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抗体媒介性拒絶反応の世界市場 - 2024-2031


Global antibody-mediated rejection market - 2024-2031

概要 世界の抗体媒介性拒絶反応(AMR)市場は、2023年にXX百万米ドルに達し、2031年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年にXX%の年平均成長率で成長すると予測されている。 抗体媒介性拒絶... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
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データMインテリジェンス
2024年6月5日 US$4,350
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182 英語

 

サマリー

概要
世界の抗体媒介性拒絶反応(AMR)市場は、2023年にXX百万米ドルに達し、2031年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年にXX%の年平均成長率で成長すると予測されている。
抗体媒介性拒絶反応(AMR)とは、ドナー特異的HLA分子、血液型抗原(ABO)-イソアグルチニン、または内皮細胞抗原を標的とする抗体によって引き起こされるすべての移植片拒絶反応を指す。AMRは腎臓などの移植臓器に障害をもたらし、呼吸困難、咳、発熱など、移植臓器によってさまざまな症状を引き起こす。
ドナーから臓器移植を受けた後に懸念されるのは、抗体媒介性拒絶反応(AMR)である。
臓器移植の3分の1は移植拒絶反応によって失敗している。急性の移植拒絶反応はステロイドによく効くが、慢性拒絶反応(主に抗体を介する)には適切な治療法がない。
抗体媒介性拒絶反応(AMR)は、免疫抑制医療の進歩にもかかわらず、腎移植失敗の主な原因となっている。新たな治療法の確立とともに、AMRの根底にある病態生理学的メカニズムに関する知識も、最近顕著な進歩を遂げている。
また、ドナー由来の無細胞DNAや遺伝子プロファイル検査を用いたサーベイランス技術の確立により、AMRは早期に発見されるようになった。現在、多くの臨床試験が実施されており、腎移植患者の転帰を向上させる多くのチャンスがもたらされている。
市場ダイナミクス:推進要因
臓器移植の増加
抗体媒介性拒絶反応の世界市場成長は、臓器移植実施件数の増加により拡大すると予想される。例えば、United Network for Organ Sharing(UNOS)の速報データによると、2022年には米国で42,887件以上の臓器移植が実施され、2021年比で3.7%増加し、年間新記録となった。
また、Global Observatory on Donation and Transplantationの報告によると、2021年には144,302件以上の臓器が移植され、2020年よりも11.3%増加し、2021年には1時間あたり16件の移植が行われたことを示している。しかし、2021年に実際に死亡した臓器提供者は38,156人しかいなかったことは注目に値する。
臓器移植における抗体媒介性拒絶反応(ABMR)は、移植片拒絶反応の主な原因として認識されている。ドナー特異的HLA抗体(DSA)やA/B血液型抗体が移植片の内皮細胞に結合することで、補体依存性の組織障害を引き起こす。
例えば、2022年11月、キングス・カレッジ・ロンドンの研究者たちはモデル化に成功した。この発見により、科学者たちは、ヒトの腎臓における抗体を介した移植拒絶反応の人体外での新たなメカニズムを調べ、治療戦略を検証できるようになるかもしれない。
また2024年4月には、メイヨークリニックが米国最大の臓器移植提供者としての地位を踏まえ、新たなアプローチを探求することにより、移植を受けた患者のケアを強化することにコミットしている。寺崎研究所との新たなパートナーシップに対する私たちの熱意は、このようなところから生まれています。
さらに、認知度の向上、技術の進歩、投資や資金提供による研究活動の活発化も、予測期間中の世界市場の成長を後押しする要因のひとつである。
阻害要因
薬剤開発コストの高さ、治療の副作用、新薬治療を認可する規制当局の厳しさなどの要因が、市場の妨げになると予想される。

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セグメント分析
抗体媒介性拒絶反応(AMR)市場は、治療法、投与経路、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化される。
生物製剤セグメントは抗体媒介性拒絶反応(AMR)市場シェアの約34.8%を占める
予測期間中、生物製剤セグメントが最大の市場シェアを占めると予想される。抗体媒介性拒絶反応の生物学的製剤による治療法を開発するための研究活動が活発化していることが、世界市場における同分野の成長を後押しすると予想される。例えば、HI-Bio社のFelzartamabは、後期抗体媒介性腎移植片拒絶反応、IgA腎症(IgAN)、膜性腎症(抗PLA2R抗体陽性膜性腎症)、難治性/再発性多発性骨髄腫の治療薬として現在開発中である。
同社は、自己抗体レベルの低下は初期のaPLA2Rレベルに関係なく起こることを明らかにした。また、本試験の患者は蛋白尿の減少も報告した。蛋白尿は尿中の蛋白質であり、高濃度の場合は腎機能の低下を示す。
さらに、clinicaltrials.govによると、現在2つの第2相臨床試験と2つの第3相臨床試験が募集中であり、2つの第2相臨床試験と1つの第3相臨床試験が抗体媒介性拒絶反応に対するモノクローナル抗体候補の有効性と安全性を評価するために活動中である。
ヒューマン・イムノロジー・バイオサイエンス社は、抗体による臓器移植拒絶反応の予防を目的とした抗生物質であるフェルザルタマブが、2024年3月に米国FDAから希少疾病用医薬品の指定を受けたことを明らかにした。
FDAの希少医薬品指定プログラムの目的は、20万人未満のアメリカ人に影響を与える希少な病状に対する治療法の成長を支援することである。
地理的分析
北米は抗体媒介性拒絶反応(AMR)市場シェアの約42.4%を占める
予測期間中、北米地域が最大の市場シェアを占めると予想される。北米では移植拒絶反応を軽減するための研究活動が活発化しており、予測期間中、同地域の市場成長が世界市場を席巻すると予想されている。
例えば、ノースウェスタン大学の科学者は、移植された臓器の健康状態をリアルタイムで継続的に観察するための初の電子機器を設計した。移植された腎臓に直接配置され、極薄で柔らかいインプラントは、炎症や移植拒絶反応に伴う他の身体反応に関連する温度異常に気づくことができる。
さらに、臓器移植の生存率を高めようと、マウントサイナイ大学アイカーン医科大学の免疫学と生物工学の国際的に著名な研究者たちは、国立アレルギー感染症研究所(NIAID)から1510万ドルを得て、臓器移植の拒絶反応を回避するための指標として、感染やその他の障害を認識する生得的免疫系の訓練された免疫力を研究することを目的とした、5年間の新しい多施設共同研究スケジュールを実施している。
腎移植を受けた患者の管理を個別化し、長期予後を改善する治療法を特定する能力は、依然として重要なアンメット・ニーズである。非侵襲的バイオマーカーによるAMRの早期同定と、移植片不全の個々のリスクを評価する予測モデルを検討すべきである。新規治療薬を評価する臨床試験にAMR患者を登録することが強く奨励される。
2023年12月のPenn Medicine Newsによると、腎臓不足は米国における公衆衛生問題のひとつとなった。また、腎臓移植の不足により毎年4,000人が死亡している。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは抗体媒介性拒絶反応(AMR)市場に大きな影響を与えた。いくつかの研究は、腎移植後の患者は免疫不全の状態とそれに対応する併存疾患のために、COVID-19感染症に罹患する危険性が高いことを示していた。
また、パンデミックによる規制のために、多くの移植手術が延期または中止され、抗体媒介性拒絶反応の治療需要も減少し、予測期間中の世界市場にマイナスの影響を与えた。
COVID-19パンデミックは、世界的な医薬品の生産、分散、製造を阻害した。さらに、このパンデミックの流行期間中、社会的距離の遠ざかりにより、診療所や医療機関への入場者数が70%以上減少し、その結果、外科手術、臨床試験、研究開発のための活動、およびその他の追求の量が減少し、これらすべてが過去の期間における市場の成長を妨げている。
市場区分
治療薬別
- 副腎皮質ステロイド薬
- 生物製剤
- 免疫抑制剤
- プラズマフェレーシス
- その他
投与経路別
- 注射剤
- 経口
- その他
流通チャネル別
- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局
地域別
- 北米
- 米国
- カナダ
- メキシコ
- 欧州
- ドイツ
- 英国
- フランス
- スペイン
- イタリア
- その他のヨーロッパ
- 南米
- ブラジル
- アルゼンチン
- その他の南米
- アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- 韓国
- その他のアジア太平洋地域
- 中東・アフリカ
競合状況
抗体媒介性拒絶反応市場における世界の主要企業には、CSLベーリン、Hansa Biopharma、Novartis AG、Talaris Therapeutics、Amgen Inc.、Bristol-Myers Squibb、Eli Lilly and Company, Inc.、Sanofi S.A.、Teva Pharmaceuticals Industries Ltd.、Biogenなどが含まれる。
主要開発
- 2024年5月9日、マサチューセッツ工科大学(MIT)、ブリガム・アンド・ウィメンズ病院、ハーバード大学医学部の研究者らが、脱毛の原因となる自己免疫疾患であり、小児を含むあらゆる年齢の人々が罹患する円形脱毛症に対する新たな治療法の可能性を開発。
- 2023年8月10日、サービングサイエンスの世界的リーダーであるサーモフィッシャーサイエンティフィック社のPPD臨床研究事業が、米国国立衛生研究所(National Institutes of Health)の一部である国立アレルギー感染症研究所(National Institute of Allergy and Infectious Diseases:NIAID)に移植統計・臨床調整センターを5年間提供することになった。
- 2022年11月28日、ハンザバイオファーマは、腎移植後の抗体媒介性拒絶(AMR)エピソードを対象としたイムリフィダーゼ第2相試験の良好なトップラインデータを発表した。
- 2022年3月16日、独立データモニタリング委員会は、慢性腎臓病(CKD)の成人患者を対象としたジャーディアンス(一般名:エンパグリフロジン)の評価を早期に中止するよう勧告した。
- 2021年2月1日、Horizon Therapeutics社はアストラゼネカのスピンアウト企業であるViela Bio社を30億ドルで買収した。この買収により、Horizon社は臨床段階にある自己免疫・炎症性疾患治療薬の候補化合物、研究開発能力、公認モノクローナル抗体を獲得する見込みである。
レポートを購入する理由
- 治療法、投与経路、流通チャネル、地域に基づく抗体医薬による拒絶反応市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定
- 抗体媒介性拒絶反応(AMR)」市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 治療マッピングは、すべての主要プレイヤーの主要治療からなるエクセルで利用可能です。
抗体媒介性拒絶反応(AMR)市場レポートは、約62の表、54の図、182ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.治療別スニペット
3.2.販売チャネル別スニペット
3.3.投与経路別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.臓器移植の増加
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.高い医薬品開発コスト
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
5.5.アンメット・ニーズ
5.6.PESTEL分析
5.7.特許分析
5.8.SWOT分析
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.結論
7.治療別
7.1.はじめに
7.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、治療法別
7.1.2.市場魅力度指数(治療法別
7.2.副腎皮質ステロイド
7.2.1.序論
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.生物製剤
7.4.免疫抑制剤
7.5.プラスマフェレーシス
7.6.その他
8.投与経路別
8.1.はじめに
8.1.1.投与経路別市場規模分析および前年比成長率分析(%)1.2.
8.1.2.市場魅力度指数(投与経路別
8.2.注射剤
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.経口
8.4.その他
9.流通チャネル別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
9.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
9.2.病院薬局
9.2.1.序論
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.小売薬局
9.4.オンライン薬局
10.地域別
10.1.はじめに
10.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数、地域別
10.2.北米
10.2.1.はじめに
10.2.2.主な地域別ダイナミクス
10.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、治療別
10.2.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、投与経路別
10.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.2.6.1.米国
10.2.6.2.カナダ
10.2.6.3.メキシコ
10.3.ヨーロッパ
10.3.1.はじめに
10.3.2.地域別の主な動き
10.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、治療別
10.3.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、投与経路別
10.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.3.6.1.ドイツ
10.3.6.2.イギリス
10.3.6.3.フランス
10.3.6.4.イタリア
10.3.6.5.スペイン
10.3.6.6.その他のヨーロッパ
10.4.南米
10.4.1.はじめに
10.4.2.地域別主要市場
10.4.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、治療別
10.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、投与経路別
10.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.4.6.1.ブラジル
10.4.6.2.アルゼンチン
10.4.6.3.その他の南米地域
10.5.アジア太平洋
10.5.1.はじめに
10.5.2.主な地域別ダイナミクス
10.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、治療別
10.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、投与経路別
10.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
10.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
10.5.6.1.中国
10.5.6.2.インド
10.5.6.3.日本
10.5.6.4.韓国
10.5.6.5.その他のアジア太平洋地域
10.6.中東・アフリカ
10.6.1.はじめに
10.6.2.地域別の主な動き
10.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%)、治療別
10.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、投与経路別
10.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.競合情勢
11.1.競争シナリオ
11.2.市場ポジショニング/シェア分析
11.3.M&A分析
12.企業プロフィール
12.1.CSLベーリング
12.1.1.会社概要
12.1.2.治療ポートフォリオと内容
12.1.3.財務概要
12.1.4.主な展開
12.2.ハンザバイオファーマ
12.3.ノバルティスAG
12.4.タラリア・セラピューティクス
12.5.アムジェン社
12.6.ブリストル・マイヤーズ スクイブ
12.7.イーライリリー・アンド・カンパニー
12.8.サノフィ
12.9.テバ・ファーマシューティカルズ・インダストリーズ社
12.10.バイオジェン
リストは網羅的ではない
13.付録
13.1.会社概要とサービス
13.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
The global antibody-mediated rejection (AMR) market reached US$ XX million in 2023 and is expected to reach US$ XX million by 2031, growing at a CAGR of XX% during the forecast period 2024-2031.
Antibody-mediated rejection (AMR) refers to all allograft rejections caused by antibodies that target donor-specific HLA molecules, blood group antigen (ABO)-isoagglutinin, or endothelial cell antigens. AMR can result in damage to the transplanted organ, such as a kidney, and can cause various symptoms depending on the organ involved, such as difficulty breathing, cough, and fever.
A significant concern after a person receives an organ transplant from a donor is antibody-mediated rejection (AMR)?a process by which antibodies in the recipient can cause their immune systems to reject and damage the donor organ.
One-third of organ transplants are failed due to transplant rejection. Although acute transplant rejection responds fairly reasonably to steroids, chronic rejection (which is predominantly mediated by antibodies) has no adequate therapy.
The improvement of long-term allograft survival is still hampered by antibody-mediated rejection (AMR), which is still a primary cause of kidney transplant failure despite advancements in immunosuppressive medicine. Together with the creation of new treatment options, there have been notable developments recently in our knowledge of the pathophysiological mechanism underlying AMR.
AMR has also been detected early because of the establishment of surveillance techniques that use donor-derived cell-free DNA and gene profile testing. Many clinical trials are now being conducted, providing many chances to enhance kidney transplant patient outcomes.
Market Dynamics: Drivers
Increasing Organ Transplants Conducted
The global market growth for antibody-mediated rejection is expected to increase due to the rise in the number of organ transplants conducted. For instance, according to preliminary data from the United Network for Organ Sharing (UNOS), over 42,887 organ transplants were conducted in the United States in 2022, which is an increase of 3.7% over 2021 and a new annual record.
In addition, the Global Observatory on Donation and Transplantation reported that over 144,302 organs were transplanted in 2021, indicating an 11.3% increase over 2020, with 16 transplants per hour in 2021. However, it's worth noting that there were only 38,156 actual deceased organ donors in 2021.
Antibody-mediated rejection (ABMR) in organ transplantation has been recognized as the main cause of graft rejection. The binding of donor-specific HLA antibody (DSA) and A/B blood type antibody on graft endothelial cells causes complement-dependent tissue damage.
For instance, in November 2022, Kings College London researchers successfully modeled. The discovery may allow scientists to investigate new mechanisms and test treatment strategies for transplant rejection outside of the human body antibody-mediated transplant rejection in human kidneys.
Also in April 2024, Mayo Clinic is committed to enhancing patient care for transplant recipients by exploring novel approaches, given its status as the biggest organ transplant provider in the US. Our enthusiasm for our new partnership with the Terasaki Institute for Biomedical Innovation stems from this.
Moreover, the increase in awareness, technological advancements, and increasing research activities with investments and funding are among the additional factors boosting the global market growth during the forecast period.
Restraints
Factors such as the high drug development costs, treatment side effects, and stringent regulatory authorities authorizing the new drug treatments are expected to hamper the market.

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Segment Analysis
The antibody-mediated rejection (AMR) market is segmented based on treatment, route of administration, distribution channel and region.
The biologics segment accounted for approximately 34.8% of the antibody-mediated rejection (AMR) market share
The biologics segment is expected to hold the largest market share over the forecast period. The increasing research activities for developing biologics treatments for antibody-mediated rejection are expected to boost the segment's growth in the global market. For instance, HI-Bio's Felzartamab is currently in development for the treatment of late antibody-mediated renal allograft rejection, IgA nephropathy (IgAN), membranous nephropathy (anti-PLA2R antibody-positive membranous nephropathy), and refractory/relapsed multiple myeloma.
The company found that the decline in autoantibody levels occurred regardless of initial aPLA2R levels. Patients in the trial also reported decreases in proteinuria, a protein in the urine that, in high levels, can be indicative of poor kidney function.
Furthermore, according to clinicaltrials.gov, there are currently two phase 2 and two phase 3 clinical trials recruiting, while two phase II and one phase III trials are currently active assessing the effectiveness and safety of monoclonal antibody nominees for antibody-mediated rejections.
Human Immunology Biosciences revealed that felzartamab, an antibiotic designed for the prevention of antibody-induced organ transplant rejection, had been given Orphan Drug Designation by the US FDA in March 2024.
The purpose of the FDA's Orphan Drug Designation program is to provide support in the growth of treatments for rare medical conditions affecting less than 200,000 Americans.
Geographical Analysis
North America accounted for approximately 42.4% of the antibody-mediated rejection (AMR) market share
North America region is expected to hold the largest market share over the forecast period. Owing to the increasing research activities to reduce transplant rejection in North America is expected to boost the regional market growth dominating the global market during the forecast period.
For instance, Northwestern University scientists have designed the first electronic device for continually observing the health of transplanted organs in real time, positioned directly on a transplanted kidney, the ultrathin, soft implant can notice temperature anomalies associated with inflammation and other body reactions that occur with transplant rejection.
Moreover, seeking to enhance organ transplant survival rates, internationally recognized investigators in immunology and bioengineering at the Icahn School of Medicine at Mount Sinai have obtained $15.1 million from the National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) to conduct a novel, five-year multi-center investigation schedule that intends study trained immunity the innate immune system’s capability to recognize infections and other insults as a mark for averting organ transplant rejection.
The ability to personalize management for a given kidney transplant recipient and identify treatments that will improve their long-term outcome remains a critical unmet need. Earlier identification of AMR with noninvasive biomarkers and prediction models to assess the individual risk of graft failure should be considered. Enrolling patients with AMR in clinical trials to assess novel therapeutic agents is highly encouraged.
As per Penn Medicine News in December 2023, the shortage of kidneys became one of the public health problems in the U.S. Approximately 90,000 individuals in the U.S. waiting for a kidney transplant. In addition, 4,000 people die every year due to the lack of kidney transplantation.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic significantly impacted the antibody-mediated rejection (AMR) market. Several studies indicated that postrenal transplant patients have an elevated danger of intricacies with COVID-19 infection owing to their immunocompromised status and corresponding comorbidities.
These caused a reduction in the treatment demand also owing to the restrictions posed by the pandemic many transplant surgeries were either postponed or canceled which also caused a reduction in treatment demand for antibody-mediated rejection negatively impacting the global market during the forecast period.
The COVID-19 pandemic hampered the production, dispersion, and manufacturing of pharmaceuticals worldwide. Furthermore, owing to social distancing, footfall in clinics and medical institutions has dropped by more than 70% throughout this pandemic, resulting in a reduction in the volume of surgical operations, clinical trials, activities for research and development, and other pursuits, all of which have hampered market growth in the historical period.
Market Segmentation
By Treatment
- Corticosteroids
- Biologics
- Immunosuppressants
- Plasmapheresis
- Others
By Route of Administration
- Injectable
- Oral
- Others
By Distribution Channel
- Hospital Pharmacies
- Retail Pharmacies
- Online Pharmacies
By Region
- North America
- U.S.
- Canada
- Mexico
- Europe
- Germany
- U.K.
- France
- Spain
- Italy
- Rest of Europe
- South America
- Brazil
- Argentina
- Rest of South America
- Asia-Pacific
- China
- India
- Japan
- South Korea
- Rest of Asia-Pacific
- Middle East and Africa
Competitive Landscape
The major global players in the antibody-mediated rejection market include CSL Behring, Hansa Biopharma, Novartis AG, Talaris Therapeutics, Amgen Inc., Bristol-Myers Squibb, Eli Lilly and Company, Inc., Sanofi S.A., Teva Pharmaceuticals Industries Ltd, Ltd. and Biogen among others.
Key Developments
- On May 9, 2024, Researchers at MIT, Brigham and Women's Hospital, and Harvard Medical School developed a potential new treatment for alopecia areata, an autoimmune disorder that causes hair loss and affects people of all ages, including children.
- On August 10, 2023, the PPD clinical research business of Thermo Fisher Scientific Inc., the world leader in serving science, was granted a five-year award to provide a Transplantation Statistical and Clinical Coordinating Center for the National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID), part of the National Institutes of Health in the United States.
- On November 28, 2022, Hansa Biopharma announced positive topline data from the imlifidase phase 2 study in antibody-mediated rejection (AMR) episodes post-kidney transplantation.
- On March 16, 2022, the trial's Independent Data Monitoring Committee recommended that the evaluation of Jardiance (empagliflozin) in grownups with chronic kidney disease (CKD) be halted early.
- On February 1, 2021, Horizon Therapeutics acquired the AstraZeneca spinout Viela Bio for $3 billion. The confiscation is expected to provide Horizon a grip on clinical-phase autoimmune and inflammatory disorder drug nominees, R&D capacities, and an authorized monoclonal antibody.
Why Purchase the Report?
- To visualize the antibody medicated rejection market segmentation based on treatment, route of administration, distribution channel, and region as well as understand key commercial assets and players.
- Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development
- Excel data sheet with numerous data points of antibody-mediated rejection (AMR)’ market level with all segments.
- PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
- Treatment mapping is available in excel consisting of key treatments of all the major players.
The antibody-mediated rejection (AMR) market report would provide approximately 62 tables, 54 figures, and 182 Pages.
Target Audience 2024
- Manufacturers/ Buyers
- Industry Investors/Investment Bankers
- Research Professionals
- Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Treatment
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Route of Administration
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Organ Transplants Conducted
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Drug Development Costs
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Unmet Needs
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Patent Analysis
5.8. SWOT Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Treatment
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment
7.2. Corticosteroids *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Biologics
7.4. Immunosuppressants
7.5. Plasmapheresis
7.6. Others
8. By Route of Administration
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
8.2. Injectable *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Oral
8.4. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Hospital Pharmacies*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Retail Pharmacies
9.4. Online Pharmacies
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. South Korea
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. CSL Behring*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Treatment Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Hansa Biopharma
12.3. Novartis AG
12.4. Talaria Therapeutics
12.5. Amgen Inc
12.6. Bristol-Myers Squibb
12.7. Eli Lilly and Company Inc
12.8. Sanofi S.A.
12.9. Teva Pharmaceuticals Industries Ltd.
12.10. Biogen
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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