スモールセル5Gネットワークの世界市場 - 2023-2030Global Small Cell 5G Network Market - 2023-2030 市場概要 世界のスモールセル5Gネットワーク市場は、2022年に0.51億米ドルに達し、2030年には25億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは22.4%で成長する見込みである。5Gインフラへの投資の増... もっと見る
サマリー市場概要世界のスモールセル5Gネットワーク市場は、2022年に0.51億米ドルに達し、2030年には25億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは22.4%で成長する見込みである。5Gインフラへの投資の増加は、高速ネットワークへの資金調達の増加と相まって、世界のスモールセル5Gネットワーク市場の成長を牽引するとみられる。モノのインターネット(IoT)の発展や、超高信頼性・低遅延接続に対する需要の急増が、市場成長の原動力になりそうだ。 北米のスモールセル5Gネットワーク市場は大きく成長し、2022年には市場の1/3以上を占める。Ericsson Mobility Reportによると、2024年までに北米地域の全モバイル加入者の55%を5G加入が占めると予想されている。予測期間中、業界は5G契約数の増加から恩恵を受けると予想される。 市場ダイナミクス モバイルトラフィックの増加と5Gの採用 スモールセル5Gネットワークは、5Gエコシステム全体にとって不可欠な要素である。その結果、5G需要の増大と5Gスタンドアロンネットワークインフラの開発により、この業界は大きな成長の可能性を持つことになる。さらに、シームレスなビデオ通話、超高精細(UHD)/4Kビデオ、クラウドベースのVR/ARゲームなど、幅広い用途で5Gデータサービスのニーズが高まっている。 5Gスモールセルネットワークは、全体的な信号性能を向上させることができる。予測期間中、データ集約的な5Gアプリケーションに対する需要の高まりが、スモールセル5Gネットワーク市場の拡大を促進する。さらに、Cisco VNI worldwide Mobile Data Traffic Forecast, 2018-2022によると、モバイルデータトラフィックは2018年から2022年の間にCVGR 46%で増加し、これは同期間の世界のIP固定トラフィック増加の2倍の速さである。 IoTの普及 IoTには、多数のデバイスやセンサーをインターネットに接続し、幅広いビジネスでデータの交換や自動化を可能にすることが含まれる。IoTデバイスの数が増加するにつれ、膨大なデバイス間通信を処理するための堅牢な接続インフラに対する需要も増加する。スモールセル・ネットワークは、地域に特化したカバレッジと容量を提供できるため、スマートシティ、産業施設、ヘルスケア環境などの特殊な地域にあるIoTデバイスが、信頼性が高く効率的な方法で接続できるようになる。 リアルタイムのデータ処理と制御のために、多くのIoTアプリケーションは低消費電力接続と低遅延を必要とします。スモールセルは、その集中的なカバレッジとIoTデバイスへの近接性により、必要な低遅延接続を提供することができます。さらに、スモールセルはナローバンドIoT(NB-IoT)やLTE-Mのような低消費電力接続を可能にします。 用地取得とバックホール接続 スモールセル導入に適した用地の確保や通行権の取得は困難な場合があります。土地所有者、自治体、地方自治体との用地取得、電源供給、バックホール接続の交渉は、導入の遅延やコスト増の原因となります。さらに、良好なカバレッジと容量を達成するために、美観の問題や地域社会の受容性を考慮しながら、スモールセルの適切な設置場所を特定することも困難な場合があります。 コアネットワークとの間でデータを送受信するために、スモールセルは信頼性の高いバックホール接続に依存している。しかし、各スモールセルに大容量かつ低遅延のバックホール接続を維持することは、特に光ファイバーや高速接続が乏しい場所では困難です。光ファイバーや無線ネットワークなどの適切なバックホール技術のコストや利用可能性は、スモールセル展開の実行可能性や拡張性に影響を与える可能性があります。 COVID-19 影響分析 戸締まりや社会的距離の縮小措置により、人々は屋内で過ごす時間が増えており、屋内接続の重要性が浮き彫りになっている。スモールセルは、小売モール、スタジアム、空港、オフィスビルなどの屋内環境において、局地的なカバレッジと容量を提供するために特に有用である。屋内カバレッジの改善に対する需要が、スモールセルの設置を後押ししているのかもしれない。 いくつかの発展途上国の政府は、セクターにおける自動化システムの改善に取り組んでおり、これは5Gスモールセル展開の展望をもたらすと期待されている。タイでは、モバイル・ネットワーク・プロバイダー(MNO)が協力して、病院に5Gネットワークを供給しようとしている。タイの経済特区である東部経済回廊(EEC)では、2020年までに地域の約50%を5Gでカバーすることが求められている。 AIの影響 AIはスモールセル5Gネットワークのセキュリティを大幅に改善する可能性を秘めている。リアルタイムで、AIシステムはネットワーク・トラフィックのパターンを分析し、異常を検出し、潜在的なセキュリティ上の懸念を認識することができる。AIは機械学習技術を活用することで、進化し続けるセキュリティ・リスクに対応し、セキュリティ侵害を迅速に検知・対応することができる。 AIを活用した自己組織化ネットワーク(SON)ソリューションは、スモールセルネットワークの計画、構成、最適化を自動化することができます。SONシステムは、AIアルゴリズムを採用することで、変化するネットワーク状況に適応し、ネットワーク・パラメーターを自己調整し、問題をリアルタイムで修正することができる。自動化により、手作業による介入が不要になり、ネットワークの展開が加速し、ネットワークの効率が向上する。 ロシア・ウクライナ戦争の影響 地政学的緊張の高まりは、規制や政治の不確実性につながる。この不確実性は電気通信会社の投資決定に影響を及ぼし、影響を受けた地域でのスモールセルネットワーク展開の遅延や調整につながる。いずれかの政党が課す規制や制限の変更は、潜在的にネットワークの開発と実行に影響を与える。 ロシアにおける5Gの将来は、争奪戦となっている3.4~3.8GHz帯の権利を引き渡すことにロシア軍が抵抗しているため不透明である。5G技術はロシアとの戦いの一翼を担い、ロシアはロシアの包括的アプローチである無線電子戦(radioelektronnaia bor'ba)または電子戦(EW)に従って対抗しようとするだろう。EWのアプローチが成功すれば、ロシアとの戦闘中、電磁スペクトルは5G技術にとって不利な環境になるかもしれない。 セグメント分析 世界のスモールセル5Gネットワーク市場は、コンポーネント、周波数帯、セルタイプ、展開、無線技術、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。 高い帯域幅を提供するミリ波周波数 ミリ波周波数帯は最も高い成長率で、予測期間2023-2030年に世界のスモールセル5Gネットワーク市場の約1/4を占めると予想される。ミリ波周波数帯は高帯域周波数であり、非常に低い遅延とともに高い帯域幅容量を提供する。この周波数帯域は、車車間(V2V)接続や遠隔患者処置など、超信頼性の通信を必要とするアプリケーションで特に有用である。 さらに、多くの先進経済国の政府は、データ・サービスを拡大するため、ミリ波周波数帯を利用できるようにしている。例えば、連邦通信委員会(FCC)は、自律走行車やAR/VRアプリケーションのようなアプリケーションに超高信頼性接続を提供する目的で、多くのmmWave周波数を発行している。 地理的分析 アジア太平洋地域における有力プレーヤーの存在 アジア太平洋地域は、2023-2030年の予測期間中、世界のスモールセル5Gネットワーク市場の約1/4を占め、最も高い成長が見込まれている。業界をリードするサプライヤーによる高い研究開発投資と、5Gネットワークの開発を促進する政府の取り組みが、スモールセル5Gネットワークの需要をさらに押し上げるだろう。 2021年2月、中興通訊(ZTE)は中国の携帯通信事業者と協力し、2021年までに中国でATG(Air-to-Ground)ネットワークを構築・展開する意欲を表明した。ATGは主に成熟した陸上移動通信技術を利用し、専用の地上基地局を上空に配置することで航空機に高速モバイルネットワークを提供する。 競争状況 世界の主要プレーヤーには、エリクソン、ファーウェイ・テクノロジーズ、ノキア、サムスン電子、エアスパン・ネットワークス、コムバ・テレコム・システムズ・ホールディングス、ZTE、富士通、コムスコープ、バイセルズ・テクノロジーズなどが含まれる。 レポートを購入する理由 - コンポーネント、周波数帯域、セルタイプ、展開、無線技術、エンドユーザー、地域に基づく世界のスモールセル5Gネットワーク市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発を分析することで、商機を特定します。 - スモールセル5Gネットワーク市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。 - 主要プレイヤーの主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。 世界のスモールセル5Gネットワーク市場レポートは、約85の表、83の図、207ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Component 3.2. Snippet by Frequency Band 3.3. Snippet by Cell Type 3.4. Snippet by Deployment 3.5. Snippet by Radio Technology 3.6. Snippet by End-User 3.7. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Rising Mobile Traffic and 5G Adoption 4.1.1.2. Rising Adoption of IoT 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Costs and ROI 4.1.2.2. Site Acquisition and Backhaul Connectivity 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Component 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Component 7.2. Solutions* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Services 7.3.1. Consulting 7.3.2. Integration and Deployment 7.3.3. Training and Support 8. By Frequency Band 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Frequency Band 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Frequency Band 8.2. Low* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Mid 8.4. Millimeter Wave 9. By Cell Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cell Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Cell Type 9.2. Picocells* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Femtocells 9.4. Microcells 10. By Deployment 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Deployment 10.2. Indoor* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Outdoor 11. By Radio Technology 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Radio Technology 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Radio Technology 11.2. Standalone* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Non-Standalone 12. By End-User 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 12.2. Telecom Operators* 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.2.3. Private Owned 12.2.4. Mobile Network Operator Owned 12.2.5. Joint Venture 12.2.6. Operator Owned 12.3. Enterprises 13. By Region 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 13.2. North America 13.2.1. Introduction 13.2.2. Key Region-Specific Dynamics 13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Frequency Band 13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cell Type 13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Radio Technology 13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.2.9.1. U.S. 13.2.9.2. Canada 13.2.9.3. Mexico 13.3. Europe 13.3.1. Introduction 13.3.2. Key Region-Specific Dynamics 13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Frequency Band 13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cell Type 13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Radio Technology 13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.3.9.1. Germany 13.3.9.2. UK 13.3.9.3. France 13.3.9.4. Italy 13.3.9.5. Russia 13.3.9.6. Rest of Europe 13.4. South America 13.4.1. Introduction 13.4.2. Key Region-Specific Dynamics 13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Frequency Band 13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cell Type 13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Radio Technology 13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.4.9.1. Brazil 13.4.9.2. Argentina 13.4.9.3. Rest of South America 13.5. Asia-Pacific 13.5.1. Introduction 13.5.2. Key Region-Specific Dynamics 13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Frequency Band 13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cell Type 13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Radio Technology 13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.5.9.1. China 13.5.9.2. India 13.5.9.3. Japan 13.5.9.4. Australia 13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific 13.6. Middle East and Africa 13.6.1. Introduction 13.6.2. Key Region-Specific Dynamics 13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Frequency Band 13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cell Type 13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Radio Technology 13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14. Competitive Landscape 14.1. Competitive Scenario 14.2. Market Positioning/Share Analysis 14.3. Mergers and Acquisitions Analysis 15. Company Profiles 15.1. Ericsson* (https://cranfieldaerospace.com/our-solution/) 15.1.1. Company Overview 15.1.2. Product Portfolio and Description 15.1.3. Financial Overview 15.1.4. Recent Developments 15.2. Huawei Technologies Co., Ltd. 15.3. Nokia Corporation 15.4. Samsung Electronics Co., Ltd. 15.5. Airspan Networks 15.6. Comba Telecom Systems Holdings Ltd. 15.7. ZTE Corporation 15.8. Fujitsu Limited 15.9. CommScope Inc. 15.10. Baicells Technologies LIST NOT EXHAUSTIVE 16. Appendix 16.1. About Us and Services 16.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Component 3.2. Snippet by Frequency Band 3.3. Snippet by Cell Type 3.4. Snippet by Deployment 3.5. Snippet by Radio Technology 3.6. Snippet by End-User 3.7. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Rising Mobile Traffic and 5G Adoption 4.1.1.2. Rising Adoption of IoT 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Costs and ROI 4.1.2.2. Site Acquisition and Backhaul Connectivity 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Component 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Component 7.2. Solutions* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Services 7.3.1. Consulting 7.3.2. Integration and Deployment 7.3.3. Training and Support 8. By Frequency Band 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Frequency Band 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Frequency Band 8.2. Low* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Mid 8.4. Millimeter Wave 9. By Cell Type 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cell Type 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Cell Type 9.2. Picocells* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Femtocells 9.4. Microcells 10. By Deployment 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Deployment 10.2. Indoor* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Outdoor 11. By Radio Technology 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Radio Technology 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Radio Technology 11.2. Standalone* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Non-Standalone 12. By End-User 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 12.2. Telecom Operators* 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.2.3. Private Owned 12.2.4. Mobile Network Operator Owned 12.2.5. Joint Venture 12.2.6. Operator Owned 12.3. Enterprises 13. By Region 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 13.2. North America 13.2.1. Introduction 13.2.2. Key Region-Specific Dynamics 13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Frequency Band 13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cell Type 13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Radio Technology 13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.2.9.1. U.S. 13.2.9.2. Canada 13.2.9.3. Mexico 13.3. Europe 13.3.1. Introduction 13.3.2. Key Region-Specific Dynamics 13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Frequency Band 13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cell Type 13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Radio Technology 13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.3.9.1. Germany 13.3.9.2. UK 13.3.9.3. France 13.3.9.4. Italy 13.3.9.5. Russia 13.3.9.6. Rest of Europe 13.4. South America 13.4.1. Introduction 13.4.2. Key Region-Specific Dynamics 13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Frequency Band 13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cell Type 13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Radio Technology 13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.4.9.1. Brazil 13.4.9.2. Argentina 13.4.9.3. Rest of South America 13.5. Asia-Pacific 13.5.1. Introduction 13.5.2. Key Region-Specific Dynamics 13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Frequency Band 13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cell Type 13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Radio Technology 13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.5.9.1. China 13.5.9.2. India 13.5.9.3. Japan 13.5.9.4. Australia 13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific 13.6. Middle East and Africa 13.6.1. Introduction 13.6.2. Key Region-Specific Dynamics 13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Component 13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Frequency Band 13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cell Type 13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Deployment 13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Radio Technology 13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 14. Competitive Landscape 14.1. Competitive Scenario 14.2. Market Positioning/Share Analysis 14.3. Mergers and Acquisitions Analysis 15. Company Profiles 15.1. Ericsson* (https://cranfieldaerospace.com/our-solution/) 15.1.1. Company Overview 15.1.2. Product Portfolio and Description 15.1.3. Financial Overview 15.1.4. Recent Developments 15.2. Huawei Technologies Co., Ltd. 15.3. Nokia Corporation 15.4. Samsung Electronics Co., Ltd. 15.5. Airspan Networks 15.6. Comba Telecom Systems Holdings Ltd. 15.7. ZTE Corporation 15.8. Fujitsu Limited 15.9. CommScope Inc. 15.10. Baicells Technologies LIST NOT EXHAUSTIVE 16. Appendix 16.1. About Us and Services 16.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート
DataM Intelligence社のICT分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/18 10:26 155.35 円 164.28 円 199.02 円 |