ゴルフ用品の世界市場 - 2023-2030Global Golf Equipment Market - 2023-2030 市場概要 ゴルフ用品の世界市場規模は2022年に86億米ドルに達し、2030年には119億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年の年平均成長率は4.2%である。 中間層の増加、女性プロ... もっと見る
サマリー市場概要ゴルフ用品の世界市場規模は2022年に86億米ドルに達し、2030年には119億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年の年平均成長率は4.2%である。 中間層の増加、女性プロ・アマプレーヤーの増加、ゴルフ観光客の増加が、世界のゴルフ用品分野の主な促進要因である。しかし、人々の多忙なライフスタイルのため、チェス、バドミントン、卓球などのインドアスポーツなど他のゲームの普及がゴルフ用品の普及を妨げている。 さらに、高額なゴルフ会員権が登録者数を減らし、ゴルフ用品の世界市場の拡大を妨げているようだ。団体競技であるゴルフは、1ホールを最少打数で回りきることを競う。 ウッドクラブは長いスイングを可能にするため、ゴルファーはウッドクラブをより好む。さらに、オンライン・ショッピングの急成長も世界市場拡大の大きなチャンスとなっている。 市場ダイナミクス ゴルフ観光客の増加がゴルフ用品市場の成長を牽引 ゴルフ用具を持参していない、あるいは既存の用具のアップグレードを検討している観光客の間でゴルフ用具の需要が高まっているため、ゴルフ観光の増加はゴルフ用具市場の成長を促進する重要な要因となっている。 世界ゴルフ財団(World Golf Foundation)によると、ゴルフ観光客は世界で6,000万人を超えており、この数は今後も増え続けると予想されている。これらの観光客はゴルフをプレーするだけでなく、宿泊施設や食事、地元のアクティビティにお金を使うため、地域経済やゴルフ用品の需要をさらに押し上げている。 ゴルフ用品市場の技術進歩がゴルフ用品市場を活性化させる見込み ゴルフ用品の技術的進歩は、ゴルファーのパフォーマンスとゲームの楽しみを向上させることができるより良い用具をゴルファーに提供することにより、ゴルフ用品市場に機会を生み出している。ゴルフダイジェスト誌の調査によると、新しいゴルフボールはスピンが少なく、その結果、ショットがまっすぐになり、飛距離が伸びる。このため、より新しく、技術的に進歩したゴルフボールへの需要が高まっている。さらに、ゴルフ用品の技術的進歩はバーチャル・ゴルフ・シミュレーターの開発にもつながっており、ゴルファーは室内でリアルなグラフィックとスイングのフィードバックでゴルフをプレーすることができる。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を復興させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界のゴルフ用品市場は、タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。 流通チャネル別では、オンコースセグメントがゴルフ用品市場をリード ゴルフ用品市場は主に流通チャネル別に区分されるが、最も大きなシェアを占めているのはオンコースショップセグメントである。オンコースショップセグメントには、スポーツ用品店、オンライン小売チャネル、ゴルフ専門店などの小売店を通じたゴルフ用品販売が含まれる。 全米ゴルフ財団によると、2019年、ゴルフ用品のオンコース販売は米国におけるゴルフ用品販売全体の56%に達した。この背景には、オンラインショッピングの利便性と、ゴルフ専門店やスポーツ用品小売店の普及がある。 地理的分析 アジア太平洋地域はゴルフ用品業界の急成長市場 アジア太平洋地域は、ゴルフ人気の高まりと可処分所得の増加により、ゴルフ用品市場で最も急成長している市場である。アジア太平洋ゴルフサミットによると、2019年、アジア太平洋地域は世界のゴルフ市場の約25%を占め、中国と日本がこの地域の2大ゴルフ市場となっている。 アジア太平洋ゴルフグループによると、2019年のアジア太平洋地域のゴルフコース数は6,000を超え、この数は今後も増え続けると予想されている。ゴルフ場の増加はゴルファーに様々なコースを体験する機会を提供し、それがゴルフ用品の需要を牽引している。 競争状況 ゴルフ用品市場の主な世界的プレーヤーは、Firetech Global、Elide Fire Ball Pro Co.Ltd.、L. R. INDUSTRIES、Auto Fireball、Universal Fire Protection、Fireball RSA、DANSA Group Germany、Fire and Safety Systems LTD.、Acushnet Holding Corp.、HelloMedicalsなどである。 レポートを購入する理由 - 世界のゴルフ用品市場を種類と流通チャネルに基づいて細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - ゴルフ用品市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと詳細調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要プレーヤーの主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。 ゴルフ用品の世界市場レポートは約53の表、50の図と200ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Distribution Channel 3.3. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Golf Balls* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Golf Clubs 7.4. Golf Footwear/Apparel 8. By Distribution Channel 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 8.2. On-Course Shops* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Online Sales 8.4. Sporting Goods Retailer 8.5. Others 9. By Region 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 9.2. North America 9.2.1. Introduction 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.2.5.1. The U.S. 9.2.5.2. Canada 9.2.5.3. Mexico 9.3. Europe 9.3.1. Introduction 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.3.5.1. Germany 9.3.5.2. The UK 9.3.5.3. France 9.3.5.4. Italy 9.3.5.5. Spain 9.3.5.6. Rest of Europe 9.4. South America 9.4.1. Introduction 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.4.5.1. Brazil 9.4.5.2. Argentina 9.4.5.3. Rest of South America 9.5. Asia-Pacific 9.5.1. Introduction 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.5.5.1. China 9.5.5.2. India 9.5.5.3. Japan 9.5.5.4. Australia 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific 9.6. Middle East and Africa 9.6.1. Introduction 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10. Competitive Landscape 10.1. Competitive Scenario 10.2. Market Positioning/Share Analysis 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis 11. Company Profiles 11.1. Firetech Global* 11.1.1. Company Overview 11.1.2. Product Portfolio and Description 11.1.3. Financial Overview 11.1.4. Key Developments 11.2. Elide Fire Ball Pro Co. Ltd. 11.3. L. R. INDUSTRIES 11.4. Auto Fireball 11.5. Universal Fire Protection 11.6. Fireball RSA 11.7. DANSA Group Germany 11.8. Fire and Safety Systems LTD. 11.9. HelloMedicals 11.10. Acushnet Holding Corp. LIST NOT EXHAUSTIVE 12. Appendix 12.1. About Us and Services 12.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Distribution Channel 3.3. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID-19 6.1.2. Scenario During COVID-19 6.1.3. Scenario Post COVID-19 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic 6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Golf Balls* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Golf Clubs 7.4. Golf Footwear/Apparel 8. By Distribution Channel 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 8.2. On-Course Shops* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Online Sales 8.4. Sporting Goods Retailer 8.5. Others 9. By Region 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 9.2. North America 9.2.1. Introduction 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.2.5.1. The U.S. 9.2.5.2. Canada 9.2.5.3. Mexico 9.3. Europe 9.3.1. Introduction 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.3.5.1. Germany 9.3.5.2. The UK 9.3.5.3. France 9.3.5.4. Italy 9.3.5.5. Spain 9.3.5.6. Rest of Europe 9.4. South America 9.4.1. Introduction 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.4.5.1. Brazil 9.4.5.2. Argentina 9.4.5.3. Rest of South America 9.5. Asia-Pacific 9.5.1. Introduction 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.5.5.1. China 9.5.5.2. India 9.5.5.3. Japan 9.5.5.4. Australia 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific 9.6. Middle East and Africa 9.6.1. Introduction 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10. Competitive Landscape 10.1. Competitive Scenario 10.2. Market Positioning/Share Analysis 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis 11. Company Profiles 11.1. Firetech Global* 11.1.1. Company Overview 11.1.2. Product Portfolio and Description 11.1.3. Financial Overview 11.1.4. Key Developments 11.2. Elide Fire Ball Pro Co. Ltd. 11.3. L. R. INDUSTRIES 11.4. Auto Fireball 11.5. Universal Fire Protection 11.6. Fireball RSA 11.7. DANSA Group Germany 11.8. Fire and Safety Systems LTD. 11.9. HelloMedicals 11.10. Acushnet Holding Corp. LIST NOT EXHAUSTIVE 12. Appendix 12.1. About Us and Services 12.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
DataM Intelligence社の消費者向け製品・サービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |