蜜蝋の世界市場 - 2023-2030Global Beeswax Market - 2023-2030 市場概要 世界の蜜蝋市場は2022年にXX百万米ドル、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測される。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は3.6%である。 ミツバチは巣の中で天然ワックスの一種であ... もっと見る
サマリー市場概要世界の蜜蝋市場は2022年にXX百万米ドル、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測される。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は3.6%である。 ミツバチは巣の中で天然ワックスの一種である蜜蝋を生産する。蜜蝋は働き蜂の腹部にある8つの蝋分泌腺によって鱗片状に形成され、この鱗片は巣の中や巣の近くに捨てられる。蜜蝋はすべての種類のミツバチによって生産されるが、蜜蝋の物理的・化学的特性は種類によって若干異なる。 市場の動き 農業における蜜蝋の様々な用途が市場成長の原動力 蜜蝋は農業において幅広い用途に使用されている。殺菌剤、殺虫剤、花粉媒介者の誘引剤として利用されることもある。さらに、キャンドルやリップクリームなどの製品を作るのにも使われる。ミツバチは天然製品である蜜蝋を生産する。ミツバチの巣で構成され、天候からミツバチの巣を保護する。 食品業界における有機蜜蝋の需要増加が市場を牽引 国際的な食品・飲料市場では、"オーガニック "という言葉の需要が高まっている。消費者の健康志向はかつてないほど高まっている。食品・飲料用のオーガニック原料で最も純度の高いもののひとつが蜜蝋である。そのため、食品・飲料業界では蜜蝋の需要が高まっている。さらに、消費者は食品や飲料、その他の商品の成分について非常に詳しい。その結果、食品・飲料メーカーは、完成品の成分として蜜蝋を使用できるようになった。蜜蝋は、光を透過し、結果として熱源として機能する能力で最も有名であるという事実があるにもかかわらず、食品香料や食品貯蔵のような料理用途を含む、その多くの用途のために歴史的に評価されてきた。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給シフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を復興させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界の蜜蝋市場は種類、性質、用途、地域によって区分される。 消費者の意識の高まりによる蜜蝋消費の増加 化粧品・パーソナルケア分野が世界の蜜蝋市場で最大の売上シェアを占めている。湿疹、にきび、乾燥肌、妊娠線軽減のためのスキンケア製品に蜜蝋が広く使用されていること、また、天然でオーガニックな形態の蜜蝋に対する認識が高まっていることは、化粧品・パーソナルケア産業における大きな発展である。 地理的分析 製薬業界での高い消費による需要の増加 アジア太平洋地域は2023年から2030年の間に世界の蜜蝋市場を支配すると予想される。2030年までに市場シェアのxx%はアジア太平洋地域が占めると予想されるが、これは製薬産業における需要によるものである。疾病消費の増加と可処分所得の高さから、アジア太平洋地域の発展途上国が今後数年間の需要を牽引するだろう。その結果、中国やインドのような国がより急速に発展する可能性がある。 競争状況 世界の主なプレーヤーは、Heavenly Organics、Nature Nate's、YS organics、Manuka Health、Barkman Honey, LLC、Wedderspoon Organi、Rowse Honey、Hilltop Honey、Madhava Ltd.、GloryBeeなどである。 レポートを購入する理由 - タイプ、性質、用途、地域に基づく世界の蜜蝋市場のセグメンテーションを視覚化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 多数の蜜蝋市場レベルのデータポイントをセグメント別にまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的分析で構成されています。 - 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。 世界の蜜蝋市場レポートは約61の表、57の図、118ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Nature 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Raising demand for beeswax in the food industry drives the market 4.1.1.2. XX 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Adverse health effects on excess consumption of beeswax may hamper the market 4.1.2.2. XX 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. High consumption of beeswax in cosmetics drives the market growth 4.1.3.2. XX 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Yellow* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. White 7.4. Others 8. By Nature 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 8.2. Organic* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Conventional 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Cosmetics/Personal Care* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Pharmaceuticals 9.4. Food and Beverage 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis andY-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.6. Market Size Analysis andY-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Heavenly Organics* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. ProductPortfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Nature Nate's 12.3. YS organics 12.4. Manuka Health 12.5. Barkman Honey, LLC 12.6. Wedderspoon Organic 12.7. Rowse Honey 12.8. Hilltop Honey 12.9. Madhava Ltd. 12.10. GloryBee LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Nature 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Raising demand for beeswax in the food industry drives the market 4.1.1.2. XX 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Adverse health effects on excess consumption of beeswax may hamper the market 4.1.2.2. XX 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. High consumption of beeswax in cosmetics drives the market growth 4.1.3.2. XX 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Yellow* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. White 7.4. Others 8. By Nature 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature 8.2. Organic* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Conventional 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Cosmetics/Personal Care* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Pharmaceuticals 9.4. Food and Beverage 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis andY-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.6. Market Size Analysis andY-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Heavenly Organics* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. ProductPortfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Nature Nate's 12.3. YS organics 12.4. Manuka Health 12.5. Barkman Honey, LLC 12.6. Wedderspoon Organic 12.7. Rowse Honey 12.8. Hilltop Honey 12.9. Madhava Ltd. 12.10. GloryBee LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
DataM Intelligence社の消費者向け製品・サービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |