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蜜蝋の世界市場 - 2023-2030


Global Beeswax Market - 2023-2030

市場概要 世界の蜜蝋市場は2022年にXX百万米ドル、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測される。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は3.6%である。 ミツバチは巣の中で天然ワックスの一種であ... もっと見る

 

 

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DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年4月11日 US$4,350
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118 英語

 

サマリー

市場概要
世界の蜜蝋市場は2022年にXX百万米ドル、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測される。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は3.6%である。
ミツバチは巣の中で天然ワックスの一種である蜜蝋を生産する。蜜蝋は働き蜂の腹部にある8つの蝋分泌腺によって鱗片状に形成され、この鱗片は巣の中や巣の近くに捨てられる。蜜蝋はすべての種類のミツバチによって生産されるが、蜜蝋の物理的・化学的特性は種類によって若干異なる。
市場の動き
農業における蜜蝋の様々な用途が市場成長の原動力
蜜蝋は農業において幅広い用途に使用されている。殺菌剤、殺虫剤、花粉媒介者の誘引剤として利用されることもある。さらに、キャンドルやリップクリームなどの製品を作るのにも使われる。ミツバチは天然製品である蜜蝋を生産する。ミツバチの巣で構成され、天候からミツバチの巣を保護する。
食品業界における有機蜜蝋の需要増加が市場を牽引
国際的な食品・飲料市場では、"オーガニック "という言葉の需要が高まっている。消費者の健康志向はかつてないほど高まっている。食品・飲料用のオーガニック原料で最も純度の高いもののひとつが蜜蝋である。そのため、食品・飲料業界では蜜蝋の需要が高まっている。さらに、消費者は食品や飲料、その他の商品の成分について非常に詳しい。その結果、食品・飲料メーカーは、完成品の成分として蜜蝋を使用できるようになった。蜜蝋は、光を透過し、結果として熱源として機能する能力で最も有名であるという事実があるにもかかわらず、食品香料や食品貯蔵のような料理用途を含む、その多くの用途のために歴史的に評価されてきた。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給シフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を復興させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界の蜜蝋市場は種類、性質、用途、地域によって区分される。
消費者の意識の高まりによる蜜蝋消費の増加
化粧品・パーソナルケア分野が世界の蜜蝋市場で最大の売上シェアを占めている。湿疹、にきび、乾燥肌、妊娠線軽減のためのスキンケア製品に蜜蝋が広く使用されていること、また、天然でオーガニックな形態の蜜蝋に対する認識が高まっていることは、化粧品・パーソナルケア産業における大きな発展である。
地理的分析
製薬業界での高い消費による需要の増加
アジア太平洋地域は2023年から2030年の間に世界の蜜蝋市場を支配すると予想される。2030年までに市場シェアのxx%はアジア太平洋地域が占めると予想されるが、これは製薬産業における需要によるものである。疾病消費の増加と可処分所得の高さから、アジア太平洋地域の発展途上国が今後数年間の需要を牽引するだろう。その結果、中国やインドのような国がより急速に発展する可能性がある。
競争状況
世界の主なプレーヤーは、Heavenly Organics、Nature Nate's、YS organics、Manuka Health、Barkman Honey, LLC、Wedderspoon Organi、Rowse Honey、Hilltop Honey、Madhava Ltd.、GloryBeeなどである。
レポートを購入する理由
- タイプ、性質、用途、地域に基づく世界の蜜蝋市場のセグメンテーションを視覚化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 多数の蜜蝋市場レベルのデータポイントをセグメント別にまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
世界の蜜蝋市場レポートは約61の表、57の図、118ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Nature
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Raising demand for beeswax in the food industry drives the market
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Adverse health effects on excess consumption of beeswax may hamper the market
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. High consumption of beeswax in cosmetics drives the market growth
4.1.3.2. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Yellow*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. White
7.4. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Conventional
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Cosmetics/Personal Care*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Pharmaceuticals
9.4. Food and Beverage
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis andY-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis andY-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Heavenly Organics*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. ProductPortfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Nature Nate's
12.3. YS organics
12.4. Manuka Health
12.5. Barkman Honey, LLC
12.6. Wedderspoon Organic
12.7. Rowse Honey
12.8. Hilltop Honey
12.9. Madhava Ltd.
12.10. GloryBee
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global beeswax market US$ XX million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ XX million by 2030. The market is growing at a CAGR of 3.6% during the forecast period (2023-2030).
Bees produce beeswax, a type of natural wax, in their hives. The wax is formed into scales by eight wax-producing glands in the abdominal segments of worker bees, and these scales are then thrown away in or close to the hive. Beeswax is produced by all varieties of honeybees, but the physical and chemical characteristics of the wax vary slightly between species.
Market Dynamics
Various applications of beeswax in the agriculture industry drive the market growth
Beeswax is used in agriculture for a wide range of purposes. It may be utilized as a fungicide, insecticide, and pollinator attractant. Additionally, it can be used to create products like candles and lip balm. Bees produce beeswax, a natural product. It is constructed of honeycomb and protects the honeycomb from the weather.
Rising demand for organic beeswax in the food industry drives the market
In the international food and beverage market, the term "organic" is in high demand. Consumers are becoming more health-conscious than ever. One of the purest sources of organic ingredients for food and drink is beeswax. Therefore, the demand for beeswax is rising in the food and beverage industry. Additionally, consumers are very knowledgeable about the components of food, beverages, and other goods. As a result, manufacturers in the food, and beverage are now able to use beeswax as an ingredient in their finished goods. Beeswax has historically been valued for its many uses, including culinary uses like food flavoring and food storage, even though the fact that it is most famous for its capacity to transmit light and, consequently, serve as a source of heat.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario, and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it to pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global beeswax market is segmented based on type, nature, application, and region.
Increased consumption of beeswax with growing awareness among consumers
The cosmetics and personal care segment held the largest revenue share in the global beeswax market. The widespread use of beeswax in skin care products for eczema, acne, dry skin, and stretch mark reduction, as well as the growing awareness of beeswax in its natural and organic form, is a significant development in the cosmetics and personal care industry.
Geographical Analysis
Increase demand with high consumption in the pharmaceutical industry
Asia Pacific is expected to dominate the global beeswax market between 2023 and 2030. By 2030, xx % of the market share is anticipated to be held by Asia Pacific, because of the demand in the pharmaceutical industry. Due to rising disease consumption and high disposable income, developing nations in Asia Pacific will drive demand over the next few years. As a result, nations like China and India might develop more quickly.
Competitive Landscape
The major global players include Heavenly Organics, Nature Nate's, YS organics, Manuka Health, Barkman Honey, LLC, Wedderspoon Organi, Rowse Honey, Hilltop Honey, Madhava Ltd., and GloryBee.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global beeswax market segmentation based on type, nature, application, and region and understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous beeswax market-level data points all for segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global beeswax market report would provide approximately 61 tables, 57 figures, and 118 pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Nature
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Raising demand for beeswax in the food industry drives the market
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Adverse health effects on excess consumption of beeswax may hamper the market
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. High consumption of beeswax in cosmetics drives the market growth
4.1.3.2. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Yellow*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. White
7.4. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Conventional
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Cosmetics/Personal Care*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Pharmaceuticals
9.4. Food and Beverage
9.5. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis andY-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis andY-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Heavenly Organics*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. ProductPortfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Nature Nate's
12.3. YS organics
12.4. Manuka Health
12.5. Barkman Honey, LLC
12.6. Wedderspoon Organic
12.7. Rowse Honey
12.8. Hilltop Honey
12.9. Madhava Ltd.
12.10. GloryBee
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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