世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

高級宝飾品市場


Luxury Fine Jewellery Market

高級ファインジュエリー市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価 FMI社が発行した高級ファインジュエリーに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年4月17日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
300 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

高級ファインジュエリー市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価

FMI社が発行した高級ファインジュエリーに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

原材料別

- 金
- プラチナ
- ダイヤモンド
- 真珠
- 宝石
- その他

製品タイプ別

- ネックレス
- リング
- イヤリング
- ブレスレット
- ペンダント
- アンクレット
- ブローチ
- その他

消費者の志向別

- 男性
- 女性
- 子ども

販売チャネル別

- 個人宝飾店
- 専門店
- オンライン小売業者
- その他の販売チャネル

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

高級ファインジュエリー市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、高級宝飾品市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、自動車レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、高級宝飾品市場の市場範囲、分類法、制限を紹介し、読者が高級宝飾品市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、原材料別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 高級ファインジュエリーの世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2021年)、現在および将来の市場価値(457億米ドル)および数量(6.5%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 高級宝飾品の世界市場:価格分析

原料別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 高級ファインジュエリーの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:原材料別

高級高級宝飾品市場は原材料別に、金、プラチナ、ダイヤモンド、真珠、宝石、その他に区分されます。また、上記の原材料別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 高級ファインジュエリーの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:製品タイプ別

高級ファインジュエリー市場は、製品タイプ別に、ネックレス、リング、イヤリング、ブレスレット、ペンダント、アンクレット、ブローチ、その他に区分されます。また、製品タイプ別の市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 高級ファインジュエリーの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:消費者志向別

高級ファインジュエリー市場は消費者志向別に、男性、女性、子供に区分されます。また、消費者志向別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の消費者志向別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 高級ファインジュエリーの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:販売チャネル別

販売チャネル別に、高級高級宝飾品市場は宝飾店、専門店、オンライン小売店、その他の販売チャネルに区分されます。また、販売チャネル別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 高級ファインジュエリー市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:地域別

高級ファインジュエリー市場は、地域別に北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」市場における価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米の高級ファインジュエリー市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカの高級高級宝飾品市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の高級宝飾品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 欧州の高級宝飾品市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における高級宝飾品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの高級ファインジュエリー市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における高級宝飾品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの高級ファインジュエリー市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における高級宝飾品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカ高級宝飾品市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における高級宝飾品市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の高級宝飾品市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、世界の主要国において高級宝飾品市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の原料別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、販売足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Guccio Gucci S.p.A.、The Swatch Group Ltd.、Richemont、Tiffany & Co.、GRAFF、Louis Vuitton SE、Signet Jewelers Limited、Chopard International SA、MIKIMOTO、Pandora Jewelry, LLC、Chopard International SA、その他である。

第19章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定 のリストが含まれる。

第20章 調査方法

この章では、高級宝飾品市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|高級宝飾品市場

1.1.世界市場の展望

1.2.主な調査結果の概要

1.3.主要統計のまとめ

1.4.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場分類

2.2.市場の定義

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.1.1.イノベーションにおけるサステナビリティの優位性

3.1.2.グリーン・マーケティング戦略の導入

3.1.3.M&A活動の活発化

3.1.4.プレミアムブランドへの需要の高まり

3.1.5.主要企業間のパートナーシップ

3.1.6.その他

3.2.製品革新の動向

3.2.1.メーカーの研究開発費の増加とエコ製品の強化

3.2.2.多機能製品への消費者の関心の高まり

3.2.3.有力企業は現在、他の収益性の高いセグメントに多角化している。

3.3.業界の将来展望

3.3.1.成長の要因

3.3.2.ブランドの流入

3.3.3.革新的な流通・マーケティング戦略

4.2017年から2021年までの世界需要分析と2022年から2032年までの予測

4.1.過去の数量(台)分析、2017~2021年

4.2.現在と将来の数量(台)予測、2022~2032年

4.3.前年比成長トレンド分析

5.グローバル価格分析

5.1.原料別地域価格分析

5.2.価格ブレークアップ

5.2.1.メーカー価格

5.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

5.3.平均価格分析ベンチマーク

6.世界需要(金額または単位:百万米ドル)の2017~2021年分析と2022~2032年予測

6.1.過去の価値(百万米ドル)分析、2017~2021年

6.2.現在および将来価値(百万米ドル)予測、2022~2032年

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.市場背景

7.1.マクロ経済要因

7.1.1.世界のGDP成長率見通し

7.1.2.都市化の概要

7.1.3.世界の人口増加

7.1.4.1資本支出あたり

7.1.5.世界のeコマース産業の展望

7.1.6.世界の一人当たり処分費用の見通し

7.1.7.オンライン販売の影響

7.1.8.世界の個人消費の見通し

7.1.9.消費者の購買行動分析

7.2.予測要因-関連性と影響

7.2.1.上位企業の過去の成長率

7.2.2.世界の業界生産の見通し

7.2.3.製造業粗付加価値額

7.2.4.世界の小売売上高の見通し

7.2.5.世界の都市化成長の影響

7.2.6.世界のインターネット・ユーザー統計

7.2.7.エコ商品への全体支出

7.2.8.人口増加統計

7.2.9.世界の産業評価

7.3.産業価値とサプライチェーン分析

7.4.市場ダイナミクス

7.4.1.促進要因

7.4.2.阻害要因

7.4.3.機会分析

7.5.市場のPESTLE分析

7.6.投資実現可能性マトリックス

7.7.ポーターの5つの力

8.原材料別の世界分析2017~2021年および予測2022~2032年

8.1.イントロダクション/主な調査結果

8.2.2017年から2021年までの過去の市場規模(百万米ドル)分析(原材料別

8.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:原材料別、2022~2032年

8.3.1.金

8.3.2.プラチナ

8.3.3.ダイヤモンド

8.3.4.真珠

8.3.5.宝石

8.3.6.その他

8.4.原料別市場魅力度分析

9.製品タイプ別、2017~2021年の世界分析と2022~2032年の予測

9.1.イントロダクション/主な調査結果

9.2.2017年から2021年までの製品タイプ別過去市場規模(百万米ドル)分析

9.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル):製品タイプ別分析・予測、2022~2032年

9.3.1.ネックレス

9.3.2.リング

9.3.3.イヤリング

9.3.4.ブレスレット

9.3.5.ペンダント

9.3.6.アンクレット

9.3.7.ブローチ

9.3.8.その他

9.4.製品タイプ別市場魅力度分析

10.消費者志向別の世界分析2017~2021年および予測2022~2032年

10.1.イントロダクション/主な調査結果

10.2.過去の市場規模(百万米ドル)消費者志向別分析、2017年~2021年

10.3.消費者志向別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2022~2032年

10.3.1.男性

10.3.2.女子

10.3.3.子供

10.4.消費者志向別市場魅力度分析

11.2017~2021年の世界分析と2022~2032年の予測:販売チャネル別

11.1.はじめに/主な調査結果

11.2.販売チャネル別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2017~2021年

11.3.販売チャネル別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2022~2032年

11.3.1.個人宝飾店

11.3.2.専門店

11.3.3.オンライン小売業者

11.3.4.その他の販売チャネル

11.4.販売チャネル別市場魅力度分析

12.地域別、2017~2021年の世界分析と2022~2032年の予測

12.1.はじめに

12.2.地域別過去市場規模(百万米ドル)分析、2017~2021年

12.3.地域別の現在の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2022~2032年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.ヨーロッパ

12.3.4.東アジア

12.3.5.南アジア

12.3.6.オセアニア

12.3.7.中東・アフリカ(MEA)

12.4.地域別市場魅力度分析

13.北米の2017~2021年分析と2022~2032年予測

13.1.序論

13.2.価格分析

13.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

13.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022年~2032年

13.4.1.国別

13.4.1.1.アメリカ

13.4.1.2.カナダ

13.4.2.原材料別

13.4.3.製品タイプ別

13.4.4.消費者志向別

13.4.5.販売チャネル別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.国別

13.5.2.原材料別

13.5.3.製品タイプ別

13.5.4.消費者志向別

13.5.5.販売チャネル別

14.ラテンアメリカの分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

14.1.序論

14.2.価格分析

14.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022年~2032年

14.4.1.国別

14.4.1.1.ブラジル

14.4.1.2.メキシコ

14.4.1.3.その他のラテンアメリカ

14.4.2.原材料別

14.4.3.製品タイプ別

14.4.4.消費者志向別

14.4.5.販売チャネル別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.原材料別

14.5.3.製品タイプ別

14.5.4.消費者志向別

14.5.5.販売チャネル別

15.欧州の2017~2021年分析と2022~2032年予測

15.1.はじめに

15.2.価格分析

15.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

15.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022年~2032年

15.4.1.国別

15.4.1.1.イギリス

15.4.1.2.ドイツ

15.4.1.3.イタリア

15.4.1.4.スペイン

15.4.1.5.フランス

15.4.1.6.ロシア

15.4.1.7.その他のヨーロッパ

15.4.2.原材料別

15.4.3.製品タイプ別

15.4.4.消費者志向別

15.4.5.販売チャネル別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.原材料別

15.5.3.製品タイプ別

15.5.4.消費者志向別

15.5.5.販売チャネル別

16.東アジアの分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

16.1.はじめに

16.2.価格分析

16.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

16.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022年~2032年

16.4.1.国別

16.4.1.1.中国

16.4.1.2.日本

16.4.1.3.韓国

16.4.2.原材料別

16.4.3.製品タイプ別

16.4.4.消費者志向別

16.4.5.販売チャネル別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.原材料別

16.5.3.製品タイプ別

16.5.4.消費者志向別

16.5.5.販売チャネル別

17.南アジアの分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

17.1.はじめに

17.2.価格分析

17.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

17.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022年~2032年

17.4.1.国別

17.4.1.1.インド

17.4.1.2.タイ

17.4.1.3.マレーシア

17.4.1.4.インドネシア

17.4.1.5.その他の南アジア

17.4.2.原材料別

17.4.3.製品タイプ別

17.4.4.消費者志向別

17.4.5.販売チャネル別

17.5.市場魅力度分析

17.5.1.国別

17.5.2.原材料別

17.5.3.製品タイプ別

17.5.4.消費者志向別

17.5.5.販売チャネル別

18.オセアニアの分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

18.1.序論

18.2.価格分析

18.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

18.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022年~2032年

18.4.1.国別

18.4.1.1.オーストラリア

18.4.1.2.ニュージーランド

18.4.2.原材料別

18.4.3.製品タイプ別

18.4.4.消費者志向別

18.4.5.販売チャネル別

18.5.市場魅力度分析

18.5.1.国別

18.5.2.原材料別

18.5.3.製品タイプ別

18.5.4.消費者志向別

18.5.5.販売チャネル別

19.MEA分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

19.1.序論

19.2.価格分析

19.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2017~2021年

19.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)予測、2022年~2032年

19.4.1.国別

19.4.1.1.GCC諸国

19.4.1.2.南アフリカ

19.4.1.3.その他のMEA

19.4.2.原材料別

19.4.3.製品タイプ別

19.4.4.消費者志向別

19.4.5.販売チャネル別

19.5.市場魅力度分析

19.5.1.国別

19.5.2.原材料別

19.5.3.製品タイプ別

19.5.4.消費者志向別

19.5.5.販売チャネル別

20.市場構造分析

20.1.企業階層別分析

20.2.市場集中度

20.3.上位企業の市場シェア分析

20.4.市場プレゼンス分析

20.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント

20.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

20.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

21.競合分析

21.1.競合ダッシュボード

21.2.競合による価格分析

21.3.競合ベンチマーキング

21.4.競合のディープダイブ

21.4.1.グッチオ・グッチS.p.A.

21.4.2.概要

21.4.2.1.製品ポートフォリオ

21.4.2.2.市場セグメント別収益性(原材料/製品タイプ/消費者志向/販売チャネル/地域)

21.4.2.3.流通フットプリント

21.4.2.4.戦略の概要

21.4.3.スウォッチ・グループ

21.4.4.リシュモン

21.4.5.ティファニー

21.4.6.グラフ

21.4.7.ルイ・ヴィトン SE

21.4.8.シグネット・ジュエラーズ・リミテッド

21.4.9.ショパール・インターナショナル SA

21.4.10.ミキモト

21.4.11.パンドラ・ジュエリー

21.4.12.ショパール・インターナショナル SA

21.4.13.その他の主要メーカー(ご要望に応じて)

22.前提条件と略語

23.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Luxury Fine Jewellery Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032

A recent market study published by FMI on Luxury Fine Jewellery offers a global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Raw Material:

• Gold
• Platinum
• Diamond
• Precious Pearls
• Gemstones
• Others

By Product Type:

• Necklaces
• Ring
• Earrings
• Bracelets
• Pendants
• Anklets
• Broches
• Others

By Consumer Orientation:

• Men
• Women
• Children

By Sales Channel:

• Individual Jewellery Stores
• Specialty Stores
• Online Retailers
• Other Sales Channel

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Luxury Fine Jewellery Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Luxury Fine Jewellery Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Luxury Fine Jewellery Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Raw Material processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Luxury Fine Jewellery Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2021) and current and future market value (US$ 45,700.0 million) and volume (6.5%) projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Luxury Fine Jewellery Market - Pricing Analysis

Based on By Raw Material, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Luxury Fine Jewellery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Raw Material

Based on By Raw Material, Luxury Fine Jewellery Market is segmented into Gold, Platinum, Diamond, Precious Pearls, Gemstones, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Raw Material.

Chapter 06 - Global Luxury Fine Jewellery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Product Type

Based on By Product Type, Luxury Fine Jewellery Market is segmented into Necklaces, Ring, Earrings, Bracelets, Pendants, Anklets, Broches, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Product Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 07 - Global Luxury Fine Jewellery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Consumer Orientation

Based on By Consumer Orientation, Luxury Fine Jewellery Market is segmented into Men, Women, Children. This section also offers market attractiveness analysis based on By Consumer Orientation. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Consumer Orientation.

Chapter 08 - Global Luxury Fine Jewellery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Luxury Fine Jewellery Market is segmented into Individual Jewellery Stores, Specialty Stores, Online Retailers, Other Sales Channel. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 09 - Luxury Fine Jewellery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

Based on By Region, Luxury Fine Jewellery Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Luxury Fine Jewellery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Luxury Fine Jewellery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Luxury Fine Jewellery Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Luxury Fine Jewellery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Luxury Fine Jewellery Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Luxury Fine Jewellery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Luxury Fine Jewellery Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Luxury Fine Jewellery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Luxury Fine Jewellery Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Luxury Fine Jewellery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Luxury Fine Jewellery Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Luxury Fine Jewellery Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the Luxury Fine Jewellery Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Raw Material portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Guccio Gucci S.p.A., The Swatch Group Ltd., Richemont, Tiffany & Co., GRAFF, Louis Vuitton SE, Signet Jewelers Limited, Chopard International SA, MIKIMOTO, Pandora Jewelry, LLC, Chopard International SA, Others.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Luxury Fine Jewellery Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Luxury Fine jewellery Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Summary of Key Findings

1.3. Summary of Key statistics

1.4. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.1.1. Sustainability is Gaining Dominance in Innovation

3.1.2. Incorporation of Green Marketing Strategy

3.1.3. Rise in Mergers and Acquisitions Activity

3.1.4. Growing Demand for Premium Brands

3.1.5. Partnerships Among Key Players

3.1.6. Others

3.2. Product Innovation Trends

3.2.1. Manufacturers Increasingly Spending on R&D and Stepping Up Eco-friendly Products

3.2.2. Growing Consumer Interest in Multifunctional Products

3.2.3. Prominent Players are now Diversifying into Other Profitable Segments

3.3. Future Prospects of Industry

3.3.1. Factors Fuelling Growth

3.3.2. Influx of Brands

3.3.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies

4. Global Demand Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032

4.1. Historical Volume (Units) Analysis, 2017 to 2021

4.2. Current and Future Volume (Units) Projections, 2022 to 2032

4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5. Global - Pricing Analysis

5.1. Regional Pricing Analysis By Raw Material

5.2. Pricing Break-up

5.2.1. Manufacturer Level Pricing

5.2.2. Distributor Level Pricing

5.3. Average Pricing Analysis Benchmark

6. Global Demand (in Value or in US$ million) Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032

6.1. Historical Value (US$ million) Analysis, 2017 to 2021

6.2. Current and Future Value (US$ million) Projections, 2022 to 2032

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

7.1. Macro-Economic Factors

7.1.1. Global GDP Growth Outlook

7.1.2. Urbanization Overview

7.1.3. Global Population Growth

7.1.4. Per Capital Expenditure

7.1.5. Global e-Commerce Industry Outlook

7.1.6. Global Per-Capital Disposal Expenditure Outlook

7.1.7. Impact of Online Sales

7.1.8. Global Consumer Spending Outlook

7.1.9. Consumer Buying Behaviour Analysis

7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

7.2.1. Top Companies Historical Growth

7.2.2. Global Industry Production Outlook

7.2.3. Manufacturing Sector Gross Value Added

7.2.4. Global Retail Sales Outlook

7.2.5. Global Urbanization Growth Impact

7.2.6. Worldwide Internet User Statistics

7.2.7. Overall Expenditure on Eco-friendly Products

7.2.8. Population Growth Statistics

7.2.9. Global Industry Assessment

7.3. Industry Value and Supply Chain Analysis

7.4. Market Dynamics

7.4.1. Drivers

7.4.2. Restraints

7.4.3. Opportunity Analysis

7.5. PESTLE Analysis of Market

7.6. Investment Feasibility Matrix

7.7. Porter’s Five Force

8. Global Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Raw Material

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Raw Material, 2017 to 2021

8.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Raw Material, 2022 to 2032

8.3.1. Gold

8.3.2. Platinum

8.3.3. Diamond

8.3.4. Precious Pearls

8.3.5. Gemstones

8.3.6. Others

8.4. Market Attractiveness Analysis By Raw Material

9. Global Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Product Type

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Product Type, 2017 to 2021

9.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Product Type, 2022 to 2032

9.3.1. Necklaces

9.3.2. Ring

9.3.3. Earrings

9.3.4. Bracelets

9.3.5. Pendants

9.3.6. Anklets

9.3.7. Broches

9.3.8. Others

9.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

10. Global Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Consumer Orientation

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Consumer Orientation, 2017 to 2021

10.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Consumer Orientation, 2022 to 2032

10.3.1. Men

10.3.2. Women

10.3.3. Children

10.4. Market Attractiveness Analysis By Consumer Orientation

11. Global Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Sales Channel

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Sales Channel, 2017 to 2021

11.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2022 to 2032

11.3.1. Individual Jewellery Stores

11.3.2. Specialist Stores

11.3.3. Online Retailers

11.3.4. Other Sales Channel

11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel

12. Global Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Region

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Region, 2017 to 2021

12.3. Current Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Region, 2022 to 2032

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. Europe

12.3.4. East Asia

12.3.5. South Asia

12.3.6. Oceania

12.3.7. Middle East and Africa (MEA)

12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

13.4. Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

13.4.1. By Country

13.4.1.1. The USA

13.4.1.2. Canada

13.4.2. By Raw Material

13.4.3. By Product Type

13.4.4. By Consumer Orientation

13.4.5. By Sales Channel

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Country

13.5.2. By Raw Material

13.5.3. By Product Type

13.5.4. By Consumer Orientation

13.5.5. By Sales Channel

14. Latin America Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

14.4. Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

14.4.1. By Country

14.4.1.1. Brazil

14.4.1.2. Mexico

14.4.1.3. Rest of Latin America

14.4.2. By Raw Material

14.4.3. By Product Type

14.4.4. By Consumer Orientation

14.4.5. By Sales Channel

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Raw Material

14.5.3. By Product Type

14.5.4. By Consumer Orientation

14.5.5. By Sales Channel

15. Europe Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

15.4. Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

15.4.1. By Country

15.4.1.1. The United Kingdom

15.4.1.2. Germany

15.4.1.3. Italy

15.4.1.4. Spain

15.4.1.5. France

15.4.1.6. Russia

15.4.1.7. Rest of Europe

15.4.2. By Raw Material

15.4.3. By Product Type

15.4.4. By Consumer Orientation

15.4.5. By Sales Channel

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Raw Material

15.5.3. By Product Type

15.5.4. By Consumer Orientation

15.5.5. By Sales Channel

16. East Asia Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

16.4. Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

16.4.1. By Country

16.4.1.1. China

16.4.1.2. Japan

16.4.1.3. South Korea

16.4.2. By Raw Material

16.4.3. By Product Type

16.4.4. By Consumer Orientation

16.4.5. By Sales Channel

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Raw Material

16.5.3. By Product Type

16.5.4. By Consumer Orientation

16.5.5. By Sales Channel

17. South Asia Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

17.1. Introduction

17.2. Pricing Analysis

17.3. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

17.4. Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

17.4.1. By Country

17.4.1.1. India

17.4.1.2. Thailand

17.4.1.3. Malaysia

17.4.1.4. Indonesia

17.4.1.5. Rest of South Asi

17.4.2. By Raw Material

17.4.3. By Product Type

17.4.4. By Consumer Orientation

17.4.5. By Sales Channel

17.5. Market Attractiveness Analysis

17.5.1. By Country

17.5.2. By Raw Material

17.5.3. By Product Type

17.5.4. By Consumer Orientation

17.5.5. By Sales Channel

18. Oceania Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

18.1. Introduction

18.2. Pricing Analysis

18.3. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

18.4. Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

18.4.1. By Country

18.4.1.1. Australia

18.4.1.2. New Zealand

18.4.2. By Raw Material

18.4.3. By Product Type

18.4.4. By Consumer Orientation

18.4.5. By Sales Channel

18.5. Market Attractiveness Analysis

18.5.1. By Country

18.5.2. By Raw Material

18.5.3. By Product Type

18.5.4. By Consumer Orientation

18.5.5. By Sales Channel

19. MEA Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

19.1. Introduction

19.2. Pricing Analysis

19.3. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

19.4. Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

19.4.1. By Country

19.4.1.1. GCC Countries

19.4.1.2. South Africa

19.4.1.3. Rest of MEA

19.4.2. By Raw Material

19.4.3. By Product Type

19.4.4. By Consumer Orientation

19.4.5. By Sales Channel

19.5. Market Attractiveness Analysis

19.5.1. By Country

19.5.2. By Raw Material

19.5.3. By Product Type

19.5.4. By Consumer Orientation

19.5.5. By Sales Channel

20. Market Structure Analysis

20.1. Analysis by Tier of Companies

20.2. Market Concentration

20.3. Market Share Analysis of Top Players

20.4. Market Presence Analysis

20.4.1. By Regional footprint of Players

20.4.2. Product foot print by Players

20.4.3. Channel Foot Print by Players

21. Competition Analysis

21.1. Competition Dashboard

21.2. Pricing Analysis by Competition

21.3. Competition Benchmarking

21.4. Competition Deep Dive

21.4.1. Guccio Gucci S.p.A.

21.4.2. Overview

21.4.2.1. Product Portfolio

21.4.2.2. Profitability by Market Segments (Raw Material/Product Type/ Consumer Orientation/Sales Channel/Region )

21.4.2.3. Distribution Footprint

21.4.2.4. Strategy Overview

21.4.3. The Swatch Group Ltd.

21.4.4. Richemont

21.4.5. Tiffany & Co.

21.4.6. GRAFF

21.4.7. Louis Vuitton SE

21.4.8. Signet Jewelers Limited

21.4.9. Chopard International SA

21.4.10. MIKIMOTO

21.4.11. Pandora Jewelry, LLC

21.4.12. Chopard International SA

21.4.13. Other Key Manufacturers (As per requirement)

22. Assumptions and Acronyms Used

23. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る