医療請求アウトソーシング市場Medical Billing Outsourcing Market 医療請求アウトソーシング市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価 FMIが発行した医療請求アウトソーシングに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー医療請求アウトソーシング市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価FMIが発行した医療請求アウトソーシングに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場区分 世界の医療請求アウトソーシング市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 コンポーネント別 - インハウスメディカルビリング - 医療請求アウトソーシング サービスタイプ別 - フロントエンド - ミドルエンド - バックエンド 用途別 - 病院 - 医師オフィス - その他 地域別 - 北米 - ラテンアメリカ - ヨーロッパ - APAC - MEA レポートの章立て エグゼクティブサマリー 医療費請求アウトソーシング市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、またクラウドソーシングセキュリティのFMI分析と推奨事項が含まれています。 第01章 市場概要 本章では、医療請求アウトソーシング市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、クラウドソーシング・セキュリティの基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では市場スコープ、分類、制限をハイライトしており、読者がMedical Billing Outsourcing市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。 第02章 市場の背景 本章では、製品処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易普及率、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。また、本章では市場の理解を深めるために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)についても取り上げています。 第03章 世界の医療請求アウトソーシング市場の需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年 本章では、過去の市場価値(○○億米ドル)分析(2015-2021年)、現在および将来の市場価値(○○億米ドル)および数量(12.5%MT)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。 第04章 医療請求アウトソーシングの世界市場:価格分析 タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。 第05章 医療請求アウトソーシングの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:コンポーネント別 医療費請求アウトソーシング市場は、コンポーネント別にインハウス医療費請求、アウトソーシング医療費請求に区分される。また、上記のコンポーネント別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。 第06章 医療請求アウトソーシングの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:最終用途別 医療請求アウトソーシング市場は、エンドユーズ別に病院、医院、その他のエンドユーズに区分されます。このセクションでは、エンドユース別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーズ別の市場規模予測および前年比成長率比較もご覧いただけます。 第07章 医療請求アウトソーシングの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:地域別 地域別に、医療請求アウトソーシング市場を北米、中南米、ヨーロッパ、APAC、MEAに区分します。また、本セクションでは、地域別の市場魅力度分析も提供しています。読者は、上記の地域別の価値予測および前年比成長率比較もご覧いただけます。 第08章 北米医療請求アウトソーシング市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、北米地域における医療請求アウトソーシングの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。 第09章 ラテンアメリカの医療請求アウトソーシング市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他のラテンアメリカを含む国別評価とともに、ラテンアメリカ地域における医療請求アウトソーシングの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、ラテンアメリカ地域における医療請求アウトソーシング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第10章 欧州医療請求アウトソーシング市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における医療請求アウトソーシングの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における医療請求アウトソーシング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第11章 東アジアの医療請求アウトソーシング市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における医療請求アウトソーシングの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における医療請求アウトソーシング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第12章 南アジアの医療請求アウトソーシング市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、南アジア地域における医療請求アウトソーシングの成長について、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場における医療請求アウトソーシング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第13章 中東およびアフリカの医療請求アウトソーシング市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における医療請求アウトソーシングの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における医療請求アウトソーシング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができる。 第14章 主要国の医療請求アウトソーシング市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、世界の主要国において医療ビリングアウトソーシング市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。 第15章 市場構造分析-グローバル評価 本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。 第16章 競合の深堀り(暫定リスト) 本章では、調査対象企業の会社概要、製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、R1 RCM Inc.、Cerner Corporation、Allscripts Healthcare Solutions Inc.、Experian Information Solutions Inc.、eClinicalWorks LLC、Athenahealth、Quest Diagnostics、Promantra Inc.、AdvancedMD, Inc.、Kareo, Inc.、McKesson Corporationなどがあります。 第17章 前提条件と頭字語 この章では、Medical Billing Outsourcing レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。 第18章 調査方法 本章では、医療ビリングアウトソーシング市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助ける。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Investment Feasibility Matrix 3.5. PESTLE and Porter’s Analysis 3.6. Regulatory Landscape 3.6.1. By Key Regions 3.6.2. By Key Countries 4. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Component 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Component, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Component, 2022-2032 5.3.1. In-house Medical Billing 5.3.2. Outsourced Medical Billing 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Component, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Component, 2022-2032 6. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Service Type 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Service Type, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Service Type, 2022-2032 6.3.1. Front End 6.3.2. Middle End 6.3.3. Back End 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Service Type, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Service Type, 2022-2032 7. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End-use 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By End-use, 2017-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By End-use, 2022-2032 7.3.1. Hospital 7.3.2. Physician Office 7.3.3. Other End-Use 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-use, 2017-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-use, 2022-2032 8. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 8.1. Introduction 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021 8.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. Asia Pacific 8.3.5. MEA 8.4. Market Attractiveness Analysis By Region 9. North America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Component 9.2.3. By Service Type 9.2.4. By End-use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Component 9.3.3. By Service Type 9.3.4. By End-use 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Rest of Latin America 10.2.2. By Component 10.2.3. By Service Type 10.2.4. By End-use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Component 10.3.3. By Service Type 10.3.4. By End-use 10.4. Key Takeaways 11. Europe Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Spain 11.2.1.6. Russia 11.2.1.7. BENELUX 11.2.1.8. Rest of Europe 11.2.2. By Component 11.2.3. By Service Type 11.2.4. By End-use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Component 11.3.3. By Service Type 11.3.4. By End-use 11.4. Key Takeaways 12. Asia Pacific Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.1.4. India 12.2.1.5. Rest of Asia Pacific 12.2.2. By Component 12.2.3. By Service Type 12.2.4. By End-use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Component 12.3.3. By Service Type 12.3.4. By End-use 12.4. Key Takeaways 13. MEA Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC 13.2.1.2. Rest of MEA 13.2.2. By Component 13.2.3. By Service Type 13.2.4. By End-use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Component 13.3.3. By Service Type 13.3.4. By End-use 13.4. Key Takeaways 14. Key Countries Market Analysis 14.1. U.S. 14.1.1. Pricing Analysis 14.1.2. Market Share Analysis, 2021 14.1.2.1. By Component 14.1.2.2. By Service Type 14.1.2.3. By End-use 14.2. Canada 14.2.1. Pricing Analysis 14.2.2. Market Share Analysis, 2021 14.2.2.1. By Component 14.2.2.2. By Service Type 14.2.2.3. By End-use 14.3. Brazil 14.3.1. Pricing Analysis 14.3.2. Market Share Analysis, 2021 14.3.2.1. By Component 14.3.2.2. By Service Type 14.3.2.3. By End-use 14.4. Mexico 14.4.1. Pricing Analysis 14.4.2. Market Share Analysis, 2021 14.4.2.1. By Component 14.4.2.2. By Service Type 14.4.2.3. By End-use 14.5. Argentina 14.5.1. Pricing Analysis 14.5.2. Market Share Analysis, 2021 14.5.2.1. By Component 14.5.2.2. By Service Type 14.5.2.3. By End-use 14.6. Germany 14.6.1. Pricing Analysis 14.6.2. Market Share Analysis, 2021 14.6.2.1. By Component 14.6.2.2. By Service Type 14.6.2.3. By End-use 14.7. Italy 14.7.1. Pricing Analysis 14.7.2. Market Share Analysis, 2021 14.7.2.1. By Component 14.7.2.2. By Service Type 14.7.2.3. By End-use 14.8. France 14.8.1. Pricing Analysis 14.8.2. Market Share Analysis, 2021 14.8.2.1. By Component 14.8.2.2. By Service Type 14.8.2.3. By End-use 14.9. U.K. 14.9.1. Pricing Analysis 14.9.2. Market Share Analysis, 2021 14.9.2.1. By Component 14.9.2.2. By Service Type 14.9.2.3. By End-use 14.10. Spain 14.10.1. Pricing Analysis 14.10.2. Market Share Analysis, 2021 14.10.2.1. By Component 14.10.2.2. By Service Type 14.10.2.3. By End-use 14.11. Russia 14.11.1. Pricing Analysis 14.11.2. Market Share Analysis, 2021 14.11.2.1. By Component 14.11.2.2. By Service Type 14.11.2.3. By End-use 14.12. BENELUX 14.12.1. Pricing Analysis 14.12.2. Market Share Analysis, 2021 14.12.2.1. By Component 14.12.2.2. By Service Type 14.12.2.3. By End-use 14.13. China 14.13.1. Pricing Analysis 14.13.2. Market Share Analysis, 2021 14.13.2.1. By Component 14.13.2.2. By Service Type 14.13.2.3. By End-use 14.14. Japan 14.14.1. Pricing Analysis 14.14.2. Market Share Analysis, 2021 14.14.2.1. By Component 14.14.2.2. By Service Type 14.14.2.3. By End-use 14.15. South Korea 14.15.1. Pricing Analysis 14.15.2. Market Share Analysis, 2021 14.15.2.1. By Component 14.15.2.2. By Service Type 14.15.2.3. By End-use 14.16. India 14.16.1. Pricing Analysis 14.16.2. Market Share Analysis, 2021 14.16.2.1. By Component 14.16.2.2. By Service Type 14.16.2.3. By End-use 14.17. GCC Countries 14.17.1. Pricing Analysis 14.17.2. Market Share Analysis, 2021 14.17.2.1. By Component 14.17.2.2. By Service Type 14.17.2.3. By End-use 15. Market Structure Analysis 15.1. Competition Dashboard 15.2. Competition Benchmarking 15.3. Market Share Analysis of Top Players 15.3.1. By Regional 15.3.2. By Component 15.3.3. By Service Type 15.3.4. By End-use 16. Competition Analysis 16.1. Competition Deep Dive 16.1.1. R1 RCM Inc. 16.1.1.1. Overview 16.1.1.2. Product Portfolio 16.1.1.3. Profitability by Market Segment 16.1.1.4. Sales Footprint 16.1.1.5. Strategy Overview 16.1.1.5.1. Marketing Strategy 16.1.1.5.2. Product Strategy 16.1.2. Cerner Corporation 16.1.2.1. Overview 16.1.2.2. Product Portfolio 16.1.2.3. Profitability by Market Segment 16.1.2.4. Sales Footprint 16.1.2.5. Strategy Overview 16.1.2.5.1. Marketing Strategy 16.1.2.5.2. Product Strategy 16.1.3. Allscripts Healthcare Solutions Inc. 16.1.3.1. Overview 16.1.3.2. Product Portfolio 16.1.3.3. Profitability by Market Segment 16.1.3.4. Sales Footprint 16.1.3.5. Strategy Overview 16.1.3.5.1. Marketing Strategy 16.1.3.5.2. Product Strategy 16.1.4. Experian Information Solutions Inc. 16.1.4.1. Overview 16.1.4.2. Product Portfolio 16.1.4.3. Profitability by Market Segment 16.1.4.4. Sales Footprint 16.1.4.5. Strategy Overview 16.1.4.5.1. Marketing Strategy 16.1.4.5.2. Product Strategy 16.1.5. eClinicalWorks LLC 16.1.5.1. Overview 16.1.5.2. Product Portfolio 16.1.5.3. Profitability by Market Segment 16.1.5.4. Sales Footprint 16.1.5.5. Strategy Overview 16.1.5.5.1. Marketing Strategy 16.1.5.5.2. Product Strategy 16.1.6. Athenahealth 16.1.6.1. Overview 16.1.6.2. Product Portfolio 16.1.6.3. Profitability by Market Segment 16.1.6.4. Sales Footprint 16.1.6.5. Strategy Overview 16.1.6.5.1. Marketing Strategy 16.1.6.5.2. Product Strategy 16.1.7. Quest Diagnostics 16.1.7.1. Overview 16.1.7.2. Product Portfolio 16.1.7.3. Profitability by Market Segment 16.1.7.4. Sales Footprint 16.1.7.5. Strategy Overview 16.1.7.5.1. Marketing Strategy 16.1.7.5.2. Product Strategy 16.1.8. Promantra Inc. 16.1.8.1. Overview 16.1.8.2. Product Portfolio 16.1.8.3. Profitability by Market Segment 16.1.8.4. Sales Footprint 16.1.8.5. Strategy Overview 16.1.8.5.1. Marketing Strategy 16.1.8.5.2. Product Strategy 16.1.9. AdvancedMD, Inc. 16.1.9.1. Overview 16.1.9.2. Product Portfolio 16.1.9.3. Profitability by Market Segment 16.1.9.4. Sales Footprint 16.1.9.5. Strategy Overview 16.1.9.5.1. Marketing Strategy 16.1.9.5.2. Product Strategy 16.1.10. Kareo, Inc. 16.1.10.1. Overview 16.1.10.2. Product Portfolio 16.1.10.3. Profitability by Market Segment 16.1.10.4. Sales Footprint 16.1.10.5. Strategy Overview 16.1.10.5.1. Marketing Strategy 16.1.10.5.2. Product Strategy 16.1.11. McKesson Corporation 16.1.11.1. Overview 16.1.11.2. Product Portfolio 16.1.11.3. Profitability by Market Segment 16.1.11.4. Sales Footprint 16.1.11.5. Strategy Overview 16.1.11.5.1. Marketing Strategy 16.1.11.5.2. Product Strategy 17. Assumptions & Acronyms Used 18. Research Methodology
SummaryMedical Billing Outsourcing Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Investment Feasibility Matrix 3.5. PESTLE and Porter’s Analysis 3.6. Regulatory Landscape 3.6.1. By Key Regions 3.6.2. By Key Countries 4. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Component 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Component, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Component, 2022-2032 5.3.1. In-house Medical Billing 5.3.2. Outsourced Medical Billing 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Component, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Component, 2022-2032 6. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Service Type 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Service Type, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Service Type, 2022-2032 6.3.1. Front End 6.3.2. Middle End 6.3.3. Back End 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Service Type, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Service Type, 2022-2032 7. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End-use 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By End-use, 2017-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By End-use, 2022-2032 7.3.1. Hospital 7.3.2. Physician Office 7.3.3. Other End-Use 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-use, 2017-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-use, 2022-2032 8. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 8.1. Introduction 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021 8.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. Asia Pacific 8.3.5. MEA 8.4. Market Attractiveness Analysis By Region 9. North America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Component 9.2.3. By Service Type 9.2.4. By End-use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Component 9.3.3. By Service Type 9.3.4. By End-use 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Rest of Latin America 10.2.2. By Component 10.2.3. By Service Type 10.2.4. By End-use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Component 10.3.3. By Service Type 10.3.4. By End-use 10.4. Key Takeaways 11. Europe Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Spain 11.2.1.6. Russia 11.2.1.7. BENELUX 11.2.1.8. Rest of Europe 11.2.2. By Component 11.2.3. By Service Type 11.2.4. By End-use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Component 11.3.3. By Service Type 11.3.4. By End-use 11.4. Key Takeaways 12. Asia Pacific Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.1.4. India 12.2.1.5. Rest of Asia Pacific 12.2.2. By Component 12.2.3. By Service Type 12.2.4. By End-use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Component 12.3.3. By Service Type 12.3.4. By End-use 12.4. Key Takeaways 13. MEA Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC 13.2.1.2. Rest of MEA 13.2.2. By Component 13.2.3. By Service Type 13.2.4. By End-use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Component 13.3.3. By Service Type 13.3.4. By End-use 13.4. Key Takeaways 14. Key Countries Market Analysis 14.1. U.S. 14.1.1. Pricing Analysis 14.1.2. Market Share Analysis, 2021 14.1.2.1. By Component 14.1.2.2. By Service Type 14.1.2.3. By End-use 14.2. Canada 14.2.1. Pricing Analysis 14.2.2. Market Share Analysis, 2021 14.2.2.1. By Component 14.2.2.2. By Service Type 14.2.2.3. By End-use 14.3. Brazil 14.3.1. Pricing Analysis 14.3.2. Market Share Analysis, 2021 14.3.2.1. By Component 14.3.2.2. By Service Type 14.3.2.3. By End-use 14.4. Mexico 14.4.1. Pricing Analysis 14.4.2. Market Share Analysis, 2021 14.4.2.1. By Component 14.4.2.2. By Service Type 14.4.2.3. By End-use 14.5. Argentina 14.5.1. Pricing Analysis 14.5.2. Market Share Analysis, 2021 14.5.2.1. By Component 14.5.2.2. By Service Type 14.5.2.3. By End-use 14.6. Germany 14.6.1. Pricing Analysis 14.6.2. Market Share Analysis, 2021 14.6.2.1. By Component 14.6.2.2. By Service Type 14.6.2.3. By End-use 14.7. Italy 14.7.1. Pricing Analysis 14.7.2. Market Share Analysis, 2021 14.7.2.1. By Component 14.7.2.2. By Service Type 14.7.2.3. By End-use 14.8. France 14.8.1. Pricing Analysis 14.8.2. Market Share Analysis, 2021 14.8.2.1. By Component 14.8.2.2. By Service Type 14.8.2.3. By End-use 14.9. U.K. 14.9.1. Pricing Analysis 14.9.2. Market Share Analysis, 2021 14.9.2.1. By Component 14.9.2.2. By Service Type 14.9.2.3. By End-use 14.10. Spain 14.10.1. Pricing Analysis 14.10.2. Market Share Analysis, 2021 14.10.2.1. By Component 14.10.2.2. By Service Type 14.10.2.3. By End-use 14.11. Russia 14.11.1. Pricing Analysis 14.11.2. Market Share Analysis, 2021 14.11.2.1. By Component 14.11.2.2. By Service Type 14.11.2.3. By End-use 14.12. BENELUX 14.12.1. Pricing Analysis 14.12.2. Market Share Analysis, 2021 14.12.2.1. By Component 14.12.2.2. By Service Type 14.12.2.3. By End-use 14.13. China 14.13.1. Pricing Analysis 14.13.2. Market Share Analysis, 2021 14.13.2.1. By Component 14.13.2.2. By Service Type 14.13.2.3. By End-use 14.14. Japan 14.14.1. Pricing Analysis 14.14.2. Market Share Analysis, 2021 14.14.2.1. By Component 14.14.2.2. By Service Type 14.14.2.3. By End-use 14.15. South Korea 14.15.1. Pricing Analysis 14.15.2. Market Share Analysis, 2021 14.15.2.1. By Component 14.15.2.2. By Service Type 14.15.2.3. By End-use 14.16. India 14.16.1. Pricing Analysis 14.16.2. Market Share Analysis, 2021 14.16.2.1. By Component 14.16.2.2. By Service Type 14.16.2.3. By End-use 14.17. GCC Countries 14.17.1. Pricing Analysis 14.17.2. Market Share Analysis, 2021 14.17.2.1. By Component 14.17.2.2. By Service Type 14.17.2.3. By End-use 15. Market Structure Analysis 15.1. Competition Dashboard 15.2. Competition Benchmarking 15.3. Market Share Analysis of Top Players 15.3.1. By Regional 15.3.2. By Component 15.3.3. By Service Type 15.3.4. By End-use 16. Competition Analysis 16.1. Competition Deep Dive 16.1.1. R1 RCM Inc. 16.1.1.1. Overview 16.1.1.2. Product Portfolio 16.1.1.3. Profitability by Market Segment 16.1.1.4. Sales Footprint 16.1.1.5. Strategy Overview 16.1.1.5.1. Marketing Strategy 16.1.1.5.2. Product Strategy 16.1.2. Cerner Corporation 16.1.2.1. Overview 16.1.2.2. Product Portfolio 16.1.2.3. Profitability by Market Segment 16.1.2.4. Sales Footprint 16.1.2.5. Strategy Overview 16.1.2.5.1. Marketing Strategy 16.1.2.5.2. Product Strategy 16.1.3. Allscripts Healthcare Solutions Inc. 16.1.3.1. Overview 16.1.3.2. Product Portfolio 16.1.3.3. Profitability by Market Segment 16.1.3.4. Sales Footprint 16.1.3.5. Strategy Overview 16.1.3.5.1. Marketing Strategy 16.1.3.5.2. Product Strategy 16.1.4. Experian Information Solutions Inc. 16.1.4.1. Overview 16.1.4.2. Product Portfolio 16.1.4.3. Profitability by Market Segment 16.1.4.4. Sales Footprint 16.1.4.5. Strategy Overview 16.1.4.5.1. Marketing Strategy 16.1.4.5.2. Product Strategy 16.1.5. eClinicalWorks LLC 16.1.5.1. Overview 16.1.5.2. Product Portfolio 16.1.5.3. Profitability by Market Segment 16.1.5.4. Sales Footprint 16.1.5.5. Strategy Overview 16.1.5.5.1. Marketing Strategy 16.1.5.5.2. Product Strategy 16.1.6. Athenahealth 16.1.6.1. Overview 16.1.6.2. Product Portfolio 16.1.6.3. Profitability by Market Segment 16.1.6.4. Sales Footprint 16.1.6.5. Strategy Overview 16.1.6.5.1. Marketing Strategy 16.1.6.5.2. Product Strategy 16.1.7. Quest Diagnostics 16.1.7.1. Overview 16.1.7.2. Product Portfolio 16.1.7.3. Profitability by Market Segment 16.1.7.4. Sales Footprint 16.1.7.5. Strategy Overview 16.1.7.5.1. Marketing Strategy 16.1.7.5.2. Product Strategy 16.1.8. Promantra Inc. 16.1.8.1. Overview 16.1.8.2. Product Portfolio 16.1.8.3. Profitability by Market Segment 16.1.8.4. Sales Footprint 16.1.8.5. Strategy Overview 16.1.8.5.1. Marketing Strategy 16.1.8.5.2. Product Strategy 16.1.9. AdvancedMD, Inc. 16.1.9.1. Overview 16.1.9.2. Product Portfolio 16.1.9.3. Profitability by Market Segment 16.1.9.4. Sales Footprint 16.1.9.5. Strategy Overview 16.1.9.5.1. Marketing Strategy 16.1.9.5.2. Product Strategy 16.1.10. Kareo, Inc. 16.1.10.1. Overview 16.1.10.2. Product Portfolio 16.1.10.3. Profitability by Market Segment 16.1.10.4. Sales Footprint 16.1.10.5. Strategy Overview 16.1.10.5.1. Marketing Strategy 16.1.10.5.2. Product Strategy 16.1.11. McKesson Corporation 16.1.11.1. Overview 16.1.11.2. Product Portfolio 16.1.11.3. Profitability by Market Segment 16.1.11.4. Sales Footprint 16.1.11.5. Strategy Overview 16.1.11.5.1. Marketing Strategy 16.1.11.5.2. Product Strategy 17. Assumptions & Acronyms Used 18. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Future Market Insights社の技術分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(billing)の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|