冷痛療法の世界市場 - 2023-2030Global Cold Pain Therapy Market - 2023-2030 市場概要 世界の冷痛療法市場は、2022年に18億米ドルに達し、2030年には28億米ドルに達するという有利な成長が予測されています。世界の冷痛療法市場は、予測期間2023-2030年にCAGR 5.9%を示すと予測される。 ... もっと見る
サマリー市場概要世界の冷痛療法市場は、2022年に18億米ドルに達し、2030年には28億米ドルに達するという有利な成長が予測されています。世界の冷痛療法市場は、予測期間2023-2030年にCAGR 5.9%を示すと予測される。 冷温療法は、手術後の痛みや腫れを軽減するために頻繁に使用されます。術後のリハビリを改善することで、膝関節置換術や人工股関節置換術などの関節手術の治癒を早めることができます。 市場ダイナミクス 外傷や整形外科的損傷の増加が、予測期間中の世界の冷痛療法市場の成長を後押ししています。 医療システムは、世界的な外傷による深刻かつ増大する課題に直面しています。世界保健機関(WHO)によると、外傷の90%は低・中所得国で発生していると考えられており、外傷は世界の主要な死因の1つとなっています。 整形外科的損傷は、重傷のかなりの部分を占めている。整形外科的損傷は、骨、靭帯、関節、腱、筋肉、神経からなる筋骨格系に害を及ぼす。 積極的な主要プレーヤーが世界の冷痛療法市場の成長機会を提供している。 2022年1月、ReckittブランドのBiofreezeとの複数年契約がRock 'n' Roll Running Seriesから発表された。この新たな提携により、バイオフリーズは同シリーズおよび米国で開催されるすべてのロックンロール・ランニング・シリーズの公式外部疼痛緩和パートナーとして、フィニッシュライン・フェスティバルやレースコースで参加者や観客に疼痛緩和を提供する。バイオフリーズは、腰痛、関節炎、ひずみ、捻挫などによる筋肉や関節の痛みを和らげる、医師の承認を受けたコールドセラピー製品です。ロールオン、ジェル、スプレー、クリーム、パッチ、ストリップ、ペンなど、さまざまな形で販売されている。 COVID-19の影響分析 COVID-19の流行は、冷痛療法市場に大きな影響を与えた。医療制度と医療資源はCOVID-19の流行の抑制と対策に注意を向けている。一部の選択的手術や緊急性のない疼痛管理措置は、延期または延期された必要性のない医療処置や治療のひとつである。このことは、特定の医療状況における冷痛治療の人気に影響を与えたかもしれない。 ロシア・ウクライナ紛争分析 ロシア・ウクライナ紛争が冷痛療法市場に与える影響は複雑かつ多面的である。紛争中、人々はしばしば自宅から避難し、別の場所に安全を求めることを余儀なくされる。避難を余儀なくされた人々も、紛争の影響を受けた地域に住む人々も、冷痛療法を含む医療へのアクセスやケアの継続性に支障をきたす可能性がある。 セグメント分析 世界の冷痛療法市場は、製品、用途、流通チャネル、地域によって区分されます。 予測期間中は、外傷・整形外科分野が市場を支配すると予測される。 外傷・整形外科分野は、2022年の冷痛療法市場の約37.8%を占め、市場占有率が最も高い。整形外科的外傷は、硬性疼痛治療で管理されることが多い。これは、特定の整形外科的問題によって引き起こされる不快感、打撲、炎症を軽減するのに役立ちます。 冷痛治療は、典型的な整形外科疾患である捻挫や挫傷の初期段階で頻繁に使用される。患部に氷やコールドパックを当てることで、痛み、浮腫み、炎症を和らげることができます。 痛みを和らげ、腫れを最小限に抑えるために、冷痛療法は最初の骨折治療の一部となる。固定術や手術の前に、疼痛を管理し組織の損傷を軽減するために頻繁に使用される。 地理的分析 主要プレーヤー間の提携やパートナーシップの増加、およびコールドペインセラピーの進歩が北米地域を支配している。 北米は冷痛療法市場の約39.3%を占め、同市場を支配すると予想される。2022年の米国(U.S.)レポートカードは、米国における子供と青少年の身体活動の4回目の徹底分析である。 北米はスポーツ文化が盛んで、数多くのスポーツや身体活動が盛んに行われている。その結果、スポーツに関連した怪我が多発している。スポーツ医学では、最近の怪我によってもたらされた痛み、腫れ、炎症を軽減するために、アイスパックや冷却圧迫装置などの冷痛療法が頻繁に使用されている。 競争状況 同市場における世界の主要企業には、Breg Inc.、Brownmed Inc.、Cardinal Health Inc.、DJO Global Inc.、Össur hf、Performance Health、Medline Industries Inc.、IceWraps、Compass Health、久光製薬株式会社などがあります。 レポートを購入する理由 - 製品、用途、流通チャネル、地域に基づく世界の冷痛療法市場のセグメンテーションを視覚化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 全セグメントを網羅した多数の冷痛療法市場レベルのデータポイントを収録したExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的分析で構成されています。 - 全主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。 世界の冷痛療法市場レポートは、約61の表、57の図、195ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product 3.2. Snippet by Application 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing number of road accidents and sports-related injuries 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Lack of awareness regarding cold pain therapy 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. The rising prevalence of orthopedic diseases 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's 5 Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Unmet Needs 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. Russia-Ukraine War Analysis 8. Artificial Intelligence Analysis 9. By Product 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product 9.2. OTC Products* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.2.3. Creams 9.2.4. Gels 9.2.5. Patches 9.2.6. Other OTC Products 9.3. Prescription Products 9.3.1. Pharmaceuticals 9.3.2. Medical Devices 10. By Application 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Material 10.2. Sports Medicine* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Post-operative Therapies 10.4. Trauma and Orthopaedic 10.5. Other Applications 11. By Distribution Channel 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 11.2. Retail Pharmacies* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Hospital Pharmacies 11.4. E-commerce 12. By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.6.1. The U.S. 12.2.6.2. Canada 12.2.6.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.6.1. Germany 12.3.6.2. The U.K. 12.3.6.3. France 12.3.6.4. Italy 12.3.6.5. Spain 12.3.6.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.6.1. Brazil 12.4.6.2. Argentina 12.4.6.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.6.1. China 12.5.6.2. India 12.5.6.3. Japan 12.5.6.4. Australia 12.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13. Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Product Benchmarking 13.3. Company Share Analysis 13.4. Key Developments and Strategies 14. Company Profiles 14.1. Breg Inc.* 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Financial Overview 14.1.4. Key Developments 14.2. Brownmed Inc. 14.3. Cardinal Health Inc. 14.4. DJO Global Inc. 14.5. Össur hf 14.6. Performance Health 14.7. Medline Industries Inc. 14.8. IceWraps 14.9. Compass Health 14.10. Hisamitsu Pharmaceutical Co. Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Appendix 15.1. About Us and Services 15.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product 3.2. Snippet by Application 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing number of road accidents and sports-related injuries 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Lack of awareness regarding cold pain therapy 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. The rising prevalence of orthopedic diseases 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's 5 Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Unmet Needs 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. Russia-Ukraine War Analysis 8. Artificial Intelligence Analysis 9. By Product 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Product 9.2. OTC Products* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.2.3. Creams 9.2.4. Gels 9.2.5. Patches 9.2.6. Other OTC Products 9.3. Prescription Products 9.3.1. Pharmaceuticals 9.3.2. Medical Devices 10. By Application 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Material 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Material 10.2. Sports Medicine* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Post-operative Therapies 10.4. Trauma and Orthopaedic 10.5. Other Applications 11. By Distribution Channel 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 11.2. Retail Pharmacies* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Hospital Pharmacies 11.4. E-commerce 12. By Region 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 12.2. North America 12.2.1. Introduction 12.2.2. Key Region-Specific Dynamics 12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.2.6.1. The U.S. 12.2.6.2. Canada 12.2.6.3. Mexico 12.3. Europe 12.3.1. Introduction 12.3.2. Key Region-Specific Dynamics 12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.3.6.1. Germany 12.3.6.2. The U.K. 12.3.6.3. France 12.3.6.4. Italy 12.3.6.5. Spain 12.3.6.6. Rest of Europe 12.4. South America 12.4.1. Introduction 12.4.2. Key Region-Specific Dynamics 12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.4.6.1. Brazil 12.4.6.2. Argentina 12.4.6.3. Rest of South America 12.5. Asia-Pacific 12.5.1. Introduction 12.5.2. Key Region-Specific Dynamics 12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 12.5.6.1. China 12.5.6.2. India 12.5.6.3. Japan 12.5.6.4. Australia 12.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 12.6. Middle East and Africa 12.6.1. Introduction 12.6.2. Key Region-Specific Dynamics 12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 13. Competitive Landscape 13.1. Competitive Scenario 13.2. Product Benchmarking 13.3. Company Share Analysis 13.4. Key Developments and Strategies 14. Company Profiles 14.1. Breg Inc.* 14.1.1. Company Overview 14.1.2. Product Portfolio and Description 14.1.3. Financial Overview 14.1.4. Key Developments 14.2. Brownmed Inc. 14.3. Cardinal Health Inc. 14.4. DJO Global Inc. 14.5. Össur hf 14.6. Performance Health 14.7. Medline Industries Inc. 14.8. IceWraps 14.9. Compass Health 14.10. Hisamitsu Pharmaceutical Co. Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 15. Appendix 15.1. About Us and Services 15.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医薬)の最新刊レポートDataM Intelligence社の医薬分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |