ナイジェリアにおける消化器系治療薬Digestive Remedies in Nigeria 消化器系医薬品は、2021年にはほとんどのカテゴリーで一定の金額減少を記録すると見られるが、下剤と制酸剤は例外となる見込みである。値上げにもかかわらず、COVID-19危機は消費者の購買行動にはほとんど影響を... もっと見る
サマリー消化器系医薬品は、2021年にはほとんどのカテゴリーで一定の金額減少を記録すると見られるが、下剤と制酸剤は例外となる見込みである。値上げにもかかわらず、COVID-19危機は消費者の購買行動にはほとんど影響を与えないと予想される。しかし、乗り物酔い止めのカテゴリーは、パンデミック時の消費者の動きの減少により、引き続き被害を受けると予想される。Euromonitor Internationalの調査レポート「ナイジェリアの消化器系治療薬」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲下痢止め、IBS治療薬、消化不良・胸焼け治療薬、下剤、乗り物酔い治療薬、小児用消化器治療薬。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 消化器系治療薬市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Digestive Remedies in NigeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables DIGESTIVE REMEDIES IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales decline across most categories Local players continue to lead Chemists/pharmacies channel continues to dominate distribution PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Unhealthy lifestyles and poor diets expected to fuel category growth Players in the industry expect to develop their distribution networks in order to expand their customer bases Sales are expected to be led by innovation - particularly within antacids CATEGORY DATA Table 1 Sales of Digestive Remedies by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Digestive Remedies by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Digestive Remedies: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Digestive Remedies: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Digestive Remedies by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Digestive Remedies by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows: Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventative medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDigestive remedies looked set to record constant value decline across most categories in 2021, though laxatives and antacids were expected to be exceptions. Despite price increases, the COVID-19 crisis was expected to have little impact on consumer purchasing behaviours. The motion sickness remedies category, however, was set to continue to suffer from consumers’ reduced movement during the pandemic. Table of ContentsDigestive Remedies in NigeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables DIGESTIVE REMEDIES IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales decline across most categories Local players continue to lead Chemists/pharmacies channel continues to dominate distribution PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Unhealthy lifestyles and poor diets expected to fuel category growth Players in the industry expect to develop their distribution networks in order to expand their customer bases Sales are expected to be led by innovation - particularly within antacids CATEGORY DATA Table 1 Sales of Digestive Remedies by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Digestive Remedies by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Digestive Remedies: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Digestive Remedies: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Digestive Remedies by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Digestive Remedies by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows: Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventative medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ケミカル)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(digestive)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |