世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

植物性食品・飲料の原料市場


Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages

植物由来の食品・飲料向け原料市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した植物由来の食品&飲料向け成分市場に関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-20... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年7月5日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
310 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

植物由来の食品・飲料向け原料市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した植物由来の食品&飲料向け成分市場に関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

製品タイプ別

- プロバイオティクス
- ファイトケミカル
- タンパク質・アミノ酸
- 酵素
- 脂肪酸
- プレバイオティクス
- ビタミン
- 特殊炭水化物
- 繊維
- ミネラル

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、自動車レーダー検査システムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、植物由来食品・飲料用原料市場の詳細なセグメントと定義をご覧いただけます。また、この章では市場範囲、分類と制限を強調し、読者が植物由来食品&飲料向け成分市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の植物由来食品・飲料用原料市場 需要分析2017-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2022年)と現在および将来の市場価値(23億米ドル)および数量(15%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 植物由来食品・飲料用原料の世界市場:価格分析

製品タイプ別に基づく価格分析章では、地域別価格分析(米ドル/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主要因を含む。

第05章 植物由来食品・飲料用原料の世界市場:製品タイプ別分析2017-2022年および予測2023-2033年

製品タイプ別に分類すると、植物由来食品・飲料向け成分市場は、プロバイオティクス、ファイトケミカル、タンパク質・アミノ酸、酵素、脂肪酸、プレバイオティクス、ビタミン、特殊炭水化物、繊維、ミネラルに区分される。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 植物由来食品・飲料用原料市場 地域別分析2017-2022年および予測2023-2033年

地域別に植物由来食品・飲料用原材料市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。読者は、上記のすべての地域別の価値予測と前年比成長率比較も見つけることができます。

第07章 北米の植物由来食品・飲料用原料市場 2017-2022年分析と2023-2033年予測

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。読者は北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第08章 ラテンアメリカの植物由来食品・飲料用原料市場 2017-2022年分析と2023-2033年予測

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域における植物由来食品・飲料用原料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第09章 欧州の植物由来食品&飲料向け成分市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における植物由来食品・飲料用原料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第10章 東アジアの植物由来食品&飲料向け成分市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における植物由来食品・飲料用原料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 南アジアの植物性食品&飲料向け成分市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における植物由来食品・飲料用原料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 中東およびアフリカの植物由来食品&飲料用成分市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における植物由来食品・飲料用原料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 主要国の植物由来食品&飲料用成分市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において植物由来食品・飲料用原材料市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供する。

第14章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第15章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Nestle SA、Conagra Brands Inc、Danone S.A.、Beyond Meat Inc、Tofutti Brands Inc、Kerry Group、BASF SE、Ingredion、Beneo GmbH、味の素、Chr.Hansen、Sugarlogix、Sensus B.V.、A & B Ingredients、Tate & Lyle、Foodchem International Corporation、Dupont Nutrition & Biosciences、Nutra Food Ingredients、Stratum Nutritionなどである。

第16章 前提条件と略語

本章には、本レポートに含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および仮定のリストが含まれる。

第17章 調査方法

この章では、植物由来食品・飲料用原料市場に関する重要な定性的・定量的情報だけでなく、様々な結論を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|植物由来食品・飲料用原料市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界と分析、2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析、2018年~2022年

4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.2018~2022年の世界および分析、2023~2033年の予測、製品別

5.1.イントロダクション/主な調査結果

5.2.2018年から2022年までの製品別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

5.3.製品別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.プロバイオティクス

5.3.1.1.乳酸菌

5.3.1.2.ビフィズス菌

5.3.1.3.レンサ球菌

5.3.1.4.バチルス

5.3.2.タンパク質とアミノ酸

5.3.2.1.タンパク質

5.3.2.2.L-グルタミン酸

5.3.2.3.リジン

5.3.2.4.メチオニン

5.3.2.5.スレオニン

5.3.2.6.トリプトファン

5.3.3.ファイトケミカルと植物抽出物

5.3.3.1.カロテノイド

5.3.3.2.フラボノイド

5.3.3.3.植物ステロール

5.3.4.プレバイオティクス

5.3.4.1.FOS

5.3.4.2.イヌリン

5.3.4.3.GOS

5.3.4.4.MOS

5.3.5.特殊炭水化物

5.3.6.脂肪酸

5.3.6.1.オメガ3

5.3.6.2.オメガ6

5.3.6.3.オメガ7

5.3.6.4.オメガ9

5.3.7.ミネラル

5.3.7.1.亜鉛

5.3.7.2.マグネシウム

5.3.7.3.カルシウム

5.3.7.4.鉄

5.3.8.酵素

5.3.8.1.プロテアーゼ

5.3.8.2.リパーゼ

5.3.8.3.炭水化物分解酵素

5.3.8.4.ポリメラーゼとヌクレアーゼ

5.3.8.5.フィターゼ

5.3.8.6.触媒

5.3.9.繊維

5.3.9.1.水溶性

5.3.9.2.不溶性

5.3.10.食品添加物

5.3.10.1.ハイドロコロイド

5.3.10.2.乳化剤

5.3.10.3.安定剤

5.4.製品別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.製品別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.2018~2022年の世界&分析、2023~2033年の予測、用途別

6.1.イントロダクション/主な調査結果

6.2.2018年から2022年までのアプリケーション別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析

6.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析および用途別予測、2023年~2033年

6.3.1.植物性ミルク・誘導体

6.3.2.ベーカリー&菓子

6.3.3.スナック菓子

6.3.4.植物性ジュース

6.3.5.RTD紅茶・コーヒー

6.3.6.RTEおよびRTCミール

6.4.用途別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.2018~2022年の世界&分析、2023~2033年の予測、地域別

7.1.はじめに

7.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析

7.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.北米

7.3.2.ラテンアメリカ

7.3.3.ヨーロッパ

7.3.4.アジア太平洋

7.3.5.MEA

7.4.地域別市場魅力度分析

8.北米・国別2018~2022年分析、2023~2033年予測

8.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

8.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

8.2.1.国別

8.2.1.1.アメリカ

8.2.1.2.カナダ

8.2.2.製品別

8.2.3.用途別

8.3.市場魅力度分析

8.3.1.国別

8.3.2.製品別

8.3.3.用途別

8.4.主要項目

9.中南米・国別分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.ブラジル

9.2.1.2.メキシコ

9.2.1.3.その他のラテンアメリカ

9.2.2.製品別

9.2.3.用途別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.製品別

9.3.3.用途別

9.4.主要項目

10.欧州・国別分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ドイツ

10.2.1.2.イギリス

10.2.1.3.フランス

10.2.1.4.スペイン

10.2.1.5.イタリア

10.2.1.6.その他のヨーロッパ

10.2.2.製品別

10.2.3.用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.製品別

10.3.3.用途別

10.4.主要項目

11.アジア太平洋地域・国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.中国

11.2.1.2.日本

11.2.1.3.韓国

11.2.1.4.シンガポール

11.2.1.5.タイ

11.2.1.6.インドネシア

11.2.1.7.オーストラリア

11.2.1.8.ニュージーランド

11.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

11.2.2.製品別

11.2.3.用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.製品別

11.3.3.用途別

11.4.主要項目

12.MEA&国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.GCC諸国

12.2.1.2.南アフリカ

12.2.1.3.イスラエル

12.2.1.4.その他のMEA諸国

12.2.2.製品別

12.2.3.用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.製品別

12.3.3.用途別

12.4.主要項目

13.主要国と分析

13.1.米国

13.1.1.価格分析

13.1.2.市場シェア分析、2022年

13.1.2.1.製品別

13.1.2.2.用途別

13.2.カナダ

13.2.1.価格分析

13.2.2.市場シェア分析、2022年

13.2.2.1.製品別

13.2.2.2.用途別

13.3.ブラジル

13.3.1.価格分析

13.3.2.市場シェア分析、2022年

13.3.2.1.製品別

13.3.2.2.用途別

13.4.メキシコ

13.4.1.価格分析

13.4.2.市場シェア分析、2022年

13.4.2.1.製品別

13.4.2.2.用途別

13.5.ドイツ

13.5.1.価格分析

13.5.2.市場シェア分析、2022年

13.5.2.1.製品別

13.5.2.2.用途別

13.6.イギリス

13.6.1.価格分析

13.6.2.市場シェア分析、2022年

13.6.2.1.製品別

13.6.2.2.用途別

13.7.フランス

13.7.1.価格分析

13.7.2.市場シェア分析、2022年

13.7.2.1.製品別

13.7.2.2.用途別

13.8.スペイン

13.8.1.価格分析

13.8.2.市場シェア分析、2022年

13.8.2.1.製品別

13.8.2.2.用途別

13.9.イタリア

13.9.1.価格分析

13.9.2.市場シェア分析、2022年

13.9.2.1.製品別

13.9.2.2.用途別

13.10.中国

13.10.1.価格分析

13.10.2.市場シェア分析、2022年

13.10.2.1.製品別

13.10.2.2.用途別

13.11.日本

13.11.1.価格分析

13.11.2.市場シェア分析、2022年

13.11.2.1.製品別

13.11.2.2.用途別

13.12.韓国

13.12.1.価格分析

13.12.2.市場シェア分析、2022年

13.12.2.1.製品別

13.12.2.2.用途別

13.13.シンガポール

13.13.1.価格分析

13.13.2.市場シェア分析、2022年

13.13.2.1.製品別

13.13.2.2.用途別

13.14.タイ

13.14.1.価格分析

13.14.2.市場シェア分析、2022年

13.14.2.1.製品別

13.14.2.2.用途別

13.15.インドネシア

13.15.1.価格分析

13.15.2.市場シェア分析、2022年

13.15.2.1.製品別

13.15.2.2.用途別

13.16.オーストラリア

13.16.1.価格分析

13.16.2.市場シェア分析、2022年

13.16.2.1.製品別

13.16.2.2.用途別

13.17.ニュージーランド

13.17.1.価格分析

13.17.2.市場シェア分析、2022年

13.17.2.1.製品別

13.17.2.2.用途別

13.18.GCC諸国

13.18.1.価格分析

13.18.2.市場シェア分析、2022年

13.18.2.1.製品別

13.18.2.2.用途別

13.19.南アフリカ

13.19.1.価格分析

13.19.2.市場シェア分析、2022年

13.19.2.1.製品別

13.19.2.2.用途別

13.20.イスラエル

13.20.1.価格分析

13.20.2.市場シェア分析、2022年

13.20.2.1.製品別

13.20.2.2.用途別

14.市場構造分析

14.1.競争ダッシュボード

14.2.コンペティション・ベンチマーク

14.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

14.3.1.地域別

14.3.2.製品別

14.3.3.用途別

15.競争分析

15.1.競合の深堀り

15.1.1.イングレディオン社

15.1.1.1.概要

15.1.1.2.製品ポートフォリオ

15.1.1.3.市場セグメント別の収益性

15.1.1.4.販売拠点

15.1.1.5.戦略の概要

15.1.1.5.1.マーケティング戦略

15.1.1.5.2.製品戦略

15.1.1.5.3.チャネル戦略

15.1.2.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社

15.1.2.1.概要

15.1.2.2.製品ポートフォリオ

15.1.2.3.市場セグメント別の収益性

15.1.2.4.販売拠点

15.1.2.5.戦略の概要

15.1.2.5.1.マーケティング戦略

15.1.2.5.2.製品戦略

15.1.2.5.3.チャネル戦略

15.1.3.デュポン社

15.1.3.1.概要

15.1.3.2.製品ポートフォリオ

15.1.3.3.市場セグメント別の収益性

15.1.3.4.販売拠点

15.1.3.5.戦略の概要

15.1.3.5.1.マーケティング戦略

15.1.3.5.2.製品戦略

15.1.3.5.3.チャネル戦略

15.1.4.カーギル社

15.1.4.1.概要

15.1.4.2.製品ポートフォリオ

15.1.4.3.市場セグメント別収益性

15.1.4.4.販売拠点

15.1.4.5.戦略の概要

15.1.4.5.1.マーケティング戦略

15.1.4.5.2.製品戦略

15.1.4.5.3.チャネル戦略

15.1.5.ピュリス・プロテインズLLC

15.1.5.1.概要

15.1.5.2.製品ポートフォリオ

15.1.5.3.市場セグメント別収益性

15.1.5.4.販売拠点

15.1.5.5.戦略の概要

15.1.5.5.1.マーケティング戦略

15.1.5.5.2.製品戦略

15.1.5.5.3.チャネル戦略

15.1.6.BI Nutraceuticals Inc.

15.1.6.1.概要

15.1.6.2.製品ポートフォリオ

15.1.6.3.市場セグメント別収益性

15.1.6.4.販売拠点

15.1.6.5.戦略の概要

15.1.6.5.1.マーケティング戦略

15.1.6.5.2.製品戦略

15.1.6.5.3.チャネル戦略

15.1.7.オラム・インターナショナル

15.1.7.1.概要

15.1.7.2.製品ポートフォリオ

15.1.7.3.市場セグメント別収益性

15.1.7.4.販売拠点

15.1.7.5.戦略の概要

15.1.7.5.1.マーケティング戦略

15.1.7.5.2.製品戦略

15.1.7.5.3.チャネル戦略

15.1.8.サンオプタ

15.1.8.1.概要

15.1.8.2.製品ポートフォリオ

15.1.8.3.市場セグメント別収益性

15.1.8.4.販売拠点

15.1.8.5.戦略の概要

15.1.8.5.1.マーケティング戦略

15.1.8.5.2.製品戦略

15.1.8.5.3.チャネル戦略

15.1.9.ドーラーGmbH

15.1.9.1.概要

15.1.9.2.製品ポートフォリオ

15.1.9.3.市場セグメント別収益性

15.1.9.4.販売拠点

15.1.9.5.戦略の概要

15.1.9.5.1.マーケティング戦略

15.1.9.5.2.製品戦略

15.1.9.5.3.チャネル戦略

15.1.10.ザ・スクーラー・カンパニー

15.1.10.1.概要

15.1.10.2.製品ポートフォリオ

15.1.10.3.市場セグメント別の収益性

15.1.10.4.販売拠点

15.1.10.5.戦略の概要

15.1.10.5.1.マーケティング戦略

15.1.10.5.2.製品戦略

15.1.10.5.3.チャネル戦略

15.1.11.トレーダー・ジョーズ

15.1.11.1.概要

15.1.11.2.製品ポートフォリオ

15.1.11.3.市場セグメント別の収益性

15.1.11.4.販売拠点

15.1.11.5.戦略の概要

15.1.11.5.1.マーケティング戦略

15.1.11.5.2.製品戦略

15.1.11.5.3.チャネル戦略

15.1.12.マニトバ・ハーベスト・ヘンプ・フーズ

15.1.12.1.概要

15.1.12.2.製品ポートフォリオ

15.1.12.3.市場セグメント別の収益性

15.1.12.4.販売拠点

15.1.12.5.戦略の概要

15.1.12.5.1.マーケティング戦略

15.1.12.5.2.製品戦略

15.1.12.5.3.チャネル戦略

15.1.13.スウィート・アース・ナチュラル・フーズ

15.1.13.1.概要

15.1.13.2.製品ポートフォリオ

15.1.13.3.市場セグメント別収益性

15.1.13.4.販売拠点

15.1.13.5.戦略の概要

15.1.13.5.1.マーケティング戦略

15.1.13.5.2.製品戦略

15.1.13.5.3.チャネル戦略

15.1.14.ライトライフフーズ

15.1.14.1.概要

15.1.14.2.製品ポートフォリオ

15.1.14.3.市場セグメント別の収益性

15.1.14.4.販売拠点

15.1.14.5.戦略の概要

15.1.14.5.1.マーケティング戦略

15.1.14.5.2.製品戦略

15.1.14.5.3.チャネル戦略

16.前提条件と略語

17.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages: Global Industry Analysis 2017-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages offers a global industry analysis for 2017-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Probiotics
• Phytochemicals
• Protein & Amino Acids
• Enzymes
• Fatty Acids
• Prebiotics
• Vitamin
• Specialty Carbohydrates
• Fibers
• Minerals

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2022) and current and future market value (US$ 2.3 billion) and volume (15%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages is segmented into Probiotics, Phytochemicals, Protein & Amino Acids, Enzymes, Fatty Acids, Prebiotics, Vitamin, Specialty Carbohydrates, Fibers, Minerals. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 07 - North America Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 08 - Latin America Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages in the Latin America region.

Chapter 09 - Europe Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages in the regional market.

Chapter 10 - East Asia Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages in the regional market.

Chapter 11 - South Asia Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages in the regional market.

Chapter 12 - Middle East and Africa Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages in the regional market.

Chapter 13 - Key Countries Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages is expected to grow in major countries globally.

Chapter 14 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 15 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Nestle SA, Conagra Brands Inc, Danone S.A., Beyond Meat Inc, Tofutti Brands Inc, Kerry Group, BASF SE, Ingredion, Beneo GmbH, Ajinomoto, Chr. Hansen, Sugarlogix, Sensus B.V., A & B Ingredients, Tate & Lyle, Foodchem International Corporation, Dupont Nutrition & Biosciences, Nutra Food Ingredients, Stratum Nutrition.

Chapter 16 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 17 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Ingredients Market for Plant-based Food & Beverages

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global & Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global & Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Product, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Product, 2023 to 2033

5.3.1. Probiotics

5.3.1.1. Lactobacilli

5.3.1.2. Bifid bacterium

5.3.1.3. Streptococcus

5.3.1.4. Bacillus

5.3.2. Proteins & Amino Acids

5.3.2.1. Proteins

5.3.2.2. L-Glutamate

5.3.2.3. Lysine

5.3.2.4. Methionine

5.3.2.5. Threonine

5.3.2.6. Tryptophan

5.3.3. Phytochemicals & plant extracts

5.3.3.1. Carotenoids

5.3.3.2. Flavonoids

5.3.3.3. Phytosterols

5.3.4. Prebiotics

5.3.4.1. FOS

5.3.4.2. Inulin

5.3.4.3. GOS

5.3.4.4. MOS

5.3.5. Specialty carbohydrates

5.3.6. Fatty acids

5.3.6.1. Omega 3

5.3.6.2. Omega 6

5.3.6.3. Omega 7

5.3.6.4. Omega 9

5.3.7. Minerals

5.3.7.1. Zinc

5.3.7.2. Magnesium

5.3.7.3. Calcium

5.3.7.4. Iron

5.3.8. Enzymes

5.3.8.1. Proteases

5.3.8.2. Lipases

5.3.8.3. Carbohydrases

5.3.8.4. Polymerases & Nucleases

5.3.8.5. Phytases

5.3.8.6. Catalyses

5.3.9. Fibers

5.3.9.1. Soluble

5.3.9.2. Insoluble

5.3.10. Food texturants

5.3.10.1. Hydrocolloids

5.3.10.2. Emulsifiers

5.3.10.3. Stabilizers

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product, 2023 to 2033

6. Global & Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Application, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

6.3.1. Plant-based Milk & Derivatives

6.3.2. Bakery & Confectionery

6.3.3. Sweet & Savoury Snacks

6.3.4. Plant-based juices

6.3.5. RTD Tea & Coffee

6.3.6. RTE & RTC Meals

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2023 to 2033

7. Global & Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

7.1. Introduction

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Region, 2018 to 2022

7.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

7.3.1. North America

7.3.2. Latin America

7.3.3. Europe

7.3.4. Asia Pacific

7.3.5. MEA

7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America & Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

8.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

8.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

8.2.1. By Country

8.2.1.1. USA

8.2.1.2. Canada

8.2.2. By Product

8.2.3. By Application

8.3. Market Attractiveness Analysis

8.3.1. By Country

8.3.2. By Product

8.3.3. By Application

8.4. Key Takeaways

9. Latin America & Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. Brazil

9.2.1.2. Mexico

9.2.1.3. Rest of Latin America

9.2.2. By Product

9.2.3. By Application

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Product

9.3.3. By Application

9.4. Key Takeaways

10. Europe & Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Germany

10.2.1.2. United Kingdom

10.2.1.3. France

10.2.1.4. Spain

10.2.1.5. Italy

10.2.1.6. Rest of Europe

10.2.2. By Product

10.2.3. By Application

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Product

10.3.3. By Application

10.4. Key Takeaways

11. Asia Pacific & Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. China

11.2.1.2. Japan

11.2.1.3. South Korea

11.2.1.4. Singapore

11.2.1.5. Thailand

11.2.1.6. Indonesia

11.2.1.7. Australia

11.2.1.8. New Zealand

11.2.1.9. Rest of Asia Pacific

11.2.2. By Product

11.2.3. By Application

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Product

11.3.3. By Application

11.4. Key Takeaways

12. MEA & Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. GCC Countries

12.2.1.2. South Africa

12.2.1.3. Israel

12.2.1.4. Rest of MEA

12.2.2. By Product

12.2.3. By Application

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Product

12.3.3. By Application

12.4. Key Takeaways

13. Key Countries & Analysis

13.1. USA

13.1.1. Pricing Analysis

13.1.2. Market Share Analysis, 2022

13.1.2.1. By Product

13.1.2.2. By Application

13.2. Canada

13.2.1. Pricing Analysis

13.2.2. Market Share Analysis, 2022

13.2.2.1. By Product

13.2.2.2. By Application

13.3. Brazil

13.3.1. Pricing Analysis

13.3.2. Market Share Analysis, 2022

13.3.2.1. By Product

13.3.2.2. By Application

13.4. Mexico

13.4.1. Pricing Analysis

13.4.2. Market Share Analysis, 2022

13.4.2.1. By Product

13.4.2.2. By Application

13.5. Germany

13.5.1. Pricing Analysis

13.5.2. Market Share Analysis, 2022

13.5.2.1. By Product

13.5.2.2. By Application

13.6. United Kingdom

13.6.1. Pricing Analysis

13.6.2. Market Share Analysis, 2022

13.6.2.1. By Product

13.6.2.2. By Application

13.7. France

13.7.1. Pricing Analysis

13.7.2. Market Share Analysis, 2022

13.7.2.1. By Product

13.7.2.2. By Application

13.8. Spain

13.8.1. Pricing Analysis

13.8.2. Market Share Analysis, 2022

13.8.2.1. By Product

13.8.2.2. By Application

13.9. Italy

13.9.1. Pricing Analysis

13.9.2. Market Share Analysis, 2022

13.9.2.1. By Product

13.9.2.2. By Application

13.10. China

13.10.1. Pricing Analysis

13.10.2. Market Share Analysis, 2022

13.10.2.1. By Product

13.10.2.2. By Application

13.11. Japan

13.11.1. Pricing Analysis

13.11.2. Market Share Analysis, 2022

13.11.2.1. By Product

13.11.2.2. By Application

13.12. South Korea

13.12.1. Pricing Analysis

13.12.2. Market Share Analysis, 2022

13.12.2.1. By Product

13.12.2.2. By Application

13.13. Singapore

13.13.1. Pricing Analysis

13.13.2. Market Share Analysis, 2022

13.13.2.1. By Product

13.13.2.2. By Application

13.14. Thailand

13.14.1. Pricing Analysis

13.14.2. Market Share Analysis, 2022

13.14.2.1. By Product

13.14.2.2. By Application

13.15. Indonesia

13.15.1. Pricing Analysis

13.15.2. Market Share Analysis, 2022

13.15.2.1. By Product

13.15.2.2. By Application

13.16. Australia

13.16.1. Pricing Analysis

13.16.2. Market Share Analysis, 2022

13.16.2.1. By Product

13.16.2.2. By Application

13.17. New Zealand

13.17.1. Pricing Analysis

13.17.2. Market Share Analysis, 2022

13.17.2.1. By Product

13.17.2.2. By Application

13.18. GCC Countries

13.18.1. Pricing Analysis

13.18.2. Market Share Analysis, 2022

13.18.2.1. By Product

13.18.2.2. By Application

13.19. South Africa

13.19.1. Pricing Analysis

13.19.2. Market Share Analysis, 2022

13.19.2.1. By Product

13.19.2.2. By Application

13.20. Israel

13.20.1. Pricing Analysis

13.20.2. Market Share Analysis, 2022

13.20.2.1. By Product

13.20.2.2. By Application

14. Market Structure Analysis

14.1. Competition Dashboard

14.2. Competition Benchmarking

14.3. Market Share Analysis of Top Players

14.3.1. By Regional

14.3.2. By Product

14.3.3. By Application

15. Competition Analysis

15.1. Competition Deep Dive

15.1.1. Ingredion Inc.

15.1.1.1. Overview

15.1.1.2. Product Portfolio

15.1.1.3. Profitability by Market Segments

15.1.1.4. Sales Footprint

15.1.1.5. Strategy Overview

15.1.1.5.1. Marketing Strategy

15.1.1.5.2. Product Strategy

15.1.1.5.3. Channel Strategy

15.1.2. Archer-Daniels-Midland Company

15.1.2.1. Overview

15.1.2.2. Product Portfolio

15.1.2.3. Profitability by Market Segments

15.1.2.4. Sales Footprint

15.1.2.5. Strategy Overview

15.1.2.5.1. Marketing Strategy

15.1.2.5.2. Product Strategy

15.1.2.5.3. Channel Strategy

15.1.3. DuPont de Nemours, Inc.

15.1.3.1. Overview

15.1.3.2. Product Portfolio

15.1.3.3. Profitability by Market Segments

15.1.3.4. Sales Footprint

15.1.3.5. Strategy Overview

15.1.3.5.1. Marketing Strategy

15.1.3.5.2. Product Strategy

15.1.3.5.3. Channel Strategy

15.1.4. Cargill Inc.

15.1.4.1. Overview

15.1.4.2. Product Portfolio

15.1.4.3. Profitability by Market Segments

15.1.4.4. Sales Footprint

15.1.4.5. Strategy Overview

15.1.4.5.1. Marketing Strategy

15.1.4.5.2. Product Strategy

15.1.4.5.3. Channel Strategy

15.1.5. Puris Proteins LLC

15.1.5.1. Overview

15.1.5.2. Product Portfolio

15.1.5.3. Profitability by Market Segments

15.1.5.4. Sales Footprint

15.1.5.5. Strategy Overview

15.1.5.5.1. Marketing Strategy

15.1.5.5.2. Product Strategy

15.1.5.5.3. Channel Strategy

15.1.6. BI Nutraceuticals Inc.

15.1.6.1. Overview

15.1.6.2. Product Portfolio

15.1.6.3. Profitability by Market Segments

15.1.6.4. Sales Footprint

15.1.6.5. Strategy Overview

15.1.6.5.1. Marketing Strategy

15.1.6.5.2. Product Strategy

15.1.6.5.3. Channel Strategy

15.1.7. Olam International

15.1.7.1. Overview

15.1.7.2. Product Portfolio

15.1.7.3. Profitability by Market Segments

15.1.7.4. Sales Footprint

15.1.7.5. Strategy Overview

15.1.7.5.1. Marketing Strategy

15.1.7.5.2. Product Strategy

15.1.7.5.3. Channel Strategy

15.1.8. SunOpta Inc.

15.1.8.1. Overview

15.1.8.2. Product Portfolio

15.1.8.3. Profitability by Market Segments

15.1.8.4. Sales Footprint

15.1.8.5. Strategy Overview

15.1.8.5.1. Marketing Strategy

15.1.8.5.2. Product Strategy

15.1.8.5.3. Channel Strategy

15.1.9. Dohler GmbH

15.1.9.1. Overview

15.1.9.2. Product Portfolio

15.1.9.3. Profitability by Market Segments

15.1.9.4. Sales Footprint

15.1.9.5. Strategy Overview

15.1.9.5.1. Marketing Strategy

15.1.9.5.2. Product Strategy

15.1.9.5.3. Channel Strategy

15.1.10. The Scoular Company

15.1.10.1. Overview

15.1.10.2. Product Portfolio

15.1.10.3. Profitability by Market Segments

15.1.10.4. Sales Footprint

15.1.10.5. Strategy Overview

15.1.10.5.1. Marketing Strategy

15.1.10.5.2. Product Strategy

15.1.10.5.3. Channel Strategy

15.1.11. Trader Joe’s

15.1.11.1. Overview

15.1.11.2. Product Portfolio

15.1.11.3. Profitability by Market Segments

15.1.11.4. Sales Footprint

15.1.11.5. Strategy Overview

15.1.11.5.1. Marketing Strategy

15.1.11.5.2. Product Strategy

15.1.11.5.3. Channel Strategy

15.1.12. Manitoba Harvest Hemp Foods

15.1.12.1. Overview

15.1.12.2. Product Portfolio

15.1.12.3. Profitability by Market Segments

15.1.12.4. Sales Footprint

15.1.12.5. Strategy Overview

15.1.12.5.1. Marketing Strategy

15.1.12.5.2. Product Strategy

15.1.12.5.3. Channel Strategy

15.1.13. Sweet Earth Natural Foods

15.1.13.1. Overview

15.1.13.2. Product Portfolio

15.1.13.3. Profitability by Market Segments

15.1.13.4. Sales Footprint

15.1.13.5. Strategy Overview

15.1.13.5.1. Marketing Strategy

15.1.13.5.2. Product Strategy

15.1.13.5.3. Channel Strategy

15.1.14. Lightlife Foods, Inc.

15.1.14.1. Overview

15.1.14.2. Product Portfolio

15.1.14.3. Profitability by Market Segments

15.1.14.4. Sales Footprint

15.1.14.5. Strategy Overview

15.1.14.5.1. Marketing Strategy

15.1.14.5.2. Product Strategy

15.1.14.5.3. Channel Strategy

16. Assumptions & Acronyms Used

17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/18 10:26

155.35 円

164.28 円

199.02 円

ページTOPに戻る