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レバノンのホットドリンク


Hot Drinks in Lebanon

レバノン国内は依然として経済的に不安定で、COVID-19の大流行によってさらに悪化しています。その結果、多くの消費者が、ホットドリンクを含む自由裁量の商品への支出に慎重になっています。また、隣国シリアの... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月27日 US$2,100
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32 英語

 

サマリー

レバノン国内は依然として経済的に不安定で、COVID-19の大流行によってさらに悪化しています。その結果、多くの消費者が、ホットドリンクを含む自由裁量の商品への支出に慎重になっています。また、隣国シリアの危機も消費意欲や支出に悪影響を与えており、この戦争の解決はレバノン経済の回復に欠かせません。さらに、年末に行われた一連の増税は、レバノン経済の回復を妨げる結果となりました。

Euromonitor Internationalのレバノンのホットドリンクレポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、価格問題など)の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品コーヒー、その他のホットドリンク、紅茶

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ホットドリンク市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後の予測から、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Hot Drinks in Lebanon
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

HOT DRINKS IN LEBANON
EXECUTIVE SUMMARY
Hot drinks in 2021: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for hot drinks?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2016-2021
Table 2 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2016-2021
Table 3 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021
Table 4 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 5 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 6 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 7 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021
Table 8 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 9 Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2016-2021
Table 10 Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Hot Drinks by Category: % Retail Value 2016-2021
Table 14 Retail Distribution of Hot Drinks by Format: % Volume 2016-2021
Table 15 Retail Distribution of Hot Drinks by Format and Category: % Volume 2021
Table 16 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2021-2026
Table 18 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026
Table 19 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 20 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 21 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 22 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026
Table 23 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 24 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2021-2026
Table 25 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2021-2026
DISCLAIMER
COFFEE
2021 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 26 Retail Sales of Coffee by Category: Volume 2016-2021
Table 27 Retail Sales of Coffee by Category: Value 2016-2021
Table 28 Retail Sales of Coffee by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 29 Retail Sales of Coffee by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 30 NBO Company Shares of Coffee: % Retail Value 2017-2021
Table 31 LBN Brand Shares of Coffee: % Retail Value 2018-2021
Table 32 Forecast Retail Sales of Coffee by Category: Volume 2021-2026
Table 33 Forecast Retail Sales of Coffee by Category: Value 2021-2026
Table 34 Forecast Retail Sales of Coffee by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 35 Forecast Retail Sales of Coffee by Category: % Value Growth 2021-2026
TEA
Table 36 Retail Sales of Tea by Category: Volume 2016-2021
Table 37 Retail Sales of Tea by Category: Value 2016-2021
Table 38 Retail Sales of Tea by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 39 Retail Sales of Tea by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 40 NBO Company Shares of Tea: % Retail Value 2017-2021
Table 41 LBN Brand Shares of Tea: % Retail Value 2018-2021
Table 42 Forecast Retail Sales of Tea by Category: Volume 2021-2026
Table 43 Forecast Retail Sales of Tea by Category: Value 2021-2026
Table 44 Forecast Retail Sales of Tea by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 45 Forecast Retail Sales of Tea by Category: % Value Growth 2021-2026
OTHER HOT DRINKS
Table 46 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021
Table 47 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 48 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 49 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 50 NBO Company Shares of Other Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021
Table 51 LBN Brand Shares of Other Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021
Table 52 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026
Table 53 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 54 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 55 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026

 

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Summary

There remains a great deal of economic uncertainty within Lebanon which has been further worsened by the COVID-19 pandemic. As a result, many consumers remain cautious in their spending on discretionary items, including hot drinks. The ongoing crisis in neighbouring Syria is also harming consumer confidence and spending, with the successful resolution of this war being crucial to the recovery of Lebanon’s economy. Furthermore, a series of tax increase at the end of the review period served to pu...

Euromonitor International's Hot Drinks in Lebanon report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they legislative, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Coffee, Other Hot Drinks, Tea.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Hot Drinks market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Hot Drinks in Lebanon
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

HOT DRINKS IN LEBANON
EXECUTIVE SUMMARY
Hot drinks in 2021: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for hot drinks?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2016-2021
Table 2 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2016-2021
Table 3 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021
Table 4 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 5 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 6 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 7 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021
Table 8 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 9 Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2016-2021
Table 10 Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Hot Drinks by Category: % Retail Value 2016-2021
Table 14 Retail Distribution of Hot Drinks by Format: % Volume 2016-2021
Table 15 Retail Distribution of Hot Drinks by Format and Category: % Volume 2021
Table 16 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2021-2026
Table 18 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026
Table 19 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 20 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 21 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 22 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026
Table 23 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 24 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2021-2026
Table 25 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2021-2026
DISCLAIMER
COFFEE
2021 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 26 Retail Sales of Coffee by Category: Volume 2016-2021
Table 27 Retail Sales of Coffee by Category: Value 2016-2021
Table 28 Retail Sales of Coffee by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 29 Retail Sales of Coffee by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 30 NBO Company Shares of Coffee: % Retail Value 2017-2021
Table 31 LBN Brand Shares of Coffee: % Retail Value 2018-2021
Table 32 Forecast Retail Sales of Coffee by Category: Volume 2021-2026
Table 33 Forecast Retail Sales of Coffee by Category: Value 2021-2026
Table 34 Forecast Retail Sales of Coffee by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 35 Forecast Retail Sales of Coffee by Category: % Value Growth 2021-2026
TEA
Table 36 Retail Sales of Tea by Category: Volume 2016-2021
Table 37 Retail Sales of Tea by Category: Value 2016-2021
Table 38 Retail Sales of Tea by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 39 Retail Sales of Tea by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 40 NBO Company Shares of Tea: % Retail Value 2017-2021
Table 41 LBN Brand Shares of Tea: % Retail Value 2018-2021
Table 42 Forecast Retail Sales of Tea by Category: Volume 2021-2026
Table 43 Forecast Retail Sales of Tea by Category: Value 2021-2026
Table 44 Forecast Retail Sales of Tea by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 45 Forecast Retail Sales of Tea by Category: % Value Growth 2021-2026
OTHER HOT DRINKS
Table 46 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021
Table 47 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 48 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 49 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 50 NBO Company Shares of Other Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021
Table 51 LBN Brand Shares of Other Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021
Table 52 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026
Table 53 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 54 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 55 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026

 

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