世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

海底通信ケーブル市場


Submarine Communication Cables Market

海底通信ケーブル市場:世界の産業分析2017-2021年と機会評価2022-2032年 FMIが発行したバードキャリアに関する最新市場調査は、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年3月19日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
340 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

海底通信ケーブル市場:世界の産業分析2017-2021年と機会評価2022-2032年

FMIが発行したバードキャリアに関する最新市場調査は、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータについて徹底的な調査を行った後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- 非装甲
- 装甲
- シングルアーマー
- ダブルアーマー

プロジェクトタイプ別

- 新規プロジェクト
- アップグレード

所有者別

- コンソーシアム
- 民間企業
- 多国間開発銀行

サービス別

- レイアップ・サービス/設置
- 修理/メンテナンス

地域別

- 北米
- 中南米
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 日本を除くアジア太平洋 (APEJ)
- 日本
- 中東・アフリカ

チャプター

エグゼクティブサマリー

海底通信ケーブル市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、海底通信ケーブル市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムの基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、海底通信ケーブル市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 海底通信ケーブルの世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2021年)、現在および将来の市場価値(2,897.7百万米ドル)および数量(5.6%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 海底通信ケーブルの世界市場:価格分析

タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 海底通信ケーブルの世界市場:タイプ別分析2017-2021年および予測2022-2032年

タイプ別に、海底通信ケーブル市場は非装甲、装甲、シングル装甲、ダブル装甲に区分されます。また、「タイプ別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 海底通信ケーブルの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:プロジェクトタイプ別

プロジェクトタイプ別に、海底通信ケーブル市場は新規プロジェクト、アップグレードに区分されます。また、プロジェクトタイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のプロジェクトタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 海底通信ケーブルの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年:所有者別

所有者別に、海底通信ケーブル市場はコンソーシアム、民間企業、多国間開発銀行に区分されます。また、所有者別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の所有者別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 海底通信ケーブルの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:サービス別

サービス別に、海底通信ケーブル市場は、レイアップサービス/設置、修理/メンテナンスに区分されます。また、「サービス別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のサービス別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 海底通信ケーブル市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:地域別

海底通信ケーブル市場は、地域別に北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米海底通信ケーブル市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第11章 ラテンアメリカの海底通信ケーブル市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域における海底通信ケーブル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州の海底通信ケーブル市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における海底通信ケーブル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの海底通信ケーブル市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における海底通信ケーブル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの海底通信ケーブル市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における海底通信ケーブル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカの海底通信ケーブル市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における海底通信ケーブル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の海底通信ケーブル市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、世界の主要国において海底通信ケーブル市場がどのように成長すると予測されるかについて考察しています。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場参入企業には、日本電気株式会社、General Cable Technologies Corporation、OCC Corporation、Hengtong Marine Cable System、ZTT Group、Alcatel Submarine Networks Inc.、Nexans S.A.、SubCom LLC、Prysmian S.p.A、Google LLC、Microsoft Corporation、NKT A/S、Nexans Norway AS、Huawei Marine Networks Co.Ltd.、Corning Incorporated、FUJITSU、AEI Cables、Ericsson、General Cable、Hanhe Cable Company、Hasfibel、Jainson Cables India Pvt. Ltd.、Kerite、JDR Cable Systems Ltd.、Hexatronic Cables & Interconnect Systems、LEONI Special Cables GmbH、The Okonite Company、ALE International、Nokia、Norddeutsche Seekabelwerke、Reliance Jio(パートナー)など。

第19章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第20章 調査方法

この章では、海底通信ケーブル市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について読者の理解を支援します。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.世界市場分析2017-2021年および予測、2022-2032年

4.1.過去の市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)分析、2017-2021年

4.2.現在と将来の市場規模金額(US$ Mn)と数量(メートル)予測、2022-2032年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:ケーブルタイプ別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.ケーブルタイプ別の過去市場規模金額(US$ Mn)と数量(メートル)分析、2017~2021年

5.3.ケーブルタイプ別の現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)分析と予測、2022-2032年

5.3.1.非装甲

5.3.2.装甲

5.3.3.シングルアーマード

5.3.4.ダブルアーマー

5.4.ケーブルタイプ別前年比成長トレンド分析(2017~2021年

5.5.ケーブルタイプ別絶対価格機会分析、2022~2032年

6.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年、所有者別

6.1.はじめに/主な調査結果

6.2.2017~2021年の所有者別市場規模金額(US$ Mn)と数量(メートル)の過去分析

6.3.所有者別の現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)&数量(メートル)分析と予測、2022-2032年

6.3.1.コンソーシアム

6.3.2.民間企業

6.3.3.多国間開発銀行

6.4.所有者別前年比成長トレンド分析(2017~2021年

6.5.所有者別絶対額機会分析、2022~2032年

7.プロジェクトタイプ別の世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

7.1.はじめに/主な調査結果

7.2.2017年~2021年のプロジェクトタイプ別市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)過去分析

7.3.プロジェクトタイプ別の現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)分析と予測、2022-2032年

7.3.1.新規プロジェクト

7.3.2.アップグレード

7.4.プロジェクトタイプ別前年比成長動向分析(2017~2021年

7.5.プロジェクトタイプ別絶対額機会分析、2022-2032年

8.サービス別世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

8.1.はじめに/主な調査結果

8.2.2017~2021年のサービス別市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)過去分析

8.3.サービス別の現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)分析と予測、2022-2032年

8.3.1.レイアップサービス/設置

8.3.2.修理/メンテナンス

8.4.サービス別前年比成長トレンド分析(2017~2021年

8.5.サービス別絶対価格機会分析、2022-2032年

9.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年、地域別

9.1.はじめに

9.2.地域別の過去の市場規模(百万米ドル)&数量(メートル)分析、2017年~2021年

9.3.地域別の現在の市場規模金額(US$ Mn)と数量(メートル)の分析と予測、2022-2032年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.アジア太平洋

9.3.5.MEA

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(国別

10.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)動向分析、2017-2021年

10.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)予測、2022-2032年

10.2.1.国別

10.2.1.1.米国

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.ケーブルタイプ別

10.2.3.所有者別

10.2.4.プロジェクトタイプ別

10.2.5.サービス別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.ケーブルタイプ別

10.3.3.所有者別

10.3.4.プロジェクトタイプ別

10.3.5.サービス別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカの国別市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

11.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)動向分析、2017~2021年

11.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)予測、2022-2032年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.ケーブルタイプ別

11.2.3.所有者別

11.2.4.プロジェクトタイプ別

11.2.5.サービス別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.ケーブルタイプ別

11.3.3.所有者別

11.3.4.プロジェクトタイプ別

11.3.5.サービス別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(国別

12.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)動向分析、2017-2021年

12.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)予測、2022-2032年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.ケーブルタイプ別

12.2.3.所有者別

12.2.4.プロジェクトタイプ別

12.2.5.サービス別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.ケーブルタイプ別

12.3.3.所有者別

12.3.4.プロジェクトタイプ別

12.3.5.サービス別

12.4.主要項目

13.アジア太平洋地域の国別市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

13.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)動向分析、2017~2021年

13.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)予測、2022-2032年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.1.4.マレーシア

13.2.1.5.シンガポール

13.2.1.6.オーストラリア

13.2.1.7.ニュージーランド

13.2.1.8.その他のAPAC地域

13.2.2.ケーブルタイプ別

13.2.3.所有者別

13.2.4.プロジェクトタイプ別

13.2.5.サービス別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.ケーブルタイプ別

13.3.3.所有者別

13.3.4.プロジェクトタイプ別

13.3.5.サービス別

13.4.主要項目

14.MEA市場の国別分析2017-2021年および予測2022-2032年

14.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)動向分析、2017-2021年

14.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(メートル)予測、2022-2032年

14.2.1.国別

14.2.1.1.GCC諸国

14.2.1.2.南アフリカ

14.2.1.3.イスラエル

14.2.1.4.その他のMEA諸国

14.2.2.ケーブルタイプ別

14.2.3.所有者別

14.2.4.プロジェクトタイプ別

14.2.5.サービス別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.ケーブルタイプ別

14.3.3.所有者別

14.3.4.プロジェクトタイプ別

14.3.5.サービス別

14.4.主要項目

15.主要国市場分析

15.1.米国

15.1.1.価格分析

15.1.2.市場シェア分析、2021年

15.1.2.1.ケーブルタイプ別

15.1.2.2.所有者別

15.1.2.3.プロジェクトタイプ別

15.1.2.4.サービス別

15.2.カナダ

15.2.1.価格分析

15.2.2.市場シェア分析(2021年

15.2.2.1.ケーブルタイプ別

15.2.2.2.所有者別

15.2.2.3.プロジェクトタイプ別

15.2.2.4.サービス別

15.3.ブラジル

15.3.1.価格分析

15.3.2.市場シェア分析、2021年

15.3.2.1.ケーブルタイプ別

15.3.2.2.所有者別

15.3.2.3.プロジェクトタイプ別

15.3.2.4.サービス別

15.4.メキシコ

15.4.1.価格分析

15.4.2.市場シェア分析、2021年

15.4.2.1.ケーブルタイプ別

15.4.2.2.所有者別

15.4.2.3.プロジェクトタイプ別

15.4.2.4.サービス別

15.5.ドイツ

15.5.1.価格分析

15.5.2.市場シェア分析、2021年

15.5.2.1.ケーブルタイプ別

15.5.2.2.所有者別

15.5.2.3.プロジェクトタイプ別

15.5.2.4.サービス別

15.6.英国

15.6.1.価格分析

15.6.2.市場シェア分析、2021年

15.6.2.1.ケーブルタイプ別

15.6.2.2.所有者別

15.6.2.3.プロジェクトタイプ別

15.6.2.4.サービス別

15.7.フランス

15.7.1.価格分析

15.7.2.市場シェア分析、2021年

15.7.2.1.ケーブルタイプ別

15.7.2.2.所有者別

15.7.2.3.プロジェクトタイプ別

15.7.2.4.サービス別

15.8.スペイン

15.8.1.価格分析

15.8.2.市場シェア分析、2021年

15.8.2.1.ケーブルタイプ別

15.8.2.2.所有者別

15.8.2.3.プロジェクトタイプ別

15.8.2.4.サービス別

15.9.イタリア

15.9.1.価格分析

15.9.2.市場シェア分析、2021年

15.9.2.1.ケーブルタイプ別

15.9.2.2.所有者別

15.9.2.3.プロジェクトタイプ別

15.9.2.4.サービス別

15.10.中国

15.10.1.価格分析

15.10.2.市場シェア分析、2021年

15.10.2.1.ケーブルタイプ別

15.10.2.2.所有者別

15.10.2.3.プロジェクトタイプ別

15.10.2.4.サービス別

15.11.日本

15.11.1.価格分析

15.11.2.市場シェア分析、2021年

15.11.2.1.ケーブルタイプ別

15.11.2.2.所有者別

15.11.2.3.プロジェクトタイプ別

15.11.2.4.サービス別

15.12.韓国

15.12.1.価格分析

15.12.2.市場シェア分析、2021年

15.12.2.1.ケーブルタイプ別

15.12.2.2.所有者別

15.12.2.3.プロジェクトタイプ別

15.12.2.4.サービス別

15.13.マレーシア

15.13.1.価格分析

15.13.2.市場シェア分析、2021年

15.13.2.1.ケーブルタイプ別

15.13.2.2.所有者別

15.13.2.3.プロジェクトタイプ別

15.13.2.4.サービス別

15.14.シンガポール

15.14.1.価格分析

15.14.2.市場シェア分析、2021年

15.14.2.1.ケーブルタイプ別

15.14.2.2.所有者別

15.14.2.3.プロジェクトタイプ別

15.14.2.4.サービス別

15.15.オーストラリア

15.15.1.価格分析

15.15.2.市場シェア分析、2021年

15.15.2.1.ケーブルタイプ別

15.15.2.2.所有者別

15.15.2.3.プロジェクトタイプ別

15.15.2.4.サービス別

15.16.ニュージーランド

15.16.1.価格分析

15.16.2.市場シェア分析、2021年

15.16.2.1.ケーブルタイプ別

15.16.2.2.所有者別

15.16.2.3.プロジェクトタイプ別

15.16.2.4.サービス別

15.17.GCC諸国

15.17.1.価格分析

15.17.2.市場シェア分析、2021年

15.17.2.1.ケーブルタイプ別

15.17.2.2.所有者別

15.17.2.3.プロジェクトタイプ別

15.17.2.4.サービス別

15.18.南アフリカ

15.18.1.価格分析

15.18.2.市場シェア分析、2021年

15.18.2.1.ケーブルタイプ別

15.18.2.2.所有者別

15.18.2.3.プロジェクトタイプ別

15.18.2.4.サービス別

15.19.イスラエル

15.19.1.価格分析

15.19.2.市場シェア分析、2021年

15.19.2.1.ケーブルタイプ別

15.19.2.2.所有者別

15.19.2.3.プロジェクトタイプ別

15.19.2.4.サービス別

16.市場構造分析

16.1.競争ダッシュボード

16.2.コンペティション・ベンチマーク

16.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

16.3.1.地域別

16.3.2.ケーブルタイプ別

16.3.3.所有者別

16.3.4.プロジェクトタイプ別

16.3.5.サービス別

17.競合分析

17.1.競合の深堀り

17.1.1.日本電気株式会社

17.1.1.1.概要

17.1.1.2.製品ポートフォリオ

17.1.1.3.市場セグメント別の収益性

17.1.1.4.販売拠点

17.1.1.5.戦略の概要

17.1.1.5.1.マーケティング戦略

17.1.1.5.2.製品戦略

17.1.1.5.3.チャネル戦略

17.1.2.ジェネラル・ケーブル・テクノロジーズ・コーポレーション

17.1.2.1.概要

17.1.2.2.製品ポートフォリオ

17.1.2.3.市場セグメント別の収益性

17.1.2.4.販売拠点

17.1.2.5.戦略の概要

17.1.2.5.1.マーケティング戦略

17.1.2.5.2.製品戦略

17.1.2.5.3.チャネル戦略

17.1.3.OCC株式会社

17.1.3.1.概要

17.1.3.2.製品ポートフォリオ

17.1.3.3.市場セグメント別の収益性

17.1.3.4.販売拠点

17.1.3.5.戦略の概要

17.1.3.5.1.マーケティング戦略

17.1.3.5.2.製品戦略

17.1.3.5.3.チャネル戦略

17.1.4.亨通海上ケーブルシステム

17.1.4.1.概要

17.1.4.2.製品ポートフォリオ

17.1.4.3.市場セグメント別の収益性

17.1.4.4.販売拠点

17.1.4.5.戦略の概要

17.1.4.5.1.マーケティング戦略

17.1.4.5.2.製品戦略

17.1.4.5.3.チャネル戦略

17.1.5.ZTTグループ

17.1.5.1.概要

17.1.5.2.製品ポートフォリオ

17.1.5.3.市場セグメント別収益性

17.1.5.4.販売拠点

17.1.5.5.戦略の概要

17.1.5.5.1.マーケティング戦略

17.1.5.5.2.製品戦略

17.1.5.5.3.チャネル戦略

17.1.6.アルカテル・サブマリン・ネットワークス(Alcatel Submarine Networks, Inc.

17.1.6.1.概要

17.1.6.2.製品ポートフォリオ

17.1.6.3.市場セグメント別収益性

17.1.6.4.販売拠点

17.1.6.5.戦略の概要

17.1.6.5.1.マーケティング戦略

17.1.6.5.2.製品戦略

17.1.6.5.3.チャネル戦略

17.1.7.ネクサンス社

17.1.7.1.概要

17.1.7.2.製品ポートフォリオ

17.1.7.3.市場セグメント別収益性

17.1.7.4.販売拠点

17.1.7.5.戦略の概要

17.1.7.5.1.マーケティング戦略

17.1.7.5.2.製品戦略

17.1.7.5.3.チャネル戦略

17.1.8.ハンヘケーブルカンパニー

17.1.8.1.概要

17.1.8.2.製品ポートフォリオ

17.1.8.3.市場セグメント別収益性

17.1.8.4.販売拠点

17.1.8.5.戦略の概要

17.1.8.5.1.マーケティング戦略

17.1.8.5.2.製品戦略

17.1.8.5.3.チャネル戦略

17.1.9.AEIケーブル

17.1.9.1.概要

17.1.9.2.製品ポートフォリオ

17.1.9.3.市場セグメント別収益性

17.1.9.4.販売拠点

17.1.9.5.戦略の概要

17.1.9.5.1.マーケティング戦略

17.1.9.5.2.製品戦略

17.1.9.5.3.チャネル戦略

17.1.10.ケライト

17.1.10.1.概要

17.1.10.2.製品ポートフォリオ

17.1.10.3.市場セグメント別の収益性

17.1.10.4.販売拠点

17.1.10.5.戦略の概要

17.1.10.5.1.マーケティング戦略

17.1.10.5.2.製品戦略

17.1.10.5.3.チャネル戦略

17.1.11.ジェインソン・ケーブル・インディア社

17.1.11.1.概要

17.1.11.2.製品ポートフォリオ

17.1.11.3.市場セグメント別収益性

17.1.11.4.販売拠点

17.1.11.5.戦略の概要

17.1.11.5.1.マーケティング戦略

17.1.11.5.2.製品戦略

17.1.11.5.3.チャネル戦略

17.1.12.ファーウェイ海洋ネットワーク

17.1.12.1.概要

17.1.12.2.製品ポートフォリオ

17.1.12.3.市場セグメント別の収益性

17.1.12.4.販売拠点

17.1.12.5.戦略の概要

17.1.12.5.1.マーケティング戦略

17.1.12.5.2.製品戦略

17.1.12.5.3.チャネル戦略

17.1.13.エリクソン

17.1.13.1.概要

17.1.13.2.製品ポートフォリオ

17.1.13.3.市場セグメント別収益性

17.1.13.4.販売拠点

17.1.13.5.戦略の概要

17.1.13.5.1.マーケティング戦略

17.1.13.5.2.製品戦略

17.1.13.5.3.チャネル戦略

17.1.14.アパー・インダストリーズ社

17.1.14.1.概要

17.1.14.2.製品ポートフォリオ

17.1.14.3.市場セグメント別の収益性

17.1.14.4.販売拠点

17.1.14.5.戦略の概要

17.1.14.5.1.マーケティング戦略

17.1.14.5.2.製品戦略

17.1.14.5.3.チャネル戦略

17.1.15.JDRケーブルシステム

17.1.15.1.概要

17.1.15.2.製品ポートフォリオ

17.1.15.3.市場セグメント別収益性

17.1.15.4.販売拠点

17.1.15.5.戦略の概要

17.1.15.5.1.マーケティング戦略

17.1.15.5.2.製品戦略

17.1.15.5.3.チャネル戦略

18.前提条件と略語

19.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Submarine Communication Cables Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032

A recent market study published by FMI on Bird Carriers offers a global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Unarmoured
• Armoured
• Single Armoured
• Double Armoured

By Project Type:

• New Projects
• Upgradations

By Ownership:

• Consortiums
• Private Enterprises
• Multilateral Development Banks

By Service:

• Layup Services/Installation
• Repair/Maintenance

By Region:

• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe
• Asia-Pacific Excluding Japan (APEJ)
• Japan
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Submarine Communication Cables Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Submarine Communication Cables Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Submarine Communication Cables Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Submarine Communication Cables Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2021) and current and future market value (US$ 2,897.7 Mn) and volume (5.6%) projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Submarine Communication Cables Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Submarine Communication Cables Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type

Based on By Type, Submarine Communication Cables Market is segmented into Unarmoured, Armoured, Single Armoured, Double Armoured. This section also offers market attractiveness analysis based on By Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 06 - Global Submarine Communication Cables Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Project Type

Based on By Project Type, Submarine Communication Cables Market is segmented into New Projects, Upgradations. This section also offers market attractiveness analysis based on By Project Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Project Type.

Chapter 07 - Global Submarine Communication Cables Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Ownership

Based on By Ownership, Submarine Communication Cables Market is segmented into Consortiums, Private Enterprises, Multilateral Development Banks. This section also offers market attractiveness analysis based on By Ownership. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Ownership.

Chapter 08 - Global Submarine Communication Cables Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Service

Based on By Service, Submarine Communication Cables Market is segmented into Layup Services/Installation, Repair/Maintenance. This section also offers market attractiveness analysis based on By Service. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Service.

Chapter 09 - Submarine Communication Cables Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

Based on By Region, Submarine Communication Cables Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Submarine Communication Cables Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Submarine Communication Cables Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Submarine Communication Cables Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Submarine Communication Cables Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Submarine Communication Cables Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Submarine Communication Cables Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Submarine Communication Cables Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Submarine Communication Cables Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Submarine Communication Cables Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Submarine Communication Cables Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Submarine Communication Cables Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Submarine Communication Cables Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the Submarine Communication Cables Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are NEC Corporation, General Cable Technologies Corporation, OCC Corporation, Hengtong Marine Cable System, ZTT Group, Alcatel Submarine Networks Inc., Nexans S.A., SubCom LLC, Prysmian S.p.A, Google LLC, Microsoft Corporation, NKT A/S, Nexans Norway AS, Huawei Marine Networks Co. Ltd., Corning Incorporated, FUJITSU, AEI Cables, Ericsson, General Cable, Hanhe Cable Company, Hasfibel, Jainson Cables India Pvt. Ltd., Kerite, JDR Cable Systems Ltd., Hexatronic Cables & Interconnect Systems, LEONI Special Cables GmbH, The Okonite Company, ALE International, Nokia, Norddeutsche Seekabelwerke, Reliance Jio (Partner), etc.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Submarine Communication Cables Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Analysis, 2017-2021

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Projections, 2022-2032

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Cable Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Analysis By Cable Type, 2017-2021

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Analysis and Forecast By Cable Type, 2022-2032

5.3.1. Unarmoured

5.3.2. Armoured

5.3.3. Single Armoured

5.3.4. Double Armoured

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Cable Type, 2017-2021

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Cable Type, 2022-2032

6. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Ownership

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Analysis By Ownership, 2017-2021

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Analysis and Forecast By Ownership, 2022-2032

6.3.1. Consortiums

6.3.2. Private Enterprises

6.3.3. Multilateral Development Banks

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Ownership, 2017-2021

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Ownership, 2022-2032

7. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Project Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Analysis By Project Type, 2017-2021

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Analysis and Forecast By Project Type, 2022-2032

7.3.1. New Projects

7.3.2. Up Gradations

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Project Type, 2017-2021

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Project Type, 2022-2032

8. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Service

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Analysis By Service, 2017-2021

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Analysis and Forecast By Service, 2022-2032

8.3.1. Layup services/Installation

8.3.2. Repair/Maintenance

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Service, 2017-2021

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Service, 2022-2032

9. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Analysis By Region, 2017-2021

9.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. Asia Pacific

9.3.5. MEA

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

10.2.1. By Country

10.2.1.1. U.S.

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Cable Type

10.2.3. By Ownership

10.2.4. By Project Type

10.2.5. By Service

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Cable Type

10.3.3. By Ownership

10.3.4. By Project Type

10.3.5. By Service

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Cable Type

11.2.3. By Ownership

11.2.4. By Project Type

11.2.5. By Service

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Cable Type

11.3.3. By Ownership

11.3.4. By Project Type

11.3.5. By Service

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. U.K.

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Cable Type

12.2.3. By Ownership

12.2.4. By Project Type

12.2.5. By Service

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Cable Type

12.3.3. By Ownership

12.3.4. By Project Type

12.3.5. By Service

12.4. Key Takeaways

13. Asia Pacific Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.1.4. Malaysia

13.2.1.5. Singapore

13.2.1.6. Australia

13.2.1.7. New Zealand

13.2.1.8. Rest of APAC

13.2.2. By Cable Type

13.2.3. By Ownership

13.2.4. By Project Type

13.2.5. By Service

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Cable Type

13.3.3. By Ownership

13.3.4. By Project Type

13.3.5. By Service

13.4. Key Takeaways

14. MEA Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

14.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Meters) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

14.2.1. By Country

14.2.1.1. GCC Countries

14.2.1.2. South Africa

14.2.1.3. Israel

14.2.1.4. Rest of MEA

14.2.2. By Cable Type

14.2.3. By Ownership

14.2.4. By Project Type

14.2.5. By Service

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Cable Type

14.3.3. By Ownership

14.3.4. By Project Type

14.3.5. By Service

14.4. Key Takeaways

15. Key Countries Market Analysis

15.1. U.S.

15.1.1. Pricing Analysis

15.1.2. Market Share Analysis, 2021

15.1.2.1. By Cable Type

15.1.2.2. By Ownership

15.1.2.3. By Project Type

15.1.2.4. By Service

15.2. Canada

15.2.1. Pricing Analysis

15.2.2. Market Share Analysis, 2021

15.2.2.1. By Cable Type

15.2.2.2. By Ownership

15.2.2.3. By Project Type

15.2.2.4. By Service

15.3. Brazil

15.3.1. Pricing Analysis

15.3.2. Market Share Analysis, 2021

15.3.2.1. By Cable Type

15.3.2.2. By Ownership

15.3.2.3. By Project Type

15.3.2.4. By Service

15.4. Mexico

15.4.1. Pricing Analysis

15.4.2. Market Share Analysis, 2021

15.4.2.1. By Cable Type

15.4.2.2. By Ownership

15.4.2.3. By Project Type

15.4.2.4. By Service

15.5. Germany

15.5.1. Pricing Analysis

15.5.2. Market Share Analysis, 2021

15.5.2.1. By Cable Type

15.5.2.2. By Ownership

15.5.2.3. By Project Type

15.5.2.4. By Service

15.6. U.K.

15.6.1. Pricing Analysis

15.6.2. Market Share Analysis, 2021

15.6.2.1. By Cable Type

15.6.2.2. By Ownership

15.6.2.3. By Project Type

15.6.2.4. By Service

15.7. France

15.7.1. Pricing Analysis

15.7.2. Market Share Analysis, 2021

15.7.2.1. By Cable Type

15.7.2.2. By Ownership

15.7.2.3. By Project Type

15.7.2.4. By Service

15.8. Spain

15.8.1. Pricing Analysis

15.8.2. Market Share Analysis, 2021

15.8.2.1. By Cable Type

15.8.2.2. By Ownership

15.8.2.3. By Project Type

15.8.2.4. By Service

15.9. Italy

15.9.1. Pricing Analysis

15.9.2. Market Share Analysis, 2021

15.9.2.1. By Cable Type

15.9.2.2. By Ownership

15.9.2.3. By Project Type

15.9.2.4. By Service

15.10. China

15.10.1. Pricing Analysis

15.10.2. Market Share Analysis, 2021

15.10.2.1. By Cable Type

15.10.2.2. By Ownership

15.10.2.3. By Project Type

15.10.2.4. By Service

15.11. Japan

15.11.1. Pricing Analysis

15.11.2. Market Share Analysis, 2021

15.11.2.1. By Cable Type

15.11.2.2. By Ownership

15.11.2.3. By Project Type

15.11.2.4. By Service

15.12. South Korea

15.12.1. Pricing Analysis

15.12.2. Market Share Analysis, 2021

15.12.2.1. By Cable Type

15.12.2.2. By Ownership

15.12.2.3. By Project Type

15.12.2.4. By Service

15.13. Malaysia

15.13.1. Pricing Analysis

15.13.2. Market Share Analysis, 2021

15.13.2.1. By Cable Type

15.13.2.2. By Ownership

15.13.2.3. By Project Type

15.13.2.4. By Service

15.14. Singapore

15.14.1. Pricing Analysis

15.14.2. Market Share Analysis, 2021

15.14.2.1. By Cable Type

15.14.2.2. By Ownership

15.14.2.3. By Project Type

15.14.2.4. By Service

15.15. Australia

15.15.1. Pricing Analysis

15.15.2. Market Share Analysis, 2021

15.15.2.1. By Cable Type

15.15.2.2. By Ownership

15.15.2.3. By Project Type

15.15.2.4. By Service

15.16. New Zealand

15.16.1. Pricing Analysis

15.16.2. Market Share Analysis, 2021

15.16.2.1. By Cable Type

15.16.2.2. By Ownership

15.16.2.3. By Project Type

15.16.2.4. By Service

15.17. GCC Countries

15.17.1. Pricing Analysis

15.17.2. Market Share Analysis, 2021

15.17.2.1. By Cable Type

15.17.2.2. By Ownership

15.17.2.3. By Project Type

15.17.2.4. By Service

15.18. South Africa

15.18.1. Pricing Analysis

15.18.2. Market Share Analysis, 2021

15.18.2.1. By Cable Type

15.18.2.2. By Ownership

15.18.2.3. By Project Type

15.18.2.4. By Service

15.19. Israel

15.19.1. Pricing Analysis

15.19.2. Market Share Analysis, 2021

15.19.2.1. By Cable Type

15.19.2.2. By Ownership

15.19.2.3. By Project Type

15.19.2.4. By Service

16. Market Structure Analysis

16.1. Competition Dashboard

16.2. Competition Benchmarking

16.3. Market Share Analysis of Top Players

16.3.1. By Regional

16.3.2. By Cable Type

16.3.3. By Ownership

16.3.4. By Project Type

16.3.5. By Service

17. Competition Analysis

17.1. Competition Deep Dive

17.1.1. NEC Corporation

17.1.1.1. Overview

17.1.1.2. Product Portfolio

17.1.1.3. Profitability by Market Segments

17.1.1.4. Sales Footprint

17.1.1.5. Strategy Overview

17.1.1.5.1. Marketing Strategy

17.1.1.5.2. Product Strategy

17.1.1.5.3. Channel Strategy

17.1.2. General Cable Technologies Corporation

17.1.2.1. Overview

17.1.2.2. Product Portfolio

17.1.2.3. Profitability by Market Segments

17.1.2.4. Sales Footprint

17.1.2.5. Strategy Overview

17.1.2.5.1. Marketing Strategy

17.1.2.5.2. Product Strategy

17.1.2.5.3. Channel Strategy

17.1.3. OCC Corporation

17.1.3.1. Overview

17.1.3.2. Product Portfolio

17.1.3.3. Profitability by Market Segments

17.1.3.4. Sales Footprint

17.1.3.5. Strategy Overview

17.1.3.5.1. Marketing Strategy

17.1.3.5.2. Product Strategy

17.1.3.5.3. Channel Strategy

17.1.4. Hengtong Marine Cable system

17.1.4.1. Overview

17.1.4.2. Product Portfolio

17.1.4.3. Profitability by Market Segments

17.1.4.4. Sales Footprint

17.1.4.5. Strategy Overview

17.1.4.5.1. Marketing Strategy

17.1.4.5.2. Product Strategy

17.1.4.5.3. Channel Strategy

17.1.5. ZTT Group

17.1.5.1. Overview

17.1.5.2. Product Portfolio

17.1.5.3. Profitability by Market Segments

17.1.5.4. Sales Footprint

17.1.5.5. Strategy Overview

17.1.5.5.1. Marketing Strategy

17.1.5.5.2. Product Strategy

17.1.5.5.3. Channel Strategy

17.1.6. Alcatel Submarine Networks, Inc.

17.1.6.1. Overview

17.1.6.2. Product Portfolio

17.1.6.3. Profitability by Market Segments

17.1.6.4. Sales Footprint

17.1.6.5. Strategy Overview

17.1.6.5.1. Marketing Strategy

17.1.6.5.2. Product Strategy

17.1.6.5.3. Channel Strategy

17.1.7. Nexans S.A.

17.1.7.1. Overview

17.1.7.2. Product Portfolio

17.1.7.3. Profitability by Market Segments

17.1.7.4. Sales Footprint

17.1.7.5. Strategy Overview

17.1.7.5.1. Marketing Strategy

17.1.7.5.2. Product Strategy

17.1.7.5.3. Channel Strategy

17.1.8. Hanhe Cable Company

17.1.8.1. Overview

17.1.8.2. Product Portfolio

17.1.8.3. Profitability by Market Segments

17.1.8.4. Sales Footprint

17.1.8.5. Strategy Overview

17.1.8.5.1. Marketing Strategy

17.1.8.5.2. Product Strategy

17.1.8.5.3. Channel Strategy

17.1.9. AEI Cables

17.1.9.1. Overview

17.1.9.2. Product Portfolio

17.1.9.3. Profitability by Market Segments

17.1.9.4. Sales Footprint

17.1.9.5. Strategy Overview

17.1.9.5.1. Marketing Strategy

17.1.9.5.2. Product Strategy

17.1.9.5.3. Channel Strategy

17.1.10. Kerite

17.1.10.1. Overview

17.1.10.2. Product Portfolio

17.1.10.3. Profitability by Market Segments

17.1.10.4. Sales Footprint

17.1.10.5. Strategy Overview

17.1.10.5.1. Marketing Strategy

17.1.10.5.2. Product Strategy

17.1.10.5.3. Channel Strategy

17.1.11. Jainson Cables India Pvt Ltd

17.1.11.1. Overview

17.1.11.2. Product Portfolio

17.1.11.3. Profitability by Market Segments

17.1.11.4. Sales Footprint

17.1.11.5. Strategy Overview

17.1.11.5.1. Marketing Strategy

17.1.11.5.2. Product Strategy

17.1.11.5.3. Channel Strategy

17.1.12. Huawei Marine Networks

17.1.12.1. Overview

17.1.12.2. Product Portfolio

17.1.12.3. Profitability by Market Segments

17.1.12.4. Sales Footprint

17.1.12.5. Strategy Overview

17.1.12.5.1. Marketing Strategy

17.1.12.5.2. Product Strategy

17.1.12.5.3. Channel Strategy

17.1.13. Ericsson

17.1.13.1. Overview

17.1.13.2. Product Portfolio

17.1.13.3. Profitability by Market Segments

17.1.13.4. Sales Footprint

17.1.13.5. Strategy Overview

17.1.13.5.1. Marketing Strategy

17.1.13.5.2. Product Strategy

17.1.13.5.3. Channel Strategy

17.1.14. Apar Industries Ltd

17.1.14.1. Overview

17.1.14.2. Product Portfolio

17.1.14.3. Profitability by Market Segments

17.1.14.4. Sales Footprint

17.1.14.5. Strategy Overview

17.1.14.5.1. Marketing Strategy

17.1.14.5.2. Product Strategy

17.1.14.5.3. Channel Strategy

17.1.15. JDR Cable Systems Ltd

17.1.15.1. Overview

17.1.15.2. Product Portfolio

17.1.15.3. Profitability by Market Segments

17.1.15.4. Sales Footprint

17.1.15.5. Strategy Overview

17.1.15.5.1. Marketing Strategy

17.1.15.5.2. Product Strategy

17.1.15.5.3. Channel Strategy

18. Assumptions & Acronyms Used

19. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(communication)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る