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スマートホームエネルギーマネジメントシステムの世界市場 - 2023-2030


Global Smart Home Energy Management Systems Market - 2023-2030

市場概要 スマートホームエネルギーマネジメントシステムの世界市場は、2022年に12.5億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率19.5%で成長し、2030年には46億米ドルに達すると予測されている。... もっと見る

 

 

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2023年8月4日 US$4,350
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サマリー

市場概要
スマートホームエネルギーマネジメントシステムの世界市場は、2022年に12.5億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間に年平均成長率19.5%で成長し、2030年には46億米ドルに達すると予測されている。商業、工業、公共部門におけるエネルギー管理の増加により、スマートホームエネルギー管理システムの需要が高まっている。
高度なエネルギー効率化技術を導入し、エネルギーの無駄を最小限に抑えることで、温室効果ガスの排出量を削減し、変動するエネルギー価格へのエクスポージャーを減らし、生産性を向上させることができる。2022年には、北米が世界のスマートホーム・エネルギー管理システム市場の1/3以上を占めると予想されている。地域政府の省エネルギー努力では、より高い効率目標が主要な目標となっている。
その結果、スマート・ホーム・エネルギー管理システムの利用によるエネルギー効率の向上が相対的に不可欠となり、地域市場を牽引している。経費節減のため、商業ビルのオーナーは「エネルギー使用量の削減」を主目標としている。米国エネルギー情報局によると、米国で利用されるエネルギーの約40%は、商業施設や住宅を活性化するために使用されている。
市場ダイナミクス
拡大するスマート・ホーム・オートメーション
スマート・ホーム・オートメーション・システムによって、省エネ方法を自動的に、あるいはユーザーの好みに基づいて実行することができる。居住者の不在時にサーモスタットの設定を変更したり、照明スケジュールを最適化したり、家電のスタンバイモードを作動させたりすることができる。自動化されたソリューションは、個人で継続的に関与することなく、エネルギー浪費の削減とエネルギー効率の向上に役立つ。
例えば、アスピニティは2021年2月、窓ガラスの破損やその他の音響イベントなどの音響トリガーを常時リッスンするバッテリー駆動のスマートホームデバイス向けの音響イベント検出キット(EVK1)の発売を発表した。このパッケージには、完全アナログの機械学習プロセッサである同社のanalogMLコアが含まれており、データをデジタル化する前に特定の音響イベントを検出することで、システムの電力効率を向上させる。
高まる技術の進歩
IoT(モノのインターネット)、人工知能、データ分析といった技術の絶え間ない進歩が、スマートホーム・エネルギーマネジメントシステムの開発を後押ししている。技術革新はエネルギー管理ソリューションの能力を向上させ、より正確なモニタリング、インテリジェントな自動化、個別化されたエネルギー最適化を可能にし、市場の成長を促進している。
企業拡大の一環として、様々な組織が革新的なソリューションを開発している。2022年4月、サムスン電子は、サムスン・スマートシングスの統合をより多くの住宅や建物に拡大するため、世界的な技術大手ABBとの協業を発表した。さらに、この協業の結果、サムスンは住宅および商業建築市場において、家庭向けIoTの提供を改善できる可能性がある。
標準化の欠如とプライバシーの懸念
スマートホーム市場には、相互運用性や通信プロトコルに関する統一規格が存在しない。標準化が進んでいないため、異なるデバイスやシステム間で互換性に問題が生じ、住宅所有者が複数のコンポーネントをスムーズに統合して操作することが難しくなる可能性がある。また、統一された規格がないため、消費者の選択肢が制限され、市場の断片化につながる可能性もある。
個人のエネルギー使用データは、スマートホームのエネルギー管理システムによって収集・分析される。このため、データの安全性や悪用の可能性を懸念する住宅所有者の間で、プライバシーに関する懸念が生じる。普及を促進するためには、業界各社はプライバシーとセキュリティの懸念に対処し、強力なデータ保護方法を開発し、顧客の信頼を確立する必要がある。
COVID-19の影響分析
COVID-19の流行は、スマートホーム・エネルギー管理システム市場の拡大に大きな影響を与えている。在宅勤務や社会的距離の取り方の実施に伴い、エネルギー使用を遠隔監視・制御する能力を持つことが一層重要になった。スマートホーム・エネルギー管理システムにより、顧客はエネルギー消費を遠隔で調整し、ソーラーパネルの性能を監視し、エネルギー使用量を追跡することができるため、物理的に参加する必要性が減少する。
COVID-19は、再生可能エネルギーの重要性も強調した。多くの住宅所有者が、送電網への依存を減らし電気代を削減するために、ソーラーパネルやその他の再生可能エネルギー・システムに投資し始めた。スマート・ホーム・エネルギー管理システムは、再生可能エネルギーをより効率的に利用し、より優れたエネルギー貯蔵を可能にすることで、これらの設備を補完している。
AIの影響
スマート・ホーム・エネルギー管理システムは、AIアルゴリズムと機械学習技術により、エネルギー消費パターンを分析し、エネルギー使用を最適化するためのスマートな決定を下すことができる。AIアルゴリズムは、過去のデータや人間の行動を利用して、省エネの機会を見つけたり、適切な設定を推奨したり、エネルギー消費機器を自動化したりすることができる。
消費者がメーカー独自のエコシステムからあらゆるアイテムを入手する可能性がいかに低いかを考慮すると、コンシューマー・エレクトロニクス・セクターは、様々な企業が使用する多くのメカニズム間の通信方法に関する合意の必要性を認識している。音声制御はスマート・スピーカーに多く見られ、他の機器でも普及する可能性が高く、世界のスマート・ホーム・エネルギー管理システム市場を牽引している。
ロシア・ウクライナ戦争の影響分析
地政学的紛争は、影響を受ける地域がエネルギーの目的と戦略を見直すきっかけとなる可能性がある。そのような時期には、エネルギーの安全保障と多様性が重要な問題となり、その結果、化石燃料などの伝統的なエネルギー源への重点が高まり、再生可能エネルギーや関連技術への投資が遅れる可能性がある。
重点のシフトは、スマートホーム・エネルギー管理システムの受け入れや要望にも間接的な影響を与えるかもしれない。より良い政策選択がもっと早くなされていれば、ロシア・ウクライナ戦争によるエネルギー価格の高騰は、これほど深刻な影響を与えなかったかもしれない。この危機により、多くの経済が景気後退を余儀なくされ、インフレ率が上昇し、世界的に脆弱な家計に大きな生活費圧迫を与えた。
セグメント分析
世界のスマートホーム・エネルギー管理システム市場は、コンポーネント、タイプ、エンドユーザー、地域によって区分される。
ハードウェアはソフトウェアとそのデータの追跡に役立つ
予測期間中、世界のスマートホーム・エネルギー管理市場では、ハードウェア・コンポーネントが最も高いCAGRで成長する見込みである。ハードウェアは、ソフトウェア、データ分析、AIアルゴリズムと連携し、統合されたエネルギー管理ソリューションを実現する。ハードウェアの進歩は、スマートホームエネルギー管理システムの効率性、機能性、互換性を改善し続け、住宅所有者がエネルギー消費を最適化し、支出を減らし、持続可能性に貢献することを可能にする。
スマートメーターは、消費統計をリアルタイムで提供する改良型エネルギーメーターである。これにより、エネルギー管理システムのデータ収集が容易になり、消費者はエネルギー消費に関してより賢明な判断を下せるようになる。2022年9月、EDMIはスマートメータリングシステムで使用する新しいソリューション「MIRA」のブランドを発表し、小売、配電、メータリングサービスにおけるクライアントや顧客に価値と選択肢を提供するバッグを発表した。
地理的分析
アジア太平洋地域における政府投資とイニシアチブの高まり
アジア太平洋地域は、2023-2030年の予測期間中、世界のスマートホーム・エネルギー管理システム市場の約1/4を占めると予測されている。同地域の政府は、再生可能エネルギー、送電網効率改善ソリューションの採用、非効率技術の使用制裁など、さまざまなプロジェクトに投資している。
中国南西部の重慶で開催中のスマート・チャイナ・エキスポ(SCE)2022では、SCE「Smart Technology Empowering Economy, Enriching Life」のテーマの下、10億人民元相当の54プロジェクトが調印された。さらに、シャオミのMijia Smart Socket 3が2022年8月に中国で発売された。これは、ランプややかんのような一般的な家庭用品を、エネルギーの流れを調整するスマートガジェットに変えるのを助ける。また、アプリや音声コマンドで操作したり、他のスマートホームネットワークガジェットと連携したりすることもできる。
さらに、サムスン電子は2022年1月、オラクルのコンテクストに基づく行動エネルギー洞察とサムスンのSmartThingsデバイスおよび自動化サービスを組み合わせ、顧客向けのスマートエネルギーソリューションを構築するため、オラクル社との協業を発表した。この協業は、両社の製品に新しく重要な機能を提供することを目的としている。
競争状況
世界の主要企業には、IBM Corporation、Indesit Company、Honeywell International Inc、Schneider Electric SE、General Electric Co、Siemens AG、Johnson Controls International Plc、Intel Corp、Resideo Technologies Inc、日立製作所が含まれる。
レポートを購入する理由
- コンポーネント、タイプ、エンドユーザー、地域に基づく世界のスマートホームエネルギーマネジメントシステム市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- スマートホームエネルギーマネジメントシステム市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと詳細な調査後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。
世界のスマートホームエネルギーマネジメントシステム市場レポートは、約61の表、60の図、204ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Component
3.2. Market Snippet by Type
3.3. Market Snippet by End-User
3.4. Market Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Smart Home Automation
4.1.1.2. Rising Awareness of Energy Efficiency
4.1.1.3. Rising Technological Advancements
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Initial Costs and Complexity
4.1.2.2. Lack of Standardization and Privacy Concerns
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Component
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Component
7.2. Hardware*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Software
7.4. Services
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
8.2. Lightning controls *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Self-monitoring System and Services
8.4. Programmable Communicating Thermostats
8.5. Advanced Central Controllers
8.6. Intelligent HVAC Controllers
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Residential*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Commercial
9.4. Industrial
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.3. Market Attractiveness Index, By Region
10.4. North America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. U.S.
10.4.6.2. Canada
10.4.6.3. Mexico
10.5. Europe
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. Germany
10.5.6.2. UK
10.5.6.3. France
10.5.6.4. Italy
10.5.6.5. Spain
10.5.6.6. Rest of Europe
10.6. South America
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.6.6.1. Brazil
10.6.6.2. Argentina
10.6.6.3. Rest of South America
10.7. Asia-Pacific
10.7.1. Introduction
10.7.2. Key Region-Specific Dynamics
10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.7.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.7.6.1. China
10.7.6.2. India
10.7.6.3. Japan
10.7.6.4. Australia
10.7.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.8. Middle East and Africa
10.8.1. Introduction
10.8.2. Key Region-Specific Dynamics
10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. IBM Corporation
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Raw Material Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Indesit Company
12.3. Honeywell International Inc
12.4. Schneider Electric SE
12.5. General Electric Co
12.6. Siemens AG
12.7. Johnson Controls International Plc
12.8. Intel Corp
12.9. Resideo Technologies Inc
12.10. Hitachi
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Service
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Smart Home Energy Management Systems Market reached US$ 1.25 billion in 2022 and is expected to reach US$ 4.60 billion by 2030 growing with a CAGR of 19.5% during the forecast period 2023-2030. An increase in energy management across commercial, industrial and public sector organizations has driven up demand for smart home energy management systems.
Implementing advanced energy-efficient technology and minimizing energy waste will help to reduce greenhouse gas emissions, decrease exposure to fluctuating energy prices and increase productivity. In 2022, North America is expected to account for more than 1/3rd of the global smart home energy management systems market. Higher efficiency objectives are the primary goal of regional government energy-saving efforts.
As a result, increasing energy efficiency through the usage of smart home energy management systems becomes relatively essential, driving the regional market. To save money, commercial building owners made "reducing energy use" their main goal. According to U.S. Energy Information Administration, about 40% of the energy utilised in U.S. is used to boost the commercial and residential homes.
Market Dynamics
The Growing Smart Home Automation
Energy-saving methods can be implemented automatically or based on user preferences by smart home automation systems. They can modify thermostat settings as occupants are away, optimize lighting schedules or activate appliance standby modes. The automated solutions help in the reduction of energy waste and the advancement of energy efficiency without the need for ongoing personal involvement.
For example, Aspinity announced the launch of their Acoustic Event Detection Kit (EVK1) in February 2021 for battery-powered, smart home devices that are constantly listening for acoustic triggers such as window glass breaks or other acoustic events. The package includes the company's analogML core, a fully analogue machine learning processor that increases system power efficiency by detecting certain acoustic events prior to data digitization.
The Rising Technological Advancements
Continuous advances in technology, such as IoT (Internet of Things), artificial intelligence and data analytics, are propelling the development of smart home energy management systems. The innovations improve the capabilities of energy management solutions, enabling more precise monitoring, intelligent automation and personalized energy optimization, driving market growth.
As part of the company expansion, various organizations are developing innovative solutions. In April 2022, Samsung Electronics announced a collaboration with global technology giant ABB to expand Samsung SmartThings integration into more homes and buildings. Furthermore, as a result of the agreement, Samsung may be able to improve its home IoT offering in the residential and commercial construction markets.
Lack of Standardization and Privacy Concerns
There are no uniform standards for interoperability or communication protocols in the smart home market. The lack of standardization might result in compatibility concerns across different devices and systems, making it difficult for homeowners to smoothly integrate and operate multiple components. The absence of uniform standards can also limit consumer options and lead to market fragmentation.
Personal energy usage data is collected and analyzed by smart home energy management systems. This raises privacy concerns among homeowners, who may be concerned about the security and potential exploitation of their data. To encourage widespread usage, industry players must address privacy and security concerns, develop strong data protection methods and develop customer trust.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 epidemic has had a significant impact on the expansion of the smart home energy management system market. With the implementation of work-from-home arrangements and social distancing methods, having the capacity to remotely monitor and control energy usage became even more vital. Smart home energy management systems enable customers to remotely regulate their energy consumption, monitor the performance of solar panels and track energy usage, decreasing the need for physical participation.
The COVID-19 also highlighted the significance of renewable energy sources. Many homeowners began to invest in solar panels and other renewable energy systems in order to reduce their reliance on the grid and cut their electricity bills. Smart home energy management systems supplement these installations by allowing for more efficient use of renewable energy and better energy storage.
AI Impact
Smart home energy management systems can analyse energy consumption patterns and make smart decisions to optimise energy usage owing to AI algorithms and machine learning techniques. AI algorithms may utilise past data and human behaviour to find energy-saving opportunities, recommend appropriate settings and automate energy-consuming devices.
Considering how unlikely it is for consumers to acquire a full range of items from within a manufacturer's own ecosystem, the Consumer Electronics sector realises the need for agreement on how to communicate between the many mechanisms used by various companies. Voice control is mostly found in Smart Speakers and is likely to gain traction in other devices, driving the global smart home energy management systems market.
Russia-Ukraine War Impact Analysis
Geopolitical conflicts could lead affected regions to reassess their energy objectives and strategies. During such times, energy security and diversity become significant issues, which could result to a greater focus on traditional energy sources, such as fossil fuels and a potential delay in investments in renewable energy and related technologies.
The shift in emphasis may have an indirect effect on the acceptance and desire for smart home energy management systems. If better policy choices had been taken earlier, the energy price hikes caused by the Russian-Ukraine war might not have had such a severe impact. The crisis has forced a number of economies to enter recession, increased inflation and placed significant cost-of-living pressures on vulnerable households globally.
Segment Analysis
The global smart home energy management systems market is segmented based on component, type, end-user and region.
Hardware Helps to Keep a Track of Software and its Data
During the forecast period, the hardware components is expected to grow at the highest CAGR in the global smart home energy management market. It collaborates with software, data analytics and AI algorithms to create an integrated energy management solution. Hardware advancements continue to improve the efficiency, functionality and compatibility of smart home energy management systems, allowing homeowners to optimise energy consumption, decrease expenditures and contribute to sustainability.
Smart metres are improved energy metres that provide real-time consumption statistics. It makes data collecting easier for energy management systems and allows consumers to make more educated decisions regarding their energy consumption. In September 2022, the EDMI announced the brand of a new solution, MIRA, for use in smart metering systems, announcing a bag of value and choice for clients and customers in retail, distribution and metering services.
Geographical Analysis
The Rising Government Investment and Initiatives in Asia-Pacific
Asia-Pacific is anticipated to hold around 1/4th of the global smart home energy management systems market during the forecast period 2023-2030. Governments in the region are investing in a variety of projects, including renewable energy, adopting solutions to improve power grid efficiency and sanctioning the use of inefficient technologies.
54 projects worth CNY 1 billion have been signed at the ongoing Smart China Expo (SCE) 2022 in Chongqing, southwest China, under the subject of SCE, Smart Technology Empowering Economy, Enriching Life. Furthermore, the Xiaomi Mijia Smart Socket 3 was released in China in August 2022. It aids in the transformation of common household items, like as lamps and kettles, into smart gadgets that regulate energy flow. It also enables them to be operated via an app or voice commands and linked to other smart home network gadgets.
In addition, in January 2022, Samsung Electronics Co., Ltd. announced a collaboration with Oracle Corp. to create smart energy solutions for its clients, combining Oracle's contextual and behavioural energy insights with Samsung's SmartThings devices and automation services. The collaboration aims to provide new and important features in their product offerings.
Competitive Landscape
The major global players include IBM Corporation, Indesit Company, Honeywell International Inc, Schneider Electric SE, General Electric Co, Siemens AG, Johnson Controls International Plc, Intel Corp, Resideo Technologies Inc and Hitachi.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global smart home energy management systems market segmentation based on component, type, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of smart home energy management systems market level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global smart home energy management systems market report would provide approximately 61 tables, 60 figures and 204 pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Component
3.2. Market Snippet by Type
3.3. Market Snippet by End-User
3.4. Market Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Smart Home Automation
4.1.1.2. Rising Awareness of Energy Efficiency
4.1.1.3. Rising Technological Advancements
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Initial Costs and Complexity
4.1.2.2. Lack of Standardization and Privacy Concerns
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Component
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Component
7.2. Hardware*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Software
7.4. Services
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
8.2. Lightning controls *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Self-monitoring System and Services
8.4. Programmable Communicating Thermostats
8.5. Advanced Central Controllers
8.6. Intelligent HVAC Controllers
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Residential*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Commercial
9.4. Industrial
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.3. Market Attractiveness Index, By Region
10.4. North America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. U.S.
10.4.6.2. Canada
10.4.6.3. Mexico
10.5. Europe
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. Germany
10.5.6.2. UK
10.5.6.3. France
10.5.6.4. Italy
10.5.6.5. Spain
10.5.6.6. Rest of Europe
10.6. South America
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.6.6.1. Brazil
10.6.6.2. Argentina
10.6.6.3. Rest of South America
10.7. Asia-Pacific
10.7.1. Introduction
10.7.2. Key Region-Specific Dynamics
10.7.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.7.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.7.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.7.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.7.6.1. China
10.7.6.2. India
10.7.6.3. Japan
10.7.6.4. Australia
10.7.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.8. Middle East and Africa
10.8.1. Introduction
10.8.2. Key Region-Specific Dynamics
10.8.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component
10.8.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.8.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. IBM Corporation
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Raw Material Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Indesit Company
12.3. Honeywell International Inc
12.4. Schneider Electric SE
12.5. General Electric Co
12.6. Siemens AG
12.7. Johnson Controls International Plc
12.8. Intel Corp
12.9. Resideo Technologies Inc
12.10. Hitachi
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Service
13.2. Contact Us

 

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2024/09/06 10:26

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