OOH広告の世界市場 - 2023-2030Global Out-of-Home (OOH) Advertisement Market - 2023-2030 市場概要 世界のアウトオブホーム(OOH)広告市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は13.3%である。 OOH... もっと見る
サマリー市場概要世界のアウトオブホーム(OOH)広告市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は13.3%である。 OOH広告の主な利点は、それは彼らが広告メッセージをより受容する可能性が高い自宅の外で消費者に到達することです。OOH広告はまた、特に人口密度の高い都市部において、高い露出度を提供することができる。種類別では、ビルボードが2022年の市場シェアで49.01%近くを占めている。ビルボードは最も費用対効果の高いOOH広告戦略であり、ブランドメッセージをシンプルかつ簡潔に伝えることができる。 2022年の市場シェアは73.20%で、プラットフォーム・セグメントではスタティック・セグメントがリードしている。スタティック・プラットフォームは、ブランドが消費者にメッセージを伝えるのに最も効果的で経済的な方法を提供する。しかし、予測期間中はデジタル・プラットフォームがスタティック・プラットフォームを上回る可能性が高い。デジタルプラットフォームは、予測期間中の2030年には55.68%のシェアを占めると予測されている。デジタル・プラットフォームのシェアが上昇している主な理由は、OOH広告会社がデジタル・プラットフォームに重点を置くようになっていることと、様々な公共の場所で電子ディスプレイ看板の普及が進んでいることである。広告は、視聴者の場所や属性に基づいて高度にターゲティングすることができる。 市場ダイナミクス 新技術の進歩 技術の進歩は、アウト・オブ・ホーム(OOH)広告に革命をもたらした。OOH広告は、テクノロジーを活用することで、より魅力的でインタラクティブな広告を作成し、キャンペーンの測定と最適化を行うことができるようになった。 デジタルスクリーンとプログラマティック広告の採用は、OOH広告市場を大きく変貌させた。デジタルスクリーンによって、広告主はリアルタイムで更新可能なダイナミックでインタラクティブな広告を作成できるようになり、プログラマティック広告によって、より正確なターゲティングとキャンペーンの最適化が可能になった。 モバイル機器と位置情報サービスの台頭により、OOH広告主はこのテクノロジーを活用して、よりパーソナライズされた関連性の高い広告を作成できるようになった。例えば、OOH広告主はモバイル・データを利用して、消費者が特定の広告の近くにいるタイミングを特定し、パーソナライズされたメッセージをモバイル・デバイスにプッシュすることができる。 厳しい政府規制 政府はOOH広告、特に学校や宗教施設などデリケートなエリアでの広告にコンテンツ規制を課している。この規制により、OOH広告に表示できるコンテンツの種類が制限されたり、OOH広告主が特定の種類のコンテンツを表示するために特別な許可を取得する必要が生じたりすることがある。 政府はまた、OOH広告会社に多額の税金を課している。税負担は、今後の中小企業の拡大を妨げる可能性がある。政府、特にヨーロッパの先進国では、ターゲット・デジタルOOH広告の成長を妨げているデータ保護法を採用している。厳しい政府規制は、世界市場の成長を制限する主な要因である。 COVID-19インパクト分析 COVID-19の分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトル(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行った取り組み)が含まれる。 セグメント分析 世界のアウト・オブ・ホーム(OOH)広告市場は、タイプ、プラットフォーム、地域によって区分される。 魅力的なデジタル看板への需要の高まり アウト・オブ・ホーム(OOH)広告市場では、ビルボード分野が世界レベルで最大の市場シェアを占めている。家庭外広告(OOH)は、デジタル看板や電飾看板の発展により変化しており、広告の新たな道を開いている。企業は、デジタル/電飾看板の静止画像とアニメーション画像の両方を使用して、ブランド、アイテム、または目的を宣伝することができる。企業は、紛争などの特定の大義を支持するよう一般大衆を説得するため、あるいは自社の製品が他のどの製品よりも優れていることを顧客に説得するために、こうした販売手法を採用した。 統計によると、アメリカ国内だけでも35万もの看板があり、そのほとんどは高速道路沿い、ビルの屋上、壁、公園のベンチ、バスの側面などに設置されている。看板広告の目的は、多くの乗客、車や歩行者に見られることです。 地理的分析 アジア太平洋地域の可処分所得の増加、都市化、デジタル技術の導入 GroupMの推計によると、中国の15~45歳のユーザーにおいて、OOHよりも1日のリーチが強いのはインターネットだけである。データ・ドリブン・ターゲティングのような最先端のデジタルOOHテクノロジーを活用することで、広告主は適切なメッセージで人々をつなぎ、キャンペーンのリーチを広げる機会を得ることができる。 中国のデジタル・アウト・オブ・ホーム分野では、大手市場参加者が多額の支出を行っている。アリババは、中国の屋外広告ネットワークであるフォーカス・メディアに14億3,000万米ドルを投資している。 さらに、デジタル・アウト・オブ・ホーム広告テクノロジー企業のHivestackは、百度およびJD.com傘下のXinChao Mediaとの提携を発表した。この提携により、XinChao Mediaは、代理店、ブランド、オムニチャネルDSPに、DOOH在庫をプログラマティックに購入するサプライサイド・プラットフォームへのアクセスを提供する。 インドの祝祭シーズンには、アウト・オブ・ホーム広告のようなメディア部門がギアを入れ替え、成長の勢いを増した。これは、メディア稼働率の顕著な改善、ブランド・キャンペーンの開始、COVIDの時期に実施された旅行規制の結果苦しんでいたトランジット・メディア業界の復活が証明している。 競争状況 市場の主な世界的プレーヤーには、Global Media & Entertainment Limited、Ströer、JCDecaux、Clear Channel Outdoor Holdings, Inc.、Asiaray Media Group Limited、OUTFRONT Media Inc.、Focus Media、oOh!media Limited、Daktronics、Intersection、Stellar Lifestyle Pte Ltd.などがいる。 レポートを購入する理由 - タイプ、プラットフォーム、地域に基づく世界のアウトオブホーム(OOH)広告市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発を分析することで、商機を見極めます。 - アウトオブホーム(OOH)広告市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 全主要プレイヤーの主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界のOOH広告市場レポートは約53の表、48の図と200ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Platform 3.3. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Incorporation of new technological advancements 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Stringent governmental regulations 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Usage of big-data analytics for digital signages 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Billboards * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Malls Transit displays 7.4. Street furniture 7.5. Place based 8. By Platform 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Platform 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Platform 8.2. Static * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Digital 9. By Region 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 9.2. North America 9.2.1. Introduction 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Platform 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.2.5.1. The U.S. 9.2.5.2. Canada 9.2.5.3. Mexico 9.3. Europe 9.3.1. Introduction 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Platform 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.3.5.1. Germany 9.3.5.2. The U.K. 9.3.5.3. France 9.3.5.4. Italy 9.3.5.5. Russia 9.3.5.6. Rest of Europe 9.4. South America 9.4.1. Introduction 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Platform 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.4.5.1. Brazil 9.4.5.2. Argentina 9.4.5.3. Rest of South America 9.5. Asia-Pacific 9.5.1. Introduction 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Platform 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.5.5.1. China 9.5.5.2. India 9.5.5.3. Japan 9.5.5.4. Australia 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific 9.6. Middle East and Africa 9.6.1. Introduction 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Platform 10. Competitive Landscape 10.1. Competitive Scenario 10.2. Market Positioning/Share Analysis 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis 11. Company Profiles 11.1. Global Media & Entertainment Limited * 11.1.1. Company Overview 11.1.2. Product Portfolio and Description 11.1.3. Financial Overview 11.1.4. Key Developments 11.2. Ströer 11.3. JCDecaux 11.4. Clear Channel Outdoor Holdings, Inc. 11.5. Asiaray Media Group Limited 11.6. OUTFRONT Media Inc. 11.7. Focus Media 11.8. oOh!media Limited 11.9. Daktronics 11.10. Intersection 11.11. Stellar Lifestyle Pte Ltd LIST NOT EXHAUSTIVE 12. Appendix 12.1. About Us and Services 12.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Platform 3.3. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Incorporation of new technological advancements 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Stringent governmental regulations 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Usage of big-data analytics for digital signages 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Billboards * 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Malls Transit displays 7.4. Street furniture 7.5. Place based 8. By Platform 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Platform 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Platform 8.2. Static * 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Digital 9. By Region 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 9.2. North America 9.2.1. Introduction 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Platform 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.2.5.1. The U.S. 9.2.5.2. Canada 9.2.5.3. Mexico 9.3. Europe 9.3.1. Introduction 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Platform 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.3.5.1. Germany 9.3.5.2. The U.K. 9.3.5.3. France 9.3.5.4. Italy 9.3.5.5. Russia 9.3.5.6. Rest of Europe 9.4. South America 9.4.1. Introduction 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Platform 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.4.5.1. Brazil 9.4.5.2. Argentina 9.4.5.3. Rest of South America 9.5. Asia-Pacific 9.5.1. Introduction 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Platform 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.5.5.1. China 9.5.5.2. India 9.5.5.3. Japan 9.5.5.4. Australia 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific 9.6. Middle East and Africa 9.6.1. Introduction 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Platform 10. Competitive Landscape 10.1. Competitive Scenario 10.2. Market Positioning/Share Analysis 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis 11. Company Profiles 11.1. Global Media & Entertainment Limited * 11.1.1. Company Overview 11.1.2. Product Portfolio and Description 11.1.3. Financial Overview 11.1.4. Key Developments 11.2. Ströer 11.3. JCDecaux 11.4. Clear Channel Outdoor Holdings, Inc. 11.5. Asiaray Media Group Limited 11.6. OUTFRONT Media Inc. 11.7. Focus Media 11.8. oOh!media Limited 11.9. Daktronics 11.10. Intersection 11.11. Stellar Lifestyle Pte Ltd LIST NOT EXHAUSTIVE 12. Appendix 12.1. About Us and Services 12.2. Contact Us
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