デンマークの紅茶Tea in Denmark 2020年、パンデミックによる規制が消費と買い物習慣の変化を促し、紅茶の小売数量と金額が増加しました。この年の前半には、監禁によって閉じ込められたデンマークの紅茶愛飲者が、自宅で飲むために紅茶を買い足... もっと見る
サマリー2020年、パンデミックによる規制が消費と買い物習慣の変化を促し、紅茶の小売数量と金額が増加しました。この年の前半には、監禁によって閉じ込められたデンマークの紅茶愛飲者が、自宅で飲むために紅茶を買い足した。しかし、デンマークはディープなL愛好家の国とされているため、それにもかかわらず、成長はわずかなものでした。紅茶は季節の飲み物というイメージが強い。Euromonitor Internationalの調査レポート「デンマークの紅茶」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、価格問題など)の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品紅茶、フルーツ/ハーブティー、緑茶、インスタントティー、その他の茶。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 紅茶市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Tea in DenmarkEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables TEA IN DENMARK KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand for retail sales of tea slows in 2021as foodservice reopens and Danes return to their workplaces Tea suffers from false marketing of its healthful properties and a receding pandemic Bolstered by its strong Pickwick brand, Merrild Kaffe A/S retains value share leadership in tea in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Foodservice volume sales rebound while retail sales record only marginal growth in 2022 Cost-consciousness drives demand for private label and boosts the popularity of e-commerce Growing demand for healthy products boosts demand for organic tea CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Tea by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Tea by Category: Value 2016-2021 Table 3 Retail Sales of Tea by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Retail Sales of Tea by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Tea: % Retail Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Tea: % Retail Value 2018-2021 Table 7 Forecast Retail Sales of Tea by Category: Volume 2021-2026 Table 8 Forecast Retail Sales of Tea by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Retail Sales of Tea by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Retail Sales of Tea by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Hot Drinks Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Hot Drinks Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOT DRINKS IN DENMARK EXECUTIVE SUMMARY Hot drinks in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments Foodservice vs retail split What next for hot drinks? MARKET DATA Table 11 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2016-2021 Table 12 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2016-2021 Table 13 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021 Table 14 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2016-2021 Table 15 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 16 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 17 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021 Table 18 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 19 Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2016-2021 Table 20 Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2016-2021 Table 21 NBO Company Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021 Table 22 LBN Brand Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021 Table 23 Penetration of Private Label in Hot Drinks by Category: % Retail Value 2016-2021 Table 24 Retail Distribution of Hot Drinks by Format: % Volume 2016-2021 Table 25 Retail Distribution of Hot Drinks by Format and Category: % Volume 2021 Table 26 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2021-2026 Table 27 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2021-2026 Table 28 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026 Table 29 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2021-2026 Table 30 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 31 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 32 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026 Table 33 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 34 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2021-2026 Table 35 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail volume and value sales of tea increased in 2020 as pandemic-related restrictions prompted a shift in consumption and shopping habits. In the early part of that year, Danish tea drinkers confined by lockdown bought more tea to drink at home. However, growth was nevertheless marginal as Denmark is considered to be a country of coffee lovers. Tea, in many respects, is considered simply a seasonal hot drink. Table of ContentsTea in DenmarkEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables TEA IN DENMARK KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand for retail sales of tea slows in 2021as foodservice reopens and Danes return to their workplaces Tea suffers from false marketing of its healthful properties and a receding pandemic Bolstered by its strong Pickwick brand, Merrild Kaffe A/S retains value share leadership in tea in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Foodservice volume sales rebound while retail sales record only marginal growth in 2022 Cost-consciousness drives demand for private label and boosts the popularity of e-commerce Growing demand for healthy products boosts demand for organic tea CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Tea by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Tea by Category: Value 2016-2021 Table 3 Retail Sales of Tea by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Retail Sales of Tea by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Tea: % Retail Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Tea: % Retail Value 2018-2021 Table 7 Forecast Retail Sales of Tea by Category: Volume 2021-2026 Table 8 Forecast Retail Sales of Tea by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Retail Sales of Tea by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Retail Sales of Tea by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Hot Drinks Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Hot Drinks Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOT DRINKS IN DENMARK EXECUTIVE SUMMARY Hot drinks in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments Foodservice vs retail split What next for hot drinks? MARKET DATA Table 11 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2016-2021 Table 12 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2016-2021 Table 13 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021 Table 14 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2016-2021 Table 15 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 16 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 17 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021 Table 18 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 19 Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2016-2021 Table 20 Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2016-2021 Table 21 NBO Company Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021 Table 22 LBN Brand Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021 Table 23 Penetration of Private Label in Hot Drinks by Category: % Retail Value 2016-2021 Table 24 Retail Distribution of Hot Drinks by Format: % Volume 2016-2021 Table 25 Retail Distribution of Hot Drinks by Format and Category: % Volume 2021 Table 26 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2021-2026 Table 27 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2021-2026 Table 28 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026 Table 29 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2021-2026 Table 30 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 31 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 32 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026 Table 33 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 34 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2021-2026 Table 35 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(飲料)の最新刊レポートEuromonitor International社の飲料分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(tea)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|