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植物用不凍液の世界市場 - 2023-2030


Global Plant Antifreeze Market - 2023-2030

概要 植物不凍液の世界市場は、2022年に19億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.2%で成長し、2030年には29億米ドルに達すると予測されている。 植物凍結防止剤の世界市場が大きく成長... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年11月1日 US$4,350
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181 英語

 

サマリー

概要
植物不凍液の世界市場は、2022年に19億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.2%で成長し、2030年には29億米ドルに達すると予測されている。
植物凍結防止剤の世界市場が大きく成長しているのは、植物が本来持っている凍結メカニズムを強化し、植物内での大きな氷の結晶の成長を防ぐとともに、細胞の損傷による作物の損失を減らすのに役立つことから、寒冷地の農家がこの凍結防止剤を高く採用しているためである。したがって、このような要因が植物不凍液の世界市場を牽引している。
さらに、植物凍結防止剤は、凍害を軽減し、作物の生産性を向上させるのに役立つため、園芸分野でも大いに利用されている。例えば、2022年のDepartment of Agriculture and Farmers Welfareのレポートによると、2021-22年の園芸総生産量は3億4,163万トンと推定され、2020-21年の約3億3,400万トンから約703万トン(2.10%増)の増加となる。
市場シェアの半分以上をプロピレングリコール・セグメントが占めている。同様に、アジア太平洋地域は植物用不凍液市場を支配しており、1/3を超える最大の市場シェアを獲得している。インドは穀物の生産と輸出を行っているため、これらの不凍液の最大消費国であることに変わりはない。したがって、この地域の市場規模は大きい。
ダイナミクス
農業における先端技術需要の増加
この不凍液は、寒冷時に植物が氷晶を形成するのを抑えたり防いだりするのに役立つほか、耐寒性を高めて作物の損失を減らすのにも役立つ。したがって、このような要因が普及率の向上に役立っている。
さらに、多くの製造企業がポートフォリオを拡大するために革新的な製品を生産している。例えば、Ekopatent社は、春と秋の霜による悪影響を軽減することを目的とした有機植物不凍液EkoFreezeを製造している。微量要素であるホウ素(B)、マンガン(Mn)、亜鉛(Zn)の含有量が高いため、ジャガイモ、テンサイ、ニンジン、その他の球根植物の栄養強化に使用できる。したがって、このような製品は市場規模の拡大に役立つ。
作物保護需要の増加
農家は、凍結防止剤を植えることで、組織内に大きな氷の結晶ができるのを防いだり、気温の低下による植物の細胞へのダメージや作物の損失を抑えたりすることができるため、農作物保護に対する需要の増加は、農家の間で凍結防止剤に対する需要を大幅に増加させる。したがって、このような要因は採用率を高めるのに役立っている。
さらに、多くの主要企業が、より多くの消費者を惹きつけるために、革新的で高品質な製品の生産に注力している。例えば、Trubiol社が製造する「TruBiol Plant Antifreeze」には、植物由来のアミノ酸、酵素、マクロおよびミクロの栄養要素が含まれている。この製品には有毒な化学物質は含まれておらず、塗布しても化学物質が残留することはない。
凍結防止剤の毒性
グリセリンやエチレングリコールのような凍結防止剤には有毒な性質が含まれ、植物に化学残留物を残すものもあるため、凍結防止剤の毒性は世界の植物不凍液市場の成長に大きな影響を与える可能性がある。
セグメント分析
世界の植物用不凍液市場は、製品、流通チャネル、用途、地域によって区分される。
効果的な作物保護に対する需要の増加
植物用不凍液の世界市場では、プロピレングリコール セグメントが最大のシェアを占めている。農家は、植物組織内での氷晶の形成を防ぐことで、細胞損傷のリスクを低減し、作物の損失を減らすことができるため、この不凍液を植物に採用している。したがって、このような要因が市場成長の拡大に役立っている。
さらに、多くの製造企業が、より大きな消費者基盤を拡大するために生産に注力している。例えば、ADM社はプロピレングリコールを生産しているが、これは植物由来の製品であり、石油化学原料への依存を減らすのに役立ち、米国政府のバイオ優先原料仕様に適合している。したがって、こうした製品は採用率を高めるのに役立っている。
地理的浸透
広大な農地と高い穀物生産量
アジア太平洋地域は世界の植物防疫剤市場で圧倒的な強さを誇っており、その重要性は2020年以降の時代においても増すばかりである。この地域の農家は、植物に大きな氷の結晶ができるのを防ぎ、作物の損失を減らすのに役立つことから、これらの凍結防止剤を高く採用している。したがって、このような要因がこの地域での採用率を高めるのに役立っている。
さらに、広大な農地が存在することも、農業における凍結防止剤の使用量を増やすのに役立つ。たとえば、2023年の農林水産省の報告書によると、オーストラリアには合計4億2700万ヘクタールの農業用地がある。したがって、この地域での採用率を高めることができる。
さらに、植物防疫剤は穀物の増産に役立つため、穀物分野での使用率が高い。たとえば、インド農業省によると、コメ、トウモロコシ、バジュラなど主要穀物の生産量はそれぞれ1億236万トン、1,988万トン、923万トンで、インドは世界最大の穀物生産国であると同時に世界最大の穀物輸出国でもある。2022-23年におけるインドの穀物輸出は1,110億6,237万ルピー/138億5,795万米ドルである。したがって、このような生産率は、この地域における植物凍結防止剤市場の拡大に役立つ可能性がある。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Trubiol、Bimas、K+S Aktiengesellschaft、Ekopatent、BDI cooling solutions、ADM、Vizag Chemical International、Merck KGaA、CropAid International Ltd、Elliott Auto Supply Co., Inc.などがいる。
COVID-19の影響分析
パンデミック(世界的大流行)により、サプライチェーンに混乱が生じた。パンデミック中、多くの政府が封鎖規制を課し、そのため多くの製造会社が操業停止となり、市場における製品の入手可能性が低下したため、世界の植物用不凍液市場の成長率が低下した。
製品別
- グリセリン
- プロピレングリコール
- エチレングリコール
- その他
流通チャネル別
- 電子商取引
- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- スーパーマーケット
- 専門店
- その他
用途別
- 芝・観葉作物
- 換金作物
- 園芸作物
- 穀物
- その他
地域別
- 北米
o アメリカ
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年9月、ダウは、低炭素、バイオベース、循環型原料の代替品を特徴とするプロピレングリコールソリューションの新シリーズを欧州で発売した。
レポートを購入する理由
- 製品、流通チャネル、用途、地域に基づく世界のプラント用不凍液市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで商機を見極める。
- 全セグメントを網羅したプラント不凍液市場レベルの多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の植物不凍液市場レポートは、約61の表、62の図、181ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Demand for Crop Protection
4.1.1.2. Increase in Demand for Advanced Technologies in Agriculture
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Toxic Nature of Anti-Freezers
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Glycerine*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Propylene Glycol
7.4. Ethylene Glycol
7.5. Others
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. E-Commerce*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Hypermarkets/Supermarkets
8.4. Supermarkets
8.5. Specialty Stores
8.6. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Turfs and Ornamentals Crops*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Cash Crops
9.4. Horticulture Crops
9.5. Cereals
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Trubiol*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Bimas
12.3. K+S Aktiengesellschaft
12.4. EKOPATENT
12.5. BDI COOLING SOLUTIONS
12.6. ADM
12.7. Vizag Chemical International
12.8. Merck KGaA
12.9. CropAid International Ltd
12.10. Elliott Auto Supply Co., Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Plant Antifreeze Market reached US$ 1.9 billion in 2022 and is expected to reach US$ 2.9 billion by 2030, growing with a CAGR of 5.2% during the forecast period 2023-2030.
The global plant antifreeze market has witnessed significant growth, as the farmers in cold temperatures are highly adopting this antifreeze as it enhances the plant's natural mechanisms for freezing and prevents the growth of large ice crystals within the plant, also helps in reducing crop losses due to cellular damages. Hence, such factors help in driving the global plant antifreeze market.
Furthermore, Plant antifreeze is highly used in horticulture, as it helps in reducing the freeze damages and increases crop productivity. For instance, according to the Department of Agriculture and Farmers Welfare report of 2022, Total Horticulture production in 2021-22 is estimated to be 341.63 million tones, an increase of about 7.03 million tones (an increase of 2.10%) over 2020-21 which is around 334 Million tones.
The propylene glycol segment accounts for over half of the market share. Similarly, the Asia-Pacific dominates the plant antifreeze market, capturing the largest market share of over 1/3rd. India remains the largest consumer of these antifreeze as it produces and exports cereals. Hence, the market is high in this region.
Dynamics
Increase in Demand for Advanced Technologies in Agriculture
Farmers are highly adopting advanced technologies in agriculture which increases the demand for plant antifreeze, this antifreeze helps in reducing or preventing the formation of ice crystals in plants during cold temperatures and also helps in enhancing the tolerance for cold temperatures and reduces crop losses. Hence, such factors help in increasing the adoption rate.
Furthermore, many manufacturing companies are producing innovative products in order to expand their portfolios. For instance, Ekopatent company produces EkoFreeze, an organic plant antifreeze aimed at reducing the adverse effects of spring and autumn frost. Due to the high content of microelements boron (B), manganese (Mn), and zinc (Zn), it can be used for reinforced nutrition for potatoes, sugar beet, carrots, and other bulbous plants. Hence, such products can help in increasing the market size.
Increase in Demand for Crop Protection
The increase in demand for crop protection significantly increases the demand for antifreeze among the farmers as they plant anti-freeze to help in preventing the formation of larger ice crystals in tissues and reduce the cellular damages of plant and crop losses due to colder temperatures. Hence, such factors help in increasing the adoption rates.
Furthermore, many key players are focusing on producing innovative high-quality products in order to attract larger consumer bases. For instance, Trubiol company produces, TruBiol Plant Antifreeze includes plant-based amino acids, enzymes, and macro and micro feeding elements. The product does not include any toxic chemicals and does not leave any chemical residue when applied.
Toxic Nature of Anti-freezers
The toxic nature of anti-freezers can significantly affect the growth of the global plant antifreeze market, as some of the anti-freezers such as glycerine, and ethylene glycol contain toxic properties and also leave a chemical residue in plants, which can cause adverse health effects to humans which could cause a declination in adoption rates.
Segment Analysis
The global plant antifreeze market is segmented based on product, distribution channel, application and region.
Increase in Demand for Effective Crop Protection
The propylene glycol segments hold the maximum share in global Plant antifreeze markets. Farmers are adopting this antifreeze in plant as they can help prevent ice crystal formation within plant tissues, thus reducing the risk of cellular damage and helping in reducing crop losses. Hence, such factors help in increasing the market growth.
Furthermore, many manufacturing companies are focusing on producing in order to expand their larger consumer bases. For instance, ADM company produces propylene glycol, it is a plant-based product, it helps in reducing the dependency on petrochemical feedstocks, and meets the U.S. government's bio-preferred specifications for ingredients. Hence, such products help in increasing the adoption rates.
Geographical Penetration
Vast Agricultural land and High Cereals Production
Asia-Pacific has been a dominant force in the global plant antifreeze market and its significance has only grown in the post-2020 era. Farmers in this region are highly adopting these anti-freezers as they help prevent the formation of larger ice crystals in the plants and help reduce crop losses. Hence, such factors help to increase the adoption rate in this region.
Furthermore, the presence of vast agricultural land can help in increasing the usage of these antifreeze in agriculture. For instance, according to the Department of Agriculture, Fisheries and Forestry report of 2023, Australia contains a total of 427 million hectares of land used for agriculture. Hence, it can help in increasing the adoption rate in this region.
Additionally, plant antifreeze is highly used in cereals, as it helps increase production. For instance, according to the Ministry of Agriculture of India, the production of major cereals like rice, maize, and Bajra stood at 102.36 million tones, 19.88 million tones and 9.23 million tonnes respectively, India is the largest producer as well as the largest exporter of cereal products in the world. India's export of cereals stood at Rs. 111,062.37 Crore / 13,857.95 USD Million during the year 2022-23. Hence such production rates can help in increasing the market for plant anti-freeze in this region.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Trubiol, Bimas, K+S Aktiengesellschaft, Ekopatent, BDI cooling solutions, ADM, Vizag Chemical International, Merck KGaA, CropAid International Ltd, and Elliott Auto Supply Co., Inc.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic has brought a disruption in the supply chain, during pandemic many governments have imposed lockdown restrictions due to which many manufacturing companies have shut down which led to a decrease in the availability of products in the market which led to a decrease in the growth of global Plant antifreeze market.
By Product
• Glycerine
• Propylene Glycol
• Ethylene Glycol
• Others
By Distribution Channel
• E-Commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Supermarkets
• Specialty Stores
• Others
By Application
• Turfs and Ornamentals Crops
• Cash Crops
• Horticulture Crops
• Cereals
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In September 2023, Dow launched a new range of propylene glycol solutions featuring alternatives lower carbon, bio-based, and circular feedstocks in Europe.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global plant's antifreeze market segmentation based on product, distribution channel, application, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of plant antifreeze market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global plant antifreeze market report would provide approximately 61 tables, 62 figures and 181 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Demand for Crop Protection
4.1.1.2. Increase in Demand for Advanced Technologies in Agriculture
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Toxic Nature of Anti-Freezers
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Patent Analysis
5.5. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Glycerine*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Propylene Glycol
7.4. Ethylene Glycol
7.5. Others
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. E-Commerce*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Hypermarkets/Supermarkets
8.4. Supermarkets
8.5. Specialty Stores
8.6. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Turfs and Ornamentals Crops*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Cash Crops
9.4. Horticulture Crops
9.5. Cereals
9.6. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Trubiol*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Bimas
12.3. K+S Aktiengesellschaft
12.4. EKOPATENT
12.5. BDI COOLING SOLUTIONS
12.6. ADM
12.7. Vizag Chemical International
12.8. Merck KGaA
12.9. CropAid International Ltd
12.10. Elliott Auto Supply Co., Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/05 10:26

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