世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

腎ファンコニー症候群の世界市場 - 2024-2031


Global Renal Fanconi Syndrome Market - 2024-2031

概要 世界の腎ファンコニー症候群市場は、2023年にXX百万米ドルに達し、2031年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年にXX%の年平均成長率で成長すると予測されている。 ファンコニー症候群... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2024年8月6日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
181 英語

 

サマリー

概要
世界の腎ファンコニー症候群市場は、2023年にXX百万米ドルに達し、2031年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年にXX%の年平均成長率で成長すると予測されている。
ファンコニー症候群は、様々な電解質や通常近位尿細管で吸収される物質の吸収不良を引き起こす近位尿細管の欠陥である。先天性または後天性の疾患である可能性がある。成人のファンコニー症候群は一般的に後天性のタイプであり、小児のファンコニー症候群は一般的に遺伝性のタイプである。ファンコニー症候群の治療法は、その特殊な病因によって異なり、一般的には、根本的な原因が存在する場合はそれに対処し、体積不足、栄養不足、電解質不足を改善する必要がある。ファンコニー症候群」の定義は、尿細管における全体的な欠損を意味する。尿細管が通常再吸収する溶質が何であれ、この症候群の患者では十分に再吸収されない。
この病態で観察される水と電解質の喪失は、口渇、疲労、脱力感、多尿を引き起こす。低リン血症は、特に血清リン濃度が1mg/dL未満になると、さまざまな徴候や症状を引き起こす。知覚異常、振戦、筋力低下などの神経筋症状がみられることがある。重度の低リン血症は心筋収縮力を低下させるが、臨床的なうっ血性心不全に至ることはまれである。また、患者の機械的人工呼吸からの離脱能力を損なうこともある。
市場ダイナミクス:推進要因
腎症候群の有病率の増加
腎ファンコニー症候群市場の需要は、複数の要因によって牽引されている。腎症候群の有病率の上昇が市場の成長を後押しする。最近では、新規治療薬の進歩が目覚ましく、症候群やそのスクリーニング方法に対する認識が高まっています。これらは、腎ファンコニー市場の主要な推進要因となっている。
米国腎臓基金によると、腎症候群は憂慮すべき速度で増加している。現在、成人の7人に1人が罹患しており、これはアメリカの成人の約14%に相当する。全米腎臓財団によると、腎症候群は男性よりも女性に多い。女性では14%、男性では12%である。世界全体では、約10%の人が慢性腎症候群に罹患している。
阻害要因
治療に伴う高額な費用、頻繁なモニタリング、熟練した専門家の不足、専門的な治療の必要性、生涯にわたる投薬とモニタリングなどの要因が市場の妨げになると予想される。
このレポートの詳細情報 - サンプル請求
セグメント分析
腎ファンコニー障害市場は、疾患タイプ、治療法、投与経路、流通チャネル、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。
後天性腎ファンコニー症候群セグメントは腎ファンコニー症候群市場シェアの約56.4%を占める
予測期間中、後天性腎ファンコニー症候群セグメントが最大の市場シェアを占めると予想される。medlineplus.govによると、後天性腎性ファンコニー症候群は、アザチオプリン、シドホビル、ゲンタマイシン、テトラサイクリンの常用投薬、重金属への曝露、軽鎖沈着症、原発性アミロイドーシス、多発性骨髄腫が原因である。
成人後天性ファンコニー症候群は、近位管が欠損する疾患である。近位管の障害により、電解質や、一般にネフロンの近位管で吸収される水、ナトリウム、カリウム、塩化物、グルコース、アミノ酸、重炭酸塩などの物質が吸収不良となる。NIH.govによると、後天性腎ファンコニー症候群の影響を軽減するために取らなければならない一般的な対策は、脱水を避け、常に水分を補給し、カリウム、リン酸塩、重炭酸塩のような失われた電解質や物質を随時補充することである。
鉛などの重金属は、後天性腎ファンコニー症候群の主な原因の一つである。そのため、鉛への暴露を避けることが後天性腎ファンコニー症候群の予防に役立つ。
地理的分析
北米が腎ファンコニー症候群市場シェアの約43.5%を占める
予測期間中、北米地域が最大の市場シェアを占めると予想される。同地域では、憂慮すべき速度で腎症候群の発生率が上昇しており、人々の間で認識が高まっていることが、市場の推進力となっている。全米腎臓財団によると、最近では北米地域の成人の約15%が腎症候群に罹患している。腎臓症候群はこの地域の主要な死因である。糖尿病の成人の約3人に1人、高血圧の成人の5人に1人が腎臓病を患っている可能性がある。
この地域には、腎臓症候群の治療に使用される医薬品の製造に携わる大手企業や製薬業界が存在し、発展している。医療分野における技術の進歩は、この地域で日々増加しており、それが北米におけるこの地域の最大市場シェアにつながっている。
腎ファンコニー症候群やその他の腎症候群に関する認知度は日々高まっており、このことがこの地域の市場シェア最大化の一因となっている。支持療法、遺伝子療法、酵素補充療法などの新しい治療法における研究技術の発展や進歩が増加している。これらすべての要因が相まって、この地域で最大の市場シェアを占めている。
市場区分
疾患タイプ別
遺伝性
後天性
治療法別
シスチン症の治療
対症療法
食事療法
抗生物質
腎移植
サプリメント
投与経路別
経口
静脈内投与
流通経路別
病院薬局
小売薬局
オンライン薬局
その他
エンドユーザー別
病院
専門クリニック
在宅医療
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
o ドイツ
イギリス
o フランス
スペイン
o イタリア
その他のヨーロッパ
南米
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o 韓国
o その他のアジア太平洋地域
中東・アフリカ
競合他社の状況
腎性ファンコニー症候群市場における世界の主要企業には、Centogene、Gilead Sciences、Teva Pharmaceuticals、Manus Akkteva Biopharma、PV Pharma Healthcare、Medyra Pharmaceuticals、Merck KgaA、Aurisco Pharmaceuticals、AbbVie Inc.、Pfixer Ltdなどが含まれる。
主な進展
2021年3月2日、テバ・ファーマシューティカルズはアクタビス・ジェネリックを買収。この戦略的買収により、強み、研究開発能力、製品パイプラインとポートフォリオ、地理的フットプリント、事業ネットワーク、文化を補完する2つの大手ジェネリック医薬品事業が統合される。その結果、より強力で競争力のあるテバが誕生し、進化するグローバル市場で成功し、世界と米国の非常に魅力的なジェネリック医薬品市場が提供する機会を実現し、最高品質のジェネリック医薬品を最も競争力のある価格で提供することで、世界中の患者さん、医療制度、投資家の皆様に価値をお届けします。

年12月1日、メルクはエルビ・バイオシステムズの全株式を取得しました。エルビ社は、マイクロスケールで完全自動化され、機能的に閉鎖された、市場で数少ない連続灌流細胞培養プラッ トフォーム技術であるBreezの開発企業です。Breezを既存のMobiusポートフォリオに統合することで、メルクは細胞培養培地だけでなく、バイオリアクター、細胞保持システム、デバイスのフルレンジを提供することができる。この事業は、ライフサイエンス事業部門のプロセスソリューションズ事業部門に割り当てられている。
レポートを購入する理由
疾患タイプ、治療法、投与経路、流通チャネル、エンドユーザー、地域に基づく腎ファンコニー症候群市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
トレンドと共同開発の分析による商機の特定
腎性ファンコニー症候群の市場レベルについて、全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査による包括的な分析で構成されています。
主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
腎ファンコニー症候群市場レポートは、約51の表、54の図、181ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

目次
1.方法論とスコープ
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.疾患タイプ別スニペット
3.2.治療別の抜粋
3.3.投与経路別スニペット
3.4.販売チャネル別スニペット
3.5.エンドユーザー別スニペット
3.6.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.腎症候群の有病率の増加
4.1.1.2.新規治療薬の進歩
4.1.2.症候群とそのスクリーニングに関する意識の高まり
阻害要因
4.1.2.1.治療に伴う高コスト
4.1.2.2.熟練した専門家の不足
4.1.2.3.専門的な治療、生涯にわたる投薬、モニタリングの必要性
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.アンメット・ニーズ
5.6.PESTEL分析
5.7.特許分析
5.8.SWOT分析
6.疾患タイプ別
6.1.1.はじめに
6.1.2.疾患タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
6.1.3.市場魅力度指数(疾患タイプ別
6.2.遺伝性
6.2.1.はじめに
6.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
6.3.買収
6.4.治療別
6.4.1.はじめに
6.4.2.治療別の市場規模分析と前年比成長率分析(%) 4.3.
6.4.3.市場魅力度指数(治療法別
6.5.シスチン症治療*の市場
6.5.1.序論
6.5.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
6.6.対症療法
6.7.食事の変更と調整
6.8.抗生物質
6.9.腎移植
6.10.サプリメント
7.投与経路別
7.1.はじめに
7.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、投与経路別
7.1.2.市場魅力度指数(投与経路別
7.2.経口*剤
7.2.1.序論
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.静脈内
8.流通チャネル別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
8.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
8.2.病院薬局
8.2.1.序論
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.小売薬局
8.4.オンライン薬局
8.5.その他
9.エンドユーザー別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
9.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
9.2.病院*市場
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.専門クリニック
9.4.在宅医療
9.5.その他
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.疾患タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 2.3.
10.2.4.市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、治療法別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
10.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
10.2.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.2.8.1.米国
10.2.8.2.カナダ
10.2.8.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.疾患タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 3.4.
10.3.4.市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、治療法別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
10.3.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.3.8.1.ドイツ
10.3.8.2.イギリス
10.3.8.3.フランス
10.3.8.4.イタリア
10.3.8.5.スペイン
10.3.8.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、疾患タイプ別
10.4.4.市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、治療法別
10.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
10.4.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.4.8.1.ブラジル
10.4.8.2.アルゼンチン
10.4.8.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、疾患タイプ別
10.5.4.市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、治療法別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
10.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
10.5.8.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.5.8.1.中国
10.5.8.2.インド
10.5.8.3.日本
10.5.8.4.韓国
10.5.8.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、疾患タイプ別
10.6.4.市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、治療法別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):投与経路別
10.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.6.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.競争環境
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.セントジェン *.
12.1.1.会社概要
12.1.2.製品ポートフォリオと概要
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開

12.2.ギリアド・サイエンス
12.3.テバ・ファーマシューティカルズ
12.4.マヌス・アクテバ・バイオファーマ
12.5.PVファーマ・ヘルスケア
12.6.メディラ・ファーマシューティカルズ
12.7.メルク
12.8.オーリスコ・ファーマシューティカルズ
12.9.アッヴィ社
12.10.ファイザー
リストは網羅的ではない
13.付録
13.1.ファイザーについて
13.2.お問い合わせ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Overview
The global renal fanconi syndrome market reached US$ XX million in 2023 and is expected to reach US$ XX million by 2031, growing at a CAGR of XX% during the forecast period 2024-2031.
Fanconi syndrome is a defect of the proximal tubule leading to malabsorption of various electrolytes and substances that are usually absorbed by the proximal tubule. It could be an inherited or acquired condition. Adults with Fanconi syndrome typically have the acquired type, and children with the syndrome typically have the genetic type. The ability to treat the condition depends on its particular etiology and typically involves addressing the underlying cause, if one exists, and correcting volumetric, nutritional, or electrolytic deficiencies. The definition of "Fanconi syndrome" implies a global defect in the tubule. Whatever solutes the tubule normally reabsorbs do not get reabsorbed adequately in a patient with this syndrome.
The loss of water and electrolytes observed in this condition would cause thirst, fatigue, weakness, and polyuria. Hypophosphatemia causes a variety of signs and symptoms, especially if the serum phosphorus level gets below 1 mg/dL. Neuromuscular symptoms such as paresthesia, tremor, and muscle weakness may be noted. Severe hypophosphatemia may impair myocardial contractility though this rarely results in clinical congestive heart failure. It may also impair the ability of patients to be weaned from mechanical ventilation.
Market Dynamics: Drivers
Increasing prevalence of renal syndromes
The demand for the renal fanconi syndrome market is driven by multiple factors. The rising prevalence of renal syndromes propels the market growth. In recent times, there have been a lot of advancements in novel therapeutics and there is an increase in awareness about the syndrome and its screening procedures. These act as major driving factors in the renal fanconi market.
According to the American Kidney Fund, renal syndromes are growing at an alarming rate. It currently affects 1 in 7 adults, which is around 14% of the adults in America. According to the National Kidney Foundation, renal syndromes are found to be more common in women than in men. That is 14% in women and 12% in men. In the entire global population, around 10% of the people are affected by chronic renal syndromes.
Restraints
Factors such as high cost associated with the treatment, frequent monitoring, shortage of skilled professionals, need for specialized treatments, and lifetime medication and monitoring are expected to hamper the market.
For more details on this report - Request for Sample
Segment Analysis
The renal fanconi disorder market is segmented based on disease type, treatment, route of administration, distribution channel, end-user, and region.
The segment acquired renal fanconi syndrome accounted for approximately 56.4% of the renal fanconi syndrome market share
The acquired renal fanconi segment is expected to hold the largest market share over the forecast period. According to medlineplus.gov, the acquired renal fanconi syndrome is due to the regular medication of azathioprine, cidofovir, gentamicin, and tetracycline, exposure to heavy metals, light chain deposition disease, primary amyloidosis, and multiple myeloma.
The adult-acquired fanconi syndrome is a condition in which the proximal tube becomes defective. The proximal tube leads to the malabsorption of electrolytes and other substances such as water, sodium, potassium, chloride, glucose, amino acids, and bicarbonates which are generally absorbed by the proximal tube of the nephron. According to NIH.gov, the general measures that must be taken to reduce the impact of acquired renal fanconi syndrome are that dehydration must be avoided and should stay hydrated all the time, and lost electrolytes and substances like potassium, phosphates, and bicarbonates must be replaced from time to time.
Heavy metals such as lead are one of the major causes of acquired renal fanconi syndrome. So, avoiding exposure to lead helps in the prevention of acquired renal fanconi syndrome.
Geographical Analysis
North America accounted for approximately 43.5% of the renal fanconi Syndrome Market Share
North America region is expected to hold the largest market share over the forecast period. The rising incidence of renal syndromes at an alarming rate, and growing awareness among people, in this region, help to propel the market. According to the National Kidney Foundation, in recent times approximately 15% of the adults in the region of North America are affected by renal syndromes. The kidney syndromes are the leading cause of death in this region. Approximately 1 in 3 adults with diabetes and 1 in 5 adults with high blood pressure may have kidney disease.
The presence of major players and pharmaceutical industries that are involved in the manufacture of medicines that are used in the treatment of renal syndromes are located and developed in this region. Technological advancements in the healthcare sector are increasing day by day in this region which leads to the largest market share of this region in North America.
The awareness about renal fanconi syndrome and other renal syndromes is increasing day by day, which is one of the causes of the largest market share of this region. Development in research techniques and advancements in novel therapeutics like supportive therapies, gene therapy, and enzyme replacement therapy are increasing. All these factors together accounted for the largest market share in this geographical region.
Market Segmentation
By Disease Type
● Inherited(genetic)
● Acquired
By Treatment
● Cystinosis treatment
● Symptomatic management
● Dietary changes and adjustments
● Antibiotics
● Kidney transplantation
● Supplements
By Route of Administration
● Oral
● Intravenous
By Distribution Channel
● Hospital Pharmacy
● Retail Pharmacy
● Online Pharmacy
● Others
By End-User
● Hospitals
● Specialty Clinics
● Homecare
● Others
By Region
● North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
● Europe
o Germany
o U.K.
o France
o Spain
o Italy
o Rest of Europe
● South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
● Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o South Korea
o Rest of Asia-Pacific
● Middle East and Africa
Competitive Landscape
The major global players in the renal fanconi syndrome market include Centogene, Gilead Sciences, Teva Pharmaceuticals, Manus Akkteva Biopharma, PV Pharma Healthcare, Medyra Pharmaceuticals, Merck KgaA, Aurisco Pharmaceuticals, AbbVie Inc., Pfixer Ltd among others.
Key Developments
⮚ On March 2, 2021, Teva Pharmaceuticals got into an acquisition with Actavis generics. This strategic acquisition brings together two leading generics businesses with complementary strengths, R&D capabilities, product pipelines and portfolios, geographical footprints, operational networks, and cultures. The result is a stronger, more competitive Teva, well positioned to thrive in an evolving global marketplace, to realize the opportunities the very attractive global and U.S. generics markets offer, and to deliver the highest-quality generic medicines at the most competitive prices, unlocking value to patients, healthcare systems and investors around the world.

⮚ On December 1, 2022, Merck acquired all the shares of Erbi Biosystems. Erbi is the developer of Breez, one of the few micro-scale, fully automated, functionally closed, and continuous perfusion cell culture platform technologies on the market. By integrating Breez into its existing Mobius portfolio, Merck can offer a full range of bioreactors, cell retention systems, and devices as well as cell culture media. The business is allocated to the Process Solutions business unit in the Life Science business sector.
Why Purchase the Report?
● To visualize the renal fanconi syndrome market segmentation based on disease type, treatment, route of administration, distribution channel, end-user, and region, as well as understand key commercial assets and players.
● Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development
● Excel data sheet with numerous data points of renal fanconi syndrome market level with all segments.
● PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
● Product mapping is available in Excel consisting of key products of all the major players.
The renal fanconi syndrome market report would provide approximately 51 tables, 54 figures, and 181 Pages.
Target Audience 2024
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Disease type
3.2. Snippet by Treatment
3.3. Snippet by Route of Administration
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by End-User
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Prevalence of Renal Syndromes
4.1.1.2. Advancements in Novel Therapeutics
4.1.2. Increase in Awareness about the Syndrome and its Screening
Restraints
4.1.2.1. High Cost Associated with the Treatment
4.1.2.2. Shortage of skilled professionals
4.1.2.3. Need for specialized treatments, lifetime medication, and monitoring
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Unmet Needs
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Patent Analysis
5.8. SWOT Analysis
6. By Disease Type
6.1.1. Introduction
6.1.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
6.1.3. Market Attractiveness Index, By Disease Type
6.2. Inherited(genetic)*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Acquired
6.4. By Treatment
6.4.1. Introduction
6.4.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
6.4.3. Market Attractiveness Index, By Treatment
6.5. Cystinosis Treatment*
6.5.1. Introduction
6.5.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.6. Symptomatic management
6.7. Dietary changes and adjustments
6.8. Antibiotics
6.9. Kidney transplantation
6.10. Supplements
7. By Route of Administration
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
7.2. Oral*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Intravenous
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. Hospital Pharmacy*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Retail Pharmacy
8.4. Online Pharmacy
8.5. Others
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Hospitals*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Clinics
9.4. Homecare
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of administration
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.8.1. U.S.
10.2.8.2. Canada
10.2.8.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.8.1. Germany
10.3.8.2. UK
10.3.8.3. France
10.3.8.4. Italy
10.3.8.5. Spain
10.3.8.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.8.1. Brazil
10.4.8.2. Argentina
10.4.8.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.8.1. China
10.5.8.2. India
10.5.8.3. Japan
10.5.8.4. South Korea
10.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Disease Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Centogene *
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments

12.2. Gilead sciences
12.3. Teva Pharmaceuticals
12.4. Manus Akkteva Biopharma
12.5. PV Pharma Healthcare
12.6. Medyra Pharmaceuticals
12.7. Merck KgaA
12.8. Aurisco Pharmaceuticals
12.9. AbbVie Inc.
12.10. Pfizer
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/20 10:26

143.76 円

160.81 円

193.57 円

ページTOPに戻る