モバイルID管理の世界市場 - 2023-2030Global Mobile Identity Management Market - 2023-2030 概要 世界のモバイルID管理市場は、2022年に455億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率7.6%で成長し、2030年には827億米ドルに達すると予測されている。 モバイルID管理センサーの技術的進... もっと見る
サマリー概要世界のモバイルID管理市場は、2022年に455億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率7.6%で成長し、2030年には827億米ドルに達すると予測されている。 モバイルID管理センサーの技術的進歩が市場成長を後押しする。指紋スキャンや顔認識などのバイオメトリクス認証方式の採用が増加していることも、市場の成長を後押ししている。バイオメトリクスは高度なセキュリティとユーザーの利便性を提供するため、MIM市場の主要トレンドとなっている。大手主要企業による合併・買収戦略の増加は、モバイル・マッピング・システム市場の成長を後押ししている。 例えば、2022年2月14日、HUMBLはBizSecureと買収契約を締結した。HUMBLはHUMBL Blockchain Servicesという新しい商業部門を設立し、ブロックチェーン企業および政府ソリューションを提供する。この買収は、ブロックチェーン上のモバイルIDおよび飛行カードのテストに関する米空軍の既存契約の引き受けに貢献する。 アジア太平洋地域は、世界のモバイルID管理市場において最も急成長している地域であり、2022年には市場の約1/4を占める。インターネット普及率の上昇に伴い、同地域はテクノロジーの導入が最も早い地域であると評価されている。シスコの予測によると、インターネットユーザーの普及率は2018年の52%から2023年には72%に達する。さらに、幅広い平均通信速度は157.1Mbpsに達し、業界の発展を後押しする。 ダイナミクス セキュリティ侵害とID関連詐欺の増加 企業や個人は、セキュリティ侵害や詐欺により金銭的損失を被っている。モバイルID管理ソリューションは、不正アクセスや金銭詐欺を防止する仕組みを提供する。進化する脅威の状況には、サイバー攻撃、フィッシング、ID窃盗、データ漏洩などが含まれる。この脅威は、より安全で高度なID管理ソリューションの緊急性を強調している。 2023年6月16日、目に見えない強盗が、恐ろしいというレッテルを貼られた電話ポーティング詐欺で数百万ドルを盗んでいる。詐欺師は最初の被害で3,500米ドル、次の被害で5,000米ドルを奪った。同様の被害は約7000件にのぼる。オーストラリア通信メディア局(ACMA)によると、この種の詐欺でオーストラリアの被害者は平均28,000米ドルを失っている。 拡大するデジタル変革 企業はデジタルトランスフォーメーションを進めており、モバイル中心の業務を採用し、さまざまなデジタルチャネルを通じてサービスを提供している。モバイル ID 管理は、こうしたやり取りを保護し、シームレスなユーザー体験を可能にするために不可欠です。デジタルトランスフォーメーションにはモバイルファースト戦略の採用が含まれ、そこではモバイルデバイスがサービス、アプリケーション、データへのアクセスにおいて中心的な役割を果たす。 モバイルID管理システムは、生体認証やシングルサインオンなどの便利で安全な認証方法を提供し、ユーザー体験の向上という目標に対応します。企業は、ウェブサイト、モバイル・アプリ、ソーシャルメディア、IoTデバイスなど、さまざまなチャネルを通じて顧客とやり取りする。このような多様なタッチポイントにおいて、一貫性のある安全なユーザーIDを確保する。2023年8月12日、インド生命保険公社は成長を後押しするため、デジタルトランスフォーメーションの商品構成に注力した。 バイオメトリクス認証の採用増加 指紋認証、顔認証、虹彩スキャンなどのバイオメトリクス認証方式は、従来のパスワード・ベースの方式に比べて、より高度なセキュリティを提供する。高度なセキュリティは、不正アクセスやデータ漏洩の防止に役立つ。バイオメトリクス識別子は各個人に固有であるため、正確なユーザー認証が保証され、ID詐欺やなりすましのリスクを最小限に抑えることができます。 バイオメトリクス認証は、シームレスでユーザーフレンドリーな体験を提供します。ユーザーは、生理的特徴を使用してアプリケーション、サービス、およびデバイスにアクセスできるため、複雑なパスワードを覚える必要がなくなります。バイオメトリクス認証は、認証に一意の生理学的属性を要求することにより、アクセス制御のレイヤーを追加し、不正アクセスの可能性を低減します。 複雑な実装 堅牢なモバイルID管理ソリューションを実装するには、バイオメトリクス、多要素認証、安全なAPIなど、さまざまな技術を統合する必要があります。組織は、実装プロセスが複雑でリソースを必要とすることに気付くかもしれない。複雑な実装は、特に新しいプロセスがワークフローを混乱させたり、理解しにくかったりする場合、ユーザーの抵抗や消極につながる可能性がある。 ID 管理ソリューションの成功には、ユーザーの賛同が不可欠である。モバイル ID 管理ソリューションの設定と構成には、専門的な技術知識が必要である。社内に専門知識がない組織は、こうしたソリューションの効果的な展開と維持に苦労する可能性がある。 セグメント分析 世界のモバイルID管理市場は、認証、コンポーネント、展開、企業規模、アプリケーション、地域によって区分される。 バイオメトリクス・コンポーネントの採用増加 2022 年には、バイオメトリクス・コンポーネントが世界市場の約 1/3 を占める主要セグメントとなる見込みである。指紋スキャン、顔認識、虹彩スキャンなどのバイオメトリクス認証は、従来のパスワードベースの方法と比較して、より高度なセキュリティを提供する。不正アクセスやデータ漏洩の防止に役立ち、モバイル ID 管理ソリューショ ンの信頼性を高める。バイオメトリクス識別子は個人に固有であるため、正確なユーザー認証が保証される。 2022年10月26日に発表されたニュースによると、消費者の半数以上がモバイル・デバイスのセキュリティ確保にバイオメトリクスを使用している。55%の消費者がモバイル画面のロック解除に顔スキャンや指紋などのバイオメトリクス認証要素を使用している。The Digital Identity Services by iProovが発表したレポートによると、8カ国の約16,000人の消費者が、顔認証の利用を含むデジタルIDとオンラインセキュリティに対する態度を評価した。 地理的普及 北米での製品発売の増加 北米は、世界のモバイル ID 管理市場の支配的な地域であり、2022 年には市場の 1/3 以上を占める。スマートフォンやタブレットの普及が進み、これらのデバイスでサービスやアプリ、データにアクセスするための安全で便利な認証方法に対する需要が高まっている。サイバー脅威やデータ漏洩の増加に伴い、モバイルIDの強化に注目が集まっており、デジタル・セキュリティ管理ソリューションが保護レイヤーを追加する。 この地域の主要企業による製品投入の増加が、予測期間中の市場成長を後押ししている。2023年3月20日、米国のソフトウェア会社Ping Identity社は、企業向けのID管理ソリューションPingOne Neoを発表した。同ソリューションは、リソースを削減しながら、個人のプライバシーとデータセキュリティの向上と管理を支援する。 また、2023 年 6 月 22 日、IDEMIA Identity & Security USA LLC は、法執行機関 が現場で潜在的な容疑者を識別できるようにする次世代携帯端末を発売した。IDent 2.0は、潜在的な容疑者のバイオメトリクスを取得し、現場でリアルタイムの識別を行うコンパクトなハンドヘルド機器である。 競争状況 世界の主なプレーヤーには、OneLogin、Thales Group、IDEMIA、Okta、SecureAuth Corporation、Trend Micro Incorporated、F-Secure、Sophos Ltd.、Telesign、Regulaが含まれる。 COVID-19の影響分析 パンデミックは、企業がリモートワークやオンライン交流に適応するにつれて、デジタルトランスフォーメーションの取り組みを加速させた。その結果、リモートアクセスを管理し、データセキュリティを確保するためのセキュアなモバイルID管理ソリューションに対する需要が高まった。オンライン・ショッピング、バンキング、その他のデジタル・トランザクションの急増により、 ID 検証と認証メカニズムの強化に対するニーズが生まれた。MIM ソリューションは、安全でシームレスなオンライン体験を確保する上で重要な役割を果たした。 ヘルスケア分野では、遠隔医療や e ヘルス・プラットフォームの導入が増加した。安全なモバイル ID 管理ソリューションは、患者の医療記録を保護し、患者と医療提供者間の安全なコミュニケーションを確保するために不可欠であった。金融部門では、モバイル・バンキングやデジタル決済サービスの利用が増加した。MIMソリューションは、金融取引の安全性と機密性の高い顧客データの保護に役立った。 ロシア・ウクライナ紛争の影響分析 現在進行中のロシアとウクライナの紛争は地政学的な不確実性をもたらし、同地域におけるビジネス関係、貿易、投資に影響を与える可能性がある。影響を受ける地域で事業を展開する企業は、モバイルID管理の採用を含む技術イニシアチブを一時的に遅らせたり、規模を縮小したりする可能性がある。 地政学的な対立は、データのセキュリティと保護に関する懸念を高める。組織は機密データやアイデンティティの安全確保を優先する可能性があり、堅牢なセキュリ ティ対策を提供するモバイル ID 管理ソリューションに対する需要が高まる可能性がある。地政学的緊張はしばしば経済的混乱につながる。経済的課題に直面している企業は、状況が安定するまで、ID 管理ソリューショ ンを含むテクノロジーへの投資を延期する可能性がある。 認証別 - 単一要素認証 - 多要素認証 コンポーネント別 - バイオメトリクス - 非バイオメトリック デプロイメント別 - クラウド - オンプレミス 企業規模別 - 中小企業 - 大企業 アプリケーション別 - IT・通信 - 小売 - ヘルスケア - 政府・防衛 - 銀行 - 旅行 - その他 地域別 - 北米 o 米国 o カナダ メキシコ - ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o ロシア o その他のヨーロッパ - 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア o その他のアジア太平洋地域 - 中東およびアフリカ 主な進展 - 2023年2月27日、クラウド・コミュニケーション・ソリューション・プロバイダーのルートモバイルは、通信事業者企業向けにTrdigital Identity and Securityサービスを開始した。TrueSenceは人工知能や機械学習などの技術を使って構築されている。 - 2022年12月28日、CloudIBNはアイデンティティ・アクセス管理(IAM)サービスを開始した。これは、組織全体のユーザーアクセス制御を管理するのに役立ちます。ヘルスケアや金融など様々な業界に有益である。 - 2022年10月24日、本人確認企業のProve Identity, Inc.は、次世代のパスワードレス本人認証を実現するProve Authの発売を発表した。新たに発売されたこの製品は、企業がワンタイムパスコードに頼ることなく、従業員のフリクションレス認証を促進するのに役立つ。 レポートを購入する理由 - 認証、コンポーネント、展開、企業規模、アプリケーション、地域に基づく世界のモバイルID管理市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - モバイルID管理市場レベルの数多くのデータをすべてのセグメントでまとめたExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。 世界のモバイルID管理市場レポートは、約53の表、52の図、208ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Authentication 3.2. Snippet by Component 3.3. Snippet by Deployment 3.4. Snippet by Enterprise Size 3.5. Snippet by Application 3.6. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Rising Instances of Security Breaches and Identity-Related Fraud 4.1.1.2. Growing Digital Transformation 4.1.1.3. Rising Adoption of Biometric Authentication 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Complex Implementation 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Authentication 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Authentication 7.2. Single-Factor Authentication* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Multi-Factor Authentication 8. By Component 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Component 8.2. Biometric* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Non-biometric 9. By Deployment 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Deployment 9.2. Cloud* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. On-premise 10. By Enterprise Size 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Enterprise Size 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Enterprise Size 10.2. Small and medium-sized enterprises* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Large enterprises 11. By Application 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 11.2. IT & Telecom* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Retail 11.4. Healthcare 11.5. Government and Defense 11.6. Banking 11.7. Travel 11.8. Others 12. By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Enterprise Size 12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.8.1. U.S. 12.2.8.2. Canada 12.2.8.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Enterprise Size 12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.8.1. Germany 12.3.8.2. UK 12.3.8.3. France 12.3.8.4. Italy 12.3.8.5. Russia 12.3.8.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Enterprise Size 12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.8.1. Brazil 12.4.8.2. Argentina 12.4.8.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Enterprise Size 12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.8.1. China 12.5.8.2. India 12.5.8.3. Japan 12.5.8.4. Australia 12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Enterprise Size 12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13. Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Market Positioning/Share Analysis 13.3. Mergers and Acquisitions Analysis 14. Company Profiles 14.1. OneLogin* 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Financial Overview 14.1.4. Recent Developments 14.2. Thales Group 14.3. IDEMIA 14.4. Okta 14.5. SecureAuth Corporation 14.6. Trend Micro Incorporated 14.7. F-Secure 14.8. Sophos Ltd. 14.9. Telesign 14.10. Regula LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Appendix 15.1. About Us and Services 15.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Authentication 3.2. Snippet by Component 3.3. Snippet by Deployment 3.4. Snippet by Enterprise Size 3.5. Snippet by Application 3.6. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Rising Instances of Security Breaches and Identity-Related Fraud 4.1.1.2. Growing Digital Transformation 4.1.1.3. Rising Adoption of Biometric Authentication 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Complex Implementation 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Authentication 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Authentication 7.2. Single-Factor Authentication* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Multi-Factor Authentication 8. By Component 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Component 8.2. Biometric* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Non-biometric 9. By Deployment 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Deployment 9.2. Cloud* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. On-premise 10. By Enterprise Size 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Enterprise Size 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Enterprise Size 10.2. Small and medium-sized enterprises* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Large enterprises 11. By Application 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 11.2. IT & Telecom* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Retail 11.4. Healthcare 11.5. Government and Defense 11.6. Banking 11.7. Travel 11.8. Others 12. By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Enterprise Size 12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.8.1. U.S. 12.2.8.2. Canada 12.2.8.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Enterprise Size 12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.8.1. Germany 12.3.8.2. UK 12.3.8.3. France 12.3.8.4. Italy 12.3.8.5. Russia 12.3.8.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Enterprise Size 12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.8.1. Brazil 12.4.8.2. Argentina 12.4.8.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Enterprise Size 12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.8.1. China 12.5.8.2. India 12.5.8.3. Japan 12.5.8.4. Australia 12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Authentication 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Enterprise Size 12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13. Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Market Positioning/Share Analysis 13.3. Mergers and Acquisitions Analysis 14. Company Profiles 14.1. OneLogin* 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Financial Overview 14.1.4. Recent Developments 14.2. Thales Group 14.3. IDEMIA 14.4. Okta 14.5. SecureAuth Corporation 14.6. Trend Micro Incorporated 14.7. F-Secure 14.8. Sophos Ltd. 14.9. Telesign 14.10. Regula LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Appendix 15.1. About Us and Services 15.2. Contact Us
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