南アフリカのスナック菓子Savoury Snacks in South Africa 2024年、南アフリカではスナック菓子の中で唯一、小売金額と販売量の両方が成長すると予想される。しかし、ブランドと消費者が引き続きプレッシャーにさらされているため、数量成長率は最小限にとどまるだろう。... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2024年、南アフリカではスナック菓子の中で唯一、小売金額と販売量の両方が成長すると予想される。しかし、ブランドと消費者が引き続きプレッシャーにさらされているため、数量成長率は最小限にとどまるだろう。単価は、2023年ほどではないが、再び力強い上昇を見せている。各ブランドが力強い成長を遂げるには、数量販売に注力することが鍵となる。利便性への需要がこのカテゴリーを成長させ続けている。Euromonitor Internationalの南アフリカのセイボリースナックレポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察力と理解を提供します。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバー範囲:ミートスナック、ナッツ、シード、トレイルミックス、その他の風味スナック、ポップコーン、プレッツェル、塩味スナック、風味ビスケット、シーフードスナック。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* セイボリースナック市場の詳細な把握、* 成長セクターの特定と変化を促す要因の特定、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドの理解、* 5年間の予測を利用した市場の予測展開の評価Euromonitor Internationalは市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Savoury Snacks in South AfricaEuromonitor International July 2024 List Of Contents And Tables SAVOURY SNACKS IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Healthier snacks such as nuts, seeds and trail mixes maintain volume growth Flavour innovations to maintain consumers’ interest Simba struggles with the competition from smaller players and private label PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Retail volume growth set to continue, but some categories will see challenges Diversification and improving distribution essential to meet varying consumer demands Proposed changes to legislation likely to require adjustments to positioning CATEGORY DATA Table 1 Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Savoury Snacks: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Savoury Snacks: % Value 2021-2024 Table 7 Distribution of Savoury Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 8 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 SNACKS IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 12 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 13 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 14 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 16 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024 Table 17 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024 Table 18 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 19 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 20 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySavoury snacks is expected to be the only snacks category in South Africa to see both retail current value and volume growth in 2024. However the volume growth rate will be minimal as brands and consumers continue to be under pressure. Unit prices have again been seeing strong increases, although not as strong as in 2023. Focusing on volume sales will be key for brands to see robust growth. The demand for convenience continues to grow this category. People are on the move, looking for convenient... Euromonitor International's Savoury Snacks in South Africa report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Meat Snacks, Nuts, Seeds and Trail Mixes, Other Savoury Snacks, Popcorn, Pretzels, Salty Snacks, Savoury Biscuits, Seafood Snacks. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Savoury Snacks market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSavoury Snacks in South AfricaEuromonitor International July 2024 List Of Contents And Tables SAVOURY SNACKS IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Healthier snacks such as nuts, seeds and trail mixes maintain volume growth Flavour innovations to maintain consumers’ interest Simba struggles with the competition from smaller players and private label PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Retail volume growth set to continue, but some categories will see challenges Diversification and improving distribution essential to meet varying consumer demands Proposed changes to legislation likely to require adjustments to positioning CATEGORY DATA Table 1 Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 NBO Company Shares of Savoury Snacks: % Value 2020-2024 Table 6 LBN Brand Shares of Savoury Snacks: % Value 2021-2024 Table 7 Distribution of Savoury Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 8 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 9 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 SNACKS IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 12 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 13 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 14 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 16 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024 Table 17 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024 Table 18 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 19 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 20 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のスナック分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|