世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

がん医療におけるゲノミクスの世界市場 - 2023-2030


Global Genomics in Cancer Care Market - 2023-2030

市場概要 がん医療におけるゲノミクスの世界市場は、2022年に134億米ドルに達し、2030年には511億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。がん医療におけるゲノミクスの世界市場は、2023年から2030年... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年6月15日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
195 英語

 

サマリー

市場概要
がん医療におけるゲノミクスの世界市場は、2022年に134億米ドルに達し、2030年には511億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。がん医療におけるゲノミクスの世界市場は、2023年から2030年の予測期間中に18.9%のCAGRを示すと予測されている。
がん細胞における特定の分子標的の同定は、ゲノム解析によって支援される。標的療法は、これらの標的の活性化を特異的に阻害または阻止することにより、健康な細胞を温存しながらがん細胞を破壊することができる。例えば、HER2陽性乳がんのHER2タンパク質を標的とするトラスツズマブや、慢性骨髄性白血病のBCR-ABL融合タンパク質を標的とするイマチニブのような薬剤である。
診断、個別化医療、創薬・薬剤開発への応用が増加していることが、がん医療におけるゲノミクス市場の成長を後押ししている。がん罹患率の上昇、疾患の早期診断に関する意識の高まり、高齢者人口の増加、技術の進歩などの要因が市場成長を後押ししている。
市場ダイナミクス
ゲノムシークエンシングの進歩が、予測期間中のがん医療におけるゲノミクス世界市場の成長を後押し
DNAシーケンシングと腫瘍の塩基レベルでのゲノム解析において、疾患の新たな分子的原因が発見され、がん生物学に対する理解が一変し、より効果的な治療と患者の転帰改善の道が開かれました。
バルク組織から単一細胞まで、ショートリード、ハイスループット、ロングリードの1分子およびナノポアシーケンス法の現在および将来の最先端を網羅する幅広いシーケンスプラットフォームや、極めて低インプットのライブラリー調製法のための新規分子アプローチ、DNAおよびRNAプロファイリング用途の両方における関心遺伝子の標的化、および増幅フリーのCas9ベースの濃縮戦略などが、この技術の一例である。
リキッドバイオプシーの採用が、予測期間中のがん治療におけるゲノミクス世界市場の成長を後押しする
がんを特定し治療するための最も効果的なアプローチは、生検による腫瘍組織の採取である。米国国立がん研究所によると、最先端の治療薬が増加する中、肺がんは世界で最も死亡率の高い悪性腫瘍の1つであり、年間15万人以上の命が奪われる可能性が高い。
過去10年間におけるリキッドバイオプシー・プラットフォームの開発における技術革新により、血液ベースの検査に対する規制当局の承認数が増加しているため、進行がん患者に対する精密がん医療は変化しつつある。
個別化医療の拡大ががん医療におけるゲノミクス世界市場の成長機会をもたらす
FDAによると、個別化医療と標的療法は医薬品開発における実質的な進歩であり、腫瘍学は腫瘍の種類によっては最も急速に成長している治療分野の1つである。標的療法と免疫療法は、個別化医療ががんの治療で頻繁に使用する2種類の医薬品である。
COVID-19の影響分析
COVID-19の流行は、Genomics In The Cancer Care市場に大きな影響を与えている。COVID-19の研究とワクチンの開発は、研究機関や資金源から大きな注目を集めた。このため、がん治療における遺伝学など、COVIDとは無関係の研究イニシアチブに遅延や資金制限が生じた可能性がある。このことは、新しい治療法や診断ツールの開発、進行中のゲノム研究の進展に影響を与えるかもしれない。
ロシア・ウクライナ紛争分析
ロシア・ウクライナ紛争ががん医療市場におけるゲノム研究に与える影響は複雑で多面的である。紛争により、医療や研究プロジェクト、特にがん治療における遺伝学に関わるプロジェクトへの資源や資金が流用された。
医療インフラや研究への投資は政府の優先順位を下げ、紛争の直接的な影響を管理する方向に向かった。
セグメント分析
がん医療におけるゲノミクスの世界市場は、製品、技術、用途、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。
予測期間中、ゲノムシークエンシングセグメントが市場で優位な地位を占めると予測される
ゲノムシーケンシングセグメントが最も高い市場占有率を占め、2022年のがん医療におけるゲノミクス市場の約36.4%を占めた。ゲノムシーケンスは、さまざまな技術や手法を用いて行うことができ、技術の向上により、ゲノムのシーケンスをより迅速、正確かつ安価に行うことが可能になった。
次世代シーケンス(NGS)技術は、ゲノムシーケンスを一変させました。サンガーシーケンスと比較して、NGSプラットフォームは膨大な量のシーケンスデータを並行して作成できるため、ハイスループットシーケンスが可能になりました。合成によるシーケンスやライゲーションによるシーケンスなど、さまざまな戦略が、イルミナシーケンスなどのNGS技術によってDNA配列の確認に用いられている。
地理的分析
主要プレーヤー間の提携とパートナーシップの増加、FDA承認の増加、癌治療におけるゲノミクスの進歩が北米地域を支配する
北米は、がん医療におけるゲノミクス市場の約39.9%を占め、支配的な市場であると予想される。市場プレーヤーは、製品投入や協業などの市場戦略を適用して事業拡大を図っている。例えば、2023年1月、Arima Genomics, Inc.はProtean BioDiagnostics社との提携を発表し、米国における患者管理のためにArima社の次世代シーケンシング(NGS)ベースの検査を医師が利用できるようにした。
競争状況
市場の主な世界的プレイヤーには、Roche Diagnostics、AstraZeneca PLC、Illumina, Inc.、Affymetrix、Agilent Technologies、Cancer Genetics Inc.、Beckman Coulter Inc.、Bio-Rad Labs、Danaher Corporation、Sigma Aldrich Corporation (Merck KGaA) (Merck KGaA)などが含まれます。
レポートを購入する理由
- 製品、技術、用途、エンドユーザー、地域に基づく世界のがん治療におけるゲノミクス市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発を分析することで商機を特定する。
- がん医療におけるゲノミクス市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
がん医療におけるゲノミクスの世界市場レポートは、約69の表、69の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The growing burden of cancer
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High price associated with genomics devices
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. The expansion of personalized medicine
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Unmet Needs
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Russia-Ukraine War Analysis
8. Artificial Intelligence Analysis
9. By Product
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
9.2. Instruments*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Consumables
9.4. Services
10. By Technology
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
10.2. Genome Sequencing*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. PCR
10.4. Microarray
10.5. Nucleic Acid Extraction and Purification
10.6. Others
11. By Application
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
11.2. Diagnostics*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Personalized Medicine
11.4. Drug Discovery & Development
11.5. Research
12. By End User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
12.2. Hospitals*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Research Institutes
12.4. Academic Institutes
12.5. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.7.1. The U.S.
13.2.7.2. Canada
13.2.7.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.7.1. Germany
13.3.7.2. The U.K.
13.3.7.3. France
13.3.7.4. Italy
13.3.7.5. Spain
13.3.7.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.7.1. Brazil
13.4.7.2. Argentina
13.4.7.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.7.1. China
13.5.7.2. India
13.5.7.3. Japan
13.5.7.4. Australia
13.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Product Benchmarking
14.3. Company Share Analysis
14.4. Key Developments and Strategies
15. Company Profiles
15.1. Roche Diagnostics*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. AstraZeneca PLC
15.3. Illumina, Inc
15.4. Affymetrix
15.5. Agilent Technologies
15.6. Cancer Genetics Inc.
15.7. Beckman Coulter Inc.
15.8. Bio-Rad Labs
15.9. Danaher Corporation
15.10. Sigma Aldrich Corporation (Merck KGaA)
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The Global Genomics In Cancer Care Market reached US$ 13.4 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 51.1 billion by 2030. The Global Genomics In Cancer Care Market is expected to exhibit a CAGR of 18.9% during the forecast period 2023-2030.
The identification of specific molecular targets in cancer cells is aided by genomic analysis. Targeted therapies can destroy cancer cells while sparing healthy cells by specifically inhibiting or preventing the activation of these targets. For instance, drugs like trastuzumab, which targets the HER2 protein in HER2-positive breast cancer, and imatinib, which targets the BCR-ABL fusion protein in chronic myeloid leukemia.
The increasing application in diagnostics, personalized medicine, and drug discovery & development drives the genomics in cancer care market growth. Factors such as rising cancer incidence, increasing awareness about early disease diagnosis, growing geriatric population, and technological advancement drive market growth.
Market Dynamics
The Advancement in Genome Sequencing is Boosting the Global Genomics in Cancer Care Market Growth During the Forecast Period
In DNA sequencing and genomic analysis of tumors at the nucleotide level, new molecular causes of the disease have been discovered, revolutionizing our understanding of cancer biology and paving the way for more effective treatments and better patient outcomes.
A wide range of sequencing platforms, covering the present and future state of the art for short-read, high-throughput, and long-read single molecule and nanopore sequencing methods from bulk tissue to single cells, as well as novel molecular approaches for extremely low-input library preparation methods, targeting genes of interest in both DNA and RNA profiling applications, as well as amplification-free Cas9-based enrichment strategies, are among the technologies.
The Adoption of Liquid Biopsies is Boosting the Global Genomics in Cancer Care Market Growth During the Forecast Period
The most effective approach for identifying and treating cancer is the collection of tumor tissue through biopsies. According to the National Cancer Institute, with an increasing number of cutting-edge medications, lung cancer is one of the deadliest malignancies in the world and will likely claim the lives of over 150,000 people annually.
Precision cancer care for patients with advanced disease is changing due to innovations in the development of liquid biopsy platforms during the past ten years, which have resulted in an increasing number of regulatory approvals for blood-based testing.
The Expansion of Personalized Medicine Provides Global Genomics in Cancer Care Market Growth Opportunities
According to the FDA, personalized medicine and targeted therapies represent a substantial advancement in drug development, and oncology is one of the therapeutic fields that is growing the fastest for some types of tumors. Targeted therapies and immunotherapies are the two types of medicines that personalized medicine frequently uses in the treatment of cancer.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic has significantly impacted Genomics In The Cancer Care Market. The research on COVID-19 and the creation of a vaccine received significant attention from research institutions and funding sources. This may have caused delays or funding restrictions for research initiatives unrelated to COVID, such as genetics in cancer treatment. This might affect the development of novel treatments or diagnostic tools and the advancement of ongoing genomic studies.
Russia-Ukraine Conflict Analysis
The impact of the Russia-Ukraine war on genomics in the cancer care market is complex and multifaceted. Resources and financing for healthcare and research projects, especially those involving genetics in cancer treatment, were diverted due to the conflict.
Investments in healthcare infrastructure and research reduced government priorities and moved towards managing the immediate effects of the conflict, which could have an impact on the development and uptake of genomics technology.
Segment Analysis
The Global Genomics In Cancer Care Market is segmented based on product, technology, application, End User and region.
The Genome Sequencing Segment is Expected to Hold a Dominant Position in the Market Over the Forecast Period
The genome sequencing segment accounted for the highest market stake, accounting for approximately 36.4% of the genomics in the cancer care market in 2022. Genome sequencing can be done using various techniques and technologies, and technological improvements have made it possible to sequence genomes more quickly, accurately, and affordably.
Next-generation sequencing (NGS) technologies have transformed genome sequencing. Compared to Sanger sequencing, NGS platforms can produce enormous amounts of sequencing data in parallel, enabling high-throughput sequencing. Different strategies, such as sequencing by synthesis or ligation, are used by NGS techniques, such as Illumina sequencing, to ascertain the DNA sequence.
Geographical Analysis
Increasing Collaborations and Partnerships Among the Key Players, Increasing FDA Approvals, and Advancement in Genomics in Cancer Care Dominate the North American Region
North America is expected to dominate the genomics in the cancer care market, accounting for around 39.9%. The market players are applying market strategies such as product launches and collaboration to expand their business. For instance, in January 2023, Arima Genomics, Inc. announced a partnership with Protean BioDiagnostics, to make a next-generation sequencing (NGS)-based test from Arima available to doctors for patient management in the United States.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Roche Diagnostics, AstraZeneca PLC, Illumina, Inc., Affymetrix, Agilent Technologies, Cancer Genetics Inc., Beckman Coulter Inc., Bio-Rad Labs, Danaher Corporation, and Sigma Aldrich Corporation (Merck KGaA) (Merck KGaA) among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the Global Genomics In Cancer Care Market segmentation based on the product, technology, application, End User, and region and understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of genomics at the cancer care market level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The Global Genomics In Cancer Care Market Report Would Provide Approximately 69 Tables, 69 Figures And 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Technology
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The growing burden of cancer
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High price associated with genomics devices
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. The expansion of personalized medicine
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's 5 Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Unmet Needs
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Russia-Ukraine War Analysis
8. Artificial Intelligence Analysis
9. By Product
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
9.2. Instruments*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Consumables
9.4. Services
10. By Technology
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
10.2. Genome Sequencing*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. PCR
10.4. Microarray
10.5. Nucleic Acid Extraction and Purification
10.6. Others
11. By Application
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
11.2. Diagnostics*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Personalized Medicine
11.4. Drug Discovery & Development
11.5. Research
12. By End User
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
12.2. Hospitals*
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Research Institutes
12.4. Academic Institutes
12.5. Others
13. By Region
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
13.2. North America
13.2.1. Introduction
13.2.2. Key Region-Specific Dynamics
13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.2.7.1. The U.S.
13.2.7.2. Canada
13.2.7.3. Mexico
13.3. Europe
13.3.1. Introduction
13.3.2. Key Region-Specific Dynamics
13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.3.7.1. Germany
13.3.7.2. The U.K.
13.3.7.3. France
13.3.7.4. Italy
13.3.7.5. Spain
13.3.7.6. Rest of Europe
13.4. South America
13.4.1. Introduction
13.4.2. Key Region-Specific Dynamics
13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.4.7.1. Brazil
13.4.7.2. Argentina
13.4.7.3. Rest of South America
13.5. Asia-Pacific
13.5.1. Introduction
13.5.2. Key Region-Specific Dynamics
13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
13.5.7.1. China
13.5.7.2. India
13.5.7.3. Japan
13.5.7.4. Australia
13.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
13.6. Middle East and Africa
13.6.1. Introduction
13.6.2. Key Region-Specific Dynamics
13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
14. Competitive Landscape
14.1. Competitive Scenario
14.2. Product Benchmarking
14.3. Company Share Analysis
14.4. Key Developments and Strategies
15. Company Profiles
15.1. Roche Diagnostics*
15.1.1. Company Overview
15.1.2. Product Portfolio and Description
15.1.3. Financial Overview
15.1.4. Key Developments
15.2. AstraZeneca PLC
15.3. Illumina, Inc
15.4. Affymetrix
15.5. Agilent Technologies
15.6. Cancer Genetics Inc.
15.7. Beckman Coulter Inc.
15.8. Bio-Rad Labs
15.9. Danaher Corporation
15.10. Sigma Aldrich Corporation (Merck KGaA)
LIST NOT EXHAUSTIVE
16. Appendix
16.1. About Us and Services
16.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る