世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ペット監視カメラ市場


Pet Monitoring Camera Market

ペット監視カメラ市場:世界の産業分析2017-2021年および機会評価2022-2032年 FMIが発行したバードキャリアに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供していま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年3月19日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
300 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ペット監視カメラ市場:世界の産業分析2017-2021年および機会評価2022-2032年

FMIが発行したバードキャリアに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータについて徹底的な調査を行った後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- 片方向ビデオ機能
- 双方向ビデオ・オーディオ機能

アプリケーションタイプ別

- コミュニケーション
- モニタリング、リアルタイム吠え声警報
- トリーツ散布
- 遠隔トレーニング
- ビデオおよび写真撮影

エンドユーザーのタイプ別

- ペットの親
- 獣医師
- プロのトレーナー

販売チャネル別

- オンライン小売業者
- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- 専門店
- マルチブランドストア
- ディスカウントストア

価格帯別

- 低
- ミディアム
- プレミアム

地域別

- 北米
- 中南米
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 日本を除くアジア太平洋 (APEJ)
- 日本
- 中東・アフリカ

チャプター

エグゼクティブサマリー

ペット監視カメラ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨も含まれています。

第01章 市場概要

本章では、ペット監視カメラ市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では市場範囲、分類、制限を紹介し、読者がペット監視カメラ市場レポートの市場範囲を理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易普及率、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 ペット監視カメラの世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2021年)、現在および将来の市場価値(5,430万米ドル)および数量(5.5%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 ペット監視カメラの世界市場:価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 ペット監視カメラの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:製品タイプ別

製品タイプ別に、ペット監視カメラ市場はワンウェイビデオ機能、ツーウェイビデオ機能、オーディオ機能に区分されます。また、「製品タイプ別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 ペット監視カメラの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:用途タイプ別

アプリケーションタイプ別に、ペット監視カメラ市場は、通信、監視、リアルタイム吠え声アラート、おやつ分配、遠隔トレーニング、ビデオおよび写真撮影に区分されます。また、このセクションでは、アプリケーションタイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のアプリケーションタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 ペット監視カメラの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:エンドユーザータイプ別

エンドユーザータイプ別に、ペット監視カメラ市場はペットの親、獣医師、プロのトレーナーに区分されます。また、エンドユーザータイプ別に市場魅力度分析を提供します。また、上記のエンドユーザータイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 ペット監視カメラの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:販売チャネルタイプ別

販売チャネルタイプ別に、ペット監視カメラ市場はオンライン小売店、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、マルチブランドストア、ディスカウントストアに区分されます。また、販売チャネルタイプ別の市場魅力度分析も行っています。また、上記の販売チャネル別タイプについて、金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 ペット監視カメラの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:価格帯別

価格帯別では、ペット監視カメラ市場は、低、中、プレミアムに区分されます。また、価格帯別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の価格帯別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 ペット監視カメラ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:地域別

地域別に、ペット監視カメラ市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。またこのセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第11章 北米ペット監視カメラ市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

この章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長の詳細な分析を、米国とカナダを含む国別評価とともに掲載しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第12章 ラテンアメリカのペット監視カメラ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のペット監視カメラ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第13章 欧州のペット監視カメラ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

この章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるペット監視カメラ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 東アジアのペット監視カメラ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるペット監視カメラ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 南アジアのペット監視カメラ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるペット監視カメラ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 中東・アフリカのペット監視カメラ市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

この章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるペット監視カメラ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第17章 主要国ペット監視カメラ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

この章では、ペット監視カメラ市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第18章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第19章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートに掲載されている市場プレイヤーには、Petcube, Acer Inc.Ltd.、Lenevo Group Ltd.、PetChatz LLC、Vimtag Technology Co.LTD、Wagz Inc.、Zmodo、Pawbo、Motorola、Cleverdog。

第20章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定 のリストが含まれる。

第21章 調査方法

この章では、ペット監視カメラ市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

4.世界市場分析2017-2021年および予測、2022-2032年

4.1.過去の市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)分析、2017-2021年

4.2.現在と将来の市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)予測、2022-2032年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:製品タイプ別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.製品タイプ別の過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(百万台)分析、2017-2021年

5.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)分析と予測、2022-2032年

5.3.1.ワンウェイビデオ機能

5.3.2.双方向ビデオ機能

5.4.製品タイプ別前年比成長トレンド分析、2017年~2021年

5.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2022-2032年

6.用途別世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

6.1.イントロダクション/主な調査結果

6.2.2017年~2021年の用途別市場規模金額(百万米ドル)&数量(百万台)過去分析

6.3.現在と将来の市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)分析・予測:用途別、2022-2032年

6.3.1.通信機器

6.3.2.モニタリング

6.3.3.リアルタイム吠え声警報

6.3.4.トリーツ・ディスペンシング

6.3.5.遠隔トレーニング

6.3.6.ビデオと写真のキャプチャ

6.3.7.その他

6.4.用途別前年比成長トレンド分析、2017-2021年

6.5.用途別絶対価格機会分析、2022-2032年

7.価格帯別世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

7.1.イントロダクション/主な調査結果

7.2.価格帯別過去市場規模(百万米ドル)&数量(百万台)分析、2017年~2021年

7.3.現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)・数量(Mnユニット)分析および価格帯別予測、2022-2032年

7.3.1.低価格

7.3.2.中

7.3.3.プレミアム

7.4.価格帯別前年比成長トレンド分析(2017-2021年

7.5.価格帯別絶対価格機会分析、2022-2032年

8.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:販売チャネル別

8.1.イントロダクション/主な調査結果

8.2.販売チャネル別の過去市場規模(百万米ドル)&数量(百万台)分析、2017年~2021年

8.3.現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)分析および予測:販売チャネル別、2022-2032年

8.3.1.オンライン小売業者

8.3.2.ハイパーマーケット/スーパーマーケット

8.3.3.専門店

8.3.4.マルチブランド店

8.3.5.ディスカウントストア

8.3.6.その他の販売チャネル

8.4.販売チャネル別前年比成長トレンド分析(2017-2021年

8.5.販売チャネル別絶対価格機会分析、2022-2032年

9.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:最終用途別

9.1.はじめに / 主要調査結果

9.2.2017~2021年のエンドユース別市場規模推移(百万米ドル)&数量(百万台)分析

9.3.現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)・数量(Mnユニット)分析および予測:最終用途別、2022-2032年

9.3.1. ペットの親

9.3.2. 獣医

9.3.3.プロのトレーナー

9.4.エンドユース別前年比成長トレンド分析(2017~2021年

9.5.エンドユース別絶対価格機会分析、2022-2032年

10.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年、地域別

10.1.はじめに

10.2.地域別市場規模(百万米ドル)&数量(百万台)過去分析、2017-2021年

10.3.地域別の現在の市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)分析と予測、2022-2032年

10.3.1.北米

10.3.2.ラテンアメリカ

10.3.3.ヨーロッパ

10.3.4.南アジア

10.3.5.東アジア

10.3.6.オセアニア

10.3.7.MEA

10.4.地域別市場魅力度分析

11.北米市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(国別

11.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)動向分析、2017~2021年

11.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(Mnユニット)予測、2022-2032年

11.2.1.国別

11.2.1.1.米国

11.2.1.2.カナダ

11.2.2.製品タイプ別

11.2.3.用途別

11.2.4.価格帯別

11.2.5.販売チャネル別

11.2.6.最終用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.製品タイプ別

11.3.3.用途別

11.3.4.価格帯別

11.3.5.販売チャネル別

11.3.6.最終用途別

11.4.主要項目

12.ラテンアメリカの国別市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

12.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(Mnユニット)動向分析、2017~2021年

12.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)予測、2022-2032年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ブラジル

12.2.1.2.メキシコ

12.2.1.3.その他のラテンアメリカ

12.2.2.製品タイプ別

12.2.3.用途別

12.2.4.価格帯別

12.2.5.販売チャネル別

12.2.6.最終用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.製品タイプ別

12.3.3.用途別

12.3.4.価格帯別

12.3.5.販売チャネル別

12.3.6.最終用途別

12.4.主要項目

13.欧州市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(国別

13.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)動向分析、2017-2021年

13.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)予測、2022-2032年

13.2.1.国別

13.2.1.1.ドイツ

13.2.1.2.イタリア

13.2.1.3.フランス

13.2.1.4.イギリス

13.2.1.5.スペイン

13.2.1.6.ロシア

13.2.1.7.ベネルクス

13.2.1.8.その他のヨーロッパ

13.2.2.製品タイプ別

13.2.3.用途別

13.2.4.価格帯別

13.2.5.販売チャネル別

13.2.6.最終用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.製品タイプ別

13.3.3.用途別

13.3.4.価格帯別

13.3.5.販売チャネル別

13.3.6.最終用途別

13.4.主要項目

14.南アジア市場の国別分析2017-2021年および予測2022-2032年

14.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(Mnユニット)動向分析、2017~2021年

14.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)予測、2022-2032年

14.2.1.国別

14.2.1.1.インド

14.2.1.2.タイ

14.2.1.3.マレーシア

14.2.1.4.インドネシア

14.2.1.5.その他の南アジア

14.2.2.製品タイプ別

14.2.3.用途別

14.2.4.価格帯別

14.2.5.販売チャネル別

14.2.6.最終用途別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.製品タイプ別

14.3.3.用途別

14.3.4.価格帯別

14.3.5.販売チャネル別

14.3.6.最終用途別

14.4.主要項目

15.東アジア市場の国別分析2017-2021年および予測2022-2032年

15.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(Mnユニット)動向分析、2017~2021年

15.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)予測、2022-2032年

15.2.1.国別

15.2.1.1.中国

15.2.1.2.日本

15.2.1.3.韓国

15.2.2.製品タイプ別

15.2.3.用途別

15.2.4.価格帯別

15.2.5.販売チャネル別

15.2.6.最終用途別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.製品タイプ別

15.3.3.用途別

15.3.4.価格帯別

15.3.5.販売チャネル別

15.3.6.最終用途別

15.4.主要項目

16.オセアニア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(国別

16.1.2017~2021年の市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(Mnユニット)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)予測、2022-2032年

16.2.1.国別

16.2.1.1.オーストラリア

16.2.1.2.ニュージーランド

16.2.2.製品タイプ別

16.2.3.用途別

16.2.4.価格帯別

16.2.5.販売チャネル別

16.2.6.最終用途別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.製品タイプ別

16.3.3.用途別

16.3.4.価格帯別

16.3.5.販売チャネル別

16.3.6.最終用途別

16.4.主要項目

17.MEA市場の国別分析2017-2021年および予測2022-2032年

17.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(Mnユニット)動向分析、2017-2021年

17.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)&数量(Mnユニット)予測、2022-2032年

17.2.1.国別

17.2.1.1.GCC諸国

17.2.1.2.トルコ

17.2.1.3.イスラエル

17.2.1.4.南アフリカ

17.2.1.5.エジプト

17.2.1.6.その他のMEA

17.2.2.製品タイプ別

17.2.3.用途別

17.2.4.価格帯別

17.2.5.販売チャネル別

17.2.6.最終用途別

17.3.市場魅力度分析

17.3.1.国別

17.3.2.製品タイプ別

17.3.3.用途別

17.3.4.価格帯別

17.3.5.販売チャネル別

17.3.6.最終用途別

17.4.主要項目

18.主要国市場分析

18.1.米国

18.1.1.価格分析

18.1.2.市場シェア分析、2021年

18.1.2.1.製品タイプ別

18.1.2.2.用途別

18.1.2.3.価格帯別

18.1.2.4.販売チャネル別

18.1.2.5.最終用途別

18.2.カナダ

18.2.1.価格分析

18.2.2.市場シェア分析(2021年

18.2.2.1.製品タイプ別

18.2.2.2.用途別

18.2.2.3.価格帯別

18.2.2.4.販売チャネル別

18.2.2.5.最終用途別

18.3.ブラジル

18.3.1.価格分析

18.3.2.市場シェア分析、2021年

18.3.2.1.製品タイプ別

18.3.2.2.用途別

18.3.2.3.価格帯別

18.3.2.4.販売チャネル別

18.3.2.5.最終用途別

18.4.メキシコ

18.4.1.価格分析

18.4.2.市場シェア分析、2021年

18.4.2.1.製品タイプ別

18.4.2.2.用途別

18.4.2.3.価格帯別

18.4.2.4.販売チャネル別

18.4.2.5.最終用途別

18.5.アルゼンチン

18.5.1.価格分析

18.5.2.市場シェア分析、2021年

18.5.2.1.製品タイプ別

18.5.2.2.用途別

18.5.2.3.価格帯別

18.5.2.4.販売チャネル別

18.5.2.5.最終用途別

18.6.ドイツ

18.6.1.価格分析

18.6.2.市場シェア分析、2021年

18.6.2.1.製品タイプ別

18.6.2.2.用途別

18.6.2.3.価格帯別

18.6.2.4.販売チャネル別

18.6.2.5.最終用途別

18.7.イタリア

18.7.1.価格分析

18.7.2.市場シェア分析、2021年

18.7.2.1.製品タイプ別

18.7.2.2.用途別

18.7.2.3.価格帯別

18.7.2.4.販売チャネル別

18.7.2.5.最終用途別

18.8.フランス

18.8.1.価格分析

18.8.2.市場シェア分析、2021年

18.8.2.1.製品タイプ別

18.8.2.2.用途別

18.8.2.3.価格帯別

18.8.2.4.販売チャネル別

18.8.2.5.最終用途別

18.9.英国

18.9.1.価格分析

18.9.2.市場シェア分析、2021年

18.9.2.1.製品タイプ別

18.9.2.2.用途別

18.9.2.3.価格帯別

18.9.2.4.販売チャネル別

18.9.2.5.最終用途別

18.10.スペイン

18.10.1.価格分析

18.10.2.市場シェア分析、2021年

18.10.2.1.製品タイプ別

18.10.2.2.用途別

18.10.2.3.価格帯別

18.10.2.4.販売チャネル別

18.10.2.5.最終用途別

18.11.ロシア

18.11.1.価格分析

18.11.2.市場シェア分析、2021年

18.11.2.1.製品タイプ別

18.11.2.2.用途別

18.11.2.3.価格帯別

18.11.2.4.販売チャネル別

18.11.2.5.最終用途別

18.12.ベネルクス

18.12.1.価格分析

18.12.2.市場シェア分析、2021年

18.12.2.1.製品タイプ別

18.12.2.2.用途別

18.12.2.3.価格帯別

18.12.2.4.販売チャネル別

18.12.2.5.最終用途別

18.13.中国

18.13.1.価格分析

18.13.2.市場シェア分析、2021年

18.13.2.1.製品タイプ別

18.13.2.2.用途別

18.13.2.3.価格帯別

18.13.2.4.販売チャネル別

18.13.2.5.最終用途別

18.14.日本

18.14.1.価格分析

18.14.2.市場シェア分析、2021年

18.14.2.1.製品タイプ別

18.14.2.2.用途別

18.14.2.3.価格帯別

18.14.2.4.販売チャネル別

18.14.2.5.最終用途別

18.15.韓国

18.15.1.価格分析

18.15.2.市場シェア分析、2021年

18.15.2.1.製品タイプ別

18.15.2.2.用途別

18.15.2.3.価格帯別

18.15.2.4.販売チャネル別

18.15.2.5.最終用途別

18.16.インド

18.16.1.価格分析

18.16.2.市場シェア分析、2021年

18.16.2.1.製品タイプ別

18.16.2.2.用途別

18.16.2.3.価格帯別

18.16.2.4.販売チャネル別

18.16.2.5.最終用途別

18.17.GCC諸国

18.17.1.価格分析

18.17.2.市場シェア分析、2021年

18.17.2.1.製品タイプ別

18.17.2.2.用途別

18.17.2.3.価格帯別

18.17.2.4.販売チャネル別

18.17.2.5.最終用途別

18.18.トルコ

18.18.1.価格分析

18.18.2.市場シェア分析、2021年

18.18.2.1.製品タイプ別

18.18.2.2.用途別

18.18.2.3.価格帯別

18.18.2.4.販売チャネル別

18.18.2.5.最終用途別

18.19.イスラエル

18.19.1.価格分析

18.19.2.市場シェア分析、2021年

18.19.2.1.製品タイプ別

18.19.2.2.用途別

18.19.2.3.価格帯別

18.19.2.4.販売チャネル別

18.19.2.5.最終用途別

18.20.南アフリカ

18.20.1.価格分析

18.20.2.市場シェア分析、2021年

18.20.2.1.製品タイプ別

18.20.2.2.用途別

18.20.2.3.価格帯別

18.20.2.4.販売チャネル別

18.20.2.5.最終用途別

18.21.エジプト

18.21.1.価格分析

18.21.2.市場シェア分析、2021年

18.21.2.1.製品タイプ別

18.21.2.2.用途別

18.21.2.3.価格帯別

18.21.2.4.販売チャネル別

18.21.2.5.最終用途別

19.市場構造分析

19.1.競争ダッシュボード

19.2.コンペティション・ベンチマーク

19.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

19.3.1.地域別

19.3.2.製品タイプ別

19.3.3.用途別

19.3.4.価格帯別

19.3.5.販売チャネル別

19.3.6.最終用途別

20.競合分析

20.1.競合の深堀り

20.1.1.ペットキューブ

20.1.1.1.概要

20.1.1.2.製品ポートフォリオ

20.1.1.3.市場セグメント別収益性

20.1.1.4.販売拠点

20.1.1.5.戦略の概要

20.1.1.5.1.マーケティング戦略

20.1.1.5.2.製品戦略

20.1.2.日本エイサー株式会社

20.1.2.1.概要

20.1.2.2.製品ポートフォリオ

20.1.2.3.市場セグメント別収益性

20.1.2.4.販売拠点

20.1.2.5.戦略の概要

20.1.2.5.1.マーケティング戦略

20.1.2.5.2.製品戦略

20.1.3.アマゾン・ドット・コム

20.1.3.1.概要

20.1.3.2.製品ポートフォリオ

20.1.3.3.市場セグメント別収益性

20.1.3.4.販売拠点

20.1.3.5.戦略の概要

20.1.3.5.1.マーケティング戦略

20.1.3.5.2.製品戦略

20.1.4.ファーボ

20.1.4.1.概要

20.1.4.2.製品ポートフォリオ

20.1.4.3.市場セグメント別収益性

20.1.4.4.販売拠点

20.1.4.5.戦略の概要

20.1.4.5.1.マーケティング戦略

20.1.4.5.2.製品戦略

20.1.5.杭州Hikvision Digital Technology Co.Ltd.

20.1.5.1.概要

20.1.5.2.製品ポートフォリオ

20.1.5.3.市場セグメント別収益性

20.1.5.4.販売拠点

20.1.5.5.戦略の概要

20.1.5.5.1.マーケティング戦略

20.1.5.5.2.製品戦略

20.1.6.Lenevo Group Ltd.

20.1.6.1.概要

20.1.6.2.製品ポートフォリオ

20.1.6.3.市場セグメント別収益性

20.1.6.4.販売拠点

20.1.6.5.戦略の概要

20.1.6.5.1.マーケティング戦略

20.1.6.5.2.製品戦略

20.1.7.ペットチャッツLLC

20.1.7.1.概要

20.1.7.2.製品ポートフォリオ

20.1.7.3.市場セグメント別収益性

20.1.7.4.販売拠点

20.1.7.5.戦略の概要

20.1.7.5.1.マーケティング戦略

20.1.7.5.2.製品戦略

20.1.8.Vimtag Technology Co.LTD.

20.1.8.1.概要

20.1.8.2.製品ポートフォリオ

20.1.8.3.市場セグメント別収益性

20.1.8.4.販売拠点

20.1.8.5.戦略の概要

20.1.8.5.1.マーケティング戦略

20.1.8.5.2.製品戦略

20.1.9.株式会社ワグズ

20.1.9.1.概要

20.1.9.2.製品ポートフォリオ

20.1.9.3.市場セグメント別収益性

20.1.9.4.販売拠点

20.1.9.5.戦略の概要

20.1.9.5.1.マーケティング戦略

20.1.9.5.2.製品戦略

20.1.10.Zmodo

20.1.10.1.概要

20.1.10.2.製品ポートフォリオ

20.1.10.3.市場セグメント別収益性

20.1.10.4.販売拠点

20.1.10.5.戦略の概要

20.1.10.5.1.マーケティング戦略

20.1.10.5.2.製品戦略

20.1.11.肉球

20.1.11.1.概要

20.1.11.2.製品ポートフォリオ

20.1.11.3.市場セグメント別収益性

20.1.11.4.販売拠点

20.1.11.5.戦略の概要

20.1.11.5.1.マーケティング戦略

20.1.11.5.2.製品戦略

20.1.12.モトローラ

20.1.12.1.概要

20.1.12.2.製品ポートフォリオ

20.1.12.3.市場セグメント別収益性

20.1.12.4.販売拠点

20.1.12.5.戦略の概要

20.1.12.5.1.マーケティング戦略

20.1.12.5.2.製品戦略

21.前提条件と略語

22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Pet Monitoring Camera Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032

A recent market study published by FMI on Bird Carriers offers a global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• One Way Video Functionality
• Two Way Video and Audio Functionality

By Application Type:

• Communication
• Monitoring, Real-Time Bark Alert
• Treat-Dispersing
• Remote Training
• Video and Photo Capture

By End User Type:

• Pet Parents
• Veterinarians
• Professional Trainers

By Sales Channel Type:

• Online Retailers
• Hypermarket/Supermarkets
• Speciality Stores
• Multi-Brand Store
• Discount Stores

By Price Range:

• Low
• Medium
• Premium

By Region:

• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe
• Asia-Pacific Excluding Japan (APEJ)
• Japan
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Pet Monitoring Camera Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Pet Monitoring Camera Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Pet Monitoring Camera Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Pet Monitoring Camera Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2021) and current and future market value (US$ 54.3 million) and volume (5.5%) projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Pet Monitoring Camera Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Product Type

Based on By Product Type, Pet Monitoring Camera Market is segmented into One Way Video Functionality, Two Way Video and Audio Functionality. This section also offers market attractiveness analysis based on By Product Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application Type

Based on By Application Type, Pet Monitoring Camera Market is segmented into Communication, Monitoring, Real-Time Bark Alert, Treat-Dispersing, Remote Training, Video and Photo Capture. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application Type.

Chapter 07 - Global Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End User Type

Based on By End User Type, Pet Monitoring Camera Market is segmented into Pet Parents, Veterinarians, Professional Trainers. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User Type.

Chapter 08 - Global Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Sales Channel Type

Based on By Sales Channel Type, Pet Monitoring Camera Market is segmented into Online Retailers, Hypermarket/Supermarkets, Speciality Stores, Multi-Brand Store, Discount Stores. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel Type.

Chapter 09 - Global Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Price Range

Based on By Price Range, Pet Monitoring Camera Market is segmented into Low, Medium, Premium. This section also offers market attractiveness analysis based on By Price Range. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Price Range.

Chapter 10 - Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

Based on By Region, Pet Monitoring Camera Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 11 - North America Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 12 - Latin America Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Pet Monitoring Camera Market in the Latin America region.

Chapter 13 - Europe Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Pet Monitoring Camera Market in the regional market.

Chapter 14 - East Asia Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Pet Monitoring Camera Market in the regional market.

Chapter 15 - South Asia Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Pet Monitoring Camera Market in the regional market.

Chapter 16 - Middle East and Africa Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Pet Monitoring Camera Market in the regional market.

Chapter 17 - Key Countries Pet Monitoring Camera Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the Pet Monitoring Camera Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 18 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 19 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Petcube, Acer Inc., Amazon.com Inc., Furbo, Hangzhou Hikvision Digital Technology Co. Ltd., Lenevo Group Ltd., PetChatz LLC, Vimtag Technology Co. LTD, Wagz Inc., Zmodo, Pawbo, Motorola, Cleverdog.

Chapter 20 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 21 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Pet Monitoring Camera Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

4. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis, 2017-2021

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Projections, 2022-2032

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Product Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis By Product Type, 2017-2021

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2022-2032

5.3.1. One Way Video Functionality

5.3.2. Two Way Video Functionality

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2017-2021

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2022-2032

6. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis By Application, 2017-2021

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032

6.3.1. Communication

6.3.2. Monitoring

6.3.3. Real-Time Bark Alert

6.3.4. Treat-Dispensing

6.3.5. Remote Training

6.3.6. Video and Photo Capture

6.3.7. Others

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032

7. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Price Range

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis By Price Range, 2017-2021

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast By Price Range, 2022-2032

7.3.1. Low

7.3.2. Medium

7.3.3. Premium

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Price Range, 2017-2021

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Price Range, 2022-2032

8. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Sales Channel

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis By Sales Channel, 2017-2021

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2022-2032

8.3.1. Online Retailers

8.3.2. Hypermarkets/Supermarket

8.3.3. Specialty Stores

8.3.4. Multi-Brand Stores

8.3.5. Discount Stores

8.3.6. Other Sales Channel

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sales Channel, 2017-2021

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sales Channel, 2022-2032

9. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End use

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis By End use, 2017-2021

9.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast By End use, 2022-2032

9.3.1. pet parents

9.3.2. veterinarians

9.3.3. professional trainers

9.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End use, 2017-2021

9.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End use, 2022-2032

10. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis By Region, 2017-2021

10.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

10.3.1. North America

10.3.2. Latin America

10.3.3. Europe

10.3.4. South Asia

10.3.5. East Asia

10.3.6. Oceania

10.3.7. MEA

10.4. Market Attractiveness Analysis By Region

11. North America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

11.2.1. By Country

11.2.1.1. U.S.

11.2.1.2. Canada

11.2.2. By Product Type

11.2.3. By Application

11.2.4. By Price Range

11.2.5. By Sales Channel

11.2.6. By End use

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Product Type

11.3.3. By Application

11.3.4. By Price Range

11.3.5. By Sales Channel

11.3.6. By End use

11.4. Key Takeaways

12. Latin America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Brazil

12.2.1.2. Mexico

12.2.1.3. Rest of Latin America

12.2.2. By Product Type

12.2.3. By Application

12.2.4. By Price Range

12.2.5. By Sales Channel

12.2.6. By End use

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Product Type

12.3.3. By Application

12.3.4. By Price Range

12.3.5. By Sales Channel

12.3.6. By End use

12.4. Key Takeaways

13. Europe Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

13.2.1. By Country

13.2.1.1. Germany

13.2.1.2. Italy

13.2.1.3. France

13.2.1.4. U.K.

13.2.1.5. Spain

13.2.1.6. Russia

13.2.1.7. BENELUX

13.2.1.8. Rest of Europe

13.2.2. By Product Type

13.2.3. By Application

13.2.4. By Price Range

13.2.5. By Sales Channel

13.2.6. By End use

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Product Type

13.3.3. By Application

13.3.4. By Price Range

13.3.5. By Sales Channel

13.3.6. By End use

13.4. Key Takeaways

14. South Asia Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

14.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

14.2.1. By Country

14.2.1.1. India

14.2.1.2. Thailand

14.2.1.3. Malaysia

14.2.1.4. Indonesia

14.2.1.5. Rest of South Asia

14.2.2. By Product Type

14.2.3. By Application

14.2.4. By Price Range

14.2.5. By Sales Channel

14.2.6. By End use

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Product Type

14.3.3. By Application

14.3.4. By Price Range

14.3.5. By Sales Channel

14.3.6. By End use

14.4. Key Takeaways

15. East Asia Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

15.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

15.2.1. By Country

15.2.1.1. China

15.2.1.2. Japan

15.2.1.3. South Korea

15.2.2. By Product Type

15.2.3. By Application

15.2.4. By Price Range

15.2.5. By Sales Channel

15.2.6. By End use

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Product Type

15.3.3. By Application

15.3.4. By Price Range

15.3.5. By Sales Channel

15.3.6. By End use

15.4. Key Takeaways

16. Oceania Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

16.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

16.2.1. By Country

16.2.1.1. Australia

16.2.1.2. New Zealand

16.2.2. By Product Type

16.2.3. By Application

16.2.4. By Price Range

16.2.5. By Sales Channel

16.2.6. By End use

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Product Type

16.3.3. By Application

16.3.4. By Price Range

16.3.5. By Sales Channel

16.3.6. By End use

16.4. Key Takeaways

17. MEA Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

17.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

17.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

17.2.1. By Country

17.2.1.1. GCC Countries

17.2.1.2. Turkey

17.2.1.3. Israel

17.2.1.4. South Africa

17.2.1.5. Egypt

17.2.1.6. Rest of MEA

17.2.2. By Product Type

17.2.3. By Application

17.2.4. By Price Range

17.2.5. By Sales Channel

17.2.6. By End use

17.3. Market Attractiveness Analysis

17.3.1. By Country

17.3.2. By Product Type

17.3.3. By Application

17.3.4. By Price Range

17.3.5. By Sales Channel

17.3.6. By End use

17.4. Key Takeaways

18. Key Countries Market Analysis

18.1. U.S.

18.1.1. Pricing Analysis

18.1.2. Market Share Analysis, 2021

18.1.2.1. By Product Type

18.1.2.2. By Application

18.1.2.3. By Price Range

18.1.2.4. By Sales Channel

18.1.2.5. By End use

18.2. Canada

18.2.1. Pricing Analysis

18.2.2. Market Share Analysis, 2021

18.2.2.1. By Product Type

18.2.2.2. By Application

18.2.2.3. By Price Range

18.2.2.4. By Sales Channel

18.2.2.5. By End use

18.3. Brazil

18.3.1. Pricing Analysis

18.3.2. Market Share Analysis, 2021

18.3.2.1. By Product Type

18.3.2.2. By Application

18.3.2.3. By Price Range

18.3.2.4. By Sales Channel

18.3.2.5. By End use

18.4. Mexico

18.4.1. Pricing Analysis

18.4.2. Market Share Analysis, 2021

18.4.2.1. By Product Type

18.4.2.2. By Application

18.4.2.3. By Price Range

18.4.2.4. By Sales Channel

18.4.2.5. By End use

18.5. Argentina

18.5.1. Pricing Analysis

18.5.2. Market Share Analysis, 2021

18.5.2.1. By Product Type

18.5.2.2. By Application

18.5.2.3. By Price Range

18.5.2.4. By Sales Channel

18.5.2.5. By End use

18.6. Germany

18.6.1. Pricing Analysis

18.6.2. Market Share Analysis, 2021

18.6.2.1. By Product Type

18.6.2.2. By Application

18.6.2.3. By Price Range

18.6.2.4. By Sales Channel

18.6.2.5. By End use

18.7. Italy

18.7.1. Pricing Analysis

18.7.2. Market Share Analysis, 2021

18.7.2.1. By Product Type

18.7.2.2. By Application

18.7.2.3. By Price Range

18.7.2.4. By Sales Channel

18.7.2.5. By End use

18.8. France

18.8.1. Pricing Analysis

18.8.2. Market Share Analysis, 2021

18.8.2.1. By Product Type

18.8.2.2. By Application

18.8.2.3. By Price Range

18.8.2.4. By Sales Channel/p>

18.8.2.5. By End use

18.9. U.K.

18.9.1. Pricing Analysis

18.9.2. Market Share Analysis, 2021

18.9.2.1. By Product Type

18.9.2.2. By Application

18.9.2.3. By Price Range

18.9.2.4. By Sales Channel

18.9.2.5. By End use

18.10. Spain

18.10.1. Pricing Analysis

18.10.2. Market Share Analysis, 2021

18.10.2.1. By Product Type

18.10.2.2. By Application

18.10.2.3. By Price Range

18.10.2.4. By Sales Channel

18.10.2.5. By End use

18.11. Russia

18.11.1. Pricing Analysis

18.11.2. Market Share Analysis, 2021

18.11.2.1. By Product Type

18.11.2.2. By Application

18.11.2.3. By Price Range

18.11.2.4. By Sales Channel

18.11.2.5. By End use

18.12. BENELUX

18.12.1. Pricing Analysis

18.12.2. Market Share Analysis, 2021

18.12.2.1. By Product Type

18.12.2.2. By Application

18.12.2.3. By Price Range

18.12.2.4. By Sales Channel

18.12.2.5. By End use

18.13. China

18.13.1. Pricing Analysis

18.13.2. Market Share Analysis, 2021

18.13.2.1. By Product Type

18.13.2.2. By Application

18.13.2.3. By Price Range

18.13.2.4. By Sales Channel

18.13.2.5. By End use

18.14. Japan

18.14.1. Pricing Analysis

18.14.2. Market Share Analysis, 2021

18.14.2.1. By Product Type

18.14.2.2. By Application

18.14.2.3. By Price Range

18.14.2.4. By Sales Channel

18.14.2.5. By End use

18.15. South Korea

18.15.1. Pricing Analysis

18.15.2. Market Share Analysis, 2021

18.15.2.1. By Product Type

18.15.2.2. By Application

18.15.2.3. By Price Range

18.15.2.4. By Sales Channel

18.15.2.5. By End use

18.16. India

18.16.1. Pricing Analysis

18.16.2. Market Share Analysis, 2021

18.16.2.1. By Product Type

18.16.2.2. By Application

18.16.2.3. By Price Range

18.16.2.4. By Sales Channel

18.16.2.5. By End use

18.17. GCC Countries

18.17.1. Pricing Analysis

18.17.2. Market Share Analysis, 2021

18.17.2.1. By Product Type

18.17.2.2. By Application

18.17.2.3. By Price Range

18.17.2.4. By Sales Channel

18.17.2.5. By End use

18.18. Turkey

18.18.1. Pricing Analysis

18.18.2. Market Share Analysis, 2021

18.18.2.1. By Product Type

18.18.2.2. By Application

18.18.2.3. By Price Range

18.18.2.4. By Sales Channel

18.18.2.5. By End use

18.19. Israel

18.19.1. Pricing Analysis

18.19.2. Market Share Analysis, 2021

18.19.2.1. By Product Type

18.19.2.2. By Application

18.19.2.3. By Price Range

18.19.2.4. By Sales Channel

18.19.2.5. By End use

18.20. South Africa

18.20.1. Pricing Analysis

18.20.2. Market Share Analysis, 2021

18.20.2.1. By Product Type

18.20.2.2. By Application

18.20.2.3. By Price Range

18.20.2.4. By Sales Channel

18.20.2.5. By End use

18.21. Egypt

18.21.1. Pricing Analysis

18.21.2. Market Share Analysis, 2021

18.21.2.1. By Product Type

18.21.2.2. By Application

18.21.2.3. By Price Range

18.21.2.4. By Sales Channel

18.21.2.5. By End use

19. Market Structure Analysis

19.1. Competition Dashboard

19.2. Competition Benchmarking

19.3. Market Share Analysis of Top Players

19.3.1. By Regional

19.3.2. By Product Type

19.3.3. By Application

19.3.4. By Price Range

19.3.5. By Sales Channel

19.3.6. By End use

20. Competition Analysis

20.1. Competition Deep Dive

20.1.1. Petcube

20.1.1.1. Overview

20.1.1.2. Product Portfolio

20.1.1.3. Profitability by Market Segment

20.1.1.4. Sales Footprint

20.1.1.5. Strategy Overview

20.1.1.5.1. Marketing Strategy

20.1.1.5.2. Product Strategy

20.1.2. Acer Inc.

20.1.2.1. Overview

20.1.2.2. Product Portfolio

20.1.2.3. Profitability by Market Segment

20.1.2.4. Sales Footprint

20.1.2.5. Strategy Overview

20.1.2.5.1. Marketing Strategy

20.1.2.5.2. Product Strategy

20.1.3. Amazon.com Inc.

20.1.3.1. Overview

20.1.3.2. Product Portfolio

20.1.3.3. Profitability by Market Segment

20.1.3.4. Sales Footprint

20.1.3.5. Strategy Overview

20.1.3.5.1. Marketing Strategy

20.1.3.5.2. Product Strategy

20.1.4. Furbo

20.1.4.1. Overview

20.1.4.2. Product Portfolio

20.1.4.3. Profitability by Market Segment

20.1.4.4. Sales Footprint

20.1.4.5. Strategy Overview

20.1.4.5.1. Marketing Strategy

20.1.4.5.2. Product Strategy

20.1.5. Hangzhou Hikvision Digital Technology Co. Ltd.

20.1.5.1. Overview

20.1.5.2. Product Portfolio

20.1.5.3. Profitability by Market Segment

20.1.5.4. Sales Footprint

20.1.5.5. Strategy Overview

20.1.5.5.1. Marketing Strategy

20.1.5.5.2. Product Strategy

20.1.6. Lenevo Group Ltd.

20.1.6.1. Overview

20.1.6.2. Product Portfolio

20.1.6.3. Profitability by Market Segment

20.1.6.4. Sales Footprint

20.1.6.5. Strategy Overview

20.1.6.5.1. Marketing Strategy

20.1.6.5.2. Product Strategy

20.1.7. PetChatz LLC

20.1.7.1. Overview

20.1.7.2. Product Portfolio

20.1.7.3. Profitability by Market Segment

20.1.7.4. Sales Footprint

20.1.7.5. Strategy Overview

20.1.7.5.1. Marketing Strategy

20.1.7.5.2. Product Strategy

20.1.8. Vimtag Technology Co. LTD

20.1.8.1. Overview

20.1.8.2. Product Portfolio

20.1.8.3. Profitability by Market Segment

20.1.8.4. Sales Footprint

20.1.8.5. Strategy Overview

20.1.8.5.1. Marketing Strategy

20.1.8.5.2. Product Strategy

20.1.9. Wagz Inc.

20.1.9.1. Overview

20.1.9.2. Product Portfolio

20.1.9.3. Profitability by Market Segment

20.1.9.4. Sales Footprint

20.1.9.5. Strategy Overview

20.1.9.5.1. Marketing Strategy

20.1.9.5.2. Product Strategy

20.1.10. Zmodo

20.1.10.1. Overview

20.1.10.2. Product Portfolio

20.1.10.3. Profitability by Market Segment

20.1.10.4. Sales Footprint

20.1.10.5. Strategy Overview

20.1.10.5.1. Marketing Strategy

20.1.10.5.2. Product Strategy

20.1.11. Pawbo

20.1.11.1. Overview

20.1.11.2. Product Portfolio

20.1.11.3. Profitability by Market Segment

20.1.11.4. Sales Footprint

20.1.11.5. Strategy Overview

20.1.11.5.1. Marketing Strategy

20.1.11.5.2. Product Strategy

20.1.12. Motorola

20.1.12.1. Overview

20.1.12.2. Product Portfolio

20.1.12.3. Profitability by Market Segment

20.1.12.4. Sales Footprint

20.1.12.5. Strategy Overview

20.1.12.5.1. Marketing Strategy

20.1.12.5.2. Product Strategy

21. Assumptions & Acronyms Used

22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る