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オーストリアの焼き菓子


Baked Goods in Austria

パン販売を中心とする焼き菓子は、すでに成熟度の高いカテゴリーであり、オーストリアでは十分に定着している。パンデミックの前には、最適な普及率と、オーストリアの一部の消費者が健康上の理由からパンの消費... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年5月9日 US$990
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サマリー

パン販売を中心とする焼き菓子は、すでに成熟度の高いカテゴリーであり、オーストリアでは十分に定着している。パンデミックの前には、最適な普及率と、オーストリアの一部の消費者が健康上の理由からパンの消費を徐々に減らそうとしていたことから、販売量はすでに減少し始めていた。パンデミックとその結果としての家庭での引きこもりは、消費者がより多くの食事を家庭でとるようになったため、2020年と2021年の小売数量ベースでの一時的な回復を支えた。しかし、その後...Euromonitor Internationalのオーストリアのパン製品レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供します。2018-2022年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要動向と人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:パン、ケーキ、デザートミックス、デザートパイ&タルト、冷凍焼き菓子、ペストリー。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 焼き菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

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目次

Baked Goods in Austria
Euromonitor International
May 2023

List Of Contents And Tables

BAKED GOODS IN AUSTRIA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
As prices soar volume sales slump
Healthy eating influencing demand for baked goods but desire for an occasional indulgence still persists
Local names lead while artisanal baked goods continue to dominate
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Category maturity likely to limit growth opportunities
Stronger scrutiny on provenance can be an opportunity for baked goods manufacturers
The digital world offers new opportunities despite limited interest in buying baked goods online
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baked Goods by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Baked Goods by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 Sales of Pastries by Type: % Value 2017-2022
Table 6 NBO Company Shares of Baked Goods: % Value 2018-2022
Table 7 LBN Brand Shares of Baked Goods: % Value 2019-2022
Table 8 Distribution of Baked Goods by Format: % Value 2017-2022
Table 9 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Volume 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Value 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 12 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2022-2027
STAPLE FOODS IN AUSTRIA
EXECUTIVE SUMMARY
Staple foods in 2022: The big picture
Key trends in 2022
Competitive Landscape
Channel developments
What next for staple foods?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2017-2022
Table 14 Sales of Staple Foods by Category: Value 2017-2022
Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 16 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 17 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2018-2022
Table 18 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2019-2022
Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2017-2022
Table 20 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2017-2022
Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2022-2027
Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2022-2027
Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 24 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Baked goods, which mainly consists of bread sales, is already a highly mature category and is well established in Austria. Prior to the pandemic volume sales were already starting to decline due to optimal penetration and the fact some Austrian consumers were gradually trying to reduce their bread consumption for health reasons. The pandemic and resulting home seclusion helped support a temporary recovery in retail volume terms in 2020 and 2021 as consumers ate more meals at home. However, follo... Euromonitor International's Baked Goods in Austria report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Bread, Cakes, Dessert Mixes, Dessert Pies and Tarts, Frozen Baked Goods, Pastries. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Baked Goods market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Baked Goods in Austria
Euromonitor International
May 2023

List Of Contents And Tables

BAKED GOODS IN AUSTRIA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
As prices soar volume sales slump
Healthy eating influencing demand for baked goods but desire for an occasional indulgence still persists
Local names lead while artisanal baked goods continue to dominate
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Category maturity likely to limit growth opportunities
Stronger scrutiny on provenance can be an opportunity for baked goods manufacturers
The digital world offers new opportunities despite limited interest in buying baked goods online
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baked Goods by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Baked Goods by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 Sales of Pastries by Type: % Value 2017-2022
Table 6 NBO Company Shares of Baked Goods: % Value 2018-2022
Table 7 LBN Brand Shares of Baked Goods: % Value 2019-2022
Table 8 Distribution of Baked Goods by Format: % Value 2017-2022
Table 9 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Volume 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Value 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 12 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2022-2027
STAPLE FOODS IN AUSTRIA
EXECUTIVE SUMMARY
Staple foods in 2022: The big picture
Key trends in 2022
Competitive Landscape
Channel developments
What next for staple foods?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2017-2022
Table 14 Sales of Staple Foods by Category: Value 2017-2022
Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 16 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 17 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2018-2022
Table 18 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2019-2022
Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2017-2022
Table 20 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2017-2022
Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2022-2027
Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2022-2027
Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 24 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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