世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ドイツの朝食用シリアル


Breakfast Cereals in Germany

COVID-19の流行は、朝食用シリアルの選択を含め、ドイツ人の消費行動に大きな影響を与えている。自宅で仕事をする人が増え、2022年になっても室内で過ごす時間が長くなっているため、朝食は1日のうちでより重要な... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年5月18日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
21 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

COVID-19の流行は、朝食用シリアルの選択を含め、ドイツ人の消費行動に大きな影響を与えている。自宅で仕事をする人が増え、2022年になっても室内で過ごす時間が長くなっているため、朝食は1日のうちでより重要な食事になっている。消費者は、手早く簡単に調理でき、また日中いつでも食べることができる健康的で便利な選択肢を求めており、ドイツ人はますます、従来の朝食というアプローチから脱却しつつある。ユーロモニター・インターナショナルの『ドイツの朝食用シリアル』レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供する。2018-2022年の最新の小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要と売上高の成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品カバレッジ:ホットシリアル、RTEシリアル。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 朝食用シリアル市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

ページTOPに戻る


目次

Breakfast Cereals in Germany
Euromonitor International
May 2023

List Of Contents And Tables

BREAKFAST CEREALS IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Changing consumption behaviour still being seen in early 2022 as COVID-19 restrictions carry over into this year
Costs of production heavily impacted by rising inflation
Private label benefits but major brand owners remain strong
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Change of occasions when eating cereals
Health and sugar are key concerns for Germans
E-commerce makes gains during the pandemic
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Breakfast Cereals by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Breakfast Cereals by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Breakfast Cereals by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Breakfast Cereals by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 NBO Company Shares of Breakfast Cereals: % Value 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Breakfast Cereals: % Value 2019-2022
Table 7 Distribution of Breakfast Cereals by Format: % Value 2017-2022
Table 8 Forecast Sales of Breakfast Cereals by Category: Volume 2022-2027
Table 9 Forecast Sales of Breakfast Cereals by Category: Value 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Breakfast Cereals by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Breakfast Cereals by Category: % Value Growth 2022-2027
STAPLE FOODS IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Staple foods in 2022: The big picture
Key trends in 2022
Competitive Landscape
Channel developments
What next for staple foods?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2017-2022
Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 16 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2018-2022
Table 17 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2019-2022
Table 18 Penetration of Private Label by Category: % Value 2017-2022
Table 19 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2017-2022
Table 20 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2022-2027
Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2022-2027
Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The COVID-19 pandemic has had a significant impact on the consumption behaviour of Germans, including their breakfast cereal choices. With more people working from home and spending more time indoors, even in 2022, breakfast has become a more important meal of the day. Consumers are looking for healthy and convenient options that can be prepared quickly and easily, and also possibly being consumed at any time during the day, with Germans increasingly moving away from the classical approach of ea... Euromonitor International's Breakfast Cereals in Germany report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Hot Cereals, RTE Cereals. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Breakfast Cereals market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

ページTOPに戻る


Table of Contents

Breakfast Cereals in Germany
Euromonitor International
May 2023

List Of Contents And Tables

BREAKFAST CEREALS IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Changing consumption behaviour still being seen in early 2022 as COVID-19 restrictions carry over into this year
Costs of production heavily impacted by rising inflation
Private label benefits but major brand owners remain strong
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Change of occasions when eating cereals
Health and sugar are key concerns for Germans
E-commerce makes gains during the pandemic
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Breakfast Cereals by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Breakfast Cereals by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Breakfast Cereals by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Breakfast Cereals by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 NBO Company Shares of Breakfast Cereals: % Value 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Breakfast Cereals: % Value 2019-2022
Table 7 Distribution of Breakfast Cereals by Format: % Value 2017-2022
Table 8 Forecast Sales of Breakfast Cereals by Category: Volume 2022-2027
Table 9 Forecast Sales of Breakfast Cereals by Category: Value 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Breakfast Cereals by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Breakfast Cereals by Category: % Value Growth 2022-2027
STAPLE FOODS IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Staple foods in 2022: The big picture
Key trends in 2022
Competitive Landscape
Channel developments
What next for staple foods?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2017-2022
Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 16 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2018-2022
Table 17 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2019-2022
Table 18 Penetration of Private Label by Category: % Value 2017-2022
Table 19 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2017-2022
Table 20 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2022-2027
Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2022-2027
Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る