教育分野におけるバーチャルリアリティ市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(コンテンツ、ハードウェア、ソフトウェア)、展開形態別(クラウド、オンプレミス)、用途別(高等教育、幼稚園から高校まで、職業訓練)、企業研修別(IT・通信、ヘルスケア、小売・Eコマース)、コンテンツ別(言語学習、STEM教育、芸術・人文科学、その他)、地域別予測、2022年~2032年Virtual Reality in Education Market Size, Share, and Analysis, By Component (Content, Hardware, Software), By Deployment Mode (Cloud, On-Premises), By Application (Higher Education, K-12, Vocational Training), By Corporate Training (IT and Telecom, Healthcare, Retail and E-commerce), By Content (Language Learning, STEM Education, Arts and Humanities, Others), and Regional Forecasts, 2022-2032 教育分野におけるバーチャルリアリティ市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(コンテンツ、ハードウェア、ソフトウェア)、導入形態別(クラウド、オンプレミス)、用途別(高等教育、幼稚園から高校まで、... もっと見る
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サマリー教育分野におけるバーチャルリアリティ市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(コンテンツ、ハードウェア、ソフトウェア)、導入形態別(クラウド、オンプレミス)、用途別(高等教育、幼稚園から高校まで、職業訓練)、企業研修別(IT・通信、ヘルスケア、小売・Eコマース)、コンテンツ別(言語学習、STEM教育、芸術・人文科学、その他)、地域別予測、2022年~2032年製品概要 教育分野におけるバーチャルリアリティ(VR)市場は、教育分野におけるVR技術の利用を表している。これには、インタラクティブな学習を開発するためのバーチャルリアリティソフトウェアとハードウェアの使用が含まれる。大学、学校、大学、EdTech企業などの教育機関では、学習と教育の手順を改善するためにバーチャルリアリティ・ソリューションを開始し、使用しています。教育におけるバーチャル・リアリティには、仮想環境の開発、インタラクティブなコンテンツ、現実世界の状況を再現したり、抽象的な概念を観察したりするシミュレーションなど、多くの分野が含まれます。 市場ハイライト 教育用バーチャルリアリティ市場は予測期間2022-2032年に年平均成長率41.2%を予測 教育分野におけるバーチャルリアリティ市場は、教育体験とテクノロジーを融合したこの分野の人気の高まりにより、予測期間中に年平均成長率41.2%で成長し、1,798億米ドルに達すると予測される。教育機関におけるバーチャル・リアリティのソフトウェア、ハードウェア、コンテンツの融合は、学習・教育プロセスの改善に役立つ。学習体験、シミュレーションやバーチャル見学の開発、VRハードウェアのコスト削減など、学習体験に関連する利点に対する認識が高まったことで、バーチャル・リアリティ技術のさまざまな進歩が教育用バーチャル・リアリティ市場の成長を促進すると予想される。 教育用バーチャルリアリティ市場のセグメンテーション ハードウェア分野は予測期間中に高いCAGRで成長する見込み 教育用バーチャルリアリティ市場は、コンポーネントに基づいてコンテンツ、ハードウェア、ソフトウェアに分類される。予測期間中、市場を支配するのはハードウェア分野である。バーチャル・リアリティのハードウェアは、HMD、バーチャル・リアリティ・ヘッドセット、その他のコントローラに囲まれています。バーチャルリアリティヘッドセットの技術革新と手頃な価格が、教育市場におけるバーチャルリアリティの成長を促進すると予想されます。 高等教育分野は予測期間中に高いCAGRで成長する見込み 教育用バーチャルリアリティ市場は、用途別に高等教育、幼稚園から高校まで、職業訓練に分類される。高等教育分野は、理想的な学習においてバーチャルリアリティが提供する利点により、予測期間中に市場を支配すると予想される。技術の進歩により、実験的学習、個別化学習、習得ベースの学習は、教育市場におけるバーチャルリアリティの実行可能な利点を示しています。教育市場におけるバーチャルリアリティの利点には、生徒募集、資金調達、没入型学習などがあり、教育市場におけるバーチャルリアリティ市場のセグメントの成長を後押しすると期待されています。 市場ダイナミクス 成長促進要因 バーチャル遠足の受け入れ拡大が市場の成長を後押しする見込み スマートデバイスの利用増加が市場の成長を促進する見込み 阻害要因 データ・プライバシーの問題が市場の成長を抑制する可能性 教育分野におけるバーチャルリアリティ市場 主要プレーヤー - ソニー - サムスン - HTC - グーグル - イーオンリアリティ - レガッタVR - Veative Labs - ユニマーシブ - シェル・ゲームズ - フェイスブック・テクノロジーズ - Avantis Systems Ltd. - アルケミー・イマーシブ - その他の著名企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析) 教育分野におけるバーチャルリアリティ市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(コンテンツ、ハードウェア、ソフトウェア)、展開形態別(クラウド、オンプレミス)、用途別(高等教育、幼稚園から高校まで、職業訓練)、企業研修別(IT・通信、ヘルスケア、小売・Eコマース)、コンテンツ別(言語学習、STEM教育、芸術・人文科学、その他)、地域別予測、2022年〜2032年 製品概要 教育分野におけるバーチャルリアリティ(VR)市場は、教育分野におけるVR技術の利用を表している。これには、インタラクティブな学習を開発するためのバーチャルリアリティソフトウェアとハードウェアの使用が含まれる。大学、学校、大学、EdTech企業などの教育機関では、学習と教育の手順を改善するためにバーチャルリアリティ・ソリューションを開始し、使用しています。教育におけるバーチャル・リアリティには、仮想環境の開発、インタラクティブなコンテンツ、現実世界の状況を再現したり抽象的な概念を観察したりするシミュレーションなど、多くの分野が含まれる。 市場ハイライト 教育用バーチャルリアリティ市場は予測期間2022-2032年に年平均成長率41.2%を予測 教育分野におけるバーチャルリアリティ市場は、教育体験とテクノロジーを融合したこの分野の人気の高まりにより、予測期間中に年平均成長率41.2%で成長し、1,798億米ドルに達すると予測される。教育機関におけるバーチャル・リアリティのソフトウェア、ハードウェア、コンテンツの融合は、学習・教育プロセスの改善に役立つ。学習体験、シミュレーションやバーチャル見学の開発、VRハードウェアのコスト削減など、学習体験に関連する利点に対する認識が高まったバーチャル・リアリティ技術のさまざまな進歩が、教育用バーチャル・リアリティ市場の成長を促進すると予想される。 教育用バーチャルリアリティ市場のセグメンテーション ハードウェア分野は予測期間中に高いCAGRで成長する見込み 教育用バーチャルリアリティ市場は、コンポーネントに基づいてコンテンツ、ハードウェア、ソフトウェアに分類される。予測期間中、市場を支配するのはハードウェア分野である。バーチャル・リアリティのハードウェアは、HMD、バーチャル・リアリティ・ヘッドセット、その他のコントローラに囲まれています。バーチャルリアリティヘッドセットの技術革新と手ごろな価格が、教育市場におけるバーチャルリアリティ分野の成長を促進すると予想される。 高等教育分野は予測期間中に高いCAGRで成長する見込み 教育用バーチャルリアリティ市場は、用途別に高等教育、幼稚園から高校まで、職業訓練に分類される。高等教育分野は、理想的な学習においてバーチャルリアリティが提供する利点により、予測期間中に市場を支配すると予想される。技術の進歩により、実験的学習、個別化学習、習得ベースの学習は、教育市場におけるバーチャルリアリティの実行可能な利点を示しています。教育市場におけるバーチャルリアリティの利点には、生徒募集、資金調達、没入型学習などがあり、教育市場におけるバーチャルリアリティ市場のセグメントの成長を後押しすると期待されています。 市場ダイナミクス 成長促進要因 バーチャル遠足の受け入れ拡大が市場の成長を後押しする見込み スマートデバイスの利用増加が市場の成長を促進する見込み 阻害要因 データ・プライバシーの問題が市場の成長を抑制する可能性 教育分野におけるバーチャルリアリティ市場 主要プレーヤー - ソニー - サムスン - HTC - グーグル - イーオンリアリティ - レガッタVR - Veative Labs - ユニマーシブ - シェル・ゲームズ - フェイスブック・テクノロジーズ - Avantis Systems Ltd. - アルケミー・イマーシブ - その他の著名プレイヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発状況、地域プレゼンス、SWOT分析) 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Virtual Reality in Education Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Virtual Reality in Education Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Virtual Reality in Education Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1. Porters Five Forces 9.2.PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2.Economic 9.2.3.Social 9.2.4.Technological 10. Virtual Reality in Education Market 10.1.Overview 10.2. Historical Analysis (2016-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11. Virtual Reality in Education Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Component 11.3.1.1. Content 11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2.Hardware 11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3.Software 11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Deployment Mode 11.3.2.1.Cloud 11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. On-Premises 11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3. By Application 11.3.3.1.Higher Education 11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. K-12 11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.3. Vocational Training 11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4. By Corporate Training 11.3.4.1.IT and Telecom 11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4.2. Healthcare 11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4.3. Retail 11.3.4.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4.4. E-commerce 11.3.4.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5. By Content 11.3.5.1.Language Learning 11.3.5.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.2. STEM Education 11.3.5.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.3. Arts and Humanities 11.3.5.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.4. Others 11.3.5.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12. North America Virtual Reality in Education Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Component 12.3.2.By Deployment Mode 12.3.3.By Application 12.3.4.By Corporate Training 12.3.5.By Content 12.4. Country 12.4.1.United States 12.4.2. Canada 13. Europe Virtual Reality in Education Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Component 13.3.2.By Deployment Mode 13.3.3.By Application 13.3.4.By Corporate Training 13.3.5.By Content 13.4. Country 13.4.1.Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14. Asia Virtual Reality in Education Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Component 14.3.2.By Deployment Mode 14.3.3.By Application 14.3.4. By Corporate Training 14.3.5.By Content 14.4. Country 14.4.1.India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4. Japan 14.4.5. Rest of APAC 15. Middle East and Africa Virtual Reality in Education Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Component 15.3.2.By Deployment Mode 15.3.3.By Application 15.3.4.By Corporate Training 15.3.5.By Content 15.4. Country 15.4.1.Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4. South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Virtual Reality in Education Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1. Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Component 16.3.2.By Deployment Mode 16.3.3.By Application 16.3.4.By Corporate Training 16.3.5.By Content 16.4. Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1. Company market share, 2021 17.2.Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1.Sony 18.1.1.Company Overview 18.1.2.Financial Overview 18.1.3.Key Product; Analysis 18.1.4.Company Assessment 18.1.4.1.Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2. Samsung 18.3. HTC 18.4.Google Corporation 18.5. EON Reality Inc. 18.6. RegattaVR 18.7. Veative Labs 18.8.Unimersiv 18.9. Schell Games 18.10.Facebook Technologies, LLC. 18.11.Avantis Systems Ltd. 18.12.Alchemy Immersive 18.13.Other Prominent Players 19. Appendix 20. Consultant Recommendation
SummaryVirtual Reality in Education Market Size, Share, and Analysis, By Component (Content, Hardware, Software), By Deployment Mode (Cloud, On-Premises), By Application (Higher Education, K-12, Vocational Training), By Corporate Training (IT and Telecom, Healthcare, Retail and E-commerce), By Content (Language Learning, STEM Education, Arts and Humanities, Others), and Regional Forecasts, 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Virtual Reality in Education Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Virtual Reality in Education Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Virtual Reality in Education Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1. Porters Five Forces 9.2.PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2.Economic 9.2.3.Social 9.2.4.Technological 10. Virtual Reality in Education Market 10.1.Overview 10.2. Historical Analysis (2016-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11. Virtual Reality in Education Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Component 11.3.1.1. Content 11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2.Hardware 11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3.Software 11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Deployment Mode 11.3.2.1.Cloud 11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. On-Premises 11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3. By Application 11.3.3.1.Higher Education 11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. K-12 11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.3. Vocational Training 11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4. By Corporate Training 11.3.4.1.IT and Telecom 11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4.2. Healthcare 11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4.3. Retail 11.3.4.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4.4. E-commerce 11.3.4.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5. By Content 11.3.5.1.Language Learning 11.3.5.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.2. STEM Education 11.3.5.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.3. Arts and Humanities 11.3.5.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.4. Others 11.3.5.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12. North America Virtual Reality in Education Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Component 12.3.2.By Deployment Mode 12.3.3.By Application 12.3.4.By Corporate Training 12.3.5.By Content 12.4. Country 12.4.1.United States 12.4.2. Canada 13. Europe Virtual Reality in Education Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Component 13.3.2.By Deployment Mode 13.3.3.By Application 13.3.4.By Corporate Training 13.3.5.By Content 13.4. Country 13.4.1.Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14. Asia Virtual Reality in Education Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Component 14.3.2.By Deployment Mode 14.3.3.By Application 14.3.4. By Corporate Training 14.3.5.By Content 14.4. Country 14.4.1.India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4. Japan 14.4.5. Rest of APAC 15. Middle East and Africa Virtual Reality in Education Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Component 15.3.2.By Deployment Mode 15.3.3.By Application 15.3.4.By Corporate Training 15.3.5.By Content 15.4. Country 15.4.1.Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4. South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Virtual Reality in Education Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1. Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Component 16.3.2.By Deployment Mode 16.3.3.By Application 16.3.4.By Corporate Training 16.3.5.By Content 16.4. Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1. Company market share, 2021 17.2.Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1.Sony 18.1.1.Company Overview 18.1.2.Financial Overview 18.1.3.Key Product; Analysis 18.1.4.Company Assessment 18.1.4.1.Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2. Samsung 18.3. HTC 18.4.Google Corporation 18.5. EON Reality Inc. 18.6. RegattaVR 18.7. Veative Labs 18.8.Unimersiv 18.9. Schell Games 18.10.Facebook Technologies, LLC. 18.11.Avantis Systems Ltd. 18.12.Alchemy Immersive 18.13.Other Prominent Players 19. Appendix 20. Consultant Recommendation
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