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米国の掃除機


Vacuum Cleaners in the US

2022年、掃除機の販売台数は減少し、2023年には緩やかな成長にとどまる見込みである。これは、パンデミックの最初の2年間に見られた力強い成長の後、正常化への傾向を示している。この売上急増の主な要因は、自宅... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年11月15日 US$990
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サマリー

2022年、掃除機の販売台数は減少し、2023年には緩やかな成長にとどまる見込みである。これは、パンデミックの最初の2年間に見られた力強い成長の後、正常化への傾向を示している。この売上急増の主な要因は、自宅で過ごす時間の増加による家庭衛生への関心の高まりと、パンデミックの流行状況であった。しかし、パンデミックの状況が進展し、日常生活が適応するにつれて、需要は減少した。

Euromonitor Internationalの調査レポート「米国の掃除機」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、フォーマット動向、流通問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品ロボット掃除機, 標準掃除機.

データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

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ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Vacuum Cleaners in the US
Euromonitor International
November 2023

List Of Contents And Tables

VACUUM CLEANERS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
After significant pandemic-driven growth, a return to normality
Expansion of wet-dry options to provide time and space efficiency
Manufacturers continue to cater to pet owners
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Robotic vacuum cleaners projected to see strong growth thanks to lower prices
Highly competitive space, with room for innovation and new entrants
Less time at home a potential driver for multifunctional and robotic vacuum cleaners
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Vacuum Cleaners by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Vacuum Cleaners by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Vacuum Cleaners by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Vacuum Cleaners by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 Sales of Robotic Vacuum Cleaners by Smart Appliances: % Volume 2019-2023
Table 6 NBO Company Shares of Vacuum Cleaners: % Volume 2019-2023
Table 7 LBN Brand Shares of Vacuum Cleaners: % Volume 2020-2023
Table 8 Distribution of Vacuum Cleaners by Format: % Volume 2018-2023
Table 9 Forecast Sales of Vacuum Cleaners by Category: Volume 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Vacuum Cleaners by Category: Value 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Vacuum Cleaners by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 12 Forecast Sales of Vacuum Cleaners by Category: % Value Growth 2023-2028
CONSUMER APPLIANCES IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer appliances in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer appliances?
MARKET INDICATORS
Table 13 Household Penetration of Selected Total Stock Consumer Appliances by Category 2018-2024
Table 14 Replacement Cycles of Consumer Appliances by Category 2018-2024
MARKET DATA
Table 15 Sales of Consumer Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 16 Sales of Consumer Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 17 Sales of Consumer Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 18 Sales of Consumer Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 19 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Volume 2018-2023
Table 20 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Value 2018-2023
Table 21 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Volume Growth 2018-2023
Table 22 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Value Growth 2018-2023
Table 23 Sales of Small Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 24 Sales of Small Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 25 Sales of Small Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 26 Sales of Small Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 27 NBO Company Shares of Major Appliances: % Volume 2019-2023
Table 28 LBN Brand Shares of Major Appliances: % Volume 2020-2023
Table 29 NBO Company Shares of Small Appliances: % Volume 2019-2023
Table 30 LBN Brand Shares of Small Appliances: % Volume 2020-2023
Table 31 Distribution of Major Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 32 Distribution of Small Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 33 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 34 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 35 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 36 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
Table 37 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Volume 2023-2028
Table 38 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Value 2023-2028
Table 39 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Volume Growth 2023-2028
Table 40 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Value Growth 2023-2028
Table 41 Forecast Sales of Small Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 42 Forecast Sales of Small Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 43 Forecast Sales of Small Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 44 Forecast Sales of Small Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

In 2022, vacuum cleaners experienced a decline in its volume sales, and this is set to be followed by a year of only slow growth in 2023. This marks a trend towards normalisation after a period of robust growth witnessed in the first two years of the pandemic. This surge in sales was primarily attributed to higher home hygiene concerns stemming from increased time spent at home, and the prevailing pandemic conditions. However, as the pandemic situation evolved and daily routines adapted, the dem...

Euromonitor International's Vacuum Cleaners in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they new product developments, format trends or distribution issues. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Robotic Vacuum Cleaners, Standard Vacuum Cleaners.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Vacuum Cleaners in the US
Euromonitor International
November 2023

List Of Contents And Tables

VACUUM CLEANERS IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
After significant pandemic-driven growth, a return to normality
Expansion of wet-dry options to provide time and space efficiency
Manufacturers continue to cater to pet owners
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Robotic vacuum cleaners projected to see strong growth thanks to lower prices
Highly competitive space, with room for innovation and new entrants
Less time at home a potential driver for multifunctional and robotic vacuum cleaners
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Vacuum Cleaners by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Vacuum Cleaners by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Vacuum Cleaners by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Vacuum Cleaners by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 Sales of Robotic Vacuum Cleaners by Smart Appliances: % Volume 2019-2023
Table 6 NBO Company Shares of Vacuum Cleaners: % Volume 2019-2023
Table 7 LBN Brand Shares of Vacuum Cleaners: % Volume 2020-2023
Table 8 Distribution of Vacuum Cleaners by Format: % Volume 2018-2023
Table 9 Forecast Sales of Vacuum Cleaners by Category: Volume 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Vacuum Cleaners by Category: Value 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Vacuum Cleaners by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 12 Forecast Sales of Vacuum Cleaners by Category: % Value Growth 2023-2028
CONSUMER APPLIANCES IN THE US
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer appliances in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer appliances?
MARKET INDICATORS
Table 13 Household Penetration of Selected Total Stock Consumer Appliances by Category 2018-2024
Table 14 Replacement Cycles of Consumer Appliances by Category 2018-2024
MARKET DATA
Table 15 Sales of Consumer Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 16 Sales of Consumer Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 17 Sales of Consumer Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 18 Sales of Consumer Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 19 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Volume 2018-2023
Table 20 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Value 2018-2023
Table 21 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Volume Growth 2018-2023
Table 22 Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Value Growth 2018-2023
Table 23 Sales of Small Appliances by Category: Volume 2018-2023
Table 24 Sales of Small Appliances by Category: Value 2018-2023
Table 25 Sales of Small Appliances by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 26 Sales of Small Appliances by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 27 NBO Company Shares of Major Appliances: % Volume 2019-2023
Table 28 LBN Brand Shares of Major Appliances: % Volume 2020-2023
Table 29 NBO Company Shares of Small Appliances: % Volume 2019-2023
Table 30 LBN Brand Shares of Small Appliances: % Volume 2020-2023
Table 31 Distribution of Major Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 32 Distribution of Small Appliances by Format: % Volume 2018-2023
Table 33 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 34 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 35 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 36 Forecast Sales of Consumer Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
Table 37 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Volume 2023-2028
Table 38 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: Value 2023-2028
Table 39 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Volume Growth 2023-2028
Table 40 Forecast Sales of Major Appliances by Category and Built-in/Freestanding Split: % Value Growth 2023-2028
Table 41 Forecast Sales of Small Appliances by Category: Volume 2023-2028
Table 42 Forecast Sales of Small Appliances by Category: Value 2023-2028
Table 43 Forecast Sales of Small Appliances by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 44 Forecast Sales of Small Appliances by Category: % Value Growth 2023-2028
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SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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