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新しい消費者の風景:消費者は変化している


New Consumer Landscape: The Consumer Is Changing

経済、政治、地理、気候の変化により、世界は急速に発展しています。そのため、消費者の習慣や行動も変化し、新しい動きに対応しようとしています。このような変化と新しい消費者動向を深く理解することは、企業... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年4月11日 US$1,325
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36 英語

 

サマリー

経済、政治、地理、気候の変化により、世界は急速に発展しています。そのため、消費者の習慣や行動も変化し、新しい動きに対応しようとしています。このような変化と新しい消費者動向を深く理解することは、企業にとって、潜在的な機会を活用しながら、企業資源をより有効に活用するための戦略を策定するために必要不可欠なことです。戦略ブリーフィングは、世界中の新たなトレンドに関するユニークな洞察を提供します。戦略担当者やプランナー向けに、ユーロモニター・インターナショナルの膨大な情報資源を活用し、市場全体や消費者セグメント内のトップラインインサイトを提供します。最も経験豊富なアナリストが執筆しており、経営幹部が自らのフォーラムで使用し、今日および明日の世界市場を動かす行動や動機について、立ち止まって考えるための刺激となるような内容となっています:<|Products|>データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由-現在と将来の変化を促す要因を特定する-動機を理解する-将来的な展望-ブリーフィングとプレゼンテーションは、シニアレベルでの活発な議論を誘発する-マイクロトレンドから一歩引く-最新の推定とコメントを得るEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書およびオンライン情報システムの出版において40年を超える経験があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を促進するための信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。

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目次

Introduction
Evolving population demographics
Ways to stay economically viable
Shift towards holistic health
Movement beyond domicile
Conclusion

 

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Summary

The world is rapidly evolving due economic, political, geographic and climate changes. This is contributing to a change in consumer’s habit and behaviour as they try to keep pace with these newer developments. Deeper understanding of these changes and new consumer landscape is imperative for businesses in order to formulate strategies which ensure better utilisation of company resources while taking advantage of potential opportunities. Strategy Briefings offer unique insight into emerging trends world-wide. Aimed squarely at strategists and planners, they draw on Euromonitor International’s vast information resources to give top line insight across markets and within consumer segments. Written by some of our most experienced analysts, they are designed as provocations for senior management to use in their own forum, allowing them to stand back and reflect on the behaviour and motivation driving global markets today and tomorrow Product coverage: <|Products|> Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report • Identify factors driving change now and in the future • Understand motivation • Forward-looking outlook • Briefings and presentation should provoke lively discussion at senior level • Take a step back from micro trends • Get up to date estimates and comment Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Introduction
Evolving population demographics
Ways to stay economically viable
Shift towards holistic health
Movement beyond domicile
Conclusion

 

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