クロアチアのヨーグルトと酸乳製品Yoghurt and Sour Milk Products in Croatia COVID-19の規制により、2020年と2021年にクロアチアの国民が長期自宅待機を余儀なくされたため、ヨーグルトは消費者の認識と使い方に変化をもたらした。歴史的に、ヨーグルトは主に便利な朝食やおやつの選択肢と... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーCOVID-19の規制により、2020年と2021年にクロアチアの国民が長期自宅待機を余儀なくされたため、ヨーグルトは消費者の認識と使い方に変化をもたらした。歴史的に、ヨーグルトは主に便利な朝食やおやつの選択肢と考えられており、より複雑な料理の万能食材としての可能性を認識する消費者は少なかった。しかし、パンデミックのピーク時に消費者が家庭料理やお菓子作りに重点を置くようになると、ヨーグルトの多用途性を評価するようになった。Euromonitor Internationalのクロアチアのヨーグルトと酸乳製品に関する調査レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供する。2018-2022年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品範囲:酸乳製品、ヨーグルト。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* ヨーグルトと酸乳製品市場の詳細な情報を入手する;* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する;* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Yoghurt and Sour Milk Products in CroatiaEuromonitor International February 2024 List Of Contents And Tables YOGHURT AND SOUR MILK PRODUCTS IN CROATIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Yoghurt is enjoyed for its versatility and nutritional benefits Consumers seek out higher quality and healthier products Soaring prices drives consumers towards private label PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Health concerns will play stronger role in consumers’ purchasing decisions Drinking yoghurt poised for strong growth Inflation will leave its mark as consumers continue to economise CATEGORY DATA Table 1 Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Yoghurt and Sour Milk Products: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Yoghurt and Sour Milk Products: % Value 2020-2023 Table 7 Distribution of Yoghurt and Sour Milk Products by Format: % Value 2018-2023 Table 8 Forecast Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: Volume 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: % Value Growth 2023-2028 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN CROATIA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2018-2023 Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2023 Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2023 Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2018-2023 Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAs the Croatian population was required to stay at home for extended periods in 2020 and 2021, due to COVID-19 regulations, yoghurt experienced a shift in consumer perception and usage. Historically, yoghurt was mainly considered a convenient breakfast or snack option, with few consumers recognising its potential as a versatile ingredient in more complex dishes. However, as consumers turned their focus to home cooking and baking during the pandemic's peak, they began to appreciate yoghurt's vers... Euromonitor International's Yoghurt and Sour Milk Products in Croatia report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Sour Milk Products, Yoghurt. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Yoghurt and Sour Milk Products market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsYoghurt and Sour Milk Products in CroatiaEuromonitor International February 2024 List Of Contents And Tables YOGHURT AND SOUR MILK PRODUCTS IN CROATIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Yoghurt is enjoyed for its versatility and nutritional benefits Consumers seek out higher quality and healthier products Soaring prices drives consumers towards private label PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Health concerns will play stronger role in consumers’ purchasing decisions Drinking yoghurt poised for strong growth Inflation will leave its mark as consumers continue to economise CATEGORY DATA Table 1 Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Yoghurt and Sour Milk Products: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Yoghurt and Sour Milk Products: % Value 2020-2023 Table 7 Distribution of Yoghurt and Sour Milk Products by Format: % Value 2018-2023 Table 8 Forecast Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: Volume 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Yoghurt and Sour Milk Products by Category: % Value Growth 2023-2028 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN CROATIA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2018-2023 Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2023 Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2023 Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2018-2023 Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の乳製品と代替品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/19 10:26 155.48 円 165.11 円 199.74 円 |