世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ペルーのベビーフード


Baby Food in Peru

ペルーのベビーフードは、販売額の大半を占める粉ミルクを除くと、近年大きな課題に直面している。経済危機と価格の高騰が消費者の選択に影響を及ぼし、多くの親が市販のベビーフードよりも新鮮な手作りの代替品... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年9月23日 US$1,075
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
21 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ペルーのベビーフードは、販売額の大半を占める粉ミルクを除くと、近年大きな課題に直面している。経済危機と価格の高騰が消費者の選択に影響を及ぼし、多くの親が市販のベビーフードよりも新鮮な手作りの代替品を選ぶようになっている。ペルーでは、家事手伝いがまだ一般的であるため、家庭での調理が容易である。加えて、天然素材への嗜好が高まっており、価格に対する懸念も高まっている。ユーロモニター・インターナショナルの『ペルーのベビーフード』レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察力と理解を提供する。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要動向と人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品範囲:乾燥ベビーフード、粉ミルク、その他のベビーフード、調理済みベビーフード。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* ベビーフード市場の詳細な全体像を把握する;* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

ページTOPに戻る


目次

Baby Food in Peru
Euromonitor International
September 2024

List Of Contents And Tables

BABY FOOD IN PERU
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Baby food, excluding milk formula, experiences volume declines
Special baby milk formula leads growth from low sales base
Nestlé expands its baby food portfolio, leading to further share gain
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Discussions around labelling law for milk formula likely to continue
Wider variety of sizes and formats expected over the forecast period
Liquid format of milk formula to gain ground in the coming years
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baby Food by Category: Volume 2019-2024
Table 2 Sales of Baby Food by Category: Value 2019-2024
Table 3 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 4 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 5 Sales of Growing-Up Milk Formula by Age: % Value 2019-2024
Table 6 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2020-2024
Table 7 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2021-2024
Table 8 Distribution of Baby Food by Format: % Value 2019-2024
Table 9 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2024-2029
Table 10 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2024-2029
Table 11 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 12 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2024-2029
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN PERU
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2024: The big picture
Key trends in 2024
Competitive Landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2019-2024
Table 14 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 15 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2024
Table 16 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2021-2024
Table 17 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024
Table 18 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2019-2024
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2024-2029
Table 20 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Baby food in Peru, excluding milk formula, which continues to account for the vast majority of value sales, has been facing significant challenges in recent years. Economic crisis and soaring prices have impacted consumer choices, leading many parents to opt for fresh, homemade alternatives over commercial baby foods. In Peru, it is still common to have domestic help, making it easier to prepare food at home. In addition, there is a growing preference for natural ingredients and concerns over pr... Euromonitor International's Baby Food in Peru report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Dried Baby Food, Milk Formula, Other Baby Food, Prepared Baby Food. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Baby Food market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

ページTOPに戻る


Table of Contents

Baby Food in Peru
Euromonitor International
September 2024

List Of Contents And Tables

BABY FOOD IN PERU
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Baby food, excluding milk formula, experiences volume declines
Special baby milk formula leads growth from low sales base
Nestlé expands its baby food portfolio, leading to further share gain
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Discussions around labelling law for milk formula likely to continue
Wider variety of sizes and formats expected over the forecast period
Liquid format of milk formula to gain ground in the coming years
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baby Food by Category: Volume 2019-2024
Table 2 Sales of Baby Food by Category: Value 2019-2024
Table 3 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 4 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 5 Sales of Growing-Up Milk Formula by Age: % Value 2019-2024
Table 6 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2020-2024
Table 7 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2021-2024
Table 8 Distribution of Baby Food by Format: % Value 2019-2024
Table 9 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2024-2029
Table 10 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2024-2029
Table 11 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 12 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2024-2029
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN PERU
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2024: The big picture
Key trends in 2024
Competitive Landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2019-2024
Table 14 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 15 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2024
Table 16 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2021-2024
Table 17 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024
Table 18 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2019-2024
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2024-2029
Table 20 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る