世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ゴルフ用品の世界市場 - 2023-2030


Global Golf Equipment Market - 2023-2030

市場概要 ゴルフ用品の世界市場規模は2022年に86億米ドルに達し、2030年には119億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年の年平均成長率は4.2%である。 中間層の増加、女性プロ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年6月12日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

市場概要
ゴルフ用品の世界市場規模は2022年に86億米ドルに達し、2030年には119億米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年の年平均成長率は4.2%である。
中間層の増加、女性プロ・アマプレーヤーの増加、ゴルフ観光客の増加が、世界のゴルフ用品分野の主な促進要因である。しかし、人々の多忙なライフスタイルのため、チェス、バドミントン、卓球などのインドアスポーツなど他のゲームの普及がゴルフ用品の普及を妨げている。
さらに、高額なゴルフ会員権が登録者数を減らし、ゴルフ用品の世界市場の拡大を妨げているようだ。団体競技であるゴルフは、1ホールを最少打数で回りきることを競う。
ウッドクラブは長いスイングを可能にするため、ゴルファーはウッドクラブをより好む。さらに、オンライン・ショッピングの急成長も世界市場拡大の大きなチャンスとなっている。
市場ダイナミクス
ゴルフ観光客の増加がゴルフ用品市場の成長を牽引
ゴルフ用具を持参していない、あるいは既存の用具のアップグレードを検討している観光客の間でゴルフ用具の需要が高まっているため、ゴルフ観光の増加はゴルフ用具市場の成長を促進する重要な要因となっている。
世界ゴルフ財団(World Golf Foundation)によると、ゴルフ観光客は世界で6,000万人を超えており、この数は今後も増え続けると予想されている。これらの観光客はゴルフをプレーするだけでなく、宿泊施設や食事、地元のアクティビティにお金を使うため、地域経済やゴルフ用品の需要をさらに押し上げている。
ゴルフ用品市場の技術進歩がゴルフ用品市場を活性化させる見込み
ゴルフ用品の技術的進歩は、ゴルファーのパフォーマンスとゲームの楽しみを向上させることができるより良い用具をゴルファーに提供することにより、ゴルフ用品市場に機会を生み出している。ゴルフダイジェスト誌の調査によると、新しいゴルフボールはスピンが少なく、その結果、ショットがまっすぐになり、飛距離が伸びる。このため、より新しく、技術的に進歩したゴルフボールへの需要が高まっている。さらに、ゴルフ用品の技術的進歩はバーチャル・ゴルフ・シミュレーターの開発にもつながっており、ゴルファーは室内でリアルなグラフィックとスイングのフィードバックでゴルフをプレーすることができる。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を復興させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界のゴルフ用品市場は、タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。
流通チャネル別では、オンコースセグメントがゴルフ用品市場をリード
ゴルフ用品市場は主に流通チャネル別に区分されるが、最も大きなシェアを占めているのはオンコースショップセグメントである。オンコースショップセグメントには、スポーツ用品店、オンライン小売チャネル、ゴルフ専門店などの小売店を通じたゴルフ用品販売が含まれる。
全米ゴルフ財団によると、2019年、ゴルフ用品のオンコース販売は米国におけるゴルフ用品販売全体の56%に達した。この背景には、オンラインショッピングの利便性と、ゴルフ専門店やスポーツ用品小売店の普及がある。
地理的分析
アジア太平洋地域はゴルフ用品業界の急成長市場
アジア太平洋地域は、ゴルフ人気の高まりと可処分所得の増加により、ゴルフ用品市場で最も急成長している市場である。アジア太平洋ゴルフサミットによると、2019年、アジア太平洋地域は世界のゴルフ市場の約25%を占め、中国と日本がこの地域の2大ゴルフ市場となっている。
アジア太平洋ゴルフグループによると、2019年のアジア太平洋地域のゴルフコース数は6,000を超え、この数は今後も増え続けると予想されている。ゴルフ場の増加はゴルファーに様々なコースを体験する機会を提供し、それがゴルフ用品の需要を牽引している。
競争状況
ゴルフ用品市場の主な世界的プレーヤーは、Firetech Global、Elide Fire Ball Pro Co.Ltd.、L. R. INDUSTRIES、Auto Fireball、Universal Fire Protection、Fireball RSA、DANSA Group Germany、Fire and Safety Systems LTD.、Acushnet Holding Corp.、HelloMedicalsなどである。
レポートを購入する理由
- 世界のゴルフ用品市場を種類と流通チャネルに基づいて細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- ゴルフ用品市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと詳細調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要プレーヤーの主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。
ゴルフ用品の世界市場レポートは約53の表、50の図と200ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Golf Balls*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Golf Clubs
7.4. Golf Footwear/Apparel
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. On-Course Shops*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Online Sales
8.4. Sporting Goods Retailer
8.5. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. The U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. The UK
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Firetech Global*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Elide Fire Ball Pro Co. Ltd.
11.3. L. R. INDUSTRIES
11.4. Auto Fireball
11.5. Universal Fire Protection
11.6. Fireball RSA
11.7. DANSA Group Germany
11.8. Fire and Safety Systems LTD.
11.9. HelloMedicals
11.10. Acushnet Holding Corp.
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The Global Golf Equipment Market size reached US$ 8.6 billion in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 11.9 billion by 2030. The market is growing at a CAGR of 4.2% during the forecast period 2023-2030.
The growth of the middle class, an increase in the number of professional and amateur female players, and an increase in golf tourism are the main drivers of the global golf equipment sector. Due to people's busy lifestyles, however, the adoption of other games, such as indoor sports like chess, badminton, table tennis, and others, hinders the adoption of golf equipment.
Additionally, it appears that expensive golf memberships have reduced registrations, obstructing the expansion of the global market for golf equipment. Competitors in the team sport of golf attempt to finish a set of holes with the fewest number of strokes.
Since wood clubs allow for longer swings, golfers favor them more. Additionally, the rapid growth of online shopping offers a significant opportunity for the global market to expand.
Market Dynamics
A Rise in Golf Tourism is Anticipated to Grow the Golf Equipment Market Growth
The rise in golf tourism is a significant factor in driving the growth of the golf equipment market, as it increases the demand for golf equipment among tourists who may not have brought their equipment or are looking to upgrade their existing equipment.
According to the World Golf Foundation, there were over 60 million golf tourists worldwide and this number is expected to continue to grow in the coming years. These tourists not only play golf but also spend money on accommodations, food and local activities, which further boosts the local economy and the demand for golf equipment.
Technological Advancements in the Golf Equipment Market are Expected to Fuel the Golf Equipment Market
Technological advancements in golf equipment have created opportunities for the golf equipment market by providing golfers with better equipment that can improve their performance and enjoyment of the game. According to a study by Golf Digest, newer golf balls have less spin, which results in straighter shots and longer distances. This has led to an increase in demand for newer, technologically advanced golf balls. Furthermore, technological advancements in golf equipment have also led to the development of virtual golf simulators, which enable golfers to play golf indoors with realistic graphics and feedback on their swings.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global golf equipment market is segmented based on type, distribution channel and region.
By Distribution Channel, the On-Course Segment Leads the Golf Equipment Market
The golf equipment market is primarily segmented by distribution channel, and the largest segment holding the market share is the on-course shop segment. The on-course shop segment includes golf equipment sales through retailers such as sporting goods stores, online retail channels and golf specialty stores.
According to the National Golf Foundation, in 2019, on-course sales of golf equipment amounted to 56% of all golf equipment sales in the United States. This is driven by the convenience of online shopping and the widespread availability of golf specialty stores and sporting goods retailers.
Geographical Analysis
Asia Pacific is the Fastest-Growing Market in the Golf Equipment Industry
Asia Pacific is the fastest growing market in the golf equipment market due to the rising popularity of golf and increasing disposable incomes in the region. According to the Asia Pacific Golf Summit, in 2019, Asia Pacific accounted for approximately 25% of the global golf market, with China and Japan being the two largest golf markets in the region.
According to the Asia Pacific Golf Group, there were over 6,000 golf courses in Asia Pacific in 2019 and this number is expected to continue to grow. The increasing number of golf courses provides opportunities for golfers to experience different courses, which, in turn, drives the demand for golf equipment.
Competitive Landscape
The major global players include the Golf Equipment market are Firetech Global, Elide Fire Ball Pro Co., Ltd., L. R. INDUSTRIES, Auto Fireball, Universal Fire Protection, Fireball RSA, DANSA Group Germany, Fire and Safety Systems LTD., Acushnet Holding Corp., and HelloMedicals.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global golf equipment market segmentation based on type and distribution channel and understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of golf equipment market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The Global Golf Equipment Market Report Would Provide Approximately 53 Tables, 50 Figures and 200 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers / Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Distribution Channel
3.3. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Golf Balls*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Golf Clubs
7.4. Golf Footwear/Apparel
8. By Distribution Channel
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. On-Course Shops*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Online Sales
8.4. Sporting Goods Retailer
8.5. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. The U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. The UK
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Firetech Global*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Elide Fire Ball Pro Co. Ltd.
11.3. L. R. INDUSTRIES
11.4. Auto Fireball
11.5. Universal Fire Protection
11.6. Fireball RSA
11.7. DANSA Group Germany
11.8. Fire and Safety Systems LTD.
11.9. HelloMedicals
11.10. Acushnet Holding Corp.
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/12 10:27

160.11 円

174.44 円

209.47 円

ページTOPに戻る