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中国における掃除機:消費者動向、ブランド戦略、イノベーション


Vacuum Cleaners in China: Consumer Trends, Brand Strategies, and Innovation

中国の掃除機市場は最も競争が激しく、革新的だ。各ブランドは1年に2つの新モデルを発表し、互いを凌駕しようとすることで知られている。これらのブランドは現在、セルフクリーニング式ウェット&ドライ掃除機の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年4月29日 US$1,325
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サマリー

中国の掃除機市場は最も競争が激しく、革新的だ。各ブランドは1年に2つの新モデルを発表し、互いを凌駕しようとすることで知られている。これらのブランドは現在、セルフクリーニング式ウェット&ドライ掃除機の技術革新の最先端にいる。このブリーフィングでは、これらのブランドがどのように掃除機業界に革命を起こしているのか、詳しくご紹介します。

ユーロモニター・インターナショナルの中国の掃除機:中国の掃除機:消費者動向、ブランド戦略、革新』(原題:Euromonitor International's Vacuum Cleaners in China: Consumer Trends, Brand Strategies, and Innovation)は、小売販売データに関する包括的なガイドを提供し、成長を牽引するセクターを特定できるようにします。また、主要企業/ブランドを特定し、新製品開発、技術革新、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、競争環境に影響を与える主要要因の戦略的分析も提供しています。さらに、貿易統計と生産者シェアは、家電製品がどこで生産され、どこに輸出されているのか、これらのユニットがどれくらいのスピードで移動しているのか、どの企業がどれくらいの量を生産しているのか、すべてのカテゴリーが同じような動きをしているのか、といった疑問に答えてくれる。これらを総合すると、マーケティングと生産計画の両戦略において完全な見解が得られる。予測は、市場がどのように変化するかを示す。

対象製品主要家電製品、小型家電製品

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 消費者向け電化製品市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
The global vacuum cleaner market
Current state of play
Consumer requirements
Product innovation
Competitive landscape
Key brand profile
Last thoughts on the China Market
Conclusion

 

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Summary

The Chinese vacuum cleaner market is the most competitive and innovative. Brands are known to launch two new models a year, trying to out-innovate each other. These brands are now at the leading edge of technological innovation in self-cleaning wet and dry vacuum cleaners. Read this briefing to find out more about how these brands are revolutionising the vacuum cleaner industry.

Euromonitor International's Vacuum Cleaners in China: Consumer Trends, Brand Strategies, and Innovation global briefing offers a comprehensive guide to the retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. The report also identifies the leading companies/brands and offers strategic analysis of key factors influencing the competitive landscape - be it new product developments, technological innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Additionally, trade statistics and producer’s shares will answer questions on where appliances are produced and where they are being exported to, how quickly these units are moving, which companies are producing how much, and whether all categories are behaving in the same way. Collectively, this gives a complete view in both marketing and production planning strategies. Forecasts illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Major Appliances, Small Appliances.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Consumer Appliances market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Introduction
The global vacuum cleaner market
Current state of play
Consumer requirements
Product innovation
Competitive landscape
Key brand profile
Last thoughts on the China Market
Conclusion

 

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