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マールブルグウイルス病治療薬市場


Marburg Virus Disease Therapeutics Market

マールブルグウイルス病治療薬市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したマールブルグウイルス病治療薬に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年... もっと見る

 

 

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サマリー

マールブルグウイルス病治療薬市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したマールブルグウイルス病治療薬に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

薬剤分類別

- 制吐剤
- ニトログリセリン
- ロペラミド
- 抗生物質
- その他

投与経路別

- 注射剤
- 経口
- 非経口

エンドユーザー別

- 病院
- 専門クリニック
- 外来手術センター
- その他

流通チャネル別

- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

マールブルグウイルス病治療薬市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨が含まれます。

第01章 市場概要

本章では、マールブルグウイルス疾患治療薬市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダー試験システムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、マールブルグウイルス疾患治療薬市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、薬剤別分類の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 マールブルグウイルス病治療薬の世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(9074万米ドル)および数量(5.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 マールブルグウイルス病治療薬の世界市場:価格分析

薬剤分類別に基づく価格分析章には、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主要要因などが含まれます。

第05章 マールブルグウイルス病治療薬の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:薬剤分類別

薬剤分類別に、マールブルグウイルス病治療薬市場は制吐剤、ニトログリセリン、ロペラミド、抗生物質、その他に区分されます。上記の薬物分類別の価値予測および前年比成長率比較も提供します。

第06章 マールブルグウイルス病治療薬の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:投与経路別

投与経路別に、マールブルグウイルス病治療薬市場は注射剤、経口剤、非経口剤に区分されます。また、投与経路別に基づく市場魅力度分析も提供します。また、上記の投与経路別の価値予測および前年比成長率比較も提供します。

第07章 マールブルグウイルス病治療薬の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、マールブルグウイルス病治療薬市場は病院、専門クリニック、外来手術センター、その他に区分されます。また、エンドユーザー別に基づく市場魅力度分析も提供します。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 マールブルグウイルス病治療薬の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、マールブルグウイルス病治療薬市場を病院薬局、小売薬局、オンライン薬局に区分します。また、流通チャネル別に基づく市場魅力度分析も提供します。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 マールブルグウイルス病治療薬市場分析 2018-2022年および地域別予測 2023-2033年

地域別に、マールブルグウイルス病治療薬市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、読者は上記のすべての地域別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米マールブルグウイルス病治療薬市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカのマールブルグウイルス病治療薬市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のマールブルグウイルス病治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州のマールブルグウイルス病治療薬市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるマールブルグウイルス疾患治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアのマールブルグウイルス病治療薬市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載します。読者は、地域市場におけるマールブルグウイルス病治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアのマールブルグウイルス病治療薬市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるマールブルグウイルス病治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカのマールブルグウイルス病治療薬市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるマールブルグウイルス病治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国マールブルグウイルス病治療薬市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、マールブルグウイルス病治療薬市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の薬剤分類別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Amicus Therapeutics Inc.、Alexion Pharmaceuticals Inc.、BioCryst Pharmaceuticals、Bavarian Nordic、Bio-Rad Laboratories, Inc.、AlphaVax、GW Pharmaceuticals Plc、武田薬品工業、Mapp Biopharmaceutical、Collaborations Pharmaceuticals Inc.、Emergent BioSolutions Inc.、BioMarin and Sarepta Therapeutics、Alkido Pharma、Biofacturaなどがあります。

第19章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。

第20章 調査方法

この章では、マールブルグウイルス病治療薬市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査手法を読者に理解していただきます。



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目次

1.エグゼクティブサマリー|マールブルグウイルス病治療薬市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:薬剤分類別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの薬剤分類別過去市場規模金額(百万米ドル)分析

5.3.医薬品分類別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.制吐剤

5.3.2.ニトログリセリン

5.3.3.ロペラミド

5.3.4.抗生物質

5.3.5.その他

5.4.薬剤分類別前年比成長動向分析(2018~2022年

5.5.薬剤分類別絶対額機会分析、2023~2033年

6.投与経路別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの投与経路別過去市場規模金額(百万米ドル)分析

6.3.投与経路別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.注射剤

6.3.2.経口

6.3.3.非経口

6.4.2018年から2022年までの投与経路別前年比成長トレンド分析

6.5.投与経路別の絶対価格機会分析、2023~2033年

7.エンドユーザー別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.エンドユーザー別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.病院

7.3.2.専門クリニック

7.3.3.外来手術センター

7.3.4.その他

7.4.エンドユーザー別前年比成長動向分析(2018~2022年

7.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの流通チャネル別市場規模推移(百万米ドル)分析

8.3.流通チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.病院薬局

8.3.2.小売薬局

8.3.3.オンライン薬局

8.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

8.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの地域別市場規模推移(百万米ドル)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.南アジア

9.3.5.東アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.中東・アフリカ(MEA)

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.医薬品分類別

10.2.3.投与経路別

10.2.4.エンドユーザー別

10.2.5.流通チャネル別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.薬剤分類別

10.3.3.投与経路別

10.3.4.エンドユーザー別

10.3.5.流通チャネル別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.薬剤分類別

11.2.3.投与経路別

11.2.4.エンドユーザー別

11.2.5.流通チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.薬剤分類別

11.3.3.投与経路別

11.3.4.エンドユーザー別

11.3.5.流通チャネル別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.薬剤分類別

12.2.3.投与経路別

12.2.4.エンドユーザー別

12.2.5.流通チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.薬剤分類別

12.3.3.投与経路別

12.3.4.エンドユーザー別

12.3.5.流通チャネル別

12.4.主要項目

13.南アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.インド

13.2.1.2.マレーシア

13.2.1.3.シンガポール

13.2.1.4.タイ

13.2.1.5.その他の南アジア

13.2.2.薬剤分類別

13.2.3.投与経路別

13.2.4.エンドユーザー別

13.2.5.流通チャネル別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.薬剤分類別

13.3.3.投与経路別

13.3.4.エンドユーザー別

13.3.5.流通チャネル別

13.4.主要項目

14.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.中国

14.2.1.2.日本

14.2.1.3.韓国

14.2.2.医薬品分類別

14.2.3.投与経路別

14.2.4.エンドユーザー別

14.2.5.流通チャネル別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.薬剤分類別

14.3.3.投与経路別

14.3.4.エンドユーザー別

14.3.5.流通チャネル別

14.4.主要項目

15.オセアニア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.医薬品分類別

15.2.3.投与経路別

15.2.4.エンドユーザー別

15.2.5.流通チャネル別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.薬剤分類別

15.3.3.投与経路別

15.3.4.エンドユーザー別

15.3.5.流通チャネル別

15.4.主要項目

16.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

16.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.南アフリカ

16.2.1.3.イスラエル

16.2.1.4.その他のMEA諸国

16.2.2.薬剤分類別

16.2.3.投与経路別

16.2.4.エンドユーザー別

16.2.5.流通チャネル別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.薬剤分類別

16.3.3.投与経路別

16.3.4.エンドユーザー別

16.3.5.流通チャネル別

16.4.主要項目

17.主要国市場分析

17.1.アメリカ

17.1.1.価格分析

17.1.2.市場シェア分析、2022年

17.1.2.1.薬剤分類別

17.1.2.2.投与経路別

17.1.2.3.エンドユーザー別

17.1.2.4.流通チャネル別

17.2.カナダ

17.2.1.価格分析

17.2.2.市場シェア分析、2022年

17.2.2.1.薬剤分類別

17.2.2.2.投与経路別

17.2.2.3.エンドユーザー別

17.2.2.4.流通チャネル別

17.3.ブラジル

17.3.1.価格分析

17.3.2.市場シェア分析、2022年

17.3.2.1.薬剤分類別

17.3.2.2.投与経路別

17.3.2.3.エンドユーザー別

17.3.2.4.流通チャネル別

17.4.メキシコ

17.4.1.価格分析

17.4.2.市場シェア分析、2022年

17.4.2.1.薬剤分類別

17.4.2.2.投与経路別

17.4.2.3.エンドユーザー別

17.4.2.4.流通チャネル別

17.5.ドイツ

17.5.1.価格分析

17.5.2.市場シェア分析、2022年

17.5.2.1.薬剤分類別

17.5.2.2.投与経路別

17.5.2.3.エンドユーザー別

17.5.2.4.流通チャネル別

17.6.イギリス

17.6.1.価格分析

17.6.2.市場シェア分析、2022年

17.6.2.1.薬剤分類別

17.6.2.2.投与経路別

17.6.2.3.エンドユーザー別

17.6.2.4.流通チャネル別

17.7.フランス

17.7.1.価格分析

17.7.2.市場シェア分析、2022年

17.7.2.1.薬剤分類別

17.7.2.2.投与経路別

17.7.2.3.エンドユーザー別

17.7.2.4.流通チャネル別

17.8.スペイン

17.8.1.価格分析

17.8.2.市場シェア分析、2022年

17.8.2.1.薬剤分類別

17.8.2.2.投与経路別

17.8.2.3.エンドユーザー別

17.8.2.4.流通チャネル別

17.9.イタリア

17.9.1.価格分析

17.9.2.市場シェア分析、2022年

17.9.2.1.薬剤分類別

17.9.2.2.投与経路別

17.9.2.3.エンドユーザー別

17.9.2.4.流通チャネル別

17.10.インド

17.10.1.価格分析

17.10.2.市場シェア分析、2022年

17.10.2.1.薬剤分類別

17.10.2.2.投与経路別

17.10.2.3.エンドユーザー別

17.10.2.4.流通チャネル別

17.11.マレーシア

17.11.1.価格分析

17.11.2.市場シェア分析、2022年

17.11.2.1.薬剤分類別

17.11.2.2.投与経路別

17.11.2.3.エンドユーザー別

17.11.2.4.流通チャネル別

17.12.シンガポール

17.12.1.価格分析

17.12.2.市場シェア分析、2022年

17.12.2.1.薬剤分類別

17.12.2.2.投与経路別

17.12.2.3.エンドユーザー別

17.12.2.4.流通チャネル別

17.13.タイ

17.13.1.価格分析

17.13.2.市場シェア分析、2022年

17.13.2.1.薬剤分類別

17.13.2.2.投与経路別

17.13.2.3.エンドユーザー別

17.13.2.4.流通チャネル別

17.14.中国

17.14.1.価格分析

17.14.2.市場シェア分析、2022年

17.14.2.1.薬剤分類別

17.14.2.2.投与経路別

17.14.2.3.エンドユーザー別

17.14.2.4.流通チャネル別

17.15.日本

17.15.1.価格分析

17.15.2.市場シェア分析、2022年

17.15.2.1.薬剤分類別

17.15.2.2.投与経路別

17.15.2.3.エンドユーザー別

17.15.2.4.流通チャネル別

17.16.韓国

17.16.1.価格分析

17.16.2.市場シェア分析、2022年

17.16.2.1.薬剤分類別

17.16.2.2.投与経路別

17.16.2.3.エンドユーザー別

17.16.2.4.流通チャネル別

17.17.オーストラリア

17.17.1.価格分析

17.17.2.市場シェア分析、2022年

17.17.2.1.薬剤分類別

17.17.2.2.投与経路別

17.17.2.3.エンドユーザー別

17.17.2.4.流通チャネル別

17.18.ニュージーランド

17.18.1.価格分析

17.18.2.市場シェア分析、2022年

17.18.2.1.薬剤分類別

17.18.2.2.投与経路別

17.18.2.3.エンドユーザー別

17.18.2.4.流通チャネル別

17.19.GCC諸国

17.19.1.価格分析

17.19.2.市場シェア分析、2022年

17.19.2.1.薬剤分類別

17.19.2.2.投与経路別

17.19.2.3.エンドユーザー別

17.19.2.4.流通チャネル別

17.20.南アフリカ

17.20.1.価格分析

17.20.2.市場シェア分析、2022年

17.20.2.1.薬剤分類別

17.20.2.2.投与経路別

17.20.2.3.エンドユーザー別

17.20.2.4.流通チャネル別

17.21.イスラエル

17.21.1.価格分析

17.21.2.市場シェア分析、2022年

17.21.2.1.薬剤分類別

17.21.2.2.投与経路別

17.21.2.3.エンドユーザー別

17.21.2.4.流通チャネル別

18.市場構造分析

18.1.競争ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

18.3.1.地域別

18.3.2.薬剤分類別

18.3.3.投与経路別

18.3.4.エンドユーザー別

18.3.5.流通チャネル別

19.競合分析

19.1.競合の深堀り

19.1.1.アミカス・セラピューティクス社

19.1.1.1.概要

19.1.1.2.製品ポートフォリオ

19.1.1.3.市場セグメント別の収益性

19.1.1.4.販売拠点

19.1.1.5.戦略の概要

19.1.1.5.1.マーケティング戦略

19.1.2.アレクシオン・ファーマシューティカルズ

19.1.2.1.概要

19.1.2.2.製品ポートフォリオ

19.1.2.3.市場セグメント別の収益性

19.1.2.4.販売拠点

19.1.2.5.戦略の概要

19.1.2.5.1.マーケティング戦略

19.1.3.バイオクリスト・ファーマシューティカルズ

19.1.3.1.概要

19.1.3.2.製品ポートフォリオ

19.1.3.3.市場セグメント別の収益性

19.1.3.4.販売拠点

19.1.3.5.戦略の概要

19.1.3.5.1.マーケティング戦略

19.1.4.バイエルン・ノルディック

19.1.4.1.概要

19.1.4.2.製品ポートフォリオ

19.1.4.3.市場セグメント別の収益性

19.1.4.4.販売拠点

19.1.4.5.戦略の概要

19.1.4.5.1.マーケティング戦略

19.1.5.バイオ・ラッド・ラボラトリーズ

19.1.5.1.概要

19.1.5.2.製品ポートフォリオ

19.1.5.3.市場セグメント別収益性

19.1.5.4.販売拠点

19.1.5.5.戦略の概要

19.1.5.5.1.マーケティング戦略

19.1.6.アルファバックス

19.1.6.1.概要

19.1.6.2.製品ポートフォリオ

19.1.6.3.市場セグメント別収益性

19.1.6.4.販売拠点

19.1.6.5.戦略の概要

19.1.6.5.1.マーケティング戦略

19.1.7.GW Pharmaceuticals plc.

19.1.7.1.概要

19.1.7.2.製品ポートフォリオ

19.1.7.3.市場セグメント別収益性

19.1.7.4.販売拠点

19.1.7.5.戦略の概要

19.1.7.5.1.マーケティング戦略

19.1.8.武田薬品工業株式会社

19.1.8.1.概要

19.1.8.2.製品ポートフォリオ

19.1.8.3.市場セグメント別収益性

19.1.8.4.販売拠点

19.1.8.5.戦略の概要

19.1.8.5.1.マーケティング戦略

19.1.9.アレクシオン・ファーマシューティカルズ

19.1.9.1.概要

19.1.9.2.製品ポートフォリオ

19.1.9.3.市場セグメント別収益性

19.1.9.4.販売拠点

19.1.9.5.戦略の概要

19.1.9.5.1.マーケティング戦略

19.1.10.マップ・バイオファーマ

19.1.10.1.概要

19.1.10.2.製品ポートフォリオ

19.1.10.3.市場セグメント別の収益性

19.1.10.4.販売拠点

19.1.10.5.戦略の概要

19.1.10.5.1.マーケティング戦略

19.1.11.コラボレーション・ファーマシューティカルズ

19.1.11.1.概要

19.1.11.2.製品ポートフォリオ

19.1.11.3.市場セグメント別の収益性

19.1.11.4.販売拠点

19.1.11.5.戦略の概要

19.1.11.5.1.マーケティング戦略

19.1.12.エマージェント・バイオソリューションズ社

19.1.12.1.概要

19.1.12.2.製品ポートフォリオ

19.1.12.3.市場セグメント別の収益性

19.1.12.4.販売拠点

19.1.12.5.戦略の概要

19.1.12.5.1.マーケティング戦略

19.1.13.バイオマリンとサレプタ・セラピューティクス

19.1.13.1.概要

19.1.13.2.製品ポートフォリオ

19.1.13.3.市場セグメント別収益性

19.1.13.4.販売拠点

19.1.13.5.戦略の概要

19.1.13.5.1.マーケティング戦略

19.1.14.アルキド・ファーマ

19.1.14.1.概要

19.1.14.2.製品ポートフォリオ

19.1.14.3.市場セグメント別の収益性

19.1.14.4.販売拠点

19.1.14.5.戦略の概要

19.1.14.5.1.マーケティング戦略

19.1.15.バイオファクチュラ

19.1.15.1.概要

19.1.15.2.製品ポートフォリオ

19.1.15.3.市場セグメント別の収益性

19.1.15.4.販売拠点

19.1.15.5.戦略の概要

19.1.15.5.1.マーケティング戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

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Summary

Marburg Virus Disease Therapeutics Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Marburg Virus Disease Therapeutics offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Drug Classification:

• Antiemetic
• Nitro-glycerine
• Loperamide
• Antibiotics
• Others

By Route of Administration:

• Injectable
• Oral
• Parenteral

By End Users:

• Hospitals
• Specialty Clinics
• Ambulatory Surgical Centres
• Others

By Distribution Channel:

• Hospital Pharmacy
• Retail Pharmacy
• Online Pharmacy

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Marburg Virus Disease Therapeutics Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Marburg Virus Disease Therapeutics Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Marburg Virus Disease Therapeutics Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Drug Classification processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Marburg Virus Disease Therapeutics Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 90.74 Million) and volume (5.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Marburg Virus Disease Therapeutics Market - Pricing Analysis

Based on By Drug Classification, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Marburg Virus Disease Therapeutics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Drug Classification

Based on By Drug Classification, Marburg Virus Disease Therapeutics Market is segmented into Antiemetic, Nitro-glycerine, Loperamide, Antibiotics, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Drug Classification.

Chapter 06 - Global Marburg Virus Disease Therapeutics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Route of Administration

Based on By Route of Administration, Marburg Virus Disease Therapeutics Market is segmented into Injectable, Oral, Parenteral. This section also offers market attractiveness analysis based on By Route of Administration. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Route of Administration.

Chapter 07 - Global Marburg Virus Disease Therapeutics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End Users

Based on By End Users, Marburg Virus Disease Therapeutics Market is segmented into Hospitals, Specialty Clinics, Ambulatory Surgical Centres, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End Users. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Users.

Chapter 08 - Global Marburg Virus Disease Therapeutics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Marburg Virus Disease Therapeutics Market is segmented into Hospital Pharmacy, Retail Pharmacy, Online Pharmacy. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 09 - Marburg Virus Disease Therapeutics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Marburg Virus Disease Therapeutics Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Marburg Virus Disease Therapeutics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Marburg Virus Disease Therapeutics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Marburg Virus Disease Therapeutics Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Marburg Virus Disease Therapeutics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Marburg Virus Disease Therapeutics Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Marburg Virus Disease Therapeutics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Marburg Virus Disease Therapeutics Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Marburg Virus Disease Therapeutics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Marburg Virus Disease Therapeutics Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Marburg Virus Disease Therapeutics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Marburg Virus Disease Therapeutics Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Marburg Virus Disease Therapeutics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Marburg Virus Disease Therapeutics Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Drug Classification portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Amicus Therapeutics Inc., Alexion Pharmaceuticals Inc., BioCryst Pharmaceuticals, Bavarian Nordic, Bio-Rad Laboratories, Inc., AlphaVax, GW Pharmaceuticals Plc, Takeda Pharmaceutical Company Limited, Mapp Biopharmaceutical, Collaborations Pharmaceuticals Inc., Emergent BioSolutions Inc., BioMarin and Sarepta Therapeutics, Alkido Pharma, Biofactura

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Marburg Virus Disease Therapeutics Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Marburg Virus Disease Therapeutics Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Drug Classification

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ million) Analysis By Drug Classification, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) Analysis and Forecast By Drug Classification, 2023 to 2033

5.3.1. Antiemetic

5.3.2. Nitro-glycerine

5.3.3. Loperamide

5.3.4. Antibiotics

5.3.5. Others

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Drug Classification, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Drug Classification, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Route of Administration

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ million) Analysis By Route of Administration, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) Analysis and Forecast By Route of Administration, 2023 to 2033

6.3.1. Injectable

6.3.2. Oral

6.3.3. Parenteral

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Route of Administration, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Route of Administration, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-Users

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ million) Analysis By End-Users, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) Analysis and Forecast By End-Users, 2023 to 2033

7.3.1. Hospitals

7.3.2. Specialty Clinics

7.3.3. Ambulatory Surgical Centres

7.3.4. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-Users, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-Users, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ million) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

8.3.1. Hospital Pharmacy

8.3.2. Retail Pharmacy

8.3.3. Online Pharmacy

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ million) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. South Asia

9.3.5. East Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. Middle East and Africa (MEA)

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. The USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Drug Classification

10.2.3. By Route of Administration

10.2.4. By End-Users

10.2.5. By Distribution Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Drug Classification

10.3.3. By Route of Administration

10.3.4. By End-Users

10.3.5. By Distribution Channel

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Drug Classification

11.2.3. By Route of Administration

11.2.4. By End-Users

11.2.5. By Distribution Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Drug Classification

11.3.3. By Route of Administration

11.3.4. By End-Users

11.3.5. By Distribution Channel

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. The United Kingdom

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Drug Classification

12.2.3. By Route of Administration

12.2.4. By End-Users

12.2.5. By Distribution Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Drug Classification

12.3.3. By Route of Administration

12.3.4. By End-Users

12.3.5. By Distribution Channel

12.4. Key Takeaways

13. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. India

13.2.1.2. Malaysia

13.2.1.3. Singapore

13.2.1.4. Thailand

13.2.1.5. Rest of South Asia

13.2.2. By Drug Classification

13.2.3. By Route of Administration

13.2.4. By End-Users

13.2.5. By Distribution Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Drug Classification

13.3.3. By Route of Administration

13.3.4. By End-Users

13.3.5. By Distribution Channel

13.4. Key Takeaways

14. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. China

14.2.1.2. Japan

14.2.1.3. South Korea

14.2.2. By Drug Classification

14.2.3. By Route of Administration

14.2.4. By End-Users

14.2.5. By Distribution Channel

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Drug Classification

14.3.3. By Route of Administration

14.3.4. By End-Users

14.3.5. By Distribution Channel

14.4. Key Takeaways

15. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Drug Classification

15.2.3. By Route of Administration

15.2.4. By End-Users

15.2.5. By Distribution Channel

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Drug Classification

15.3.3. By Route of Administration

15.3.4. By End-Users

15.3.5. By Distribution Channel

15.4. Key Takeaways

16. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. South Africa

16.2.1.3. Israel

16.2.1.4. Rest of MEA

16.2.2. By Drug Classification

16.2.3. By Route of Administration

16.2.4. By End-Users

16.2.5. By Distribution Channel

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Drug Classification

16.3.3. By Route of Administration

16.3.4. By End-Users

16.3.5. By Distribution Channel

16.4. Key Takeaways

17. Key Countries Market Analysis

17.1. The USA

17.1.1. Pricing Analysis

17.1.2. Market Share Analysis, 2022

17.1.2.1. By Drug Classification

17.1.2.2. By Route of Administration

17.1.2.3. By End-Users

17.1.2.4. By Distribution Channel

17.2. Canada

17.2.1. Pricing Analysis

17.2.2. Market Share Analysis, 2022

17.2.2.1. By Drug Classification

17.2.2.2. By Route of Administration

17.2.2.3. By End-Users

17.2.2.4. By Distribution Channel

17.3. Brazil

17.3.1. Pricing Analysis

17.3.2. Market Share Analysis, 2022

17.3.2.1. By Drug Classification

17.3.2.2. By Route of Administration

17.3.2.3. By End-Users

17.3.2.4. By Distribution Channel

17.4. Mexico

17.4.1. Pricing Analysis

17.4.2. Market Share Analysis, 2022

17.4.2.1. By Drug Classification

17.4.2.2. By Route of Administration

17.4.2.3. By End-Users

17.4.2.4. By Distribution Channel

17.5. Germany

17.5.1. Pricing Analysis

17.5.2. Market Share Analysis, 2022

17.5.2.1. By Drug Classification

17.5.2.2. By Route of Administration

17.5.2.3. By End-Users

17.5.2.4. By Distribution Channel

17.6. The United Kingdom

17.6.1. Pricing Analysis

17.6.2. Market Share Analysis, 2022

17.6.2.1. By Drug Classification

17.6.2.2. By Route of Administration

17.6.2.3. By End-Users

17.6.2.4. By Distribution Channel

17.7. France

17.7.1. Pricing Analysis

17.7.2. Market Share Analysis, 2022

17.7.2.1. By Drug Classification

17.7.2.2. By Route of Administration

17.7.2.3. By End-Users

17.7.2.4. By Distribution Channel

17.8. Spain

17.8.1. Pricing Analysis

17.8.2. Market Share Analysis, 2022

17.8.2.1. By Drug Classification

17.8.2.2. By Route of Administration

17.8.2.3. By End-Users

17.8.2.4. By Distribution Channel

17.9. Italy

17.9.1. Pricing Analysis

17.9.2. Market Share Analysis, 2022

17.9.2.1. By Drug Classification

17.9.2.2. By Route of Administration

17.9.2.3. By End-Users

17.9.2.4. By Distribution Channel

17.10. India

17.10.1. Pricing Analysis

17.10.2. Market Share Analysis, 2022

17.10.2.1. By Drug Classification

17.10.2.2. By Route of Administration

17.10.2.3. By End-Users

17.10.2.4. By Distribution Channel

17.11. Malaysia

17.11.1. Pricing Analysis

17.11.2. Market Share Analysis, 2022

17.11.2.1. By Drug Classification

17.11.2.2. By Route of Administration

17.11.2.3. By End-Users

17.11.2.4. By Distribution Channel

17.12. Singapore

17.12.1. Pricing Analysis

17.12.2. Market Share Analysis, 2022

17.12.2.1. By Drug Classification

17.12.2.2. By Route of Administration

17.12.2.3. By End-Users

17.12.2.4. By Distribution Channel

17.13. Thailand

17.13.1. Pricing Analysis

17.13.2. Market Share Analysis, 2022

17.13.2.1. By Drug Classification

17.13.2.2. By Route of Administration

17.13.2.3. By End-Users

17.13.2.4. By Distribution Channel

17.14. China

17.14.1. Pricing Analysis

17.14.2. Market Share Analysis, 2022

17.14.2.1. By Drug Classification

17.14.2.2. By Route of Administration

17.14.2.3. By End-Users

17.14.2.4. By Distribution Channel

17.15. Japan

17.15.1. Pricing Analysis

17.15.2. Market Share Analysis, 2022

17.15.2.1. By Drug Classification

17.15.2.2. By Route of Administration

17.15.2.3. By End-Users

17.15.2.4. By Distribution Channel

17.16. South Korea

17.16.1. Pricing Analysis

17.16.2. Market Share Analysis, 2022

17.16.2.1. By Drug Classification

17.16.2.2. By Route of Administration

17.16.2.3. By End-Users

17.16.2.4. By Distribution Channel

17.17. Australia

17.17.1. Pricing Analysis

17.17.2. Market Share Analysis, 2022

17.17.2.1. By Drug Classification

17.17.2.2. By Route of Administration

17.17.2.3. By End-Users

17.17.2.4. By Distribution Channel

17.18. New Zealand

17.18.1. Pricing Analysis

17.18.2. Market Share Analysis, 2022

17.18.2.1. By Drug Classification

17.18.2.2. By Route of Administration

17.18.2.3. By End-Users

17.18.2.4. By Distribution Channel

17.19. GCC Countries

17.19.1. Pricing Analysis

17.19.2. Market Share Analysis, 2022

17.19.2.1. By Drug Classification

17.19.2.2. By Route of Administration

17.19.2.3. By End-Users

17.19.2.4. By Distribution Channel

17.20. South Africa

17.20.1. Pricing Analysis

17.20.2. Market Share Analysis, 2022

17.20.2.1. By Drug Classification

17.20.2.2. By Route of Administration

17.20.2.3. By End-Users

17.20.2.4. By Distribution Channel

17.21. Israel

17.21.1. Pricing Analysis

17.21.2. Market Share Analysis, 2022

17.21.2.1. By Drug Classification

17.21.2.2. By Route of Administration

17.21.2.3. By End-Users

17.21.2.4. By Distribution Channel

18. Market Structure Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.3.1. By Regional

18.3.2. By Drug Classification

18.3.3. By Route of Administration

18.3.4. By End-Users

18.3.5. By Distribution Channel

19. Competition Analysis

19.1. Competition Deep Dive

19.1.1. Amicus Therapeutics, Inc.

19.1.1.1. Overview

19.1.1.2. Product Portfolio

19.1.1.3. Profitability by Market Segments

19.1.1.4. Sales Footprint

19.1.1.5. Strategy Overview

19.1.1.5.1. Marketing Strategy

19.1.2. Alexion Pharmaceuticals, Inc.

19.1.2.1. Overview

19.1.2.2. Product Portfolio

19.1.2.3. Profitability by Market Segments

19.1.2.4. Sales Footprint

19.1.2.5. Strategy Overview

19.1.2.5.1. Marketing Strategy

19.1.3. BioCryst Pharmaceuticals

19.1.3.1. Overview

19.1.3.2. Product Portfolio

19.1.3.3. Profitability by Market Segments

19.1.3.4. Sales Footprint

19.1.3.5. Strategy Overview

19.1.3.5.1. Marketing Strategy

19.1.4. Bavarian Nordic

19.1.4.1. Overview

19.1.4.2. Product Portfolio

19.1.4.3. Profitability by Market Segments

19.1.4.4. Sales Footprint

19.1.4.5. Strategy Overview

19.1.4.5.1. Marketing Strategy

19.1.5. Bio-Rad Laboratories, Inc.

19.1.5.1. Overview

19.1.5.2. Product Portfolio

19.1.5.3. Profitability by Market Segments

19.1.5.4. Sales Footprint

19.1.5.5. Strategy Overview

19.1.5.5.1. Marketing Strategy

19.1.6. AlphaVax

19.1.6.1. Overview

19.1.6.2. Product Portfolio

19.1.6.3. Profitability by Market Segments

19.1.6.4. Sales Footprint

19.1.6.5. Strategy Overview

19.1.6.5.1. Marketing Strategy

19.1.7. GW Pharmaceuticals plc.

19.1.7.1. Overview

19.1.7.2. Product Portfolio

19.1.7.3. Profitability by Market Segments

19.1.7.4. Sales Footprint

19.1.7.5. Strategy Overview

19.1.7.5.1. Marketing Strategy

19.1.8. Takeda Pharmaceutical Company Limited

19.1.8.1. Overview

19.1.8.2. Product Portfolio

19.1.8.3. Profitability by Market Segments

19.1.8.4. Sales Footprint

19.1.8.5. Strategy Overview

19.1.8.5.1. Marketing Strategy

19.1.9. Alexion Pharmaceuticals, Inc.

19.1.9.1. Overview

19.1.9.2. Product Portfolio

19.1.9.3. Profitability by Market Segments

19.1.9.4. Sales Footprint

19.1.9.5. Strategy Overview

19.1.9.5.1. Marketing Strategy

19.1.10. Mapp Biopharmaceutical

19.1.10.1. Overview

19.1.10.2. Product Portfolio

19.1.10.3. Profitability by Market Segments

19.1.10.4. Sales Footprint

19.1.10.5. Strategy Overview

19.1.10.5.1. Marketing Strategy

19.1.11. Collaborations Pharmaceuticals, Inc.

19.1.11.1. Overview

19.1.11.2. Product Portfolio

19.1.11.3. Profitability by Market Segments

19.1.11.4. Sales Footprint

19.1.11.5. Strategy Overview

19.1.11.5.1. Marketing Strategy

19.1.12. Emergent BioSolutions Inc.

19.1.12.1. Overview

19.1.12.2. Product Portfolio

19.1.12.3. Profitability by Market Segments

19.1.12.4. Sales Footprint

19.1.12.5. Strategy Overview

19.1.12.5.1. Marketing Strategy

19.1.13. BioMarin and Sarepta Therapeutics

19.1.13.1. Overview

19.1.13.2. Product Portfolio

19.1.13.3. Profitability by Market Segments

19.1.13.4. Sales Footprint

19.1.13.5. Strategy Overview

19.1.13.5.1. Marketing Strategy

19.1.14. Alkido Pharma

19.1.14.1. Overview

19.1.14.2. Product Portfolio

19.1.14.3. Profitability by Market Segments

19.1.14.4. Sales Footprint

19.1.14.5. Strategy Overview

19.1.14.5.1. Marketing Strategy

19.1.15. Biofactura

19.1.15.1. Overview

19.1.15.2. Product Portfolio

19.1.15.3. Profitability by Market Segments

19.1.15.4. Sales Footprint

19.1.15.5. Strategy Overview

19.1.15.5.1. Marketing Strategy

20. Assumptions & Acronyms Used

21. Research Methodology

 

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