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ソーラー・モーターサイクル用バッテリーの世界市場 - 2023-2030


Global Solar And Motorcycle Battery Market - 2023-2030

市場概要 太陽電池と二輪車用電池の世界市場は、2022年に2億4,340万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間にCAGR 19.2%で成長し、2030年には9億8,860万米ドルに達すると予測されている。 市場の拡大は、二輪車市... もっと見る

 

 

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2023年8月22日 US$4,350
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サマリー

市場概要
太陽電池と二輪車用電池の世界市場は、2022年に2億4,340万米ドルに達し、2023-2030年の予測期間にCAGR 19.2%で成長し、2030年には9億8,860万米ドルに達すると予測されている。
市場の拡大は、二輪車市場の驚異的な成長に影響されている。二輪車のバッテリーは、プラスチックシェルに収められた多数のセルで構成されている。さらに、メーカーの研究開発費の増加や電気自動車の普及が、自動車産業におけるバッテリー需要の高まりの原因となっている。太陽電池は、太陽エネルギーを貯蔵し、必要に応じて放出するために使用されることが多い。鉛酸またはリチウムイオン電池が使用される。
鉛酸セグメントは市場の2/3以上のシェアを占めており、鉛酸バッテリーの需要は、家庭とビジネスの両方の環境で太陽電池の使用が増加するにつれて増加すると予想される。小規模アプリケーションは、浸水型鉛蓄電池のような特定の鉛蓄電池で最もよく機能する。リチウムイオン電池と比較すると、鉛蓄電池は価格が安く、寿命が長い(5~8年)。さらに、ディープサイクル吸収ガラスマットバッテリーとして知られる鉛蓄電池は、高振動状況でもよく機能する。
市場ダイナミクス
再生可能エネルギー導入の増加
太陽電池と二輪車用電池の市場は、主に再生可能エネルギー、特に太陽光発電の利用の増加によって牽引されている。より多くの人々、組織、政府が、太陽エネルギーが環境にもたらす利点と、長期的な経済的節約を認識するようになり、太陽光発電システムの需要が増加している。太陽電池は、太陽エネルギーの効果的な貯蔵と使用を可能にすることで、この採用において重要な役割を果たしている。
ソーラー・バッテリーや電動モーターサイクル・バッテリーの需要は、再生可能エネルギー源の利用の高まりや、環境に優しい交通手段の重視によって促進されており、モーターサイクル・バッテリー産業の拡大に拍車をかけている。政府が厳しい排ガス規制を実施し、人々が環境に優しい交通手段を求める中、バッテリーを動力源とする電動バイクは、そのゼロエミッション性と手頃な価格から人気が高まっている。
ソーラー・モーターサイクル用バッテリー技術の進歩
ソーラー・モーターサイクル用バッテリー技術の開発が、市場の拡大に大きく貢献している。リチウムイオンバッテリーのようなバッテリー化学物質の改良により、より高いエネルギー密度とバッテリー寿命の延長が可能になった。ソーラー・バッテリーは、先進的なバッテリー管理技術のおかげで、より高い信頼性と効率で太陽エネルギーを貯蔵・放電し、全体的に健康的になり、性能も向上している。
さらに、リチウムイオンバッテリーの使用や、モーターサイクル用バッテリー技術におけるその他の技術開発は、電動モーターサイクル市場の拡大にとって極めて重要である。これらの開発により、航続距離の制約が解消され、エネルギー密度が向上し、バッテリーの寿命が長くなり、充電機能が高速化することで、全体的な性能が向上した。
充電インフラの不足
ソーラー・モーターサイクル用バッテリー市場の拡大は、十分な充電インフラの不足によって大きく制限されている。充電ステーションの数が増えているとしても、完全で利用しやすいネットワークがないため、特に長時間の遠出や充電ステーションへのアクセスが不便な場所では、電動バイクの利便性が低下する可能性がある。電動バイクが広く普及するためには、信頼性が高く、十分に分散された充電インフラが不可欠である。
ライダーは、強固なネットワークがなければ、特に長期の旅行や充電ステーションの少ない場所を訪問する際に、便利な充電場所を見つける手助けが必要になるかもしれない。バッテリーの充電がなくなり、充電ステーションを見つけられないことに不安を感じるライダーは、すぐに利用でき、信頼できる充電インフラがない結果、航続距離不安を経験するかもしれない。
さらに、航続距離不安とは、バッテリーの航続距離が制限されていたり、ルート上に適切な充電手段がなかったりするために、目的地に到着できないのではないかという電動バイクライダーの不安で、充電インフラの不足によって悪化する可能性がある。バッテリーを使い切ることなく目的地まで走行できるという信頼性に関して、航続距離への不安は、電動バイクの購入を検討している人々にとって大きな抑止力になり得る。
COVID-19の影響分析
COVID-19の大流行は、世界的規模で太陽電池および二輪車用電池業界に重大なサプライチェーン問題を引き起こした。バッテリー製造に必要な原材料、部品、機械の流れは、工場の閉鎖、輸送の制約、労働力の減少によって妨げられた。生産と設置の工程遅延は、こうした中断によって引き起こされた。
COVID-19の流行による経済への影響は、消費者の支出と購買力の低下を引き起こした。多くの顧客は、雇用、収入の安定、経済的安定をめぐる不確実性の結果、モーターサイクルやバッテリーなどの関連商品の購入を含む裁量的支出を制限した。その結果、二輪車の販売台数が減少し、二輪車用バッテリーのニーズが減少した。
セグメント分析
世界のソーラー・モーターサイクル用バッテリー市場は、タイプ、アンペア範囲、走行距離、モーターサイクルタイプ、地域によって区分される。
産業界における安定した電力供給への需要の高まり
産業用セグメントは、世界のソーラー・モーターサイクル用バッテリー市場でxx%以上のシェアを占めている。市場の拡大は、安定した電力供給に対する産業部門のニーズが原動力になると予想される。業界関係者は、停電時に電気機器をできるだけ効率的に使用しようとしており、これが市場成長を加速すると予想される。また、産業現場で利用される太陽電池システムは、メンテナンスコストや電力コストも低く抑えられる可能性がある。
また、SEC Battery Company、Exide Industries、EnerSysなどが産業用太陽電池のトップメーカーである。石油・ガス、石油化学、電力生産、配電、ギアボックス産業では、これらの太陽電池システムが過酷な場所で採用されている。これらは、送電網から外れた場所に設置する電力バックアップ・システムとして有効である。
地理的分析
政府による複数の太陽光発電・エネルギー貯蔵プロジェクトへの資金提供とともに研究開発への取り組みが活発化する欧州
フランス、ドイツ、英国、スペイン、イタリア、その他ヨーロッパの太陽光発電と二輪車用バッテリー市場を調査。この産業は、活発な研究開発努力と、欧州委員会のような管理組織による複数の太陽光発電およびエネルギー貯蔵イニシアチブの支援の結果として増加する。LG Chem Europe GmbH、Victron Energy、BMZ Groupなど、小規模、中規模、大規模プロジェクト向けにさまざまなソーラー・バッテリーを提供する大手メーカーも、市場の拡大を後押しするだろう。
太陽電池・二輪車用電池産業の拡大は、再生可能エネルギー目標によって大きく後押しされると予想される。再生可能エネルギー32%という目標を達成するため、欧州各国は2020年の再生可能エネルギー目標を達成し、2030年の国家エネルギー・気候計画(NECP)の実行に着手している。
これにより、欧州の数カ国は、電力網の脱炭素化を継続し、手頃なコストでエネルギーインフラを変えることができる。例えば、2020年にはイタリアのバッテリー・ストレージ企業の1社が、95MWのソーラー・バッテリー・ストレージの供給契約を獲得した。しかし、英国やポルトガルのような国々は、太陽電池蓄電容量のオークションを支援している。このような進歩は市場拡大に有利に働くと予測される。
競争状況
世界の主要企業には、テスラ、LG Chem、パナソニック、BYD Company、サムスンSDI、East Penn Manufacturing Co.、Yuasa Battery, Inc.、Exide Technologies、GS Yuasa Corporation、Johnson Controlsなどが含まれる。
レポートを購入する理由
- タイプ、アンペア範囲、カバー距離、モーターサイクルのタイプ、エンドユーザー、地域に基づく世界のソーラー・モーターサイクル用バッテリー市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 太陽電池と二輪車用電池の市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと詳細な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
太陽電池とオートバイ用バッテリーの世界市場レポートは、約78の表、78の図、181ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Ampere Range
3.3. Snippet by Distance Covered
3.4. Snippet by Motorcycle Type
3.5. Snippet by End-User
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Renewable Energy Targets and Policies
4.1.1.2. Increasing Renewable Energy Adoption
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Initial Installation Costs
4.1.2.2. Limited Availability Of Charging Infrastructure
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Government Regulations that are Beneficial to the Production of Photovoltaic Energy
4.1.3.2. Technological Advancements in Solar and Motorcycle Battery Technology
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Lead Acid*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Lithium-ion
7.4. Flow Battery
7.5. Others
8. By Ampere Range
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ampere Range
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Ampere Range
8.2. Less than 2.5 Amp*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. More than 2.5 Amp
9. By Distance Covered
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distance Covered
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distance Covered
9.2. Below 75 Miles*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. 75 – 100 Miles
9.4. Above 100 Miles
10. By Motorcycle Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motorcycle Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Motorcycle Type
10.2. Scooters*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Motorcycles
10.4. Sports Bikes
10.5. Cruisers
10.6. Others
11. By End-User
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
11.2. Commercial*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Residential
11.4. Industrial
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ampere Range
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distance Covered
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motorcycle Type
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ampere Range
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distance Covered
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motorcycle Type
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. UK
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Russia
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ampere Range
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distance Covered
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motorcycle Type
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ampere Range
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distance Covered
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motorcycle Type
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ampere Range
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distance Covered
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motorcycle Type
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Tesla *
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. LG Chem
14.3. Panasonic Corporation
14.4. BYD Company
14.5. Samsung SDI
14.6. East Penn Manufacturing Co.
14.7. Yuasa Battery, Inc.
14.8. Exide Technologies
14.9. GS Yuasa Corporation
14.10. Johnson Controls
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Solar and Motorcycle Battery Market reached US$ 243.4 million in 2022 and is expected to reach US$ 988.6 million by 2030, growing with a CAGR of 19.2% during the forecast period 2023-2030.
The market's expansion is influenced by the two-wheeler market's phenomenal growth. A motorcycle's battery is made up of many cells contained in a plastic shell. Additionally, manufacturers' increased R&D expenditures and the increasing usage of electric cars are to blame for the rising demand for batteries in the automotive industry. The solar battery is often used to store and release solar energy as needed. Lead-acid or lithium-ion batteries are used.
The lead acid segment holds more than 2/3rd share of the market and lead-acid battery demand is anticipated to increase as solar battery use increases in both home and business settings. Small-scale applications work best with certain lead acid batteries, such as flooded lead-acid batteries. In comparison to lithium-ion batteries, they are affordable and have a long lifespan(5-8 years). In addition, a lead-acid battery known as a deep-cycle absorbent glass mat battery performs well in high-vibration situations.
Market Dynamics
Increasing Renewable Energy Adoption
The market for solar and motorcycle batteries is primarily driven by the rising use of renewable energy, particularly solar electricity. The demand for solar power systems has been increasing as more people, organizations and governments become aware of the advantages solar energy provides for the environment and the long-term financial savings it may provide. Solar batteries play a crucial role in this adoption by permitting the effective storage and use of solar energy.
The demand for solar and electric motorcycles battery is being fueled by the rising use of renewable energy sources and the emphasis on environmentally friendly transportation, which in turn is fueling the expansion of the motorcycle battery industry. Due to their zero-emission status and affordability, electric motorcycles powered by batteries are more popular as governments enforce tougher emission rules and people look for eco-friendly transportation solutions.
Technological Advancements in Solar and Motorcycle Battery Technology
The development of solar and motorcycle battery technology has considerably fueled the market's expansion. Higher energy densities and longer battery lives are now possible because of improved battery chemistries like lithium-ion batteries. Solar batteries are growing healthier and perform better overall, storing and discharging solar energy with greater dependability and efficiency thanks to advanced battery management technologies.
Furthermore, the use of lithium-ion batteries and other technological developments in motorcycle battery technology has been crucial to the expansion of the market for electric motorcycles. These developments have addressed the range constraints and enhanced overall performance with better energy densities, longer battery lives and faster charging capabilities.
Limited Availability Of Charging Infrastructure
The expansion of the solar and motorcycle battery market is heavily restricted by the lack of sufficient charging infrastructure. Even if the number of charging stations is growing, the lack of a complete and accessible network might make electric motorcycles less convenient, especially on longer excursions or in places with little access to charging stations. A reliable and well-distributed charging infrastructure is essential for electric bikes to be widely used.
Riders may need help locating convenient charging choices without a robust network, especially on longer trips or while visiting places with few charging stations. Riders that are anxious about running out of battery charge and being unable to find a charging station may experience range anxiety as a result of the absence of readily available and dependable charging infrastructure.
Additionally, range anxiety, which is the worry that an electric motorcycle rider has about not being able to reach their destination because of the battery's restricted range or the lack of suitable charging alternatives along the route, can be exacerbated by a lack of charging infrastructure. Concerning their trust in their capacity to do the intended travels without running out of battery juice, range anxiety can be a significant deterrent for those considering purchasing an electric motorcycle.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic caused substantial supply chain problems for the solar and motorcycle battery industry on a worldwide scale. The flow of the raw materials, components and machinery required for battery manufacture was hampered by factory closures, transit constraints and a decrease in the workforce's availability. Process delays in production and installation were caused by these interruptions.
The COVID-19 pandemic's effects on the economy caused a decrease in consumer expenditure and purchasing power. Many customers restricted discretionary expenditure, including purchases of motorcycles and related items like batteries, as a result of the uncertainty surrounding jobs, income stability and financial security. As a result, fewer motorcycles were sold, which decreased the need for motorcycle batteries.
Segment Analysis
The global solar and motorcycle battery market is segmented based on type, ampere range, distance covered, motorcycle type and region.
Rising Demand for a Steady Power Supply in the Industrial Industry
The industrial segment holds more than xx% share of the global solar and motorcycle battery market. The market's expansion is anticipated to be driven by the industrial sector's need for a consistent power supply. Industry players are attempting to use electrical equipment as efficiently as possible during blackouts, which is anticipated to accelerate market growth. The solar battery system utilized in industrial settings might also offer lower maintenance and power costs.
Additionally, the SEC Battery Company, Exide Industries and EnerSys are a few of the top producers of industrial solar batteries. In oil and gas, petrochemical, power production, distribution and gearbox industries, these solar battery systems are employed in severe locations. These work well as power backup systems for installations off the grid.
Geographical Analysis
Europe Growing Intense R&D Efforts Together With The Funding Of Several Solar Power and Energy Storage Projects By Government
The solar and motorcycle battery market in France, Germany, the UK, Spain, Italy and the rest of Europe are all examined. The industry will increase as a result of vigorous R&D efforts and the support of several solar power and energy storage initiatives by governing organizations like the European Commission. Major producers offering a variety of solar batteries for small, medium and big projects, including LG Chem Europe GmbH, Victron Energy and BMZ Group, will also favor the market's expansion.
The expansion of the solar and motorcycle battery industry is anticipated to be significantly aided by the renewable energy target. In order to meet the 32% renewables objective, European countries are achieving their 2020 renewable energy targets and starting to execute their 2030 National Energy and Climate Plans (NECPs).
This will enable several European nations to continue decarbonizing their power networks and changing their energy infrastructure at an affordable cost. For instance, in 2020 one of the Italian battery storage companies received a contract for the supply of 95 MW of solar battery storage. However, nations like UK and Portugal support solar battery storage capacity auctions. Such advancements are projected to have a favorable effect on market expansion.
Competitive Landscape
The major global players include Tesla, LG Chem, Panasonic Corporation, BYD Company, Samsung SDI, East Penn Manufacturing Co., Yuasa Battery, Inc., Exide Technologies, GS Yuasa Corporation and Johnson Controls.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global solar and motorcycle battery market segmentation based on type, ampere range, distance covered, motorcycle type, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of solar and motorcycle battery market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global solar and motorcycle battery market report would provide approximately 78 tables, 78 figures and 181 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Ampere Range
3.3. Snippet by Distance Covered
3.4. Snippet by Motorcycle Type
3.5. Snippet by End-User
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Renewable Energy Targets and Policies
4.1.1.2. Increasing Renewable Energy Adoption
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Initial Installation Costs
4.1.2.2. Limited Availability Of Charging Infrastructure
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Government Regulations that are Beneficial to the Production of Photovoltaic Energy
4.1.3.2. Technological Advancements in Solar and Motorcycle Battery Technology
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Lead Acid*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Lithium-ion
7.4. Flow Battery
7.5. Others
8. By Ampere Range
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ampere Range
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Ampere Range
8.2. Less than 2.5 Amp*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. More than 2.5 Amp
9. By Distance Covered
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distance Covered
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distance Covered
9.2. Below 75 Miles*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. 75 – 100 Miles
9.4. Above 100 Miles
10. By Motorcycle Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motorcycle Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Motorcycle Type
10.2. Scooters*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Motorcycles
10.4. Sports Bikes
10.5. Cruisers
10.6. Others
11. By End-User
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
11.2. Commercial*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Residential
11.4. Industrial
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ampere Range
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distance Covered
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motorcycle Type
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.8.1. U.S.
12.2.8.2. Canada
12.2.8.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ampere Range
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distance Covered
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motorcycle Type
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.8.1. Germany
12.3.8.2. UK
12.3.8.3. France
12.3.8.4. Italy
12.3.8.5. Russia
12.3.8.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ampere Range
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distance Covered
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motorcycle Type
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.8.1. Brazil
12.4.8.2. Argentina
12.4.8.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ampere Range
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distance Covered
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motorcycle Type
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.8.1. China
12.5.8.2. India
12.5.8.3. Japan
12.5.8.4. Australia
12.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ampere Range
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distance Covered
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Motorcycle Type
12.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. Tesla *
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. LG Chem
14.3. Panasonic Corporation
14.4. BYD Company
14.5. Samsung SDI
14.6. East Penn Manufacturing Co.
14.7. Yuasa Battery, Inc.
14.8. Exide Technologies
14.9. GS Yuasa Corporation
14.10. Johnson Controls
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

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