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電動車いすの世界市場 - 2023-2030


Global Powered Wheelchair Market - 2023-2030

概要 電動車いすの世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年にXX%の年平均成長率で成長すると予測されている。 車いすは、脊髄損傷や筋ジスト... もっと見る

 

 

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2024年1月18日 US$4,350
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サマリー

概要
電動車いすの世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年にXX%の年平均成長率で成長すると予測されている。
車いすは、脊髄損傷や筋ジストロフィーなどのために歩行が困難な人々の移動能力と生活の質を高める、非常に重要な補助装置である。電動車いすは、電動車いすまたは電動車いすとしても知られ、電動モーターとバッテリーを使用して車輪を動かし、機動性を高める。
市場ダイナミクス:促進要因と阻害要因
製品の発売
電動車椅子市場は、新製品の投入により大きな成長が見込まれる。例えば、Golden Technologies社は2023年3月にアルミ製折りたたみ式電動車いすGP301 Strideとカーボンファイバー製折りたたみ式電動車いすGP302 Cricketを発売した。これらの軽量折りたたみ式電動車椅子は、より高い利便性と柔軟性を提供する。同様に、Vital Mobility Medical Supplies社は2023年7月にRobooter X40 Automatic Folding WheelchairとRobooter E40 Light-Weight Folding Wheelchairを発売した。レイヒーはまた、2023年2月に、軽量フレームと取り外し可能なバッテリーパックを備えた古典的なスクーターであるクルーザーと、同様の機能を備えた車椅子であるローマーの2つの新しい電動車両を発表した。
これらの製品発売の背景には、投資の増加、技術の進歩、移動問題に対する意識の向上がある。その結果、電動車椅子の世界市場は今後も拡大が続くと予想される。
高コスト
電動車椅子のコストが高いことが、予測期間中の世界市場の成長を妨げると推定される。例えば、電動車椅子の平均コストは1,300米ドルから3,000米ドルであり、大多数の個人はそれを購入することができない。さらに、償還の難しさやメンテナンス費用の高さも、予測期間中の世界市場の成長を妨げる要因のひとつである。
セグメント分析
世界の電動車いす市場は、製品、技術、ユーザー年齢層、エンドユーザー、地域によってセグメント化されている。
後輪駆動セグメントが市場を支配する見込み
後輪駆動セグメントは、いくつかの新製品の発売により、予測期間中、電動車いすの世界市場を支配すると予想される。例えば、オットーボック社は2021年3月に、軽量片持ちフレーム構造を採用した快適で信頼性の高い座って駆動する電動車いす「ウィングス」を発売した。エントリーモデルとして設計されたウィンガスは、調整の可能性が多く、使いやすい。同様に、インヴァケア社は2022年1月、後輪駆動電動車椅子インヴァケアAVIVA STORM RXの新しいナローバージョンを発表した。このナローベースモデルは、2021年8月に発売された次世代車椅子AVIVA STORM RXの標準バージョンと比較して、いくつかの新機能を備えている。これらの新製品の発売は、より優れた安定性と不整路面での操作性を実現する後輪駆動電動車いすへのニーズの高まりを示すものである。その結果、このセグメントは今後数年間、世界市場を支配し続けると予想される。
地理的分析
北米が世界市場を支配する見込み
北米は、有利な償還政策と同地域の主要市場プレイヤーによる市場開発の増加により、予測期間中に電動車いすの世界市場を支配すると予想される。例えば、2023年2月、メディケア&メディケイドサービスセンター(CMS)は、メディケア加入者が電動電動車椅子のパワーシート昇降装置の保険適用を受けられるようにする全国適用決定(NCD)決定を提案した。
さらに、2022年2月には、米国を拠点とする多国籍大手インヴァケア社が、手動車椅子を電動車椅子に変換する次世代型e-fix ecoパワーアシスト装置を発表した。同様に、2022年4月、Permobil ABの米国子会社であるPermobil Inc.は、米国テネシー州レバノンの製造工場での生産を拡大するために1,550万米ドルを投資した。
COVID-19の影響分析
COVID-19の流行は、特にCOVID-19のために障害者が遭遇した問題のために、世界の電動車椅子市場に悪影響を及ぼした。2020年11月にScienceDirectが発表した報告書によると、複数の障壁が障害者の幸福に必要な生鮮食品や医療といった基本的なニーズにアクセスするための交通手段の利用を阻んだ。パンデミックとその反応は、既存の健康上の不公平を悪化させ、障害者に不釣り合いな影響を与える移動の制限を高める脅威をもたらす。
市場区分
製品別
- 後輪駆動車椅子
- 前輪駆動車椅子
- 中輪駆動車椅子
- その他の車いす
技術別
- 標準電動車いす
- スマート電動車いす
年齢層別
- 老人
- 成人
- 小児
エンドユーザー別
- 病院
- 介護施設
- リハビリセンター
- 在宅医療
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な進展
- 2022年1月、スイスの新興企業Scewo社は、階段昇降が可能な移動困難者用の新しい電動車椅子Scewo BROを発表した。
- 2022年5月、サンライズメディカルが最新の小児用電動車いすZIPPIE Q300 M Miniと新しい後輪駆動電動車いすQUICKIE Q200 Rを発表。
- 2022年2月、オットーボック・ヘルスケア社は、小児用車椅子を製造するオランダ企業Veldink4kids社の買収を完了し、小児用車椅子のポートフォリオを強化した。
- 2021年10月、世界的なハイテク企業であるオットーボック社は、ブルガリアのブラゴエフグラードに車椅子の新製造工場を開設した。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Invacare Corporation、Sunrise Medical Limited、OttoBock Healthcare、Permobil AB、Pride Mobility Products Corp.、Meyra GmbH、GF Health Products Inc.、LEVO AG、Kymco Healthcare、Sowecare B.V.が含まれる。
レポートを購入する理由
- 製品、技術、ユーザー年齢層、エンドユーザー、地域に基づく世界の電動車いす市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 電動車いす市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと詳細な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成されたエクセルによる製品マッピング。
電動車椅子の世界市場レポートは約69の表、69の図、184ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.製品別スニペット
3.2.ユーザー年齢層別スニペット
3.3.エンドユーザー別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.製品上市
4.1.1.2.XX
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.高コスト
4.1.2.2.XX
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.価格分析
5.3.規制分析
5.4.特許分析
5.5.技術とトレンド分析
5.6.アンメット・ニーズ
5.7.SWOT分析
5.8.DMI意見
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.製品別
7.1.はじめに
7.1.1.製品別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(製品別
7.2.後輪駆動車いす
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.前輪駆動車椅子
7.4.中輪駆動車いす
7.5.その他の車いす
8.年齢層別
8.1.はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、ユーザー年齢層別
8.1.2.市場魅力度指数(ユーザー年齢層別
8.2.老人*市場
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.成人
8.4.小児
9.技術別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 技術別
9.1.2.市場魅力度指数、技術別
9.2.標準電動車いす
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.スマート電動車椅子
10.エンドユーザー別
10.1.はじめに
10.1.1.エンドユーザー別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
10.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
10.2.病院*市場
10.2.1.はじめに
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.介護施設
10.4.リハビリセンター
10.5.その他
11.地域別
11.1.はじめに
11.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
11.1.2.市場魅力度指数、地域別
11.2.北米
11.2.1.はじめに
11.2.2.主な地域別ダイナミクス
11.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
11.2.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):ユーザー年齢層別
11.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 技術別
11.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.2.7.1.米国
11.2.7.2.カナダ
11.2.7.3.メキシコ
11.3.ヨーロッパ
11.3.1.はじめに
11.3.2.地域別の主な動き
11.3.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
11.3.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):ユーザー年齢層別
11.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 技術別
11.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.3.7.1.ドイツ
11.3.7.2.イギリス
11.3.7.3.フランス
11.3.7.4.イタリア
11.3.7.5.スペイン
11.3.7.6.その他のヨーロッパ
11.4.南米
11.4.1.はじめに
11.4.2.地域別主要市場
11.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 製品別
11.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):ユーザー年齢層別
11.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 技術別
11.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.4.7.1.ブラジル
11.4.7.2.アルゼンチン
11.4.7.3.その他の南米地域
11.5.アジア太平洋
11.5.1.はじめに
11.5.2.主な地域別ダイナミクス
11.5.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
11.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):ユーザー年齢層別
11.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 技術別
11.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
11.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.5.7.1.中国
11.5.7.2.インド
11.5.7.3.日本
11.5.7.4.オーストラリア
11.5.7.5.その他のアジア太平洋地域
11.6.中東・アフリカ
11.6.1.はじめに
11.6.2.地域別の主な動き
11.6.3.市場規模分析と前年比成長率分析(%), 製品別
11.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):ユーザー年齢層別
11.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 技術別
11.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
12.競争環境
12.1.競争シナリオ
12.2.市場ポジショニング/シェア分析
12.3.M&A分析
13.企業プロフィール
13.1.インヴァケア社
13.1.1.会社概要
13.1.2.製品ポートフォリオと説明
13.1.3.財務概要
13.1.4.主な展開
13.2.サンライズ・メディカル・リミテッド
13.3.オットーボック・ヘルスケア社
13.4.ペルモビルAB
13.5.プライド・モビリティ・プロダクツ
13.6.メイラ社
13.7.GFヘルスプロダクツ
13.8.レボ社
13.9.カイムコヘルスケア
13.10.SOWECARE B.V
リストは網羅的ではない
14.付録
14.1.当社とシングルユースろ過アセンブリーについて
14.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global powered wheelchair market reached US$ XX million in 2022 and is expected to reach US$ XX million by 2030, growing at a CAGR of XX% during the forecast period 2023-2030.
The wheelchair is an incredibly important assistive device that enhances mobility and quality of life for people who have difficulty walking due to conditions such as spinal cord injuries, muscular dystrophy, and more. Electric wheelchairs, also known as motorized wheelchairs or powerchairs, use electric motors and batteries to power their wheels and provide added mobility.
Market Dynamics: Drivers & Restraints
Product Launches
The market for powered wheelchairs is expected to experience significant growth due to the introduction of new products. For example, Golden Technologies launched the GP301 Stride aluminum folding power wheelchair and the GP302 Cricket carbon fiber folding power wheelchair in March 2023. These lightweight foldable power wheelchairs offer greater convenience and flexibility. Similarly, Vital Mobility Medical Supplies launched the Robooter X40 Automatic Folding Wheelchair and the Robooter E40 Light-Weight Folding Wheelchair in July 2023. Reyhee also introduced two new electric vehicles in February 2023: the Cruiser, a classic scooter with a lightweight frame and removable battery pack, and the Roamer, a wheelchair with similar features.
These product launches are driven by increasing investments, advances in technology, and raising awareness of mobility problems. As a outcome, the global market for electric wheelchairs is expected to persist to expand in the coming years.
High Cost
The high cost of the powered wheelchair is estimated to hamper the global market growth during the forecast period. For instance, the average cost of a powered wheelchair is between US $1,300 to US $3,000 leaving the majority of individuals unable to afford it. Furthermore, the difficulty in reimbursement and high maintenance costs are among other factors hampering the global market growth during the forecast period.
Segment Analysis
The global powered wheelchair market is segmented based on product, technology, user age group, end user and region.
Rear Wheel Drive Segment is Expected to Dominate Market
The rear wheel drive segment is expected to dominate the global market for electric wheelchairs during the forecast period, due to the launch of several new products. For example, Ottobock launched the Wingus in March 2021, which is a comfortable and reliable sit-and-drive power wheelchair with a lightweight cantilever frame construction. Designed as an entry-level model, the Wingus offers many adjustment possibilities and is easy to use. Similarly, Invacare Corporation introduced a new, narrower version of the Invacare AVIVA STORM RX rear wheel drive power wheelchair in January 2022. The narrow base model offers several new features compared to the standard version of the AVIVA STORM RX, a next generation chair launched in August 2021. These new product launches exhibit the growing need for rear wheel drive electric wheelchairs, which deliver more outstanding stability and command on irregular surfaces. As a consequence, this segment is expected to persist to dominate the global market in the coming years.
Geographical Analysis
North America is Expected to Dominate the Global Market
North America is expected to dominate the global electric wheelchair market during the forecast period due to favorable reimbursement policies and increased market development by key market players in the region. For example, in February 2023, the Centers for Medicare & Medicaid Services (CMS) proposed a National Coverage Determination (NCD) decision that would enable people with Medicare to receive coverage for the power seat elevation equipment on power electric wheelchairs.
This move is expected to drive demand for the electric wheelchair market in the U.S. Additionally, in February 2022, Invacare Corporation, a US-based multinational leader, introduced its next-generation e-fix eco Power Assist Device, which converts manual wheelchairs into electric wheelchairs. Similarly, in April 2022, Permobil Inc., the United States subsidiary of Permobil AB, invested USD 15.5 million to expand production at its Lebanon, Tennessee manufacturing plant in the United States.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic had adverse effects on the global powered wheelchair market, especially owing to the troubles encountered by individuals with disabilities because of COVID-19. According to a report published by ScienceDirect in November 2020, multiple barriers stopped individuals with disabilities from utilizing transportation to access fundamental needs like fresh food and medical care, which are necessary for their well-being. The pandemic and its reaction pose a threat of worsening existing health unfairness and raising the mobility limitations that disproportionately impact individuals with disabilities.
Market Segmentation
By Product
• Rear Wheel Drive Wheelchair
• Front Wheel Drive Wheelchair
• Mid Wheel Drive Wheelchair
• Other Wheelchair
By Technology
• Standard Powered Wheelchair
• Smart Powered Wheelchair
By User Age Group
• Geriatric
• Adult
• Pediatric
By End User
• Hospitals
• Care Facilities
• Rehabilitation Centers
• Home Care
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In January 2022, Swiss startup Scewo introduced Scewo BRO, a new electric wheelchair for individuals with mobility issues to climb stairs.
• In May 2022, Sunrise Medical introduced two new offerings, the ZIPPIE Q300 M Mini, its latest pediatric power wheelchair, and the QUICKIE Q200 R, its new rear-wheel-drive power wheelchair.
• In February 2022, OttoBock Healthcare GmbH completed the acquisition of the Dutch corporation Veldink4kids which manufactures wheelchairs for children, to bolster its children's portfolio.
• In October 2021, Ottobock, the global health-tech corporation, inaugurated a new manufacturing plant for wheelchairs located at Blagoevgrad in Bulgaria.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Invacare Corporation, Sunrise Medical Limited, OttoBock Healthcare, Permobil AB, Pride Mobility Products Corp., Meyra GmbH, GF Health Products Inc., LEVO AG, Kymco Healthcare and Sowecare B.V.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global powered wheelchair market segmentation based on product, technology, user age group, end user and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of powered wheelchair market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key product of all the major players.
The global powered wheelchair market report would provide approximately 69 tables, 69 figures and 184 pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by User Age Group
3.3. Snippet by End User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Product Launches
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Pricing Analysis
5.3. Regulatory Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Technology and Trend Analysis
5.6. Unmet Needs
5.7. SWOT Analysis
5.8. DMI Opinion
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Rear Wheel Drive Wheelchair*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Front Wheel Drive Wheelchair
7.4. Mid Wheel Drive Wheelchair
7.5. Other Wheelchair
8. By User Age Group
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By User Age Group
8.1.2. Market Attractiveness Index, By User Age Group
8.2. Geriatric*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Adult
8.4. Pediatric
9. By Technology
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
9.2. Standard Powered Wheelchair*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Smart Powered Wheelchair
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Hospitals*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Care Facilities
10.4. Rehabilitation Centers
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By User Age Group
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By User Age Group
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By User Age Group
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By User Age Group
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By User Age Group
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Invacare Corporation*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Sunrise Medical Limited
13.3. OttoBock Healthcare, Inc.
13.4. PERMOBIL AB
13.5. Pride Mobility Products Corp.
13.6. Meyra GmbH
13.7. GF Health Products Inc.
13.8. LEVO AG
13.9. Kymco Healthcare
13.10. SOWECARE B.V
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Single-use Filtration Assemblies
14.2. Contact Us

 

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DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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