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前頭側頭型認知症管理市場


Frontotemporal Dementia Management Market

前頭側頭型認知症管理市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した前頭側頭型認知症管理に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供... もっと見る

 

 

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サマリー

前頭側頭型認知症管理市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した前頭側頭型認知症管理に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

薬剤クラスタイプ別

- 抗うつ薬
- フルオキセチン
- フルボキサミン
- セルトラリン
- パロキセチン
- シタロプラム
- ブプロピオン
- ミルタザピン
- 抗精神病薬
- オランザピン
- クエチアピン
- ジプラシドン
- アリピプラゾール
- リスペリドン
- パリペリドン

エンドユーザー別

- 病院
- 専門クリニック
- その他

流通チャネル別

- 病院薬局
- ドラッグストア
- 小売薬局
- オンライン薬局
- その他

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

前頭側頭型認知症管理市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれます。

第01章 市場概要

読者は、本章で前頭側頭型認知症管理市場の詳細なセグメンテーションと定義を見つけることができ、車両レーダーテストシステムに関する基本的な情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、読者が前頭側頭型認知症管理市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場スコープ、分類学、および制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、薬剤クラス別処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の前頭側頭型認知症管理市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(1000万米ドル)および数量(6%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 世界の前頭側頭型認知症管理市場 - 価格分析

薬効分類別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 前頭側頭型認知症管理の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:薬物クラスタイプ別

薬物クラスタイプ別に、前頭側頭型認知症管理市場は抗うつ薬(フルオキセチン、フルボキサミン、セルトラリン、パロキセチン、シタロプラム、ブプロピオン、ミルタザピン)、抗精神病薬(オランザピン、クエチアピン、ジプラシドン、アリピプラゾール、リスペリドン、パリペリドン)に区分されます。また、上記の薬効分類別薬価予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 前頭側頭型認知症管理の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、前頭側頭型認知症管理市場は病院、専門クリニック、その他に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 前頭側頭型認知症管理の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、前頭側頭型認知症管理市場は病院薬局、ドラッグストア、小売薬局、オンライン薬局、その他に区分されます。また、流通チャネル別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 前頭側頭型認知症管理市場の地域別分析2018-2022年および予測2023-2033年

地域別に、前頭側頭型認知症管理市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米前頭側頭型認知症管理市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの前頭側頭型認知症管理市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の前頭側頭型認知症管理市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の前頭側頭型認知症管理市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における前頭側頭型認知症管理市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの前頭側頭型認知症管理市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における前頭側頭型認知症管理市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの前頭側頭型認知症管理市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における前頭側頭型認知症管理市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカの前頭側頭型認知症管理市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における前頭側頭型認知症管理市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国前頭側頭型認知症管理市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において前頭側頭型認知症管理市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の薬効分類別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場参入企業は、ファイザー、ジョンソン・エンド・ジョンソン、サノフィ、イーライリリー、グラクソ・スミスクライン、ノバルティス、マイラン、メルク、アストラゼネカ、アレルゲンなどである。

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる略語や仮定のリストを掲載する。

第19章 調査方法

この章では、前頭側頭型認知症管理市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。

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目次

1.エグゼクティブサマリー|前頭側頭型認知症管理市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測、薬物クラスタイプ別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの薬剤クラスタイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.薬物クラスタイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.抗うつ薬

5.3.1.1.フルオキセチン

5.3.1.2.フルボキサミン

5.3.1.3.セルトラリン

5.3.1.4.パロキセチン

5.3.1.5.シタロプラム

5.3.1.6.ブプロピオン

5.3.1.7.ミトラゼピン

5.3.2.抗精神病薬

5.3.2.1.オランザピン

5.3.2.2.クエチアピン

5.3.2.3.ジプラシドン

5.3.2.4.アリピプラゾール

5.3.2.5.リスペリドン

5.3.2.6.パリペリドン

5.4.薬物クラスタイプ別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

5.5.薬物クラスタイプ別絶対的事業機会分析、2023~2033年

6.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測:流通チャネル別

6.1.イントロダクション/主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)分析

6.3.流通チャネル別の現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.病院薬局

6.3.2.小売薬局

6.3.3.ドラッグストア

6.3.4.オンライン薬局

6.3.5.その他

6.4.流通チャネル別前年比成長動向分析(2018~2022年

6.5.流通チャネル別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.エンドユーザー別、2018年~2022年の世界分析と2023年~2033年の予測

7.1.イントロダクション/主な調査結果

7.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.エンドユーザー別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.病院

7.3.2.専門クリニック

7.3.3.その他

7.4.エンドユーザー別前年比成長動向分析(2018~2022年

7.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.2018年から2022年までの世界分析と2023年から2033年までの予測、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.アジア太平洋

8.3.5.中東・アフリカ(MEA)

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ合衆国

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.薬効分類別

9.2.3.流通チャネル別

9.2.4.エンドユーザー別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.薬効分類別

9.3.3.流通チャネル別

9.3.4.エンドユーザー別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカの2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.薬物クラスタイプ別

10.2.3.流通チャネル別

10.2.4.エンドユーザー別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.薬効分類別

10.3.3.流通チャネル別

10.3.4.エンドユーザー別

10.4.主要項目

11.欧州の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.薬物クラスタイプ別

11.2.3.流通チャネル別

11.2.4.エンドユーザー別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.薬効分類別

11.3.3.流通チャネル別

11.3.4.エンドユーザー別

11.4.主要項目

12.アジア太平洋地域の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.1.4.シンガポール

12.2.1.5.タイ

12.2.1.6.インドネシア

12.2.1.7.オーストラリア

12.2.1.8.ニュージーランド

12.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

12.2.2.薬物クラスタイプ別

12.2.3.流通チャネル別

12.2.4.エンドユーザー別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.薬効分類別

12.3.3.流通チャネル別

12.3.4.エンドユーザー別

12.4.主要項目

13.MEAの2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.GCC諸国

13.2.1.2.南アフリカ

13.2.1.3.イスラエル

13.2.1.4.その他のMEA諸国

13.2.2.薬物クラスタイプ別

13.2.3.流通チャネル別

13.2.4.エンドユーザー別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.薬効分類別

13.3.3.流通チャネル別

13.3.4.エンドユーザー別

13.4.主要項目

14.主要国の分析

14.1.アメリカ合衆国

14.1.1.価格分析

14.1.2.市場シェア分析、2022年

14.1.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.1.2.2.流通チャネル別

14.1.2.3.エンドユーザー別

14.2.カナダ

14.2.1.価格分析

14.2.2.市場シェア分析、2022年

14.2.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.2.2.2.流通チャネル別

14.2.2.3.エンドユーザー別

14.3.ブラジル

14.3.1.価格分析

14.3.2.市場シェア分析、2022年

14.3.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.3.2.2.流通チャネル別

14.3.2.3.エンドユーザー別

14.4.メキシコ

14.4.1.価格分析

14.4.2.市場シェア分析、2022年

14.4.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.4.2.2.流通チャネル別

14.4.2.3.エンドユーザー別

14.5.ドイツ

14.5.1.価格分析

14.5.2.市場シェア分析、2022年

14.5.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.5.2.2.流通チャネル別

14.5.2.3.エンドユーザー別

14.6.イギリス

14.6.1.価格分析

14.6.2.市場シェア分析、2022年

14.6.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.6.2.2.流通チャネル別

14.6.2.3.エンドユーザー別

14.7.フランス

14.7.1.価格分析

14.7.2.市場シェア分析、2022年

14.7.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.7.2.2.流通チャネル別

14.7.2.3.エンドユーザー別

14.8.スペイン

14.8.1.価格分析

14.8.2.市場シェア分析、2022年

14.8.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.8.2.2.流通チャネル別

14.8.2.3.エンドユーザー別

14.9.イタリア

14.9.1.価格分析

14.9.2.市場シェア分析、2022年

14.9.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.9.2.2.流通チャネル別

14.9.2.3.エンドユーザー別

14.10.中国

14.10.1.価格分析

14.10.2.市場シェア分析、2022年

14.10.2.1.薬物クラスタイプ別

14.10.2.2.流通チャネル別

14.10.2.3.エンドユーザー別

14.11.日本

14.11.1.価格分析

14.11.2.市場シェア分析、2022年

14.11.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.11.2.2.流通チャネル別

14.11.2.3.エンドユーザー別

14.12.韓国

14.12.1.価格分析

14.12.2.市場シェア分析、2022年

14.12.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.12.2.2.流通チャネル別

14.12.2.3.エンドユーザー別

14.13.シンガポール

14.13.1.価格分析

14.13.2.市場シェア分析、2022年

14.13.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.13.2.2.流通チャネル別

14.13.2.3.エンドユーザー別

14.14.タイ

14.14.1.価格分析

14.14.2.市場シェア分析、2022年

14.14.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.14.2.2.流通チャネル別

14.14.2.3.エンドユーザー別

14.15.インドネシア

14.15.1.価格分析

14.15.2.市場シェア分析、2022年

14.15.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.15.2.2.流通チャネル別

14.15.2.3.エンドユーザー別

14.16.オーストラリア

14.16.1.価格分析

14.16.2.市場シェア分析、2022年

14.16.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.16.2.2.流通チャネル別

14.16.2.3.エンドユーザー別

14.17.ニュージーランド

14.17.1.価格分析

14.17.2.市場シェア分析、2022年

14.17.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.17.2.2.流通チャネル別

14.17.2.3.エンドユーザー別

14.18.GCC諸国

14.18.1.価格分析

14.18.2.市場シェア分析、2022年

14.18.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.18.2.2.流通チャネル別

14.18.2.3.エンドユーザー別

14.19.南アフリカ

14.19.1.価格分析

14.19.2.市場シェア分析、2022年

14.19.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.19.2.2.流通チャネル別

14.19.2.3.エンドユーザー別

14.20.イスラエル

14.20.1.価格分析

14.20.2.市場シェア分析、2022年

14.20.2.1.薬剤クラスタイプ別

14.20.2.2.流通チャネル別

14.20.2.3.エンドユーザー別

15.市場構造分析

15.1.競争ダッシュボード

15.2.コンペティション・ベンチマーク

15.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

15.3.1.地域別

15.3.2.薬物クラスタイプ別

15.3.3.流通チャネル別

15.3.4.エンドユーザー別

16.競合分析

16.1.競合の深堀り

16.1.1.ファイザー

16.1.1.1.概要

16.1.1.2.製品ポートフォリオ

16.1.1.3.市場セグメント別の収益性

16.1.1.4.販売拠点

16.1.1.5.戦略の概要

16.1.1.5.1.マーケティング戦略

16.1.2.ノバルティスAG

16.1.2.1.概要

16.1.2.2.製品ポートフォリオ

16.1.2.3.市場セグメント別の収益性

16.1.2.4.販売拠点

16.1.2.5.戦略の概要

16.1.2.5.1.マーケティング戦略

16.1.3.ホフマン・ラ・ロシュ社

16.1.3.1.概要

16.1.3.2.製品ポートフォリオ

16.1.3.3.市場セグメント別の収益性

16.1.3.4.販売拠点

16.1.3.5.戦略の概要

16.1.3.5.1.マーケティング戦略

16.1.4.アストラゼネカ社

16.1.4.1.概要

16.1.4.2.製品ポートフォリオ

16.1.4.3.市場セグメント別収益性

16.1.4.4.販売拠点

16.1.4.5.戦略の概要

16.1.4.5.1.マーケティング戦略

16.1.5.サノフィS.A.

16.1.5.1.概要

16.1.5.2.製品ポートフォリオ

16.1.5.3.市場セグメント別収益性

16.1.5.4.販売拠点

16.1.5.5.戦略の概要

16.1.5.5.1.マーケティング戦略

16.1.6.メルク社

16.1.6.1.概要

16.1.6.2.製品ポートフォリオ

16.1.6.3.市場セグメント別収益性

16.1.6.4.販売拠点

16.1.6.5.戦略の概要

16.1.6.5.1.マーケティング戦略

16.1.7.タウラックス製薬

16.1.7.1.概要

16.1.7.2.製品ポートフォリオ

16.1.7.3.市場セグメント別収益性

16.1.7.4.販売拠点

16.1.7.5.戦略の概要

16.1.7.5.1.マーケティング戦略

16.1.8.アレクトールファーマ

16.1.8.1.概要

16.1.8.2.製品ポートフォリオ

16.1.8.3.市場セグメント別収益性

16.1.8.4.販売拠点

16.1.8.5.戦略の概要

16.1.8.5.1.マーケティング戦略

16.1.9.ボシュ・ヘルス・カンパニーズ

16.1.9.1.概要

16.1.9.2.製品ポートフォリオ

16.1.9.3.市場セグメント別収益性

16.1.9.4.販売拠点

16.1.9.5.戦略の概要

16.1.9.5.1.マーケティング戦略

16.1.10.グラクソ・スミスクライン Plc.

16.1.10.1.概要

16.1.10.2.製品ポートフォリオ

16.1.10.3.市場セグメント別の収益性

16.1.10.4.販売拠点

16.1.10.5.戦略の概要

16.1.10.5.1.マーケティング戦略

17.前提条件と略語

18.調査方法

 

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Summary

Frontotemporal Dementia Management Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Frontotemporal Dementia Management offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Drug Class Type:

• Antidepressants
• Fluoxetine
• Fluvoxamine
• Sertraline
• Paroxetine
• Citalopram
• Bupropion
• Mirtazapine
• Antipsychotics
• Olanzapine
• Quetiapine
• Ziprasidone
• Aripiprazole
• Risperidone
• Paliperidone

By End-Users:

• Hospitals
• Specialty clinics
• Others

By Distribution Channel:

• Hospital Pharmacy
• Drug store
• Retail Pharmacy
• Online Pharmacy
• Others

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Frontotemporal Dementia Management Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Frontotemporal Dementia Management Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Frontotemporal Dementia Management Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Drug Class Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Frontotemporal Dementia Management Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 10 Million) and volume (6%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Frontotemporal Dementia Management Market - Pricing Analysis

Based on By Drug Class Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Frontotemporal Dementia Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Drug Class Type

Based on By Drug Class Type, Frontotemporal Dementia Management Market is segmented into Antidepressants (Fluoxetine, Fluvoxamine, Sertraline, Paroxetine, Citalopram, Bupropion, Mirtazapine), Antipsychotics (Olanzapine, Quetiapine, Ziprasidone, Aripiprazole, Risperidone, Paliperidone). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Drug Class Type.

Chapter 06 - Global Frontotemporal Dementia Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-Users

Based on By End-Users, Frontotemporal Dementia Management Market is segmented into Hospitals, Specialty clinics, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-Users. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-Users.

Chapter 07 - Global Frontotemporal Dementia Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Frontotemporal Dementia Management Market is segmented into Hospital Pharmacy, Drug store, Retail Pharmacy, Online Pharmacy, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 08 - Frontotemporal Dementia Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Frontotemporal Dementia Management Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Frontotemporal Dementia Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Frontotemporal Dementia Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Frontotemporal Dementia Management Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Frontotemporal Dementia Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Frontotemporal Dementia Management Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Frontotemporal Dementia Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Frontotemporal Dementia Management Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Frontotemporal Dementia Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Frontotemporal Dementia Management Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Frontotemporal Dementia Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Frontotemporal Dementia Management Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Frontotemporal Dementia Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Frontotemporal Dementia Management Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Drug Class Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Pfizer Inc., Johnson & Johnson, Sanofi S.A., Eli Lilly and Company, GlaxoSmithKline Plc., Novartis AG, Mylan N.V., Merck & Company, Inc., AstraZeneca plc., Allergen plc.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Frontotemporal Dementia Management Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Frontotemporal Dementia Management Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to2033, By Drug Class Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Drug Class Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Drug Class Type, 2023 to2033

5.3.1. Antidepressants

5.3.1.1. Fluoxetine

5.3.1.2. Fluvoxamine

5.3.1.3. Sertraline

5.3.1.4. Paroxetine

5.3.1.5. Citalopram

5.3.1.6. Bupropion

5.3.1.7. Mitrazepine

5.3.2. Antipsychotics

5.3.2.1. Olanzapine

5.3.2.2. Quetiapine

5.3.2.3. Ziprasidone

5.3.2.4. Aripiprazole

5.3.2.5. Risperidone

5.3.2.6. Paliperidone

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Drug Class Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Drug Class Type, 2023 to2033

6. Global analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to2033, By Distribution Channel

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to2033

6.3.1. Hospital Pharmacy

6.3.2. Retail Pharmacy

6.3.3. Drug Store

6.3.4. Online Pharmacy

6.3.5. Others

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to2033

7. Global analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to2033, By End User

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By End User, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By End User, 2023 to2033

7.3.1. Hospitals

7.3.2. Specialty Clinics

7.3.3. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End User, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End User, 2023 to2033

8. Global analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. Asia Pacific

8.3.5. Middle East and Africa (MEA)

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. United States of America

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Drug Class Type

9.2.3. By Distribution Channel

9.2.4. By End User

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Drug Class Type

9.3.3. By Distribution Channel

9.3.4. By End User

9.4. Key Takeaways

10. Latin America analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Drug Class Type

10.2.3. By Distribution Channel

10.2.4. By End User

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Drug Class Type

10.3.3. By Distribution Channel

10.3.4. By End User

10.4. Key Takeaways

11. Europe analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. United Kingdom

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Drug Class Type

11.2.3. By Distribution Channel

11.2.4. By End User

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Drug Class Type

11.3.3. By Distribution Channel

11.3.4. By End User

11.4. Key Takeaways

12. Asia Pacific analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.1.4. Singapore

12.2.1.5. Thailand

12.2.1.6. Indonesia

12.2.1.7. Australia

12.2.1.8. New Zealand

12.2.1.9. Rest of Asia Pacific

12.2.2. By Drug Class Type

12.2.3. By Distribution Channel

12.2.4. By End User

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Drug Class Type

12.3.3. By Distribution Channel

12.3.4. By End User

12.4. Key Takeaways

13. MEA analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. GCC Countries

13.2.1.2. South Africa

13.2.1.3. Israel

13.2.1.4. Rest of MEA

13.2.2. By Drug Class Type

13.2.3. By Distribution Channel

13.2.4. By End User

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Drug Class Type

13.3.3. By Distribution Channel

13.3.4. By End User

13.4. Key Takeaways

14. Key Country's analysis

14.1. United States of America

14.1.1. Pricing Analysis

14.1.2. Market Share Analysis, 2022

14.1.2.1. By Drug Class Type

14.1.2.2. By Distribution Channel

14.1.2.3. By End User

14.2. Canada

14.2.1. Pricing Analysis

14.2.2. Market Share Analysis, 2022

14.2.2.1. By Drug Class Type

14.2.2.2. By Distribution Channel

14.2.2.3. By End User

14.3. Brazil

14.3.1. Pricing Analysis

14.3.2. Market Share Analysis, 2022

14.3.2.1. By Drug Class Type

14.3.2.2. By Distribution Channel

14.3.2.3. By End User

14.4. Mexico

14.4.1. Pricing Analysis

14.4.2. Market Share Analysis, 2022

14.4.2.1. By Drug Class Type

14.4.2.2. By Distribution Channel

14.4.2.3. By End User

14.5. Germany

14.5.1. Pricing Analysis

14.5.2. Market Share Analysis, 2022

14.5.2.1. By Drug Class Type

14.5.2.2. By Distribution Channel

14.5.2.3. By End User

14.6. United Kingdom

14.6.1. Pricing Analysis

14.6.2. Market Share Analysis, 2022

14.6.2.1. By Drug Class Type

14.6.2.2. By Distribution Channel

14.6.2.3. By End User

14.7. France

14.7.1. Pricing Analysis

14.7.2. Market Share Analysis, 2022

14.7.2.1. By Drug Class Type

14.7.2.2. By Distribution Channel

14.7.2.3. By End User

14.8. Spain

14.8.1. Pricing Analysis

14.8.2. Market Share Analysis, 2022

14.8.2.1. By Drug Class Type

14.8.2.2. By Distribution Channel

14.8.2.3. By End User

14.9. Italy

14.9.1. Pricing Analysis

14.9.2. Market Share Analysis, 2022

14.9.2.1. By Drug Class Type

14.9.2.2. By Distribution Channel

14.9.2.3. By End User

14.10. China

14.10.1. Pricing Analysis

14.10.2. Market Share Analysis, 2022

14.10.2.1. By Drug Class Type

14.10.2.2. By Distribution Channel

14.10.2.3. By End User

14.11. Japan

14.11.1. Pricing Analysis

14.11.2. Market Share Analysis, 2022

14.11.2.1. By Drug Class Type

14.11.2.2. By Distribution Channel

14.11.2.3. By End User

14.12. South Korea

14.12.1. Pricing Analysis

14.12.2. Market Share Analysis, 2022

14.12.2.1. By Drug Class Type

14.12.2.2. By Distribution Channel

14.12.2.3. By End User

14.13. Singapore

14.13.1. Pricing Analysis

14.13.2. Market Share Analysis, 2022

14.13.2.1. By Drug Class Type

14.13.2.2. By Distribution Channel

14.13.2.3. By End User

14.14. Thailand

14.14.1. Pricing Analysis

14.14.2. Market Share Analysis, 2022

14.14.2.1. By Drug Class Type

14.14.2.2. By Distribution Channel

14.14.2.3. By End User

14.15. Indonesia

14.15.1. Pricing Analysis

14.15.2. Market Share Analysis, 2022

14.15.2.1. By Drug Class Type

14.15.2.2. By Distribution Channel

14.15.2.3. By End User

14.16. Australia

14.16.1. Pricing Analysis

14.16.2. Market Share Analysis, 2022

14.16.2.1. By Drug Class Type

14.16.2.2. By Distribution Channel

14.16.2.3. By End User

14.17. New Zealand

14.17.1. Pricing Analysis

14.17.2. Market Share Analysis, 2022

14.17.2.1. By Drug Class Type

14.17.2.2. By Distribution Channel

14.17.2.3. By End User

14.18. GCC Countries

14.18.1. Pricing Analysis

14.18.2. Market Share Analysis, 2022

14.18.2.1. By Drug Class Type

14.18.2.2. By Distribution Channel

14.18.2.3. By End User

14.19. South Africa

14.19.1. Pricing Analysis

14.19.2. Market Share Analysis, 2022

14.19.2.1. By Drug Class Type

14.19.2.2. By Distribution Channel

14.19.2.3. By End User

14.20. Israel

14.20.1. Pricing Analysis

14.20.2. Market Share Analysis, 2022

14.20.2.1. By Drug Class Type

14.20.2.2. By Distribution Channel

14.20.2.3. By End User

15. Market Structure Analysis

15.1. Competition Dashboard

15.2. Competition Benchmarking

15.3. Market Share Analysis of Top Players

15.3.1. By Regional

15.3.2. By Drug Class Type

15.3.3. By Distribution Channel

15.3.4. By End User

16. Competition Analysis

16.1. Competition Deep Dive

16.1.1. Pfizer Inc.

16.1.1.1. Overview

16.1.1.2. Product Portfolio

16.1.1.3. Profitability by Market Segments

16.1.1.4. Sales Footprint

16.1.1.5. Strategy Overview

16.1.1.5.1. Marketing Strategy

16.1.2. Novartis AG

16.1.2.1. Overview

16.1.2.2. Product Portfolio

16.1.2.3. Profitability by Market Segments

16.1.2.4. Sales Footprint

16.1.2.5. Strategy Overview

16.1.2.5.1. Marketing Strategy

16.1.3. F. Hoffmann-La Roche Ltd.

16.1.3.1. Overview

16.1.3.2. Product Portfolio

16.1.3.3. Profitability by Market Segments

16.1.3.4. Sales Footprint

16.1.3.5. Strategy Overview

16.1.3.5.1. Marketing Strategy

16.1.4. AstraZeneca GmbH

16.1.4.1. Overview

16.1.4.2. Product Portfolio

16.1.4.3. Profitability by Market Segments

16.1.4.4. Sales Footprint

16.1.4.5. Strategy Overview

16.1.4.5.1. Marketing Strategy

16.1.5. Sanofi S.A

16.1.5.1. Overview

16.1.5.2. Product Portfolio

16.1.5.3. Profitability by Market Segments

16.1.5.4. Sales Footprint

16.1.5.5. Strategy Overview

16.1.5.5.1. Marketing Strategy

16.1.6. Merck & Co., Inc.

16.1.6.1. Overview

16.1.6.2. Product Portfolio

16.1.6.3. Profitability by Market Segments

16.1.6.4. Sales Footprint

16.1.6.5. Strategy Overview

16.1.6.5.1. Marketing Strategy

16.1.7. TauRx Pharmaceuticals

16.1.7.1. Overview

16.1.7.2. Product Portfolio

16.1.7.3. Profitability by Market Segments

16.1.7.4. Sales Footprint

16.1.7.5. Strategy Overview

16.1.7.5.1. Marketing Strategy

16.1.8. Alector Pharma Co.

16.1.8.1. Overview

16.1.8.2. Product Portfolio

16.1.8.3. Profitability by Market Segments

16.1.8.4. Sales Footprint

16.1.8.5. Strategy Overview

16.1.8.5.1. Marketing Strategy

16.1.9. Bausch Health Companies Inc.

16.1.9.1. Overview

16.1.9.2. Product Portfolio

16.1.9.3. Profitability by Market Segments

16.1.9.4. Sales Footprint

16.1.9.5. Strategy Overview

16.1.9.5.1. Marketing Strategy

16.1.10. GlaxoSmithKline Plc.

16.1.10.1. Overview

16.1.10.2. Product Portfolio

16.1.10.3. Profitability by Market Segments

16.1.10.4. Sales Footprint

16.1.10.5. Strategy Overview

16.1.10.5.1. Marketing Strategy

17. Assumptions & Acronyms Used

18. Research Methodology

 

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2024/11/15 10:26

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