小麦胚芽油の世界市場 - 2023-2030Global Wheat Germ Oil Market - 2023-2030 市場概要 小麦胚芽油の世界市場は、2022年に6億1,930万米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.5%で成長し、2030年には9億5,040万米ドルに達すると予測されている。 小麦胚芽油は、小麦穀... もっと見る
サマリー市場概要小麦胚芽油の世界市場は、2022年に6億1,930万米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率5.5%で成長し、2030年には9億5,040万米ドルに達すると予測されている。 小麦胚芽油は、小麦穀粒のわずか2.5重量%を占める胚芽から抽出される。小麦胚芽油には特にオクタコサノールが多く含まれている。オクタコサノールは炭素数28の長鎖飽和一級アルコールで、様々な植物性ワックスに含まれている。オクタコサノールは、運動および身体能力向上剤として研究されている。植物ワックスや蜜蝋から得られる超長鎖脂肪アルコールは、ヒトの血漿コレステロールを低下させることが報告されている。 小麦胚芽油はビタミンE含有量も非常に高く(255mg/100g)、事前の調製やビタミン強化を受けていない食品の中で最もビタミンE含有量が高い。天然製品やオーガニック製品を求める市場の傾向は、小麦胚芽油の需要にプラスの影響を与えている。消費者は、化粧品、医薬品、食品を含む様々な産業において、天然の代替品を求めるようになってきている。小麦胚芽油は、その天然成分と高い栄養価で知られ、その結果人気を集めている。 市場ダイナミクス ナチュラル・オーガニック製品への需要の高まりが小麦胚芽油市場を牽引 ウェルネス、セルフケア、持続可能な生活への注目が近年高まっている。消費者は全身の健康や自分の選択が環境に与える影響についてますます意識するようになっている。小麦胚芽油は、その栄養価の高さと自然由来の原料であることから、こうしたウェルネスと持続可能性のトレンドに共鳴し、様々な製品の原料としての需要を牽引している。 多くの消費者は、天然製品や有機製品を安全性、健康、環境の持続可能性と結びつけている。これらの製品は、有害な可能性のある化学物質や農薬を使用していないと認識されている。FAOによると、インドのオーガニック生産量は約14,000トンである。小麦胚芽油は天然成分として、合成成分よりも安全で健康的な代替品であると認識されており、市場での需要に貢献している。 小麦胚芽油の栄養価と健康上の利点が小麦胚芽油市場を促進する見込み 小麦胚芽油に含まれるビタミンEと抗酸化物質の存在は、毛穴と皮膚の健康を改善すると考えられている。ビタミンEは、その保湿性と毛穴や皮膚に栄養を与える特性で知られている。酸化ストレスから毛穴と皮膚を保護し、全体的な皮膚の健康をサポートすることができます。また、小麦胚芽油に含まれる抗酸化物質は、フリーラジカルと戦い、皮膚の早期老化を防ぐのを助けることができる。これらの潜在的な毛穴と皮膚の健康上の利点は、小麦胚芽油をスキンケア製品の人気成分にしている。 小麦胚芽油に含まれるオメガ3脂肪酸は、心臓血管に良い影響を与える可能性がある。研究では、オメガ3脂肪酸がコレステロール値を下げ、血液ストレスを軽減し、心臓全体の健康を改善するのを助ける可能性が示唆されている。これらの潜在的な心血管への利点は、食品産業における機能性成分としての小麦胚芽油の認知価値に貢献するものである。 小麦胚芽に含まれるアレルギーの可能性が小麦胚芽油市場を阻害している 小麦アレルギーは、特に特定の地域や集団において比較的一般的である。EuropePMCによると、小麦アレルギーの世界的有病率のメタ分析によると、小麦アレルギーは世界人口の0.63%から0.97%に影響を及ぼす。小麦アレルギーを持つ人は、小麦胚芽に含まれるものを含む小麦タンパク質にさらされると、有害反応を起こす可能性がある。 食品および化粧品業界では、消費者を保護するために、アレルギーの原因となる成分に関する規制や表示義務が設けられています。製造業者はこれらの規制を遵守し、小麦および小麦胚芽由来成分を含むアレルゲンを含む製品を明確に表示しなければならない。小麦胚芽およびその誘導体にはアレルギーを引き起こす可能性があるため、その使用が制限されたり、特別な表示が必要になったりして、市場への浸透に影響を及ぼす可能性がある。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行った取り組み)が含まれる。 セグメント分析 世界の小麦胚芽油市場は、用途、食品、流通チャネル、地域によって区分される。 食品別では、食用油セグメントが予測期間中に大きく成長すると推定される。 小麦胚芽油は、その特異な味覚プロフィールと栄養価の高さから、しばしば食品用途に利用される。通常、サラダドレッシングの材料として、ソースやマリネに添加され、食用油として使用される。小麦胚芽油の栄養成分は、カロリー884kcal、脂肪分100g、その他である。食品産業における食用油の需要は大きく、小麦胚芽油はその多用途性と栄養面での利点から、このセグメントの一部となる可能性がある。 消費者の間では、健康的な油を食生活に取り入れることの重要性に対する意識が高まっている。健康志向の人々は、オメガ3脂肪酸やビタミンEを多く含む栄養価の高い油を求めることが多い。栄養価の高い小麦胚芽油は、健康的な油の代替品を探している消費者にアピールすることができ、食用油分野での利用を促進する。 地理的分析 小麦胚芽油市場で最も急成長しているのは北米である。 北米では健康とウェルネスに対する意識が著しく高まっており、消費者は自然で栄養価の高い製品を求めるようになっている。小麦胚芽油は、その栄養価の高さと潜在的な健康効果を背景に、ウェルネスに焦点を当てた製品を求める消費者の需要に合致している。この地域における健康志向の高まりは、様々な産業における小麦胚芽油の採用と成長を促進する可能性がある。 北米の化粧品およびパーソナル・ケア産業は、技術革新と消費者需要において際立っており、認知されている。保湿、栄養補給、抗酸化作用を持つ小麦胚芽油は、スキンケア、ヘアケア、その他のプライベートケア製品に利用されている。北米における化粧品およびパーソナルケア部門の成長は、同地域における小麦胚芽油市場の成長に貢献する可能性がある。 競争状況 同市場における世界の主要企業には、Connoils LLC、Viobion USA、GNLD International LTD、Country Life、Kunhua Biological Technology Co.Ltd.、Swanson Health Products、Inlife Pharma Pvt.Ltd.、Now Food LLC、General Nutrition Center Inc.、NutriPlex Formulas Inc.などが挙げられる。 レポートを購入する理由 - 用途、食品、流通チャネル、地域に基づく世界の小麦胚芽油市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発を分析することで、市場における商機を特定する。 - 小麦胚芽油市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。 - このPDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後、冷静にまとめられた市場分析で構成されています。 - 製品マッピングは、すべての主要市場プレーヤーの主要製品で構成されるエクセルとして利用可能です。 世界の小麦胚芽油市場レポートは、約61の表、61の図、190ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Market Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet, by Application 3.2. Market Snippet, by Food Products 3.3. Market Snippet, by Distribution Channel 3.4. Market Snippet, by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Application 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 7.2. Cosmetics & Personal Care* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Dietary Supplements 7.4. Pharmaceuticals 7.5. Feed Industry 7.6. Food & Beverages 7.7. Others 8. By Food Products 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Products 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Food Products 8.2. Pasta* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Edible Oils 8.4. Snacks 8.5. Cereals 8.6. Germ-Enriched Bread 8.7. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Offline* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Online 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Products 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Products 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Products 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Products 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Products 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Connoils LLC* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Viobion USA 12.3. GNLD International LTD. 12.4. Country Life 12.5. Kunhua Biological Technology Co. Ltd. 12.6. Swanson Health Products 12.7. Inlife Pharma Pvt. Ltd. 12.8. Now Food LLC 12.9. General Nutrition Center Inc. 12.10. NutriPlex Formulas Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Market Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet, by Application 3.2. Market Snippet, by Food Products 3.3. Market Snippet, by Distribution Channel 3.4. Market Snippet, by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Application 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 7.2. Cosmetics & Personal Care* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Dietary Supplements 7.4. Pharmaceuticals 7.5. Feed Industry 7.6. Food & Beverages 7.7. Others 8. By Food Products 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Products 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Food Products 8.2. Pasta* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Edible Oils 8.4. Snacks 8.5. Cereals 8.6. Germ-Enriched Bread 8.7. Others 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Offline* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Online 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Products 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Products 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Products 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Products 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Food Products 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Connoils LLC* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Viobion USA 12.3. GNLD International LTD. 12.4. Country Life 12.5. Kunhua Biological Technology Co. Ltd. 12.6. Swanson Health Products 12.7. Inlife Pharma Pvt. Ltd. 12.8. Now Food LLC 12.9. General Nutrition Center Inc. 12.10. NutriPlex Formulas Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |