業規模別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.ソリューション別

13.3.3.アプリケーション別

13.3.4.展開タイプ別

13.3.5.企業規模別

13.4.主要項目

14.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.中国

14.2.1.2.日本

14.2.1.3.韓国

14.2.2.ソリューション別

14.2.3.アプリケーション別

14.2.4.展開タイプ別

14.2.5.企業規模別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.ソリューション別

14.3.3.アプリケーション別

14.3.4.展開タイプ別

14.3.5.企業規模別

14.4.主要項目

15.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.ソリューション別

15.2.3.アプリケーション別

15.2.4.展開タイプ別

15.2.5.企業規模別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.ソリューション別

15.3.3.アプリケーション別

15.3.4.展開タイプ別

15.3.5.企業規模別

15.4.主要項目

16.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

16.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.南アフリカ

16.2.1.3.イスラエル

16.2.1.4.その他のMEA諸国

16.2.2.ソリューション別

16.2.3.アプリケーション別

16.2.4.展開タイプ別

16.2.5.企業規模別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.ソリューション別

16.3.3.アプリケーション別

16.3.4.展開タイプ別

16.3.5.企業規模別

16.4.主要項目

17.主要国市場分析

17.1.アメリカ

17.1.1.価格分析

17.1.2.市場シェア分析、2022年

17.1.2.1.ソリューション別

17.1.2.2.アプリケーション別

17.1.2.3.展開タイプ別

17.1.2.4.企業規模別

17.2.カナダ

17.2.1.価格分析

17.2.2.市場シェア分析、2022年

17.2.2.1.ソリューション別

17.2.2.2.アプリケーション別

17.2.2.3.展開タイプ別

17.2.2.4.企業規模別

17.3.ブラジル

17.3.1.価格分析

17.3.2.市場シェア分析、2022年

17.3.2.1.ソリューション別

17.3.2.2.アプリケーション別

17.3.2.3.展開タイプ別

17.3.2.4.企業規模別

17.4.メキシコ

17.4.1.価格分析

17.4.2.市場シェア分析、2022年

17.4.2.1.ソリューション別

17.4.2.2.アプリケーション別

17.4.2.3.展開タイプ別

17.4.2.4.企業規模別

17.5.ドイツ

17.5.1.価格分析

17.5.2.市場シェア分析、2022年

17.5.2.1.ソリューション別

17.5.2.2.アプリケーション別

17.5.2.3.展開タイプ別

17.5.2.4.企業規模別

17.6.イギリス

17.6.1.価格分析

17.6.2.市場シェア分析、2022年

17.6.2.1.ソリューション別

17.6.2.2.アプリケーション別

17.6.2.3.展開タイプ別

17.6.2.4.企業規模別

17.7.フランス

17.7.1.価格分析

17.7.2.市場シェア分析、2022年

17.7.2.1.ソリューション別

17.7.2.2.アプリケーション別

17.7.2.3.展開タイプ別

17.7.2.4.企業規模別

17.8.スペイン

17.8.1.価格分析

17.8.2.市場シェア分析、2022年

17.8.2.1.ソリューション別

17.8.2.2.アプリケーション別

17.8.2.3.展開タイプ別

17.8.2.4.企業規模別

17.9.イタリア

17.9.1.価格分析

17.9.2.市場シェア分析、2022年

17.9.2.1.ソリューション別

17.9.2.2.アプリケーション別

17.9.2.3.展開タイプ別

17.9.2.4.企業規模別

17.10.インド

17.10.1.価格分析

17.10.2.市場シェア分析、2022年

17.10.2.1.ソリューション別

17.10.2.2.アプリケーション別

17.10.2.3.展開タイプ別

17.10.2.4.企業規模別

17.11.マレーシア

17.11.1.価格分析

17.11.2.市場シェア分析、2022年

17.11.2.1.ソリューション別

17.11.2.2.アプリケーション別

17.11.2.3.展開タイプ別

17.11.2.4.企業規模別

17.12.シンガポール

17.12.1.価格分析

17.12.2.市場シェア分析、2022年

17.12.2.1.ソリューション別

17.12.2.2.アプリケーション別

17.12.2.3.展開タイプ別

17.12.2.4.企業規模別

17.13.タイ

17.13.1.価格分析

17.13.2.市場シェア分析、2022年

17.13.2.1.ソリューション別

17.13.2.2.アプリケーション別

17.13.2.3.展開タイプ別

17.13.2.4.企業規模別

17.14.中国

17.14.1.価格分析

17.14.2.市場シェア分析、2022年

17.14.2.1.ソリューション別

17.14.2.2.アプリケーション別

17.14.2.3.展開タイプ別

17.14.2.4.企業規模別

17.15.日本

17.15.1.価格分析

17.15.2.市場シェア分析、2022年

17.15.2.1.ソリューション別

17.15.2.2.アプリケーション別

17.15.2.3.展開タイプ別

17.15.2.4.企業規模別

17.16.韓国

17.16.1.価格分析

17.16.2.市場シェア分析、2022年

17.16.2.1.ソリューション別

17.16.2.2.アプリケーション別

17.16.2.3.展開タイプ別

17.16.2.4.企業規模別

17.17.オーストラリア

17.17.1.価格分析

17.17.2.市場シェア分析、2022年

17.17.2.1.ソリューション別

17.17.2.2.アプリケーション別

17.17.2.3.展開タイプ別

17.17.2.4.企業規模別

17.18.ニュージーランド

17.18.1.価格分析

17.18.2.市場シェア分析、2022年

17.18.2.1.ソリューション別

17.18.2.2.アプリケーション別

17.18.2.3.展開タイプ別

17.18.2.4.企業規模別

17.19.GCC諸国

17.19.1.価格分析

17.19.2.市場シェア分析、2022年

17.19.2.1.ソリューション別

17.19.2.2.アプリケーション別

17.19.2.3.展開タイプ別

17.19.2.4.企業規模別

17.20.南アフリカ

17.20.1.価格分析

17.20.2.市場シェア分析、2022年

17.20.2.1.ソリューション別

17.20.2.2.アプリケーション別

17.20.2.3.展開タイプ別

17.20.2.4.企業規模別

17.21.イスラエル

17.21.1.価格分析

17.21.2.市場シェア分析、2022年

17.21.2.1.ソリューション別

17.21.2.2.アプリケーション別

17.21.2.3.展開タイプ別

17.21.2.4.企業規模別

18.市場構造分析

18.1.競争ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

18.3.1.地域別

18.3.2.ソリューション別

18.3.3.アプリケーション別

18.3.4.展開タイプ別

18.3.5.企業規模別

19.競合分析

19.1.競合の深堀り

19.1.1.オートタスク株式会社

19.1.1.1.概要

19.1.1.2.製品ポートフォリオ

19.1.1.3.市場セグメント別の収益性

19.1.1.4.販売拠点

19.1.1.5.戦略の概要

19.1.1.5.1.マーケティング戦略

19.1.2.BMCソフトウェア

19.1.2.1.概要

19.1.2.2.製品ポートフォリオ

19.1.2.3.市場セグメント別の収益性

19.1.2.4.販売拠点

19.1.2.5.戦略の概要

19.1.2.5.1.マーケティング戦略

19.1.3.コネクトワイズ社

19.1.3.1.概要

19.1.3.2.製品ポートフォリオ

19.1.3.3.市場セグメント別の収益性

19.1.3.4.販売拠点

19.1.3.5.戦略の概要

19.1.3.5.1.マーケティング戦略

19.1.4.デルテック

19.1.4.1.概要

19.1.4.2.製品ポートフォリオ

19.1.4.3.市場セグメント別の収益性

19.1.4.4.販売拠点

19.1.4.5.戦略の概要

19.1.4.5.1.マーケティング戦略

19.1.5.ファイナンシャルフォース・ドットコム

19.1.5.1.概要

19.1.5.2.製品ポートフォリオ

19.1.5.3.市場セグメント別収益性

19.1.5.4.販売拠点

19.1.5.5.戦略の概要

19.1.5.5.1.マーケティング戦略

19.1.6.キンブルアプリ

19.1.6.1.概要

19.1.6.2.製品ポートフォリオ

19.1.6.3.市場セグメント別収益性

19.1.6.4.販売拠点

19.1.6.5.戦略の概要

19.1.6.5.1.マーケティング戦略

19.1.7.マイクロソフト株式会社

19.1.7.1.概要

19.1.7.2.製品ポートフォリオ

19.1.7.3.市場セグメント別収益性

19.1.7.4.販売拠点

19.1.7.5.戦略の概要

19.1.7.5.1.マーケティング戦略

19.1.8.NetSuite OpenAir, Inc.

19.1.8.1.概要

19.1.8.2.製品ポートフォリオ

19.1.8.3.市場セグメント別収益性

19.1.8.4.販売拠点

19.1.8.5.戦略の概要

19.1.8.5.1.マーケティング戦略

19.1.9.オラクル

19.1.9.1.概要

19.1.9.2.製品ポートフォリオ

19.1.9.3.市場セグメント別収益性

19.1.9.4.販売拠点

19.1.9.5.戦略の概要

19.1.9.5.1.マーケティング戦略

19.1.10.プランビュー

19.1.10.1.概要

19.1.10.2.製品ポートフォリオ

19.1.10.3.市場セグメント別の収益性

19.1.10.4.販売拠点

19.1.10.5.戦略の概要

19.1.10.5.1.マーケティング戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

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Summary

Professional Services Automation Software Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Professional Services Automation Software offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Application:

• Consulting Firms
• Marketing and Communication Firms
• Technology Companies
• Architecture, and Construction Firms
• Research Firms
• Accounting Firms
• Others

By Deployment:

• Cloud
• On-premise

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Professional Services Automation Software Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Professional Services Automation Software Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Professional Services Automation Software Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Application processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Professional Services Automation Software Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 10,797 million) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 12,038.66 million) and volume (11.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Professional Services Automation Software Market - Pricing Analysis

Based on By Application, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Professional Services Automation Software Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Professional Services Automation Software Market is segmented into Consulting Firms, Marketing and Communication Firms, Technology Companies, Architecture, and Construction Firms, Research Firms, Accounting Firms, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 06 - Global Professional Services Automation Software Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Deployment

Based on By Deployment, Professional Services Automation Software Market is segmented into Cloud, On-premise. This section also offers market attractiveness analysis based on By Deployment. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Deployment.

Chapter 07 - Professional Services Automation Software Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Professional Services Automation Software Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Professional Services Automation Software Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Professional Services Automation Software Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Professional Services Automation Software Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Professional Services Automation Software Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Professional Services Automation Software Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Professional Services Automation Software Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Professional Services Automation Software Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Professional Services Automation Software Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Professional Services Automation Software Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Professional Services Automation Software Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Professional Services Automation Software Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Professional Services Automation Software Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Professional Services Automation Software Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Application portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Autotask Corporation, BMC Software, Inc., ConnectWise, Inc., Deltek, Inc., FinancialForce.com, Kimble Apps, Microsoft Corporation, NetSuite OpenAir, Inc., Oracle Corporation, Planview.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Professional Services Automation Software Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Professional Services Automation Software Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Solutions

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Solutions, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Solutions, 2023 to 2033

5.3.1. Project Management

5.3.2. Billing & Invoice Management

5.3.3. Resource Management

5.3.4. Timesheet & Expense Management

5.3.5. Others

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Solutions, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Solutions, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Application, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

6.3.1. Consulting Firms

6.3.2. Technology Companies

6.3.3. Marketing and Communication Firms

6.3.4. Others

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Deployment Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Deployment Type , 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Deployment Type , 2023 to 2033

7.3.1. On-premise

7.3.2. Cloud

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Deployment Type , 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Deployment Type , 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Enterprise Size

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Enterprise Size, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Enterprise Size, 2023 to 2033

8.3.1. Large Enterprises

8.3.2. Small and Medium-Sized Enterprises

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Enterprise Size, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Enterprise Size, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. South Asia

9.3.5. East Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. MEA

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Solutions

10.2.3. By Application

10.2.4. By Deployment Type

10.2.5. By Enterprise Size

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Solutions

10.3.3. By Application

10.3.4. By Deployment Type

10.3.5. By Enterprise Size

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Solutions

11.2.3. By Application

11.2.4. By Deployment Type

11.2.5. By Enterprise Size

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Solutions

11.3.3. By Application

11.3.4. By Deployment Type

11.3.5. By Enterprise Size

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. United Kingdom

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Solutions

12.2.3. By Application

12.2.4. By Deployment Type

12.2.5. By Enterprise Size

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Solutions

12.3.3. By Application

12.3.4. By Deployment Type

12.3.5. By Enterprise Size

12.4. Key Takeaways

13. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. India

13.2.1.2. Malaysia

13.2.1.3. Singapore

13.2.1.4. Thailand

13.2.1.5. Rest of South Asia

13.2.2. By Solutions

13.2.3. By Application

13.2.4. By Deployment Type

13.2.5. By Enterprise Size

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Solutions

13.3.3. By Application

13.3.4. By Deployment Type

13.3.5. By Enterprise Size

13.4. Key Takeaways

14. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. China

14.2.1.2. Japan

14.2.1.3. South Korea

14.2.2. By Solutions

14.2.3. By Application

14.2.4. By Deployment Type

14.2.5. By Enterprise Size

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Solutions

14.3.3. By Application

14.3.4. By Deployment Type

14.3.5. By Enterprise Size

14.4. Key Takeaways

15. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Solutions

15.2.3. By Application

15.2.4. By Deployment Type

15.2.5. By Enterprise Size

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Solutions

15.3.3. By Application

15.3.4. By Deployment Type

15.3.5. By Enterprise Size

15.4. Key Takeaways

16. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. South Africa

16.2.1.3. Israel

16.2.1.4. Rest of MEA

16.2.2. By Solutions

16.2.3. By Application

16.2.4. By Deployment Type

16.2.5. By Enterprise Size

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Solutions

16.3.3. By Application

16.3.4. By Deployment Type

16.3.5. By Enterprise Size

16.4. Key Takeaways

17. Key Countries Market Analysis

17.1. USA

17.1.1. Pricing Analysis

17.1.2. Market Share Analysis, 2022

17.1.2.1. By Solutions

17.1.2.2. By Application

17.1.2.3. By Deployment Type

17.1.2.4. By Enterprise Size

17.2. Canada

17.2.1. Pricing Analysis

17.2.2. Market Share Analysis, 2022

17.2.2.1. By Solutions

17.2.2.2. By Application

17.2.2.3. By Deployment Type

17.2.2.4. By Enterprise Size

17.3. Brazil

17.3.1. Pricing Analysis

17.3.2. Market Share Analysis, 2022

17.3.2.1. By Solutions

17.3.2.2. By Application

17.3.2.3. By Deployment Type

17.3.2.4. By Enterprise Size

17.4. Mexico

17.4.1. Pricing Analysis

17.4.2. Market Share Analysis, 2022

17.4.2.1. By Solutions

17.4.2.2. By Application

17.4.2.3. By Deployment Type

17.4.2.4. By Enterprise Size

17.5. Germany

17.5.1. Pricing Analysis

17.5.2. Market Share Analysis, 2022

17.5.2.1. By Solutions

17.5.2.2. By Application

17.5.2.3. By Deployment Type

17.5.2.4. By Enterprise Size

17.6. United Kingdom

17.6.1. Pricing Analysis

17.6.2. Market Share Analysis, 2022

17.6.2.1. By Solutions

17.6.2.2. By Application

17.6.2.3. By Deployment Type

17.6.2.4. By Enterprise Size

17.7. France

17.7.1. Pricing Analysis

17.7.2. Market Share Analysis, 2022

17.7.2.1. By Solutions

17.7.2.2. By Application

17.7.2.3. By Deployment Type

17.7.2.4. By Enterprise Size

17.8. Spain

17.8.1. Pricing Analysis

17.8.2. Market Share Analysis, 2022

17.8.2.1. By Solutions

17.8.2.2. By Application

17.8.2.3. By Deployment Type

17.8.2.4. By Enterprise Size

17.9. Italy

17.9.1. Pricing Analysis

17.9.2. Market Share Analysis, 2022

17.9.2.1. By Solutions

17.9.2.2. By Application

17.9.2.3. By Deployment Type

17.9.2.4. By Enterprise Size

17.10. India

17.10.1. Pricing Analysis

17.10.2. Market Share Analysis, 2022

17.10.2.1. By Solutions

17.10.2.2. By Application

17.10.2.3. By Deployment Type

17.10.2.4. By Enterprise Size

17.11. Malaysia

17.11.1. Pricing Analysis

17.11.2. Market Share Analysis, 2022

17.11.2.1. By Solutions

17.11.2.2. By Application

17.11.2.3. By Deployment Type

17.11.2.4. By Enterprise Size

17.12. Singapore

17.12.1. Pricing Analysis

17.12.2. Market Share Analysis, 2022

17.12.2.1. By Solutions

17.12.2.2. By Application

17.12.2.3. By Deployment Type

17.12.2.4. By Enterprise Size

17.13. Thailand

17.13.1. Pricing Analysis

17.13.2. Market Share Analysis, 2022

17.13.2.1. By Solutions

17.13.2.2. By Application

17.13.2.3. By Deployment Type

17.13.2.4. By Enterprise Size

17.14. China

17.14.1. Pricing Analysis

17.14.2. Market Share Analysis, 2022

17.14.2.1. By Solutions

17.14.2.2. By Application

17.14.2.3. By Deployment Type

17.14.2.4. By Enterprise Size

17.15. Japan

17.15.1. Pricing Analysis

17.15.2. Market Share Analysis, 2022

17.15.2.1. By Solutions

17.15.2.2. By Application

17.15.2.3. By Deployment Type

17.15.2.4. By Enterprise Size

17.16. South Korea

17.16.1. Pricing Analysis

17.16.2. Market Share Analysis, 2022

17.16.2.1. By Solutions

17.16.2.2. By Application

17.16.2.3. By Deployment Type

17.16.2.4. By Enterprise Size

17.17. Australia

17.17.1. Pricing Analysis

17.17.2. Market Share Analysis, 2022

17.17.2.1. By Solutions

17.17.2.2. By Application

17.17.2.3. By Deployment Type

17.17.2.4. By Enterprise Size

17.18. New Zealand

17.18.1. Pricing Analysis

17.18.2. Market Share Analysis, 2022

17.18.2.1. By Solutions

17.18.2.2. By Application

17.18.2.3. By Deployment Type

17.18.2.4. By Enterprise Size

17.19. GCC Countries

17.19.1. Pricing Analysis

17.19.2. Market Share Analysis, 2022

17.19.2.1. By Solutions

17.19.2.2. By Application

17.19.2.3. By Deployment Type

17.19.2.4. By Enterprise Size

17.20. South Africa

17.20.1. Pricing Analysis

17.20.2. Market Share Analysis, 2022

17.20.2.1. By Solutions

17.20.2.2. By Application

17.20.2.3. By Deployment Type

17.20.2.4. By Enterprise Size

17.21. Israel

17.21.1. Pricing Analysis

17.21.2. Market Share Analysis, 2022

17.21.2.1. By Solutions

17.21.2.2. By Application

17.21.2.3. By Deployment Type

17.21.2.4. By Enterprise Size

18. Market Structure Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.3.1. By Regional

18.3.2. By Solutions

18.3.3. By Application

18.3.4. By Deployment Type

18.3.5. By Enterprise Size

19. Competition Analysis

19.1. Competition Deep Dive

19.1.1. Autotask Corporation

19.1.1.1. Overview

19.1.1.2. Product Portfolio

19.1.1.3. Profitability by Market Segments

19.1.1.4. Sales Footprint

19.1.1.5. Strategy Overview

19.1.1.5.1. Marketing Strategy

19.1.2. BMC Software, Inc.

19.1.2.1. Overview

19.1.2.2. Product Portfolio

19.1.2.3. Profitability by Market Segments

19.1.2.4. Sales Footprint

19.1.2.5. Strategy Overview

19.1.2.5.1. Marketing Strategy

19.1.3. ConnectWise, Inc.

19.1.3.1. Overview

19.1.3.2. Product Portfolio

19.1.3.3. Profitability by Market Segments

19.1.3.4. Sales Footprint

19.1.3.5. Strategy Overview

19.1.3.5.1. Marketing Strategy

19.1.4. Deltek, Inc.

19.1.4.1. Overview

19.1.4.2. Product Portfolio

19.1.4.3. Profitability by Market Segments

19.1.4.4. Sales Footprint

19.1.4.5. Strategy Overview

19.1.4.5.1. Marketing Strategy

19.1.5. FinancialForce.com

19.1.5.1. Overview

19.1.5.2. Product Portfolio

19.1.5.3. Profitability by Market Segments

19.1.5.4. Sales Footprint

19.1.5.5. Strategy Overview

19.1.5.5.1. Marketing Strategy

19.1.6. Kimble Apps

19.1.6.1. Overview

19.1.6.2. Product Portfolio

19.1.6.3. Profitability by Market Segments

19.1.6.4. Sales Footprint

19.1.6.5. Strategy Overview

19.1.6.5.1. Marketing Strategy

19.1.7. Microsoft Corporation

19.1.7.1. Overview

19.1.7.2. Product Portfolio

19.1.7.3. Profitability by Market Segments

19.1.7.4. Sales Footprint

19.1.7.5. Strategy Overview

19.1.7.5.1. Marketing Strategy

19.1.8. NetSuite OpenAir, Inc.

19.1.8.1. Overview

19.1.8.2. Product Portfolio

19.1.8.3. Profitability by Market Segments

19.1.8.4. Sales Footprint

19.1.8.5. Strategy Overview

19.1.8.5.1. Marketing Strategy

19.1.9. Oracle Corporation

19.1.9.1. Overview

19.1.9.2. Product Portfolio

19.1.9.3. Profitability by Market Segments

19.1.9.4. Sales Footprint

19.1.9.5. Strategy Overview

19.1.9.5.1. Marketing Strategy

19.1.10. Planview

19.1.10.1. Overview

19.1.10.2. Product Portfolio

19.1.10.3. Profitability by Market Segments

19.1.10.4. Sales Footprint

19.1.10.5. Strategy Overview

19.1.10.5.1. Marketing Strategy

20. Assumptions & Acronyms Used

21. Research Methodology

 

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