オーストリアの焼き菓子Baked Goods in Austria パン販売を中心とする焼き菓子は、すでに成熟度の高いカテゴリーであり、オーストリアでは十分に定着している。パンデミックの前には、最適な普及率と、オーストリアの一部の消費者が健康上の理由からパンの消費... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーパン販売を中心とする焼き菓子は、すでに成熟度の高いカテゴリーであり、オーストリアでは十分に定着している。パンデミックの前には、最適な普及率と、オーストリアの一部の消費者が健康上の理由からパンの消費を徐々に減らそうとしていたことから、販売量はすでに減少し始めていた。パンデミックとその結果としての家庭での引きこもりは、消費者がより多くの食事を家庭でとるようになったため、2020年と2021年の小売数量ベースでの一時的な回復を支えた。しかし、その後...Euromonitor Internationalのオーストリアのパン製品レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供します。2018-2022年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要動向と人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:パン、ケーキ、デザートミックス、デザートパイ&タルト、冷凍焼き菓子、ペストリー。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 焼き菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Baked Goods in AustriaEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables BAKED GOODS IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS As prices soar volume sales slump Healthy eating influencing demand for baked goods but desire for an occasional indulgence still persists Local names lead while artisanal baked goods continue to dominate PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Category maturity likely to limit growth opportunities Stronger scrutiny on provenance can be an opportunity for baked goods manufacturers The digital world offers new opportunities despite limited interest in buying baked goods online CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baked Goods by Category: Volume 2017-2022 Table 2 Sales of Baked Goods by Category: Value 2017-2022 Table 3 Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2017-2022 Table 4 Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 5 Sales of Pastries by Type: % Value 2017-2022 Table 6 NBO Company Shares of Baked Goods: % Value 2018-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Baked Goods: % Value 2019-2022 Table 8 Distribution of Baked Goods by Format: % Value 2017-2022 Table 9 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Volume 2022-2027 Table 10 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2022-2027 Table 12 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2022-2027 STAPLE FOODS IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Staple foods in 2022: The big picture Key trends in 2022 Competitive Landscape Channel developments What next for staple foods? MARKET DATA Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2017-2022 Table 14 Sales of Staple Foods by Category: Value 2017-2022 Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2017-2022 Table 16 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 17 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2018-2022 Table 18 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2019-2022 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2017-2022 Table 20 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2022-2027 Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2022-2027 Table 24 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryBaked goods, which mainly consists of bread sales, is already a highly mature category and is well established in Austria. Prior to the pandemic volume sales were already starting to decline due to optimal penetration and the fact some Austrian consumers were gradually trying to reduce their bread consumption for health reasons. The pandemic and resulting home seclusion helped support a temporary recovery in retail volume terms in 2020 and 2021 as consumers ate more meals at home. However, follo... Euromonitor International's Baked Goods in Austria report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Bread, Cakes, Dessert Mixes, Dessert Pies and Tarts, Frozen Baked Goods, Pastries. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Baked Goods market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsBaked Goods in AustriaEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables BAKED GOODS IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS As prices soar volume sales slump Healthy eating influencing demand for baked goods but desire for an occasional indulgence still persists Local names lead while artisanal baked goods continue to dominate PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Category maturity likely to limit growth opportunities Stronger scrutiny on provenance can be an opportunity for baked goods manufacturers The digital world offers new opportunities despite limited interest in buying baked goods online CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baked Goods by Category: Volume 2017-2022 Table 2 Sales of Baked Goods by Category: Value 2017-2022 Table 3 Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2017-2022 Table 4 Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 5 Sales of Pastries by Type: % Value 2017-2022 Table 6 NBO Company Shares of Baked Goods: % Value 2018-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Baked Goods: % Value 2019-2022 Table 8 Distribution of Baked Goods by Format: % Value 2017-2022 Table 9 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Volume 2022-2027 Table 10 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Value 2022-2027 Table 11 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2022-2027 Table 12 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2022-2027 STAPLE FOODS IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Staple foods in 2022: The big picture Key trends in 2022 Competitive Landscape Channel developments What next for staple foods? MARKET DATA Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2017-2022 Table 14 Sales of Staple Foods by Category: Value 2017-2022 Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2017-2022 Table 16 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 17 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2018-2022 Table 18 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2019-2022 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2017-2022 Table 20 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2022-2027 Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2022-2027 Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2022-2027 Table 24 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポートEuromonitor International社の主食分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |