世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

家庭用オーディオ機器市場


Home Audio Equipment Market

家庭用オーディオ機器市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価 FMI社が発行したホームオーディオ機器に関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年3月19日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
298 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

家庭用オーディオ機器市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価

FMI社が発行したホームオーディオ機器に関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

技術別

- 有線
- ワイヤレス

流通チャネル別

- オンライン販売
- オフライン販売

地域別

- 北米
- 中南米
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 日本を除くアジア太平洋 (APEJ)
- 日本
- 中東・アフリカ

チャプター

エグゼクティブサマリー

ホームオーディオ機器市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、ホームオーディオ機器市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では市場範囲、分類、制限をハイライトしており、読者がホームオーディオ機器市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、技術別処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易普及率、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 ホームオーディオ機器の世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2021年)と現在および将来の市場価値(900億米ドル)および数量(12%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 ホームオーディオ機器の世界市場 - 価格分析

価格分析の章では、技術別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を掲載しています。

第05章 ホームオーディオ機器の世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:技術別

技術別にホームオーディオ機器市場を有線、無線に区分。また、上記の技術別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 ホームオーディオ機器の世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:流通経路別

流通チャネル別にホームオーディオ機器市場をオンライン販売、オフライン販売に区分します。また、流通チャンネル別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 ホームオーディオ機器市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:地域別

地域別にホームオーディオ機器市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。また、地域別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較も掲載しています。

第08章 北米ホームオーディオ機器市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第09章 ラテンアメリカのホームオーディオ機器市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のホームオーディオ機器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第10章 欧州のホームオーディオ機器市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるホームオーディオ機器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアのホームオーディオ機器市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるホームオーディオ機器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアのホームオーディオ機器市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるホームオーディオ機器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東およびアフリカのホームオーディオ機器市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるホームオーディオ機器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国のホームオーディオ機器市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、世界の主要国においてホームオーディオ機器市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、調査対象企業の会社概要、技術別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Amazon.com, Inc.、Apple Inc.、Blaupunkt GmbH、Bose Corporation、Bowers & Wilkins Group Ltd.、Creative Technology Ltd.、Edifier Technology Co.Ltd.、Google LLC、JVCKENWOOD Corporation、Koninklijke Philips N.V.、Sennheiser Electronic GmbH & Co.KG。

第17章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第18章 調査方法

この章では、ホームオーディオ機器市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の概要

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の紹介と定義

3.市場の背景と基礎データ

3.1.産業界の時代のニーズ

3.2.- 戦略的優先課題

3.3.ライフサイクルステージ

3.4.流通チャネルの重要性

3.5.ホームオーディオ機器の使用例

3.6.予測要因:関連性と影響

3.7.投資可能性マトリックス

3.8.PESTLE分析

3.9.ポーターのファイブフォース分析

3.10.市場ダイナミクス

3.10.1.ドライバー

3.10.2.阻害要因

3.10.3.機会分析

3.10.4.トレンド

4.世界市場の需要(US$ Mn)分析2017-2021年および予測、2022-2032年

4.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2017-2021年

4.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2022-2032年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:流通チャネル別

5.1.イントロダクション/主な調査結果

5.2.流通チャネル別の過去市場価値(US$ Mn)分析、2017-2021年

5.3.流通チャネル別の現在および将来市場価値(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

5.3.1.有線

5.3.1.1.スピーカー

5.3.1.2.レシーバー

5.3.1.3.サウンドバー

5.3.1.4.ホームシアター・イン・ア・ボックス(HTiB)

5.3.2.ワイヤレス

5.3.2.1.スピーカー

5.3.2.2.レシーバー

5.3.2.3.サウンドバー

5.3.2.4.ホームシアター・イン・ア・ボックス(HTiB)

5.4.流通チャネル別市場魅力度分析

6.流通チャネル別の世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

6.1.イントロダクション/主な調査結果

6.2.過去の市場価値(US$ Mn)分析:流通チャネル別、2017-2021年

6.3.流通チャネル別の現在および将来市場価値(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

6.3.1.オフライン

6.3.2.オンライン

6.4.流通チャネル別市場魅力度分析

7.地域別世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

7.1.はじめに/主な調査結果

7.2.地域別過去市場価値(US$ Mn)分析、2017-2021年

7.3.地域別の現在および将来市場価値(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

7.3.1.北米

7.3.2.ラテンアメリカ

7.3.3.ヨーロッパ

7.3.4.アジア太平洋

7.3.5.中東・アフリカ(MEA)

7.4.地域別市場魅力度分析

8.北米市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.市場分類別過去市場価値(US$ Mn)動向分析、2017-2021年

8.3.市場分類別市場価値(US$ Mn)予測、2022-2032年

8.3.1.国別

8.3.1.1.アメリカ

8.3.1.2.カナダ

8.3.2.流通チャネル別

8.3.3.流通チャネル別

8.4.市場魅力度分析

8.4.1.国別

8.4.2.流通チャネル別

8.4.3.流通チャネル別

9.ラテンアメリカ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2017-2021年

9.3.地域別の現在および将来の市場価値(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

9.3.1.国別

9.3.1.1.ブラジル

9.3.1.2.メキシコ

9.3.1.3.その他のラテンアメリカ

9.3.2.流通チャネル別

9.3.3.流通チャネル別

9.3.4.用途別

9.4.市場魅力度分析

9.4.1.国別

9.4.2.流通チャネル別

9.4.3.流通チャネル別

9.4.4.用途別

10.欧州市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2017-2021年

10.3.地域別の現在および将来市場価値(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

10.3.1.国別

10.3.1.1.ドイツ

10.3.1.2.フランス

10.3.1.3.イタリア

10.3.1.4.スペイン

10.3.1.5.イギリス

10.3.1.6.その他のヨーロッパ

10.3.2.流通チャネル別

10.3.3.流通チャネル別

10.3.4.用途別

10.4.市場魅力度分析

10.4.1.国別

10.4.2.流通チャネル別

10.4.3.流通チャネル別

10.4.4.用途別

11.アジア太平洋市場の分析2017-2021年および予測2022-2032年

11.1.はじめに / 主要な調査結果

11.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2017-2021年

11.3.地域別の現在および将来市場価値(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

11.3.1.国別

11.3.1.1.中国

11.3.1.2.日本

11.3.1.3.韓国

11.3.1.4.マレーシア

11.3.1.5.シンガポール

11.3.1.6.オーストラリア

11.3.1.7.ニュージーランド

11.3.2.流通チャネル別

11.3.3.流通チャネル別

11.3.4.用途別

11.4.市場魅力度分析

11.4.1.国別

11.4.2.流通チャネル別

11.4.3.流通チャネル別

11.4.4.用途別

12.中東・アフリカ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

12.1.はじめに/主な調査結果

12.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2017-2021年

12.3.地域別の現在および将来市場価値(US$ Mn)分析と予測、2022-2032年

12.3.1.国別

12.3.1.1.GCC諸国

12.3.1.2.南アフリカ

12.3.1.3.イスラエル

12.3.1.4.その他の中東・アフリカ地域(MEA)

12.3.2.流通チャネル別

12.3.3.流通チャネル別

12.3.4.用途別

12.4.市場魅力度分析

12.4.1.国別

12.4.2.流通チャネル別

12.4.3.流通チャネル別

12.4.4.用途別

13.市場構造分析

13.1.企業階層別市場分析

13.2.市場集中度

13.3.上位企業の市場シェア分析

13.4.市場プレゼンス分析

14.競合分析

14.1.競合ダッシュボード

14.2.コンペティション・ベンチマーク

14.3.競合の深堀り

14.4.アマゾン・ドット・コム

14.4.1.会社概要

14.4.2.流通チャネルの概要

14.4.3.SWOT分析

14.4.4.主要開発

14.5.アップル

14.5.1.会社概要

14.5.2.流通チャネルの概要

14.5.3.SWOT分析

14.5.4.主要開発

14.6.Blaupunkt GmbH

14.6.1.会社概要

14.6.2.流通チャネルの概要

14.6.3.SWOT分析

14.6.4.主要開発

14.7.ボーズ株式会社

14.7.1.会社概要

14.7.2.流通チャネルの概要

14.7.3.SWOT分析

14.7.4.主要開発

14.8.Bowers & Wilkins Group Ltd.

14.8.1.会社概要

14.8.2.流通チャネルの概要

14.8.3.SWOT分析

14.8.4.主要開発

14.9.クリエイティブ・テクノロジー

14.9.1.会社概要

14.9.2.流通チャネルの概要

14.9.3.SWOT分析

14.9.4.主要開発

14.10.Edifier Technology Co.Ltd.

14.10.1.会社概要

14.10.2.流通チャネルの概要

14.10.3.SWOT分析

14.10.4.主要開発

14.11.グーグル合同会社

14.11.1.会社概要

14.11.2.流通チャネルの概要

14.11.3.SWOT分析

14.11.4.主要開発

14.12.株式会社JVCケンウッド

14.12.1.会社概要

14.12.2.流通チャネルの概要

14.12.3.SWOT分析

14.12.4.主要開発

14.13.フィリップスN.V.

14.13.1.会社概要

14.13.2.流通チャネルの概要

14.13.3.SWOT分析

14.13.4.主要開発

14.14.ゼンハイザー・エレクトロニックGmbH & Co.KG

14.14.1.会社概要

14.14.2.流通チャネルの概要

14.14.3.SWOT分析

14.14.4.主要開発

15.前提条件と略語

16.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Home Audio Equipment Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032

A recent market study published by FMI on Home Audio Equipment offers a global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Technology:

• Wired
• Wireless

By Distribution Channel:

• Online Sales
• Offline Sales

By Region:

• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe
• Asia-Pacific Excluding Japan (APEJ)
• Japan
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Home Audio Equipment Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Home Audio Equipment Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Home Audio Equipment Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Technology processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Home Audio Equipment Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2021) and current and future market value (US$ 90 Billion) and volume (12%) projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Home Audio Equipment Market - Pricing Analysis

Based on By Technology, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Home Audio Equipment Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Technology

Based on By Technology, Home Audio Equipment Market is segmented into Wired, Wireless. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Technology.

Chapter 06 - Global Home Audio Equipment Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Home Audio Equipment Market is segmented into Online Sales, Offline Sales. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 07 - Home Audio Equipment Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

Based on By Region, Home Audio Equipment Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Home Audio Equipment Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Home Audio Equipment Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Home Audio Equipment Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Home Audio Equipment Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Home Audio Equipment Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Home Audio Equipment Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Home Audio Equipment Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Home Audio Equipment Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Home Audio Equipment Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Home Audio Equipment Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Home Audio Equipment Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Home Audio Equipment Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the Home Audio Equipment Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Technology portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Amazon.com, Inc., Apple Inc., Blaupunkt GmbH, Bose Corporation, Bowers & Wilkins Group Ltd., Creative Technology Ltd., Edifier Technology Co. Ltd., Google LLC, JVCKENWOOD Corporation, Koninklijke Philips N.V., Sennheiser Electronic GmbH & Co. KG.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Home Audio Equipment Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Overview

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Introduction and Definition

3. Market Background and Foundation Data Points

3.1. Need of the Hour for Industries

3.2. – Strategic Priorities

3.3. Life Cycle Stage

3.4. Importance of Distribution Channel

3.5. Use Cases of Home Audio Equipment

3.6. Forecast Factors: Relevance and Impact

3.7. Investment Feasibility Matrix

3.8. PESTLE Analysis

3.9. Porter’s Five Forces Analysis

3.10. Market Dynamics

3.10.1. Drivers

3.10.2. Restraints

3.10.3. Opportunity Analysis

3.10.4. Trend

4. Global Market Demand (US$ Mn) Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

4.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021

4.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Distribution Channel

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis By Distribution Channel, 2017-2021

5.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2022-2032

5.3.1. Wired

5.3.1.1. Speaker

5.3.1.2. Receiver

5.3.1.3. Soundbar

5.3.1.4. Home Theatre in a Box (HTiB)

5.3.2. Wireless

5.3.2.1. Speaker

5.3.2.2. Receiver

5.3.2.3. Soundbar

5.3.2.4. Home Theatre in a Box (HTiB)

5.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel

6. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Distribution Channel

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis By Distribution Channel , 2017-2021

6.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2022-2032

6.3.1. Offline

6.3.2. Online

6.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel

7. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Region

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021

7.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

7.3.1. North America

7.3.2. Latin America

7.3.3. Europe

7.3.4. Asia Pacific

7.3.5. Middle East and Africa (MEA)

7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

8.3. Market Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

8.3.1. By Country

8.3.1.1. U.S.

8.3.1.2. Canada

8.3.2. By Distribution Channel

8.3.3. By Distribution Channel

8.4. Market Attractiveness Analysis

8.4.1. By Country

8.4.2. By Distribution Channel

8.4.3. By Distribution Channel

9. Latin America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

9.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

9.3.1. By Country

9.3.1.1. Brazil

9.3.1.2. Mexico

9.3.1.3. Rest of Latin America

9.3.2. By Distribution Channel

9.3.3. By Distribution Channel

9.3.4. By Application

9.4. Market Attractiveness Analysis

9.4.1. By Country

9.4.2. By Distribution Channel

9.4.3. By Distribution Channel

9.4.4. By Application

10. Europe Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

10.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

10.3.1. By Country

10.3.1.1. Germany

10.3.1.2. France

10.3.1.3. Italy

10.3.1.4. Spain

10.3.1.5. U.K

10.3.1.6. Rest of Europe

10.3.2. By Distribution Channel

10.3.3. By Distribution Channel

10.3.4. By Application

10.4. Market Attractiveness Analysis

10.4.1. By Country

10.4.2. By Distribution Channel

10.4.3. By Distribution Channel

10.4.4. By Application

11. Asia Pacific Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

11.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

11.3.1. By Country

11.3.1.1. China

11.3.1.2. Japan

11.3.1.3. South Korea

11.3.1.4. Malaysia

11.3.1.5. Singapore

11.3.1.6. Australia

11.3.1.7. New Zealand

11.3.2. By Distribution Channel

11.3.3. By Distribution Channel

11.3.4. By Application

11.4. Market Attractiveness Analysis

11.4.1. By Country

11.4.2. By Distribution Channel

11.4.3. By Distribution Channel

11.4.4. By Application

12. Middle East and Africa Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

12.1. Introduction / Key Findings

12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

12.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

12.3.1. By Country

12.3.1.1. GCC Countries

12.3.1.2. South Africa

12.3.1.3. Israel

12.3.1.4. Rest of Middle East and Africa (MEA)

12.3.2. By Distribution Channel

12.3.3. By Distribution Channel

12.3.4. By Application

12.4. Market Attractiveness Analysis

12.4.1. By Country

12.4.2. By Distribution Channel

12.4.3. By Distribution Channel

12.4.4. By Application

13. Market Structure Analysis

13.1. Market Analysis by Tier of Companies

13.2. Market Concentration

13.3. Market Share Analysis of Top Players

13.4. Market Presence Analysis

14. Competition Analysis

14.1. Competition Dashboard

14.2. Competition Benchmarking

14.3. Competition Deep Dive

14.4. Amazon.com Inc.

14.4.1. Company Overview

14.4.2. Distribution Channel overview

14.4.3. SWOT Analysis

14.4.4. Key Developments

14.5. Apple Inc.

14.5.1. Company Overview

14.5.2. Distribution Channel overview

14.5.3. SWOT Analysis

14.5.4. Key Developments

14.6. Blaupunkt GmbH

14.6.1. Company Overview

14.6.2. Distribution Channel overview

14.6.3. SWOT Analysis

14.6.4. Key Developments

14.7. Bose Corporation

14.7.1. Company Overview

14.7.2. Distribution Channel overview

14.7.3. SWOT Analysis

14.7.4. Key Developments

14.8. Bowers & Wilkins Group Ltd.

14.8.1. Company Overview

14.8.2. Distribution Channel overview

14.8.3. SWOT Analysis

14.8.4. Key Developments

14.9. Creative Technology Ltd.

14.9.1. Company Overview

14.9.2. Distribution Channel overview

14.9.3. SWOT Analysis

14.9.4. Key Developments

14.10. Edifier Technology Co. Ltd.

14.10.1. Company Overview

14.10.2. Distribution Channel overview

14.10.3. SWOT Analysis

14.10.4. Key Developments

14.11. Google LLC

14.11.1. Company Overview

14.11.2. Distribution Channel overview

14.11.3. SWOT Analysis

14.11.4. Key Developments

14.12. JVCKENWOOD Corporation

14.12.1. Company Overview

14.12.2. Distribution Channel overview

14.12.3. SWOT Analysis

14.12.4. Key Developments

14.13. Koninklijke Philips N.V

14.13.1. Company Overview

14.13.2. Distribution Channel overview

14.13.3. SWOT Analysis

14.13.4. Key Developments

14.14. Sennheiser Electronic GmbH & Co. KG

14.14.1. Company Overview

14.14.2. Distribution Channel overview

14.14.3. SWOT Analysis

14.14.4. Key Developments

15. Assumptions And Acronyms Used

16. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る