バイオメトリクス決済カード市場Biometric Payment Cards Market 生体認証決済カード市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価 FMI社が発行したバイオメトリック決済カードに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー生体認証決済カード市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価FMI社が発行したバイオメトリック決済カードに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場区分 世界のバイオメトリック決済カード市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 カードタイプ別 クレジットカード デビットカード エンドユーザー別 小売 運輸 ヘルスケア ホスピタリティ 政府機関 その他 地域別 北米 ラテンアメリカ ヨーロッパ 東アジア 南アジア・太平洋 MEA チャプター エグゼクティブサマリー バイオメトリック決済カード市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに無菌処理に関するFMI分析と推奨事項が含まれています。 第01章 市場概要 本章では、バイオメトリック決済カード市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、無菌処理に関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、バイオメトリック決済カード市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。 第02章 市場の背景 この章では、By Natureの処理方法概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。 第03章 生体認証決済カードの世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年 本章では、過去の市場価値(XX億米ドル)分析(2017-2021年)、現在および将来の市場価値(1億5498万2000米ドル)および数量(62.3%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と全体$の機会分析国に基づいています。 第04章 生体認証決済カードの世界市場:価格分析 価格分析の章では、「性質別」に基づいて、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などを掲載しています。 第05章 バイオメトリック決済カードの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:カードタイプ別 カードタイプ別に、バイオメトリック決済カード市場はクレジットカード、デビットカードに区分されます。また、カードタイプ別に市場魅力度分析も行っています。また、上記のカードタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。 第06章 バイオメトリック決済カードの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:エンドユーザー別 エンドユーザー別に、バイオメトリック決済カード市場は小売、交通、ヘルスケア、ホスピタリティ、政府、その他に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。 第07章 生体認証決済カードの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:地域別 バイオメトリック決済カード市場は、地域別に北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア&太平洋、MEAに区分されます。また、このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較も掲載しています。 第08章 北米のバイオメトリック決済カード市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、北米地域におけるバイオメトリック決済カードの成長について、米国とカナダからなる国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。 第09章 ラテンアメリカのバイオメトリック決済カード市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域におけるバイオメトリック決済カードの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域におけるバイオメトリック決済カード市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。 第10章 欧州のバイオメトリック決済カード市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州地域を含む国別評価とともに、欧州地域におけるバイオメトリック決済カードの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるバイオメトリック決済カード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第11章 東アジアのバイオメトリック決済カード市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域におけるバイオメトリック決済カードの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるバイオメトリック決済カード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第12章 南アジアのバイオメトリック決済カード市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域におけるバイオメトリック決済カードの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるバイオメトリック決済カード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第13章 中東・アフリカのバイオメトリック決済カード市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域におけるバイオメトリック決済カードの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるバイオメトリック決済カード市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第14章 主要国のバイオメトリクス決済カード市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、バイオメトリクス決済カード市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。 第15章 市場構造分析-グローバル評価 本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。 第16章 競争の深堀り(暫定リスト) 本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、By Natureポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Bio-idz、BNP Paribas、Goldpac Fintech、IDEX Biometrics ASA、Infineon Technologies AG、MasterCard、NXP Semiconductors、Thales Group、Visa Inc.、Zwipeなどがある。 第17章 前提条件と略語 本章では、バイオメトリクス決済カードレポートに含まれる情報と統計のベースとなる略語と仮定のリストを掲載する。 第18章 調査方法 この章では、バイオメトリック決済カード市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法を読者に理解していただきます。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Investment Feasibility Matrix 3.5. Value Chain Analysis 3.5.1. Profit Margin Analysis 3.5.2. Service Providers 3.6. PESTLE and Porter’s Analysis 3.7. Regulatory Landscape 3.7.1. By Key Regions 3.7.2. By Key Countries 3.8. Regional Parent Market Outlook 4. Global Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Card Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Card Type, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Card Type, 2022-2032 5.3.1. Credit Cards 5.3.2. Debit Cards 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Card Type, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Card Type, 2022-2032 6. Global Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End-use 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By End-use, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By End-use, 2022-2032 6.3.1. Retail 6.3.2. Transportation 6.3.3. Healthcare 6.3.4. Hospitality 6.3.5. Government 6.3.6. Others 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-use, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-use, 2022-2032 7. Global Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 7.1. Introduction 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 7.3.1. North America 7.3.2. Latin America 7.3.3. Europe 7.3.4. East Asia 7.3.5. South Asia & Pacific 7.3.6. MEA 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region 8. North America Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 8.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 8.2.1. By Country 8.2.1.1. U.S. 8.2.1.2. Canada 8.2.2. By Card Type 8.2.3. By End-use 8.3. Market Attractiveness Analysis 8.3.1. By Country 8.3.2. By Card Type 8.3.3. By End-use 8.4. Key Takeaways 9. Latin America Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. Mexico 9.2.1.2. Brazil 9.2.1.3. Rest of Latin America 9.2.2. By Card Type 9.2.3. By End-use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Card Type 9.3.3. By End-use 9.4. Key Takeaways 10. Europe Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Germany 10.2.1.2. Italy 10.2.1.3. France 10.2.1.4. U.K. 10.2.1.5. Spain 10.2.1.6. BENELUX 10.2.1.7. Russia 10.2.1.8. Rest of Europe 10.2.2. By Card Type 10.2.3. By End-use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Card Type 10.3.3. By End-use 10.4. Key Takeaways 11. East Asia Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. China 11.2.1.2. Japan 11.2.1.3. South Korea 11.2.2. By Card Type 11.2.3. By End-use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Card Type 11.3.3. By End-use 11.4. Key Takeaways 12. South Asia & Pacific Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. India 12.2.1.2. ASEAN 12.2.1.3. Australia and New Zealand 12.2.1.4. Rest of South Asia & Pacific 12.2.2. By Card Type 12.2.3. By End-use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Card Type 12.3.3. By End-use 12.4. Key Takeaways 13. MEA Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC Countries 13.2.1.2. Turkey 13.2.1.3. South Africa 13.2.1.4. Rest of MEA 13.2.2. By Card Type 13.2.3. By End-use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Card Type 13.3.3. By End-use 13.4. Key Takeaways 14. Key Countries Analysis 14.1. U.S. 14.1.1. Pricing Analysis 14.1.2. Market Share Analysis, 2021 14.1.2.1. By Card Type 14.1.2.2. By End-use 14.2. Canada 14.2.1. Pricing Analysis 14.2.2. Market Share Analysis, 2021 14.2.2.1. By Card Type 14.2.2.2. By End-use 14.3. Mexico 14.3.1. Pricing Analysis 14.3.2. Market Share Analysis, 2021 14.3.2.1. By Card Type 14.3.2.2. By End-use 14.4. Brazil 14.4.1. Pricing Analysis 14.4.2. Market Share Analysis, 2021 14.4.2.1. By Card Type 14.4.2.2. By End-use 14.5. Germany 14.5.1. Pricing Analysis 14.5.2. Market Share Analysis, 2021 14.5.2.1. By Card Type 14.5.2.2. By End-use 14.6. Italy 14.6.1. Pricing Analysis 14.6.2. Market Share Analysis, 2021 14.6.2.1. By Card Type 14.6.2.2. By End-use 14.7. France 14.7.1. Pricing Analysis 14.7.2. Market Share Analysis, 2021 14.7.2.1. By Card Type 14.7.2.2. By End-use 14.8. U.K. 14.8.1. Pricing Analysis 14.8.2. Market Share Analysis, 2021 14.8.2.1. By Card Type 14.8.2.2. By End-use 14.9. Spain 14.9.1. Pricing Analysis 14.9.2. Market Share Analysis, 2021 14.9.2.1. By Card Type 14.9.2.2. By End-use 14.10. BENELUX 14.10.1. Pricing Analysis 14.10.2. Market Share Analysis, 2021 14.10.2.1. By Card Type 14.10.2.2. By End-use 14.11. Russia 14.11.1. Pricing Analysis 14.11.2. Market Share Analysis, 2021 14.11.2.1. By Card Type 14.11.2.2. By End-use 14.12. China 14.12.1. Pricing Analysis 14.12.2. Market Share Analysis, 2021 14.12.2.1. By Card Type 14.12.2.2. By End-use 14.13. Japan 14.13.1. Pricing Analysis 14.13.2. Market Share Analysis, 2021 14.13.2.1. By Card Type 14.13.2.2. By End-use 14.14. South Korea 14.14.1. Pricing Analysis 14.14.2. Market Share Analysis, 2021 14.14.2.1. By Card Type 14.14.2.2. By End-use 14.15. India 14.15.1. Pricing Analysis 14.15.2. Market Share Analysis, 2021 14.15.2.1. By Card Type 14.15.2.2. By End-use 14.16. ASEAN 14.16.1. Pricing Analysis 14.16.2. Market Share Analysis, 2021 14.16.2.1. By Card Type 14.16.2.2. By End-use 14.17. Australia and New Zealand 14.17.1. Pricing Analysis 14.17.2. Market Share Analysis, 2021 14.17.2.1. By Card Type 14.17.2.2. By End-use 14.18. GCC Countries 14.18.1. Pricing Analysis 14.18.2. Market Share Analysis, 2021 14.18.2.1. By Card Type 14.18.2.2. By End-use 14.19. Turkey 14.19.1. Pricing Analysis 14.19.2. Market Share Analysis, 2021 14.19.2.1. By Card Type 14.19.2.2. By End-use 14.20. South Africa 14.20.1. Pricing Analysis 14.20.2. Market Share Analysis, 2021 14.20.2.1. By Card Type 14.20.2.2. By End-use 15. Market Structure Analysis 15.1. Competition Dashboard 15.2. Competition Benchmarking 15.3. Market Share Analysis of Top Players 15.3.1. By Regional 15.3.2. By Card Type 15.3.3. By End-use 16. Competition Analysis 16.1. Competition Deep Dive 16.1.1. Bio-idz 16.1.1.1. Overview 16.1.1.2. Product Portfolio 16.1.1.3. Profitability by Market Segments 16.1.1.4. Sales Footprint 16.1.1.5. Strategy Overview 16.1.1.5.1. Marketing Strategy 16.1.1.5.2. Product Strategy 16.1.1.5.3. Channel Strategy 16.1.2. BNP Paribas 16.1.2.1. Overview 16.1.2.2. Product Portfolio 16.1.2.3. Profitability by Market Segments 16.1.2.4. Sales Footprint 16.1.2.5. Strategy Overview 16.1.2.5.1. Marketing Strategy 16.1.2.5.2. Product Strategy 16.1.2.5.3. Channel Strategy 16.1.3. Goldpac Fintech 16.1.3.1. Overview 16.1.3.2. Product Portfolio 16.1.3.3. Profitability by Market Segments 16.1.3.4. Sales Footprint 16.1.3.5. Strategy Overview 16.1.3.5.1. Marketing Strategy 16.1.3.5.2. Product Strategy 16.1.3.5.3. Channel Strategy 16.1.4. IDEX Biometrics ASA 16.1.4.1. Overview 16.1.4.2. Product Portfolio 16.1.4.3. Profitability by Market Segments 16.1.4.4. Sales Footprint 16.1.4.5. Strategy Overview 16.1.4.5.1. Marketing Strategy 16.1.4.5.2. Product Strategy 16.1.4.5.3. Channel Strategy 16.1.5. Infineon Technologies AG 16.1.5.1. Overview 16.1.5.2. Product Portfolio 16.1.5.3. Profitability by Market Segments 16.1.5.4. Sales Footprint 16.1.5.5. Strategy Overview 16.1.5.5.1. Marketing Strategy 16.1.5.5.2. Product Strategy 16.1.5.5.3. Channel Strategy 16.1.6. MasterCard 16.1.6.1. Overview 16.1.6.2. Product Portfolio 16.1.6.3. Profitability by Market Segments 16.1.6.4. Sales Footprint 16.1.6.5. Strategy Overview 16.1.6.5.1. Marketing Strategy 16.1.6.5.2. Product Strategy 16.1.6.5.3. Channel Strategy 16.1.7. NXP Semiconductors 16.1.7.1. Overview 16.1.7.2. Product Portfolio 16.1.7.3. Profitability by Market Segments 16.1.7.4. Sales Footprint 16.1.7.5. Strategy Overview 16.1.7.5.1. Marketing Strategy 16.1.7.5.2. Product Strategy 16.1.7.5.3. Channel Strategy 16.1.8. Thales Group 16.1.8.1. Overview 16.1.8.2. Product Portfolio 16.1.8.3. Profitability by Market Segments 16.1.8.4. Sales Footprint 16.1.8.5. Strategy Overview 16.1.8.5.1. Marketing Strategy 16.1.8.5.2. Product Strategy 16.1.8.5.3. Channel Strategy 16.1.9. Visa Inc. 16.1.9.1. Overview 16.1.9.2. Product Portfolio 16.1.9.3. Profitability by Market Segments 16.1.9.4. Sales Footprint 16.1.9.5. Strategy Overview 16.1.9.5.1. Marketing Strategy 16.1.9.5.2. Product Strategy 16.1.9.5.3. Channel Strategy 16.1.10. Zwipe 16.1.10.1. Overview 16.1.10.2. Product Portfolio 16.1.10.3. Profitability by Market Segments 16.1.10.4. Sales Footprint 16.1.10.5. Strategy Overview 16.1.10.5.1. Marketing Strategy 16.1.10.5.2. Product Strategy 16.1.10.5.3. Channel Strategy 17. Assumptions & Acronyms Used 18. Research Methodology
SummaryBiometric Payment Cards Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Investment Feasibility Matrix 3.5. Value Chain Analysis 3.5.1. Profit Margin Analysis 3.5.2. Service Providers 3.6. PESTLE and Porter’s Analysis 3.7. Regulatory Landscape 3.7.1. By Key Regions 3.7.2. By Key Countries 3.8. Regional Parent Market Outlook 4. Global Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Card Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Card Type, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Card Type, 2022-2032 5.3.1. Credit Cards 5.3.2. Debit Cards 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Card Type, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Card Type, 2022-2032 6. Global Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End-use 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By End-use, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By End-use, 2022-2032 6.3.1. Retail 6.3.2. Transportation 6.3.3. Healthcare 6.3.4. Hospitality 6.3.5. Government 6.3.6. Others 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-use, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-use, 2022-2032 7. Global Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 7.1. Introduction 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 7.3.1. North America 7.3.2. Latin America 7.3.3. Europe 7.3.4. East Asia 7.3.5. South Asia & Pacific 7.3.6. MEA 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region 8. North America Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 8.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 8.2.1. By Country 8.2.1.1. U.S. 8.2.1.2. Canada 8.2.2. By Card Type 8.2.3. By End-use 8.3. Market Attractiveness Analysis 8.3.1. By Country 8.3.2. By Card Type 8.3.3. By End-use 8.4. Key Takeaways 9. Latin America Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. Mexico 9.2.1.2. Brazil 9.2.1.3. Rest of Latin America 9.2.2. By Card Type 9.2.3. By End-use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Card Type 9.3.3. By End-use 9.4. Key Takeaways 10. Europe Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Germany 10.2.1.2. Italy 10.2.1.3. France 10.2.1.4. U.K. 10.2.1.5. Spain 10.2.1.6. BENELUX 10.2.1.7. Russia 10.2.1.8. Rest of Europe 10.2.2. By Card Type 10.2.3. By End-use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Card Type 10.3.3. By End-use 10.4. Key Takeaways 11. East Asia Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. China 11.2.1.2. Japan 11.2.1.3. South Korea 11.2.2. By Card Type 11.2.3. By End-use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Card Type 11.3.3. By End-use 11.4. Key Takeaways 12. South Asia & Pacific Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. India 12.2.1.2. ASEAN 12.2.1.3. Australia and New Zealand 12.2.1.4. Rest of South Asia & Pacific 12.2.2. By Card Type 12.2.3. By End-use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Card Type 12.3.3. By End-use 12.4. Key Takeaways 13. MEA Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC Countries 13.2.1.2. Turkey 13.2.1.3. South Africa 13.2.1.4. Rest of MEA 13.2.2. By Card Type 13.2.3. By End-use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Card Type 13.3.3. By End-use 13.4. Key Takeaways 14. Key Countries Analysis 14.1. U.S. 14.1.1. Pricing Analysis 14.1.2. Market Share Analysis, 2021 14.1.2.1. By Card Type 14.1.2.2. By End-use 14.2. Canada 14.2.1. Pricing Analysis 14.2.2. Market Share Analysis, 2021 14.2.2.1. By Card Type 14.2.2.2. By End-use 14.3. Mexico 14.3.1. Pricing Analysis 14.3.2. Market Share Analysis, 2021 14.3.2.1. By Card Type 14.3.2.2. By End-use 14.4. Brazil 14.4.1. Pricing Analysis 14.4.2. Market Share Analysis, 2021 14.4.2.1. By Card Type 14.4.2.2. By End-use 14.5. Germany 14.5.1. Pricing Analysis 14.5.2. Market Share Analysis, 2021 14.5.2.1. By Card Type 14.5.2.2. By End-use 14.6. Italy 14.6.1. Pricing Analysis 14.6.2. Market Share Analysis, 2021 14.6.2.1. By Card Type 14.6.2.2. By End-use 14.7. France 14.7.1. Pricing Analysis 14.7.2. Market Share Analysis, 2021 14.7.2.1. By Card Type 14.7.2.2. By End-use 14.8. U.K. 14.8.1. Pricing Analysis 14.8.2. Market Share Analysis, 2021 14.8.2.1. By Card Type 14.8.2.2. By End-use 14.9. Spain 14.9.1. Pricing Analysis 14.9.2. Market Share Analysis, 2021 14.9.2.1. By Card Type 14.9.2.2. By End-use 14.10. BENELUX 14.10.1. Pricing Analysis 14.10.2. Market Share Analysis, 2021 14.10.2.1. By Card Type 14.10.2.2. By End-use 14.11. Russia 14.11.1. Pricing Analysis 14.11.2. Market Share Analysis, 2021 14.11.2.1. By Card Type 14.11.2.2. By End-use 14.12. China 14.12.1. Pricing Analysis 14.12.2. Market Share Analysis, 2021 14.12.2.1. By Card Type 14.12.2.2. By End-use 14.13. Japan 14.13.1. Pricing Analysis 14.13.2. Market Share Analysis, 2021 14.13.2.1. By Card Type 14.13.2.2. By End-use 14.14. South Korea 14.14.1. Pricing Analysis 14.14.2. Market Share Analysis, 2021 14.14.2.1. By Card Type 14.14.2.2. By End-use 14.15. India 14.15.1. Pricing Analysis 14.15.2. Market Share Analysis, 2021 14.15.2.1. By Card Type 14.15.2.2. By End-use 14.16. ASEAN 14.16.1. Pricing Analysis 14.16.2. Market Share Analysis, 2021 14.16.2.1. By Card Type 14.16.2.2. By End-use 14.17. Australia and New Zealand 14.17.1. Pricing Analysis 14.17.2. Market Share Analysis, 2021 14.17.2.1. By Card Type 14.17.2.2. By End-use 14.18. GCC Countries 14.18.1. Pricing Analysis 14.18.2. Market Share Analysis, 2021 14.18.2.1. By Card Type 14.18.2.2. By End-use 14.19. Turkey 14.19.1. Pricing Analysis 14.19.2. Market Share Analysis, 2021 14.19.2.1. By Card Type 14.19.2.2. By End-use 14.20. South Africa 14.20.1. Pricing Analysis 14.20.2. Market Share Analysis, 2021 14.20.2.1. By Card Type 14.20.2.2. By End-use 15. Market Structure Analysis 15.1. Competition Dashboard 15.2. Competition Benchmarking 15.3. Market Share Analysis of Top Players 15.3.1. By Regional 15.3.2. By Card Type 15.3.3. By End-use 16. Competition Analysis 16.1. Competition Deep Dive 16.1.1. Bio-idz 16.1.1.1. Overview 16.1.1.2. Product Portfolio 16.1.1.3. Profitability by Market Segments 16.1.1.4. Sales Footprint 16.1.1.5. Strategy Overview 16.1.1.5.1. Marketing Strategy 16.1.1.5.2. Product Strategy 16.1.1.5.3. Channel Strategy 16.1.2. BNP Paribas 16.1.2.1. Overview 16.1.2.2. Product Portfolio 16.1.2.3. Profitability by Market Segments 16.1.2.4. Sales Footprint 16.1.2.5. Strategy Overview 16.1.2.5.1. Marketing Strategy 16.1.2.5.2. Product Strategy 16.1.2.5.3. Channel Strategy 16.1.3. Goldpac Fintech 16.1.3.1. Overview 16.1.3.2. Product Portfolio 16.1.3.3. Profitability by Market Segments 16.1.3.4. Sales Footprint 16.1.3.5. Strategy Overview 16.1.3.5.1. Marketing Strategy 16.1.3.5.2. Product Strategy 16.1.3.5.3. Channel Strategy 16.1.4. IDEX Biometrics ASA 16.1.4.1. Overview 16.1.4.2. Product Portfolio 16.1.4.3. Profitability by Market Segments 16.1.4.4. Sales Footprint 16.1.4.5. Strategy Overview 16.1.4.5.1. Marketing Strategy 16.1.4.5.2. Product Strategy 16.1.4.5.3. Channel Strategy 16.1.5. Infineon Technologies AG 16.1.5.1. Overview 16.1.5.2. Product Portfolio 16.1.5.3. Profitability by Market Segments 16.1.5.4. Sales Footprint 16.1.5.5. Strategy Overview 16.1.5.5.1. Marketing Strategy 16.1.5.5.2. Product Strategy 16.1.5.5.3. Channel Strategy 16.1.6. MasterCard 16.1.6.1. Overview 16.1.6.2. Product Portfolio 16.1.6.3. Profitability by Market Segments 16.1.6.4. Sales Footprint 16.1.6.5. Strategy Overview 16.1.6.5.1. Marketing Strategy 16.1.6.5.2. Product Strategy 16.1.6.5.3. Channel Strategy 16.1.7. NXP Semiconductors 16.1.7.1. Overview 16.1.7.2. Product Portfolio 16.1.7.3. Profitability by Market Segments 16.1.7.4. Sales Footprint 16.1.7.5. Strategy Overview 16.1.7.5.1. Marketing Strategy 16.1.7.5.2. Product Strategy 16.1.7.5.3. Channel Strategy 16.1.8. Thales Group 16.1.8.1. Overview 16.1.8.2. Product Portfolio 16.1.8.3. Profitability by Market Segments 16.1.8.4. Sales Footprint 16.1.8.5. Strategy Overview 16.1.8.5.1. Marketing Strategy 16.1.8.5.2. Product Strategy 16.1.8.5.3. Channel Strategy 16.1.9. Visa Inc. 16.1.9.1. Overview 16.1.9.2. Product Portfolio 16.1.9.3. Profitability by Market Segments 16.1.9.4. Sales Footprint 16.1.9.5. Strategy Overview 16.1.9.5.1. Marketing Strategy 16.1.9.5.2. Product Strategy 16.1.9.5.3. Channel Strategy 16.1.10. Zwipe 16.1.10.1. Overview 16.1.10.2. Product Portfolio 16.1.10.3. Profitability by Market Segments 16.1.10.4. Sales Footprint 16.1.10.5. Strategy Overview 16.1.10.5.1. Marketing Strategy 16.1.10.5.2. Product Strategy 16.1.10.5.3. Channel Strategy 17. Assumptions & Acronyms Used 18. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Future Market Insights社の技術分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(cards)の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|